15-05-2025, 08:54:50

Autor Tema: Performanse nakon skidanja DPF-a , blokiranja EGR-a i SWIRL-a?  (Posjeta: 89414 vremena)

0 Èlanova i 2 Gostiju pregledava ovu temu.

Offline GTzadar

  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 9600
  • Karma: 331
  • Spol: Mu¹ki
  • Gt 1.9 jtdm
    • Zadar
Odg: Performanse nakon skidanja DPF-a , blokiranja EGR-a i SWIRL-a?
« Odgovori #30 u: 23-02-2014, 23:50:05 »
odlicno...i kako ti auto ide....mislim kako bi isao jedan jtdm 16v 150ks bez cipa, ali da mu se sve to blokira

Nema neke velike ili osjetne razlike, ide isto.
.... sempre gilles ....
 

Offline allroad

  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 1643
  • Karma: 19
  • Spol: Mu¹ki
    • Travnik, BiH
Odg: Performanse nakon skidanja DPF-a , blokiranja EGR-a i SWIRL-a?
« Odgovori #31 u: 24-02-2014, 02:59:31 »
A zasto slabije ide kad se swirl ukloni?
 

Offline GTzadar

  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 9600
  • Karma: 331
  • Spol: Mu¹ki
  • Gt 1.9 jtdm
    • Zadar
Odg: Performanse nakon skidanja DPF-a , blokiranja EGR-a i SWIRL-a?
« Odgovori #32 u: 24-02-2014, 06:29:20 »
A zasto slabije ide kad se swirl ukloni?

Ja neznam, tribalo bi proucit usisnu pa sku¾it. :craz
Znam samo da je bez toga kilava u vi¹im okretajima i trese fosta pri paljenju.
.... sempre gilles ....
 

Offline Mika

  • Trade Count: (+6)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 6036
  • Karma: 207
  • Spol: Mu¹ki
  • 159 SW 1.9 JTDm
    • Krapina
Odg: Performanse nakon skidanja DPF-a , blokiranja EGR-a i SWIRL-a?
« Odgovori #33 u: 24-02-2014, 11:01:50 »
Swirl nebi smio imati utjecaja na visokim okretajima, samo na niskim  :rolll:
Poanta swirl sistema je da se kod niskih okretaja ( i malih kolièina i brzina kretanja zraka) zrak èim bolje pomije¹a sa gorivom. To se radi tako da je usisni tunel svakog cilindra podijeljen na dva dijela. U jednom dijelu je protok slobodan, dok su u drugom dijelo te klapne koje su djelomièno zatvorene na niskim okretajima. Time se prisilno poveèava brzina protoka zraka na jednoj strani usisnog tunela. Na drugoj strani tunela brzina strujanja zraka ostaje ista. Posljedica toga su turbulencije i jako mije¹anje jedne i druge struje zraka zajedno sa gorivom, a time se dobiva homogena smjesa goriva i zraka koja onda bolje sagorijeva.
Na vi¹im okretajima nema potrebe za time jer ulazi puno vi¹e zraka, sa puno veæom brzinom i dovoljno dobro se mije¹a sa gorivom. Mislim da su te klapne skroz otvorene iznad 2000 okretaja...  :ok:
 

Offline GTzadar

  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 9600
  • Karma: 331
  • Spol: Mu¹ki
  • Gt 1.9 jtdm
    • Zadar
Odg: Performanse nakon skidanja DPF-a , blokiranja EGR-a i SWIRL-a?
« Odgovori #34 u: 24-02-2014, 11:51:04 »
Swirl nebi smio imati utjecaja na visokim okretajima, samo na niskim  :rolll:
Poanta swirl sistema je da se kod niskih okretaja ( i malih kolièina i brzina kretanja zraka) zrak èim bolje pomije¹a sa gorivom. To se radi tako da je usisni tunel svakog cilindra podijeljen na dva dijela. U jednom dijelu je protok slobodan, dok su u drugom dijelo te klapne koje su djelomièno zatvorene na niskim okretajima. Time se prisilno poveèava brzina protoka zraka na jednoj strani usisnog tunela. Na drugoj strani tunela brzina strujanja zraka ostaje ista. Posljedica toga su turbulencije i jako mije¹anje jedne i druge struje zraka zajedno sa gorivom, a time se dobiva homogena smjesa goriva i zraka koja onda bolje sagorijeva.
Na vi¹im okretajima nema potrebe za time jer ulazi puno vi¹e zraka, sa puno veæom brzinom i dovoljno dobro se mije¹a sa gorivom. Mislim da su te klapne skroz otvorene iznad 2000 okretaja...  :ok:

