Alfisti.hr
Alfa Romeo općenito => Tehnika i mehanika => Autor teme: Ivan"Zagorec" - 04-01-2009, 21:56:01
-
hej ljudi! novi sam na forumu,imam jedno pitanje!imam 145-ticu 1.9 jtd!Zanima me blow off ventil!gdje se nalazi orginalni ako postoji,i kako izgleda?i kamo ide taj kojeg kupiš,i kako se montira?HVALA
-
Sta ce ti blow- off ventil na dieselu kad diesel uzima maximalno zrak cijelo vrijeme.
Ne znam kako bi ga spoijo i kakve bi svrhe imao.
-
potpisujem sve to navedeno. stvarno ne vidim zašto bi to stavio..? :?:
-
mozda je vidio nekog golfa da ima blow-off :funny:
-
A nemojte ismijavati covjeka. Ni ja nisam znao za ovo gore, a vjerojatno znao ni ivan, cim je postavio takvo pitanje :ok:
-
ma ima dieselasa sa blow-off ventilom
meni je susjed imao na 1.6td(Glof) bloow-off al cemu to
nema svrhe kad se na kraju ni posteno ne cuje
-
ma ima dieselasa sa blow-off ventilom
meni je susjed imao na 1.6td(Glof) bloow-off al cemu to
nema svrhe kad se na kraju ni posteno ne cuje
naravno da se ne čuje kad je sve tvornički.. da se čuje treba prerade tj veća tubina koja će pumpat i onda taj ventil koji je kao neki osigurač pritiska, i tek onda se čuje ono kihanje ventila
-
imao je turbinu od transportera koja je sistala svuda samo ne di treba
hocu rec da to nikad nije ko na benzincu
-
imao mi je poznanik na astri gtc sa motorom od alfe 1.9 jtd 150 ks, i još je bila čipana, lipo se čulo ali njemu je preko blow offa bacalo uljne pare pa je sve bilo uprskano od ulja, nakraju ga je skinuo. a bio je baš za jtd motore, komplet je platio 1100 kuna.
ne stavljaj ništa jer nema koristi :da: :ok:
-
ne stavljaj ništa jer nema koristi :da: :ok:
kratko i jasno :ok:
-
imao mi je poznanik na astri gtc sa motorom od alfe 1.9 jtd 150 ks, i još je bila čipana, lipo se čulo ali njemu je preko blow offa bacalo uljne pare pa je sve bilo uprskano od ulja, nakraju ga je skinuo. a bio je baš za jtd motore, komplet je platio 1100 kuna.
ne stavljaj ništa jer nema koristi :da: :ok:
Zasto bi rasterecivao tlak u usisnoj grani kada nemas klapnu za zrak. Nikad ti tlak na dizelasu u usisnoj grani ne moze bit veci nego tlak na izlazu iz turbine. I ako se to slucajno dogodi, recimo ako naglo rasteretis motor posto si poskocio na cesti, turbina ce malo " zakasljat" i idemo dalje.
-
samo radi zvuka ako ga dobije , ima frend na S ibizi i čuje se samo šta nema pol lonaca
-
neznam kako to ide na dizlima, al na turbo benzincima sprječava da se višak zraka ne vrača natrag i time zavrti propelerčiće u suprotni smjer( što je mala vjerovatnost, ali se zna desiti :box:) što bi dovele do problemčića! :song:
-
a ne ne, nece sigurno zavrtiti propelercic.... to sluzi samo zato da povrat zraka nebi napravio turbulenciju u usisnoj grani i time poremetio protok zraka, ali ipak uglavnom sluzi za onaj zvuk jer nitko nema toliko nabrijani mottor pa da bi osjetio tu razliku...
PA I turbolenciju i da ne vrati!! Napomenuo sam da je to rjedak slučaj (jako) al se može desiti, osim toga rasterečuje motor! Svaki auto ima BOV mislim na turbo! recimo na coupe-u je bio malo veći (serijski) i očito je služio nečem :ok:
-
moja alfa je dosla sa blow offom iz italije, kihala je kad je vozim, pogotovo na niskim obrtajima i puknem puun gas onda pocne da "navlaci" i onda kad pustim gas kihne ljudi skacu po trotoarima :craz :craz :craz ali auto mi nije islo nesto posebno i ja mislio zbog toga,skinem ga ono isto i na kraju vidim da mi je katalizator zacepljen skroz i ocistim ga, leeetiii auto, sad ne znam bi li ga vratio ili bi i prodo mozda...
-
moja alfa je dosla sa blow offom iz italije, kihala je kad je vozim, pogotovo na niskim obrtajima i puknem puun gas onda pocne da "navlaci" i onda kad pustim gas kihne ljudi skacu po trotoarima :craz :craz :craz ali auto mi nije islo nesto posebno i ja mislio zbog toga,skinem ga ono isto i na kraju vidim da mi je katalizator zacepljen skroz i ocistim ga, leeetiii auto, sad ne znam bi li ga vratio ili bi i prodo mozda...
drži ga, koristan je :da: :ok: :ok:
@ Jakov- nisam, na drugom forumu je stari ostao :hap:! Kad čemo se naći? :hap: :craz :pivo:
-
drži ga, koristan je :da: :ok: :ok:
ma nemam pojma ne znam ko ce mi to sad vratit gore jer kod nas su majstori :henker:
hmm....da to može biti problem :)
-
znam ja njega na crijevo ono postavit znam gdje tacno bio ali isle su zice neka sa njega ali vise ne znam gdje :craz :craz
-
znam ja njega na crijevo ono postavit znam gdje tacno bio ali isle su zice neka sa njega ali vise ne znam gdje :craz :craz
pričekaj malo :hap: :craz :craz
-
tadija, jel to baš bila žica ili samo cijev za zrak tj. pritisak??
