916...Rosso...Cup...V6... 
Zanima me ispuh i modifikacija sjedala, pa se slobodno malo raspi¹i o tome i prilo¾i foto materijal. 
Sjedala sam obradio, evo ne¹to o ispuhu...
Da ne bude zabune, vjerojatno ne bih i¹ao na ovakav ispuh da je to auto za svaki dan. Zaista je glasna i mora se po gradu voziti nje¾no, a za duge puteve je ba¹ naporno ako se ide jednoliènom autocestom. No, s druge strane, Busso zaslu¾uje ovako ne¹to i neka se èuje! Vo¾nje raznim zavojitim B-cestama su pravi u¾itak i vozaèa veseli svaki pritisak pedale! Ma znate vi veæ to, to je onaj alfistièki osmijeh kada na dobroj cesti "uðe¹ u flow"...

Auspuh je raðen custom po mojoj skici u maloj, ali znalaèkoj radionici "Shacal" u Zagrebu. Davno je to bilo, ne znam je li jo¹ rade, dugo nisam èuo za neki njihov rad, ali poznati su bili po tome da konstruiraju auspuhe iskljuèivo za motocikle, radili su svega desetak automobila i to sve neka èudesa, GTV-jka je bila jo¹ najobiènija u tom dru¹tvu. Odabrao sam njih zbog kvalitetnog materijala, odliène preporuke i strpljenja da izvedu ono ¹to ¾elim. Neæete vjerovati, ali auspuh se montirao na auto punih 10 sati s pauzom za marendu!
®elio sam freeflow sustav, a kako iz Bussa svaka glava vodi svoje tri linije u jednu, to bi znaèilo potpuno odvojen sustav - tri cilindra lijevo, tri desno. Iako se to èini kao "put s najmanje prepreka" stvari nisu ba¹ tako jednostavne, a to dobro znaju iskusni konstruktori ispuha. Dobio sam savjet da izvedemo jednu zajednièku komoru na poèetku za izjednaèavanje povratnog tlaka u sluèaju raznih odstupanja. To je konstruirano tako da bu¹ene cijevi kroz nju pravilno prolaze i protok je ostao optimalan.
Jesam li vidio neki znaèajan dobitak snage? Iskreno, nisam, osjeti se da "lak¹e di¹e", ali vi¹e snage mo¾da ima tek na vrlo visokim okretajima. Te¹ko je reæi kolika je razlika bez valjaka. No, meni to i nije bio motiv za ovakav ispuh, ¾elio sam prije svega slu¹ati Busso orkestar, a taj zadatak je ispunjen s najboljom ocjenom!
Uz duga putovanja autocestom, lo¹a strana ovog ispuha je ¹to imate refleks da stisnete u svakom podvo¾njaku ili tunelu!

