15-05-2025, 11:19:37

Autor Tema: GTV Q2  (Posjeta: 36979 vremena)

0 Èlanova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline ledo

  • Trade Count: (0)
  • Sa sta¾om
  • ***
  • Postova: 551
  • Karma: 27
  • Spol: Mu¹ki
    • Rijeka, Krk
Odg: GTV Q2
« Odgovori #30 u: 31-03-2017, 23:15:55 »
Auto je predivan, vidio sam je kod Darka kad je bila na ugradnji diferencijala, uzivo je jos bolja


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
 
Sljedeći korisnici su zahvalili na ovom postu: Paso

Offline Paso

  • Èlan Alfa Kluba 13
  • Trade Count: (+1)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 1508
  • Karma: 82
  • Spol: Mu¹ki
  • GTV 3.0, GT 1.9, Giulia 2.2 JTDM, Giulia 2.0 Turbo
    • Zaljev, Rijeka
Odg: GTV Q2
« Odgovori #31 u: 01-04-2017, 01:45:49 »
Mora¹ biti malo lud za sve to skupa, ali barem mi ovdje "smo si svoji" po tom pitanju! :) Zato i volim toliko Alfe i Alfiste, moj mehanièar ka¾e: "Ima entuzijasta, ludih, fanatika, ali vi Alfisti ste najgori!" ;)

Pitali ste za sjedala, pa ovako...

Sjedala su na GTV uvijek bila problem iz dva razloga - ne mogu se podesiti po visini za visoke ljude, a auto je ionako nizak (to ba¹ volim kod nje), pa su neki vadili podlo¹ke, modificirali ¹ine i slièno, ali sve je to sitna razlika, a drugi, veæi problem, jest lateralna podr¹ka. Objektivno i 156 i GT imaju u tom smislu primjetno bolja sjedala. No, sjedala u GTV zaista dobro izgledaju, prava su sportska, tvrda i taman onoliko "retro" koliko tra¾i takav tip interijera auta da je sve u ravnote¾i. Zato sam dugo razmi¹ljao kako to sve pomiriti i napraviti neki kompromis da sve izgleda manje-vi¹e originalno, ali da dobijem ¹to ¾elim.

Ima jedna serija Sparco sjedala koja jako dobro izgleda u GTV, ali je cijena paprena, a i dodatni je tro¹ak je nova sjedala pretapecirati u takvu ko¾u da sve bude identièno s ostatkom interijera. Zato sam radije krenuo putem modifikacije postojeæih. Zamolio sam SKD tapetarsku manufakturu mogu li sjedala iskrojiti po meni (koji sam relativno uzak u donjem dijelu) i pojaèati donju i gornju boènicu. Bilo je "nema problema", jednom sam do¹ao da mi "uzmu otisak" i slo¾ili su to zaista vrhunski uz vrlo korektnu cijenu. Meni je pomoglo i sada super sjedim, ali neki koji su malo ¹iri, njima su preuska. Zato je to najbolje napraviti custom prema vlasniku. Evo kako to izgleda...





« Zadnja izmjena: 01-04-2017, 01:51:39 od Paso »
 
Sljedeći korisnici su zahvalili na ovom postu: Big D

Offline danko0013

  • Èlan Alfa Kluba 11
  • Trade Count: (+7)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 21230
  • Karma: 366
  • Spol: Mu¹ki
  • GT 1600 Junior X2 Berlina 1750
    • Bjelovar
    • AutoServisJunior
Odg: GTV Q2
« Odgovori #32 u: 01-04-2017, 02:27:13 »
Mora¹ biti malo lud za sve to skupa, ali barem mi ovdje "smo si svoji" po tom pitanju! :) Zato i volim toliko Alfe i Alfiste, moj mehanièar ka¾e: "Ima entuzijasta, ludih, fanatika, ali vi Alfisti ste najgori!" ;)

Pitali ste za sjedala, pa ovako...

