Leti leti leti... ALFA

Dakle stavljeno novo kvacilo, problem je bio sto je propao potisni lezaj. Zbog tog incidenta je malo i korpa dobila po nosu, pa i lamela. Zamašnjak je imao lufta nekih 5mm. Ukratko, sve novo je gore (uključujući i cilindar) i sad je mala kao nova. Kvačilo mekano, kako treba biti, i radi he he he.
In other news:
Malo sam pokusavao urediti ručicu mjenjača koja je izgledala ovako:

pa sam je ofarbao u mat crno i htio precizno sa specijalnim kistovima (za lakiranje noktiju) obojati utore. Bojao sam u boju auta naravno . ROSSO ALFA

Rezultat je bio katastrofalan..
Odlucio sam pobrusiti visak crvene boje, s kojom je otisao i dio crne. Pa sam brusio dok ne dođem do aluminija. Brusio sam dugo, ali stvarno dugo - vjerojatno preko dva sata. Nisam htio sa grubim papirom pa sam prvo probao sa vodobrusnim 800, ali sam popi...dio pa sam uzeo 600, pa zavrsio sa 1500. Na kraju nisam lakirao pa je rucica dobila malo patine i sad izgleda ovako:

Nisam bas zadovoljan, ali dovrsiti cu ja to vec u nekom trenutku.
Volan iz GeTejke izgleda ovako:


Moram jos karbonom obuci treci krak volana, nisam stigao jer otkad je novi volan u njoj je bila vise kod mehanicara nego kod mene he he (doslovno).
I u medjuvremenu kupljena tabla koja trenutno odmara na "radnom" stolu

i felge koje odmaraju na tavanu u vikendici, cekaju ljepse vrijeme

Valjda mi ih nitko nije maznuo pod okriljem mraka koji trenutno vlada u Mrkoplju (cak su i na dnevnuku bili)
Eto zasad toliko!
Bokić
