15-02-2025, 01:41:22

Autor Tema: Usis / Ispuh - tuning  (Posjeta: 152479 vremena)

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Ivan0047

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: Usis / Ispuh - tuning
« Odgovori #900 u: 25-06-2015, 19:38:58 »
Protocni,em ce malo lakse disat em ces maknuti onu ogromnu kutiju od serijskog lonca.
 

Offline TSHead

  • Trade Count: (0)
  • Pripravnik
  • **
  • Postova: 124
  • Karma: 1
  • Spol: Muški
    • Rijeka
Odg: Usis / Ispuh - tuning
« Odgovori #901 u: 25-06-2015, 19:49:48 »
da kutija je grozna, a preporuka neka di ić po protočni i jel to po nekom sistemu plug&play ili ima zajebancije oko montiranja?
 

Ivan0047

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: Usis / Ispuh - tuning
« Odgovori #902 u: 25-06-2015, 19:52:38 »
To ce ti morati netko drugi reci jer znam samo u SB tko radi..
To majstor montira,u principu nema,nista puno.Mozda 1h max.. :ok:
 

Offline alfaromeo156

  • Trade Count: (0)
  • Pripravnik
  • **
  • Postova: 293
  • Karma: 5
  • Spol: Muški
  • Alfa romeo 156 2.5 v6
    • Ploče
Odg: Usis / Ispuh - tuning
« Odgovori #903 u: 06-07-2015, 17:17:16 »
 

Offline rudic.m

  • Trade Count: (0)
  • Pripravnik
  • **
  • Postova: 144
  • Karma: 1
  • Spol: Muški
    • Deronje,VOjvodina
Odg: Usis / Ispuh - tuning
« Odgovori #904 u: 07-07-2015, 08:57:41 »
Ja kod mene imam samo cevku od motora skroz nazad.
Kad sam isao cipovati auto,utvrdili smo da turbina malo prepunjava.
Ciper je malo korigovao mapu,ali nije uspeo skroz da resi prepunjavanje.
Kaze da je losa geometrija turbine.
Turbinu mi je iskljucivao na 160 km/h u petoj.
Juce vratim zadnji lonac.
I sad tek na 180 izbaci gresku.
Je li imao neko jos takav problem?
 

Offline chakija

  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 5944
  • Karma: 81
  • Spol: Muški
  • AR 159 SW 2.4 JTDm
    • Bjelovar/Zaprešić
Odg: Usis / Ispuh - tuning
« Odgovori #905 u: 07-07-2015, 15:54:25 »
Ja kod mene imam samo cevku od motora skroz nazad.
Kad sam isao cipovati auto,utvrdili smo da turbina malo prepunjava.
Ciper je malo korigovao mapu,ali nije uspeo skroz da resi prepunjavanje.
Kaze da je losa geometrija turbine.
Turbinu mi je iskljucivao na 160 km/h u petoj.
Juce vratim zadnji lonac.
I sad tek na 180 izbaci gresku.
Je li imao neko jos takav problem?
Nije iskljucivao turbinu nego palio safe mod... A još bitnije, svaki "čiper" bi morao znati da je dio cipiranja i štelanje polugice vgta...normalno da nije u mapi mogao toliko iskorogirat ako je polugica preduga u tvom slučaju...treba ju skratit
"There is absolutely no reason for anyone to own a Peugeot!"

"Ja po kočnici, kočnica ne radi... Ja po ručnoj, ručna ne radi... Ja u birtiju, birtija radi!!"
 

Offline danko0013

  • Član Alfa Kluba 10
  • Trade Count: (+7)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 21161
  • Karma: 366
  • Spol: Muški
  • GT 1600 Junior X2 Berlina 1750
    • Bjelovar
    • AutoServisJunior
Odg: Usis / Ispuh - tuning
« Odgovori #906 u: 07-07-2015, 20:41:30 »
Nije iskljucivao turbinu nego palio safe mod... A još bitnije, svaki "čiper" bi morao znati da je dio cipiranja i štelanje polugice vgta...normalno da nije u mapi mogao toliko iskorogirat ako je polugica preduga u tvom slučaju...treba ju skratit
Kako polugica može biti preduga

