25-03-2025, 02:20:36

Autor Tema: Performanse nakon skidanja DPF-a , blokiranja EGR-a i SWIRL-a?  (Posjeta: 87317 vremena)

0 Članova i 2 Gostiju pregledava ovu temu.

Offline krk4n

  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 1961
  • Karma: 55
  • Spol: Muški
  • 159 tka
    • Zagreb
Odg: Performanse nakon skidanja DPF-a , blokiranja EGR-a i SWIRL-a?
« Odgovori #90 u: 31-05-2016, 14:26:36 »
:) Ti si vidim svoje isto povadio. Kako ti se sad auto ponasa.

Radi 30% mirnije, u niskim okretajima vuce jednako, opcenito auto malo bolje vuce (zbog dpfa), trosi malo manje.
Ugl me ugodno iznenadilo kako auto mirnije radi i kako se jedva osjeti na mjenjacu i volanu vibracija.
 

James Hunt

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: Performanse nakon skidanja DPF-a , blokiranja EGR-a i SWIRL-a?
« Odgovori #91 u: 31-05-2016, 14:41:44 »
Radi 30% mirnije, u niskim okretajima vuce jednako, opcenito auto malo bolje vuce (zbog dpfa), trosi malo manje.
Ugl me ugodno iznenadilo kako auto mirnije radi i kako se jedva osjeti na mjenjacu i volanu vibracija.
Da, a ne navodiš koliko više zagađuje i ostavlja budućim generacijama onečišćeniju zemlju  :oldman:
 

Offline krk4n

  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 1961
  • Karma: 55
  • Spol: Muški
  • 159 tka
    • Zagreb
Odg: Performanse nakon skidanja DPF-a , blokiranja EGR-a i SWIRL-a?
« Odgovori #92 u: 31-05-2016, 14:42:33 »
Da, a ne navodiš koliko više zagađuje i ostavlja budućim generacijama onečišćeniju zemlju  :oldman:

Prosvijetli me
 

James Hunt

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: Performanse nakon skidanja DPF-a , blokiranja EGR-a i SWIRL-a?
« Odgovori #93 u: 31-05-2016, 14:45:03 »
Prosvijetli me
Znači svi ti filteri koje skidate su stavljeni bez veze? Nikakvog utjecaja i razlike nema bili gore ili ne?
 

Offline krk4n

  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 1961
  • Karma: 55
  • Spol: Muški
  • 159 tka
    • Zagreb
Odg: Performanse nakon skidanja DPF-a , blokiranja EGR-a i SWIRL-a?
« Odgovori #94 u: 31-05-2016, 14:50:50 »
Znači svi ti filteri koje skidate su stavljeni bez veze? Nikakvog utjecaja i razlike nema bili gore ili ne?

Neznam, nisam pravio auto, ali ti imas neke informacija pa bi volio da nas educiras koliko tocno vise zagadujem odsada?

A jednom kad se nadjemo na kavi objasnim ti nesta oko tog pitanja, pa ces vidjet kako nas prave budalama po pitanju tih eko normi.
 

Offline danko0013

  • Član Alfa Kluba 11
  • Trade Count: (+7)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 21197
  • Karma: 366
  • Spol: Muški
  • GT 1600 Junior X2 Berlina 1750
    • Bjelovar
    • AutoServisJunior
Odg: Performanse nakon skidanja DPF-a , blokiranja EGR-a i SWIRL-a?
« Odgovori #95 u: 31-05-2016, 15:02:49 »

i čupaj SWIRL ASAP  :da:

Neznam za taj SWIRL imam dosta nedoumica/nepoznanica. Čitam ovaj i druge forume i vidim da je to dosta kompleksan problem. Zašto te klapne otpadaju,  otpadaju li češće plastične i aluminijske, maoje je auto 2007. koje on ima, koje su opasnije po motor.
Vidim da ljudi koji ih vade i/li blokiraju govore da auto onda slabije vuče do 2000 obrtaja.
Koliko sam shvatio zbog čađe iz EGR te klapne se nemogu normalno okretati i ostanu same zaglavljene i otpadaju. Moram li i EGR blokirati.
Jeli moguće saznati jesu li te klapne uopće u funkciji ili klapne već blokirane od te čađe ili su već otpale, vidim da su nekima kad su ih išli vadit već bile otpale a da nisu napravile havariju na motoru. Mora li se skidati cijela ta usisna grana za dijagnostiku stanja, blokiranje vađenje.
Vidim da je poželjno i čišćenje usisne grane.
Šta je u biti najbolje i najpošednije za auto, pošto mi se to sve čini isprepleteno.
Koliko sam shvatio nije potrebno mapiranje ako se samo vade SWIRL. Pošto vidim da od to mapiranje nekima odlaze kvačila zamašnjak, turbina...
Ima li nekih simptoma ili šta izacuje na dijagnostici ako nešto sa SWIRL nije uredu.
Kad sam upitao šefa servisa u AC duo Osijek što da radim s SWIRL da ih vadim ili ne , on mi kaže pa što ćeš ih vadit nije to Opel, kao njima to uglavnom otpada, Alfi baš i ne. :dontno:
Puno informacija ali zato još i upitnika imam. :?
Javi se Xindi tu na forumu pa ga pitaj sta se dogodi kad odgadas swirl i da li alfama upadaju ili ne i gdje i kako to rjesiti

Ili posalji meni pp pa ti stisnem njegov broj

Poslano sa mog SM-N910C koristeći Tapatalk

Nije bolest sve što boli
 

James Hunt

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: Performanse nakon skidanja DPF-a , blokiranja EGR-a i SWIRL-a?
« Odgovori #96 u: 31-05-2016, 15:46:24 »
Neznam, nisam pravio auto, ali ti imas neke informacija pa bi volio da nas educiras koliko tocno vise zagadujem odsada?

A jednom kad se nadjemo na kavi objasnim ti nesta oko tog pitanja, pa ces vidjet kako nas prave budalama po pitanju tih eko normi.
Ne moram se naći, možeš i tu napisati.
 

Offline danko0013

  • Član Alfa Kluba 11
  • Trade Count: (+7)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 21197
  • Karma: 366
  • Spol: Muški
  • GT 1600 Junior X2 Berlina 1750
    • Bjelovar
    • AutoServisJunior
Odg: Performanse nakon skidanja DPF-a , blokiranja EGR-a i SWIRL-a?
« Odgovori #97 u: 31-05-2016, 16:01:32 »
Znači svi ti filteri koje skidate su stavljeni bez veze? Nikakvog utjecaja i razlike nema bili gore ili ne?

ma daj dokle god ima golfova duji ovo je sve eko7 norma  :tooth
Nije bolest sve što boli
 

James Hunt

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: Performanse nakon skidanja DPF-a , blokiranja EGR-a i SWIRL-a?
« Odgovori #98 u: 31-05-2016, 20:00:09 »
Krivo sam shvaćen, vjerojatno je neizbježno to napravit i samo treba reći sve aspekte takve rabote  :mah:
 

Offline alfanova

  • Trade Count: (0)
  • Pripravnik
  • **
  • Postova: 147
  • Karma: 3
  • Spol: Muški
  • 159 TI & GTV TS
    • osijek
Odg: Performanse nakon skidanja DPF-a , blokiranja EGR-a i SWIRL-a?
« Odgovori #99 u: 31-05-2016, 20:32:52 »
Krivo sam shvaćen, vjerojatno je neizbježno to napravit i samo treba reći sve aspekte takve rabote  :mah:

Upravo to sam i ja mislio ima doduše i tema http://alfisti.hr/forum/index.php?topic=66910.0
ali mene zanima koincidencija, tj. koliko je onih koji nisu vadili ništa a koji nisu najeb.. i onih koji bome jesu i koji je opseg štete.
Možda ne bi bilo loše napravit jednu anketu na tu temu, budući je problem dosta velik kako se čini. Da se vidi koliki je broj ljudi čupalo te "iznutrice" i koje sve.
"...GTV's are Toys, Toys get put back in the box for the next time to be played with, Doesn't meen they have to be thrown out or given away..."
 