 :ne2:

Nisam prouèavao rad usisne i tih klapni ... al osobno sam to iskljuèio,blokirao na otvoreno, sjeo u auto i po gasu ...
Auto jednostavno ne ide u okretaje, i dosta trese prilikom paljenja.
I prilikom chipanja sa iskljuèenim swirlom, seb je imamo problem s visokim okretajima na mom autu i dimom i zato mi mapa nije najbolje rje¹ena.
Uglavnom i s chipom i bez , pona¹anje je isto lo¹e , osjetno auto bolje ide sa swirlom.

.... sempre gilles ....
 

Offline Mika

  • Trade Count: (+6)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 6036
  • Karma: 207
  • Spol: Mu¹ki
  • 159 SW 1.9 JTDm
    • Krapina
Odg: Performanse nakon skidanja DPF-a , blokiranja EGR-a i SWIRL-a?
« Odgovori #35 u: 24-02-2014, 12:32:55 »
http://en.wikipedia.org/wiki/Swirl_flap

Kod 99% motora, preko 2000 okretaja te klapne su skroz otvorene i nemaju nikakvog utjecaja na rad motora. Ako je kod tebe imalo utjecaja, tebe ne¹to drugo muèi  :ok:
 

Offline GTzadar

  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 9600
  • Karma: 331
  • Spol: Mu¹ki
  • Gt 1.9 jtdm
    • Zadar
Odg: Performanse nakon skidanja DPF-a , blokiranja EGR-a i SWIRL-a?
« Odgovori #36 u: 24-02-2014, 12:43:38 »
http://en.wikipedia.org/wiki/Swirl_flap

Kod 99% motora, preko 2000 okretaja te klapne su skroz otvorene i nemaju nikakvog utjecaja na rad motora. Ako je kod tebe imalo utjecaja, tebe ne¹to drugo muèi  :ok:

Vraæeno sve ponovo u pogon i auto radi kako i treba radit ... sve 5 .. samo bi trebao jo¹ jednom do seba mapu doraditi sad kad je sve ispravno.
Uhh neda mi se sad to èitati i prevoditi  ::) :hehe: .. sve ¹to sam rekao je iz prakse utvrðeno , a jo¹ jednom da ponovim ni nova mapa prilikom chipiranja nije radila kako treba ( iako je provjerena mapa za ovaj motor) , pa je seb morao ne¹to smanjivat radi previ¹e dima na vi¹im okretajim i etc ....

Ko ne vjeruje , nek slobodno to iskljuèi , poskida obe poluge , blokira na otvoreno i  :drive: ... pa vrati to natrag pa ponovo  :drive: ... ja sam to napravio ... i razlika je ogromna.

Ma dovoljno je skinut i samo gornju polugu i probat ðir ... sve æe bit jasno  :hap:
« Zadnja izmjena: 24-02-2014, 12:45:44 od GTzadar »
.... sempre gilles ....
 

