15-05-2025, 15:18:28

Autor Tema: Performanse nakon skidanja DPF-a , blokiranja EGR-a i SWIRL-a?  (Posjeta: 89428 vremena)

0 Èlanova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline fiatuno

  • Trade Count: (+13)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 1126
  • Karma: 37
  • Spol: Mu¹ki
  • Audi za svaki dan Fiat za vikend...
    • Velika Britanija - Zlobin
Odg: Performanse nakon skidanja DPF-a , blokiranja EGR-a i SWIRL-a?
« Odgovori #60 u: 04-03-2014, 01:18:09 »
Pa reko ti budem, netoèna je, jer swirl klapne (znam da su 4 a ne jedna) ni u jednom trenutku ne zatvaraju usisni kanal prema ventilima. Oblikovane su tako da èak i kad su postavljene okomito na kretanje zraka, ne zatvaraju protok zraka, ¹to za posljedicu ima poveæanje brzine protoka zraka kroz taj tunel.
Znaèi, u cilindar ulazi zrak iz dva tunela, iz jednog malom brzinum (nema nikakvog otpora u tunelu), i iz drugog puno veæom brzinom (zbog swirl klapni). Kad se te dvije struje sretnu nastaju turbulencije i vrtlo¾enje zraka. Ako u to vrijeme ubaci¹ i gorivo u cilindar, ono se homogeno pomije¹a sa zrakom i ima¹ puno bolju smjesu nego bez swirl sistema.

©to se VTEC-a tiæe, opet nije tako. Prebacivanje klackalica ima za posljedicu to da umjesto ni¾ih brijegova na bregastoj, ventile di¾u i spu¹taju vi¹i brijegovi. Rezultat toga je da ventili dulje ostaju otvoreni kod usisne faze ¹to omoguæava usisavanje veæe kolièine zraka.  :ok:

Al malo smo u  :off oti¹li  :hehe:
neda mi se objasnjavat ti jer ispada da se prepucavam s tobom
znaci na sve i jednom autu je napravljeno da se zatvori 1 kanal kod motora s 4v po cilindru
na nekim imas par rupica od mm

vtec osnova je da utjece na protok zraka i punjenje cilindra ok mjenja se i kut ali to je nebitno

kad stavis stage 3 bregaste na vtec motor imas dva identicna brijega na usisu princip ostaje isti i dalje
al vtec se drukcije podesi



ja i dalje stojim iza toga da svaka smetnja u usisu je risatrikcija koju treba maknut
.....................
 

Offline bax145Q4

  • Trade Count: (0)
  • Pripravnik
  • **
  • Postova: 106
  • Karma: 6
  • Spol: Mu¹ki
  • Alfa145Q4,147GTA,159 2.4TI,500 1.2 16v,Yugo 1.6...
    • Zlobin-Rijeka
Odg: Performanse nakon skidanja DPF-a , blokiranja EGR-a i SWIRL-a?
« Odgovori #61 u: 04-03-2014, 05:40:23 »
Swirl ne zatvara dotok zraka!!
Na niskim okretajima pritvori klapnu u usisnoj grani i time se ubrza protok zraka kroz taj tunel. Na vi¹im okretajima swirl klapna je paralelna sa strujanjem zraka i ne stvara nikakav otpor ni ne utjeèe na brzinu protoka zraka.

I VTEC ne radi tako kako si opisao, auto cijelo vrijeme radi na isti broj ventila. VTEC funkcionira tako da pomoæu hidraulike odvaja ili spaja klackalice iznad odreðenih profila bregaste, te time poveæava ili skraèuje vrijeme kroz koje motor usisava zrak u cilindar.
Evo vidis da ipak zatvara jedan ventil
http://www.fiatforum.com/gallery/data/500/inlet4.jpg
 

Offline Mika

  • Trade Count: (+6)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 6036
  • Karma: 207
  • Spol: Mu¹ki
  • 159 SW 1.9 JTDm
    • Krapina
Odg: Performanse nakon skidanja DPF-a , blokiranja EGR-a i SWIRL-a?
« Odgovori #62 u: 04-03-2014, 07:54:53 »

ja i dalje stojim iza toga da svaka smetnja u usisu je risatrikcija koju treba maknut

