Eto slikica onoga što se okotilo novoga u mojoj ferrarici.
Kao prvo, u subotu mi je tapetar Domagoj sa oldschool foruma pretapecirao volan, mjenjač , ručnu kočnicu i ručke od vratiju u kožu. Napravio je odličan posao, sa još boljim materijalima. Prije nekoliko godina mi je radio peugeota od tate pa sam upravo zbog toga isao kod njega ponovno. No sad ima još bolju kožu koja izgleda bolje i pod prstima se doima bolje. Da ne laprdam previše evo par slikica (neznam više ni pristojno poslikati auto)

Detalj crvenog šava.... lagano naginje TI-u he he he

Karbon foliju sam radio ja naknadno. Niže je slikica ručki od vratiju koje još treba dovršiti. Treba prilagoditi čep vijka i popraviti polomljeni vozački prekidač podizača stakala


na slikama se ne vidi kao što izgleda uživo jer mi je auto užasno musav, nisam ga prao iznutra tjednima, a i potrebno mu je kemijsko ali samo odgađam.
KArbon folije sam ljepio na prekidače od podizača jer se onaj gumirani dio počeo ljuštiti baš kao i na ručkama vratiju. Osim toga obukao sam i gotov sve sive površine u karbon foliju (da mi radio, onako crn, ne bode u oči).




Osim toga mijenjao sam lampice na jedinici klime (izgorile dvije a i treću sam razvalio kada sam gledao kako se mogu promijeniti). No to se ovako čini jednostavno ali eto nije. Dakle, izvučem ja jednu od lampica da bih vidio koje idu i shvatim da neće biti sreće po dućanima autodijelova i electronic shopova (iako taj dio je tata odradio jer mu je bilo usput ujutro) pa se otišlo u alfa salon pitati koliko koštaju originalne. Na spomen 93 kune i nešto lipica pitali smo da li se to odnosi na paket od 10 ili 100 komada. A meni trebaju tri... užas. Tu priči nije kraj nego sam dok sam se vozio okolo alfom bez jedne od zaruljica a s druge dvije pregorene shvatio da bez zaruljica kontrole ne rade kako treba. Zaruljice imaju montiran neki otpornik na sebi spojen u paralelu i bez tog otpornika (koji je na grlu zarulje) ne radi ta komanda ventilacije... kaos. Na kraju sam kupio normalne zarulje od 1,2W i zalemio ih na postojeća grla sa otpornicima i sad sve radi (istina malo su prejake pa malo previše svijetli ali nećemo sad tražiti dlaku u jajetu).
Osim navedenog, složio sam joj i sub još pretprošli tjedan samo nikako da nađem vremena za spajanje pa da čujemo kako svira.

kutija je potapecirana i sjedi u autu već ali eto, nisam je uslikao - hoću kad prosvira :hehe:
To je zasad to, nadam se da ću uskoro moći uslikati auto iznutra sa završenim interijerom. BTW bio sam danas na besplatnom tehničkom pregledu da mi pogleda što moram mijenjati na prednjem ovjesu i ostale stvari onako nepristrano pa me tip pitao šta je to kad je sjeo u auto a auto bez radija, bez kože mjenjača, demontirani podizači prozora i slično... Rekao mi je da to moram napraviti prije registracije

kao inače nebih....
