13-07-2025, 16:42:16

Autor Tema: BLOW OFF za JTD  (Posjeta: 21738 vremena)

0 Èlanova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline 156 sp1 rosso

  • Trade Count: (+1)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 5322
  • Karma: 190
  • Spol: Mu¹ki
  • Giulia Veloce
    • ZAGREB
Odg: BLOW OFF za JTD
« Odgovori #60 u: 01-04-2013, 18:27:58 »
:hehe:  :batin znas sta je pjesnik htio reci... :hap:
:da: :ok:
Gubila il dobila......zauvijek si moja voljena. Volim te Hrvatska.
 

Offline Seb

  • Èlan Alfa Kluba 5
  • Trade Count: (+2)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 16296
  • Karma: 545
  • Spol: Mu¹ki
    • Velika Mlaka
Odg: BLOW OFF za JTD
« Odgovori #61 u: 15-05-2015, 06:59:14 »
Odlican zvuk.. ::) ::) ::)
dali je netko probao staviti blow off na nju i dali steti motoru, turbini?

http://www.njuskalo.hr/tuning-snage/blow-off-hks-turbodizele-tdi-oglas-14482158
blow of kod dizela daje samo onaj pi¹tavi zvuk..ne ¹teti nièemu
SEBastijan Bertol 091 62 22 223
BERTOL Seb servis - Specijalizirani servis za Fiat, Lancia, Alfa Romeo, Abarth vozila
 

Offline danko0013

  • Èlan Alfa Kluba 11
  • Trade Count: (+7)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 21255
  • Karma: 366
  • Spol: Mu¹ki
  • GT 1600 Junior X2 Berlina 1750
    • Bjelovar
    • AutoServisJunior
Odg: BLOW OFF za JTD
« Odgovori #62 u: 15-05-2015, 09:33:58 »
blow of kod dizela daje samo onaj pi¹tavi zvuk..ne ¹teti nièemu
Ali koliko sam ja upoznat ni ne slu¾i nièemu pa bolje ugurati tih 100€ u strut bar
Nije bolest sve ¹to boli
 

Offline chakija

  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 5944
  • Karma: 81
  • Spol: Mu¹ki
  • AR 159 SW 2.4 JTDm
    • Bjelovar/Zapre¹iæ
Odg: BLOW OFF za JTD
« Odgovori #63 u: 15-05-2015, 10:04:59 »
Ali koliko sam ja upoznat ni ne slu¾i nièemu pa bolje ugurati tih 100€ u strut bar
Slu¾i slu¾i...ali samo kad ima¹ veliku turbinu, npr kao ti i frlji¹ ju na puno bara...ne stigne se rasteretit usis, a ispuh prazan i cvikne osovina... Zato je tu blow off... Kod dizela je to jo¹ nekak jer stigne "progutat" zrak al puno turbo benzinaca serijski ima blow off
"There is absolutely no reason for anyone to own a Peugeot!"

"Ja po koènici, koènica ne radi... Ja po ruènoj, ruèna ne radi... Ja u birtiju, birtija radi!!"
 

Offline Seb

  • Èlan Alfa Kluba 5
  • Trade Count: (+2)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 16296
  • Karma: 545
  • Spol: Mu¹ki
    • Velika Mlaka
Odg: BLOW OFF za JTD
« Odgovori #64 u: 15-05-2015, 10:06:39 »
Slu¾i slu¾i...ali samo kad ima¹ veliku turbinu, npr kao ti i frlji¹ ju na puno bara...ne stigne se rasteretit usis, a ispuh prazan i cvikne osovina... Zato je tu blow off... Kod dizela je to jo¹ nekak jer stigne "progutat" zrak al puno turbo benzinaca serijski ima blow off
prièamo o dizelu i nema nikakvu funkicju osim pi¹tanja...benzinci su drga prièa
SEBastijan Bertol 091 62 22 223
BERTOL Seb servis - Specijalizirani servis za Fiat, Lancia, Alfa Romeo, Abarth vozila
 

