da i ja dam svoje maslo
159 2,4 ti 210 Serija
EGR nema
DPF nema
Downpipe nema
K&N ima
Remap by Bertol
predjeno od radova 47000 no problem
gasenje EGR-a, moze a nemora biti, sve zavisi kako se i di vozi.
Ako je pretezno grad preporucljivo, jer kad se zastopa auto npr. na 3300 1/min i nekih 80 na sat po gradu odjednom izgubi snagu i padne na neznam vise nekih 1200-1500 okreaja ako ne i nize, i ne prima gas (sto vise zastopan to mu duze treba da opet primi gas, zeznuto kad hoces negdje brze krenut ukljucit se u promet iz sporedne a on nejde
), onda odjednom primi i poleti, tako je meni bilo na 166.
Poanta odmah ugasio na 159 cim sam je uzeo sa 140000km (autoput 80%). Auto se nesto duze grije tj. treba mu duze jer ne vuce vise sagorjele plinove, nego vuce cisti zrak. Ako se ima duza relacija za vozit nije nikaki problem ugasiti ga. U njemackoj EGR ili AGR oko 90 €. Meni je pocelo sa nekih 270000 tisuca km blokiranje EGR-a na 166.
Chipanje, (po mome optimiranje) trazenje optimale za djelove koji su ugradjeni jer ko sto je vec bilo pisalo niti jedan auto ne samo alfa nije isti ili ista, jer svi djelovi imaju svoju toleranciju. Mape su radjene po prosjeku mjerenja xx autiju i trazena sredina po kojoj je je radjena mapa i koja je stavljena na svaki ECU. Po mome onda optimiranje sa poboljsanjem performanci.
Skidanje i deaktivacija katova i DPF-a, auto bolje ide lakse dise, treba mu jos nesto malo duze da se zagrije jer je ispuh otvoren i svi vruci plinovi idu van jer ih nema sto puno kociti. (zima jos duze)
Nakon sto ima ljeka i za zastopane DPF-ove i da se nemoraju uzimati novi, vjerojatno ce ici opet gore jer mi se nejde u zatvor i gledati da nebude zastopanost vise od 30% (aditivi koji su istrazeni po ocitavanju ECU-a). Jucer sam bio na Tuning World Messe u Friedrichshafenu na Bodenskom Jezeru i ima interesantnih stvari, koji bi bili i za Servise
. Da se Performance ne gube previse radit ce se na drugim stvarima, (Danko
)
Da sam u HR DPF bi iso van.
Swirlovi, ja ih vise nemam, i dobro je tako nakon sto sam vec od par njih cuo a i reko mi je jedan decko sto zna sta radi da je imo totalku motora za radit jer je uletio taj glupi plasticni leptir kojeg su mogli napraviti od aluminija ako su vec isli na tezinu (ironija)
: . Sto se tice da odozdola u nizim okretajima slabije ide mislim da sa nasim autima niko nejde na neke 1/4 milje trke niti mjeri u 0,001 sec., da bi bilo toliko kobno, (a auto jos lakse ide od nekih 2000, stari se osjecaj vratio sa 166
i posto ga u 1. u startu ne stiscem neznam koliko radi ostalih djelova nije mi toliko strasno i uvjeren sam da bi i vecina bila zadovoljna kad osjeti razliku sa istom mapom u medjuubrzavanjima.
Osobno ne osjetim nista puno u startu, dapace oni koji su sjeli 1. puta od drugih alfista u Njemackoj kazu ludilo.
Evo sad bas gledam od prosle godine kako sam cistio granu i maknuo svirlove potrosnja pala za nekih 0,5 litre., nisam preso 10l/100km.
Fazit: EGR deaktivirat i blokat (preventiva), Swirlovi van (da nebi uletili Preventiva), kako su mi rekli (Firma HJS jucer na Tuning World-u) da katovi na novijim autima vec i jesi sa 200 celija radi pre velikog prigusivanja u sklopu sa DPFom ostavit ih unutra ali DPF van i stavit si ili cijev ili protocni lonac.
Solidna Mapa, ulozak K&N filtera (jako se osjeti u niskim okretajima) i to je to.
Usis: Ociscen i pri tom radu maknuti svirlovi. (zadovoljan)
Potrosnja na 23305 km 9,4 prosjek, najniza 7,19, i najvisa 12,87
, vecinom pun i sa 4 osobe, put za HR oko 8,30, i dolje takodjer tako neka potrosnja.
To su moja iskustva.