-
tadija, evo da ne moram ja slikati....dakle, vidiš na prvim slikama cijev koju moraš s klapne ili usisa spojiti na blow off....neznam na koju žicu ti misliš?? jedino se ovo treba uključiti :ok:
Einbauanleitungen | blow off ventil | pop off Ventil | Turbolader | Mercedes SLK | Turbo (http://www.blauertacho.de/doc/bov/slk-kompressor/einbau_des_blow_off_ventils_bei_einem_mercedes_benz_230_slk_kompressor.htm)
-
tadija, jel to baš bila žica ili samo cijev za zrak tj. pritisak??
cjev sad se sjecam
-
eee to je to....
-
eee to je to....
:hap: brzo na montažu i da bude wushhhh wushhhh :love3: :ok:
-
Ja bi taj blow off Jeli to moguće da si nešto ne poremetim na autu. Ajmo znalci :?:
-
Ja bi taj blow off Jeli to moguće da si nešto ne poremetim na autu. Ajmo znalci :?:
nečeš niš poremtiti, samo moraš dati oko 100 eura keša i nađeš nekog tko će ti montirati sve to :ok:
-
u ponedeljak montaza
-
Nešto je seb pričao da se to nebi trebalo stavljati na JTD, a ja bi stavio :?:
-
ne znam jel steti ista, meni ne znaci nista samo mi je smjesno kad puuuhneee a narod skoci i sklanja se misli da ide ne znam ni ja sta a ono alfica, ca mi je drug jedan reko da mi je prolupo motor, cuo on iz baste od kafica nekog kad sam ja proso :smijeh :smijeh :smijeh
-
Ako neko zna gdje to kupit i kako nabavit pls HELP
-
znam sta je to.to bi bilo dobro imati :ok: ajde kolegi probajte nabaviti i ja bi jednog :mahm
-
Na JTD motoru je nepotreban jer je leptir na usisnoj grani stalno otvoren. Kada bi ga baš netko htio ugraditi tako da šišti trebao bi izvesti da se onaj leptir za gašenje svaki put zatvori prilikom oduzimanja gasa. Uglavnom glupo u oba slučaja.
Na benzincima je blow off nužan zbog leptira na usisnoj grani, nitko ga iz vica nije stavio.
-
a znaci ne treba.a to sam vidijo na GTV ima dobar zvuk s tim.
-
Već je bila tema o tome. Na JTD motoru je nepotreban jer je leptir na usisnoj grani stalno otvoren. Kada bi ga baš netko htio ugraditi tako da šišti trebao bi izvesti da se onaj leptir za gašenje svaki put zatvori prilikom oduzimanja gasa. Uglavnom glupo u oba slučaja.
Na benzincima je blow off nužan zbog leptira na usisnoj grani, nitko ga iz vica nije stavio.
je da ali sam cuo jednu alfu JTD i to znas kako ljepo KIHNE taj blow off,sve jedno bih ga stavio...... :pusi
-
je da ali sam cuo jednu alfu JTD i to znas kako ljepo KIHNE taj blow off,sve jedno bih ga stavio...... :pusi
potpisujem :da: :ok:
-
Sve je super ako to lijepo kihne, ali dali netko nešto zna o eventualnoj štetnosti. Možda se ne dobije ništa s time osim zvuka, možda nema nikakvu funkciju na jtd . Zašto ne staviti ako se to nekome sviđa :?:
-
http://www.alfisti.hr/forum/index.php/topic,6.msg403827.html#msg403827 (http://www.alfisti.hr/forum/index.php/topic,6.msg403827.html#msg403827)
:mah:
-
Pogledaj ovdje - imaš i snimku zvuka:
http://cgi.ebay.de/Blow-Pop-Off-Ventil-fuer-ALLE-Turbo-Diesel-Zischen_W0QQitemZ200317746170QQcmdZViewItemQQptZAutoteile_Zubeh%C3%83%C2%B6r?hash=item200317746170&_trksid=p3286.c0.m14&_trkparms=72%3A1229%7C66%3A2%7C65%3A12%7C39%3A1%7C240%3A1318
-
Pa Viktor je sve lijepo objasnio. Sad ne znam za detalje kod JTD motora ( jer me ne zanimaju) zamisli jednu predpostavku. Turbina usisa zrak kroz mjerač protoka zraka, elektronika odredi količinu nafte ili benzina koja je potrebna za stehiometrijski omjer i onda ti taj zrak preko blow- off- a ispustiš van sistema. Što je tu dobro :?:
-
Pa Viktor je sve lijepo objasnio. Sad ne znam za detalje kod JTD motora ( jer me ne zanimaju) zamisli jednu predpostavku. Turbina usisa zrak kroz mjerač protoka zraka, elektronika odredi količinu nafte ili benzina koja je potrebna za stehiometrijski omjer i onda ti taj zrak preko blow- off- a ispustiš van sistema. Što je tu dobro :?:
Kad oduzmeš gas, bacit će crno kao sipa :craz
-
na jtd motorima je turbina non stop otvorena pa ne vidim razloga za blow off :?:
@alfista145 ja još nisam vidio gtv sa jtd motorom :)
:funny: ma ko je reko da gtv ima jtd motor :?:
tu glupost nisam uopce spominjao,rekao sam da sam vidijo neku gtv na youtube sa tim blow off.pa ako se isplati je staviti na GTV ili na 145 icu. :ok:
-
:metak blow off ne,nego popoff.moja greska :craz ali mi se cini da je ista stvar.
