08-12-2022, 23:57:16

Autor Tema: BLOW OFF za JTD  (Posjeta: 16795 vremena)

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline 156 sp1 rosso

  • Trade Count: (+1)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 5252
  • Karma: 189
  • Spol: Muški
  • 156 2.4 20v, GP 1.4 8v
    • ZAGREB
Odg: BLOW OFF za JTD
« Odgovori #60 u: 01-04-2013, 18:27:58 »
:hehe:  :batin znas sta je pjesnik htio reci... :hap:
:da: :ok:
Gubila il dobila......zauvijek si moja voljena. Volim te Hrvatska.
 

Offline Seb

  • Trade Count: (+2)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 16010
  • Karma: 540
  • Spol: Muški
    • Velika Mlaka
Odg: BLOW OFF za JTD
« Odgovori #61 u: 15-05-2015, 06:59:14 »
Odlican zvuk.. ::) ::) ::)
dali je netko probao staviti blow off na nju i dali steti motoru, turbini?

http://www.njuskalo.hr/tuning-snage/blow-off-hks-turbodizele-tdi-oglas-14482158
blow of kod dizela daje samo onaj pištavi zvuk..ne šteti ničemu
 

Offline danko0013

  • Član Alfa Kluba 8
  • Trade Count: (+7)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 20637
  • Karma: 347
  • Spol: Muški
  • GT 1600 Junior X2 Berlina 1750
    • Bjelovar
    • AutoServisJunior
Odg: BLOW OFF za JTD
« Odgovori #62 u: 15-05-2015, 09:33:58 »
blow of kod dizela daje samo onaj pištavi zvuk..ne šteti ničemu
Ali koliko sam ja upoznat ni ne služi ničemu pa bolje ugurati tih 100€ u strut bar
Nije bolest sve što boli
 

Offline chakija

  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 5944
  • Karma: 81
  • Spol: Muški
  • AR 159 SW 2.4 JTDm
    • Bjelovar/Zaprešić
Odg: BLOW OFF za JTD
« Odgovori #63 u: 15-05-2015, 10:04:59 »
Ali koliko sam ja upoznat ni ne služi ničemu pa bolje ugurati tih 100€ u strut bar
Služi služi...ali samo kad imaš veliku turbinu, npr kao ti i frljiš ju na puno bara...ne stigne se rasteretit usis, a ispuh prazan i cvikne osovina... Zato je tu blow off... Kod dizela je to još nekak jer stigne "progutat" zrak al puno turbo benzinaca serijski ima blow off
"There is absolutely no reason for anyone to own a Peugeot!"

"Ja po kočnici, kočnica ne radi... Ja po ručnoj, ručna ne radi... Ja u birtiju, birtija radi!!"
 

Offline Seb

  • Trade Count: (+2)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 16010
  • Karma: 540
  • Spol: Muški
    • Velika Mlaka
Odg: BLOW OFF za JTD
« Odgovori #64 u: 15-05-2015, 10:06:39 »
Služi služi...ali samo kad imaš veliku turbinu, npr kao ti i frljiš ju na puno bara...ne stigne se rasteretit usis, a ispuh prazan i cvikne osovina... Zato je tu blow off... Kod dizela je to još nekak jer stigne "progutat" zrak al puno turbo benzinaca serijski ima blow off
pričamo o dizelu i nema nikakvu funkicju osim pištanja...benzinci su drga priča
 

Offline chakija

  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 5944
  • Karma: 81
  • Spol: Muški
  • AR 159 SW 2.4 JTDm
    • Bjelovar/Zaprešić
Odg: BLOW OFF za JTD
« Odgovori #65 u: 15-05-2015, 12:09:46 »
pričamo o dizelu i nema nikakvu funkicju osim pištanja...benzinci su drga priča
Ajd pročitaj ponovo šta sam napisao... Stavi npr gt2256 na 8v jtda i nafrlji ga na 2 bara... Nameči gas i puszi i gledaj pritisak turba šta se dešava... Nemoj pričat ak nisi to osobno vidio i doživio...
"There is absolutely no reason for anyone to own a Peugeot!"

