13-06-2024, 15:46:08

Autor Tema: Performanse nakon skidanja DPF-a , blokiranja EGR-a i SWIRL-a?  (Posjeta: 74298 vremena)

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline fiatuno

  • Trade Count: (+13)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 1126
  • Karma: 37
  • Spol: Muški
  • Audi za svaki dan Fiat za vikend...
    • Velika Britanija - Zlobin
Odg: Performanse nakon skidanja DPF-a , blokiranja EGR-a i SWIRL-a?
« Odgovori #60 u: 04-03-2014, 01:18:09 »
Pa reko ti budem, netočna je, jer swirl klapne (znam da su 4 a ne jedna) ni u jednom trenutku ne zatvaraju usisni kanal prema ventilima. Oblikovane su tako da čak i kad su postavljene okomito na kretanje zraka, ne zatvaraju protok zraka, što za posljedicu ima povećanje brzine protoka zraka kroz taj tunel.
Znači, u cilindar ulazi zrak iz dva tunela, iz jednog malom brzinum (nema nikakvog otpora u tunelu), i iz drugog puno većom brzinom (zbog swirl klapni). Kad se te dvije struje sretnu nastaju turbulencije i vrtloženje zraka. Ako u to vrijeme ubaciš i gorivo u cilindar, ono se homogeno pomiješa sa zrakom i imaš puno bolju smjesu nego bez swirl sistema.

Što se VTEC-a tiće, opet nije tako. Prebacivanje klackalica ima za posljedicu to da umjesto nižih brijegova na bregastoj, ventile dižu i spuštaju viši brijegovi. Rezultat toga je da ventili dulje ostaju otvoreni kod usisne faze što omogućava usisavanje veće količine zraka.  :ok:

Al malo smo u  :off otišli  :hehe:
neda mi se objasnjavat ti jer ispada da se prepucavam s tobom
znaci na sve i jednom autu je napravljeno da se zatvori 1 kanal kod motora s 4v po cilindru
na nekim imas par rupica od mm

vtec osnova je da utjece na protok zraka i punjenje cilindra ok mjenja se i kut ali to je nebitno

kad stavis stage 3 bregaste na vtec motor imas dva identicna brijega na usisu princip ostaje isti i dalje
al vtec se drukcije podesi



ja i dalje stojim iza toga da svaka smetnja u usisu je risatrikcija koju treba maknut
.....................
 

Offline bax145Q4

  • Član Alfa Kluba 4
  • Trade Count: (0)
  • Pripravnik
  • *
  • Postova: 106
  • Karma: 6
  • Spol: Muški
  • Alfa145Q4,147GTA,159 2.4TI,500 1.2 16v,Yugo 1.6...
    • Zlobin-Rijeka
Odg: Performanse nakon skidanja DPF-a , blokiranja EGR-a i SWIRL-a?
« Odgovori #61 u: 04-03-2014, 05:40:23 »
Swirl ne zatvara dotok zraka!!
Na niskim okretajima pritvori klapnu u usisnoj grani i time se ubrza protok zraka kroz taj tunel. Na višim okretajima swirl klapna je paralelna sa strujanjem zraka i ne stvara nikakav otpor ni ne utječe na brzinu protoka zraka.

I VTEC ne radi tako kako si opisao, auto cijelo vrijeme radi na isti broj ventila. VTEC funkcionira tako da pomoću hidraulike odvaja ili spaja klackalice iznad određenih profila bregaste, te time povećava ili skračuje vrijeme kroz koje motor usisava zrak u cilindar.
Evo vidis da ipak zatvara jedan ventil
http://www.fiatforum.com/gallery/data/500/inlet4.jpg
 

Offline Mika

  • Trade Count: (+6)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 6031
  • Karma: 207
  • Spol: Muški
  • 159 SW 1.9 JTDm
    • Krapina
Odg: Performanse nakon skidanja DPF-a , blokiranja EGR-a i SWIRL-a?
« Odgovori #62 u: 04-03-2014, 07:54:53 »

ja i dalje stojim iza toga da svaka smetnja u usisu je risatrikcija koju treba maknut

Ma nije to prepucavanje, iznosimo mišljenje  :ok:

Što se ovog citiranog tiće, slažem se, sve što radi otpor protoku zraka treba iznaciti  :ok:

@ bax145Q4 - ja iz uve slike ne vidim ništa, otvara mi ju u nekoj kriminalno niskoj rezoluciji
 

Offline GTzadar

  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 9598
  • Karma: 331
  • Spol: Muški
  • Gt 1.9 jtdm
    • Zadar
Odg: Performanse nakon skidanja DPF-a , blokiranja EGR-a i SWIRL-a?
« Odgovori #63 u: 04-03-2014, 08:02:51 »
Po ovim teorijama swirl je višak dijelova ... auto bi trebalo ić bolje bez i etc.
E sad meni u praksi ispalo obrnuto ... auto je bio normalan , standardna mapa , ništa dirano ... swirl blokiran na otvoreno.
Kako i zašto nemam blage veze ...  ::)

Ali neće mi vrag dati mira pa ću na kraju skinut i granu i glavu da vidim ja to sve uživo  :hap: :hehe:
.... sempre gilles ....
 

Online danko0013

  • Član Alfa Kluba 10
  • Trade Count: (+7)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 21023
  • Karma: 362
  • Spol: Muški
  • GT 1600 Junior X2 Berlina 1750
    • Bjelovar
    • AutoServisJunior
Odg: Performanse nakon skidanja DPF-a , blokiranja EGR-a i SWIRL-a?
« Odgovori #64 u: 04-03-2014, 14:48:22 »
Po ovim teorijama swirl je višak dijelova ... auto bi trebalo ić bolje bez i etc.
E sad meni u praksi ispalo obrnuto ... auto je bio normalan , standardna mapa , ništa dirano ... swirl blokiran na otvoreno.
Kako i zašto nemam blage veze ...  ::)

Ali neće mi vrag dati mira pa ću na kraju skinut i granu i glavu da vidim ja to sve uživo  :hap: :hehe:

zato ti i nije bilo bolje
Nije bolest sve što boli
 

Offline Seb

  • Trade Count: (+2)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 16022
  • Karma: 542
  • Spol: Muški
    • Velika Mlaka
Odg: Performanse nakon skidanja DPF-a , blokiranja EGR-a i SWIRL-a?
« Odgovori #65 u: 04-03-2014, 16:31:55 »
što se tiče Swirla tj njegove funkcije...
na usisnoj grani postoji jedna veča rupa i jedna manja...na niskim okr manja je zatvorena kako bi zrak išo samo na veču i u tom slučaju direktno tuko na jedan usisni ventil...samim time kad tako zrak ulazi u cilindar vrtloži smjesu kako bi motor bolje sagorjevo i daje živost samom motoru na niskim okr jer je poznato da su 4 ventiliski motori malo tromiji na nižim okr pa možemo reći da Swirl simulira rad 2 ventilskog motora na taj način..nakon x t okr klapne se otvaraju kako bi dale puni dotok zraka u motor da motor može ispoljit punu snagu...vrijeme dok je Swirl zatvoren zrak ide na oba dva usisna ventila samo onaj ventil koji je direktno na udaru pušta veču količinu zraka u cilindar kako bi se smjesa vrtložila
grana

glava
 

Offline GTzadar

  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 9598
  • Karma: 331
  • Spol: Muški
  • Gt 1.9 jtdm
    • Zadar
Odg: Performanse nakon skidanja DPF-a , blokiranja EGR-a i SWIRL-a?
« Odgovori #66 u: 04-03-2014, 18:35:21 »
Super , još da nisu to sve napravili od plastičurine bilo bi odlično  :hap:  :ok:


.... sempre gilles ....
 

Offline alfa166tuner

  • Trade Count: (+8)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 918
  • Karma: 35
  • Spol: Muški
  • ECU freak
    • Zagreb
Odg: Performanse nakon skidanja DPF-a , blokiranja EGR-a i SWIRL-a?
« Odgovori #67 u: 04-03-2014, 19:31:42 »
evo vam swirl mapa od 2.4 159tke



možemo vidjet da su u svim uvjetima otvorene preko 3000, ili kada jače ubrzavamo prije se otvore,
isto tako dok kruzaš (malo mm3 i rpm)  su više zatvoreni
 

Offline Dama 166

  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 3780
  • Karma: 54
  • Spol: Muški
  • AR 166 2,4/159ti 2,4/Spider 3.0 24V/ 159ti 1750tbi
    • Njemacka, Stuttgart
Odg: Performanse nakon skidanja DPF-a , blokiranja EGR-a i SWIRL-a?
« Odgovori #68 u: 05-05-2014, 14:28:46 »
da i ja dam svoje maslo :)