Ma nije to prepucavanje, iznosimo mi¹ljenje  :ok:

©to se ovog citiranog tiæe, sla¾em se, sve ¹to radi otpor protoku zraka treba iznaciti  :ok:

@ bax145Q4 - ja iz uve slike ne vidim ni¹ta, otvara mi ju u nekoj kriminalno niskoj rezoluciji
 

Offline GTzadar

  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 9600
  • Karma: 331
  • Spol: Mu¹ki
  • Gt 1.9 jtdm
    • Zadar
Odg: Performanse nakon skidanja DPF-a , blokiranja EGR-a i SWIRL-a?
« Odgovori #63 u: 04-03-2014, 08:02:51 »
Po ovim teorijama swirl je vi¹ak dijelova ... auto bi trebalo iæ bolje bez i etc.
E sad meni u praksi ispalo obrnuto ... auto je bio normalan , standardna mapa , ni¹ta dirano ... swirl blokiran na otvoreno.
Kako i za¹to nemam blage veze ...  ::)

Ali neæe mi vrag dati mira pa æu na kraju skinut i granu i glavu da vidim ja to sve u¾ivo  :hap: :hehe:
.... sempre gilles ....
 

Offline danko0013

  • Èlan Alfa Kluba 11
  • Trade Count: (+7)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 21230
  • Karma: 366
  • Spol: Mu¹ki
  • GT 1600 Junior X2 Berlina 1750
    • Bjelovar
    • AutoServisJunior
Odg: Performanse nakon skidanja DPF-a , blokiranja EGR-a i SWIRL-a?
« Odgovori #64 u: 04-03-2014, 14:48:22 »
Po ovim teorijama swirl je vi¹ak dijelova ... auto bi trebalo iæ bolje bez i etc.
E sad meni u praksi ispalo obrnuto ... auto je bio normalan , standardna mapa , ni¹ta dirano ... swirl blokiran na otvoreno.
Kako i za¹to nemam blage veze ...  ::)

Ali neæe mi vrag dati mira pa æu na kraju skinut i granu i glavu da vidim ja to sve u¾ivo  :hap: :hehe:

zato ti i nije bilo bolje
Nije bolest sve ¹to boli
 

Offline Seb

  • Èlan Alfa Kluba 5
  • Trade Count: (+2)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 16234
  • Karma: 545
  • Spol: Mu¹ki
    • Velika Mlaka
Odg: Performanse nakon skidanja DPF-a , blokiranja EGR-a i SWIRL-a?
« Odgovori #65 u: 04-03-2014, 16:31:55 »
¹to se tièe Swirla tj njegove funkcije...
na usisnoj grani postoji jedna veèa rupa i jedna manja...na niskim okr manja je zatvorena kako bi zrak i¹o samo na veèu i u tom sluèaju direktno tuko na jedan usisni ventil...samim time kad tako zrak ulazi u cilindar vrtlo¾i smjesu kako bi motor bolje sagorjevo i daje ¾ivost samom motoru na niskim okr jer je poznato da su 4 ventiliski motori malo tromiji na ni¾im okr pa mo¾emo reæi da Swirl simulira rad 2 ventilskog motora na taj naèin..nakon x t okr klapne se otvaraju kako bi dale puni dotok zraka u motor da motor mo¾e ispoljit punu snagu...vrijeme dok je Swirl zatvoren zrak ide na oba dva usisna ventila samo onaj ventil koji je direktno na udaru pu¹ta veèu kolièinu zraka u cilindar kako bi se smjesa vrtlo¾ila
grana

glava
SEBastijan Bertol 091 62 22 223
BERTOL Seb servis - Specijalizirani servis za Fiat, Lancia, Alfa Romeo, Abarth vozila
 

Offline GTzadar

  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 9600
  • Karma: 331
  • Spol: Mu¹ki
  • Gt 1.9 jtdm
    • Zadar
Odg: Performanse nakon skidanja DPF-a , blokiranja EGR-a i SWIRL-a?
« Odgovori #66 u: 04-03-2014, 18:35:21 »
Super , jo¹ da nisu to sve napravili od plastièurine bilo bi odlièno  :hap:  :ok:


.... sempre gilles ....
 

