09-12-2024, 01:07:29

Autor Tema: Usis / Ispuh - tuning  (Posjeta: 148963 vremena)

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline Marekk

  • Trade Count: (+2)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 3028
  • Karma: 189
  • Spol: Muški
  • 200cup & R26
    • Bedekovčina
Odg: Usis / Ispuh - tuning
« Odgovori #840 u: 24-12-2014, 18:21:29 »
ma kakva renolka, kupio sam ju baš jer sam htio guštati u n/a motoru. šteta slagati to na turbo i kemijati.
da slažem nju u turbo onda komplet r26 swap bi radio s getibom, ili odma rađe kupio turbo auto.

defendera bi si složio, to je 4cil mašina 2500cc, intercooler, ubija me kaj je fiksna turbina i nema snage iz niskoh,
po terenu i brdima je to koma, točno se osjeti da mu dugo treba da ulovi snagu, s tim da je pojačano gorivo da bude živahniji, a i
 priviknuo sam se ja, ali htio bi da reagira kak treba i vuće ćim pikenš gas.
A baš za to mi se čini najidealnija od 16v mjeta.


Offline Marekk

  • Trade Count: (+2)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 3028
  • Karma: 189
  • Spol: Muški
  • 200cup & R26
    • Bedekovčina
Odg: Usis / Ispuh - tuning
« Odgovori #841 u: 03-01-2015, 00:03:33 »
Ništa od 1.9 1749V turbine na 2.5, sve dimenzije, sve 4 rupe su na 1749 manje nego sad imam na standardnoj T250-04 turbini, tak da mora ići GT2052 (VW VNT20) koja je 2-3mm veća neo standard osim izlaza iz hladnog dijela koji je 52 a standard je 54, to me malo brine.

Nego, d ačujem ovo o čemu ste malo počeli pistai, kak preraditi aktuator da radi na tlak umjesto vakuma?
Ili staviti "tlačni" aktuator, jel če imati dosta pomaka?

Offline chakija

  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 5944
  • Karma: 81
  • Spol: Muški
  • AR 159 SW 2.4 JTDm
    • Bjelovar/Zaprešić
Odg: Usis / Ispuh - tuning
« Odgovori #842 u: 03-01-2015, 00:15:13 »
Ništa od 1.9 1749V turbine na 2.5, sve dimenzije, sve 4 rupe su na 1749 manje nego sad imam na standardnoj T250-04 turbini, tak da mora ići GT2052 (VW VNT20) koja je 2-3mm veća neo standard osim izlaza iz hladnog dijela koji je 52 a standard je 54, to me malo brine.

Nego, d ačujem ovo o čemu ste malo počeli pistai, kak preraditi aktuator da radi na tlak umjesto vakuma?
Ili staviti "tlačni" aktuator, jel če imati dosta pomaka?
ne možeš vakuumski preradit na tlak...moraš stavit tlačni i na njemu prilagodit polugicu da paše turbu. a kak misliš sve 4 rupe su manje? misliš dimenzije ispušnog i usisnog kućišta? nemoj da te to zavara... primjer primjera... garrett sa jtd-a 105 konja i ihi sa td-a 90 konja... ispušno kućište imaju maltene isto, razlika je u veličini i obliku krilaca... ihi ima dosta veće usisno kućište od garretta ali garret puno bolje fila i ima veća i dupla krilca... tako da nije sve u dimenziji kućišta... frendu na jtdu 105 dok se sjebo garret stavio tog ihija, mislio bit će bolje, veće usisno kućište, ono banana, auto dosta slabiji...
...tako da kod upgradea nije samo fora krknut veći turbo, treba malo i unutrašnjost vidjet....npr isto tako na 1.9 jtd ili tdi svi stavljaju garretta 2256, veći je, sve super, mora ubijat...i šta dobiju, ogromnu turbo rupu... a niko ne razmišlja o npr gt2056 odnosno 2359, ugrađivan na cdi v6 motore... ima nešto manje ispušno nego 2256 ali jednako veliko usisno i još k tome dupla krilca, i tu nema turbo rupe, puno se lakše zavrti turbo,a  performanse iste, ak ne i bolje, kao sa 2256..
"There is absolutely no reason for anyone to own a Peugeot!"

