Eto, kao što sam i obećao:
S vratiju skinut tapecirung >
2X imbus 5 na ručki za zatvaranje vratiju
1X vijak sa križnom glavom ispod poluge otvaranja vratiju
4X vijak sa križnom glavom na dnu tapecirunga
1X vijak sa križnom glavom ispod jedinice podizača prozora
1X vijak sa križnom glavom u svjetlu vratiju
3X utisne kopče na pradnjem dijelu tapecirunga
3X utisne kopče ne stražnjem dijelu tapecirunga
Kada se to sve skine, tapecirung se digne prema gore i izglavi iz kanala od prozora.
Nakon skidanja tapecirunga skinuta spužva koja služi kao barijera vlagi. E to ide teško dolje.
Kompletna vrata oprana iznutra i izvana vodom, potom benzinom za čišćenje (samo površine koje će se lijepiti)
U tako oprana vrata sam krenuo lijepiti STP gold trake od 200x300mm. Kako je vani hladno, nije na odmet industrijskim fenom (ili nekim drugim) ugrijati vrata i STP zbog lakše manipulacije.
To je izgledalo otprilike ovako:

Stavio sam jedan sloj po skoro cijelim vratima (i preko originalnog dampinga). Iza zvučnika sam zalijepio jednu fleku od cca 250x150mm tako da je tamo dva sloja. Nakon što je to bilo gotovo, spojeve sam poljepio sa alu samoljepljivom trakom. Pa je to izgledalo urednije nego prije:

Nakon toga, iskrojio sam Armaflex spužvu i zaljepio je neostik ljepilom na STP.

Nakon do sada nabrojanoga dojam vratiju je neusporediv sa suvozačkim vratima. Kuckanjem izvana po limu dobija se dojam da se kucka po bloku motora a ne po limiću debljine ispod milimetra. Nevjerojatno dobar dojam.
Sutra nastavak sa montažom pocinčanih limića na rupe vratiju.
Što će izgledati ovako nekako samo sa dampingom na njima:

Za primjer sam stavio samo dva komadića koje sam imao izrezane u tom trenutku.
Dosta za danas