Offline Mika

  • Trade Count: (+6)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 6036
  • Karma: 207
  • Spol: Mu¹ki
  • 159 SW 1.9 JTDm
    • Krapina
Odg: Performanse nakon skidanja DPF-a , blokiranja EGR-a i SWIRL-a?
« Odgovori #37 u: 24-02-2014, 13:01:21 »
Pa dosta ljudi sa foruma je to radilo, mislim da si ti prvi koji je nai¹ao na probleme...
Ja sam to mislio skinut na 147-ici, al je ispalo da nemam to  :hehe:
 

Offline GTzadar

  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 9600
  • Karma: 331
  • Spol: Mu¹ki
  • Gt 1.9 jtdm
    • Zadar
Odg: Performanse nakon skidanja DPF-a , blokiranja EGR-a i SWIRL-a?
« Odgovori #38 u: 24-02-2014, 13:08:32 »
Pa dosta ljudi sa foruma je to radilo, mislim da si ti prvi koji je nai¹ao na probleme...
Ja sam to mislio skinut na 147-ici, al je ispalo da nemam to  :hehe:

Ja tako nedavno otkrio da nemam DPF  :hehe:
... a za taj swirl ima dosta teorija , al i dvije varijante usisne grane kako mi je seb objasnio na brzinu ... i tako ... moja je valjda ta pobolj¹ana verzija , tako mi je seb rekao, a i sto tako mi je rekao da moram to porpaviti jer auto neæe da radi kako treba bez toga.
Nisam ulazio u detalje  :hap: :hehe:

Napisao sam moje iskustvo , ¹to sam laièki primijetio kao razliku , seb potvrdio da bez toga niej dobro ... a sad dalje kako ko ima volje za isprobavat  :hehe:
Polomija sam se ¾iv dok sam to popravija tako da vi¹e nema ¹anse da to diram ...  :hehe:
.... sempre gilles ....
 

Offline Mika

  • Trade Count: (+6)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 6036
  • Karma: 207
  • Spol: Mu¹ki
  • 159 SW 1.9 JTDm
    • Krapina
Odg: Performanse nakon skidanja DPF-a , blokiranja EGR-a i SWIRL-a?
« Odgovori #39 u: 24-02-2014, 13:12:41 »
Ja tako nedavno otkrio da nemam DPF  :hehe:
... a za taj swirl ima dosta teorija , al i dvije varijante usisne grane kako mi je seb objasnio na brzinu ... i tako ... moja je valjda ta pobolj¹ana verzija , tako mi je seb rekao, a i sto tako mi je rekao da moram to porpaviti jer auto neæe da radi kako treba bez toga.
Nisam ulazio u detalje  :hap: :hehe:

Napisao sam moje iskustvo , ¹to sam laièki primijetio kao razliku , seb potvrdio da bez toga niej dobro ... a sad dalje kako ko ima volje za isprobavat  :hehe:
Polomija sam se ¾iv dok sam to popravija tako da vi¹e nema ¹anse da to diram ...  :hehe:

Ja sam isto uklanjao DPF kojeg nemam  :smijeh
A valjda ti onda ima¹ neku bolju verziju, mislim da je Danko na svojoj sve to poskidao i nije imao nikakvih problema  :ok:
 

Offline danko0013

  • Èlan Alfa Kluba 11
  • Trade Count: (+7)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 21230
  • Karma: 366
  • Spol: Mu¹ki
  • GT 1600 Junior X2 Berlina 1750
    • Bjelovar
    • AutoServisJunior
Odg: Performanse nakon skidanja DPF-a , blokiranja EGR-a i SWIRL-a?
« Odgovori #40 u: 24-02-2014, 16:34:27 »
Ja sam isto uklanjao DPF kojeg nemam  :smijeh
A valjda ti onda ima¹ neku bolju verziju, mislim da je Danko na svojoj sve to poskidao i nije imao nikakvih problema  :ok:

 :da:

samo se pari malo ispod haube to mi je jedini minus
Nije bolest sve ¹to boli
 

Offline Dadek

  • Trade Count: (0)
  • Pripravnik
  • **
  • Postova: 123
  • Karma: 2
  • Spol: Mu¹ki
  • 156 SW 1.9 jtdm 16 v
    • Zg
Odg: Performanse nakon skidanja DPF-a , blokiranja EGR-a i SWIRL-a?
« Odgovori #41 u: 27-02-2014, 00:04:18 »
a kak to prolazi na tehnièkom  :?:
 