"Ja po kočnici, kočnica ne radi... Ja po ručnoj, ručna ne radi... Ja u birtiju, birtija radi!!"
 

Offline Seb

  • Trade Count: (+2)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 16010
  • Karma: 540
  • Spol: Muški
    • Velika Mlaka
Odg: BLOW OFF za JTD
« Odgovori #66 u: 15-05-2015, 14:53:45 »
Ajd pročitaj ponovo šta sam napisao... Stavi npr gt2256 na 8v jtda i nafrlji ga na 2 bara... Nameči gas i puszi i gledaj pritisak turba šta se dešava... Nemoj pričat ak nisi to osobno vidio i doživio...
pa ja imam 2256 sa povečanim kompresorom i pumpa do 2,3 bara pa neznam šta bi sada trebo vidjet

i osim toga  čovjek je postavio pitanje za neki normalni tuning a ne pumpanju na 2 bara
« Zadnja izmjena: 15-05-2015, 15:05:18 od Seb »
 

Offline cuore_sportivo1992

  • Trade Count: (0)
  • Pripravnik
  • **
  • Postova: 165
  • Karma: 2
  • Spol: Muški
  • Ar 147jtd/Uno 1.5 ie/Vespa 150
    • Zadar
Odg: BLOW OFF za JTD
« Odgovori #67 u: 15-05-2015, 15:45:59 »
Znaci Seb predlaze prvo chip.... pa nek tako i bude cim buden mogao dolazim kod tebe na chipanje i ubacit kn panel pa cemo vidit sto dalje..
No Italy no car! No turbo no fun! :)
 

Offline Seb

  • Trade Count: (+2)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 16010
  • Karma: 540
  • Spol: Muški
    • Velika Mlaka
Odg: BLOW OFF za JTD
« Odgovori #68 u: 15-05-2015, 15:51:05 »
Znaci Seb predlaze prvo chip.... pa nek tako i bude cim buden mogao dolazim kod tebe na chipanje i ubacit kn panel pa cemo vidit sto dalje..
tu dobivaš najviše...sve ostalo isto košta a dobici su minimalni
 

Offline cuore_sportivo1992

  • Trade Count: (0)
  • Pripravnik
  • **
  • Postova: 165
  • Karma: 2
  • Spol: Muški
  • Ar 147jtd/Uno 1.5 ie/Vespa 150
    • Zadar
Odg: BLOW OFF za JTD
« Odgovori #69 u: 15-05-2015, 15:53:41 »
Inace ovaj blow off imam svoj bio je na bravu td 100koristen par miseci al nisan bia zadovoljan njegovim radom (doslovno pistanje kako Seb kaze).... ako koga zanima nek se javi na pp.....

Montirao sam isti jednom decku na đurđu 1.9 16v na njoj se cuje odlicno...
No Italy no car! No turbo no fun! :)
 

Offline cuore_sportivo1992

  • Trade Count: (0)
  • Pripravnik
  • **
  • Postova: 165
  • Karma: 2
  • Spol: Muški
  • Ar 147jtd/Uno 1.5 ie/Vespa 150
    • Zadar
Odg: BLOW OFF za JTD
« Odgovori #70 u: 15-05-2015, 15:59:23 »
tu dobivaš najviše...sve ostalo isto košta a dobici su minimalni
Tnxx Seb
No Italy no car! No turbo no fun! :)
 

Offline chakija

  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 5944
  • Karma: 81
  • Spol: Muški
  • AR 159 SW 2.4 JTDm
    • Bjelovar/Zaprešić
Odg: BLOW OFF za JTD
« Odgovori #71 u: 15-05-2015, 23:03:54 »
pa ja imam 2256 sa povečanim kompresorom i pumpa do 2,3 bara pa neznam šta bi sada trebo vidjet

i osim toga  čovjek je postavio pitanje za neki normalni tuning a ne pumpanju na 2 bara
ja sam se samo nadovezao na priču o potrebi blow offa.. a kolega spominje 8v motore pa sam se na njih bazirao..na njima je potrebniji blow off puno više nego na 16v
"There is absolutely no reason for anyone to own a Peugeot!"