-
:metak blow off ne,nego popoff.moja greska :craz ali mi se cini da je ista stvar.
pop off je na njemackom ili isto ti je :hap:,ali svejedno naruci ja ovaj sta je Klaudijo reko,pa kad dodje kad ga stavim posaljem vam zvuk i cut cete kako kaslje :craz,jedva ceka
-
sta si ga nabavijo :?: :love3: :love3: :love3: moram cuti zvuk !!! :clap:
-
da vas pitam,nebi bio problem to staviti na 147 1.6 ts 120 ks :love3: :?:
-
da vas pitam,nebi bio problem to staviti na 147 1.6 ts 120 ks :love3: :?:
Alfista koliko ja znam pop off ili blow off ti se stavlja samo na turbake,znaci motor koji ima turbinu mozes staviti blow off iliti pop off
-
:wal: :wal: :wal: jbg,nema veze.
-
:funny: ma ko je reko da gtv ima jtd motor :?:
tu glupost nisam uopce spominjao,rekao sam da sam vidijo neku gtv na youtube sa tim blow off.pa ako se isplati je staviti na GTV ili na 145 icu. :ok:
pa ali pogledaj naziv teme, blow off za JTD pa sam zato reko da još nisam u životu čuo za diZLO gtv a 3.0 nije turbak tak da ga možeš jedino zašrafit na lim i gledat ga kako nema svrhe jer taj auto nije turbak
-
Imaš za kupiti one fake s zvučnikom :craz
-
:hehe: ne isplati se samo cucla akumulator bezveze :hehe: :ok:
-
pa ali pogledaj naziv teme, blow off za JTD pa sam zato reko da još nisam u životu čuo za diZLO gtv a 3.0 nije turbak tak da ga možeš jedino zašrafit na lim i gledat ga kako nema svrhe jer taj auto nije turbak
pa ne treba biti za jtd,ja sam reko opcenito dali ima za GTV ali sam cuo da je samo za turbo,tako da nista.
-
pa ne treba biti za jtd,ja sam reko opcenito dali ima za GTV ali sam cuo da je samo za turbo,tako da nista.
:ok: :ok: samo neznam za kaj bi drugo moglo bit nego za turbinu
-
:craz a neznam ja.nisam znao,ali sada znam. :ok: :craz
-
www.youtube.com/watch?v=7uALz6YrLbo (http://www.youtube.com/watch?v=7uALz6YrLbo)
-
www.youtube.com/watch?v=ZiSgzJ2h4HU (http://www.youtube.com/watch?v=ZiSgzJ2h4HU)
-
ovaj prvi bi bacio nakon 100 metara van a drugi se nit necuje.
to je za benzin i na dizelu nema smisla.
-
Bezveze, ovaj prvi kiše bez reda.
-
Kravi balerinke ne stoje, zna se za sta je namjenjan BF i to je to..
-
Kravi balerinke ne stoje, zna se za sta je namjenjan BF i to je to..
....moja je imala balerinke i baš mi je bila slatka :hehe:
-
:hehe: :batin znas sta je pjesnik htio reci... :hap:
-
:hehe: :batin znas sta je pjesnik htio reci... :hap:
:da: :ok:
-
Odlican zvuk.. ::) ::) ::)
dali je netko probao staviti blow off na nju i dali steti motoru, turbini?
http://www.njuskalo.hr/tuning-snage/blow-off-hks-turbodizele-tdi-oglas-14482158
blow of kod dizela daje samo onaj pištavi zvuk..ne šteti ničemu
-
blow of kod dizela daje samo onaj pištavi zvuk..ne šteti ničemu
Ali koliko sam ja upoznat ni ne služi ničemu pa bolje ugurati tih 100€ u strut bar
-
Ali koliko sam ja upoznat ni ne služi ničemu pa bolje ugurati tih 100€ u strut bar
Služi služi...ali samo kad imaš veliku turbinu, npr kao ti i frljiš ju na puno bara...ne stigne se rasteretit usis, a ispuh prazan i cvikne osovina... Zato je tu blow off... Kod dizela je to još nekak jer stigne "progutat" zrak al puno turbo benzinaca serijski ima blow off
-
Služi služi...ali samo kad imaš veliku turbinu, npr kao ti i frljiš ju na puno bara...ne stigne se rasteretit usis, a ispuh prazan i cvikne osovina... Zato je tu blow off... Kod dizela je to još nekak jer stigne "progutat" zrak al puno turbo benzinaca serijski ima blow off
pričamo o dizelu i nema nikakvu funkicju osim pištanja...benzinci su drga priča
-
pričamo o dizelu i nema nikakvu funkicju osim pištanja...benzinci su drga priča
Ajd pročitaj ponovo šta sam napisao... Stavi npr gt2256 na 8v jtda i nafrlji ga na 2 bara... Nameči gas i puszi i gledaj pritisak turba šta se dešava... Nemoj pričat ak nisi to osobno vidio i doživio...