Offline danko0013

  • Èlan Alfa Kluba 11
  • Trade Count: (+7)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 21230
  • Karma: 366
  • Spol: Mu¹ki
  • GT 1600 Junior X2 Berlina 1750
    • Bjelovar
    • AutoServisJunior
Odg: Performanse nakon skidanja DPF-a , blokiranja EGR-a i SWIRL-a?
« Odgovori #42 u: 27-02-2014, 07:41:40 »
zasad sve odlièno
Nije bolest sve ¹to boli
 

Offline fiatuno

  • Trade Count: (+13)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 1126
  • Karma: 37
  • Spol: Mu¹ki
  • Audi za svaki dan Fiat za vikend...
    • Velika Britanija - Zlobin
Odg: Performanse nakon skidanja DPF-a , blokiranja EGR-a i SWIRL-a?
« Odgovori #43 u: 28-02-2014, 05:49:27 »
ma taj sviril je ajmo rec jedna verzija hondinog vteca samo sta su na hondi to drugacije rijesili ali stvar je ista
.....................
 

Offline danko0013

  • Èlan Alfa Kluba 11
  • Trade Count: (+7)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 21230
  • Karma: 366
  • Spol: Mu¹ki
  • GT 1600 Junior X2 Berlina 1750
    • Bjelovar
    • AutoServisJunior
Odg: Performanse nakon skidanja DPF-a , blokiranja EGR-a i SWIRL-a?
« Odgovori #44 u: 28-02-2014, 07:36:09 »
ma taj sviril je ajmo rec jedna verzija hondinog vteca samo sta su na hondi to drugacije rijesili ali stvar je ista

vtec je timing ventila , swirl kontrolira kolièinu zraka koja dolazi na usis, po meni to nije isto jer swirl je skoro skroz otvoren preko 2000 okretaja dok vtec imaju stage-ove rada na vi¹im okretajima, vvti je slièna stvar kao i vtec mada ni vtec i vti nisu isti nego slièan sistem
Nije bolest sve ¹to boli
 

Offline allroad

  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 1643
  • Karma: 19
  • Spol: Mu¹ki
    • Travnik, BiH
Odg: Performanse nakon skidanja DPF-a , blokiranja EGR-a i SWIRL-a?
« Odgovori #45 u: 28-02-2014, 13:10:03 »
Nema to veze s vtecom nikako.. al mozda je kolega htio reci da su htjeli napravit neki fol kao sto honda ima svoj fol
 

Offline danko0013

  • Èlan Alfa Kluba 11
  • Trade Count: (+7)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 21230
  • Karma: 366
  • Spol: Mu¹ki
  • GT 1600 Junior X2 Berlina 1750
    • Bjelovar
    • AutoServisJunior
Odg: Performanse nakon skidanja DPF-a , blokiranja EGR-a i SWIRL-a?
« Odgovori #46 u: 28-02-2014, 13:12:26 »
poanata je samo ta glupa ekologija i potro¹nja
Nije bolest sve ¹to boli
 

Offline sasa.baska

  • Èlan Alfa Kluba 2
  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 3215
  • Karma: 105
  • Spol: Mu¹ki
  • Giulia 🍀
    • Ba¹ka ' Krk
Odg: Performanse nakon skidanja DPF-a , blokiranja EGR-a i SWIRL-a?
« Odgovori #47 u: 28-02-2014, 19:35:03 »
poanata je samo ta glupa ekologija i potro¹nja

ja misim da swirl simulira rad 8/10 ventilca, tj omogucuje bolji moment na manjim okretajima...
 