Sjedala su na GTV uvijek bila problem iz dva razloga - ne mogu se podesiti po visini za visoke ljude, a auto je ionako nizak (to ba¹ volim kod nje), pa su neki vadili podlo¹ke, modificirali ¹ine i slièno, ali sve je to sitna razlika, a drugi, veæi problem, jest lateralna podr¹ka. Objektivno i 156 i GT imaju u tom smislu primjetno bolja sjedala. No, sjedala u GTV zaista dobro izgledaju, prava su sportska, tvrda i taman onoliko "retro" koliko tra¾i takav tip interijera auta da je sve u ravnote¾i. Zato sam dugo razmi¹ljao kako to sve pomiriti i napraviti neki kompromis da sve izgleda manje-vi¹e originalno, ali da dobijem ¹to ¾elim.

Ima jedna serija Sparco sjedala koja jako dobro izgleda u GTV, ali je cijena paprena, a i dodatni je tro¹ak je nova sjedala pretapecirati u takvu ko¾u da sve bude identièno s ostatkom interijera. Zato sam radije krenuo putem modifikacije postojeæih. Zamolio sam SKD tapetarsku manufakturu mogu li sjedala iskrojiti po meni (koji sam relativno uzak u donjem dijelu) i pojaèati donju i gornju boènicu. Bilo je "nema problema", jednom sam do¹ao da mi "uzmu otisak" i slo¾ili su to zaista vrhunski uz vrlo korektnu cijenu. Meni je pomoglo i sada super sjedim, ali neki koji su malo ¹iri, njima su preuska. Zato je to najbolje napraviti custom prema vlasniku. Evo kako to izgleda...

(Image removed from quote.)

(Image removed from quote.)

(Image removed from quote.)
Mrak

Poslano sa mog SM-N9100 koristeæi Tapatalk

Nije bolest sve ¹to boli
 

Offline Paso

  • Èlan Alfa Kluba 13
  • Trade Count: (+1)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 1508
  • Karma: 82
  • Spol: Mu¹ki
  • GTV 3.0, GT 1.9, Giulia 2.2 JTDM, Giulia 2.0 Turbo
    • Zaljev, Rijeka
Odg: GTV Q2
« Odgovori #33 u: 01-04-2017, 02:46:44 »
916...Rosso...Cup...V6...  :love:

Zanima me ispuh i modifikacija sjedala, pa se slobodno malo raspi¹i o tome i prilo¾i foto materijal.  :hap:

Sjedala sam obradio, evo ne¹to o ispuhu...

Da ne bude zabune, vjerojatno ne bih i¹ao na ovakav ispuh da je to auto za svaki dan. Zaista je glasna i mora se po gradu voziti nje¾no, a za duge puteve je ba¹ naporno ako se ide jednoliènom autocestom. No, s druge strane, Busso zaslu¾uje ovako ne¹to i neka se èuje! Vo¾nje raznim zavojitim B-cestama su pravi u¾itak i vozaèa veseli svaki pritisak pedale! Ma znate vi veæ to, to je onaj alfistièki osmijeh kada na dobroj cesti "uðe¹ u flow"... :)

Auspuh je raðen custom po mojoj skici u maloj, ali znalaèkoj radionici "Shacal" u Zagrebu. Davno je to bilo, ne znam je li jo¹ rade, dugo nisam èuo za neki njihov rad, ali poznati su bili po tome da konstruiraju auspuhe iskljuèivo za motocikle, radili su svega desetak automobila i to sve neka èudesa, GTV-jka je bila jo¹ najobiènija u tom dru¹tvu. Odabrao sam njih zbog kvalitetnog materijala, odliène preporuke i strpljenja da izvedu ono ¹to ¾elim. Neæete vjerovati, ali auspuh se montirao na auto punih 10 sati s pauzom za marendu!

