Swirl ne zatvara dotok zraka!!
Na niskim okretajima pritvori klapnu u usisnoj grani i time se ubrza protok zraka kroz taj tunel. Na višim okretajima swirl klapna je paralelna sa strujanjem zraka i ne stvara nikakav otpor ni ne utječe na brzinu protoka zraka.
I VTEC ne radi tako kako si opisao, auto cijelo vrijeme radi na isti broj ventila. VTEC funkcionira tako da pomoću hidraulike odvaja ili spaja klackalice iznad određenih profila bregaste, te time povećava ili skračuje vrijeme kroz koje motor usisava zrak u cilindar.
ajmo ovako radio sam i jedno i drugo vidio vlastirim ocima dirao vlastitim rukama
serijska vtec bregasta ima 8brijegova na usisu 4 manja 4 veca ventili se otvaraju preko klackalica
bez tlaka ulja prijhe nego sta otvori vtec ventil od ulja veliki brijeg ne otvara ventil i krtoz taj kanal tunel ili kakao vec protoka nema
swiril klapna nije jedna nego 4
na jtd glavi imas 8kanala svaki ventil svoj kanal
na nizim okretajima se zatvaraju 4 kanala
i auto radi na 4 ventila
swiril klapne i kada su otvorene smetaju protoku zraka ma kako god da stajale jer je na tom mjestu di je klapna smeta strujanju zraka i na ta 4 ventila nije isti dotok zraka i to ubija performanse nisu bas neke razlike jer se dizel ne vrti jako
ali to je samo napravljeno kako bi se izvukla bolja eko norma
ako ne vjerujes mozemo napravit flow test obje grane pa vidit koliko ima cmf grana sa i bez klapni
evo slikovito objasnjenje
sad ti opet reci kako je moja tvrdnja da auto radi na samo 4 usisna ventila netocna