Offline krk4n

  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 1961
  • Karma: 55
  • Spol: Muški
  • 159 tka
    • Zagreb
Odg: Performanse nakon skidanja DPF-a , blokiranja EGR-a i SWIRL-a?
« Odgovori #100 u: 31-05-2016, 21:45:05 »
Upravo to sam i ja mislio ima doduše i tema http://alfisti.hr/forum/index.php?topic=66910.0
ali mene zanima koincidencija, tj. koliko je onih koji nisu vadili ništa a koji nisu najeb.. i onih koji bome jesu i koji je opseg štete.
Možda ne bi bilo loše napravit jednu anketu na tu temu, budući je problem dosta velik kako se čini. Da se vidi koliki je broj ljudi čupalo te "iznutrice" i koje sve.
Nitko te netjera da to napravis, 50% ekipe je to napravilo radi preventive, a 50% ekipe je to napravilo jer je moralo. Gle, kad dodes u situaciju da imas porblema s time, cijena popravka i cijena uklanjanja su iste. E sad po nekoj zdravoj logici ides odstranit problem, a ne ga zalijeciti. Ono sto sam ja skuzio da ekipa ima problema sa stopannjem egra, dok je rijetko tko napunio dpf. S druge strane imas jos swirlove koji ti pokopaju motor i uz puknute glave na 2.4 motorima su valjda jedina kriticna tocka jtdm motora. Takoder pocupat swirlove a ostavit egr je bacanje para jer si odradio samo pola posla.

Problem jtdm motora i njegove ekologije je sto je konstruiran do max 10g eksploatacije nakon cega ces sigurno imat problema se ekologijom ili ce periferni dijelovi trpit od iste.
 

Offline danko0013

  • Član Alfa Kluba 11
  • Trade Count: (+7)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 21197
  • Karma: 366
  • Spol: Muški
  • GT 1600 Junior X2 Berlina 1750
    • Bjelovar
    • AutoServisJunior
Odg: Performanse nakon skidanja DPF-a , blokiranja EGR-a i SWIRL-a?
« Odgovori #101 u: 31-05-2016, 22:48:52 »
Nitko te netjera da to napravis, 50% ekipe je to napravilo radi preventive, a 50% ekipe je to napravilo jer je moralo. Gle, kad dodes u situaciju da imas porblema s time, cijena popravka i cijena uklanjanja su iste. E sad po nekoj zdravoj logici ides odstranit problem, a ne ga zalijeciti. Ono sto sam ja skuzio da ekipa ima problema sa stopannjem egra, dok je rijetko tko napunio dpf. S druge strane imas jos swirlove koji ti pokopaju motor i uz puknute glave na 2.4 motorima su valjda jedina kriticna tocka jtdm motora. Takoder pocupat swirlove a ostavit egr je bacanje para jer si odradio samo pola posla.

Problem jtdm motora i njegove ekologije je sto je konstruiran do max 10g eksploatacije nakon cega ces sigurno imat problema se ekologijom ili ce periferni dijelovi trpit od iste.
O rikavaju i dpf govna i stopaju se jer on ima broj ciklusa u zivotu i ako ga drndas kratke relacije grad bude umro samo tako

Poslano sa mog SM-N910C koristeći Tapatalk

Nije bolest sve što boli
 

Offline krk4n

  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 1961
  • Karma: 55
  • Spol: Muški
  • 159 tka
    • Zagreb
Odg: Performanse nakon skidanja DPF-a , blokiranja EGR-a i SWIRL-a?
« Odgovori #102 u: 31-05-2016, 22:52:56 »
O rikavaju i dpf govna i stopaju se jer on ima broj ciklusa u zivotu i ako ga drndas kratke relacije grad bude umro samo tako