Offline alfa166tuner

  • Trade Count: (+8)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 918
  • Karma: 35
  • Spol: Mu¹ki
  • ECU freak
    • Zagreb
Odg: Performanse nakon skidanja DPF-a , blokiranja EGR-a i SWIRL-a?
« Odgovori #67 u: 04-03-2014, 19:31:42 »
evo vam swirl mapa od 2.4 159tke



mo¾emo vidjet da su u svim uvjetima otvorene preko 3000, ili kada jaèe ubrzavamo prije se otvore,
isto tako dok kruza¹ (malo mm3 i rpm)  su vi¹e zatvoreni
 

Offline Dama 166

  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 3780
  • Karma: 55
  • Spol: Mu¹ki
  • AR 166 2,4/159ti 2,4/Spider 3.0 24V/ 159ti 1750tbi
    • Njemacka, Stuttgart
Odg: Performanse nakon skidanja DPF-a , blokiranja EGR-a i SWIRL-a?
« Odgovori #68 u: 05-05-2014, 14:28:46 »
da i ja dam svoje maslo :)

159 2,4 ti 210 Serija
EGR nema
DPF nema
Downpipe nema
K&N ima
Remap by Bertol
predjeno od radova 47000 no problem

gasenje EGR-a, moze a nemora biti, sve zavisi kako se i di vozi.
Ako je pretezno grad preporucljivo, jer kad se zastopa auto npr. na 3300 1/min i nekih 80 na sat po gradu odjednom izgubi snagu i padne na neznam vise nekih 1200-1500 okreaja ako ne i nize, i ne prima gas (sto vise zastopan to mu duze treba da opet primi gas, zeznuto kad hoces negdje brze krenut ukljucit se u promet iz sporedne a on nejde  :o000: :o000:), onda odjednom primi i poleti, tako je meni bilo na 166.
Poanta odmah ugasio na 159 cim sam je uzeo sa 140000km (autoput 80%). Auto se nesto duze grije tj. treba mu duze jer ne vuce vise sagorjele plinove, nego vuce cisti zrak. Ako se ima duza relacija za vozit nije nikaki problem ugasiti ga. U njemackoj EGR ili AGR oko 90 €. Meni je pocelo sa nekih 270000 tisuca km blokiranje EGR-a na 166.

Chipanje, (po mome optimiranje) trazenje optimale za djelove koji su ugradjeni jer ko sto je vec bilo pisalo niti jedan auto ne samo alfa nije isti ili ista, jer svi djelovi imaju svoju toleranciju. Mape su radjene po prosjeku mjerenja xx autiju i trazena sredina po kojoj je je radjena mapa i koja je stavljena na svaki ECU. Po mome onda optimiranje sa poboljsanjem performanci.

Skidanje i deaktivacija katova i DPF-a,  auto bolje ide lakse dise, treba mu jos nesto malo duze da se zagrije jer je ispuh otvoren i svi vruci plinovi idu van jer ih nema sto puno kociti. (zima jos duze)
Nakon sto ima ljeka i za zastopane DPF-ove i da se nemoraju uzimati novi, vjerojatno ce ici opet gore jer mi se nejde u zatvor i gledati da nebude zastopanost vise od 30% (aditivi koji su istrazeni po ocitavanju ECU-a). Jucer sam bio na Tuning World Messe u Friedrichshafenu na Bodenskom Jezeru i ima interesantnih stvari, koji bi bili i za Servise :). Da se Performance ne gube previse radit ce se na drugim stvarima,  (Danko  :mahm )
Da sam u HR DPF bi iso van.

