09-12-2024, 01:33:00

Autor Tema: GTV Q2  (Posjeta: 33938 vremena)

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline ledo

  • Trade Count: (0)
  • Sa stažom
  • ***
  • Postova: 551
  • Karma: 27
  • Spol: Muški
    • Rijeka, Krk
Odg: GTV Q2
« Odgovori #30 u: 31-03-2017, 23:15:55 »
Auto je predivan, vidio sam je kod Darka kad je bila na ugradnji diferencijala, uzivo je jos bolja


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
 
Sljedeći korisnici su zahvalili na ovom postu: Paso

Offline Paso

  • Član Alfa Kluba 12
  • Trade Count: (+1)
  • Starosjedioc
  • *
  • Postova: 1443
  • Karma: 82
  • Spol: Muški
  • GTV 3.0, GT 1.9, Giulia 2.2 JTDM, Giulia 2.0 Turbo
    • Zaljev, Rijeka
Odg: GTV Q2
« Odgovori #31 u: 01-04-2017, 01:45:49 »
Moraš biti malo lud za sve to skupa, ali barem mi ovdje "smo si svoji" po tom pitanju! :) Zato i volim toliko Alfe i Alfiste, moj mehaničar kaže: "Ima entuzijasta, ludih, fanatika, ali vi Alfisti ste najgori!" ;)

Pitali ste za sjedala, pa ovako...

Sjedala su na GTV uvijek bila problem iz dva razloga - ne mogu se podesiti po visini za visoke ljude, a auto je ionako nizak (to baš volim kod nje), pa su neki vadili podloške, modificirali šine i slično, ali sve je to sitna razlika, a drugi, veći problem, jest lateralna podrška. Objektivno i 156 i GT imaju u tom smislu primjetno bolja sjedala. No, sjedala u GTV zaista dobro izgledaju, prava su sportska, tvrda i taman onoliko "retro" koliko traži takav tip interijera auta da je sve u ravnoteži. Zato sam dugo razmišljao kako to sve pomiriti i napraviti neki kompromis da sve izgleda manje-više originalno, ali da dobijem što želim.

Ima jedna serija Sparco sjedala koja jako dobro izgleda u GTV, ali je cijena paprena, a i dodatni je trošak je nova sjedala pretapecirati u takvu kožu da sve bude identično s ostatkom interijera. Zato sam radije krenuo putem modifikacije postojećih. Zamolio sam SKD tapetarsku manufakturu mogu li sjedala iskrojiti po meni (koji sam relativno uzak u donjem dijelu) i pojačati donju i gornju bočnicu. Bilo je "nema problema", jednom sam došao da mi "uzmu otisak" i složili su to zaista vrhunski uz vrlo korektnu cijenu. Meni je pomoglo i sada super sjedim, ali neki koji su malo širi, njima su preuska. Zato je to najbolje napraviti custom prema vlasniku. Evo kako to izgleda...





« Zadnja izmjena: 01-04-2017, 01:51:39 od Paso »
 
Sljedeći korisnici su zahvalili na ovom postu: Big D

Offline danko0013

  • Član Alfa Kluba 10
  • Trade Count: (+7)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 21107
  • Karma: 364
  • Spol: Muški
  • GT 1600 Junior X2 Berlina 1750
    • Bjelovar
    • AutoServisJunior
Odg: GTV Q2
« Odgovori #32 u: 01-04-2017, 02:27:13 »
Moraš biti malo lud za sve to skupa, ali barem mi ovdje "smo si svoji" po tom pitanju! :) Zato i volim toliko Alfe i Alfiste, moj mehaničar kaže: "Ima entuzijasta, ludih, fanatika, ali vi Alfisti ste najgori!" ;)

Pitali ste za sjedala, pa ovako...

Sjedala su na GTV uvijek bila problem iz dva razloga - ne mogu se podesiti po visini za visoke ljude, a auto je ionako nizak (to baš volim kod nje), pa su neki vadili podloške, modificirali šine i slično, ali sve je to sitna razlika, a drugi, veći problem, jest lateralna podrška. Objektivno i 156 i GT imaju u tom smislu primjetno bolja sjedala. No, sjedala u GTV zaista dobro izgledaju, prava su sportska, tvrda i taman onoliko "retro" koliko traži takav tip interijera auta da je sve u ravnoteži. Zato sam dugo razmišljao kako to sve pomiriti i napraviti neki kompromis da sve izgleda manje-više originalno, ali da dobijem što želim.

