0 Članova i 2 Gostiju pregledava ovu temu.
nije mi zelja nit' zamisao da napravim stroj za utrkivanje nego cisto da dobijem bar 15-20ks da je malo zivlja za voziti...to cu probati s ovim sto je Viktor radio na Alfi TD a sto se tice modela turbo 16v, znam za jednu odlicnu i jos s atestiranim plinom za ok cijenu, pa bi mi bilo isplativije to uzeti nego raditi swap..no o tom potom...imam 4 crome doma pa da jos jednu uzimam a ove ostale propadaju nema mi smisla pa hocu napraviti nesto od ovoga sto imam
kad se već priča o tome...koju turbinu stavit na 1.9td iz 145? cilj je 150ks,ali nebi se bunio ni na više
za koliko se moze prodati kat od 2.4 mjeta 20v 129kw, zna li ko napamet?
za oko tri dana po mojim procijenama :Uglavnom molim za savijet. Mijenjam svoje orginalna (stara) crijeva od usisa sa aluminijskim cijevima fi 60 pa me zanima da li je potrebno i plastično kučište maf senzora prilagoditi na fi 60? Da li da ostavim orginalno kučište sa K&N filterom ili da stavim gljivu? Da li maf senzor ostaviti na istom mjestu ili da ga približim usisnoj klapni?
kod mene je ovakoa tija bi ovako
da li mogu spojiti cijev od iberlaufa odispod, a ne kako je u orginalu sa strane cijevi usisa? da li se može iberlauf nekako drukčije spojiti?
Pozz ekipa zanima me par stvari na 147 jtd 85kw zasad bih stavio kn filter u orginalno kuciste,lokirao egr, skinuo katalizator,, kroz par mjeseci i chip...dali je steti motoru? naisa san na ovaj video pa bi htio tako nesto...https://www.youtube.com/watch?v=n-vyiz-Vltghvala
ostavio bi standard zadnji lonac znaci samo kat i cijev umjesto njega......
Imas kakav prijedlog?
Ekipa, zanima me di migu kupit bmc cda 85-150 i po kojoj cijeni? Radi se o 1.8ts