Poslano sa mog HTC One_M8 koristeći Tapatalk

Nije bolest sve što boli
 

Offline allroad

  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 1643
  • Karma: 19
  • Spol: Muški
    • Travnik, BiH
Odg: Usis / Ispuh - tuning
« Odgovori #907 u: 07-07-2015, 20:46:17 »
Kako polugica može biti preduga

Poslano sa mog HTC One_M8 koristeći Tapatalk

Vjerovatno je htio reci da nije dobro nastelovana pa ima predug hod  :crazy:
 

Offline danko0013

  • Član Alfa Kluba 10
  • Trade Count: (+7)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 21161
  • Karma: 366
  • Spol: Muški
  • GT 1600 Junior X2 Berlina 1750
    • Bjelovar
    • AutoServisJunior
Odg: Usis / Ispuh - tuning
« Odgovori #908 u: 07-07-2015, 20:50:52 »
Vjerovatno je htio reci da nije dobro nastelovana pa ima predug hod  :crazy:
Da ali ta polugica se podesava prilikom kalibracije turba ili tvorničke ili reparirane na stroju a nije se otpustila sigurno

A kad je rastelas budeš je sam ustelao ti sam nikad više dakle ili skini taj turbo i daj reparirati pa nije to milion eura ili uzmi rabljenu koja je ok

Poslano sa mog HTC One_M8 koristeći Tapatalk

Nije bolest sve što boli
 

Offline rudic.m

  • Trade Count: (0)
  • Pripravnik
  • **
  • Postova: 144
  • Karma: 1
  • Spol: Muški
    • Deronje,VOjvodina
Odg: Usis / Ispuh - tuning
« Odgovori #909 u: 07-07-2015, 21:55:13 »
Hahahaha,kakvo stelovanje polugice.To je fabricki podeseno i ne dira se.
KOji to ciper steluje polugicu?A,sta uradi,kad upali safe mod,prosvetli me.

 

Offline Seb

  • Trade Count: (+2)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 16105
  • Karma: 544
  • Spol: Muški
    • Velika Mlaka
Odg: Usis / Ispuh - tuning
« Odgovori #910 u: 07-07-2015, 22:08:50 »
Ako je turbo seriski ne diran ne dira se ni poluga VGTa
 

Offline danko0013

  • Član Alfa Kluba 10
  • Trade Count: (+7)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 21161
  • Karma: 366
  • Spol: Muški
  • GT 1600 Junior X2 Berlina 1750
    • Bjelovar
    • AutoServisJunior
Odg: Usis / Ispuh - tuning
« Odgovori #911 u: 07-07-2015, 22:17:02 »
Hahahaha,kakvo stelovanje polugice.To je fabricki podeseno i ne dira se.
KOji to ciper steluje polugicu?A,sta uradi,kad upali safe mod,prosvetli me.
Ja ne bi to dirao ni pod razno ali gore ti pise da je skratis pa cisto da ne napravis problem

Poslano sa mog D6503 koristeći Tapatalk

Nije bolest sve što boli
 

Offline rudic.m

  • Trade Count: (0)
  • Pripravnik
  • **
  • Postova: 144
  • Karma: 1
  • Spol: Muški
    • Deronje,VOjvodina
Odg: Usis / Ispuh - tuning
« Odgovori #912 u: 07-07-2015, 22:53:44 »
Mene samo zanima moguce li je da otvoren izduv utice na vreme reakcije varijabile?Da zbog lakseg protoka gasova,geometrija ne odreaguje na vreme.Ocigledno nesto utice,cim je doslo do promene,samo vracanjem auspuha.
 

Offline chakija

  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 5944
  • Karma: 81
  • Spol: Muški
  • AR 159 SW 2.4 JTDm
    • Bjelovar/Zaprešić
Odg: Usis / Ispuh - tuning
« Odgovori #913 u: 07-07-2015, 22:57:47 »
Da ali ta polugica se podesava prilikom kalibracije turba ili tvorničke ili reparirane na stroju a nije se otpustila sigurno

A kad je rastelas budeš je sam ustelao ti sam nikad više dakle ili skini taj turbo i daj reparirati pa nije to milion eura ili uzmi rabljenu koja je ok

Poslano sa mog HTC One_M8 koristeći Tapatalk
Danko meljes...isto tak i filipova nije nikad dirana pa ju je dva tjedna ustelavo...i to se tak lijepo da ustelat sam treba strpljenja
"There is absolutely no reason for anyone to own a Peugeot!"