159 2,4 ti 210 Serija
EGR nema
DPF nema
Downpipe nema
K&N ima
Remap by Bertol
predjeno od radova 47000 no problem

gasenje EGR-a, moze a nemora biti, sve zavisi kako se i di vozi.
Ako je pretezno grad preporucljivo, jer kad se zastopa auto npr. na 3300 1/min i nekih 80 na sat po gradu odjednom izgubi snagu i padne na neznam vise nekih 1200-1500 okreaja ako ne i nize, i ne prima gas (sto vise zastopan to mu duze treba da opet primi gas, zeznuto kad hoces negdje brze krenut ukljucit se u promet iz sporedne a on nejde  :o000: :o000:), onda odjednom primi i poleti, tako je meni bilo na 166.
Poanta odmah ugasio na 159 cim sam je uzeo sa 140000km (autoput 80%). Auto se nesto duze grije tj. treba mu duze jer ne vuce vise sagorjele plinove, nego vuce cisti zrak. Ako se ima duza relacija za vozit nije nikaki problem ugasiti ga. U njemackoj EGR ili AGR oko 90 €. Meni je pocelo sa nekih 270000 tisuca km blokiranje EGR-a na 166.

Chipanje, (po mome optimiranje) trazenje optimale za djelove koji su ugradjeni jer ko sto je vec bilo pisalo niti jedan auto ne samo alfa nije isti ili ista, jer svi djelovi imaju svoju toleranciju. Mape su radjene po prosjeku mjerenja xx autiju i trazena sredina po kojoj je je radjena mapa i koja je stavljena na svaki ECU. Po mome onda optimiranje sa poboljsanjem performanci.

Skidanje i deaktivacija katova i DPF-a,  auto bolje ide lakse dise, treba mu jos nesto malo duze da se zagrije jer je ispuh otvoren i svi vruci plinovi idu van jer ih nema sto puno kociti. (zima jos duze)
Nakon sto ima ljeka i za zastopane DPF-ove i da se nemoraju uzimati novi, vjerojatno ce ici opet gore jer mi se nejde u zatvor i gledati da nebude zastopanost vise od 30% (aditivi koji su istrazeni po ocitavanju ECU-a). Jucer sam bio na Tuning World Messe u Friedrichshafenu na Bodenskom Jezeru i ima interesantnih stvari, koji bi bili i za Servise :). Da se Performance ne gube previse radit ce se na drugim stvarima,  (Danko  :mahm )
Da sam u HR DPF bi iso van.

Swirlovi, ja ih vise nemam, i dobro je tako nakon sto sam vec od par njih cuo a i reko mi je jedan decko sto zna sta radi da je imo totalku motora za radit jer je uletio taj glupi plasticni leptir kojeg su mogli napraviti od aluminija ako su vec isli na tezinu (ironija) :funny: . Sto se tice da odozdola u nizim okretajima slabije ide mislim da sa nasim autima niko nejde na neke 1/4 milje trke niti mjeri u 0,001 sec., da bi bilo toliko kobno, (a auto jos lakse ide od nekih 2000, stari se osjecaj vratio sa 166 :) i posto ga u 1. u startu ne stiscem neznam koliko radi ostalih djelova nije mi toliko strasno i uvjeren sam da bi i vecina bila zadovoljna kad osjeti razliku sa istom mapom u medjuubrzavanjima.
Osobno ne osjetim nista puno u startu, dapace oni koji su sjeli 1. puta od drugih alfista u Njemackoj kazu ludilo.

Evo sad bas gledam od prosle godine kako sam cistio granu i maknuo svirlove potrosnja pala za nekih 0,5 litre., nisam preso 10l/100km.


Fazit: EGR deaktivirat i blokat (preventiva), Swirlovi van (da nebi uletili Preventiva), kako su mi rekli (Firma HJS jucer na Tuning World-u) da katovi na novijim autima vec i jesi sa 200 celija radi pre velikog prigusivanja u sklopu sa DPFom ostavit ih unutra ali DPF van i stavit si ili cijev ili protocni lonac.
Solidna Mapa, ulozak K&N filtera (jako se osjeti u niskim okretajima) i to je to. 

