Eto, kao ¹to sam i obeæao:
S vratiju skinut tapecirung >
2X imbus 5 na ruèki za zatvaranje vratiju
1X vijak sa kri¾nom glavom ispod poluge otvaranja vratiju
4X vijak sa kri¾nom glavom na dnu tapecirunga
1X vijak sa kri¾nom glavom ispod jedinice podizaèa prozora
1X vijak sa kri¾nom glavom u svjetlu vratiju
3X utisne kopèe na pradnjem dijelu tapecirunga
3X utisne kopèe ne stra¾njem dijelu tapecirunga
Kada se to sve skine, tapecirung se digne prema gore i izglavi iz kanala od prozora.
Nakon skidanja tapecirunga skinuta spu¾va koja slu¾i kao barijera vlagi. E to ide te¹ko dolje.
Kompletna vrata oprana iznutra i izvana vodom, potom benzinom za èi¹æenje (samo povr¹ine koje æe se lijepiti)
U tako oprana vrata sam krenuo lijepiti STP gold trake od 200x300mm. Kako je vani hladno, nije na odmet industrijskim fenom (ili nekim drugim) ugrijati vrata i STP zbog lak¹e manipulacije.
To je izgledalo otprilike ovako:

Stavio sam jedan sloj po skoro cijelim vratima (i preko originalnog dampinga). Iza zvuènika sam zalijepio jednu fleku od cca 250x150mm tako da je tamo dva sloja. Nakon ¹to je to bilo gotovo, spojeve sam poljepio sa alu samoljepljivom trakom. Pa je to izgledalo urednije nego prije:

Nakon toga, iskrojio sam Armaflex spu¾vu i zaljepio je neostik ljepilom na STP.

Nakon do sada nabrojanoga dojam vratiju je neusporediv sa suvozaèkim vratima. Kuckanjem izvana po limu dobija se dojam da se kucka po bloku motora a ne po limiæu debljine ispod milimetra. Nevjerojatno dobar dojam.
Sutra nastavak sa monta¾om pocinèanih limiæa na rupe vratiju.
©to æe izgledati ovako nekako samo sa dampingom na njima:

Za primjer sam stavio samo dva komadiæa koje sam imao izrezane u tom trenutku.
Dosta za danas