"Ja po kočnici, kočnica ne radi... Ja po ručnoj, ručna ne radi... Ja u birtiju, birtija radi!!"
 

Offline Batina

  • Trade Count: (+5)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 5814
  • Karma: 137
  • Spol: Muški
  • 166 2.4 20v/166 2.0 tb/156 2.5 24v
    • Zagorje, Luka
Odg: Usis / Ispuh - tuning
« Odgovori #914 u: 07-07-2015, 23:00:38 »
Losa ti mapa, i sporiji vgt daje rezultat koji imas
Can a car ever be art? Most experts say no, but they obviously haven't seen the Alfa Romeo.
 

Offline danko0013

  • Član Alfa Kluba 10
  • Trade Count: (+7)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 21161
  • Karma: 366
  • Spol: Muški
  • GT 1600 Junior X2 Berlina 1750
    • Bjelovar
    • AutoServisJunior
Odg: Usis / Ispuh - tuning
« Odgovori #915 u: 07-07-2015, 23:07:24 »
Danko meljes...isto tak i filipova nije nikad dirana pa ju je dva tjedna ustelavo...i to se tak lijepo da ustelat sam treba strpljenja
Da sad mu prepunjava to je baš super postelano sad a 600 puta je podesavao jer tu 1mm čini razliku ali tko ima volje vremena MES ili alfaObd nek se igra uostalom uvijek može skinuti i odnesti nekud ako bude imao šta



Poslano sa mog HTC One_M8 koristeći Tapatalk

Nije bolest sve što boli
 

Offline Seb

  • Trade Count: (+2)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 16105
  • Karma: 544
  • Spol: Muški
    • Velika Mlaka
Odg: Usis / Ispuh - tuning
« Odgovori #916 u: 08-07-2015, 07:49:36 »
Danko meljes...isto tak i filipova nije nikad dirana pa ju je dva tjedna ustelavo...i to se tak lijepo da ustelat sam treba strpljenja
stanguca se podešava ili kod proizvođača ili u servisu za turbine. Čačkanjem po njoj dok je na autu samo si radiš probleme. Njezina reakcija i količina pomicanja se odreduje preko ECUa
 

Offline hussar0203

  • Trade Count: (+1)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 2173
  • Karma: 23
  • Spol: Muški
  • Đurđa SW
    • Bjelovar
Odg: Usis / Ispuh - tuning
« Odgovori #917 u: 08-07-2015, 07:51:11 »
Stangicu nije bas preporucivo dirati, govorim iz vlastitoga iskustva. Ona je tvornicki podesena i tako treba ostati. Regulaciju vnt-a se treba sloziti preko mape. Ja sam je ustelavao i ne moze se dobiti dobar rezultat zato sto je mapa drugacije slozena. Sada recimo u nizim okretajima imam konstantno visi tlak za 0.3 nego sto mapa trazi a u piku ide do 1.8, na nizima je auto mrtav i previse rasterecuje turbo jel je tako bilo u mapi slozeno posto je prvo mapiran pa onda otvaran komplet ispuh

Poslano sa mog LG-D855 koristeći Tapatalk

 

Offline Sale

  • Trade Count: (+1)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 700
  • Karma: 26
  • Spol: Muški
  • Punto JTD 330, Civic, A6 3.0TDI
    • Zagreb
    • FB: Auto Evolution
Odg: Usis / Ispuh - tuning
« Odgovori #918 u: 08-07-2015, 10:18:44 »
prepunjava ti jer se varijable zapeku pa aktuator nikako nemre nategnut stangicu do kraja na neku stranu da prati zahtjev mape... bilo je takvih barem 10 alfi u zadnjih 6 mj na servisu, turbo skinut i ocistit i problem rijesen...
a stelanje vnt stangice je problem ako sam nisi skinuo turbo i malo se igrao, kasnije je to automatizam
« Zadnja izmjena: 08-07-2015, 10:20:18 od Sale »
13.09@402m - powered by Auto Evolution
www.facebook.com/autoevolutionhr
 