Poslano sa mog SM-N910C koristeći Tapatalk
Jbg stari, treba se malo educirat za aute sa dpfom, zahzijevaju neke stvari. Isti kuki ko i ulje, mjenjaj ga redovito, tak i dpf, propusi auto redovito i nemas brige. Druga stvar to telci kupuju auto pa ih voze do 2000 okretaja do trgovine i birtije. Al da sve ima rok trajanja, ima...
 

Offline danko0013

  • Član Alfa Kluba 11
  • Trade Count: (+7)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 21197
  • Karma: 366
  • Spol: Muški
  • GT 1600 Junior X2 Berlina 1750
    • Bjelovar
    • AutoServisJunior
Odg: Performanse nakon skidanja DPF-a , blokiranja EGR-a i SWIRL-a?
« Odgovori #103 u: 31-05-2016, 22:55:07 »
Jbg stari, treba se malo educirat za aute sa dpfom, zahzijevaju neke stvari. Isti kuki ko i ulje, mjenjaj ga redovito, tak i dpf, propusi auto redovito i nemas brige. Druga stvar to telci kupuju auto pa ih voze do 2000 okretaja do trgovine i birtije. Al da sve ima rok trajanja, ima...
Frend ima 530 benz 2012g i ima dpf riknuo mu a jebe mu mamu non stop jednostavno broj regeneracija i ciao

Npr isti je dpf na 2.4 i 1.9 a puno vise cade izade na 5cil nego 4

Poslano sa mog SM-N910C koristeći Tapatalk

Nije bolest sve što boli
 

Offline krk4n

  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 1961
  • Karma: 55
  • Spol: Muški
  • 159 tka
    • Zagreb
Odg: Performanse nakon skidanja DPF-a , blokiranja EGR-a i SWIRL-a?
« Odgovori #104 u: 31-05-2016, 22:59:04 »
Frend ima 530 benz 2012g i ima dpf riknuo mu a jebe mu mamu non stop jednostavno broj regeneracija i ciao

Npr isti je dpf na 2.4 i 1.9 a puno vise cade izade na 5cil nego 4

Poslano sa mog SM-N910C koristeći Tapatalk
E sad da su proizvodaci korektni i da se dode na besplatno ciscenje dpfa onda bi sve to imalo smisla. A ne kad to rikne da moras tisucu eura istovarit da vratis u nirmalu. Mislim hoce neke eko norme a sve prebacuju na vlasnika.
 

Offline dado

  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 3451
  • Karma: 111
  • Spol: Muški
  • GTV V6 TB
    • Sveta Nedelja/Vinkovci
Odg: Performanse nakon skidanja DPF-a , blokiranja EGR-a i SWIRL-a?
« Odgovori #105 u: 31-05-2016, 23:16:15 »
Postovi premješteni u odgovarajuću temu.  :mah:



Ja nisam dirao ništa na mojoj 159-tki i vjerovatno ni neću...

...zašto ni sam nisam siguran...
GTV V6 TB '96

ex: 147, 159 ti, Giulietta, Mito TB 155ks
 

Offline ar_jurki

  • Član Alfa Kluba 9
  • Trade Count: (0)
  • Starosjedioc
  • *
  • Postova: 1030
  • Karma: 44
  • Spol: Muški
  • Giulietta Veloce 1.8 tbi tct
    • Dubrovnik
Odg: Performanse nakon skidanja DPF-a , blokiranja EGR-a i SWIRL-a?
« Odgovori #106 u: 31-05-2016, 23:24:12 »
Pratim ovu temu, iako nemam ni dpf ni swirlove  :lol

EGR me ubija!  :Angry1: :Angry1:
Sport i elegancija
 
Sljedeći korisnici su zahvalili na ovom postu: Domsy

Offline danko0013

  • Član Alfa Kluba 11
  • Trade Count: (+7)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 21197
  • Karma: 366
  • Spol: Muški
  • GT 1600 Junior X2 Berlina 1750
    • Bjelovar
    • AutoServisJunior
Odg: Performanse nakon skidanja DPF-a , blokiranja EGR-a i SWIRL-a?
« Odgovori #107 u: 31-05-2016, 23:32:07 »
Postovi premješteni u odgovarajuću temu.  :mah:



Ja nisam dirao ništa na mojoj 159-tki i vjerovatno ni neću...

