15-07-2025, 20:55:21

Autor Tema: Usis / Ispuh - tuning  (Posjeta: 158258 vremena)

0 Èlanova i 2 Gostiju pregledava ovu temu.

Offline Marekk

  • Trade Count: (+2)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 3028
  • Karma: 189
  • Spol: Mu¹ki
  • 200cup & R26
    • Bedekovèina
Odg: Usis / Ispuh - tuning
« Odgovori #840 u: 24-12-2014, 18:21:29 »
ma kakva renolka, kupio sam ju ba¹ jer sam htio gu¹tati u n/a motoru. ¹teta slagati to na turbo i kemijati.
da sla¾em nju u turbo onda komplet r26 swap bi radio s getibom, ili odma raðe kupio turbo auto.

defendera bi si slo¾io, to je 4cil ma¹ina 2500cc, intercooler, ubija me kaj je fiksna turbina i nema snage iz niskoh,
po terenu i brdima je to koma, toèno se osjeti da mu dugo treba da ulovi snagu, s tim da je pojaèano gorivo da bude ¾ivahniji, a i
 priviknuo sam se ja, ali htio bi da reagira kak treba i vuæe æim piken¹ gas.
A ba¹ za to mi se èini najidealnija od 16v mjeta.


Offline Marekk

  • Trade Count: (+2)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 3028
  • Karma: 189
  • Spol: Mu¹ki
  • 200cup & R26
    • Bedekovèina
Odg: Usis / Ispuh - tuning
« Odgovori #841 u: 03-01-2015, 00:03:33 »
Ni¹ta od 1.9 1749V turbine na 2.5, sve dimenzije, sve 4 rupe su na 1749 manje nego sad imam na standardnoj T250-04 turbini, tak da mora iæi GT2052 (VW VNT20) koja je 2-3mm veæa neo standard osim izlaza iz hladnog dijela koji je 52 a standard je 54, to me malo brine.

Nego, d aèujem ovo o èemu ste malo poèeli pistai, kak preraditi aktuator da radi na tlak umjesto vakuma?
Ili staviti "tlaèni" aktuator, jel èe imati dosta pomaka?

Offline chakija

  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 5944
  • Karma: 81
  • Spol: Mu¹ki
  • AR 159 SW 2.4 JTDm
    • Bjelovar/Zapre¹iæ
Odg: Usis / Ispuh - tuning
« Odgovori #842 u: 03-01-2015, 00:15:13 »
Ni¹ta od 1.9 1749V turbine na 2.5, sve dimenzije, sve 4 rupe su na 1749 manje nego sad imam na standardnoj T250-04 turbini, tak da mora iæi GT2052 (VW VNT20) koja je 2-3mm veæa neo standard osim izlaza iz hladnog dijela koji je 52 a standard je 54, to me malo brine.

Nego, d aèujem ovo o èemu ste malo poèeli pistai, kak preraditi aktuator da radi na tlak umjesto vakuma?
Ili staviti "tlaèni" aktuator, jel èe imati dosta pomaka?
ne mo¾e¹ vakuumski preradit na tlak...mora¹ stavit tlaèni i na njemu prilagodit polugicu da pa¹e turbu. a kak misli¹ sve 4 rupe su manje? misli¹ dimenzije ispu¹nog i usisnog kuæi¹ta? nemoj da te to zavara... primjer primjera... garrett sa jtd-a 105 konja i ihi sa td-a 90 konja... ispu¹no kuæi¹te imaju maltene isto, razlika je u velièini i obliku krilaca... ihi ima dosta veæe usisno kuæi¹te od garretta ali garret puno bolje fila i ima veæa i dupla krilca... tako da nije sve u dimenziji kuæi¹ta... frendu na jtdu 105 dok se sjebo garret stavio tog ihija, mislio bit æe bolje, veæe usisno kuæi¹te, ono banana, auto dosta slabiji...
...tako da kod upgradea nije samo fora krknut veæi turbo, treba malo i unutra¹njost vidjet....npr isto tako na 1.9 jtd ili tdi svi stavljaju garretta 2256, veæi je, sve super, mora ubijat...i ¹ta dobiju, ogromnu turbo rupu... a niko ne razmi¹lja o npr gt2056 odnosno 2359, ugraðivan na cdi v6 motore... ima ne¹to manje ispu¹no nego 2256 ali jednako veliko usisno i jo¹ k tome dupla krilca, i tu nema turbo rupe, puno se lak¹e zavrti turbo,a  performanse iste, ak ne i bolje, kao sa 2256..
"There is absolutely no reason for anyone to own a Peugeot!"