"Ja po kočnici, kočnica ne radi... Ja po ručnoj, ručna ne radi... Ja u birtiju, birtija radi!!"
 

Offline TOMMY_BOY

  • Trade Count: (+1)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 1914
  • Karma: 58
  • Spol: Muški
  • 147 1.9 8v GTB2256v
    • Croatia Križevci

Offline Boki

  • Član Alfa Kluba 6
  • Trade Count: (0)
  • Starosjedioc
  • *
  • Postova: 1187
  • Karma: 78
  • Spol: Muški
  • Brera Spider Tbi
    • Kraljevica
Odg: Usis / Ispuh - tuning
« Odgovori #844 u: 22-01-2015, 21:27:09 »
fino kiše
 

Offline SBAlfista

  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 1542
  • Karma: 32
  • Spol: Muški
  • Alfa Romeo 146 1.6 Twin Spark
    • Slavonski Brod
Odg: Usis / Ispuh - tuning
« Odgovori #845 u: 26-01-2015, 20:32:22 »
Always take the road less traveled!! :)
 

Offline Role 156

  • Trade Count: (+9)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 9385
  • Karma: 200
  • Spol: Muški
  • Alfa 159 2.2JTS SS Ti Beverly tourer 300 ie
    • Požega
Odg: Usis / Ispuh - tuning
« Odgovori #846 u: 06-02-2015, 20:56:32 »
Varijator sekta
 

Offline darkoqv

  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 3482
  • Karma: 42
  • Spol: Muški
  • Alfa Romeo 145 QV
    • Crna Gora,Sutomore
Odg: Usis / Ispuh - tuning
« Odgovori #847 u: 06-02-2015, 22:47:55 »
 :ling: :ling: :ling: :ling: :ling: :ling: :ling:
Cuore Sportivo
 

Offline Boki

  • Član Alfa Kluba 6
  • Trade Count: (0)
  • Starosjedioc
  • *
  • Postova: 1187
  • Karma: 78
  • Spol: Muški
  • Brera Spider Tbi
    • Kraljevica
Odg: Usis / Ispuh - tuning
« Odgovori #848 u: 28-02-2015, 15:11:12 »
stavi dp, skini srednji kat i stavi cijev, skini zadnji lonac i stavi protocni auspuh

Prelistao sam temu ali nisam shvatio jednu stvar.
Planiram napravit kako je u citatu navedeno, bez down pipe dijela to bih pustio serijala, znači skinuo bih kat, stavio cijev (fi 55 bih stavio) i zadnji protočni. Imam 1.9 JTDm s dpf-om (euro4). Javljaju li se u tom slučaju kakvi problemi, hoće li se uplalit kakva lampica itd..?
 

Offline Silver007

  • Trade Count: (0)
  • Na probi
  • *
  • Postova: 66
  • Karma: 1
  • Spol: Muški
  • Svim sredstvima do cilja!
    • Sisak - Sunja
Odg: Usis / Ispuh - tuning
« Odgovori #849 u: 01-03-2015, 19:26:53 »
Molim pomoć, da ne otvaram novu temu jer nezz di bi je točno trebao otvoriti pa pišem ovdje

Kako sam odlučio nastaviti sređivati svoju Cromu odlučio sam staviti i veću turbinu jer mi se njena original Garett T2505 doima poddimenzioniranom iako je full ispravna, ali svejedno masti intercooler s vremenom i promjenio sva nova crijeva i šelne, ali ona uvijek malo slini pa razmišljam staviti od crome 2.5 td KKK k26 jer ju imam kod kolege za kikiriki :)

Također u igru ulazi i Garett GT1544 ili GT1749 od 1.9 JTD 110/115ks

Zanima me koju od navedenih bi bilo najlakše ugraditi i da li moram mjenjati usis/ispušnu granu i da li bih imao još kakvih preinaka jer ako ima puno preinaka i ako je prekomplicirano ne bih onda

Ili bi bilo dovoljno najprije staviti veći IC i otvoriti ispuh pa onda dalje s turbom kemijati, svaki savjet i pomoć su dobrodošli...
 