Offline chakija

  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 5944
  • Karma: 81
  • Spol: Mu¹ki
  • AR 159 SW 2.4 JTDm
    • Bjelovar/Zapre¹iæ
Odg: BLOW OFF za JTD
« Odgovori #65 u: 15-05-2015, 12:09:46 »
prièamo o dizelu i nema nikakvu funkicju osim pi¹tanja...benzinci su drga prièa
Ajd proèitaj ponovo ¹ta sam napisao... Stavi npr gt2256 na 8v jtda i nafrlji ga na 2 bara... Nameèi gas i puszi i gledaj pritisak turba ¹ta se de¹ava... Nemoj prièat ak nisi to osobno vidio i do¾ivio...
"There is absolutely no reason for anyone to own a Peugeot!"

"Ja po koènici, koènica ne radi... Ja po ruènoj, ruèna ne radi... Ja u birtiju, birtija radi!!"
 

Offline Seb

  • Èlan Alfa Kluba 5
  • Trade Count: (+2)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 16296
  • Karma: 545
  • Spol: Mu¹ki
    • Velika Mlaka
Odg: BLOW OFF za JTD
« Odgovori #66 u: 15-05-2015, 14:53:45 »
Ajd proèitaj ponovo ¹ta sam napisao... Stavi npr gt2256 na 8v jtda i nafrlji ga na 2 bara... Nameèi gas i puszi i gledaj pritisak turba ¹ta se de¹ava... Nemoj prièat ak nisi to osobno vidio i do¾ivio...
pa ja imam 2256 sa poveèanim kompresorom i pumpa do 2,3 bara pa neznam ¹ta bi sada trebo vidjet

i osim toga  èovjek je postavio pitanje za neki normalni tuning a ne pumpanju na 2 bara
« Zadnja izmjena: 15-05-2015, 15:05:18 od Seb »
SEBastijan Bertol 091 62 22 223
BERTOL Seb servis - Specijalizirani servis za Fiat, Lancia, Alfa Romeo, Abarth vozila
 

Offline cuore_sportivo1992

  • Trade Count: (0)
  • Pripravnik
  • **
  • Postova: 170
  • Karma: 2
  • Spol: Mu¹ki
  • Ar 147jtd/Uno 1.5 ie/Vespa 150
    • Zadar
Odg: BLOW OFF za JTD
« Odgovori #67 u: 15-05-2015, 15:45:59 »
Znaci Seb predlaze prvo chip.... pa nek tako i bude cim buden mogao dolazim kod tebe na chipanje i ubacit kn panel pa cemo vidit sto dalje..
No Italy no car! No turbo no fun! :)
 

Offline Seb

  • Èlan Alfa Kluba 5
  • Trade Count: (+2)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 16296
  • Karma: 545
  • Spol: Mu¹ki
    • Velika Mlaka
Odg: BLOW OFF za JTD
« Odgovori #68 u: 15-05-2015, 15:51:05 »
Znaci Seb predlaze prvo chip.... pa nek tako i bude cim buden mogao dolazim kod tebe na chipanje i ubacit kn panel pa cemo vidit sto dalje..
tu dobiva¹ najvi¹e...sve ostalo isto ko¹ta a dobici su minimalni
SEBastijan Bertol 091 62 22 223
BERTOL Seb servis - Specijalizirani servis za Fiat, Lancia, Alfa Romeo, Abarth vozila
 

Offline cuore_sportivo1992

  • Trade Count: (0)
  • Pripravnik
  • **
  • Postova: 170
  • Karma: 2
  • Spol: Mu¹ki
  • Ar 147jtd/Uno 1.5 ie/Vespa 150
    • Zadar
Odg: BLOW OFF za JTD
« Odgovori #69 u: 15-05-2015, 15:53:41 »
Inace ovaj blow off imam svoj bio je na bravu td 100koristen par miseci al nisan bia zadovoljan njegovim radom (doslovno pistanje kako Seb kaze).... ako koga zanima nek se javi na pp.....