-
Ajd pročitaj ponovo šta sam napisao... Stavi npr gt2256 na 8v jtda i nafrlji ga na 2 bara... Nameči gas i puszi i gledaj pritisak turba šta se dešava... Nemoj pričat ak nisi to osobno vidio i doživio...
pa ja imam 2256 sa povečanim kompresorom i pumpa do 2,3 bara pa neznam šta bi sada trebo vidjet
i osim toga čovjek je postavio pitanje za neki normalni tuning a ne pumpanju na 2 bara
-
Znaci Seb predlaze prvo chip.... pa nek tako i bude cim buden mogao dolazim kod tebe na chipanje i ubacit kn panel pa cemo vidit sto dalje..
-
Znaci Seb predlaze prvo chip.... pa nek tako i bude cim buden mogao dolazim kod tebe na chipanje i ubacit kn panel pa cemo vidit sto dalje..
tu dobivaš najviše...sve ostalo isto košta a dobici su minimalni
-
Inace ovaj blow off imam svoj bio je na bravu td 100koristen par miseci al nisan bia zadovoljan njegovim radom (doslovno pistanje kako Seb kaze).... ako koga zanima nek se javi na pp.....
Montirao sam isti jednom decku na đurđu 1.9 16v na njoj se cuje odlicno...
-
tu dobivaš najviše...sve ostalo isto košta a dobici su minimalni
Tnxx Seb
-
pa ja imam 2256 sa povečanim kompresorom i pumpa do 2,3 bara pa neznam šta bi sada trebo vidjet
i osim toga čovjek je postavio pitanje za neki normalni tuning a ne pumpanju na 2 bara
ja sam se samo nadovezao na priču o potrebi blow offa.. a kolega spominje 8v motore pa sam se na njih bazirao..na njima je potrebniji blow off puno više nego na 16v
-
ja sam se samo nadovezao na priču o potrebi blow offa.. a kolega spominje 8v motore pa sam se na njih bazirao..na njima je potrebniji blow off puno više nego na 16v
ajd ti sada malo objasni zašto? Onako stručno. Nemoj posljedice nego točno šta se događa u motoru da je taj BO potreban
-
ajd ti sada malo objasni zašto? Onako stručno. Nemoj posljedice nego točno šta se događa u motoru da je taj BO potreban
napiso sam gore u postu i to sam doživio na dva auta... neću se raspravljat dalje... :pusi
-
napiso sam gore u postu i to sam doživio na dva auta... neću se raspravljat dalje... :pusi
nisi baš objasnio šta se događa u motoru no... ako si doživio nisi zbog toga što nema BOa
za dizel mi nema baš neke logike ali ok, nećemo se raspravljat
-
nisi baš objasnio šta se događa u motoru no... ako si doživio nisi zbog toga što nema BOa
za dizel mi nema baš neke logike ali ok, nećemo se raspravljat
ajmo ovako laicki
punis u motor 2-3-5-10 bara nebitno
vozis se na pun gas na 5trpm temp ispusnih plinova je 900
brzina ispusnih plinova je 100 na sat
kolicina je ajmo rec 100 necega
pritisak u ispusnoj grani je veci nego u usisnoj za 10puta
turbo se vrti na 10000
dakle sta se sad desava
pustio si gas komp je odrezao naftu
temp ispuha je pala na 200 stupnjeva
brzina je pala na 10 na sat jer nema vise nikakvog rada u motoru
kolicina se smanjila na 10necega
turbo se vrti na 10 okretaja i usporava
tlaka u ispusnoj grani nema odnosno manji je nego na usisu
tlak u usisnoj grani je trenutno jos uvijek isti koliko smo punili
turbo koji se do sada vrtio na 10000okretaja nema vise uzgona i ne vrti se u smjeru kazaljki na satu nego je sila na krilce u kompresorskom dijelu veca nego u turbinskom i turbo koji je do sada bio pogonjen ispusnim plinovima prakticki stao i krece se vrtit u suprotnom smjeru od kazaljki na satu
rezultira onim hihotanjem i kihanjem koje se cuje kad je otvoren ispuh
ali ti si opet dao gas i opet ga zavrtio ispusnim plinovima
ajde mi sad reci koliko je to sok na turbo i na osovinu?
serijski auto na serijskom tlaku se u biti rasterecuje preko egr-a
pogledaj mapu pa ce ti bit jasnije
eto moj plan je bio poigrati se mapom opd egr-a i kopristiti isti za rasterecenje
zakljucak to treba ako se vozis na pun gas i kad sa punog naglo otpustis gas cak i na dizelu
-
ajmo ovako laicki
punis u motor 2-3-5-10 bara nebitno
vozis se na pun gas na 5trpm temp ispusnih plinova je 900
brzina ispusnih plinova je 100 na sat
kolicina je ajmo rec 100 necega
pritisak u ispusnoj grani je veci nego u usisnoj za 10puta
turbo se vrti na 10000
dakle sta se sad desava
pustio si gas komp je odrezao naftu
temp ispuha je pala na 200 stupnjeva
brzina je pala na 10 na sat jer nema vise nikakvog rada u motoru
kolicina se smanjila na 10necega
turbo se vrti na 10 okretaja i usporava
tlaka u ispusnoj grani nema odnosno manji je nego na usisu
tlak u usisnoj grani je trenutno jos uvijek isti koliko smo punili
turbo koji se do sada vrtio na 10000okretaja nema vise uzgona i ne vrti se u smjeru kazaljki na satu nego je sila na krilce u kompresorskom dijelu veca nego u turbinskom i turbo koji je do sada bio pogonjen ispusnim plinovima prakticki stao i krece se vrtit u suprotnom smjeru od kazaljki na satu
rezultira onim hihotanjem i kihanjem koje se cuje kad je otvoren ispuh
ali ti si opet dao gas i opet ga zavrtio ispusnim plinovima
ajde mi sad reci koliko je to sok na turbo i na osovinu?