"Ja po koènici, koènica ne radi... Ja po ruènoj, ruèna ne radi... Ja u birtiju, birtija radi!!"
 

Offline TOMMY_BOY

  • Trade Count: (+1)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 1914
  • Karma: 58
  • Spol: Mu¹ki
  • 147 1.9 8v GTB2256v
    • Croatia Kri¾evci

Offline Boki

  • Trade Count: (0)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 1187
  • Karma: 78
  • Spol: Mu¹ki
  • Brera Spider Tbi
    • Kraljevica
Odg: Usis / Ispuh - tuning
« Odgovori #844 u: 22-01-2015, 21:27:09 »
fino ki¹e
 

Offline SBAlfista

  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 1552
  • Karma: 33
  • Spol: Mu¹ki
  • Alfa Romeo 146 1.6 Twin Spark
    • Slavonski Brod
Odg: Usis / Ispuh - tuning
« Odgovori #845 u: 26-01-2015, 20:32:22 »
Always take the road less traveled!! :)
 

Offline Role 156

  • Trade Count: (+9)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 9385
  • Karma: 200
  • Spol: Mu¹ki
  • Alfa 159 2.2JTS SS Ti Beverly tourer 300 ie
    • Po¾ega
Odg: Usis / Ispuh - tuning
« Odgovori #846 u: 06-02-2015, 20:56:32 »
Varijator sekta
 

Offline darkoqv

  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 3511
  • Karma: 42
  • Spol: Mu¹ki
  • Alfa Romeo 145 QV
    • Crna Gora,Sutomore
Odg: Usis / Ispuh - tuning
« Odgovori #847 u: 06-02-2015, 22:47:55 »
 :ling: :ling: :ling: :ling: :ling: :ling: :ling:
Cuore Sportivo
 

Offline Boki

  • Trade Count: (0)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 1187
  • Karma: 78
  • Spol: Mu¹ki
  • Brera Spider Tbi
    • Kraljevica
Odg: Usis / Ispuh - tuning
« Odgovori #848 u: 28-02-2015, 15:11:12 »
stavi dp, skini srednji kat i stavi cijev, skini zadnji lonac i stavi protocni auspuh

Prelistao sam temu ali nisam shvatio jednu stvar.
Planiram napravit kako je u citatu navedeno, bez down pipe dijela to bih pustio serijala, znaèi skinuo bih kat, stavio cijev (fi 55 bih stavio) i zadnji protoèni. Imam 1.9 JTDm s dpf-om (euro4). Javljaju li se u tom sluèaju kakvi problemi, hoæe li se uplalit kakva lampica itd..?
 

Offline Silver007

  • Trade Count: (0)
  • Na probi
  • *
  • Postova: 66
  • Karma: 1
  • Spol: Mu¹ki
  • Svim sredstvima do cilja!
    • Sisak - Sunja
Odg: Usis / Ispuh - tuning
« Odgovori #849 u: 01-03-2015, 19:26:53 »
Molim pomoæ, da ne otvaram novu temu jer nezz di bi je toèno trebao otvoriti pa pi¹em ovdje

Kako sam odluèio nastaviti sreðivati svoju Cromu odluèio sam staviti i veæu turbinu jer mi se njena original Garett T2505 doima poddimenzioniranom iako je full ispravna, ali svejedno masti intercooler s vremenom i promjenio sva nova crijeva i ¹elne, ali ona uvijek malo slini pa razmi¹ljam staviti od crome 2.5 td KKK k26 jer ju imam kod kolege za kikiriki :)

Takoðer u igru ulazi i Garett GT1544 ili GT1749 od 1.9 JTD 110/115ks

Zanima me koju od navedenih bi bilo najlak¹e ugraditi i da li moram mjenjati usis/ispu¹nu granu i da li bih imao jo¹ kakvih preinaka jer ako ima puno preinaka i ako je prekomplicirano ne bih onda

Ili bi bilo dovoljno najprije staviti veæi IC i otvoriti ispuh pa onda dalje s turbom kemijati, svaki savjet i pomoæ su dobrodo¹li...
 