Montirao sam isti jednom decku na ðurðu 1.9 16v na njoj se cuje odlicno...
No Italy no car! No turbo no fun! :)
 

Offline cuore_sportivo1992

  • Trade Count: (0)
  • Pripravnik
  • **
  • Postova: 170
  • Karma: 2
  • Spol: Mu¹ki
  • Ar 147jtd/Uno 1.5 ie/Vespa 150
    • Zadar
Odg: BLOW OFF za JTD
« Odgovori #70 u: 15-05-2015, 15:59:23 »
tu dobiva¹ najvi¹e...sve ostalo isto ko¹ta a dobici su minimalni
Tnxx Seb
No Italy no car! No turbo no fun! :)
 

Offline chakija

  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 5944
  • Karma: 81
  • Spol: Mu¹ki
  • AR 159 SW 2.4 JTDm
    • Bjelovar/Zapre¹iæ
Odg: BLOW OFF za JTD
« Odgovori #71 u: 15-05-2015, 23:03:54 »
pa ja imam 2256 sa poveèanim kompresorom i pumpa do 2,3 bara pa neznam ¹ta bi sada trebo vidjet

i osim toga  èovjek je postavio pitanje za neki normalni tuning a ne pumpanju na 2 bara
ja sam se samo nadovezao na prièu o potrebi blow offa.. a kolega spominje 8v motore pa sam se na njih bazirao..na njima je potrebniji blow off puno vi¹e nego na 16v
"There is absolutely no reason for anyone to own a Peugeot!"

"Ja po koènici, koènica ne radi... Ja po ruènoj, ruèna ne radi... Ja u birtiju, birtija radi!!"
 

Offline Seb

  • Èlan Alfa Kluba 5
  • Trade Count: (+2)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 16296
  • Karma: 545
  • Spol: Mu¹ki
    • Velika Mlaka
Odg: BLOW OFF za JTD
« Odgovori #72 u: 16-05-2015, 09:49:43 »
ja sam se samo nadovezao na prièu o potrebi blow offa.. a kolega spominje 8v motore pa sam se na njih bazirao..na njima je potrebniji blow off puno vi¹e nego na 16v
ajd ti sada malo objasni za¹to? Onako struèno. Nemoj posljedice nego toèno ¹ta se dogaða u motoru da je taj BO potreban
SEBastijan Bertol 091 62 22 223
BERTOL Seb servis - Specijalizirani servis za Fiat, Lancia, Alfa Romeo, Abarth vozila
 

Offline chakija

  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 5944
  • Karma: 81
  • Spol: Mu¹ki
  • AR 159 SW 2.4 JTDm
    • Bjelovar/Zapre¹iæ
Odg: BLOW OFF za JTD
« Odgovori #73 u: 16-05-2015, 23:00:10 »
ajd ti sada malo objasni za¹to? Onako struèno. Nemoj posljedice nego toèno ¹ta se dogaða u motoru da je taj BO potreban
napiso sam gore u postu i to sam do¾ivio na dva auta... neæu se raspravljat dalje...  :pusi     
"There is absolutely no reason for anyone to own a Peugeot!"

"Ja po koènici, koènica ne radi... Ja po ruènoj, ruèna ne radi... Ja u birtiju, birtija radi!!"
 