...zašto ni sam nisam siguran...
Oni su uvijek tu u motoru

Poslano sa mog SM-N910C koristeći Tapatalk

Nije bolest sve što boli
 

Offline Seb

  • Član Alfa Kluba 5
  • Trade Count: (+2)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 16176
  • Karma: 545
  • Spol: Muški
    • Velika Mlaka
Odg: Performanse nakon skidanja DPF-a , blokiranja EGR-a i SWIRL-a?
« Odgovori #108 u: 01-06-2016, 12:52:05 »

i čupaj SWIRL ASAP  :da:

Neznam za taj SWIRL imam dosta nedoumica/nepoznanica. Čitam ovaj i druge forume i vidim da je to dosta kompleksan problem. Zašto te klapne otpadaju,  otpadaju li češće plastične i aluminijske, maoje je auto 2007. koje on ima, koje su opasnije po motor.
Vidim da ljudi koji ih vade i/li blokiraju govore da auto onda slabije vuče do 2000 obrtaja.
Koliko sam shvatio zbog čađe iz EGR te klapne se nemogu normalno okretati i ostanu same zaglavljene i otpadaju. Moram li i EGR blokirati.
Jeli moguće saznati jesu li te klapne uopće u funkciji ili klapne već blokirane od te čađe ili su već otpale, vidim da su nekima kad su ih išli vadit već bile otpale a da nisu napravile havariju na motoru. Mora li se skidati cijela ta usisna grana za dijagnostiku stanja, blokiranje vađenje.
Vidim da je poželjno i čišćenje usisne grane.
Šta je u biti najbolje i najpošednije za auto, pošto mi se to sve čini isprepleteno.
Koliko sam shvatio nije potrebno mapiranje ako se samo vade SWIRL. Pošto vidim da od to mapiranje nekima odlaze kvačila zamašnjak, turbina...
Ima li nekih simptoma ili šta izacuje na dijagnostici ako nešto sa SWIRL nije uredu.
Kad sam upitao šefa servisa u AC duo Osijek što da radim s SWIRL da ih vadim ili ne , on mi kaže pa što ćeš ih vadit nije to Opel, kao njima to uglavnom otpada, Alfi baš i ne. :dontno:
Puno informacija ali zato još i upitnika imam. :?
verzija 16v koja ima plastičnu granu pucaju SWIRLovi i rade dar-mar. upravo mjenjam jedan motor zbog toga...za vađenje mora grana dole a za nju mora remen i Jet pumpa...suma sumarum, kod mene poso 1.500,00 kn + pdv...ništa ne vuče auto slabije mada kada se gleda funkcija SWIRLa bi trebalo tako biti ali se ne osjeti...netrba se dodatno ništa mapirat ako se vade...EGR je poželjno ugasit da čadži motor
SEBastijan Bertol 091 62 22 223
BERTOL Seb servis - Specijalizirani servis za Fiat, Lancia, Alfa Romeo, Abarth vozila
 

Offline Vendetta

  • Član Alfa Kluba 4
  • Trade Count: (0)
  • Sa stažom
  • *
  • Postova: 591
  • Karma: 26
  • Spol: Muški
  • Montreal Verde Giulia QV
    • Split
Odg: Performanse nakon skidanja DPF-a , blokiranja EGR-a i SWIRL-a?
« Odgovori #109 u: 01-06-2016, 13:23:30 »
Evo da potvrdim, imam od nedavno skinute klapnice sa usisne i auto ništa slabije ne vuče. Kod mene je novija plastična usisna (MY>=2008). Nije mi se više dalo igrat rulet svaki dan s autom od kad sam u Balinjere vidija jednu devetku na promjeni motora zbog swirla.