Ima jedna serija Sparco sjedala koja jako dobro izgleda u GTV, ali je cijena paprena, a i dodatni je trošak je nova sjedala pretapecirati u takvu kožu da sve bude identično s ostatkom interijera. Zato sam radije krenuo putem modifikacije postojećih. Zamolio sam SKD tapetarsku manufakturu mogu li sjedala iskrojiti po meni (koji sam relativno uzak u donjem dijelu) i pojačati donju i gornju bočnicu. Bilo je "nema problema", jednom sam došao da mi "uzmu otisak" i složili su to zaista vrhunski uz vrlo korektnu cijenu. Meni je pomoglo i sada super sjedim, ali neki koji su malo širi, njima su preuska. Zato je to najbolje napraviti custom prema vlasniku. Evo kako to izgleda...

(Image removed from quote.)

(Image removed from quote.)

(Image removed from quote.)
Mrak

Poslano sa mog SM-N9100 koristeći Tapatalk

Nije bolest sve što boli
 

Offline Paso

  • Član Alfa Kluba 12
  • Trade Count: (+1)
  • Starosjedioc
  • *
  • Postova: 1443
  • Karma: 82
  • Spol: Muški
  • GTV 3.0, GT 1.9, Giulia 2.2 JTDM, Giulia 2.0 Turbo
    • Zaljev, Rijeka
Odg: GTV Q2
« Odgovori #33 u: 01-04-2017, 02:46:44 »
916...Rosso...Cup...V6...  :love:

Zanima me ispuh i modifikacija sjedala, pa se slobodno malo raspiši o tome i priloži foto materijal.  :hap:

Sjedala sam obradio, evo nešto o ispuhu...

Da ne bude zabune, vjerojatno ne bih išao na ovakav ispuh da je to auto za svaki dan. Zaista je glasna i mora se po gradu voziti nježno, a za duge puteve je baš naporno ako se ide jednoličnom autocestom. No, s druge strane, Busso zaslužuje ovako nešto i neka se čuje! Vožnje raznim zavojitim B-cestama su pravi užitak i vozača veseli svaki pritisak pedale! Ma znate vi već to, to je onaj alfistički osmijeh kada na dobroj cesti "uđeš u flow"... :)

Auspuh je rađen custom po mojoj skici u maloj, ali znalačkoj radionici "Shacal" u Zagrebu. Davno je to bilo, ne znam je li još rade, dugo nisam čuo za neki njihov rad, ali poznati su bili po tome da konstruiraju auspuhe isključivo za motocikle, radili su svega desetak automobila i to sve neka čudesa, GTV-jka je bila još najobičnija u tom društvu. Odabrao sam njih zbog kvalitetnog materijala, odlične preporuke i strpljenja da izvedu ono što želim. Nećete vjerovati, ali auspuh se montirao na auto punih 10 sati s pauzom za marendu!

Želio sam freeflow sustav, a kako iz Bussa svaka glava vodi svoje tri linije u jednu, to bi značilo potpuno odvojen sustav - tri cilindra lijevo, tri desno. Iako se to čini kao "put s najmanje prepreka" stvari nisu baš tako jednostavne, a to dobro znaju iskusni konstruktori ispuha. Dobio sam savjet da izvedemo jednu zajedničku komoru na početku za izjednačavanje povratnog tlaka u slučaju raznih odstupanja. To je konstruirano tako da bušene cijevi kroz nju pravilno prolaze i protok je ostao optimalan.

