nisi baš objasnio šta se događa u motoru no... ako si doživio nisi zbog toga što nema BOa
za dizel mi nema baš neke logike ali ok, nećemo se raspravljat
ajmo ovako laicki
punis u motor 2-3-5-10 bara nebitno
vozis se na pun gas na 5trpm temp ispusnih plinova je 900
brzina ispusnih plinova je 100 na sat
kolicina je ajmo rec 100 necega
pritisak u ispusnoj grani je veci nego u usisnoj za 10puta
turbo se vrti na 10000
dakle sta se sad desava
pustio si gas komp je odrezao naftu
temp ispuha je pala na 200 stupnjeva
brzina je pala na 10 na sat jer nema vise nikakvog rada u motoru
kolicina se smanjila na 10necega
turbo se vrti na 10 okretaja i usporava
tlaka u ispusnoj grani nema odnosno manji je nego na usisu
tlak u usisnoj grani je trenutno jos uvijek isti koliko smo punili
turbo koji se do sada vrtio na 10000okretaja nema vise uzgona i ne vrti se u smjeru kazaljki na satu nego je sila na krilce u kompresorskom dijelu veca nego u turbinskom i turbo koji je do sada bio pogonjen ispusnim plinovima prakticki stao i krece se vrtit u suprotnom smjeru od kazaljki na satu
rezultira onim hihotanjem i kihanjem koje se cuje kad je otvoren ispuh
ali ti si opet dao gas i opet ga zavrtio ispusnim plinovima
ajde mi sad reci koliko je to sok na turbo i na osovinu?
serijski auto na serijskom tlaku se u biti rasterecuje preko egr-a
pogledaj mapu pa ce ti bit jasnije
eto moj plan je bio poigrati se mapom opd egr-a i kopristiti isti za rasterecenje
zakljucak to treba ako se vozis na pun gas i kad sa punog naglo otpustis gas cak i na dizelu