®elio sam freeflow sustav, a kako iz Bussa svaka glava vodi svoje tri linije u jednu, to bi znaèilo potpuno odvojen sustav - tri cilindra lijevo, tri desno. Iako se to èini kao "put s najmanje prepreka" stvari nisu ba¹ tako jednostavne, a to dobro znaju iskusni konstruktori ispuha. Dobio sam savjet da izvedemo jednu zajednièku komoru na poèetku za izjednaèavanje povratnog tlaka u sluèaju raznih odstupanja. To je konstruirano tako da bu¹ene cijevi kroz nju pravilno prolaze i protok je ostao optimalan.

Jesam li vidio neki znaèajan dobitak snage? Iskreno, nisam, osjeti se da "lak¹e di¹e", ali vi¹e snage mo¾da ima tek na vrlo visokim okretajima. Te¹ko je reæi kolika je razlika bez valjaka. No, meni to i nije bio motiv za ovakav ispuh, ¾elio sam prije svega slu¹ati Busso orkestar, a taj zadatak je ispunjen s najboljom ocjenom! :)

Uz duga putovanja autocestom, lo¹a strana ovog ispuha je ¹to imate refleks da stisnete u svakom podvo¾njaku ili tunelu! ;)

« Zadnja izmjena: 01-04-2017, 02:51:29 od Paso »
 

Online kizo

  • Trade Count: (+1)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 6722
  • Karma: 57
  • Spol: Mu¹ki
    • Zagreb
Odg: GTV Q2
« Odgovori #34 u: 01-04-2017, 06:09:36 »
svaka èast
nevjerojatna GTV :love: :love: :love:
 
Sljedeći korisnici su zahvalili na ovom postu: Paso

Offline tomislavkn

  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 2044
  • Karma: 37
  • Spol: Mu¹ki
  • Alfa 147 1.9 JTDm 16V Stage 1 remap
    • Oroslavje
Odg: GTV Q2
« Odgovori #35 u: 01-04-2017, 07:17:18 »
Hvala na slikama. Nema se ¹to prigovoriti, zaista odlièno  :respect: :pivo:
 
Sljedeći korisnici su zahvalili na ovom postu: Paso

Offline giulia s

  • Trade Count: (0)
  • Sa sta¾om
  • ***
  • Postova: 340
  • Karma: 21
  • Spol: Mu¹ki
    • sinj
Odg: GTV Q2
« Odgovori #36 u: 01-04-2017, 07:27:19 »
Sjedala sam obradio, evo ne¹to o ispuhu...

Da ne bude zabune, vjerojatno ne bih i¹ao na ovakav ispuh da je to auto za svaki dan. Zaista je glasna i mora se po gradu voziti nje¾no, a za duge puteve je ba¹ naporno ako se ide jednoliènom autocestom. No, s druge strane, Busso zaslu¾uje ovako ne¹to i neka se èuje! Vo¾nje raznim zavojitim B-cestama su pravi u¾itak i vozaèa veseli svaki pritisak pedale! Ma znate vi veæ to, to je onaj alfistièki osmijeh kada na dobroj cesti "uðe¹ u flow"... :)

Auspuh je raðen custom po mojoj skici u maloj, ali znalaèkoj radionici "Shacal" u Zagrebu. Davno je to bilo, ne znam je li jo¹ rade, dugo nisam èuo za neki njihov rad, ali poznati su bili po tome da konstruiraju auspuhe iskljuèivo za motocikle, radili su svega desetak automobila i to sve neka èudesa, GTV-jka je bila jo¹ najobiènija u tom dru¹tvu. Odabrao sam njih zbog kvalitetnog materijala, odliène preporuke i strpljenja da izvedu ono ¹to ¾elim. Neæete vjerovati, ali auspuh se montirao na auto punih 10 sati s pauzom za marendu!