Jesam li vidio neki značajan dobitak snage? Iskreno, nisam, osjeti se da "lakše diše", ali više snage možda ima tek na vrlo visokim okretajima. Teško je reći kolika je razlika bez valjaka. No, meni to i nije bio motiv za ovakav ispuh, želio sam prije svega slušati Busso orkestar, a taj zadatak je ispunjen s najboljom ocjenom! :)

Uz duga putovanja autocestom, loša strana ovog ispuha je što imate refleks da stisnete u svakom podvožnjaku ili tunelu! ;)

« Zadnja izmjena: 01-04-2017, 02:51:29 od Paso »
 

Offline kizo

  • Trade Count: (+1)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 6544
  • Karma: 57
  • Spol: Muški
    • Zagreb
Odg: GTV Q2
« Odgovori #34 u: 01-04-2017, 06:09:36 »
svaka čast
nevjerojatna GTV :love: :love: :love:
 
Sljedeći korisnici su zahvalili na ovom postu: Paso

Offline tomislavkn

  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 2044
  • Karma: 37
  • Spol: Muški
  • Alfa 147 1.9 JTDm 16V Stage 1 remap
    • Oroslavje
Odg: GTV Q2
« Odgovori #35 u: 01-04-2017, 07:17:18 »
Hvala na slikama. Nema se što prigovoriti, zaista odlično  :respect: :pivo:
 
Sljedeći korisnici su zahvalili na ovom postu: Paso

Offline giulia s

  • Trade Count: (0)
  • Sa stažom
  • ***
  • Postova: 340
  • Karma: 21
  • Spol: Muški
    • sinj
Odg: GTV Q2
« Odgovori #36 u: 01-04-2017, 07:27:19 »
Sjedala sam obradio, evo nešto o ispuhu...

Da ne bude zabune, vjerojatno ne bih išao na ovakav ispuh da je to auto za svaki dan. Zaista je glasna i mora se po gradu voziti nježno, a za duge puteve je baš naporno ako se ide jednoličnom autocestom. No, s druge strane, Busso zaslužuje ovako nešto i neka se čuje! Vožnje raznim zavojitim B-cestama su pravi užitak i vozača veseli svaki pritisak pedale! Ma znate vi već to, to je onaj alfistički osmijeh kada na dobroj cesti "uđeš u flow"... :)

Auspuh je rađen custom po mojoj skici u maloj, ali znalačkoj radionici "Shacal" u Zagrebu. Davno je to bilo, ne znam je li još rade, dugo nisam čuo za neki njihov rad, ali poznati su bili po tome da konstruiraju auspuhe isključivo za motocikle, radili su svega desetak automobila i to sve neka čudesa, GTV-jka je bila još najobičnija u tom društvu. Odabrao sam njih zbog kvalitetnog materijala, odlične preporuke i strpljenja da izvedu ono što želim. Nećete vjerovati, ali auspuh se montirao na auto punih 10 sati s pauzom za marendu!

Želio sam freeflow sustav, a kako iz Bussa svaka glava vodi svoje tri linije u jednu, to bi značilo potpuno odvojen sustav - tri cilindra lijevo, tri desno. Iako se to čini kao "put s najmanje prepreka" stvari nisu baš tako jednostavne, a to dobro znaju iskusni konstruktori ispuha. Dobio sam savjet da izvedemo jednu zajedničku komoru na početku za izjednačavanje povratnog tlaka u slučaju raznih odstupanja. To je konstruirano tako da bušene cijevi kroz nju pravilno prolaze i protok je ostao optimalan.

Jesam li vidio neki značajan dobitak snage? Iskreno, nisam, osjeti se da "lakše diše", ali više snage možda ima tek na vrlo visokim okretajima. Teško je reći kolika je razlika bez valjaka. No, meni to i nije bio motiv za ovakav ispuh, želio sam prije svega slušati Busso orkestar, a taj zadatak je ispunjen s najboljom ocjenom! :)

Uz duga putovanja autocestom, loša strana ovog ispuha je što imate refleks da stisnete u svakom podvožnjaku ili tunelu! ;)

(Image removed from quote.)


Lijepo odrađeno i kako si rekao za Sachal da su "jedna mala znalačka" firma :ok: , dobro si rekao. Radio mi je Saša još "99 na Ducatiu..
Alfist sam 100%,Ducatist isto toliko
 

Offline Davor

  • Član Alfa kluba 14
  • Trade Count: (0)
  • Starosjedioc
  • *
  • Postova: 1115
  • Karma: 101
  • Spol: Muški
  • GTV, Giulia Q2
    • Zagreb
Odg: GTV Q2
« Odgovori #37 u: 01-04-2017, 08:15:15 »
O tvojoj gtv-jki se sve zna. Sve modifikacije su napravljene s ukusom i kvalitetno. Puno je rađeno na autu, a opet nije previše... Taman :love: :love:
 