Offline Mika

  • Trade Count: (+6)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 6036
  • Karma: 207
  • Spol: Mu¹ki
  • 159 SW 1.9 JTDm
    • Krapina
Odg: Performanse nakon skidanja DPF-a , blokiranja EGR-a i SWIRL-a?
« Odgovori #48 u: 28-02-2014, 20:49:40 »
Nema to veze s momentom, nego sa efikasnijim sagorijevanjem goriva, tj. sa ekologijom.
Veæ sam to negdje pisao, svaki cilindar ima dva tunela po kojima dobiva zrak. Swirl klapne se nalaze u jednom od tih tunela. Kod niskih okretaja te klapne su djelomiæno zatvorene, ¹to za posljedicu ima poveæanu brzinu strujanja zraka. U drugom tunelu nema nièega i zrak prolazi normalnom brzinom. Kad se te dvije struje sretnu u cilindru, nastaju turbulencije i smjesa goriva i zraka se efikasnije mije¹a i time se posti¾e bolje sagorijevanje goriva.
Dakle, samo je ekologija u pitanju  :ok:
« Zadnja izmjena: 28-02-2014, 20:50:22 od Mika »
 

Offline Dama 166

  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 3780
  • Karma: 55
  • Spol: Mu¹ki
  • AR 166 2,4/159ti 2,4/Spider 3.0 24V/ 159ti 1750tbi
    • Njemacka, Stuttgart
Odg: Performanse nakon skidanja DPF-a , blokiranja EGR-a i SWIRL-a?
« Odgovori #49 u: 01-03-2014, 02:09:06 »
Kod mene je sve otvoreno i je da je malkoc u nizima tezi al mene to ne smeta, ako se krece u vecim obrtajima 2000 +,  nema razlike, ili je ja ne osjetim. Cak mi dapace bolje pali i manje problema pri hladnom palenju nema vise toliko bijelog dima.Radi se o 159 2.4 210 serija. Mapa takodjer radjena od Seba, pa danko ajd tvoje misljenje vozio si ga. Meni je jedino mapa slaba koja ce se morat sredit sa kvacilom na ljeto :). Moram reci imam K&N ulozak ne gljivu i ona jako puno znaci sto se primjetilo i sa ugradjenim Swirlovima. Sve u svemu ja zydovoljan.

Gesendet von meinem GT-I9505 mit Tapatalk 2

 

Offline danko0013

  • Èlan Alfa Kluba 11
  • Trade Count: (+7)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 21230
  • Karma: 366
  • Spol: Mu¹ki
  • GT 1600 Junior X2 Berlina 1750
    • Bjelovar
    • AutoServisJunior
Odg: Performanse nakon skidanja DPF-a , blokiranja EGR-a i SWIRL-a?
« Odgovori #50 u: 01-03-2014, 08:18:45 »
Kod mene je sve otvoreno i je da je malkoc u nizima tezi al mene to ne smeta, ako se krece u vecim obrtajima 2000 +,  nema razlike, ili je ja ne osjetim. Cak mi dapace bolje pali i manje problema pri hladnom palenju nema vise toliko bijelog dima.Radi se o 159 2.4 210 serija. Mapa takodjer radjena od Seba, pa danko ajd tvoje misljenje vozio si ga. Meni je jedino mapa slaba koja ce se morat sredit sa kvacilom na ljeto :). Moram reci imam K&N ulozak ne gljivu i ona jako puno znaci sto se primjetilo i sa ugradjenim Swirlovima. Sve u svemu ja zydovoljan.