®elio sam freeflow sustav, a kako iz Bussa svaka glava vodi svoje tri linije u jednu, to bi znaèilo potpuno odvojen sustav - tri cilindra lijevo, tri desno. Iako se to èini kao "put s najmanje prepreka" stvari nisu ba¹ tako jednostavne, a to dobro znaju iskusni konstruktori ispuha. Dobio sam savjet da izvedemo jednu zajednièku komoru na poèetku za izjednaèavanje povratnog tlaka u sluèaju raznih odstupanja. To je konstruirano tako da bu¹ene cijevi kroz nju pravilno prolaze i protok je ostao optimalan.

Jesam li vidio neki znaèajan dobitak snage? Iskreno, nisam, osjeti se da "lak¹e di¹e", ali vi¹e snage mo¾da ima tek na vrlo visokim okretajima. Te¹ko je reæi kolika je razlika bez valjaka. No, meni to i nije bio motiv za ovakav ispuh, ¾elio sam prije svega slu¹ati Busso orkestar, a taj zadatak je ispunjen s najboljom ocjenom! :)

Uz duga putovanja autocestom, lo¹a strana ovog ispuha je ¹to imate refleks da stisnete u svakom podvo¾njaku ili tunelu! ;)

(Image removed from quote.)


Lijepo odraðeno i kako si rekao za Sachal da su "jedna mala znalaèka" firma :ok: , dobro si rekao. Radio mi je Sa¹a jo¹ "99 na Ducatiu..
Alfist sam 100%,Ducatist isto toliko
 

Offline Davor

  • Èlan Alfa kluba 15
  • Trade Count: (0)
  • Starosjedioc
  • *
  • Postova: 1122
  • Karma: 101
  • Spol: Mu¹ki
  • GTV, Giulia Q2
    • Zagreb
Odg: GTV Q2
« Odgovori #37 u: 01-04-2017, 08:15:15 »
O tvojoj gtv-jki se sve zna. Sve modifikacije su napravljene s ukusom i kvalitetno. Puno je raðeno na autu, a opet nije previ¹e... Taman :love: :love:
 
Sljedeći korisnici su zahvalili na ovom postu: Paso

Offline Dreamer

  • Trade Count: (0)
  • Sa sta¾om
  • ***
  • Postova: 383
  • Karma: 14
  • Spol: Mu¹ki
  • 147 1.9 16v jtdm
    • Zagreb & Zadar
Odg: GTV Q2
« Odgovori #38 u: 01-04-2017, 09:07:54 »
GTV je bomba  :love: :love: :love: 

Cuvaj je, mazi i pazi, i poziviti ce ona :)
 
Sljedeći korisnici su zahvalili na ovom postu: Paso

Offline Boki

  • Trade Count: (0)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 1187
  • Karma: 78
  • Spol: Mu¹ki
  • Brera Spider Tbi
    • Kraljevica
Odg: GTV Q2
« Odgovori #39 u: 01-04-2017, 09:36:19 »
Meni je iznimno drago da nisam jedini s momo ruèicom mjenjaèa  :D
 
Sljedeći korisnici su zahvalili na ovom postu: Paso

Offline alfazara

  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 2737
  • Karma: 92
  • Spol: Mu¹ki
  • 155 1.8
    • Zadar
Odg: GTV Q2
« Odgovori #40 u: 01-04-2017, 11:33:52 »
Hebena svaka cast :clap: :love:
Alfa  u <3
 
Sljedeći korisnici su zahvalili na ovom postu: Paso

Offline Paso

  • Èlan Alfa Kluba 13
  • Trade Count: (+1)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 1508
  • Karma: 82
  • Spol: Mu¹ki
  • GTV 3.0, GT 1.9, Giulia 2.2 JTDM, Giulia 2.0 Turbo
    • Zaljev, Rijeka
Odg: GTV Q2
« Odgovori #41 u: 01-04-2017, 12:18:38 »
Imam pozama¹nu arhivu fotki, pa æu svako toliko izvuæi neke koje su mi drage...