Usis: Ociscen  i pri tom radu maknuti svirlovi. (zadovoljan)

Potrosnja na 23305 km 9,4 prosjek, najniza 7,19, i najvisa 12,87 :), vecinom pun i sa 4 osobe, put za HR oko 8,30, i dolje takodjer tako neka potrosnja.

To su moja iskustva.
 

Offline dusan147

  • Trade Count: (0)
  • Pripravnik
  • **
  • Postova: 285
  • Karma: 10
  • Spol: Muški
  • Giulia Veloce 2.2 210KS Q4 AT8
    • Novi Sad
Odg: Performanse nakon skidanja DPF-a , blokiranja EGR-a i SWIRL-a?
« Odgovori #69 u: 11-08-2014, 10:27:34 »
Ranije je zatvoren EGR, a iberlauf otkačen od creva koje ide na ulaz u kompresor, pa stavljen BMC-CDA, FMIC, izbačen iz usisne grane leptir za gašenje motora i swirls krilca.

Za razliku od moje prethodne Alfe (147 JTD 8v) ovde je leptir za gašenje kontolisan elektronikom, pa se samo na dijagnostici (MES) vidi greška, koja nema nikakvog uticaja na rad motora. I bez tog leptira se JTDm gasi kao i pre, iako postoji mali rizik da u slučaju iberturaže motor ne bude dovoljno brzo ugašen.

Na snimcima je osovina krilaca (može da se izvadi tek pošto se krilca pokidaju), aluminijumski deo usisne grane bez krilaca (otvori ležišta osovina krilaca su zatvoreni zavarivanjem) i plastični deo usisne grane posle čišćenja u ultrazvučnoj kadi.

Plastična usisna grana na Euro4 JTDm GT (Magneti Marelli, ePer No. 55202680) ista je kao i ona kod restilizovanih 1.9 JTDm 159ki (do 2010.) i bila je sasvim prohodna, ali ne i čista, pa je rađeno ultrazvučno pranje, jer grana ne može da se otvori i ručno očisti od gareži. Inače, otvori koji ostanu posle vađenja osovina krilaca (gore Ø7mm, dole Ø5mm) bi mogli da se zatvore i nekim šrafovima sa upuštenom glavom uz upotrebu termootpornog silikona za zaptivanje.

Pre godinu dana sam softverski "fiksirao" krilca u položaju "stalno otvoreno" i izmerio (MES) neke male dobitke u poboljšanom protoku vazduha...

Sad se (posle skidanja i leptira i krilaca) razlika i oseti: glatki rad na malim obrtajima u gradskim režimima vožnje, lakši ulazak u obrtaje i bolje ubrzanje. Podatak o potrošnji - kad potrošim ceo rezervoar...
« Zadnja izmjena: 11-08-2014, 10:28:31 od dusan147 »
Biti Merlin, ne Artur!
 

Offline Fre3man69

  • Trade Count: (0)
  • Učim polako
  • Postova: 13
  • Karma: 0
  • Spol: Muški
  • Alfa Romeo 147 1.9 JTDm
    • Zagreb
Odg: Performanse nakon skidanja DPF-a , blokiranja EGR-a i SWIRL-a?
« Odgovori #70 u: 17-12-2015, 15:20:43 »
Ljudi ,jel ima alfa 147 1.9 jtdm 8v, 120 konja, 2008.g. dpf?
 

Offline Seb

  • Trade Count: (+2)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 16022
  • Karma: 542
  • Spol: Muški
    • Velika Mlaka
Odg: Performanse nakon skidanja DPF-a , blokiranja EGR-a i SWIRL-a?
« Odgovori #71 u: 17-12-2015, 15:57:52 »
Ljudi ,jel ima alfa 147 1.9 jtdm 8v, 120 konja, 2008.g. dpf?
možda
 

Offline Fre3man69

  • Trade Count: (0)
  • Učim polako
  • Postova: 13
  • Karma: 0
  • Spol: Muški
  • Alfa Romeo 147 1.9 JTDm
    • Zagreb
Odg: Performanse nakon skidanja DPF-a , blokiranja EGR-a i SWIRL-a?
« Odgovori #72 u: 19-12-2015, 14:16:30 »
Znaci neke imaju,neke ne. Jel ja to mogu nekako vidjet dal ima ili nema? ili sa autom u neki servis da se provjeri?
 