Gesendet von meinem GT-I9505 mit Tapatalk 2

ja bih ga samo jo¹ otvorio na ispuhu, znaèi downpipe i sve protoèno do iza + izbacio kuæi¹te filtera i stavio neki CDA da li BMC ili Sprintfilter ili ne¹to treæe nebitno i onda remap na cca250ks bez limitatora na krajnjoj

ovjes je bomba stalno razmi¹ljam o njemu
Nije bolest sve ¹to boli
 

Offline Dama 166

  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 3780
  • Karma: 55
  • Spol: Mu¹ki
  • AR 166 2,4/159ti 2,4/Spider 3.0 24V/ 159ti 1750tbi
    • Njemacka, Stuttgart
Odg: Performanse nakon skidanja DPF-a , blokiranja EGR-a i SWIRL-a?
« Odgovori #51 u: 01-03-2014, 15:28:27 »
ja bih ga samo jo¹ otvorio na ispuhu, znaèi downpipe i sve protoèno do iza + izbacio kuæi¹te filtera i stavio neki CDA da li BMC ili Sprintfilter ili ne¹to treæe nebitno i onda remap na cca250ks bez limitatora na krajnjoj

ovjes je bomba stalno razmi¹ljam o njemu

Danko 1. zastoj je zadnji lonac ;), ni kat ni dpf, jedna cijev do zadnjeg lonca ;), necu ispuh jos nista treba 1. sredit autodeltu kod marinera pa cemo vidit sta je sa Magnaflow ;). Nek se cuje ko dolazi u dizelu nafam se da ce se cuti :)))


Gesendet von meinem GT-I9505 mit Tapatalk 2

 

Offline danko0013

  • Èlan Alfa Kluba 11
  • Trade Count: (+7)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 21230
  • Karma: 366
  • Spol: Mu¹ki
  • GT 1600 Junior X2 Berlina 1750
    • Bjelovar
    • AutoServisJunior
Odg: Performanse nakon skidanja DPF-a , blokiranja EGR-a i SWIRL-a?
« Odgovori #52 u: 01-03-2014, 16:25:22 »
Danko 1. zastoj je zadnji lonac ;), ni kat ni dpf, jedna cijev do zadnjeg lonca ;), necu ispuh jos nista treba 1. sredit autodeltu kod marinera pa cemo vidit sta je sa Magnaflow ;). Nek se cuje ko dolazi u dizelu nafam se da ce se cuti :)))


Gesendet von meinem GT-I9505 mit Tapatalk 2

onda ne znam ¹ta se èeka sa tim loncem vi¹e  :hehe:

ba¹ me zanima ¹ta marinero mo¾e iz 159  ::)
Nije bolest sve ¹to boli
 

Offline Dama 166

  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 3780
  • Karma: 55
  • Spol: Mu¹ki
  • AR 166 2,4/159ti 2,4/Spider 3.0 24V/ 159ti 1750tbi
    • Njemacka, Stuttgart
Odg: Performanse nakon skidanja DPF-a , blokiranja EGR-a i SWIRL-a?
« Odgovori #53 u: 02-03-2014, 13:12:35 »
onda ne znam ¹ta se èeka sa tim loncem vi¹e  :hehe:

ba¹ me zanima ¹ta marinero mo¾e iz 159  ::)

Ma nece on nista puno dobit ce sta treba i treba samo naptaviti prijelas da se prednji spoiler i zadnji diffuzor nevidi da je zasebno nego da bude iz jednog dijela i evtl. malo izvuc neke stvari. Lonci cekaju zadnji diffuzor, a i na 145 ce jos malo auspuf. Ti imas self made kvacilo ili na 159

Gesendet von meinem GT-I9505 mit Tapatalk 2

 

Offline danko0013

  • Èlan Alfa Kluba 11
  • Trade Count: (+7)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 21230
  • Karma: 366
  • Spol: Mu¹ki
  • GT 1600 Junior X2 Berlina 1750
    • Bjelovar
    • AutoServisJunior
Odg: Performanse nakon skidanja DPF-a , blokiranja EGR-a i SWIRL-a?
« Odgovori #54 u: 02-03-2014, 15:57:42 »
Ma nece on nista puno dobit ce sta treba i treba samo naptaviti prijelas da se prednji spoiler i zadnji diffuzor nevidi da je zasebno nego da bude iz jednog dijela i evtl. malo izvuc neke stvari. Lonci cekaju zadnji diffuzor, a i na 145 ce jos malo auspuf. Ti imas self made kvacilo ili na 159