Ova je dobro ispala, nakon pranja, po noæi, iza trgovaèkog centra... :)



 

Offline FAN

  • Moderator
  • Trade Count: (+4)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 14072
  • Karma: 783
  • Spol: Mu¹ki
  • GT
    • Zagreb
Odg: GTV Q2
« Odgovori #42 u: 01-04-2017, 12:45:05 »
Ne nabijaj nam komplekse :)
:cigara: :cigara:
 
Sljedeći korisnici su zahvalili na ovom postu: Paso

Offline Antonio

  • Èlan Alfa Kluba 10
  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 3908
  • Karma: 145
  • Spol: Mu¹ki
  • 159 2.4 JTDm TI
    • Crikvenica
Odg: GTV Q2
« Odgovori #43 u: 01-04-2017, 13:06:15 »
Auto je brutala, jedino mislim da bi bolje izgledao na 18 felgama, ove su mi malo prevelike
 

Offline sfreak

  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 2110
  • Karma: 54
  • Spol: Mu¹ki
    • Jadranovo
Odg: GTV Q2
« Odgovori #44 u: 01-04-2017, 13:23:30 »
nekad davno sam svaki dan slinio nad njom na potoku, predobro izgleda
 
Sljedeći korisnici su zahvalili na ovom postu: Paso

Offline BraneGTV

  • Trade Count: (0)
  • Sa sta¾om
  • ***
  • Postova: 321
  • Karma: 7
  • Spol: Mu¹ki
    • Zagreb-zapad
Odg: GTV Q2
« Odgovori #45 u: 01-04-2017, 21:51:09 »
Oduvijek mi je bila vrhunska, svima nam moze posluziti za primjer

Poslano sa mog HTC 10 koristeæi Tapatalk

 
Sljedeći korisnici su zahvalili na ovom postu: Paso

Offline -164-

  • Trade Count: (+19)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 9431
  • Karma: 193
  • Spol: Mu¹ki
  • ex. 33 1.3V, 164 V6 Turbo, 156 JTD 20V, Gt 3.2 V6
    • Zagreb
Odg: GTV Q2
« Odgovori #46 u: 01-04-2017, 21:54:21 »
Sjedala sam obradio, evo ne¹to o ispuhu...

Da ne bude zabune, vjerojatno ne bih i¹ao na ovakav ispuh da je to auto za svaki dan. Zaista je glasna i mora se po gradu voziti nje¾no, a za duge puteve je ba¹ naporno ako se ide jednoliènom autocestom. No, s druge strane, Busso zaslu¾uje ovako ne¹to i neka se èuje! Vo¾nje raznim zavojitim B-cestama su pravi u¾itak i vozaèa veseli svaki pritisak pedale! Ma znate vi veæ to, to je onaj alfistièki osmijeh kada na dobroj cesti "uðe¹ u flow"... :)

Auspuh je raðen custom po mojoj skici u maloj, ali znalaèkoj radionici "Shacal" u Zagrebu. Davno je to bilo, ne znam je li jo¹ rade, dugo nisam èuo za neki njihov rad, ali poznati su bili po tome da konstruiraju auspuhe iskljuèivo za motocikle, radili su svega desetak automobila i to sve neka èudesa, GTV-jka je bila jo¹ najobiènija u tom dru¹tvu. Odabrao sam njih zbog kvalitetnog materijala, odliène preporuke i strpljenja da izvedu ono ¹to ¾elim. Neæete vjerovati, ali auspuh se montirao na auto punih 10 sati s pauzom za marendu!

®elio sam freeflow sustav, a kako iz Bussa svaka glava vodi svoje tri linije u jednu, to bi znaèilo potpuno odvojen sustav - tri cilindra lijevo, tri desno. Iako se to èini kao "put s najmanje prepreka" stvari nisu ba¹ tako jednostavne, a to dobro znaju iskusni konstruktori ispuha. Dobio sam savjet da izvedemo jednu zajednièku komoru na poèetku za izjednaèavanje povratnog tlaka u sluèaju raznih odstupanja. To je konstruirano tako da bu¹ene cijevi kroz nju pravilno prolaze i protok je ostao optimalan.