Offline hussar0203

  • Trade Count: (+1)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 2173
  • Karma: 23
  • Spol: Muški
  • Đurđa SW
    • Bjelovar
Odg: Usis / Ispuh - tuning
« Odgovori #919 u: 08-07-2015, 11:30:05 »
prepunjava ti jer se varijable zapeku pa aktuator nikako nemre nategnut stangicu do kraja na neku stranu da prati zahtjev mape... bilo je takvih barem 10 alfi u zadnjih 6 mj na servisu, turbo skinut i ocistit i problem rijesen...
a stelanje vnt stangice je problem ako sam nisi skinuo turbo i malo se igrao, kasnije je to automatizam
Mislis na moju? Nije nista zapeklo jel je turbina bila skidana i ociscena ali nepotrebno jel je bila u super stanju. Mozes stangicu sarafat koliko boces ali ako ti mapa nije podesena mislim da nema bas previse koristi.

Poslano sa mog LG-D855 koristeći Tapatalk

 

Offline Sale

  • Trade Count: (+1)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 700
  • Karma: 26
  • Spol: Muški
  • Punto JTD 330, Civic, A6 3.0TDI
    • Zagreb
    • FB: Auto Evolution
Odg: Usis / Ispuh - tuning
« Odgovori #920 u: 08-07-2015, 11:49:15 »
Mislis na moju? Nije nista zapeklo jel je turbina bila skidana i ociscena ali nepotrebno jel je bila u super stanju. Mozes stangicu sarafat koliko boces ali ako ti mapa nije podesena mislim da nema bas previse koristi.

Poslano sa mog LG-D855 koristeći Tapatalk
mislim na rudic.m
za svaki chiptuning a i generalno auti moraju bi ispravni, sto u 50% slucajeva nisu
13.09@402m - powered by Auto Evolution
www.facebook.com/autoevolutionhr
 

Offline hussar0203

  • Trade Count: (+1)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 2173
  • Karma: 23
  • Spol: Muški
  • Đurđa SW
    • Bjelovar
Odg: Usis / Ispuh - tuning
« Odgovori #921 u: 08-07-2015, 11:51:12 »
Da, zato se to kod mene desilo jel je prvo cipirana a onda otvoren ispuh....

Poslano sa mog LG-D855 koristeći Tapatalk

 

Offline rudic.m

  • Trade Count: (0)
  • Pripravnik
  • **
  • Postova: 144
  • Karma: 1
  • Spol: Muški
    • Deronje,VOjvodina
Odg: Usis / Ispuh - tuning
« Odgovori #922 u: 08-07-2015, 12:40:48 »
prepunjava ti jer se varijable zapeku pa aktuator nikako nemre nategnut stangicu do kraja na neku stranu da prati zahtjev mape... bilo je takvih barem 10 alfi u zadnjih 6 mj na servisu, turbo skinut i ocistit i problem rijesen...
a stelanje vnt stangice je problem ako sam nisi skinuo turbo i malo se igrao, kasnije je to automatizam
Geometrija cista.Cistio sam je prosle godine.Ali sam za svaki slucaj je opet otvorio i cistio.To je sve ok.
Mozda bi sad trebalo samo proveriti mapu i korigovati malo.
 

Offline Seb

  • Trade Count: (+2)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 16105
  • Karma: 544
  • Spol: Muški
    • Velika Mlaka
Odg: Usis / Ispuh - tuning
« Odgovori #923 u: 08-07-2015, 14:29:59 »
To je cesta pojava kod 1.9 115 ks motora. Neznam točno zašto. Ponekad je sve ispravno i radio sam podosta nove aute ali na punom gasu preko 3500okr daje prejaki boost
 

Offline rudic.m

  • Trade Count: (0)
  • Pripravnik
  • **
  • Postova: 144
  • Karma: 1
  • Spol: Muški
    • Deronje,VOjvodina
Odg: Usis / Ispuh - tuning
« Odgovori #924 u: 08-07-2015, 14:37:11 »
Da,dok nisam stavio zadnji lonac,na 3000 obrtaja je palio.U petoj.SAd, sa asupuhom,pali na oko 4000 obrtaja.
Da li bi se resilo to sa map senzorom od 3 bara?
 