Gesendet von meinem GT-I9505 mit Tapatalk 2

Da imam kuæni rad koji trenutno dr¾i, do kada ne znam, ali ganjam jednomaseni set da to zavr¹im za vjeke vjekova
Nije bolest sve ¹to boli
 

Offline fiatuno

  • Trade Count: (+13)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 1126
  • Karma: 37
  • Spol: Mu¹ki
  • Audi za svaki dan Fiat za vikend...
    • Velika Britanija - Zlobin
Odg: Performanse nakon skidanja DPF-a , blokiranja EGR-a i SWIRL-a?
« Odgovori #55 u: 02-03-2014, 19:39:34 »
vtec je timing ventila , swirl kontrolira kolièinu zraka koja dolazi na usis, po meni to nije isto jer swirl je skoro skroz otvoren preko 2000 okretaja dok vtec imaju stage-ove rada na vi¹im okretajima, vvti je slièna stvar kao i vtec mada ni vtec i vti nisu isti nego slièan sistem
dali si upoznat sta u stvari radi vtec?
znaci sistem radi tako da radi na 4 usisna ventila znaci ovo je ista pasta
na vtecu klackalicu koju veci brijeg otvara mora napunit ulje da otvori ventil taj ventil zovu vtec
znaci auto na malim okretajima radi na 4 ventila kad vtec otvori radi na svih 8
svirl zatvori 1 kanal od usisa i auto radi na 4 usisna ventila kad svirl otovris radi na 8
sad mi reci kako to nije isto?
znaci laicki objasnjeno imas dva razlicira sistema koji rade na slicnom principu jedan zatvara kanal jedan ne otvara ventil
.....................
 

Offline Mika

  • Trade Count: (+6)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 6036
  • Karma: 207
  • Spol: Mu¹ki
  • 159 SW 1.9 JTDm
    • Krapina
Odg: Performanse nakon skidanja DPF-a , blokiranja EGR-a i SWIRL-a?
« Odgovori #56 u: 02-03-2014, 20:16:36 »
Swirl ne zatvara dotok zraka!!
Na niskim okretajima pritvori klapnu u usisnoj grani i time se ubrza protok zraka kroz taj tunel. Na vi¹im okretajima swirl klapna je paralelna sa strujanjem zraka i ne stvara nikakav otpor ni ne utjeèe na brzinu protoka zraka.

I VTEC ne radi tako kako si opisao, auto cijelo vrijeme radi na isti broj ventila. VTEC funkcionira tako da pomoæu hidraulike odvaja ili spaja klackalice iznad odreðenih profila bregaste, te time poveæava ili skraèuje vrijeme kroz koje motor usisava zrak u cilindar.
 

Offline danko0013

  • Èlan Alfa Kluba 11
  • Trade Count: (+7)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 21230
  • Karma: 366
  • Spol: Mu¹ki
  • GT 1600 Junior X2 Berlina 1750
    • Bjelovar
    • AutoServisJunior
Odg: Performanse nakon skidanja DPF-a , blokiranja EGR-a i SWIRL-a?
« Odgovori #57 u: 02-03-2014, 21:36:55 »
Swirl ne zatvara dotok zraka!!
Na niskim okretajima pritvori klapnu u usisnoj grani i time se ubrza protok zraka kroz taj tunel. Na vi¹im okretajima swirl klapna je paralelna sa strujanjem zraka i ne stvara nikakav otpor ni ne utjeèe na brzinu protoka zraka.