serijski auto na serijskom tlaku se u biti rasterecuje preko egr-a
pogledaj mapu pa ce ti bit jasnije
eto moj plan je bio poigrati se mapom opd egr-a i kopristiti isti za rasterecenje
zakljucak to treba ako se vozis na pun gas i kad sa punog naglo otpustis gas cak i na dizelu
kao prvo, cijelo vrijeme raspravljamo o dizelskom motoru i potrebi BOa na njemu a ne benzinskom
kako ovo može biti???? citiram: tlak u usisnoj grani je trenutno jos uvijek isti koliko smo punili
a pustili smo gas!!! pa je neko od vas ima barometar u dizelskom motoru i dali gleda šta se događa sa tlakom kada se pusti gas?!
motor nema leptir usisa i strujanje zraka je konstantno kroz motor što omogučuje rasterečenje sustava dotoka zraka od tlaka a ne ko kod benzinaca kada se leptir zatvori kad pustiš gas + eto kažeš da se rasterečuje i preko EGRa
i opet napominjem pričali smo tj čovjek postavio pitanje za varijantu seriski motor i turbo sa običnim remapom
moj auto, 1.9 16v, puni na 2 bara nadtlaka, ponekad i više... GT2256 sa povečanim kompresorom sa zatvorenim EGRom (fizički i SWski) i sve radi kako treba a i radit če
-
ajmo ovako laicki
punis u motor 2-3-5-10 bara nebitno
vozis se na pun gas na 5trpm temp ispusnih plinova je 900
brzina ispusnih plinova je 100 na sat
kolicina je ajmo rec 100 necega
pritisak u ispusnoj grani je veci nego u usisnoj za 10puta
turbo se vrti na 10000
dakle sta se sad desava
pustio si gas komp je odrezao naftu
temp ispuha je pala na 200 stupnjeva
brzina je pala na 10 na sat jer nema vise nikakvog rada u motoru
kolicina se smanjila na 10necega
turbo se vrti na 10 okretaja i usporava
tlaka u ispusnoj grani nema odnosno manji je nego na usisu
tlak u usisnoj grani je trenutno jos uvijek isti koliko smo punili
turbo koji se do sada vrtio na 10000okretaja nema vise uzgona i ne vrti se u smjeru kazaljki na satu nego je sila na krilce u kompresorskom dijelu veca nego u turbinskom i turbo koji je do sada bio pogonjen ispusnim plinovima prakticki stao i krece se vrtit u suprotnom smjeru od kazaljki na satu
rezultira onim hihotanjem i kihanjem koje se cuje kad je otvoren ispuh
ali ti si opet dao gas i opet ga zavrtio ispusnim plinovima
ajde mi sad reci koliko je to sok na turbo i na osovinu?
serijski auto na serijskom tlaku se u biti rasterecuje preko egr-a
pogledaj mapu pa ce ti bit jasnije
eto moj plan je bio poigrati se mapom opd egr-a i kopristiti isti za rasterecenje
zakljucak to treba ako se vozis na pun gas i kad sa punog naglo otpustis gas cak i na dizelu
Ajme, ajme i ajme. Previše krivih pretpostavki da sad idem crtu po crtu.
Pričamo o turbo dizelu koji NEMA leptira kao benzinac:
1. turbo se NIKAD ne vrti u suprotnom smjeru
2. tlak u ispušnoj grani NIKAD nije manji od tlaka u usisnoj grani
3. Blow off ventil je nepotreban
Dovoljno je objasniti ovo pod 2. pa da sve ostalo bude jasno:
Pri taktu usisa uđe određena količina zraka u motor, taj zrak se pri taktu kompresije zagrije na nekih 600 °C. Pri taktu ekspanzije se ohladi, ali nikad na početnu (ulaznu) temperaturu zbog vrućih stijenki cilindara. Pri taktu ispuha izlazi ISTA količina zraka koja je ušla u motor, ali sad zagrijana na oko 200-300°C. Ta ISTA količina zbog zagrijavanja se proširila na otprilike dvostuki volumen. Ali pošto se u motoru nema gdje širiti onda u istom volumenu naraste tlak (otprilike dvostruko veći nego na usisu). Taj tlak pogoni krilca turbine. Zbog toplinskih gubitaka turbine i kompresora rotor turbopunjača usporava u sljedećim ciklusima dok se ne postigne ravnotežno stanje. A to ravnotežno stanje je konstantna brzina rotora turbopunjača. On nikad neće stati dok se motor vrti jer ga pogoni zrak u ispušnoj grani i zrak koji motor VUČE (kao atmosferac). Ta riječ VUČE je ključna jer kompresorski dio ne samo da ne pumpa zrak u motor nego preko kompresorskog dijela motor pomaže vrtnji tubo punjača, naravno u istom smjeru u kojem se uvijek vrti. Turbo punjač prestaje sa vrtnjom tek kad se motor ugasi.