Offline Batina

  • Trade Count: (+5)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 5827
  • Karma: 137
  • Spol: Mu¹ki
  • 156 2.4 20v
    • Zagorje, Luka
Odg: Usis / Ispuh - tuning
« Odgovori #850 u: 01-03-2015, 21:36:47 »
koji motor ti je u cromi.?
Can a car ever be art? Most experts say no, but they obviously haven't seen the Alfa Romeo.
 

Online danko0013

  • Èlan Alfa Kluba 11
  • Trade Count: (+7)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 21255
  • Karma: 366
  • Spol: Mu¹ki
  • GT 1600 Junior X2 Berlina 1750
    • Bjelovar
    • AutoServisJunior
Odg: Usis / Ispuh - tuning
« Odgovori #851 u: 01-03-2015, 21:50:15 »
koji motor ti je u cromi.?
Po turbu bi rekao 2,0tdid
Nije bolest sve ¹to boli
 

Offline Batina

  • Trade Count: (+5)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 5827
  • Karma: 137
  • Spol: Mu¹ki
  • 156 2.4 20v
    • Zagorje, Luka
Odg: Usis / Ispuh - tuning
« Odgovori #852 u: 01-03-2015, 22:02:10 »
gt1749v i to je to.
Can a car ever be art? Most experts say no, but they obviously haven't seen the Alfa Romeo.
 

Offline sale 75

  • Trade Count: (+4)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 7469
  • Karma: 248
  • Spol: Mu¹ki
  • 156 JTDm Q2
    • aljma¹
Odg: Usis / Ispuh - tuning
« Odgovori #853 u: 01-03-2015, 22:20:38 »
kad se već priča o tome...koju turbinu stavit na 1.9td iz 145?

cilj je 150ks,ali nebi se bunio ni na više
 

Offline Silver007

  • Trade Count: (0)
  • Na probi
  • *
  • Postova: 66
  • Karma: 1
  • Spol: Mu¹ki
  • Svim sredstvima do cilja!
    • Sisak - Sunja
Odg: Usis / Ispuh - tuning
« Odgovori #854 u: 02-03-2015, 00:24:35 »
Po turbu bi rekao 2,0tdid
pun pogodak  :respect:
 

Offline Silver007

  • Trade Count: (0)
  • Na probi
  • *
  • Postova: 66
  • Karma: 1
  • Spol: Mu¹ki
  • Svim sredstvima do cilja!
    • Sisak - Sunja
Odg: Usis / Ispuh - tuning
« Odgovori #855 u: 02-03-2015, 00:26:45 »
gt1749v i to je to.
da li bi bilo kakvih preinaka ili ju mogu jednostavno samo zamijeniti jednu s drugom??  :dontno: :crazy:
 

Online danko0013

  • Èlan Alfa Kluba 11
  • Trade Count: (+7)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 21255
  • Karma: 366
  • Spol: Mu¹ki
  • GT 1600 Junior X2 Berlina 1750
    • Bjelovar
    • AutoServisJunior
Odg: Usis / Ispuh - tuning
« Odgovori #856 u: 02-03-2015, 00:28:00 »
pun pogodak  :respect:

imao sam, pa zbog toga znam  :tooth:

Nije bolest sve ¹to boli
 

Offline chakija

  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 5944
  • Karma: 81
  • Spol: Mu¹ki
  • AR 159 SW 2.4 JTDm
    • Bjelovar/Zapre¹iæ
Odg: Usis / Ispuh - tuning
« Odgovori #857 u: 02-03-2015, 09:41:28 »
kad se veæ prièa o tome...koju turbinu stavit na 1.9td iz 145?

cilj je 150ks,ali nebi se bunio ni na vi¹e
Kaj si ti ponorel?
"There is absolutely no reason for anyone to own a Peugeot!"