Swirlovi, ja ih vise nemam, i dobro je tako nakon sto sam vec od par njih cuo a i reko mi je jedan decko sto zna sta radi da je imo totalku motora za radit jer je uletio taj glupi plasticni leptir kojeg su mogli napraviti od aluminija ako su vec isli na tezinu (ironija) :funny: . Sto se tice da odozdola u nizim okretajima slabije ide mislim da sa nasim autima niko nejde na neke 1/4 milje trke niti mjeri u 0,001 sec., da bi bilo toliko kobno, (a auto jos lakse ide od nekih 2000, stari se osjecaj vratio sa 166 :) i posto ga u 1. u startu ne stiscem neznam koliko radi ostalih djelova nije mi toliko strasno i uvjeren sam da bi i vecina bila zadovoljna kad osjeti razliku sa istom mapom u medjuubrzavanjima.
Osobno ne osjetim nista puno u startu, dapace oni koji su sjeli 1. puta od drugih alfista u Njemackoj kazu ludilo.

Evo sad bas gledam od prosle godine kako sam cistio granu i maknuo svirlove potrosnja pala za nekih 0,5 litre., nisam preso 10l/100km.


Fazit: EGR deaktivirat i blokat (preventiva), Swirlovi van (da nebi uletili Preventiva), kako su mi rekli (Firma HJS jucer na Tuning World-u) da katovi na novijim autima vec i jesi sa 200 celija radi pre velikog prigusivanja u sklopu sa DPFom ostavit ih unutra ali DPF van i stavit si ili cijev ili protocni lonac.
Solidna Mapa, ulozak K&N filtera (jako se osjeti u niskim okretajima) i to je to. 

Usis: Ociscen  i pri tom radu maknuti svirlovi. (zadovoljan)

Potrosnja na 23305 km 9,4 prosjek, najniza 7,19, i najvisa 12,87 :), vecinom pun i sa 4 osobe, put za HR oko 8,30, i dolje takodjer tako neka potrosnja.

To su moja iskustva.
 

Offline dusan147

  • Trade Count: (0)
  • Pripravnik
  • **
  • Postova: 285
  • Karma: 10
  • Spol: Mu¹ki
  • Giulia Veloce 2.2 210KS Q4 AT8
    • Novi Sad
Odg: Performanse nakon skidanja DPF-a , blokiranja EGR-a i SWIRL-a?
« Odgovori #69 u: 11-08-2014, 10:27:34 »
Ranije je zatvoren EGR, a iberlauf otkaèen od creva koje ide na ulaz u kompresor, pa stavljen BMC-CDA, FMIC, izbaèen iz usisne grane leptir za ga¹enje motora i swirls krilca.

Za razliku od moje prethodne Alfe (147 JTD 8v) ovde je leptir za ga¹enje kontolisan elektronikom, pa se samo na dijagnostici (MES) vidi gre¹ka, koja nema nikakvog uticaja na rad motora. I bez tog leptira se JTDm gasi kao i pre, iako postoji mali rizik da u sluèaju ibertura¾e motor ne bude dovoljno brzo uga¹en.

Na snimcima je osovina krilaca (mo¾e da se izvadi tek po¹to se krilca pokidaju), aluminijumski deo usisne grane bez krilaca (otvori le¾i¹ta osovina krilaca su zatvoreni zavarivanjem) i plastièni deo usisne grane posle èi¹æenja u ultrazvuènoj kadi.

Plastièna usisna grana na Euro4 JTDm GT (Magneti Marelli, ePer No. 55202680) ista je kao i ona kod restilizovanih 1.9 JTDm 159ki (do 2010.) i bila je sasvim prohodna, ali ne i èista, pa je raðeno ultrazvuèno pranje, jer grana ne mo¾e da se otvori i ruèno oèisti od gare¾i. Inaèe, otvori koji ostanu posle vaðenja osovina krilaca (gore Ø7mm, dole Ø5mm) bi mogli da se zatvore i nekim ¹rafovima sa upu¹tenom glavom uz upotrebu termootpornog silikona za zaptivanje.

Pre godinu dana sam softverski "fiksirao" krilca u polo¾aju "stalno otvoreno" i izmerio (MES) neke male dobitke u pobolj¹anom protoku vazduha...