Jesam li vidio neki znaèajan dobitak snage? Iskreno, nisam, osjeti se da "lak¹e di¹e", ali vi¹e snage mo¾da ima tek na vrlo visokim okretajima. Te¹ko je reæi kolika je razlika bez valjaka. No, meni to i nije bio motiv za ovakav ispuh, ¾elio sam prije svega slu¹ati Busso orkestar, a taj zadatak je ispunjen s najboljom ocjenom! :)

Uz duga putovanja autocestom, lo¹a strana ovog ispuha je ¹to imate refleks da stisnete u svakom podvo¾njaku ili tunelu! ;)

(Image removed from quote.)
Shacal je brutalna manufaktura
Frend je prije 8 godina isao kod njih sa M5 E39 da mu sloze free flow exaust i to su napravili je bila brutala
Auto je palio alarme u javnim garazama..bas grohotni zvuk😂😂😀😀

A moram ti priznati da su i sjedala odradjena perfetto!!
Kao da ih je tvornica radila😀😀😬
 
Sljedeći korisnici su zahvalili na ovom postu: Paso

Offline Darjan

  • Trade Count: (0)
  • Sa sta¾om
  • ***
  • Postova: 652
  • Karma: 32
  • Spol: Mu¹ki
    • Tuèepi
Odg: GTV Q2
« Odgovori #47 u: 01-04-2017, 22:45:00 »
Imam pozama¹nu arhivu fotki, pa æu svako toliko izvuæi neke koje su mi drage...

(Image removed from quote.)

Ima li 'ko jaèi? Prekrasnog li auta... :ok:
 

Offline clio

  • Trade Count: (+5)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 3052
  • Karma: 114
  • Spol: Mu¹ki
  • Alfa Romeo Giulia Q4 ,Alfa Romeo Giulietta TCT
    • Lovran
Odg: GTV Q2
« Odgovori #48 u: 01-04-2017, 22:54:46 »
Kakav auto  :o000: :o000: :o000: Jesam ja tebi bio prodao 18 oz superturismo u gara¾i u 22 navecer u Opatiji??  :lol :lol

Auto ti je san,kad god sam ju vidio na susretu sam rekao ovo je sve ono ¹to svaki Alfista vjerujem oæe imati doma. VRH

 :love: :love: :ok:
 
Sljedeći korisnici su zahvalili na ovom postu: Paso

Offline LemoRi

  • Èlan Alfa Kluba 6
  • Trade Count: (0)
  • Starosjedioc
  • *
  • Postova: 1034
  • Karma: 161
  • Spol: Mu¹ki
  • GTV 2.0TS TURBO Q2
    • Rijeka
Odg: GTV Q2
« Odgovori #49 u: 01-04-2017, 23:51:26 »
Svaka èast!!!!
2.0 TS TURBO CONVERSION
 
Sljedeći korisnici su zahvalili na ovom postu: Paso

Offline Paso

  • Èlan Alfa Kluba 13
  • Trade Count: (+1)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 1508
  • Karma: 82
  • Spol: Mu¹ki
  • GTV 3.0, GT 1.9, Giulia 2.2 JTDM, Giulia 2.0 Turbo
    • Zaljev, Rijeka
Odg: GTV Q2
« Odgovori #50 u: 02-04-2017, 02:57:23 »
Auto je brutala, jedino mislim da bi bolje izgledao na 18 felgama, ove su mi malo prevelike

S dobrim razlogom su 19", naime s 18" od klije¹ta do felge je bilo doslovno 0.9 mm i bilo me strah, dovoljno je da frkne i mali kamenèiæ izmeðu i uzrokuje nevolje, vjerujem da stvar na kotaèu mora vi¹e "disati". Inaèe, u¾ivo izgledaju taman (ili sam se ja navikao), a na ovoj zadnjoj fotografiji se ba¹ vidi koliku distorziju napravi i sam objektiv aparata kada se fotografira ovako s poda.