Offline Seb

  • Èlan Alfa Kluba 5
  • Trade Count: (+2)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 16296
  • Karma: 545
  • Spol: Mu¹ki
    • Velika Mlaka
Odg: BLOW OFF za JTD
« Odgovori #74 u: 19-05-2015, 16:23:36 »
napiso sam gore u postu i to sam do¾ivio na dva auta... neæu se raspravljat dalje...  :pusi   
nisi ba¹ objasnio ¹ta se dogaða u motoru no... ako si do¾ivio nisi zbog toga ¹to nema BOa
za dizel mi nema ba¹ neke logike ali ok, neæemo se raspravljat
« Zadnja izmjena: 19-05-2015, 16:25:00 od Seb »
SEBastijan Bertol 091 62 22 223
BERTOL Seb servis - Specijalizirani servis za Fiat, Lancia, Alfa Romeo, Abarth vozila
 

Offline fiatuno

  • Trade Count: (+13)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 1126
  • Karma: 37
  • Spol: Mu¹ki
  • Audi za svaki dan Fiat za vikend...
    • Velika Britanija - Zlobin
Odg: BLOW OFF za JTD
« Odgovori #75 u: 21-05-2015, 01:30:16 »
nisi ba¹ objasnio ¹ta se dogaða u motoru no... ako si do¾ivio nisi zbog toga ¹to nema BOa
za dizel mi nema ba¹ neke logike ali ok, neæemo se raspravljat
ajmo ovako laicki
punis u motor 2-3-5-10 bara nebitno
vozis se na pun gas na 5trpm temp ispusnih plinova je 900
brzina ispusnih plinova je 100 na sat
kolicina je ajmo rec 100 necega
pritisak u ispusnoj grani je veci nego u usisnoj za 10puta
turbo se vrti na 10000

dakle sta se sad desava

pustio si gas komp je odrezao naftu
temp ispuha je pala na 200 stupnjeva
brzina je pala na 10 na sat jer nema vise nikakvog rada u motoru
kolicina se smanjila na 10necega
turbo se vrti na 10 okretaja i usporava
tlaka u ispusnoj grani nema odnosno manji je nego na usisu
tlak u usisnoj grani je trenutno jos uvijek isti koliko smo punili
turbo koji se do sada vrtio na 10000okretaja nema vise uzgona i ne vrti se u smjeru kazaljki na satu nego je sila na krilce u kompresorskom dijelu veca nego u turbinskom i turbo koji je do sada bio pogonjen ispusnim plinovima prakticki stao i krece se vrtit u suprotnom smjeru od kazaljki na satu
rezultira onim hihotanjem i kihanjem koje se cuje kad je otvoren ispuh

ali ti si opet dao gas i opet ga zavrtio ispusnim plinovima

ajde mi sad reci koliko je to sok na turbo i na osovinu?

serijski auto na serijskom tlaku se u biti rasterecuje preko egr-a
pogledaj mapu pa ce ti bit jasnije
eto moj plan je bio poigrati se mapom opd egr-a i kopristiti isti za rasterecenje
zakljucak to treba ako se vozis na pun gas i kad sa punog naglo otpustis gas cak i na dizelu
.....................
 

Offline Seb

  • Èlan Alfa Kluba 5
  • Trade Count: (+2)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 16296
  • Karma: 545
  • Spol: Mu¹ki
    • Velika Mlaka
Odg: BLOW OFF za JTD
« Odgovori #76 u: 21-05-2015, 06:58:30 »
ajmo ovako laicki
punis u motor 2-3-5-10 bara nebitno
vozis se na pun gas na 5trpm temp ispusnih plinova je 900
brzina ispusnih plinova je 100 na sat
kolicina je ajmo rec 100 necega
pritisak u ispusnoj grani je veci nego u usisnoj za 10puta
turbo se vrti na 10000

dakle sta se sad desava

pustio si gas komp je odrezao naftu
temp ispuha je pala na 200 stupnjeva
brzina je pala na 10 na sat jer nema vise nikakvog rada u motoru
kolicina se smanjila na 10necega
turbo se vrti na 10 okretaja i usporava
tlaka u ispusnoj grani nema odnosno manji je nego na usisu
tlak u usisnoj grani je trenutno jos uvijek isti koliko smo punili
turbo koji se do sada vrtio na 10000okretaja nema vise uzgona i ne vrti se u smjeru kazaljki na satu nego je sila na krilce u kompresorskom dijelu veca nego u turbinskom i turbo koji je do sada bio pogonjen ispusnim plinovima prakticki stao i krece se vrtit u suprotnom smjeru od kazaljki na satu
rezultira onim hihotanjem i kihanjem koje se cuje kad je otvoren ispuh

ali ti si opet dao gas i opet ga zavrtio ispusnim plinovima

ajde mi sad reci koliko je to sok na turbo i na osovinu?