Sad se (posle skidanja i leptira i krilaca) razlika i oseti: glatki rad na malim obrtajima u gradskim re¾imima vo¾nje, lak¹i ulazak u obrtaje i bolje ubrzanje. Podatak o potro¹nji - kad potro¹im ceo rezervoar...
« Zadnja izmjena: 11-08-2014, 10:28:31 od dusan147 »
Biti Merlin, ne Artur!
 

Offline Fre3man69

  • Trade Count: (0)
  • Uèim polako
  • Postova: 13
  • Karma: 0
  • Spol: Mu¹ki
  • Alfa Romeo 147 1.9 JTDm
    • Zagreb
Odg: Performanse nakon skidanja DPF-a , blokiranja EGR-a i SWIRL-a?
« Odgovori #70 u: 17-12-2015, 15:20:43 »
Ljudi ,jel ima alfa 147 1.9 jtdm 8v, 120 konja, 2008.g. dpf?
 

Offline Seb

  • Èlan Alfa Kluba 5
  • Trade Count: (+2)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 16234
  • Karma: 545
  • Spol: Mu¹ki
    • Velika Mlaka
Odg: Performanse nakon skidanja DPF-a , blokiranja EGR-a i SWIRL-a?
« Odgovori #71 u: 17-12-2015, 15:57:52 »
Ljudi ,jel ima alfa 147 1.9 jtdm 8v, 120 konja, 2008.g. dpf?
mo¾da
SEBastijan Bertol 091 62 22 223
BERTOL Seb servis - Specijalizirani servis za Fiat, Lancia, Alfa Romeo, Abarth vozila
 

Offline Fre3man69

  • Trade Count: (0)
  • Uèim polako
  • Postova: 13
  • Karma: 0
  • Spol: Mu¹ki
  • Alfa Romeo 147 1.9 JTDm
    • Zagreb
Odg: Performanse nakon skidanja DPF-a , blokiranja EGR-a i SWIRL-a?
« Odgovori #72 u: 19-12-2015, 14:16:30 »
Znaci neke imaju,neke ne. Jel ja to mogu nekako vidjet dal ima ili nema? ili sa autom u neki servis da se provjeri?
 

Online IvanGT

  • Administrator
  • Trade Count: (+2)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 5971
  • Karma: 70
  • Spol: Mu¹ki
  • - -
    • Zagreb
Odg: Performanse nakon skidanja DPF-a , blokiranja EGR-a i SWIRL-a?
« Odgovori #73 u: 19-12-2015, 14:20:21 »
Znaci neke imaju,neke ne. Jel ja to mogu nekako vidjet dal ima ili nema? ili sa autom u neki servis da se provjeri?

pa sagni se ispod auta i pogledaj dal ima ili nema...
on je na sredini auta.. ako ima¹ veæi i manji lonac jedan do drugog to ti je dpf...
 

Offline Seb

  • Èlan Alfa Kluba 5
  • Trade Count: (+2)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 16234
  • Karma: 545
  • Spol: Mu¹ki
    • Velika Mlaka
Odg: Performanse nakon skidanja DPF-a , blokiranja EGR-a i SWIRL-a?
« Odgovori #74 u: 19-12-2015, 14:32:30 »
Znaci neke imaju,neke ne. Jel ja to mogu nekako vidjet dal ima ili nema? ili sa autom u neki servis da se provjeri?
mogu ja po broju ¹asije
SEBastijan Bertol 091 62 22 223
BERTOL Seb servis - Specijalizirani servis za Fiat, Lancia, Alfa Romeo, Abarth vozila
 

Offline Fre3man69

  • Trade Count: (0)
  • Uèim polako
  • Postova: 13
  • Karma: 0
  • Spol: Mu¹ki
  • Alfa Romeo 147 1.9 JTDm
    • Zagreb
Odg: Performanse nakon skidanja DPF-a , blokiranja EGR-a i SWIRL-a?
« Odgovori #75 u: 19-12-2015, 14:35:14 »
Hvala ljudi na pomoci.evo broj sasije pa da budem siguran 100 posto. ZAR93700005258891
 