"Ja po kočnici, kočnica ne radi... Ja po ručnoj, ručna ne radi... Ja u birtiju, birtija radi!!"
 

Offline Seb

  • Trade Count: (+2)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 16010
  • Karma: 540
  • Spol: Muški
    • Velika Mlaka
Odg: BLOW OFF za JTD
« Odgovori #72 u: 16-05-2015, 09:49:43 »
ja sam se samo nadovezao na priču o potrebi blow offa.. a kolega spominje 8v motore pa sam se na njih bazirao..na njima je potrebniji blow off puno više nego na 16v
ajd ti sada malo objasni zašto? Onako stručno. Nemoj posljedice nego točno šta se događa u motoru da je taj BO potreban
 

Offline chakija

  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 5944
  • Karma: 81
  • Spol: Muški
  • AR 159 SW 2.4 JTDm
    • Bjelovar/Zaprešić
Odg: BLOW OFF za JTD
« Odgovori #73 u: 16-05-2015, 23:00:10 »
ajd ti sada malo objasni zašto? Onako stručno. Nemoj posljedice nego točno šta se događa u motoru da je taj BO potreban
napiso sam gore u postu i to sam doživio na dva auta... neću se raspravljat dalje...  :pusi     
"There is absolutely no reason for anyone to own a Peugeot!"

"Ja po kočnici, kočnica ne radi... Ja po ručnoj, ručna ne radi... Ja u birtiju, birtija radi!!"
 

Offline Seb

  • Trade Count: (+2)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 16010
  • Karma: 540
  • Spol: Muški
    • Velika Mlaka
Odg: BLOW OFF za JTD
« Odgovori #74 u: 19-05-2015, 16:23:36 »
napiso sam gore u postu i to sam doživio na dva auta... neću se raspravljat dalje...  :pusi   
nisi baš objasnio šta se događa u motoru no... ako si doživio nisi zbog toga što nema BOa
za dizel mi nema baš neke logike ali ok, nećemo se raspravljat
« Zadnja izmjena: 19-05-2015, 16:25:00 od Seb »
 

Offline fiatuno

  • Trade Count: (+13)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 1126
  • Karma: 37
  • Spol: Muški
  • Audi za svaki dan Fiat za vikend...
    • Velika Britanija - Zlobin
Odg: BLOW OFF za JTD
« Odgovori #75 u: 21-05-2015, 01:30:16 »
nisi baš objasnio šta se događa u motoru no... ako si doživio nisi zbog toga što nema BOa
za dizel mi nema baš neke logike ali ok, nećemo se raspravljat
ajmo ovako laicki
punis u motor 2-3-5-10 bara nebitno
vozis se na pun gas na 5trpm temp ispusnih plinova je 900
brzina ispusnih plinova je 100 na sat
kolicina je ajmo rec 100 necega
pritisak u ispusnoj grani je veci nego u usisnoj za 10puta
turbo se vrti na 10000

dakle sta se sad desava

pustio si gas komp je odrezao naftu
temp ispuha je pala na 200 stupnjeva
brzina je pala na 10 na sat jer nema vise nikakvog rada u motoru
kolicina se smanjila na 10necega
turbo se vrti na 10 okretaja i usporava
tlaka u ispusnoj grani nema odnosno manji je nego na usisu
tlak u usisnoj grani je trenutno jos uvijek isti koliko smo punili
turbo koji se do sada vrtio na 10000okretaja nema vise uzgona i ne vrti se u smjeru kazaljki na satu nego je sila na krilce u kompresorskom dijelu veca nego u turbinskom i turbo koji je do sada bio pogonjen ispusnim plinovima prakticki stao i krece se vrtit u suprotnom smjeru od kazaljki na satu
rezultira onim hihotanjem i kihanjem koje se cuje kad je otvoren ispuh

ali ti si opet dao gas i opet ga zavrtio ispusnim plinovima

ajde mi sad reci koliko je to sok na turbo i na osovinu?

serijski auto na serijskom tlaku se u biti rasterecuje preko egr-a
pogledaj mapu pa ce ti bit jasnije
eto moj plan je bio poigrati se mapom opd egr-a i kopristiti isti za rasterecenje
zakljucak to treba ako se vozis na pun gas i kad sa punog naglo otpustis gas cak i na dizelu
.....................
 