Sljedeći korisnici su zahvalili na ovom postu: Paso

Offline Dreamer

  • Trade Count: (0)
  • Sa stažom
  • ***
  • Postova: 383
  • Karma: 14
  • Spol: Muški
  • 147 1.9 16v jtdm
    • Zagreb & Zadar
Odg: GTV Q2
« Odgovori #38 u: 01-04-2017, 09:07:54 »
GTV je bomba  :love: :love: :love: 

Cuvaj je, mazi i pazi, i poziviti ce ona :)
 
Sljedeći korisnici su zahvalili na ovom postu: Paso

Offline Boki

  • Član Alfa Kluba 6
  • Trade Count: (0)
  • Starosjedioc
  • *
  • Postova: 1187
  • Karma: 78
  • Spol: Muški
  • Brera Spider Tbi
    • Kraljevica
Odg: GTV Q2
« Odgovori #39 u: 01-04-2017, 09:36:19 »
Meni je iznimno drago da nisam jedini s momo ručicom mjenjača  :D
 
Sljedeći korisnici su zahvalili na ovom postu: Paso

Offline alfazara

  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 2735
  • Karma: 92
  • Spol: Muški
  • 155 1.8
    • Zadar
Odg: GTV Q2
« Odgovori #40 u: 01-04-2017, 11:33:52 »
Hebena svaka cast :clap: :love:
Alfa  u <3
 
Sljedeći korisnici su zahvalili na ovom postu: Paso

Offline Paso

  • Član Alfa Kluba 12
  • Trade Count: (+1)
  • Starosjedioc
  • *
  • Postova: 1443
  • Karma: 82
  • Spol: Muški
  • GTV 3.0, GT 1.9, Giulia 2.2 JTDM, Giulia 2.0 Turbo
    • Zaljev, Rijeka
Odg: GTV Q2
« Odgovori #41 u: 01-04-2017, 12:18:38 »
Imam pozamašnu arhivu fotki, pa ću svako toliko izvući neke koje su mi drage...





Ova je dobro ispala, nakon pranja, po noći, iza trgovačkog centra... :)



 

Offline FAN

  • Moderator
  • Trade Count: (+4)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 14066
  • Karma: 783
  • Spol: Muški
  • GT
    • Zagreb
Odg: GTV Q2
« Odgovori #42 u: 01-04-2017, 12:45:05 »
Ne nabijaj nam komplekse :)
:cigara: :cigara:
 
Sljedeći korisnici su zahvalili na ovom postu: Paso

Offline Antonio

  • Član Alfa Kluba 10
  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 3885
  • Karma: 145
  • Spol: Muški
  • 159 2.4 JTDm TI
    • Crikvenica
Odg: GTV Q2
« Odgovori #43 u: 01-04-2017, 13:06:15 »
Auto je brutala, jedino mislim da bi bolje izgledao na 18 felgama, ove su mi malo prevelike
 

Offline sfreak

  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 2109
  • Karma: 54
  • Spol: Muški
    • Jadranovo
Odg: GTV Q2
« Odgovori #44 u: 01-04-2017, 13:23:30 »
nekad davno sam svaki dan slinio nad njom na potoku, predobro izgleda
 
Sljedeći korisnici su zahvalili na ovom postu: Paso

Offline BraneGTV

  • Trade Count: (0)
  • Sa stažom
  • ***
  • Postova: 321
  • Karma: 7
  • Spol: Muški
    • Zagreb-zapad
Odg: GTV Q2
« Odgovori #45 u: 01-04-2017, 21:51:09 »
Oduvijek mi je bila vrhunska, svima nam moze posluziti za primjer

Poslano sa mog HTC 10 koristeći Tapatalk

 
Sljedeći korisnici su zahvalili na ovom postu: Paso

Offline -164-

  • Trade Count: (+19)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 9431
  • Karma: 193
  • Spol: Muški
  • ex. 33 1.3V, 164 V6 Turbo, 156 JTD 20V, Gt 3.2 V6
    • Zagreb
Odg: GTV Q2
« Odgovori #46 u: 01-04-2017, 21:54:21 »
Sjedala sam obradio, evo nešto o ispuhu...