Offline Batina

  • Trade Count: (+5)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 5804
  • Karma: 137
  • Spol: Muški
  • 166 2.4 20v/166 2.0 tb/156 2.5 24v
    • Zagorje, Luka
Odg: Usis / Ispuh - tuning
« Odgovori #850 u: 01-03-2015, 21:36:47 »
koji motor ti je u cromi.?
Can a car ever be art? Most experts say no, but they obviously haven't seen the Alfa Romeo.
 

Offline danko0013

  • Član Alfa Kluba 10
  • Trade Count: (+7)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 21107
  • Karma: 364
  • Spol: Muški
  • GT 1600 Junior X2 Berlina 1750
    • Bjelovar
    • AutoServisJunior
Odg: Usis / Ispuh - tuning
« Odgovori #851 u: 01-03-2015, 21:50:15 »
koji motor ti je u cromi.?
Po turbu bi rekao 2,0tdid
Nije bolest sve što boli
 

Offline Batina

  • Trade Count: (+5)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 5804
  • Karma: 137
  • Spol: Muški
  • 166 2.4 20v/166 2.0 tb/156 2.5 24v
    • Zagorje, Luka
Odg: Usis / Ispuh - tuning
« Odgovori #852 u: 01-03-2015, 22:02:10 »
gt1749v i to je to.
Can a car ever be art? Most experts say no, but they obviously haven't seen the Alfa Romeo.
 

Offline sale 75

  • Trade Count: (+4)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 7469
  • Karma: 248
  • Spol: Muški
  • 156 JTDm Q2
    • aljmaš
Odg: Usis / Ispuh - tuning
« Odgovori #853 u: 01-03-2015, 22:20:38 »
kad se već priča o tome...koju turbinu stavit na 1.9td iz 145?

cilj je 150ks,ali nebi se bunio ni na više
 

Offline Silver007

  • Trade Count: (0)
  • Na probi
  • *
  • Postova: 66
  • Karma: 1
  • Spol: Muški
  • Svim sredstvima do cilja!
    • Sisak - Sunja
Odg: Usis / Ispuh - tuning
« Odgovori #854 u: 02-03-2015, 00:24:35 »
Po turbu bi rekao 2,0tdid
pun pogodak  :respect:
 

Offline Silver007

  • Trade Count: (0)
  • Na probi
  • *
  • Postova: 66
  • Karma: 1
  • Spol: Muški
  • Svim sredstvima do cilja!
    • Sisak - Sunja
Odg: Usis / Ispuh - tuning
« Odgovori #855 u: 02-03-2015, 00:26:45 »
gt1749v i to je to.
da li bi bilo kakvih preinaka ili ju mogu jednostavno samo zamijeniti jednu s drugom??  :dontno: :crazy:
 

Offline danko0013

  • Član Alfa Kluba 10
  • Trade Count: (+7)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 21107
  • Karma: 364
  • Spol: Muški
  • GT 1600 Junior X2 Berlina 1750
    • Bjelovar
    • AutoServisJunior
Odg: Usis / Ispuh - tuning
« Odgovori #856 u: 02-03-2015, 00:28:00 »
pun pogodak  :respect:

imao sam, pa zbog toga znam  :tooth:

Nije bolest sve što boli
 

Offline chakija

  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 5944
  • Karma: 81
  • Spol: Muški
  • AR 159 SW 2.4 JTDm
    • Bjelovar/Zaprešić
Odg: Usis / Ispuh - tuning
« Odgovori #857 u: 02-03-2015, 09:41:28 »
kad se već priča o tome...koju turbinu stavit na 1.9td iz 145?

cilj je 150ks,ali nebi se bunio ni na više
Kaj si ti ponorel?
"There is absolutely no reason for anyone to own a Peugeot!"