Offline Seb

  • Trade Count: (+2)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 16010
  • Karma: 540
  • Spol: Muški
    • Velika Mlaka
Odg: BLOW OFF za JTD
« Odgovori #76 u: 21-05-2015, 06:58:30 »
ajmo ovako laicki
punis u motor 2-3-5-10 bara nebitno
vozis se na pun gas na 5trpm temp ispusnih plinova je 900
brzina ispusnih plinova je 100 na sat
kolicina je ajmo rec 100 necega
pritisak u ispusnoj grani je veci nego u usisnoj za 10puta
turbo se vrti na 10000

dakle sta se sad desava

pustio si gas komp je odrezao naftu
temp ispuha je pala na 200 stupnjeva
brzina je pala na 10 na sat jer nema vise nikakvog rada u motoru
kolicina se smanjila na 10necega
turbo se vrti na 10 okretaja i usporava
tlaka u ispusnoj grani nema odnosno manji je nego na usisu
tlak u usisnoj grani je trenutno jos uvijek isti koliko smo punili
turbo koji se do sada vrtio na 10000okretaja nema vise uzgona i ne vrti se u smjeru kazaljki na satu nego je sila na krilce u kompresorskom dijelu veca nego u turbinskom i turbo koji je do sada bio pogonjen ispusnim plinovima prakticki stao i krece se vrtit u suprotnom smjeru od kazaljki na satu
rezultira onim hihotanjem i kihanjem koje se cuje kad je otvoren ispuh

ali ti si opet dao gas i opet ga zavrtio ispusnim plinovima

ajde mi sad reci koliko je to sok na turbo i na osovinu?

serijski auto na serijskom tlaku se u biti rasterecuje preko egr-a
pogledaj mapu pa ce ti bit jasnije
eto moj plan je bio poigrati se mapom opd egr-a i kopristiti isti za rasterecenje
zakljucak to treba ako se vozis na pun gas i kad sa punog naglo otpustis gas cak i na dizelu
kao prvo, cijelo vrijeme raspravljamo o dizelskom motoru i potrebi BOa na njemu a ne benzinskom

kako ovo može biti???? citiram: tlak u usisnoj grani je trenutno jos uvijek isti koliko smo punili
a pustili smo gas!!! pa je neko od vas ima barometar u dizelskom motoru i dali gleda šta se događa sa tlakom kada se pusti gas?!


motor nema leptir usisa i strujanje zraka je konstantno kroz motor što omogučuje rasterečenje sustava dotoka zraka od tlaka a ne ko kod benzinaca kada se leptir zatvori kad pustiš gas  + eto kažeš da se rasterečuje i preko EGRa

i opet napominjem pričali smo tj čovjek postavio pitanje za varijantu seriski motor i turbo sa običnim remapom

moj auto, 1.9 16v, puni na 2 bara nadtlaka, ponekad i više... GT2256 sa povečanim kompresorom sa zatvorenim EGRom (fizički i SWski) i sve radi kako treba a i radit če
« Zadnja izmjena: 21-05-2015, 07:09:51 od Seb »
 

Offline Viktor

  • Global moderator
  • Trade Count: (+21)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 9233
  • Karma: 1285
  • Spol: Muški
  • GT
    • Solin
Odg: BLOW OFF za JTD
« Odgovori #77 u: 21-05-2015, 07:59:08 »
ajmo ovako laicki
punis u motor 2-3-5-10 bara nebitno
vozis se na pun gas na 5trpm temp ispusnih plinova je 900
brzina ispusnih plinova je 100 na sat
kolicina je ajmo rec 100 necega
pritisak u ispusnoj grani je veci nego u usisnoj za 10puta
turbo se vrti na 10000