Offline IvanGT

  • Administrator
  • Trade Count: (+2)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 5881
  • Karma: 69
  • Spol: Muški
  • - -
    • Zagreb
Odg: Performanse nakon skidanja DPF-a , blokiranja EGR-a i SWIRL-a?
« Odgovori #73 u: 19-12-2015, 14:20:21 »
Znaci neke imaju,neke ne. Jel ja to mogu nekako vidjet dal ima ili nema? ili sa autom u neki servis da se provjeri?

pa sagni se ispod auta i pogledaj dal ima ili nema...
on je na sredini auta.. ako imaš veći i manji lonac jedan do drugog to ti je dpf...
 

Offline Seb

  • Trade Count: (+2)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 16022
  • Karma: 542
  • Spol: Muški
    • Velika Mlaka
Odg: Performanse nakon skidanja DPF-a , blokiranja EGR-a i SWIRL-a?
« Odgovori #74 u: 19-12-2015, 14:32:30 »
Znaci neke imaju,neke ne. Jel ja to mogu nekako vidjet dal ima ili nema? ili sa autom u neki servis da se provjeri?
mogu ja po broju šasije
 

Offline Fre3man69

  • Trade Count: (0)
  • Učim polako
  • Postova: 13
  • Karma: 0
  • Spol: Muški
  • Alfa Romeo 147 1.9 JTDm
    • Zagreb
Odg: Performanse nakon skidanja DPF-a , blokiranja EGR-a i SWIRL-a?
« Odgovori #75 u: 19-12-2015, 14:35:14 »
Hvala ljudi na pomoci.evo broj sasije pa da budem siguran 100 posto. ZAR93700005258891
 

Offline sasa.baska

  • Član Alfa Kluba 2
  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 3192
  • Karma: 105
  • Spol: Muški
  • Giulia 🍀
    • Baška ' Krk
Odg: Performanse nakon skidanja DPF-a , blokiranja EGR-a i SWIRL-a?
« Odgovori #76 u: 19-12-2015, 14:50:53 »
Vozim 159 2.4 jtdm
Prije 65,000 km skinut DPF i ugasene regeneracije...do sada sve super funkcionira, ali pocela mi se palit lampica i kaze ''change engine oil''  :Crazy

dal to kompjuter zablesirao ili sta mu je sad.


inace auto ide normalno i sve pet  :ok:
 

Offline Seb

  • Trade Count: (+2)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 16022
  • Karma: 542
  • Spol: Muški
    • Velika Mlaka
Odg: Performanse nakon skidanja DPF-a , blokiranja EGR-a i SWIRL-a?
« Odgovori #77 u: 19-12-2015, 14:56:32 »
Vozim 159 2.4 jtdm
Prije 65,000 km skinut DPF i ugasene regeneracije...do sada sve super funkcionira, ali pocela mi se palit lampica i kaze ''change engine oil''  :Crazy

dal to kompjuter zablesirao ili sta mu je sad.


inace auto ide normalno i sve pet  :ok:
on računa od zadnjeg poništavanja na servisu kada je mijenjano ulje... Ako nije resetiran servis hoće upalit tu lampicu ili ti je već došlo vrijeme za novi servis... Osim km računa i dane
 

Offline sasa.baska

  • Član Alfa Kluba 2
  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 3192
  • Karma: 105
  • Spol: Muški
  • Giulia 🍀
    • Baška ' Krk
Odg: Performanse nakon skidanja DPF-a , blokiranja EGR-a i SWIRL-a?
« Odgovori #78 u: 19-12-2015, 15:13:22 »
on računa od zadnjeg poništavanja na servisu kada je mijenjano ulje... Ako nije resetiran servis hoće upalit tu lampicu ili ti je već došlo vrijeme za novi servis... Osim km računa i dane

ulje je mjenjano prije 2 tkm...a vjerovatno se komp nije resetirao ko zna od kad...

uglavnom zena se prepala, pa me zove, a ja na drugoj strani svijeta na brodu  :Crazy

hvala na odgovoru Seb  :ok:
 