Offline sasa.baska

  • Èlan Alfa Kluba 2
  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 3215
  • Karma: 105
  • Spol: Mu¹ki
  • Giulia 🍀
    • Ba¹ka ' Krk
Odg: Performanse nakon skidanja DPF-a , blokiranja EGR-a i SWIRL-a?
« Odgovori #76 u: 19-12-2015, 14:50:53 »
Vozim 159 2.4 jtdm
Prije 65,000 km skinut DPF i ugasene regeneracije...do sada sve super funkcionira, ali pocela mi se palit lampica i kaze ''change engine oil''  :Crazy

dal to kompjuter zablesirao ili sta mu je sad.


inace auto ide normalno i sve pet  :ok:
 

Offline Seb

  • Èlan Alfa Kluba 5
  • Trade Count: (+2)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 16234
  • Karma: 545
  • Spol: Mu¹ki
    • Velika Mlaka
Odg: Performanse nakon skidanja DPF-a , blokiranja EGR-a i SWIRL-a?
« Odgovori #77 u: 19-12-2015, 14:56:32 »
Vozim 159 2.4 jtdm
Prije 65,000 km skinut DPF i ugasene regeneracije...do sada sve super funkcionira, ali pocela mi se palit lampica i kaze ''change engine oil''  :Crazy

dal to kompjuter zablesirao ili sta mu je sad.


inace auto ide normalno i sve pet  :ok:
on raèuna od zadnjeg poni¹tavanja na servisu kada je mijenjano ulje... Ako nije resetiran servis hoæe upalit tu lampicu ili ti je veæ do¹lo vrijeme za novi servis... Osim km raèuna i dane
SEBastijan Bertol 091 62 22 223
BERTOL Seb servis - Specijalizirani servis za Fiat, Lancia, Alfa Romeo, Abarth vozila
 

Offline sasa.baska

  • Èlan Alfa Kluba 2
  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 3215
  • Karma: 105
  • Spol: Mu¹ki
  • Giulia 🍀
    • Ba¹ka ' Krk
Odg: Performanse nakon skidanja DPF-a , blokiranja EGR-a i SWIRL-a?
« Odgovori #78 u: 19-12-2015, 15:13:22 »
on raèuna od zadnjeg poni¹tavanja na servisu kada je mijenjano ulje... Ako nije resetiran servis hoæe upalit tu lampicu ili ti je veæ do¹lo vrijeme za novi servis... Osim km raèuna i dane

ulje je mjenjano prije 2 tkm...a vjerovatno se komp nije resetirao ko zna od kad...

uglavnom zena se prepala, pa me zove, a ja na drugoj strani svijeta na brodu  :Crazy

hvala na odgovoru Seb  :ok:
 

Offline Seagull

  • Trade Count: (0)
  • Na probi
  • *
  • Postova: 53
  • Karma: 0
  • Spol: Mu¹ki
    • Split
Odg: Performanse nakon skidanja DPF-a , blokiranja EGR-a i SWIRL-a?
« Odgovori #79 u: 15-02-2016, 16:32:40 »
citam malo ovu temu,cini mi se da ova swirl krilca nije lose imat na autu ali je problem na 159 2.4 147 kw sta su plasticni pa pucaju .. ? mogu li se napraviti od inoxa,jeli rastavljiv taj dio poluzja i tih krilaca? mozda noviji model od 210 ks ima poboljsanu verziju? pa da pasu na ovu od 147 kw? ..jer ova ima najveci moment na 2000 okretaja,ako ta krilca imaju dobru ulogu do tog rezima steta ih je skidati..
 

Offline alfa166tuner

  • Trade Count: (+8)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 918
  • Karma: 35
  • Spol: Mu¹ki
  • ECU freak
    • Zagreb
Odg: Performanse nakon skidanja DPF-a , blokiranja EGR-a i SWIRL-a?
« Odgovori #80 u: 15-02-2016, 16:47:00 »
citam malo ovu temu,cini mi se da ova swirl krilca nije lose imat na autu ali je problem na 159 2.4 147 kw sta su plasticni pa pucaju .. ? mogu li se napraviti od inoxa,jeli rastavljiv taj dio poluzja i tih krilaca? mozda noviji model od 210 ks ima poboljsanu verziju? pa da pasu na ovu od 147 kw? ..jer ova ima najveci moment na 2000 okretaja,ako ta krilca imaju dobru ulogu do tog rezima steta ih je skidati..