To je tako i o ovome nema rasprave. Ljudi su to davno prokužili, piše u knjigama, internetu, samo malo potražiti.
Seb je u pravu i nemojte čovjeka tjerati da nepotrebno gubi vrijeme na objašnjavanju da Zemlja nije ravna ploča.
-
na posteno cipanom dizelu je vec potrebno ako hoces da turbo traje.. dorian je vec objasnio... ista stvar se meni dogadjala na hrpi tlaka (3+ bara), pa su turbine trajale po 2000 km (osovina se spigala na prvoj, i pukla na drugoj), i bez obzira sto je dizel uvijek otvoren na usisu, praksa pokazuje drugacije
edit: i sad mi nije jasna rasprava ljudi koji to nisu dozivjeli a popuju o teoriji, ni seb nikad nije slozio posteno auta da izvuce max, a ni viktor koliko je meni poznato... dok ih je dorian naslagao u zadnjih 10 godina da se zaseres, naravno sve na apsolutni max, isto kao sto sam ja slagao svoje....
teorija je jedno, praksa je drugo, svoje mogu potvrdit slomljenim djelovima ;)
-
na posteno cipanom dizelu je vec potrebno ako hoces da turbo traje.. dorian je vec objasnio... ista stvar se meni dogadjala na hrpi tlaka (3+ bara), pa su turbine trajale po 2000 km (osovina se spigala na prvoj, i pukla na drugoj), i bez obzira sto je dizel uvijek otvoren na usisu, praksa pokazuje drugacije
3+ bara tlaka !!! ajmo malo pričat kolko traje motor F1
nemojte ići sada u svemirske projkte na kontu pitanja o potrebi BOa na seriskom autu sa 20% + podizanja snage
-
Ajme, ajme i ajme. Previše krivih pretpostavki da sad idem crtu po crtu.
Seb je u pravu i nemojte čovjeka tjerati da nepotrebno gubi vrijeme na objašnjavanju da Zemlja nije ravna ploča.
hvala
-
teorija je jedno, praksa je drugo
:Rock:
Faks je sranje, profesori na faksu su budale, a oni koji su napisali knjige još veće budale.
Aj pozdrav, nemam ni volje ni vremena raspravljati o tom pitanju :mah:
-
edit: i sad mi nije jasna rasprava ljudi koji to nisu dozivjeli a popuju o teoriji, ni seb nikad nije slozio posteno auta da izvuce max, a ni viktor koliko je meni poznato... dok ih je dorian naslagao u zadnjih 10 godina da se zaseres, naravno sve na apsolutni max, isto kao sto sam ja slagao svoje....
:hehe: :hehe: :hehe:
Naslagao se kažeš? Pa ako je znao teoriju i dobar je u praksi, zašto onda ništa od toga ne radi?
teorija je jedno, praksa je drugo, svoje mogu potvrdit slomljenim djelovima ;)
Da, tako je. Točno to. Slomljeni dijelovi. Nepoznavanje teorije. :hehe:
-
:Rock:
Faks je sranje, profesori na faksu su budale, a oni koji su napisali knjige još veće budale.
:Rock: :Rock: :Rock: :food: :food: :food: :funny: :funny: :funny:
-
K kolko dojde taj BO, da si ja to stavim na Cramu :tooth:
Nek fućka ako ne škodi :funny:
Da budem spreman kad odlučim dat Sebu otvorene ruke da čipne Cramu na Max :drive:
-
:hehe: :hehe: :hehe:
Naslagao se kažeš? Pa ako je znao teoriju i dobar je u praksi, zašto onda ništa od toga ne radi?
Da, tako je. Točno to. Slomljeni dijelovi. Nepoznavanje teorije. :hehe:
lol ne poznavanje teorije me sigurno dovelo do 300% povecanje snage ;) a sta pritom pukne, bmk, neki su se trudili dostic te brojke, pa su im bili i ostali nedosanjani snovi...
-
lol ne poznavanje teorije me sigurno dovelo do 300% povecanje snage ;) a sta pritom pukne, bmk, neki su se trudili dostic te brojke, pa su im bili i ostali nedosanjani snovi...
Sale koliko ti trosi kad pustis gas na nizbrdici?? Hahaha
-
Sale koliko ti trosi kad pustis gas na nizbrdici?? Hahaha
0 :Tongue:
-
ok netreba blow na dizelu vi ste najpametnije
koliko ste turbina slomili?
ne zatvara se klapna ali se prekida dotok nafte temp pada kolicina plinova se smanjuje i temp pada nema sta gonit turbinu ona uspori i pogoni se sa usisne strane u kontra smjeru stavi kameru sa 60fps pa uspori i gledaj sta se dogadja u usisu kad pustis gas ne treba fakultet krene u rikverc
-
ok netreba blow na dizelu vi ste najpametnije
koliko ste turbina slomili?
ne zatvara se klapna ali se prekida dotok nafte temp pada kolicina plinova se smanjuje i temp pada nema sta gonit turbinu ona uspori i pogoni se sa usisne strane u kontra smjeru stavi kameru sa 60fps pa uspori i gledaj sta se dogadja u usisu kad pustis gas ne treba fakultet krene u rikverc
Ima ovdje i inzenjera .... Tako da....