Da ne bude zabune, vjerojatno ne bih išao na ovakav ispuh da je to auto za svaki dan. Zaista je glasna i mora se po gradu voziti nježno, a za duge puteve je baš naporno ako se ide jednoličnom autocestom. No, s druge strane, Busso zaslužuje ovako nešto i neka se čuje! Vožnje raznim zavojitim B-cestama su pravi užitak i vozača veseli svaki pritisak pedale! Ma znate vi već to, to je onaj alfistički osmijeh kada na dobroj cesti "uđeš u flow"... :)

Auspuh je rađen custom po mojoj skici u maloj, ali znalačkoj radionici "Shacal" u Zagrebu. Davno je to bilo, ne znam je li još rade, dugo nisam čuo za neki njihov rad, ali poznati su bili po tome da konstruiraju auspuhe isključivo za motocikle, radili su svega desetak automobila i to sve neka čudesa, GTV-jka je bila još najobičnija u tom društvu. Odabrao sam njih zbog kvalitetnog materijala, odlične preporuke i strpljenja da izvedu ono što želim. Nećete vjerovati, ali auspuh se montirao na auto punih 10 sati s pauzom za marendu!

Želio sam freeflow sustav, a kako iz Bussa svaka glava vodi svoje tri linije u jednu, to bi značilo potpuno odvojen sustav - tri cilindra lijevo, tri desno. Iako se to čini kao "put s najmanje prepreka" stvari nisu baš tako jednostavne, a to dobro znaju iskusni konstruktori ispuha. Dobio sam savjet da izvedemo jednu zajedničku komoru na početku za izjednačavanje povratnog tlaka u slučaju raznih odstupanja. To je konstruirano tako da bušene cijevi kroz nju pravilno prolaze i protok je ostao optimalan.

Jesam li vidio neki značajan dobitak snage? Iskreno, nisam, osjeti se da "lakše diše", ali više snage možda ima tek na vrlo visokim okretajima. Teško je reći kolika je razlika bez valjaka. No, meni to i nije bio motiv za ovakav ispuh, želio sam prije svega slušati Busso orkestar, a taj zadatak je ispunjen s najboljom ocjenom! :)

Uz duga putovanja autocestom, loša strana ovog ispuha je što imate refleks da stisnete u svakom podvožnjaku ili tunelu! ;)

(Image removed from quote.)
Shacal je brutalna manufaktura
Frend je prije 8 godina isao kod njih sa M5 E39 da mu sloze free flow exaust i to su napravili je bila brutala
Auto je palio alarme u javnim garazama..bas grohotni zvuk😂😂😀😀

A moram ti priznati da su i sjedala odradjena perfetto!!
Kao da ih je tvornica radila😀😀😬
 
Sljedeći korisnici su zahvalili na ovom postu: Paso

Offline Darjan

  • Trade Count: (0)
  • Sa stažom
  • ***
  • Postova: 652
  • Karma: 32
  • Spol: Muški
    • Tučepi
Odg: GTV Q2
« Odgovori #47 u: 01-04-2017, 22:45:00 »
Imam pozamašnu arhivu fotki, pa ću svako toliko izvući neke koje su mi drage...

(Image removed from quote.)

Ima li 'ko jači? Prekrasnog li auta... :ok:
 

Offline clio

  • Trade Count: (+5)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 2969
  • Karma: 114
  • Spol: Muški
  • Alfa Romeo Stelvio ,Alfa Romeo Giulietta
    • Lovran
Odg: GTV Q2
« Odgovori #48 u: 01-04-2017, 22:54:46 »
Kakav auto  :o000: :o000: :o000: Jesam ja tebi bio prodao 18 oz superturismo u garaži u 22 navecer u Opatiji??  :lol :lol

Auto ti je san,kad god sam ju vidio na susretu sam rekao ovo je sve ono što svaki Alfista vjerujem oće imati doma. VRH

 :love: :love: :ok:
 
Sljedeći korisnici su zahvalili na ovom postu: Paso

Offline LemoRi

  • Trade Count: (0)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 1034
  • Karma: 161
  • Spol: Muški
  • GTV 2.0TS TURBO Q2
    • Rijeka
Odg: GTV Q2
« Odgovori #49 u: 01-04-2017, 23:51:26 »
Svaka čast!!!!
2.0 TS TURBO CONVERSION
 