nema nikakve razlika kad to skine¹, bar ja nisam primjetio
 

Offline Surovi

  • Trade Count: (0)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 884
  • Karma: 13
  • Spol: Mu¹ki
  • Alfa Romeo Croma 1.9 JTD 16V
    • Zagreb
Odg: Performanse nakon skidanja DPF-a , blokiranja EGR-a i SWIRL-a?
« Odgovori #81 u: 15-02-2016, 18:33:30 »
Ma daaaj, meni je jedan tip rekao da je njegov frend dobio 20-30 KS kad je skinuo DPF   :tooth
 

Offline Seb

  • Èlan Alfa Kluba 5
  • Trade Count: (+2)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 16234
  • Karma: 545
  • Spol: Mu¹ki
    • Velika Mlaka
Odg: Performanse nakon skidanja DPF-a , blokiranja EGR-a i SWIRL-a?
« Odgovori #82 u: 15-02-2016, 19:48:17 »
citam malo ovu temu,cini mi se da ova swirl krilca nije lose imat na autu ali je problem na 159 2.4 147 kw sta su plasticni pa pucaju .. ? mogu li se napraviti od inoxa,jeli rastavljiv taj dio poluzja i tih krilaca? mozda noviji model od 210 ks ima poboljsanu verziju? pa da pasu na ovu od 147 kw? ..jer ova ima najveci moment na 2000 okretaja,ako ta krilca imaju dobru ulogu do tog rezima steta ih je skidati..
krilca su limena ta koja pucaju
SEBastijan Bertol 091 62 22 223
BERTOL Seb servis - Specijalizirani servis za Fiat, Lancia, Alfa Romeo, Abarth vozila
 

Offline kizo

  • Trade Count: (+1)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 6722
  • Karma: 57
  • Spol: Mu¹ki
    • Zagreb
Odg: Performanse nakon skidanja DPF-a , blokiranja EGR-a i SWIRL-a?
« Odgovori #83 u: 24-03-2016, 06:02:59 »
koji je materijal najbolji te koliko debel treba biti za blokiranje EGRa
 

Offline Seb

  • Èlan Alfa Kluba 5
  • Trade Count: (+2)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 16234
  • Karma: 545
  • Spol: Mu¹ki
    • Velika Mlaka
Odg: Performanse nakon skidanja DPF-a , blokiranja EGR-a i SWIRL-a?
« Odgovori #84 u: 24-03-2016, 08:47:08 »
èelièni lim. 1 mm
SEBastijan Bertol 091 62 22 223
BERTOL Seb servis - Specijalizirani servis za Fiat, Lancia, Alfa Romeo, Abarth vozila
 

Offline Seagull

  • Trade Count: (0)
  • Na probi
  • *
  • Postova: 53
  • Karma: 0
  • Spol: Mu¹ki
    • Split
Odg: Performanse nakon skidanja DPF-a , blokiranja EGR-a i SWIRL-a?
« Odgovori #85 u: 10-04-2016, 22:26:46 »
Ja sam ostavio otvorena krilca jednostavno maknut mehanizam i uvaceno zivom na otvorenu poziciju.. nisam primjetio nikakvu razliku.. ni kod paljenja ujutro.radi ko singerica.. ovo za egr zatvarat ima na ebayu gotovo uzest a i za skidat fizicki swirlove ima cepova za stavit . . Jeftinije nego radit i placat tokare zlatnih ruku. . Jedno pitanjce,moze li se egr samo programski zakljucat ?
 