dakle sta se sad desava

pustio si gas komp je odrezao naftu
temp ispuha je pala na 200 stupnjeva
brzina je pala na 10 na sat jer nema vise nikakvog rada u motoru
kolicina se smanjila na 10necega
turbo se vrti na 10 okretaja i usporava
tlaka u ispusnoj grani nema odnosno manji je nego na usisu
tlak u usisnoj grani je trenutno jos uvijek isti koliko smo punili
turbo koji se do sada vrtio na 10000okretaja nema vise uzgona i ne vrti se u smjeru kazaljki na satu nego je sila na krilce u kompresorskom dijelu veca nego u turbinskom i turbo koji je do sada bio pogonjen ispusnim plinovima prakticki stao i krece se vrtit u suprotnom smjeru od kazaljki na satu
rezultira onim hihotanjem i kihanjem koje se cuje kad je otvoren ispuh

ali ti si opet dao gas i opet ga zavrtio ispusnim plinovima

ajde mi sad reci koliko je to sok na turbo i na osovinu?

serijski auto na serijskom tlaku se u biti rasterecuje preko egr-a
pogledaj mapu pa ce ti bit jasnije
eto moj plan je bio poigrati se mapom opd egr-a i kopristiti isti za rasterecenje
zakljucak to treba ako se vozis na pun gas i kad sa punog naglo otpustis gas cak i na dizelu

Ajme, ajme i ajme. Previše krivih pretpostavki da sad idem crtu po crtu.

Pričamo o turbo dizelu koji NEMA leptira kao benzinac:
1. turbo se NIKAD ne vrti u suprotnom smjeru
2. tlak u ispušnoj grani NIKAD nije manji od tlaka u usisnoj grani
3. Blow off ventil je nepotreban

Dovoljno je objasniti ovo pod 2. pa da sve ostalo bude jasno:
Pri taktu usisa uđe određena količina zraka u motor, taj zrak se pri taktu kompresije zagrije na nekih 600 °C. Pri taktu ekspanzije se ohladi, ali nikad na početnu (ulaznu) temperaturu zbog vrućih stijenki cilindara. Pri taktu ispuha izlazi ISTA količina zraka koja je ušla u motor, ali sad zagrijana na oko 200-300°C. Ta ISTA količina zbog zagrijavanja se proširila na otprilike dvostuki volumen. Ali pošto se u motoru nema gdje širiti onda u istom volumenu naraste tlak (otprilike dvostruko veći nego na usisu). Taj tlak pogoni krilca turbine. Zbog toplinskih gubitaka turbine i kompresora rotor turbopunjača usporava u sljedećim ciklusima dok se ne postigne ravnotežno stanje. A to ravnotežno stanje je konstantna brzina rotora turbopunjača. On nikad neće stati dok se motor vrti jer ga pogoni zrak u ispušnoj grani i zrak koji motor VUČE (kao atmosferac). Ta riječ VUČE je ključna jer kompresorski dio ne samo da ne pumpa zrak u motor nego preko kompresorskog dijela motor pomaže vrtnji tubo punjača, naravno u istom smjeru u kojem se uvijek vrti. Turbo punjač prestaje sa vrtnjom tek kad se motor ugasi.

To je tako i o ovome nema rasprave. Ljudi su to davno prokužili, piše u knjigama, internetu, samo malo potražiti.
Seb je u pravu i nemojte čovjeka tjerati da nepotrebno gubi vrijeme na objašnjavanju da Zemlja nije ravna ploča.
 

Offline Sale

  • Trade Count: (+1)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 700
  • Karma: 26
  • Spol: Muški
  • Punto JTD 330, Civic, A6 3.0TDI
    • Zagreb
    • FB: Auto Evolution
Odg: BLOW OFF za JTD
« Odgovori #78 u: 21-05-2015, 08:05:25 »
na posteno cipanom dizelu je vec potrebno ako hoces da turbo traje.. dorian je vec objasnio... ista stvar se meni dogadjala na hrpi tlaka (3+ bara), pa su turbine trajale po 2000 km (osovina se spigala na prvoj, i pukla na drugoj), i bez obzira sto je dizel uvijek otvoren na usisu, praksa pokazuje drugacije