"Ja po koènici, koènica ne radi... Ja po ruènoj, ruèna ne radi... Ja u birtiju, birtija radi!!"
 

Offline Viktor

  • Global moderator
  • Trade Count: (+21)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 9232
  • Karma: 1285
  • Spol: Mu¹ki
  • GT
    • Solin
Odg: Usis / Ispuh - tuning
« Odgovori #858 u: 02-03-2015, 10:16:18 »
Molim pomoæ, da ne otvaram novu temu jer nezz di bi je toèno trebao otvoriti pa pi¹em ovdje

Kako sam odluèio nastaviti sreðivati svoju Cromu odluèio sam staviti i veæu turbinu jer mi se njena original Garett T2505 doima poddimenzioniranom iako je full ispravna, ali svejedno masti intercooler s vremenom i promjenio sva nova crijeva i ¹elne, ali ona uvijek malo slini pa razmi¹ljam staviti od crome 2.5 td KKK k26 jer ju imam kod kolege za kikiriki :)

Takoðer u igru ulazi i Garett GT1544 ili GT1749 od 1.9 JTD 110/115ks

Zanima me koju od navedenih bi bilo najlak¹e ugraditi i da li moram mjenjati usis/ispu¹nu granu i da li bih imao jo¹ kakvih preinaka jer ako ima puno preinaka i ako je prekomplicirano ne bih onda

Ili bi bilo dovoljno najprije staviti veæi IC i otvoriti ispuh pa onda dalje s turbom kemijati, svaki savjet i pomoæ su dobrodo¹li...

Masti intercooler i najnoviji motor i to ne samo intercooler nego sve gdje zrak prolazi. To je zbog toga ¹to je odu¹ak uljnih para spojen na usis. Te uljne pare se kondenziraju u intercooleru i razmazuju po èitavom usisnom sistemu. Najnormalnija stvar, iako kod istro¹enog le¾aja turbo punjaèa mo¾e ekstra ubacivati ulje u sistem usisa. Le¾aj se mo¾e ruèno provjeriti: skine se guma od usisa, uhvati rotor prstima i mièe. Ako nema aksijalnog lufta dobar je, ako ima onda tro¹i ulje. Mali radijalni luft je normalan i kod novog (aksijalno - uzdu¾ osovine).

Ako stavi¹ veæi turbo na TD motor imat æe¹ veliku turbo rupu na niskim okretajima i ako se pojaèa gorivo, zacrnjenje æe biti kao Euro 0.
Ja sam na Uno 1.4 TD stavio turbinu od 1.9 motora (ide na vijak), a je poslije toga bio skoro mrtav do 3000 rpm. Iznad toga podivlja i ne popu¹ta do 5000 rpm.
Mo¾e se i sa serijskom turbinom dobiti +30% snage sa minimalnim tro¹kom i auto se normalno vozi na ni¾im okretajima.
Treba napomenuti da ako samo stavi¹ veæu turbinu nema veæe snage jer ona ide do 0.8 bara kao i manja. Jedino dobije¹ veæu turbo rupu:
Treba napraviti ovo: http://alfisti.hr/forum/index.php?topic=12986.0
Poveæati kolièinu goriva na Bosch pumpi i poveæati tlak punjenja turbo punjaèa.

 

Offline Seb

  • Èlan Alfa Kluba 5
  • Trade Count: (+2)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 16299
  • Karma: 545
  • Spol: Mu¹ki
    • Velika Mlaka
Odg: Usis / Ispuh - tuning
« Odgovori #859 u: 02-03-2015, 10:23:30 »
¹ta ste svi sad navalili na te veæe turbine  :rol:
SEBastijan Bertol 091 62 22 223
BERTOL Seb servis - Specijalizirani servis za Fiat, Lancia, Alfa Romeo, Abarth vozila
 