serijski auto na serijskom tlaku se u biti rasterecuje preko egr-a
pogledaj mapu pa ce ti bit jasnije
eto moj plan je bio poigrati se mapom opd egr-a i kopristiti isti za rasterecenje
zakljucak to treba ako se vozis na pun gas i kad sa punog naglo otpustis gas cak i na dizelu
kao prvo, cijelo vrijeme raspravljamo o dizelskom motoru i potrebi BOa na njemu a ne benzinskom

kako ovo mo¾e biti???? citiram: tlak u usisnoj grani je trenutno jos uvijek isti koliko smo punili
a pustili smo gas!!! pa je neko od vas ima barometar u dizelskom motoru i dali gleda ¹ta se dogaða sa tlakom kada se pusti gas?!


motor nema leptir usisa i strujanje zraka je konstantno kroz motor ¹to omoguèuje rastereèenje sustava dotoka zraka od tlaka a ne ko kod benzinaca kada se leptir zatvori kad pusti¹ gas  + eto ka¾e¹ da se rastereèuje i preko EGRa

i opet napominjem prièali smo tj èovjek postavio pitanje za varijantu seriski motor i turbo sa obiènim remapom

moj auto, 1.9 16v, puni na 2 bara nadtlaka, ponekad i vi¹e... GT2256 sa poveèanim kompresorom sa zatvorenim EGRom (fizièki i SWski) i sve radi kako treba a i radit èe
« Zadnja izmjena: 21-05-2015, 07:09:51 od Seb »
SEBastijan Bertol 091 62 22 223
BERTOL Seb servis - Specijalizirani servis za Fiat, Lancia, Alfa Romeo, Abarth vozila
 

Offline Viktor

  • Global moderator
  • Trade Count: (+21)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 9232
  • Karma: 1285
  • Spol: Mu¹ki
  • GT
    • Solin
Odg: BLOW OFF za JTD
« Odgovori #77 u: 21-05-2015, 07:59:08 »
ajmo ovako laicki
punis u motor 2-3-5-10 bara nebitno
vozis se na pun gas na 5trpm temp ispusnih plinova je 900
brzina ispusnih plinova je 100 na sat
kolicina je ajmo rec 100 necega
pritisak u ispusnoj grani je veci nego u usisnoj za 10puta
turbo se vrti na 10000

dakle sta se sad desava

pustio si gas komp je odrezao naftu
temp ispuha je pala na 200 stupnjeva
brzina je pala na 10 na sat jer nema vise nikakvog rada u motoru
kolicina se smanjila na 10necega
turbo se vrti na 10 okretaja i usporava
tlaka u ispusnoj grani nema odnosno manji je nego na usisu
tlak u usisnoj grani je trenutno jos uvijek isti koliko smo punili
turbo koji se do sada vrtio na 10000okretaja nema vise uzgona i ne vrti se u smjeru kazaljki na satu nego je sila na krilce u kompresorskom dijelu veca nego u turbinskom i turbo koji je do sada bio pogonjen ispusnim plinovima prakticki stao i krece se vrtit u suprotnom smjeru od kazaljki na satu
rezultira onim hihotanjem i kihanjem koje se cuje kad je otvoren ispuh

ali ti si opet dao gas i opet ga zavrtio ispusnim plinovima

ajde mi sad reci koliko je to sok na turbo i na osovinu?

serijski auto na serijskom tlaku se u biti rasterecuje preko egr-a
pogledaj mapu pa ce ti bit jasnije
eto moj plan je bio poigrati se mapom opd egr-a i kopristiti isti za rasterecenje
zakljucak to treba ako se vozis na pun gas i kad sa punog naglo otpustis gas cak i na dizelu

Ajme, ajme i ajme. Previ¹e krivih pretpostavki da sad idem crtu po crtu.