"Ja po kočnici, kočnica ne radi... Ja po ručnoj, ručna ne radi... Ja u birtiju, birtija radi!!"
 

Offline Viktor

  • Global moderator
  • Trade Count: (+21)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 9233
  • Karma: 1285
  • Spol: Muški
  • GT
    • Solin
Odg: Usis / Ispuh - tuning
« Odgovori #858 u: 02-03-2015, 10:16:18 »
Molim pomoć, da ne otvaram novu temu jer nezz di bi je točno trebao otvoriti pa pišem ovdje

Kako sam odlučio nastaviti sređivati svoju Cromu odlučio sam staviti i veću turbinu jer mi se njena original Garett T2505 doima poddimenzioniranom iako je full ispravna, ali svejedno masti intercooler s vremenom i promjenio sva nova crijeva i šelne, ali ona uvijek malo slini pa razmišljam staviti od crome 2.5 td KKK k26 jer ju imam kod kolege za kikiriki :)

Također u igru ulazi i Garett GT1544 ili GT1749 od 1.9 JTD 110/115ks

Zanima me koju od navedenih bi bilo najlakše ugraditi i da li moram mjenjati usis/ispušnu granu i da li bih imao još kakvih preinaka jer ako ima puno preinaka i ako je prekomplicirano ne bih onda

Ili bi bilo dovoljno najprije staviti veći IC i otvoriti ispuh pa onda dalje s turbom kemijati, svaki savjet i pomoć su dobrodošli...

Masti intercooler i najnoviji motor i to ne samo intercooler nego sve gdje zrak prolazi. To je zbog toga što je odušak uljnih para spojen na usis. Te uljne pare se kondenziraju u intercooleru i razmazuju po čitavom usisnom sistemu. Najnormalnija stvar, iako kod istrošenog ležaja turbo punjača može ekstra ubacivati ulje u sistem usisa. Ležaj se može ručno provjeriti: skine se guma od usisa, uhvati rotor prstima i miče. Ako nema aksijalnog lufta dobar je, ako ima onda troši ulje. Mali radijalni luft je normalan i kod novog (aksijalno - uzduž osovine).

Ako staviš veći turbo na TD motor imat ćeš veliku turbo rupu na niskim okretajima i ako se pojača gorivo, zacrnjenje će biti kao Euro 0.
Ja sam na Uno 1.4 TD stavio turbinu od 1.9 motora (ide na vijak), a je poslije toga bio skoro mrtav do 3000 rpm. Iznad toga podivlja i ne popušta do 5000 rpm.
Može se i sa serijskom turbinom dobiti +30% snage sa minimalnim troškom i auto se normalno vozi na nižim okretajima.
Treba napomenuti da ako samo staviš veću turbinu nema veće snage jer ona ide do 0.8 bara kao i manja. Jedino dobiješ veću turbo rupu:
Treba napraviti ovo: http://alfisti.hr/forum/index.php?topic=12986.0
Povećati količinu goriva na Bosch pumpi i povećati tlak punjenja turbo punjača.