Online danko0013

  • Èlan Alfa Kluba 11
  • Trade Count: (+7)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 21255
  • Karma: 366
  • Spol: Mu¹ki
  • GT 1600 Junior X2 Berlina 1750
    • Bjelovar
    • AutoServisJunior
Odg: Usis / Ispuh - tuning
« Odgovori #860 u: 02-03-2015, 10:33:54 »
¹ta ste svi sad navalili na te veæe turbine  :rol:
Vidi ¾aba da se konji potkivaju pa i ona digla nogu
Nije bolest sve ¹to boli
 

Offline Seb

  • Èlan Alfa Kluba 5
  • Trade Count: (+2)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 16299
  • Karma: 545
  • Spol: Mu¹ki
    • Velika Mlaka
Odg: Usis / Ispuh - tuning
« Odgovori #861 u: 02-03-2015, 11:14:54 »
 :hehe: :funny:
SEBastijan Bertol 091 62 22 223
BERTOL Seb servis - Specijalizirani servis za Fiat, Lancia, Alfa Romeo, Abarth vozila
 

Online danko0013

  • Èlan Alfa Kluba 11
  • Trade Count: (+7)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 21255
  • Karma: 366
  • Spol: Mu¹ki
  • GT 1600 Junior X2 Berlina 1750
    • Bjelovar
    • AutoServisJunior
Odg: Usis / Ispuh - tuning
« Odgovori #862 u: 02-03-2015, 11:40:09 »
Ma da svi misle da se to sam prisarafi i radi a nije ba¹ sve pnp
Nije bolest sve ¹to boli
 

Offline Sale

  • Trade Count: (+1)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 700
  • Karma: 26
  • Spol: Mu¹ki
  • Punto JTD 330, Civic, A6 3.0TDI
    • Zagreb
    • FB: Auto Evolution
Odg: Usis / Ispuh - tuning
« Odgovori #863 u: 02-03-2015, 11:54:18 »
Ma da svi misle da se to sam prisarafi i radi a nije ba¹ sve pnp
upgrade turba bi trebala bit zadnja moguca solucija dizanja snage... a ima ih hrpa koja se treba slozit prije toga, pa ako je malo, onda veci turbo...
13.09@402m - powered by Auto Evolution
www.facebook.com/autoevolutionhr
 

Offline sale 75

  • Trade Count: (+4)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 7469
  • Karma: 248
  • Spol: Mu¹ki
  • 156 JTDm Q2
    • aljma¹
Odg: Usis / Ispuh - tuning
« Odgovori #864 u: 02-03-2015, 16:45:36 »
Kaj si ti ponorel?

ma iskreno zanima me ¹ta pa¹e na ¹araf,ne planiram to vozit nego malo eksperimentirat
 

Offline chakija

  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 5944
  • Karma: 81
  • Spol: Mu¹ki
  • AR 159 SW 2.4 JTDm
    • Bjelovar/Zapre¹iæ
Odg: Usis / Ispuh - tuning
« Odgovori #865 u: 02-03-2015, 20:07:17 »
ma iskreno zanima me ¹ta pa¹e na ¹araf,ne planiram to vozit nego malo eksperimentirat
Pa¹e sva¹ta... A i ¹ta ne pa¹e odma, stupna bu¹ilica èuda radi..
Al dobro viktor veli, na td ne vredi stavljat veæe turbine... Samo orig malo nafrljit i isto tsko bosch pumpu..bude dimilo al æe iæ dobro...
"There is absolutely no reason for anyone to own a Peugeot!"

"Ja po koènici, koènica ne radi... Ja po ruènoj, ruèna ne radi... Ja u birtiju, birtija radi!!"
 

Offline Silver007

  • Trade Count: (0)
  • Na probi
  • *
  • Postova: 66
  • Karma: 1
  • Spol: Mu¹ki
  • Svim sredstvima do cilja!
    • Sisak - Sunja
Odg: Usis / Ispuh - tuning
« Odgovori #866 u: 02-03-2015, 23:52:26 »
hvala svima na savjetima, posebno seb-u, vrlo prijateljski i korisno   :thanks

novi sam u tome i takodjer bi htio experimentirati i uciti se jer ce mi to sada biti auto za gust posto istice rega i izlazi iz svakodnevne uporabe radi kupnje Alfe pa sam zato i pitao, a nisam navalio na vecu turbinu kao zaba na potkivanje nego cisto da znam da li to ima smisla i sto bih sve trebao raditi i pitao sam to ovdje jer sam smatrao da bi tu mogao dobiti najkonkretniju pomoc i korisne savjete, ali ako je stari auto odmah nekakvo izrugivanje i ne znam sta... :kosa:
 