I VTEC ne radi tako kako si opisao, auto cijelo vrijeme radi na isti broj ventila. VTEC funkcionira tako da pomoæu hidraulike odvaja ili spaja klackalice iznad odreðenih profila bregaste, te time poveæava ili skraèuje vrijeme kroz koje motor usisava zrak u cilindar.
:good post
Nije bolest sve ¹to boli
 

Offline fiatuno

  • Trade Count: (+13)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 1126
  • Karma: 37
  • Spol: Mu¹ki
  • Audi za svaki dan Fiat za vikend...
    • Velika Britanija - Zlobin
Odg: Performanse nakon skidanja DPF-a , blokiranja EGR-a i SWIRL-a?
« Odgovori #58 u: 03-03-2014, 01:52:12 »
Swirl ne zatvara dotok zraka!!
Na niskim okretajima pritvori klapnu u usisnoj grani i time se ubrza protok zraka kroz taj tunel. Na vi¹im okretajima swirl klapna je paralelna sa strujanjem zraka i ne stvara nikakav otpor ni ne utjeèe na brzinu protoka zraka.

I VTEC ne radi tako kako si opisao, auto cijelo vrijeme radi na isti broj ventila. VTEC funkcionira tako da pomoæu hidraulike odvaja ili spaja klackalice iznad odreðenih profila bregaste, te time poveæava ili skraèuje vrijeme kroz koje motor usisava zrak u cilindar.
ajmo ovako radio sam i jedno i drugo vidio vlastirim ocima dirao vlastitim rukama
serijska vtec bregasta ima 8brijegova na usisu 4 manja 4 veca ventili se otvaraju preko klackalica
bez tlaka ulja prijhe nego sta otvori vtec ventil od ulja veliki brijeg ne otvara ventil i krtoz taj kanal tunel ili kakao vec protoka nema

swiril klapna nije jedna nego 4
na jtd glavi imas 8kanala svaki ventil svoj kanal
na nizim okretajima se zatvaraju 4 kanala
i auto radi na 4 ventila
swiril klapne i kada su otvorene smetaju protoku zraka ma kako god da stajale jer je na tom mjestu di je klapna smeta strujanju zraka i na ta 4 ventila nije isti dotok zraka i to ubija performanse nisu bas neke razlike jer se dizel ne vrti jako
ali to je samo napravljeno kako bi se izvukla bolja eko norma

ako ne vjerujes mozemo napravit flow test obje grane pa vidit koliko ima cmf grana sa i bez klapni


evo slikovito objasnjenje
sad ti opet reci kako je moja tvrdnja da auto radi na samo 4 usisna ventila netocna
« Zadnja izmjena: 03-03-2014, 02:10:28 od fiatuno »
.....................
 

Offline Mika

  • Trade Count: (+6)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 6036
  • Karma: 207
  • Spol: Mu¹ki
  • 159 SW 1.9 JTDm
    • Krapina
Odg: Performanse nakon skidanja DPF-a , blokiranja EGR-a i SWIRL-a?
« Odgovori #59 u: 03-03-2014, 08:46:42 »
Pa reko ti budem, netoèna je, jer swirl klapne (znam da su 4 a ne jedna) ni u jednom trenutku ne zatvaraju usisni kanal prema ventilima. Oblikovane su tako da èak i kad su postavljene okomito na kretanje zraka, ne zatvaraju protok zraka, ¹to za posljedicu ima poveæanje brzine protoka zraka kroz taj tunel.
Znaèi, u cilindar ulazi zrak iz dva tunela, iz jednog malom brzinum (nema nikakvog otpora u tunelu), i iz drugog puno veæom brzinom (zbog swirl klapni). Kad se te dvije struje sretnu nastaju turbulencije i vrtlo¾enje zraka. Ako u to vrijeme ubaci¹ i gorivo u cilindar, ono se homogeno pomije¹a sa zrakom i ima¹ puno bolju smjesu nego bez swirl sistema.

©to se VTEC-a tiæe, opet nije tako. Prebacivanje klackalica ima za posljedicu to da umjesto ni¾ih brijegova na bregastoj, ventile di¾u i spu¹taju vi¹i brijegovi. Rezultat toga je da ventili dulje ostaju otvoreni kod usisne faze ¹to omoguæava usisavanje veæe kolièine zraka.  :ok:

Al malo smo u  :off oti¹li  :hehe: