03-12-2024, 21:06:54

Autor Tema: Performanse nakon skidanja DPF-a , blokiranja EGR-a i SWIRL-a?  (Posjeta: 82587 vremena)

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline Surovi

  • Trade Count: (0)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 884
  • Karma: 13
  • Spol: Muški
  • Alfa Romeo Croma 1.9 JTD 16V
    • Zagreb
Pozdrav!
Kako bi se auto trebao ponašat nakon što se ukloni DPF (kompletni lonac) I blokira EGR?
Mislim prvenstveno na snagu (brzinu, ubrzanje) i potrošnju.
Hvala!
 

Offline fiatuno

  • Trade Count: (+13)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 1126
  • Karma: 37
  • Spol: Muški
  • Audi za svaki dan Fiat za vikend...
    • Velika Britanija - Zlobin
O kojem je opće autu riječ?

Ako napraviš samo navedeno uvalio si se u probleme
Znaci maknes sve katalizatore i dpf stavis panel filter sve ostalo serijsko
Snaga se da dignut nekih 30% da traje al ne trosi manje
Odluci sta želiš snagu il potrošnju
.....................
 

Offline Surovi

  • Trade Count: (0)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 884
  • Karma: 13
  • Spol: Muški
  • Alfa Romeo Croma 1.9 JTD 16V
    • Zagreb
Croma 1,9 JTDm 16v (150ks).
Zašto sam se uvalio u probleme?
To je napravljeno da se izbjegne gnjavaža s DPF-om i problemi s usisnom granom i EGR-om.
Kako bi se nakon toga auto trebao ponašat?
Moj ide malo slabije i malo više troši. Ponovio sam gotovo istih istih 1000 km kao prije skidanja (oko 350 km gradske i prigradske vožnje i oko 650 km autoceste) i trudio se držat isti način/tempo vožnje. Nakon tih zahvata je trošio 0,2L više na 1000 km i malo slabije vuče u cijelom području rada. Osim toga osjetim da negdje između 2800 i 3000 o/min malo jače cukne/povuče. Ne uvijek ali često. Prije je to bilo na oko 2500 o/min i bilo je blaže.
« Zadnja izmjena: 28-04-2013, 12:36:04 od Surovi »
 

Offline fiatuno

  • Trade Count: (+13)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 1126
  • Karma: 37
  • Spol: Muški
  • Audi za svaki dan Fiat za vikend...
    • Velika Britanija - Zlobin
problem kod tog auta je sta su zakomplicirali sve pocevsi od onih sugavih leptira na usisu do milion stvari
cipaj taj auto i preporodit ces se
ako si imao problema sa egrom vjerovatno te sad muce klapne na usisu
skinu usisnu dole i pocisti ju iznutra dea klapne mogu slobodno radit
.....................
 

Offline Surovi

  • Trade Count: (0)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 884
  • Karma: 13
  • Spol: Muški
  • Alfa Romeo Croma 1.9 JTD 16V
    • Zagreb
Nisam imao problem ni s EGR-om ni s DPF-om.
Ponekad je malo znao trznut na oko 2000 o/min, al to je prestalo čim je skinut DPF i prije nego je u mapi isključena regeneracija.
Auto ima 40 tkm pa mi je teško vjerovat da je grana jako zaštopana, a pogotovo da se to osjeti tek kad se skine DPF i blokira EGR. Zar problemi s EGR-om ili DPF-om popravljaju probleme s klapnama pa se oni pojave i pokvare performanse nakon skidanja DPF-a ili blokiranja EGR-a?
Čini mi se da je to nemoguće.
Auto ni sad ne ide loše ali mi nije jasno kako može ić nešto lošije nakon blokiranja EGR-a i isključivanja regeneracije.
Samo fizičko skidanje DPF-a nije toliko utjecalo.
 

Online danko0013

  • Član Alfa Kluba 10
  • Trade Count: (+7)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 21099
  • Karma: 363
  • Spol: Muški
  • GT 1600 Junior X2 Berlina 1750
    • Bjelovar
    • AutoServisJunior
a moraš ga mapirati da sve funkcionira kako treba, dpf ti je skinut i ugašena regeneracija egr isključen i blindiran i sada treba sve prilagoditi tome
Nije bolest sve što boli
 

Offline Surovi

  • Trade Count: (0)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 884
  • Karma: 13
  • Spol: Muški
  • Alfa Romeo Croma 1.9 JTD 16V
    • Zagreb
Ehh...ima logike al zakaj baš meni troši više, a svima manje  :wal:
 

Online danko0013

  • Član Alfa Kluba 10
  • Trade Count: (+7)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 21099
  • Karma: 363
  • Spol: Muški
  • GT 1600 Junior X2 Berlina 1750
    • Bjelovar
    • AutoServisJunior
Ehh...ima logike al zakaj baš meni troši više, a svima manje  :wal:

zato što radi krivo to jest podešena je za tvorničku situaciju a sada nije, niti jedan auto nije isti, mogu biti dva ista identična da jedan leti već tvornički a da jedan ne miče sa mjesta  :da:

meni je pala potrošnja samo za pola litre do litru kako sam sam to sve pogasio i mapirao, vozim se isto a auto lakše ide  :ok:
Nije bolest sve što boli
 

Offline Surovi

  • Trade Count: (0)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 884
  • Karma: 13
  • Spol: Muški
  • Alfa Romeo Croma 1.9 JTD 16V
    • Zagreb
Hvala!
To s padom potrošnje kužim. Prošli auto mi je bio čipan +30%.
Iznenadio me pad performansi i porast potrošnje jer to još do sad nisam pročitao.
Vjerojatno većina odmah digne snagu pa to ne mogu primjetiti.
Osim performansi sad jasno čujem i nešto kao blowoff ali viših frekvencija. U prvoj i drugoj ako lagano krećem.
Što je tome uzrok?
 

Online danko0013

  • Član Alfa Kluba 10
  • Trade Count: (+7)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 21099
  • Karma: 363
  • Spol: Muški
  • GT 1600 Junior X2 Berlina 1750
    • Bjelovar
    • AutoServisJunior
Hvala!
To s padom potrošnje kužim. Prošli auto mi je bio čipan +30%.
Iznenadio me pad performansi i porast potrošnje jer to još do sad nisam pročitao.
Vjerojatno većina odmah digne snagu pa to ne mogu primjetiti.
Osim performansi sad jasno čujem i nešto kao blowoff ali viših frekvencija. U prvoj i drugoj ako lagano krećem.
Što je tome uzrok?

fućka ha?

dpf skinut i otvoreniji ispuh povećavaju efekt fućkanja  :song:

Nije bolest sve što boli
 

Offline Surovi

  • Trade Count: (0)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 884
  • Karma: 13
  • Spol: Muški
  • Alfa Romeo Croma 1.9 JTD 16V
    • Zagreb
Odg: Performanse nakon skidanja DPF-a , blokiranja EGR-a i SWIRL-a?
« Odgovori #10 u: 29-04-2013, 21:06:04 »
Al kaj to fućka kad se oduzme gas? Pa nema blowoff.
 

Online danko0013

  • Član Alfa Kluba 10
  • Trade Count: (+7)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 21099
  • Karma: 363
  • Spol: Muški
  • GT 1600 Junior X2 Berlina 1750
    • Bjelovar
    • AutoServisJunior
Odg: Performanse nakon skidanja DPF-a , blokiranja EGR-a i SWIRL-a?
« Odgovori #11 u: 29-04-2013, 21:11:07 »
Al kaj to fućka kad se oduzme gas? Pa nema blowoff.

jel ti fućka non stop dok krećeš koliko dodaješ gas toliko fućka i onda najednom utihne,

primjer voziš u koloni 1 brzinom malo voziš na 1000 okretaja malo na 1800 okretaja kako se kola ubrzava i usporava, kada kolona ubrzava fućka a kada usporava čudno neko kao ćuuuh ne znam kako bi to opisao  :?:
Nije bolest sve što boli
 

Offline Surovi

  • Trade Count: (0)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 884
  • Karma: 13
  • Spol: Muški
  • Alfa Romeo Croma 1.9 JTD 16V
    • Zagreb
Odg: Performanse nakon skidanja DPF-a , blokiranja EGR-a i SWIRL-a?
« Odgovori #12 u: 29-04-2013, 23:12:07 »
ja čujem uglavnom ovo ćuuuh  :)  kad promjenim iz prve u drugu ili iz druge u treću pri nižim okretajima ako ne ubrzavam naglo. Ko da kamion vozim  :craz
 

Online danko0013

  • Član Alfa Kluba 10
  • Trade Count: (+7)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 21099
  • Karma: 363
  • Spol: Muški
  • GT 1600 Junior X2 Berlina 1750
    • Bjelovar
    • AutoServisJunior
Odg: Performanse nakon skidanja DPF-a , blokiranja EGR-a i SWIRL-a?
« Odgovori #13 u: 30-04-2013, 08:06:13 »
ja čujem uglavnom ovo ćuuuh  :)  kad promjenim iz prve u drugu ili iz druge u treću pri nižim okretajima ako ne ubrzavam naglo. Ko da kamion vozim  :craz

to ti je jtd  :hehe:
Nije bolest sve što boli
 

Offline Surovi

  • Trade Count: (0)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 884
  • Karma: 13
  • Spol: Muški
  • Alfa Romeo Croma 1.9 JTD 16V
    • Zagreb
Odg: Performanse nakon skidanja DPF-a , blokiranja EGR-a i SWIRL-a?
« Odgovori #14 u: 30-04-2013, 08:47:11 »
Aha :)
Ne smeta mi. Drugačije je nego na TDI motorima pa me iznenadilo.
 

Offline buzz11

  • Trade Count: (+3)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 4251
  • Karma: 209
  • Spol: Muški
  • This time, next year, will be millionaire
    • Rapperswil, Switzerland
    • Personal web site
Odg: Performanse nakon skidanja DPF-a , blokiranja EGR-a i SWIRL-a?
« Odgovori #15 u: 30-04-2013, 10:30:11 »
Taj ćuuh kad otpustiš gas se ponekad čuje jer naglo padne tlak na brizgaljkama. Ne čuje se uvijek. Samo tjeraj dalje...pun gas.  :sport: :drive:
Ex: AR 33 1.7 16V, Fiat Brava 1.4 12V, AR 156 2.4 JTD, AR Giulietta 1.4 TB, A3 2.0 TFSI, AR 147 1.9 JTDm Q2
Trenutno: AR 147 1.9 JTD, Fiat Bravo 1.4TB MultiAir Sport
 

Offline Surovi

  • Trade Count: (0)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 884
  • Karma: 13
  • Spol: Muški
  • Alfa Romeo Croma 1.9 JTD 16V
    • Zagreb
Odg: Performanse nakon skidanja DPF-a , blokiranja EGR-a i SWIRL-a?
« Odgovori #16 u: 30-04-2013, 10:54:28 »
Hvala!
 

novitecalfa159

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: Performanse nakon skidanja DPF-a , blokiranja EGR-a i SWIRL-a?
« Odgovori #17 u: 23-02-2014, 13:29:27 »
Koje su prednosti a koje su mane kad se ovo napravi DPF off, EGR off, Swirl flaps off, ili da li je najbolje auto imat kakav je tvornicki, molim vasa strucna misljenja :))) recimo ovo je sve vezano sta se to crni u mojoj alfi :)
I da li je pametno, da li steti sve to vise motoru, da li motor vise trosi, kakav je za prirodu hahaha mislim na tehnicki???
 

Online danko0013

  • Član Alfa Kluba 10
  • Trade Count: (+7)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 21099
  • Karma: 363
  • Spol: Muški
  • GT 1600 Junior X2 Berlina 1750
    • Bjelovar
    • AutoServisJunior
Odg: Performanse nakon skidanja DPF-a , blokiranja EGR-a i SWIRL-a?
« Odgovori #18 u: 23-02-2014, 13:33:05 »
imaš hrpu tema o tome i iskustava DPF EGR bih svakako preporučio a ako mapiraš auto onda i swirl

ja sam sve uklonio od navedenog ali ja nisam mjerodavan jer imam i veću turbinu i drugačiji usis i skroz otvoren ispuh  :da:
Nije bolest sve što boli
 

novitecalfa159

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: Performanse nakon skidanja DPF-a , blokiranja EGR-a i SWIRL-a?
« Odgovori #19 u: 23-02-2014, 13:37:15 »
ma sve je to ok...ali recimo ja auto nebi cipiro nego ostavio tih 150 ks da miruju :)) recimo da zelim sve to iskljucit i napravit...koje su prednosti a koje mane
 