Evo, na¹ao sam staru fotku s 18", pogledaj, prednja klije¹ta su bila doslovno na felgi, to ne mo¾e biti dobro...

« Zadnja izmjena: 02-04-2017, 03:09:57 od Paso »
 

Offline Paso

  • Èlan Alfa Kluba 13
  • Trade Count: (+1)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 1508
  • Karma: 82
  • Spol: Mu¹ki
  • GTV 3.0, GT 1.9, Giulia 2.2 JTDM, Giulia 2.0 Turbo
    • Zaljev, Rijeka
Odg: GTV Q2
« Odgovori #51 u: 02-04-2017, 03:03:51 »
Jesam ja tebi bio prodao 18 oz superturismo u gara¾i u 22 navecer u Opatiji??  :lol :lol

Jesi, jesi, za tada¹nju bijelu 156 JTD, zavr¹ila je u Vinkovcima kod jednog branitelja. Vidim ti na avataru novu Alfu, nije onaj super-u¹minkani Sportwagon u ðiru? :)
 

Offline Paso

  • Èlan Alfa Kluba 13
  • Trade Count: (+1)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 1508
  • Karma: 82
  • Spol: Mu¹ki
  • GTV 3.0, GT 1.9, Giulia 2.2 JTDM, Giulia 2.0 Turbo
    • Zaljev, Rijeka
Odg: GTV Q2
« Odgovori #52 u: 02-04-2017, 03:31:37 »
GTV ne bi pojavom bio pola toga ¹to jest da nema tu ludu ogromnu haubu zajedno s blatobranima. Malo je automobila (pogotovo u toj klasi) koji su tako konstruirani. Navodno su imali (u tada¹nje vrijeme) dosta problema dok su je napravili dovoljno kvalitetno, a da nije prete¹ka. Postoje zamjenske olak¹ane haube za utrke, ali ono ¹to sam ja vidio bilo previ¹e mekano, uvija se i nepravilno nalije¾e. Zato nisam nikada razmi¹ljao o tako neèemu, mada moram priznati da uvijek gledam na razne modifikacije koje smanjuju te¾inu. Prvak u skidanju te¾ine na GTV je ©vicarac Dani Röllin koji je svoju "skinuo" na oko 1.200 kg.

 

Offline jakov

  • Èlan Alfa Kluba 13
  • Trade Count: (+3)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 6602
  • Karma: 599
  • Spol: Mu¹ki
  • 156 2.0 JTS & 75 3.0 12v & 595 Comp. & Abarth 124
    • Losinj
Odg: GTV Q2
« Odgovori #53 u: 02-04-2017, 09:28:15 »
GTV-jka je top, sigurno jedna od top Alfi u drzavi po odrzavanju i generalnom stanju  :clap: :clap:


ovo za plasticnu haubu se slazem, iz istog razloga sam i ja odustao od toga makar sam vec kupio plasticnu haubu. jednosavno nije moguce to dobiti da izgleda ni priblizno kao orginal
 
Sljedeći korisnici su zahvalili na ovom postu: Paso

Offline clio

  • Trade Count: (+5)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 3052
  • Karma: 114
  • Spol: Mu¹ki
  • Alfa Romeo Giulia Q4 ,Alfa Romeo Giulietta TCT
    • Lovran
Odg: GTV Q2
« Odgovori #54 u: 02-04-2017, 10:49:17 »
Jesi, jesi, za tada¹nju bijelu 156 JTD, zavr¹ila je u Vinkovcima kod jednog branitelja. Vidim ti na avataru novu Alfu, nije onaj super-u¹minkani Sportwagon u ðiru? :)

sportwagon je ostao na forumu,ali nije kod mene evo vec godinu dana,sad je giugiaro akrivan :D
 