Sljedeći korisnici su zahvalili na ovom postu: Paso

Offline Paso

  • Član Alfa Kluba 12
  • Trade Count: (+1)
  • Starosjedioc
  • *
  • Postova: 1443
  • Karma: 82
  • Spol: Muški
  • GTV 3.0, GT 1.9, Giulia 2.2 JTDM, Giulia 2.0 Turbo
    • Zaljev, Rijeka
Odg: GTV Q2
« Odgovori #50 u: 02-04-2017, 02:57:23 »
Auto je brutala, jedino mislim da bi bolje izgledao na 18 felgama, ove su mi malo prevelike

S dobrim razlogom su 19", naime s 18" od kliješta do felge je bilo doslovno 0.9 mm i bilo me strah, dovoljno je da frkne i mali kamenčić između i uzrokuje nevolje, vjerujem da stvar na kotaču mora više "disati". Inače, uživo izgledaju taman (ili sam se ja navikao), a na ovoj zadnjoj fotografiji se baš vidi koliku distorziju napravi i sam objektiv aparata kada se fotografira ovako s poda.

Evo, našao sam staru fotku s 18", pogledaj, prednja kliješta su bila doslovno na felgi, to ne može biti dobro...

« Zadnja izmjena: 02-04-2017, 03:09:57 od Paso »
 

Offline Paso

  • Član Alfa Kluba 12
  • Trade Count: (+1)
  • Starosjedioc
  • *
  • Postova: 1443
  • Karma: 82
  • Spol: Muški
  • GTV 3.0, GT 1.9, Giulia 2.2 JTDM, Giulia 2.0 Turbo
    • Zaljev, Rijeka
Odg: GTV Q2
« Odgovori #51 u: 02-04-2017, 03:03:51 »
Jesam ja tebi bio prodao 18 oz superturismo u garaži u 22 navecer u Opatiji??  :lol :lol

Jesi, jesi, za tadašnju bijelu 156 JTD, završila je u Vinkovcima kod jednog branitelja. Vidim ti na avataru novu Alfu, nije onaj super-ušminkani Sportwagon u điru? :)
 

Offline Paso

  • Član Alfa Kluba 12
  • Trade Count: (+1)
  • Starosjedioc
  • *
  • Postova: 1443
  • Karma: 82
  • Spol: Muški
  • GTV 3.0, GT 1.9, Giulia 2.2 JTDM, Giulia 2.0 Turbo
    • Zaljev, Rijeka
Odg: GTV Q2
« Odgovori #52 u: 02-04-2017, 03:31:37 »
GTV ne bi pojavom bio pola toga što jest da nema tu ludu ogromnu haubu zajedno s blatobranima. Malo je automobila (pogotovo u toj klasi) koji su tako konstruirani. Navodno su imali (u tadašnje vrijeme) dosta problema dok su je napravili dovoljno kvalitetno, a da nije preteška. Postoje zamjenske olakšane haube za utrke, ali ono što sam ja vidio bilo previše mekano, uvija se i nepravilno naliježe. Zato nisam nikada razmišljao o tako nečemu, mada moram priznati da uvijek gledam na razne modifikacije koje smanjuju težinu. Prvak u skidanju težine na GTV je Švicarac Dani Röllin koji je svoju "skinuo" na oko 1.200 kg.

 

Offline jakov

  • Član Alfa Kluba 12
  • Trade Count: (+3)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 6596
  • Karma: 599
  • Spol: Muški
  • 156 2.0 JTS & 75 3.0 12v & 595 Comp. & Abarth 124
    • Losinj
Odg: GTV Q2
« Odgovori #53 u: 02-04-2017, 09:28:15 »
GTV-jka je top, sigurno jedna od top Alfi u drzavi po odrzavanju i generalnom stanju  :clap: :clap:


ovo za plasticnu haubu se slazem, iz istog razloga sam i ja odustao od toga makar sam vec kupio plasticnu haubu. jednosavno nije moguce to dobiti da izgleda ni priblizno kao orginal
 