Offline Seagull

  • Trade Count: (0)
  • Na probi
  • *
  • Postova: 53
  • Karma: 0
  • Spol: Muški
    • Split
Odg: Performanse nakon skidanja DPF-a , blokiranja EGR-a i SWIRL-a?
« Odgovori #79 u: 15-02-2016, 16:32:40 »
citam malo ovu temu,cini mi se da ova swirl krilca nije lose imat na autu ali je problem na 159 2.4 147 kw sta su plasticni pa pucaju .. ? mogu li se napraviti od inoxa,jeli rastavljiv taj dio poluzja i tih krilaca? mozda noviji model od 210 ks ima poboljsanu verziju? pa da pasu na ovu od 147 kw? ..jer ova ima najveci moment na 2000 okretaja,ako ta krilca imaju dobru ulogu do tog rezima steta ih je skidati..
 

Offline alfa166tuner

  • Trade Count: (+8)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 918
  • Karma: 35
  • Spol: Muški
  • ECU freak
    • Zagreb
Odg: Performanse nakon skidanja DPF-a , blokiranja EGR-a i SWIRL-a?
« Odgovori #80 u: 15-02-2016, 16:47:00 »
citam malo ovu temu,cini mi se da ova swirl krilca nije lose imat na autu ali je problem na 159 2.4 147 kw sta su plasticni pa pucaju .. ? mogu li se napraviti od inoxa,jeli rastavljiv taj dio poluzja i tih krilaca? mozda noviji model od 210 ks ima poboljsanu verziju? pa da pasu na ovu od 147 kw? ..jer ova ima najveci moment na 2000 okretaja,ako ta krilca imaju dobru ulogu do tog rezima steta ih je skidati..

nema nikakve razlika kad to skineš, bar ja nisam primjetio
 

Offline Surovi

  • Trade Count: (0)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 883
  • Karma: 13
  • Spol: Muški
  • Alfa Romeo Croma 1.9 JTD 16V
    • Zagreb
Odg: Performanse nakon skidanja DPF-a , blokiranja EGR-a i SWIRL-a?
« Odgovori #81 u: 15-02-2016, 18:33:30 »
Ma daaaj, meni je jedan tip rekao da je njegov frend dobio 20-30 KS kad je skinuo DPF   :tooth
 

Offline Seb

  • Trade Count: (+2)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 16022
  • Karma: 542
  • Spol: Muški
    • Velika Mlaka
Odg: Performanse nakon skidanja DPF-a , blokiranja EGR-a i SWIRL-a?
« Odgovori #82 u: 15-02-2016, 19:48:17 »
citam malo ovu temu,cini mi se da ova swirl krilca nije lose imat na autu ali je problem na 159 2.4 147 kw sta su plasticni pa pucaju .. ? mogu li se napraviti od inoxa,jeli rastavljiv taj dio poluzja i tih krilaca? mozda noviji model od 210 ks ima poboljsanu verziju? pa da pasu na ovu od 147 kw? ..jer ova ima najveci moment na 2000 okretaja,ako ta krilca imaju dobru ulogu do tog rezima steta ih je skidati..
krilca su limena ta koja pucaju
 

Offline kizo

  • Trade Count: (+1)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 6364
  • Karma: 56
  • Spol: Muški
    • Zagreb
Odg: Performanse nakon skidanja DPF-a , blokiranja EGR-a i SWIRL-a?
« Odgovori #83 u: 24-03-2016, 06:02:59 »
koji je materijal najbolji te koliko debel treba biti za blokiranje EGRa
 

Offline Seb

  • Trade Count: (+2)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 16022
  • Karma: 542
  • Spol: Muški
    • Velika Mlaka
Odg: Performanse nakon skidanja DPF-a , blokiranja EGR-a i SWIRL-a?
« Odgovori #84 u: 24-03-2016, 08:47:08 »
čelični lim. 1 mm
 

Offline Seagull

  • Trade Count: (0)
  • Na probi
  • *
  • Postova: 53
  • Karma: 0
  • Spol: Muški
    • Split
Odg: Performanse nakon skidanja DPF-a , blokiranja EGR-a i SWIRL-a?
« Odgovori #85 u: 10-04-2016, 22:26:46 »
Ja sam ostavio otvorena krilca jednostavno maknut mehanizam i uvaceno zivom na otvorenu poziciju.. nisam primjetio nikakvu razliku.. ni kod paljenja ujutro.radi ko singerica.. ovo za egr zatvarat ima na ebayu gotovo uzest a i za skidat fizicki swirlove ima cepova za stavit . . Jeftinije nego radit i placat tokare zlatnih ruku. . Jedno pitanjce,moze li se egr samo programski zakljucat ?
 