Online danko0013

  • Član Alfa Kluba 10
  • Trade Count: (+7)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 21099
  • Karma: 363
  • Spol: Muški
  • GT 1600 Junior X2 Berlina 1750
    • Bjelovar
    • AutoServisJunior
Odg: Performanse nakon skidanja DPF-a , blokiranja EGR-a i SWIRL-a?
« Odgovori #20 u: 23-02-2014, 13:38:38 »
ma sve je to ok...ali recimo ja auto nebi cipiro nego ostavio tih 150 ks da miruju :)) recimo da zelim sve to iskljucit i napravit...koje su prednosti a koje mane

moraš prilagoditi mapu jer nije više ništa isto, snaga ne mora rasti ali se mora sve prialgoditi  :da:
Nije bolest sve što boli
 

novitecalfa159

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: Performanse nakon skidanja DPF-a , blokiranja EGR-a i SWIRL-a?
« Odgovori #21 u: 23-02-2014, 13:44:16 »
ma cekaj jesi ti taj sta si bio kod darka u rijeci ako se ne varam :)
 

Offline GTzadar

  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 9600
  • Karma: 331
  • Spol: Muški
  • Gt 1.9 jtdm
    • Zadar
Odg: Performanse nakon skidanja DPF-a , blokiranja EGR-a i SWIRL-a?
« Odgovori #22 u: 23-02-2014, 13:45:51 »
ma sve je to ok...ali recimo ja auto nebi cipiro nego ostavio tih 150 ks da miruju :)) recimo da zelim sve to iskljucit i napravit...koje su prednosti a koje mane

Mana je veće zagađivanje okoliša , egr i dpf.
Swirl ne diraj , ja sam probao ugasit al auto lošije ide.
Samo sam sebi dao posla ponovo to osposobiti  :hap:
.... sempre gilles ....
 

novitecalfa159

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: Performanse nakon skidanja DPF-a , blokiranja EGR-a i SWIRL-a?
« Odgovori #23 u: 23-02-2014, 13:47:09 »
sta ja znam :) po ovo me bi zakljucio mani se corava posla :) servisiraj i odrzavaj uredno auto
 

Offline GTzadar

  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 9600
  • Karma: 331
  • Spol: Muški
  • Gt 1.9 jtdm
    • Zadar
Odg: Performanse nakon skidanja DPF-a , blokiranja EGR-a i SWIRL-a?
« Odgovori #24 u: 23-02-2014, 13:50:55 »
sta ja znam :) po ovo me bi zakljucio mani se corava posla :) servisiraj i odrzavaj uredno auto

Egr i dpf poželjno maknuti jer znaju raditi dosta problema, pogotovo egr  :hap:
A ostalo nebi ni ja dirao.
.... sempre gilles ....
 

novitecalfa159

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: Performanse nakon skidanja DPF-a , blokiranja EGR-a i SWIRL-a?
« Odgovori #25 u: 23-02-2014, 13:52:28 »
znaci katalizator bacim u smece a egr zacepim :)
 

Offline GTzadar

  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 9600
  • Karma: 331
  • Spol: Muški
  • Gt 1.9 jtdm
    • Zadar
Odg: Performanse nakon skidanja DPF-a , blokiranja EGR-a i SWIRL-a?
« Odgovori #26 u: 23-02-2014, 13:54:45 »
znaci katalizator bacim u smece a egr zacepim :)

Egr se začepi ali ga moraš i u mapi ugasit, dpf isto ima svoju shemu za eliminirat ga.
.... sempre gilles ....
 

novitecalfa159

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: Performanse nakon skidanja DPF-a , blokiranja EGR-a i SWIRL-a?
« Odgovori #27 u: 23-02-2014, 13:59:05 »
odlicno...i kako ti auto ide....mislim kako bi isao jedan jtdm 16v 150ks bez cipa, ali da mu se sve to blokira
 

Offline alfa166tuner

  • Trade Count: (+8)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 918
  • Karma: 35
  • Spol: Muški
  • ECU freak
    • Zagreb
Odg: Performanse nakon skidanja DPF-a , blokiranja EGR-a i SWIRL-a?
« Odgovori #28 u: 23-02-2014, 16:33:16 »
Mane su jedino da se duze treba da zagrije motor ako ugasis egr.

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk

 

Online danko0013

  • Član Alfa Kluba 10
  • Trade Count: (+7)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 21099
  • Karma: 363
  • Spol: Muški
  • GT 1600 Junior X2 Berlina 1750
    • Bjelovar
    • AutoServisJunior
Odg: Performanse nakon skidanja DPF-a , blokiranja EGR-a i SWIRL-a?
« Odgovori #29 u: 23-02-2014, 20:52:12 »
Mane su jedino da se duze treba da zagrije motor ako ugasis egr.

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk

 :good post

meni ide odlično  :wz
Nije bolest sve što boli