916...Rosso...Cup...V6...
Zanima me ispuh i modifikacija sjedala, pa se slobodno malo raspiši o tome i priloži foto materijal.
Sjedala sam obradio, evo nešto o ispuhu...
Da ne bude zabune, vjerojatno ne bih išao na ovakav ispuh da je to auto za svaki dan. Zaista je glasna i mora se po gradu voziti nježno, a za duge puteve je baš naporno ako se ide jednoličnom autocestom. No, s druge strane, Busso zaslužuje ovako nešto i neka se čuje! Vožnje raznim zavojitim B-cestama su pravi užitak i vozača veseli svaki pritisak pedale! Ma znate vi već to, to je onaj alfistički osmijeh kada na dobroj cesti "uđeš u flow"...
Auspuh je rađen custom po mojoj skici u maloj, ali znalačkoj radionici "Shacal" u Zagrebu. Davno je to bilo, ne znam je li još rade, dugo nisam čuo za neki njihov rad, ali poznati su bili po tome da konstruiraju auspuhe isključivo za motocikle, radili su svega desetak automobila i to sve neka čudesa, GTV-jka je bila još najobičnija u tom društvu. Odabrao sam njih zbog kvalitetnog materijala, odlične preporuke i strpljenja da izvedu ono što želim. Nećete vjerovati, ali auspuh se montirao na auto punih 10 sati s pauzom za marendu!
Želio sam freeflow sustav, a kako iz Bussa svaka glava vodi svoje tri linije u jednu, to bi značilo potpuno odvojen sustav - tri cilindra lijevo, tri desno. Iako se to čini kao "put s najmanje prepreka" stvari nisu baš tako jednostavne, a to dobro znaju iskusni konstruktori ispuha. Dobio sam savjet da izvedemo jednu zajedničku komoru na početku za izjednačavanje povratnog tlaka u slučaju raznih odstupanja. To je konstruirano tako da bušene cijevi kroz nju pravilno prolaze i protok je ostao optimalan.
Jesam li vidio neki značajan dobitak snage? Iskreno, nisam, osjeti se da "lakše diše", ali više snage možda ima tek na vrlo visokim okretajima. Teško je reći kolika je razlika bez valjaka. No, meni to i nije bio motiv za ovakav ispuh, želio sam prije svega slušati Busso orkestar, a taj zadatak je ispunjen s najboljom ocjenom!
Uz duga putovanja autocestom, loša strana ovog ispuha je što imate refleks da stisnete u svakom podvožnjaku ili tunelu!