Prièamo o turbo dizelu koji NEMA leptira kao benzinac:
1. turbo se NIKAD ne vrti u suprotnom smjeru
2. tlak u ispu¹noj grani NIKAD nije manji od tlaka u usisnoj grani
3. Blow off ventil je nepotreban

Dovoljno je objasniti ovo pod 2. pa da sve ostalo bude jasno:
Pri taktu usisa uðe odreðena kolièina zraka u motor, taj zrak se pri taktu kompresije zagrije na nekih 600 °C. Pri taktu ekspanzije se ohladi, ali nikad na poèetnu (ulaznu) temperaturu zbog vruæih stijenki cilindara. Pri taktu ispuha izlazi ISTA kolièina zraka koja je u¹la u motor, ali sad zagrijana na oko 200-300°C. Ta ISTA kolièina zbog zagrijavanja se pro¹irila na otprilike dvostuki volumen. Ali po¹to se u motoru nema gdje ¹iriti onda u istom volumenu naraste tlak (otprilike dvostruko veæi nego na usisu). Taj tlak pogoni krilca turbine. Zbog toplinskih gubitaka turbine i kompresora rotor turbopunjaèa usporava u sljedeæim ciklusima dok se ne postigne ravnote¾no stanje. A to ravnote¾no stanje je konstantna brzina rotora turbopunjaèa. On nikad neæe stati dok se motor vrti jer ga pogoni zrak u ispu¹noj grani i zrak koji motor VUÈE (kao atmosferac). Ta rijeè VUÈE je kljuèna jer kompresorski dio ne samo da ne pumpa zrak u motor nego preko kompresorskog dijela motor poma¾e vrtnji tubo punjaèa, naravno u istom smjeru u kojem se uvijek vrti. Turbo punjaè prestaje sa vrtnjom tek kad se motor ugasi.

To je tako i o ovome nema rasprave. Ljudi su to davno proku¾ili, pi¹e u knjigama, internetu, samo malo potra¾iti.
Seb je u pravu i nemojte èovjeka tjerati da nepotrebno gubi vrijeme na obja¹njavanju da Zemlja nije ravna ploèa.
 

Offline Sale

  • Trade Count: (+1)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 700
  • Karma: 26
  • Spol: Mu¹ki
  • Punto JTD 330, Civic, A6 3.0TDI
    • Zagreb
    • FB: Auto Evolution
Odg: BLOW OFF za JTD
« Odgovori #78 u: 21-05-2015, 08:05:25 »
na posteno cipanom dizelu je vec potrebno ako hoces da turbo traje.. dorian je vec objasnio... ista stvar se meni dogadjala na hrpi tlaka (3+ bara), pa su turbine trajale po 2000 km (osovina se spigala na prvoj, i pukla na drugoj), i bez obzira sto je dizel uvijek otvoren na usisu, praksa pokazuje drugacije

edit: i sad mi nije jasna rasprava ljudi koji to nisu dozivjeli a popuju o teoriji, ni seb nikad nije slozio posteno auta da izvuce max, a ni viktor koliko je meni poznato... dok ih je dorian naslagao u zadnjih 10 godina da se zaseres, naravno sve na apsolutni max, isto kao sto sam ja slagao svoje....
teorija je jedno, praksa je drugo, svoje mogu potvrdit slomljenim djelovima ;)
« Zadnja izmjena: 21-05-2015, 08:10:03 od Sale »
13.09@402m - powered by Auto Evolution
www.facebook.com/autoevolutionhr
 