Online danko0013

  • Èlan Alfa Kluba 11
  • Trade Count: (+7)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 21255
  • Karma: 366
  • Spol: Mu¹ki
  • GT 1600 Junior X2 Berlina 1750
    • Bjelovar
    • AutoServisJunior
Odg: Usis / Ispuh - tuning
« Odgovori #867 u: 02-03-2015, 23:58:23 »
hvala svima na savjetima, posebno seb-u, vrlo prijateljski i korisno   :thanks

novi sam u tome i takodjer bi htio experimentirati i uciti se jer ce mi to sada biti auto za gust posto istice rega i izlazi iz svakodnevne uporabe radi kupnje Alfe pa sam zato i pitao, a nisam navalio na vecu turbinu kao zaba na potkivanje nego cisto da znam da li to ima smisla i sto bih sve trebao raditi i pitao sam to ovdje jer sam smatrao da bi tu mogao dobiti najkonkretniju pomoc i korisne savjete, ali ako je stari auto odmah nekakvo izrugivanje i ne znam sta... :kosa:
Njen maximum je ni¾i od jtd 8v sa remapom po meni ako hoæe¹ napraviti od nje stroj swapaj ili turbo 16v benz ili ako hoæe¹ dizel mjet 16v sa remapom ide na 180ks a to je ozbiljno brzo u tom autu
Nije bolest sve ¹to boli
 

Offline Silver007

  • Trade Count: (0)
  • Na probi
  • *
  • Postova: 66
  • Karma: 1
  • Spol: Mu¹ki
  • Svim sredstvima do cilja!
    • Sisak - Sunja
Odg: Usis / Ispuh - tuning
« Odgovori #868 u: 03-03-2015, 00:06:21 »
Treba napraviti ovo: http://alfisti.hr/forum/index.php?topic=12986.0
Poveæati kolièinu goriva na Bosch pumpi i poveæati tlak punjenja turbo punjaèa.
Viktore svaka èast na iscrpnom i detaljnom poja¹njenu, ovu temu sam proèitao i to æu probati napraviti jer to mogu i sam i imam volje i ¾ivaca za takve stvari, a mislim da bi dobio ba¹ to ¹to sam prvotno zamislio sa ugradnjom veæe turbine...  :ok:
« Zadnja izmjena: 03-03-2015, 00:09:08 od Silver007 »
 

Offline Silver007

  • Trade Count: (0)
  • Na probi
  • *
  • Postova: 66
  • Karma: 1
  • Spol: Mu¹ki
  • Svim sredstvima do cilja!
    • Sisak - Sunja
Odg: Usis / Ispuh - tuning
« Odgovori #869 u: 03-03-2015, 00:16:07 »
Njen maximum je ni¾i od jtd 8v sa remapom po meni ako hoæe¹ napraviti od nje stroj swapaj ili turbo 16v benz ili ako hoæe¹ dizel mjet 16v sa remapom ide na 180ks a to je ozbiljno brzo u tom autu
nije mi zelja nit' zamisao da napravim stroj za utrkivanje nego cisto da dobijem bar 15-20ks da je malo zivlja za voziti...to cu probati s ovim sto je Viktor radio na Alfi TD i  jos uz to otvoriti ispuh i mislim da bi me to zadovoljilo  :hat:  :crazy:
a sto se tice modela turbo 16v, znam za jednu odlicnu i jos s atestiranim plinom za ok cijenu, pa bi mi bilo isplativije to uzeti nego raditi swap..no o tom potom...imam 4 crome doma pa da jos jednu uzimam a ove ostale propadaju nema mi smisla pa hocu napraviti nesto od ovoga sto imam  :crazy:
« Zadnja izmjena: 03-03-2015, 00:18:49 od Silver007 »