 

Offline Seb

  • Trade Count: (+2)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 16045
  • Karma: 543
  • Spol: Muški
    • Velika Mlaka
Odg: Usis / Ispuh - tuning
« Odgovori #859 u: 02-03-2015, 10:23:30 »
šta ste svi sad navalili na te veće turbine  :rol:
 

Offline danko0013

  • Član Alfa Kluba 10
  • Trade Count: (+7)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 21107
  • Karma: 364
  • Spol: Muški
  • GT 1600 Junior X2 Berlina 1750
    • Bjelovar
    • AutoServisJunior
Odg: Usis / Ispuh - tuning
« Odgovori #860 u: 02-03-2015, 10:33:54 »
šta ste svi sad navalili na te veće turbine  :rol:
Vidi žaba da se konji potkivaju pa i ona digla nogu
Nije bolest sve što boli
 

Offline Seb

  • Trade Count: (+2)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 16045
  • Karma: 543
  • Spol: Muški
    • Velika Mlaka
Odg: Usis / Ispuh - tuning
« Odgovori #861 u: 02-03-2015, 11:14:54 »
 :hehe: :funny:
 

Offline danko0013

  • Član Alfa Kluba 10
  • Trade Count: (+7)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 21107
  • Karma: 364
  • Spol: Muški
  • GT 1600 Junior X2 Berlina 1750
    • Bjelovar
    • AutoServisJunior
Odg: Usis / Ispuh - tuning
« Odgovori #862 u: 02-03-2015, 11:40:09 »
Ma da svi misle da se to sam prisarafi i radi a nije baš sve pnp
Nije bolest sve što boli
 

Offline Sale

  • Trade Count: (+1)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 700
  • Karma: 26
  • Spol: Muški
  • Punto JTD 330, Civic, A6 3.0TDI
    • Zagreb
    • FB: Auto Evolution
Odg: Usis / Ispuh - tuning
« Odgovori #863 u: 02-03-2015, 11:54:18 »
Ma da svi misle da se to sam prisarafi i radi a nije baš sve pnp
upgrade turba bi trebala bit zadnja moguca solucija dizanja snage... a ima ih hrpa koja se treba slozit prije toga, pa ako je malo, onda veci turbo...
13.09@402m - powered by Auto Evolution
www.facebook.com/autoevolutionhr
 

Offline sale 75

  • Trade Count: (+4)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 7469
  • Karma: 248
  • Spol: Muški
  • 156 JTDm Q2
    • aljmaš
Odg: Usis / Ispuh - tuning
« Odgovori #864 u: 02-03-2015, 16:45:36 »
Kaj si ti ponorel?

ma iskreno zanima me šta paše na šaraf,ne planiram to vozit nego malo eksperimentirat
 

Offline chakija

  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 5944
  • Karma: 81
  • Spol: Muški
  • AR 159 SW 2.4 JTDm
    • Bjelovar/Zaprešić
Odg: Usis / Ispuh - tuning
« Odgovori #865 u: 02-03-2015, 20:07:17 »
ma iskreno zanima me šta paše na šaraf,ne planiram to vozit nego malo eksperimentirat
Paše svašta... A i šta ne paše odma, stupna bušilica čuda radi..
Al dobro viktor veli, na td ne vredi stavljat veće turbine... Samo orig malo nafrljit i isto tsko bosch pumpu..bude dimilo al će ić dobro...
"There is absolutely no reason for anyone to own a Peugeot!"

"Ja po kočnici, kočnica ne radi... Ja po ručnoj, ručna ne radi... Ja u birtiju, birtija radi!!"
 

Offline Silver007

  • Trade Count: (0)
  • Na probi
  • *
  • Postova: 66
  • Karma: 1
  • Spol: Muški
  • Svim sredstvima do cilja!
    • Sisak - Sunja
Odg: Usis / Ispuh - tuning
« Odgovori #866 u: 02-03-2015, 23:52:26 »
hvala svima na savjetima, posebno seb-u, vrlo prijateljski i korisno   :thanks

novi sam u tome i takodjer bi htio experimentirati i uciti se jer ce mi to sada biti auto za gust posto istice rega i izlazi iz svakodnevne uporabe radi kupnje Alfe pa sam zato i pitao, a nisam navalio na vecu turbinu kao zaba na potkivanje nego cisto da znam da li to ima smisla i sto bih sve trebao raditi i pitao sam to ovdje jer sam smatrao da bi tu mogao dobiti najkonkretniju pomoc i korisne savjete, ali ako je stari auto odmah nekakvo izrugivanje i ne znam sta... :kosa:
 