Offline Seb

  • Trade Count: (+2)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 16022
  • Karma: 542
  • Spol: Muški
    • Velika Mlaka
Odg: Performanse nakon skidanja DPF-a , blokiranja EGR-a i SWIRL-a?
« Odgovori #86 u: 11-04-2016, 09:05:28 »
Ja sam ostavio otvorena krilca jednostavno maknut mehanizam i uvaceno zivom na otvorenu poziciju.. nisam primjetio nikakvu razliku.. ni kod paljenja ujutro.radi ko singerica.. ovo za egr zatvarat ima na ebayu gotovo uzest a i za skidat fizicki swirlove ima cepova za stavit . . Jeftinije nego radit i placat tokare zlatnih ruku. . Jedno pitanjce,moze li se egr samo programski zakljucat ?
može ali ako ima već podosta tisuća km moguče je da uvjek bude malo otvoren
 

Offline alfanova

  • Trade Count: (0)
  • Pripravnik
  • **
  • Postova: 140
  • Karma: 3
  • Spol: Muški
  • 159 TI & GTV TS
    • osijek
Odg: Performanse nakon skidanja DPF-a , blokiranja EGR-a i SWIRL-a?
« Odgovori #87 u: 31-05-2016, 12:38:47 »


i čupaj SWIRL ASAP  :da:
[/quote]
Neznam za taj SWIRL imam dosta nedoumica/nepoznanica. Čitam ovaj i druge forume i vidim da je to dosta kompleksan problem. Zašto te klapne otpadaju,  otpadaju li češće plastične i aluminijske, maoje je auto 2007. koje on ima, koje su opasnije po motor.
Vidim da ljudi koji ih vade i/li blokiraju govore da auto onda slabije vuče do 2000 obrtaja.
Koliko sam shvatio zbog čađe iz EGR te klapne se nemogu normalno okretati i ostanu same zaglavljene i otpadaju. Moram li i EGR blokirati.
Jeli moguće saznati jesu li te klapne uopće u funkciji ili klapne već blokirane od te čađe ili su već otpale, vidim da su nekima kad su ih išli vadit već bile otpale a da nisu napravile havariju na motoru. Mora li se skidati cijela ta usisna grana za dijagnostiku stanja, blokiranje vađenje.
Vidim da je poželjno i čišćenje usisne grane.
Šta je u biti najbolje i najpošednije za auto, pošto mi se to sve čini isprepleteno.
Koliko sam shvatio nije potrebno mapiranje ako se samo vade SWIRL. Pošto vidim da od to mapiranje nekima odlaze kvačila zamašnjak, turbina...
Ima li nekih simptoma ili šta izacuje na dijagnostici ako nešto sa SWIRL nije uredu.
Kad sam upitao šefa servisa u AC duo Osijek što da radim s SWIRL da ih vadim ili ne , on mi kaže pa što ćeš ih vadit nije to Opel, kao njima to uglavnom otpada, Alfi baš i ne. :dontno:
Puno informacija ali zato još i upitnika imam. :?
"...GTV's are Toys, Toys get put back in the box for the next time to be played with, Doesn't meen they have to be thrown out or given away..."
 

Offline krk4n

  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 1961
  • Karma: 55
  • Spol: Muški
  • 159 tka
    • Zagreb
Odg: Performanse nakon skidanja DPF-a , blokiranja EGR-a i SWIRL-a?
« Odgovori #88 u: 31-05-2016, 12:57:33 »
Cupaj to i nepitaj puno.
 

Offline alfanova

  • Trade Count: (0)
  • Pripravnik
  • **
  • Postova: 140
  • Karma: 3
  • Spol: Muški
  • 159 TI & GTV TS
    • osijek
Odg: Performanse nakon skidanja DPF-a , blokiranja EGR-a i SWIRL-a?
« Odgovori #89 u: 31-05-2016, 14:23:47 »
Cupaj to i nepitaj puno.
:) Ti si vidim svoje isto povadio. Kako ti se sad auto ponasa.
"...GTV's are Toys, Toys get put back in the box for the next time to be played with, Doesn't meen they have to be thrown out or given away..."