Offline Seb

  • Èlan Alfa Kluba 5
  • Trade Count: (+2)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 16234
  • Karma: 545
  • Spol: Mu¹ki
    • Velika Mlaka
Odg: Performanse nakon skidanja DPF-a , blokiranja EGR-a i SWIRL-a?
« Odgovori #86 u: 11-04-2016, 09:05:28 »
Ja sam ostavio otvorena krilca jednostavno maknut mehanizam i uvaceno zivom na otvorenu poziciju.. nisam primjetio nikakvu razliku.. ni kod paljenja ujutro.radi ko singerica.. ovo za egr zatvarat ima na ebayu gotovo uzest a i za skidat fizicki swirlove ima cepova za stavit . . Jeftinije nego radit i placat tokare zlatnih ruku. . Jedno pitanjce,moze li se egr samo programski zakljucat ?
mo¾e ali ako ima veæ podosta tisuæa km moguèe je da uvjek bude malo otvoren
SEBastijan Bertol 091 62 22 223
BERTOL Seb servis - Specijalizirani servis za Fiat, Lancia, Alfa Romeo, Abarth vozila
 

Offline alfanova

  • Trade Count: (0)
  • Pripravnik
  • **
  • Postova: 147
  • Karma: 3
  • Spol: Mu¹ki
  • 159 TI & GTV TS
    • osijek
Odg: Performanse nakon skidanja DPF-a , blokiranja EGR-a i SWIRL-a?
« Odgovori #87 u: 31-05-2016, 12:38:47 »


i èupaj SWIRL ASAP  :da:
[/quote]
Neznam za taj SWIRL imam dosta nedoumica/nepoznanica. Èitam ovaj i druge forume i vidim da je to dosta kompleksan problem. Za¹to te klapne otpadaju,  otpadaju li èe¹æe plastiène i aluminijske, maoje je auto 2007. koje on ima, koje su opasnije po motor.
Vidim da ljudi koji ih vade i/li blokiraju govore da auto onda slabije vuèe do 2000 obrtaja.
Koliko sam shvatio zbog èaðe iz EGR te klapne se nemogu normalno okretati i ostanu same zaglavljene i otpadaju. Moram li i EGR blokirati.
Jeli moguæe saznati jesu li te klapne uopæe u funkciji ili klapne veæ blokirane od te èaðe ili su veæ otpale, vidim da su nekima kad su ih i¹li vadit veæ bile otpale a da nisu napravile havariju na motoru. Mora li se skidati cijela ta usisna grana za dijagnostiku stanja, blokiranje vaðenje.
Vidim da je po¾eljno i èi¹æenje usisne grane.
©ta je u biti najbolje i najpo¹ednije za auto, po¹to mi se to sve èini isprepleteno.
Koliko sam shvatio nije potrebno mapiranje ako se samo vade SWIRL. Po¹to vidim da od to mapiranje nekima odlaze kvaèila zama¹njak, turbina...
Ima li nekih simptoma ili ¹ta izacuje na dijagnostici ako ne¹to sa SWIRL nije uredu.
Kad sam upitao ¹efa servisa u AC duo Osijek ¹to da radim s SWIRL da ih vadim ili ne , on mi ka¾e pa ¹to æe¹ ih vadit nije to Opel, kao njima to uglavnom otpada, Alfi ba¹ i ne. :dontno:
Puno informacija ali zato jo¹ i upitnika imam. :?
"...GTV's are Toys, Toys get put back in the box for the next time to be played with, Doesn't meen they have to be thrown out or given away..."
 

Offline krk4n

  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 1961
  • Karma: 55
  • Spol: Mu¹ki
  • 159 tka
    • Zagreb
Odg: Performanse nakon skidanja DPF-a , blokiranja EGR-a i SWIRL-a?
« Odgovori #88 u: 31-05-2016, 12:57:33 »
Cupaj to i nepitaj puno.
 

Offline alfanova

  • Trade Count: (0)
  • Pripravnik
  • **
  • Postova: 147
  • Karma: 3
  • Spol: Mu¹ki
  • 159 TI & GTV TS
    • osijek
Odg: Performanse nakon skidanja DPF-a , blokiranja EGR-a i SWIRL-a?
« Odgovori #89 u: 31-05-2016, 14:23:47 »
Cupaj to i nepitaj puno.
:) Ti si vidim svoje isto povadio. Kako ti se sad auto ponasa.
"...GTV's are Toys, Toys get put back in the box for the next time to be played with, Doesn't meen they have to be thrown out or given away..."