Alfa Romeo na sajmu u Ženevi 2016.

index

Najočekivaniji trenutak godine za Alfiste je stigao. Alfa Romeo Giulia će se moći naručiti od 15.04. na svim tržištima EMEA-e.
Na svjetskoj premijeri, posjetitelji Ženeva Auto Showa će moći vidjeti četiri verzije ovog novog modela, predstavljajući  široku lepezu od tri razine opreme (Giulia, Spider i Quadrifoglio) i šest novih motora. To su dizeli sa 150 i 180 KS sa 6-stupanjskim ručnim ili 8-stupanjskim automatskim mjenjačem, benzinac sa 200 KS i 8-stupanjskim automatikom, te Quadrigoglio sa 2.9 V6 benzincem od 510 KS i 6-stupenjskim ručnim mjenjačem.

Alfa Romeo Giulia

1q07sh

Giulia ima čitav niz naprednih materijala i tehnologija. Za prednji ovjes se koriste novo patentirana visoka dvostruka ramena sa polu virtualnom osi upravljanja, za stražnji također novo patentirani 4.5-link koji nosi marketinški naziv Alfa Link. Tu je i prvi puta viđeni Integrated Brake System (IBS) kao i aktivni ovjes. Isto tako sve bi Giulie trebale biti opremljene mehanički Q2 diferencijalom i to Torsen najnovije generacije. Naveliko su se korstili i lagani materijali kao karbon i aluminij te plastike ojačane karbonom. Pa tako imamo kardan od karbona, haubu, vrata i blatobrane od aluminija, elemente ovjesa od aluminija, a stražnji most od kompozita aluminija i plastike ojačane karbonskim vlaknima. Quadrifoglio ide korak dalje pa nudi (nešto i samo kao opciju), karbon-keramičke diskovee, karbonska sjedala i karbonski krov te haubu. Isto tako svi motori su isključivo od aluminija uključujući blok.

Sve je ovo rezultiralo da Giulia 2.2 JTD sa 180 KS ima mokru težinu od 1374 kg što je rekord klase i za 50 do 100 kg manje od izravnih konkurenata, a što je posljedično omogućilo vrhunske performanse uz najnižu potrošnju u klasi.

j9t4fcox

2.0 benzinski agregat

Novi Alfin benzinac ugrađen u Giuliu je napravljen u potpunosti od aluminija. Tehničke značajke ovoga četverocilindričnog motora su MultiAir upravljanje radom ventila, twin-scroll turbo, i direktno ubrizgavanje goriva pod tlakom od 200 bara. Sve je to rezultiralo iznimnom štedljivošću uz snagu od 200 KS pri 5000 o/min i okretnom momentu od 330 Nm pri 1750 o/min. Ovaj motor dolazi u kombinaciji sa isključivo 8-stupanjskim automatikom.

2.2 dizelski agregat

Prvi dizelaš u povijesti Alfa Romea koji je u potpunosti od aluminija. Tehničke značajke ovoga četverocilindričnog motora su MultiJetII najnovije generacije sa IRS-om i radnim tlakom od 2000 bara, turbina varijabilne geometrije sa električnim aktuatorom, te protubalansne osovine za mirniji rad.
U početku će biti sotupn dvije verzije ovoga motora. Slabija verzija razvija snagu od 150 KS pri 4000 o/m okretni moment od 380 Nm pri 1500 o/min. Jača verzija razvija snagu od 180 KS pri 3750 o/m okretni moment od 450 Nm pri 1750 o/min. Oba se mogu naručiti ili sa 6-stupanjskim ručnim mjenjačem ili 8-stupanjskim automatikom.

Razine opreme

2e1bwbp

Što se tiče opreme u pitanju su tri razine. Giulia, Super i Quadrifoglio. Plus imaju neki posebni paketi kao Sport i Lusso koji se kombiniraju sa Super opremom i specijalna verzija opreme Business.
Giulia serijski dolazi sa reznim sistemima aktivne sigurnost. Forward Collision Warning (FCW) sa Autonomous Emergency Brake (AEB) i tekecijom pješaka, IBS (Integrated Brake System), Lane Departure Warning (LDW) i adaptivni tempomat. Isto tako dolazi sa 16″ aluminijskim felgama, dvozonskom automatskom klimom, Alfa DNA sistemom i AlfaConnectom od 6.5″.
Super ima sve to plus kožu i tkaninu u raznim bojama, posebne verzije unutrašnjosti i 17″ felge.
Quadrifoglio nudi sjedala u kombinaciji alcantare i kože, sportski volan sa crvenim gumbom za pokretanje motora, karbonske umetke u unutrašnjosti, Isto tako dolazi sa sigurnosnim funkcijama kao BSM (Blind Spot Monitoring), stražnjom kamerom i Xenon svjetlima sa AFS tehnologijom. Isto tako i specijalne funkcije kao Active Aero Splitter system, specijalni kočioni sustav, DNA Pro sa Race modom, CDC (Chassis Domain Control) system i Torque Vectoring.
Lusso Pack nudi full-grain kožu za sjedala koja su električno podesiva i grijana, te sa elementima unutrašnjosti od pravog drva, kromom sa vanjske strane bočnih prozora, te 35W Xenon svjetlima sa AFS (Adaptive Frontlight System).
Sports Pack nudi volan sa više gripa, aluminijske umetke u unutrašnjosti, i Xenon svjetla.

2dbpguc

Nouva Giulietta i Nouva MiTo

jaz48x

Giulietta i MiTo su su doživjeli blagi redizajn prednjega kraja kako bi “scudetto” i “brkovi” pratili dizajn Giulie. Sa tim se želi postići obiteljski dizajn Alfinih modela iako realno ova dva su modeli na izdisaju dok ne dođe više novih Alfi baziranih na zadnjem pogonu.

Osim što je kod Giuliette top izvedba preimenovana iz QV u Veloce bilo je i tehničkih novotarija. Ulazni dizel 1.6 JTD sa 120 Ks je dobio opciju TCT automatskog mjenjača sa dvije spojke. Razine opreme pak su preimenovane u osnovni bez oznake i Super za onaj malo bolji, a tu su i Lusso Pack te Veloce Pack kao paketi. Poboljšan je i 6.5″ UConnect koji sada ima podršku za LIVE servise kao Facebook i Twitter. Isto tako je izmjenjena grafika instrumenata koji sada prate one iz Giulie.

Kod MiTa je top verzija također preimenovana u Veloce. Razine opreme pak su preimenovane u osnovni bez oznake i Super za onaj malo bolji, a tu su i Lusso Pack te Veloce Pack kao paketi.

sngeoo

Autor teksta: S.M

Slike: www.google.hr


Comments are closed.