Offline Surovi

  • Trade Count: (0)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 884
  • Karma: 13
  • Spol: Muški
  • Alfa Romeo Croma 1.9 JTD 16V
    • Zagreb
Odg: Usis / Ispuh - tuning
« Odgovori #925 u: 08-07-2015, 18:32:14 »
Čitam da su neki skidali i čistitli turbine.
Jel 80 tkm cifra nakon koje bi to bilo potrebno/poželjno napravit?
Rastavlja se il se samo odmasti/odčadži dio kroz koji idu ispušni plinovi?
Radi li to neko po nekoj povoljnoj cijeni il samo reparacija?
Hvala :)
 

Offline chakija

  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 5944
  • Karma: 81
  • Spol: Muški
  • AR 159 SW 2.4 JTDm
    • Bjelovar/Zaprešić
Odg: Usis / Ispuh - tuning
« Odgovori #926 u: 08-07-2015, 19:11:00 »
Stangicu nije bas preporucivo dirati, govorim iz vlastitoga iskustva. Ona je tvornicki podesena i tako treba ostati. Regulaciju vnt-a se treba sloziti preko mape. Ja sam je ustelavao i ne moze se dobiti dobar rezultat zato sto je mapa drugacije slozena. Sada recimo u nizim okretajima imam konstantno visi tlak za 0.3 nego sto mapa trazi a u piku ide do 1.8, na nizima je auto mrtav i previse rasterecuje turbo jel je tako bilo u mapi slozeno posto je prvo mapiran pa onda otvaran komplet ispuh

Poslano sa mog LG-D855 koristeći Tapatalk
onda trazi problem u tuneru...
"There is absolutely no reason for anyone to own a Peugeot!"

"Ja po kočnici, kočnica ne radi... Ja po ručnoj, ručna ne radi... Ja u birtiju, birtija radi!!"
 

Offline danko0013

  • Član Alfa Kluba 10
  • Trade Count: (+7)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 21161
  • Karma: 366
  • Spol: Muški
  • GT 1600 Junior X2 Berlina 1750
    • Bjelovar
    • AutoServisJunior
Odg: Usis / Ispuh - tuning
« Odgovori #927 u: 08-07-2015, 19:57:57 »
onda trazi problem u tuneru...
Hahahhaha

Poslano sa mog HTC One_M8 koristeći Tapatalk

Nije bolest sve što boli
 

Offline rudic.m

  • Trade Count: (0)
  • Pripravnik
  • **
  • Postova: 144
  • Karma: 1
  • Spol: Muški
    • Deronje,VOjvodina
Odg: Usis / Ispuh - tuning
« Odgovori #928 u: 08-07-2015, 22:34:46 »
onda trazi problem u tuneru...
Bio je problem i pre cipa.MIslim,nije isla da granicnih vrednosti,ali je odstupala od zadatih vrednosti,vise nego sto treba,i sad kad je cipnut doslo je do paljenja greske.
Zato me interesuje izduv ,kako utice na sve to.
 

Offline cava

  • Trade Count: (+8)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 1003
  • Karma: 62
  • Spol: Muški
    • Split
Odg: Usis / Ispuh - tuning
« Odgovori #929 u: 11-07-2015, 14:15:53 »
Ekipa, imam 1.8ts i kupia sam bmc cda filter s kucistem i mislija sam ga montirat na misto starog filtera s kucistem tako da mi bude na istoj udaljenosti od motora kao i sa serijskim.
Sad me zanima kako da sredim dio od branika do filtera? Da li da ostavim standardno kako je bilo ili ipak provucemneku cijev za hladni zrak i gdje, a da mi ne udje voda?
Behind the red line