Sljedeći korisnici su zahvalili na ovom postu: Paso

Offline daniels

  • Trade Count: (0)
  • Na probi
  • *
  • Postova: 85
  • Karma: 0
  • Spol: Mu¹ki
    • Umag
Odg: GTV Q2
« Odgovori #55 u: 03-04-2017, 13:39:57 »
Odlicna  :love:
 
Sljedeći korisnici su zahvalili na ovom postu: Paso

Offline Johnny6

  • Trade Count: (+2)
  • Pripravnik
  • **
  • Postova: 206
  • Karma: 5
  • Spol: Mu¹ki
    • Vrbnik
Odg: GTV Q2
« Odgovori #56 u: 03-04-2017, 14:46:18 »
Strava  :hello: :care
 
Sljedeći korisnici su zahvalili na ovom postu: Paso

Offline teoz

  • Trade Count: (0)
  • Sa sta¾om
  • ***
  • Postova: 313
  • Karma: 3
  • Spol: Mu¹ki
  • Alfa GT 1.9 JTD
    • otok Korèula
Odg: GTV Q2
« Odgovori #57 u: 04-04-2017, 07:06:45 »
GTV ne bi pojavom bio pola toga ¹to jest da nema tu ludu ogromnu haubu zajedno s blatobranima. Malo je automobila (pogotovo u toj klasi) koji su tako konstruirani. Navodno su imali (u tada¹nje vrijeme) dosta problema dok su je napravili dovoljno kvalitetno, a da nije prete¹ka. Postoje zamjenske olak¹ane haube za utrke, ali ono ¹to sam ja vidio bilo previ¹e mekano, uvija se i nepravilno nalije¾e. Zato nisam nikada razmi¹ljao o tako neèemu, mada moram priznati da uvijek gledam na razne modifikacije koje smanjuju te¾inu. Prvak u skidanju te¾ine na GTV je ©vicarac Dani Röllin koji je svoju "skinuo" na oko 1.200 kg.

(Image removed from quote.)

Ovo me potaklo da idem na auto-data vidjet te¾inu. Nisan zna da je GTV tolika mrcina  :000:. Misli san da je mala lagana jurilica a na kraju te¾a od moje GTjke  :lol
 

Offline Paso

  • Èlan Alfa Kluba 13
  • Trade Count: (+1)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 1508
  • Karma: 82
  • Spol: Mu¹ki
  • GTV 3.0, GT 1.9, Giulia 2.2 JTDM, Giulia 2.0 Turbo
    • Zaljev, Rijeka
Odg: GTV Q2
« Odgovori #58 u: 04-04-2017, 08:23:14 »
Ovo me potaklo da idem na auto-data vidjet te¾inu. Nisan zna da je GTV tolika mrcina  :000:. Misli san da je mala lagana jurilica a na kraju te¾a od moje GTjke  :lol

Da, iznenaðujuæe je te¹ka, meni u prometnoj pi¹te 1.490 kg! Slu¾bena te¾ina za 2.0TS je 1.370 kg, a za 3.0 V6 1.415 kg. Kako imam prijatelja koji ima vagu za kamione, ba¹ æu jednom otiæi vidjeti stvarnu te¾inu. Karoserija nije raðena kod Alfe nego ba¹ u Pininfarininoj tvornici, pa su vo¾ene u Alfu na slaganje, ali ne znam gdje je sva ta te¾ina. Izgleda da je solidno slo¾ena, ima mnogo duplih "zidova", vidim po ovima koji ih pripremaju za stazu da pola auta izre¾u. :)
 

Offline charlee

  • Trade Count: (0)
  • Pripravnik
  • **
  • Postova: 214
  • Karma: 16
  • Spol: Mu¹ki
  • GTV V6 TB, MiTo TB
    • Zagreb
    • Squadra916
Odg: GTV Q2
« Odgovori #59 u: 04-04-2017, 08:38:43 »
Ja sam i¹ao na vaganje sa svojom i ispalo je manje nego ¹to je pisalo u prometnoj.  :ok:
 
Sljedeći korisnici su zahvalili na ovom postu: Paso