edit: i sad mi nije jasna rasprava ljudi koji to nisu dozivjeli a popuju o teoriji, ni seb nikad nije slozio posteno auta da izvuce max, a ni viktor koliko je meni poznato... dok ih je dorian naslagao u zadnjih 10 godina da se zaseres, naravno sve na apsolutni max, isto kao sto sam ja slagao svoje....
teorija je jedno, praksa je drugo, svoje mogu potvrdit slomljenim djelovima ;)
« Zadnja izmjena: 21-05-2015, 08:10:03 od Sale »
13.09@402m - powered by Auto Evolution
www.facebook.com/autoevolutionhr
 

Offline Seb

  • Trade Count: (+2)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 16010
  • Karma: 540
  • Spol: Muški
    • Velika Mlaka
Odg: BLOW OFF za JTD
« Odgovori #79 u: 21-05-2015, 08:09:53 »
na posteno cipanom dizelu je vec potrebno ako hoces da turbo traje.. dorian je vec objasnio... ista stvar se meni dogadjala na hrpi tlaka (3+ bara), pa su turbine trajale po 2000 km (osovina se spigala na prvoj, i pukla na drugoj), i bez obzira sto je dizel uvijek otvoren na usisu, praksa pokazuje drugacije
3+ bara tlaka !!! ajmo malo pričat kolko traje motor F1
nemojte ići sada u svemirske projkte na kontu pitanja o potrebi BOa na seriskom autu sa 20% + podizanja snage
 

Offline Seb

  • Trade Count: (+2)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 16010
  • Karma: 540
  • Spol: Muški
    • Velika Mlaka
Odg: BLOW OFF za JTD
« Odgovori #80 u: 21-05-2015, 08:10:31 »
Ajme, ajme i ajme. Previše krivih pretpostavki da sad idem crtu po crtu.

Seb je u pravu i nemojte čovjeka tjerati da nepotrebno gubi vrijeme na objašnjavanju da Zemlja nije ravna ploča.
hvala
 

Offline Viktor

  • Global moderator
  • Trade Count: (+21)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 9233
  • Karma: 1285
  • Spol: Muški
  • GT
    • Solin
Odg: BLOW OFF za JTD
« Odgovori #81 u: 21-05-2015, 08:26:13 »

teorija je jedno, praksa je drugo

 :Rock:
Faks je sranje, profesori na faksu su budale, a oni koji su napisali knjige još veće budale.

Aj pozdrav, nemam ni volje ni vremena raspravljati o tom pitanju  :mah:
 

Offline Bandit

  • Član Alfa kluba 15
  • Trade Count: (+5)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 8852
  • Karma: 566
  • Spol: Muški
    • Split
Odg: BLOW OFF za JTD
« Odgovori #82 u: 21-05-2015, 09:08:04 »
edit: i sad mi nije jasna rasprava ljudi koji to nisu dozivjeli a popuju o teoriji, ni seb nikad nije slozio posteno auta da izvuce max, a ni viktor koliko je meni poznato... dok ih je dorian naslagao u zadnjih 10 godina da se zaseres, naravno sve na apsolutni max, isto kao sto sam ja slagao svoje....

 :hehe: :hehe: :hehe:

Naslagao se kažeš? Pa ako je znao teoriju i dobar je u praksi, zašto onda ništa od toga ne radi?


teorija je jedno, praksa je drugo, svoje mogu potvrdit slomljenim djelovima ;)

Da, tako je. Točno to. Slomljeni dijelovi. Nepoznavanje teorije.  :hehe:
Postoji Alfa i (ne) postoje drugi automobili.
 

Offline Bandit

  • Član Alfa kluba 15
  • Trade Count: (+5)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 8852
  • Karma: 566
  • Spol: Muški
    • Split
Odg: BLOW OFF za JTD
« Odgovori #83 u: 21-05-2015, 09:11:09 »
:Rock:
Faks je sranje, profesori na faksu su budale, a oni koji su napisali knjige još veće budale.