Sljedeći korisnici su zahvalili na ovom postu: Paso

Offline clio

  • Trade Count: (+5)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 2969
  • Karma: 114
  • Spol: Muški
  • Alfa Romeo Stelvio ,Alfa Romeo Giulietta
    • Lovran
Odg: GTV Q2
« Odgovori #54 u: 02-04-2017, 10:49:17 »
Jesi, jesi, za tadašnju bijelu 156 JTD, završila je u Vinkovcima kod jednog branitelja. Vidim ti na avataru novu Alfu, nije onaj super-ušminkani Sportwagon u điru? :)

sportwagon je ostao na forumu,ali nije kod mene evo vec godinu dana,sad je giugiaro akrivan :D
 
Sljedeći korisnici su zahvalili na ovom postu: Paso

Offline daniels

  • Trade Count: (0)
  • Na probi
  • *
  • Postova: 85
  • Karma: 0
  • Spol: Muški
    • Umag
Odg: GTV Q2
« Odgovori #55 u: 03-04-2017, 13:39:57 »
Odlicna  :love:
 
Sljedeći korisnici su zahvalili na ovom postu: Paso

Offline Johnny6

  • Trade Count: (+2)
  • Pripravnik
  • **
  • Postova: 206
  • Karma: 5
  • Spol: Muški
    • Vrbnik
Odg: GTV Q2
« Odgovori #56 u: 03-04-2017, 14:46:18 »
Strava  :hello: :care
 
Sljedeći korisnici su zahvalili na ovom postu: Paso

Offline teoz

  • Trade Count: (0)
  • Sa stažom
  • ***
  • Postova: 313
  • Karma: 3
  • Spol: Muški
  • Alfa GT 1.9 JTD
    • otok Korčula
Odg: GTV Q2
« Odgovori #57 u: 04-04-2017, 07:06:45 »
GTV ne bi pojavom bio pola toga što jest da nema tu ludu ogromnu haubu zajedno s blatobranima. Malo je automobila (pogotovo u toj klasi) koji su tako konstruirani. Navodno su imali (u tadašnje vrijeme) dosta problema dok su je napravili dovoljno kvalitetno, a da nije preteška. Postoje zamjenske olakšane haube za utrke, ali ono što sam ja vidio bilo previše mekano, uvija se i nepravilno naliježe. Zato nisam nikada razmišljao o tako nečemu, mada moram priznati da uvijek gledam na razne modifikacije koje smanjuju težinu. Prvak u skidanju težine na GTV je Švicarac Dani Röllin koji je svoju "skinuo" na oko 1.200 kg.

(Image removed from quote.)

Ovo me potaklo da idem na auto-data vidjet težinu. Nisan zna da je GTV tolika mrcina  :000:. Misli san da je mala lagana jurilica a na kraju teža od moje GTjke  :lol
 

Offline Paso

  • Član Alfa Kluba 12
  • Trade Count: (+1)
  • Starosjedioc
  • *
  • Postova: 1443
  • Karma: 82
  • Spol: Muški
  • GTV 3.0, GT 1.9, Giulia 2.2 JTDM, Giulia 2.0 Turbo
    • Zaljev, Rijeka
Odg: GTV Q2
« Odgovori #58 u: 04-04-2017, 08:23:14 »
Ovo me potaklo da idem na auto-data vidjet težinu. Nisan zna da je GTV tolika mrcina  :000:. Misli san da je mala lagana jurilica a na kraju teža od moje GTjke  :lol

Da, iznenađujuće je teška, meni u prometnoj pište 1.490 kg! Službena težina za 2.0TS je 1.370 kg, a za 3.0 V6 1.415 kg. Kako imam prijatelja koji ima vagu za kamione, baš ću jednom otići vidjeti stvarnu težinu. Karoserija nije rađena kod Alfe nego baš u Pininfarininoj tvornici, pa su vožene u Alfu na slaganje, ali ne znam gdje je sva ta težina. Izgleda da je solidno složena, ima mnogo duplih "zidova", vidim po ovima koji ih pripremaju za stazu da pola auta izrežu. :)
 

Offline charlee

  • Trade Count: (0)
  • Pripravnik
  • **
  • Postova: 214
  • Karma: 16
  • Spol: Muški
  • GTV V6 TB, MiTo TB
    • Zagreb
    • Squadra916
Odg: GTV Q2
« Odgovori #59 u: 04-04-2017, 08:38:43 »
Ja sam išao na vaganje sa svojom i ispalo je manje nego što je pisalo u prometnoj.  :ok:
 
Sljedeći korisnici su zahvalili na ovom postu: Paso