-
Ja čitao da ima smisla kod čipanih TDIja (ups :redf:) dizela, al kod onih malo jače čipanih.
A sad...kolko je to malo jače :)
A i da se dobije brži odziv na gas kažu.
Dobro zbore il nas lažu?
-
Ima ovdje i inzenjera .... Tako da....
neuspjesnih :)
-
Ima ovdje i inzenjera .... Tako da....
Svačega ima tu čak i ljudi koji tvrde da ako se auto u vožnji ugasi stane momentalno
-
ok netreba blow na dizelu vi ste najpametnije
koliko ste turbina slomili?
ne zatvara se klapna ali se prekida dotok nafte temp pada kolicina plinova se smanjuje i temp pada nema sta gonit turbinu ona uspori i pogoni se sa usisne strane u kontra smjeru stavi kameru sa 60fps pa uspori i gledaj sta se dogadja u usisu kad pustis gas ne treba fakultet krene u rikverc
Na brzinu jer moram ići. To možeš snimati samo za zabavu jer kamera ima stroboskopski efekt, pa dobiješ iluziju da ide nazad. Evo primjeri:
http://www.youtube.com/watch?v=v8j1ZX1d2kc (http://www.youtube.com/watch?v=v8j1ZX1d2kc)
http://www.youtube.com/watch?v=2pbYKDW0myU (http://www.youtube.com/watch?v=2pbYKDW0myU)
-
Najgore sto netocnim pisanjima ljudi sa strane koji pokusavaju nesto saznat, dobit ce krivi dojam i informaciju.
Puno ovih stvari o kojima se pise se vec SVE zna i pise negdje, pisali su to ljudi koji to i konstruiraju. O ovome se uci i na faksu godinu dana ako ne i vise.
To sto netko zna zavidat 3 vijka, ne znaci da zna išta.
-
Na brzinu jer moram ići. To možeš snimati samo za zabavu jer kamera ima stroboskopski efekt, pa dobiješ iluziju da ide nazad. Evo primjeri:
http://www.youtube.com/watch?v=v8j1ZX1d2kc (http://www.youtube.com/watch?v=v8j1ZX1d2kc)
http://www.youtube.com/watch?v=2pbYKDW0myU (http://www.youtube.com/watch?v=2pbYKDW0myU)
da snimajuci to s kamerom od 24 fps to izgleda tako, a on je rekao 60 fps... ako treba i vise samo da se vi uvjerite, jer se osovina od turbine nikako drugacije nemre spigat 2 mm... i dalje, kad snimas izlazak metka iz cijevi sa kamerom 24 fps izgleda kao da se nis nije dogodilo, a vidi cuda, na drigoj strani nesto propucano... dok s pravom kamerom i isporenom snimkom jos vidis i rotaciju metka...
a sad na youtube i trazi slowmotion snimke...
edit:
momci, pogledajte kako se tehnologija razvila od kad ste vi isli u skolu :Hihi:
https://www.youtube.com/watch?v=PTpceymbX6w
-
ok netreba blow na dizelu vi ste najpametnije
koliko ste turbina slomili?
ne zatvara se klapna ali se prekida dotok nafte temp pada kolicina plinova se smanjuje i temp pada nema sta gonit turbinu ona uspori i pogoni se sa usisne strane u kontra smjeru stavi kameru sa 60fps pa uspori i gledaj sta se dogadja u usisu kad pustis gas ne treba fakultet krene u rikverc
:care
fala bogu netko s mozgom i o čemu sam već pričao u više tema
-
da snimajuci to s kamerom od 24 fps to izgleda tako, a on je rekao 60 fps... ako treba i vise samo da se vi uvjerite, jer se osovina od turbine nikako drugacije nemre spigat 2 mm... i dalje, kad snimas izlazak metka iz cijevi sa kamerom 24 fps izgleda kao da se nis nije dogodilo, a vidi cuda, na drigoj strani nesto propucano... dok s pravom kamerom i isporenom snimkom jos vidis i rotaciju metka...
a sad na youtube i trazi slowmotion snimke...
edit:
momci, pogledajte kako se tehnologija razvila od kad ste vi isli u skolu :Hihi:
https://www.youtube.com/watch?v=PTpceymbX6w
Uopće ne kužiš stroboskofski efekt. Još to Amerikanci zovu "wagon wheell efect". To se događa samo pri snimanju rotirajućih predmeta u obliku kruga koja imaju jednaki razmak između krakova a turbo spada u to. Ovisno o frekvenciji vrtnje i fps kamere kotači (ili krilca turbine) mogu stvarati iluziju kao da se gibaju u smjeru kazaljke na satu, stoje ili se gibaju kontra kazaljke na satu. Kamera sa više fps je idealna za dokazivanje tog efekta na turbu jer se i on brzo vrti.