Offline krk4n

  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 1961
  • Karma: 55
  • Spol: Muški
  • 159 tka
    • Zagreb
Odg: Performanse nakon skidanja DPF-a , blokiranja EGR-a i SWIRL-a?
« Odgovori #110 u: 01-06-2016, 14:31:41 »
verzija 16v koja ima plastičnu granu pucaju SWIRLovi i rade dar-mar. upravo mjenjam jedan motor zbog toga...za vađenje mora grana dole a za nju mora remen i Jet pumpa...suma sumarum, kod mene poso 1.500,00 kn + pdv...ništa ne vuče auto slabije mada kada se gleda funkcija SWIRLa bi trebalo tako biti ali se ne osjeti...netrba se dodatno ništa mapirat ako se vade...EGR je poželjno ugasit da čadži motor
Vremenski to mozes odradit u jednom danu?
 

Offline Seb

  • Član Alfa Kluba 5
  • Trade Count: (+2)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 16176
  • Karma: 545
  • Spol: Muški
    • Velika Mlaka
Odg: Performanse nakon skidanja DPF-a , blokiranja EGR-a i SWIRL-a?
« Odgovori #111 u: 01-06-2016, 15:29:08 »
Vremenski to mozes odradit u jednom danu?
Ne, 2 dana
SEBastijan Bertol 091 62 22 223
BERTOL Seb servis - Specijalizirani servis za Fiat, Lancia, Alfa Romeo, Abarth vozila
 

Offline ..miha..

  • Trade Count: (0)
  • Sa stažom
  • ***
  • Postova: 431
  • Karma: 4
  • Spol: Muški
    • N. Marof
Odg: Performanse nakon skidanja DPF-a , blokiranja EGR-a i SWIRL-a?
« Odgovori #112 u: 04-07-2016, 22:35:55 »
Jel postoje varijanta da su swrl zaklopke  na donjoj strani usisne :?Utješite me :sad: Mislim da je moja napola plastična usisna..

znači ovo je slika di su s gornje strane
« Zadnja izmjena: 04-07-2016, 22:37:08 od ..miha.. »
 

Offline Seb

  • Član Alfa Kluba 5
  • Trade Count: (+2)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 16176
  • Karma: 545
  • Spol: Muški
    • Velika Mlaka
Odg: Performanse nakon skidanja DPF-a , blokiranja EGR-a i SWIRL-a?
« Odgovori #113 u: 05-07-2016, 08:31:34 »
Jel postoje varijanta da su swrl zaklopke  na donjoj strani usisne :?Utješite me :sad: Mislim da je moja napola plastična usisna..

znači ovo je slika di su s gornje strane
(Image removed from quote.)
leptiri su uvjek unutar grane...ovo je prva serija di aktuator pokreče leptire odozdola a sa gornje strane je štangica koja povezuje sve leptire...to je  alu grana koja kad se swirl pokvari NE radi štetu na motoru
« Zadnja izmjena: 05-07-2016, 08:32:11 od Seb »
SEBastijan Bertol 091 62 22 223
BERTOL Seb servis - Specijalizirani servis za Fiat, Lancia, Alfa Romeo, Abarth vozila
 

Offline Surovi

  • Trade Count: (0)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 884
  • Karma: 13
  • Spol: Muški
  • Alfa Romeo Croma 1.9 JTD 16V
    • Zagreb
Odg: Performanse nakon skidanja DPF-a , blokiranja EGR-a i SWIRL-a?
« Odgovori #114 u: 05-07-2016, 08:56:00 »
Za one u nedoumici oko skidanja DPF-a i SWIRL-a.
Gradska vožnja, Zagreb.
1.9 (150KS) DPF zaštopan i mijenjan nakon 27 000 km.
2.4 (210KS) SWIRL se raspao na oko 50 000 km.
1.9 (150KS) SWIRL vađen na oko 70 000 tkm, dva leptira funkcionalna, a dva slobodnoživuća  :tooth