Offline Seb

  • Èlan Alfa Kluba 5
  • Trade Count: (+2)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 16296
  • Karma: 545
  • Spol: Mu¹ki
    • Velika Mlaka
Odg: BLOW OFF za JTD
« Odgovori #79 u: 21-05-2015, 08:09:53 »
na posteno cipanom dizelu je vec potrebno ako hoces da turbo traje.. dorian je vec objasnio... ista stvar se meni dogadjala na hrpi tlaka (3+ bara), pa su turbine trajale po 2000 km (osovina se spigala na prvoj, i pukla na drugoj), i bez obzira sto je dizel uvijek otvoren na usisu, praksa pokazuje drugacije
3+ bara tlaka !!! ajmo malo prièat kolko traje motor F1
nemojte iæi sada u svemirske projkte na kontu pitanja o potrebi BOa na seriskom autu sa 20% + podizanja snage
SEBastijan Bertol 091 62 22 223
BERTOL Seb servis - Specijalizirani servis za Fiat, Lancia, Alfa Romeo, Abarth vozila
 

Offline Seb

  • Èlan Alfa Kluba 5
  • Trade Count: (+2)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 16296
  • Karma: 545
  • Spol: Mu¹ki
    • Velika Mlaka
Odg: BLOW OFF za JTD
« Odgovori #80 u: 21-05-2015, 08:10:31 »
Ajme, ajme i ajme. Previ¹e krivih pretpostavki da sad idem crtu po crtu.

Seb je u pravu i nemojte èovjeka tjerati da nepotrebno gubi vrijeme na obja¹njavanju da Zemlja nije ravna ploèa.
hvala
SEBastijan Bertol 091 62 22 223
BERTOL Seb servis - Specijalizirani servis za Fiat, Lancia, Alfa Romeo, Abarth vozila
 

Offline Viktor

  • Global moderator
  • Trade Count: (+21)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 9232
  • Karma: 1285
  • Spol: Mu¹ki
  • GT
    • Solin
Odg: BLOW OFF za JTD
« Odgovori #81 u: 21-05-2015, 08:26:13 »

teorija je jedno, praksa je drugo

 :Rock:
Faks je sranje, profesori na faksu su budale, a oni koji su napisali knjige jo¹ veæe budale.

Aj pozdrav, nemam ni volje ni vremena raspravljati o tom pitanju  :mah:
 

Offline Bandit

  • Èlan Alfa kluba 18
  • Trade Count: (+5)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 8937
  • Karma: 568
  • Spol: Mu¹ki
    • Split
Odg: BLOW OFF za JTD
« Odgovori #82 u: 21-05-2015, 09:08:04 »
edit: i sad mi nije jasna rasprava ljudi koji to nisu dozivjeli a popuju o teoriji, ni seb nikad nije slozio posteno auta da izvuce max, a ni viktor koliko je meni poznato... dok ih je dorian naslagao u zadnjih 10 godina da se zaseres, naravno sve na apsolutni max, isto kao sto sam ja slagao svoje....

 :hehe: :hehe: :hehe:

Naslagao se ka¾e¹? Pa ako je znao teoriju i dobar je u praksi, za¹to onda ni¹ta od toga ne radi?


teorija je jedno, praksa je drugo, svoje mogu potvrdit slomljenim djelovima ;)

Da, tako je. Toèno to. Slomljeni dijelovi. Nepoznavanje teorije.  :hehe:
Postoji Alfa i (ne) postoje drugi automobili.
 

Offline Bandit

  • Èlan Alfa kluba 18
  • Trade Count: (+5)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 8937
  • Karma: 568
  • Spol: Mu¹ki
    • Split
Odg: BLOW OFF za JTD
« Odgovori #83 u: 21-05-2015, 09:11:09 »
:Rock:
Faks je sranje, profesori na faksu su budale, a oni koji su napisali knjige jo¹ veæe budale.

 :Rock: :Rock: :Rock:  :food: :food: :food:  :funny: :funny: :funny:
Postoji Alfa i (ne) postoje drugi automobili.
 