još par primjera, možda postane jasno
http://www.youtube.com/watch?v=VNftf5qLpiA (http://www.youtube.com/watch?v=VNftf5qLpiA)
http://www.youtube.com/watch?v=SFbINinFsxk (http://www.youtube.com/watch?v=SFbINinFsxk)
-
http://www.youtube.com/watch?v=vqFZdrJrwaQ (http://www.youtube.com/watch?v=vqFZdrJrwaQ)
http://www.youtube.com/watch?v=_NCzHPkIGdo (http://www.youtube.com/watch?v=_NCzHPkIGdo)
-
pokusao sam objasnit i ne ide
eto to je nepotrebno ko sta je potreban dvomaseni zamansjak
-
Mi smo zbog toga imal problema s kontroliranjem tlaka. Znaci 8v nemoze progutat tolku kolicinu zraka koju proizvodi 2260 i onda ti nabija 3bara tlak u usisnoj , a s vnt nemos iskontrolirat, bar ne na toj kolicini goriva koju smo htjeli. Sale ima blow off bas za dizel i to neki najbolji ca 200e al je preslab za tolki tuning jel ga tlakn pocne otvarat na gasu vec a ne kad dobije signal s papucice.
Onda smo mislilj sa egr pustat visal zraka u pod tj. Koristit ga kao eksterni wastegate kod benzinaca, al u medubremenu se prebacio na 16v motor pa netreba.
-
Ako je problem preveliki tlak na usisu koji ne možeš kontrolirati znači da treba smanjiti količinu ispušnih plinova. Rješenje je eksterni waste-gate ventil, ali za to treba prepraviti (napraviti) ispušnu granu.
Sad mi je jasno što će vama blow off. Treba vam jer niste stavili waste-gate ventil.
Ja bih ga stavio obavezno i u tom slučaju je blow off na dizelu nepotreban.
Ja sam na Dajakovu audiju 1.8 t stavio 2 eksterna waste gate ventila jer je twin scroll turbo. Ima 500+ ks i sve :ok:
http://alfisti.hr/forum/index.php?topic=57856.msg1094849#msg1094849
Danas ima trku, rezultati live ovdje http://www.akopatija.hr/livetiming/results.php?event=259&type=3
-
Rješenje bez waste gate ventila u tom slučaju je loše rješenje jer tjera turbinu da pumpa više zraka koji će se kasnije baciti (ispustiti u atmosferu). Tako se nepotrebno opterećuje. Sa waste gate ventilom pumpa točno onoliko kolikiko treba i na turbinski dio ulazi manja količina ispušnih plinova pa je manje opterećena toplinski i mehanički.
Nije ni čudo što se raspadnu.
-
pa egr u biti i je wg, pušta ispušne plinove, a otvorenost egr-a mogu kontrolirat preko okretaja i količine goriva, znači ovo boostcreepanje se dešava obično preko 3000 i recimo 120mm goriva, onda složiš da ti iznad tih vrijednosti malo otvori egr i pusti malo ispušnih mimo turbine, to će sigurno smanjit tlak. wg radi istu stvar samo ima oprugu za recimo 2bara
-
Ovisi može li EGR progutati dovoljnu količinu ispušnih plinova, ako ne može onda se mora ići na waste gate. Opruga WG ventila se može zavarati tako da se sa cjevčice koja se spaja na usisnu granu dio zraka preko posebnog ventilića ispusti u atmosferu i onda dobiva lažnu informaciju po želji. WG u ovom slučaju najbolje izvesti sa mehaničkom regulacijom da se ne dira u software. Ovako kao u 1. postu http://alfisti.hr/forum/index.php?topic=12986.msg207927#msg207927
-
O kojim razinama mapiranja ovdje govorite?
Mape od oko 180 KS (do 400 Nm) ili one od oko 200 KS (više od 400 Nm) i više?
Sačuvao bih turbo nekako ako je ugrožen zbog mape od 385 Nm i 180 KS.
-
O kojim razinama mapiranja ovdje govorite?
Mape od oko 180 KS (do 400 Nm) ili one od oko 200 KS (više od 400 Nm) i više?
Sačuvao bih turbo nekako ako je ugrožen zbog mape od 385 Nm i 180 KS.
Uglavnom se priča o cca 300 konja i 500nm :)
-
tehnički nepotkovan..
al' kad bi tribalo glasat za lijeve ili desne (lijevi - turbo unatrag, desni - turbo se ne vrti unatrag) u ovom slucaju sam za desne :tooth:
da ubacim i malo politike jer u nas ne moze nista bez nje :funny:
zdravoseljacki mi nema smisla da se turbo vrti unatrag, buduci da zrak uvik putuje u jednom smjeru.. inace bi turbo mora naglo stat u djelicu sekunde i zavrtit se u suprotnom smjeru, pa opet kad stisnes gas ponovno u pravom smjeru, a to nema ama bas nikakve nikakve logike.
Svaka tema koja me tjera na razmisljanje je dobra.. :ok:
-
turbo se vrti unatrag
:funny: :funny: :funny:
-
Molim pomoc,kupija san blow off ventil za svoju GT-ku,pa me zanima ima li ko iskustvo stavljanja,ako je moguce slikovito opistat,di se nalazi,itd,hvala! :ok: :mah:
-
Molim pomoc,kupija san blow off ventil za svoju GT-ku,pa me zanima ima li ko iskustvo stavljanja,ako je moguce slikovito opistat,di se nalazi,itd,hvala! :ok: :mah:
http://alfisti.hr/forum/index.php?topic=28094.msg749195#msg749195
-
Moze li mi netko pomoci da otkrijem koji je problem u ovome? Treba li zelena zica biti negdje spojena?
https://imgur.com/a/HWEeuRk