 :Rock: :Rock: :Rock:  :food: :food: :food:  :funny: :funny: :funny:
Postoji Alfa i (ne) postoje drugi automobili.
 

Offline Surovi

  • Trade Count: (0)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 857
  • Karma: 13
  • Spol: Muški
  • Alfa Romeo Croma 1.9 JTD 16V
    • Zagreb
Odg: BLOW OFF za JTD
« Odgovori #84 u: 21-05-2015, 09:41:18 »
K kolko dojde taj BO, da si ja to stavim na Cramu  :tooth:
Nek fućka ako ne škodi  :funny:
Da budem spreman kad odlučim dat Sebu otvorene ruke da čipne Cramu na Max  :drive:
 

Offline Sale

  • Trade Count: (+1)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 700
  • Karma: 26
  • Spol: Muški
  • Punto JTD 330, Civic, A6 3.0TDI
    • Zagreb
    • FB: Auto Evolution
Odg: BLOW OFF za JTD
« Odgovori #85 u: 21-05-2015, 22:03:37 »
:hehe: :hehe: :hehe:

Naslagao se kažeš? Pa ako je znao teoriju i dobar je u praksi, zašto onda ništa od toga ne radi?


Da, tako je. Točno to. Slomljeni dijelovi. Nepoznavanje teorije.  :hehe:

lol ne poznavanje teorije me sigurno dovelo do 300% povecanje snage ;) a sta pritom pukne, bmk, neki su se trudili dostic te brojke, pa su im bili i ostali nedosanjani snovi...
13.09@402m - powered by Auto Evolution
www.facebook.com/autoevolutionhr
 

Offline DDino156jtd

  • Trade Count: (+2)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 1643
  • Karma: 133
  • Spol: Muški
    • Kraljevica
Odg: BLOW OFF za JTD
« Odgovori #86 u: 21-05-2015, 22:48:26 »
lol ne poznavanje teorije me sigurno dovelo do 300% povecanje snage ;) a sta pritom pukne, bmk, neki su se trudili dostic te brojke, pa su im bili i ostali nedosanjani snovi...

Sale koliko ti trosi kad pustis gas na nizbrdici?? Hahaha
 

Offline IvanGT

  • Moderator
  • Trade Count: (+2)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 5784
  • Karma: 68
  • Spol: Muški
  • - -
    • Zagreb
Odg: BLOW OFF za JTD
« Odgovori #87 u: 21-05-2015, 22:50:39 »
Sale koliko ti trosi kad pustis gas na nizbrdici?? Hahaha

0   :Tongue:
 

Offline fiatuno

  • Trade Count: (+13)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 1126
  • Karma: 37
  • Spol: Muški
  • Audi za svaki dan Fiat za vikend...
    • Velika Britanija - Zlobin
Odg: BLOW OFF za JTD
« Odgovori #88 u: 22-05-2015, 22:25:41 »
ok netreba blow na dizelu vi ste najpametnije
koliko ste turbina slomili?

ne zatvara se klapna ali se prekida dotok nafte temp pada kolicina plinova se smanjuje i temp pada nema sta gonit turbinu ona uspori i pogoni se sa usisne strane u kontra smjeru stavi kameru sa 60fps pa uspori i gledaj sta se dogadja u usisu kad pustis gas ne treba fakultet krene u rikverc

.....................
 

Offline Bandit

  • Član Alfa kluba 15
  • Trade Count: (+5)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 8852
  • Karma: 566
  • Spol: Muški
    • Split
Odg: BLOW OFF za JTD
« Odgovori #89 u: 22-05-2015, 22:53:00 »

ok netreba blow na dizelu vi ste najpametnije
koliko ste turbina slomili?

ne zatvara se klapna ali se prekida dotok nafte temp pada kolicina plinova se smanjuje i temp pada nema sta gonit turbinu ona uspori i pogoni se sa usisne strane u kontra smjeru stavi kameru sa 60fps pa uspori i gledaj sta se dogadja u usisu kad pustis gas ne treba fakultet krene u rikverc

Ima ovdje i inzenjera .... Tako da....
Postoji Alfa i (ne) postoje drugi automobili.