Offline Surovi

  • Trade Count: (0)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 884
  • Karma: 13
  • Spol: Mu¹ki
  • Alfa Romeo Croma 1.9 JTD 16V
    • Zagreb
Odg: BLOW OFF za JTD
« Odgovori #84 u: 21-05-2015, 09:41:18 »
K kolko dojde taj BO, da si ja to stavim na Cramu  :tooth:
Nek fuæka ako ne ¹kodi  :funny:
Da budem spreman kad odluèim dat Sebu otvorene ruke da èipne Cramu na Max  :drive:
 

Offline Sale

  • Trade Count: (+1)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 700
  • Karma: 26
  • Spol: Mu¹ki
  • Punto JTD 330, Civic, A6 3.0TDI
    • Zagreb
    • FB: Auto Evolution
Odg: BLOW OFF za JTD
« Odgovori #85 u: 21-05-2015, 22:03:37 »
:hehe: :hehe: :hehe:

Naslagao se ka¾e¹? Pa ako je znao teoriju i dobar je u praksi, za¹to onda ni¹ta od toga ne radi?


Da, tako je. Toèno to. Slomljeni dijelovi. Nepoznavanje teorije.  :hehe:

lol ne poznavanje teorije me sigurno dovelo do 300% povecanje snage ;) a sta pritom pukne, bmk, neki su se trudili dostic te brojke, pa su im bili i ostali nedosanjani snovi...
13.09@402m - powered by Auto Evolution
www.facebook.com/autoevolutionhr
 

Offline DDino156jtd

  • Trade Count: (+2)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 1643
  • Karma: 133
  • Spol: Mu¹ki
    • Kraljevica
Odg: BLOW OFF za JTD
« Odgovori #86 u: 21-05-2015, 22:48:26 »
lol ne poznavanje teorije me sigurno dovelo do 300% povecanje snage ;) a sta pritom pukne, bmk, neki su se trudili dostic te brojke, pa su im bili i ostali nedosanjani snovi...

Sale koliko ti trosi kad pustis gas na nizbrdici?? Hahaha
 

Offline IvanGT

  • Administrator
  • Trade Count: (+2)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 5983
  • Karma: 70
  • Spol: Mu¹ki
  • - -
    • Zagreb
Odg: BLOW OFF za JTD
« Odgovori #87 u: 21-05-2015, 22:50:39 »
Sale koliko ti trosi kad pustis gas na nizbrdici?? Hahaha

0   :Tongue:
 

Offline fiatuno

  • Trade Count: (+13)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 1126
  • Karma: 37
  • Spol: Mu¹ki
  • Audi za svaki dan Fiat za vikend...
    • Velika Britanija - Zlobin
Odg: BLOW OFF za JTD
« Odgovori #88 u: 22-05-2015, 22:25:41 »
ok netreba blow na dizelu vi ste najpametnije
koliko ste turbina slomili?

ne zatvara se klapna ali se prekida dotok nafte temp pada kolicina plinova se smanjuje i temp pada nema sta gonit turbinu ona uspori i pogoni se sa usisne strane u kontra smjeru stavi kameru sa 60fps pa uspori i gledaj sta se dogadja u usisu kad pustis gas ne treba fakultet krene u rikverc

.....................
 

Offline Bandit

  • Èlan Alfa kluba 18
  • Trade Count: (+5)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 8937
  • Karma: 568
  • Spol: Mu¹ki
    • Split
Odg: BLOW OFF za JTD
« Odgovori #89 u: 22-05-2015, 22:53:00 »

ok netreba blow na dizelu vi ste najpametnije
koliko ste turbina slomili?

ne zatvara se klapna ali se prekida dotok nafte temp pada kolicina plinova se smanjuje i temp pada nema sta gonit turbinu ona uspori i pogoni se sa usisne strane u kontra smjeru stavi kameru sa 60fps pa uspori i gledaj sta se dogadja u usisu kad pustis gas ne treba fakultet krene u rikverc

Ima ovdje i inzenjera .... Tako da....
Postoji Alfa i (ne) postoje drugi automobili.