« Zadnja izmjena: 05-07-2016, 17:14:39 od Surovi »
 

Offline GTzadar

  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 9600
  • Karma: 331
  • Spol: Muški
  • Gt 1.9 jtdm
    • Zadar
Odg: Performanse nakon skidanja DPF-a , blokiranja EGR-a i SWIRL-a?
« Odgovori #115 u: 05-07-2016, 12:21:53 »
leptiri su uvjek unutar grane...ovo je prva serija di aktuator pokreče leptire odozdola a sa gornje strane je štangica koja povezuje sve leptire...to je  alu grana koja kad se swirl pokvari NE radi štetu na motoru

 :clap: .. sad mi je lakše  :ok:
.... sempre gilles ....
 

Offline ..miha..

  • Trade Count: (0)
  • Sa stažom
  • ***
  • Postova: 431
  • Karma: 4
  • Spol: Muški
    • N. Marof
Odg: Performanse nakon skidanja DPF-a , blokiranja EGR-a i SWIRL-a?
« Odgovori #116 u: 10-07-2016, 08:49:18 »
Suma sumarium.
Te swirl klapne se sjebu zbog EGR ventila tj. zbog začađenja :wait:
Koliko sam skužio klapne su bolje riješene na plastičnoj grani, al je vrag što su od inox-a pa kad će uletjet će napravit veliku štetu. Za razliku od aluminijske grane gdje su plastične pa neče napravit štetu, al se vjerojatno prije smrdaju :Hm

Na kraju razmišljam da očistim usisnu ostavim swirl gore, ako je u najboljem redu. I buduči da je egr blokiran nebi trebo imat s time nikakvih problema.
 

Offline Surovi

  • Trade Count: (0)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 884
  • Karma: 13
  • Spol: Muški
  • Alfa Romeo Croma 1.9 JTD 16V
    • Zagreb
Odg: Performanse nakon skidanja DPF-a , blokiranja EGR-a i SWIRL-a?
« Odgovori #117 u: 10-07-2016, 09:16:45 »
Ako je prešao više od 50 000 km uglavnom gradske vožnje, velika je vjerojatnost da nešto ne radi kako treba.
 

Offline ..miha..

  • Trade Count: (0)
  • Sa stažom
  • ***
  • Postova: 431
  • Karma: 4
  • Spol: Muški
    • N. Marof
Odg: Performanse nakon skidanja DPF-a , blokiranja EGR-a i SWIRL-a?
« Odgovori #118 u: 17-07-2016, 08:52:07 »
Evo kako to radi normalan svijet, jedna klapna i amen! I onda kažu kako digiči znaju napraviti nešto, ma znaju kurjac :000:


Danas vadim klapne, držite fige :crazy:
 

Offline danko0013

  • Član Alfa Kluba 11
  • Trade Count: (+7)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 21197
  • Karma: 366
  • Spol: Muški
  • GT 1600 Junior X2 Berlina 1750
    • Bjelovar
    • AutoServisJunior
Odg: Performanse nakon skidanja DPF-a , blokiranja EGR-a i SWIRL-a?
« Odgovori #119 u: 17-07-2016, 09:51:24 »
Evo kako to radi normalan svijet, jedna klapna i amen! I onda kažu kako digiči znaju napraviti nešto, ma znaju kurjac :000:
(Image removed from quote.)

Danas vadim klapne, držite fige :crazy:
Na usisnoj grani kao kod alfe imali su svi u jednom trenutku

Poslano sa mog SM-N910C koristeći Tapatalk

Nije bolest sve što boli