Offline danko0013

  • Član Alfa Kluba 10
  • Trade Count: (+7)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 21107
  • Karma: 364
  • Spol: Muški
  • GT 1600 Junior X2 Berlina 1750
    • Bjelovar
    • AutoServisJunior
Odg: Usis / Ispuh - tuning
« Odgovori #867 u: 02-03-2015, 23:58:23 »
hvala svima na savjetima, posebno seb-u, vrlo prijateljski i korisno   :thanks

novi sam u tome i takodjer bi htio experimentirati i uciti se jer ce mi to sada biti auto za gust posto istice rega i izlazi iz svakodnevne uporabe radi kupnje Alfe pa sam zato i pitao, a nisam navalio na vecu turbinu kao zaba na potkivanje nego cisto da znam da li to ima smisla i sto bih sve trebao raditi i pitao sam to ovdje jer sam smatrao da bi tu mogao dobiti najkonkretniju pomoc i korisne savjete, ali ako je stari auto odmah nekakvo izrugivanje i ne znam sta... :kosa:
Njen maximum je niži od jtd 8v sa remapom po meni ako hoćeš napraviti od nje stroj swapaj ili turbo 16v benz ili ako hoćeš dizel mjet 16v sa remapom ide na 180ks a to je ozbiljno brzo u tom autu
Nije bolest sve što boli
 

Offline Silver007

  • Trade Count: (0)
  • Na probi
  • *
  • Postova: 66
  • Karma: 1
  • Spol: Muški
  • Svim sredstvima do cilja!
    • Sisak - Sunja
Odg: Usis / Ispuh - tuning
« Odgovori #868 u: 03-03-2015, 00:06:21 »
Treba napraviti ovo: http://alfisti.hr/forum/index.php?topic=12986.0
Povećati količinu goriva na Bosch pumpi i povećati tlak punjenja turbo punjača.
Viktore svaka čast na iscrpnom i detaljnom pojašnjenu, ovu temu sam pročitao i to ću probati napraviti jer to mogu i sam i imam volje i živaca za takve stvari, a mislim da bi dobio baš to što sam prvotno zamislio sa ugradnjom veće turbine...  :ok:
« Zadnja izmjena: 03-03-2015, 00:09:08 od Silver007 »
 

Offline Silver007

  • Trade Count: (0)
  • Na probi
  • *
  • Postova: 66
  • Karma: 1
  • Spol: Muški
  • Svim sredstvima do cilja!
    • Sisak - Sunja
Odg: Usis / Ispuh - tuning
« Odgovori #869 u: 03-03-2015, 00:16:07 »
Njen maximum je niži od jtd 8v sa remapom po meni ako hoćeš napraviti od nje stroj swapaj ili turbo 16v benz ili ako hoćeš dizel mjet 16v sa remapom ide na 180ks a to je ozbiljno brzo u tom autu
nije mi zelja nit' zamisao da napravim stroj za utrkivanje nego cisto da dobijem bar 15-20ks da je malo zivlja za voziti...to cu probati s ovim sto je Viktor radio na Alfi TD i  jos uz to otvoriti ispuh i mislim da bi me to zadovoljilo  :hat:  :crazy:
a sto se tice modela turbo 16v, znam za jednu odlicnu i jos s atestiranim plinom za ok cijenu, pa bi mi bilo isplativije to uzeti nego raditi swap..no o tom potom...imam 4 crome doma pa da jos jednu uzimam a ove ostale propadaju nema mi smisla pa hocu napraviti nesto od ovoga sto imam  :crazy:
« Zadnja izmjena: 03-03-2015, 00:18:49 od Silver007 »