• Alfa Romeo Sauber predstavio bolid za predstojeću sezonu

    Posted on by a.m.alfa

    Alfa Romeo Sauber je danas predstavio svoj bolid za predstojeću sezonu, C37. Livery novog bolida je očekivan s  obzirom na to da je momčad već koncem prošle godine predstavila izgled budućeg bolida, u trenutku objave tehničkog partnerstva s Alfom.

    Momčad je također objavila partnerstvo s nekoliko novih sponzora. Nos bolida podsjeća na prošlogodišnji bolid Force Indie, dok je drugi detalj koji upada u oči kompleksni sidepod, odnosno bočna krilca. Očito je kako su momčadi ove godine posebnu pažnju posvetili tom dijelu bolida, smatrajući ga iznimno važnim za poboljšanje performansi.

    S većom potporom Ferrarija, kao i rookijem Charlesom Leclercom u momčadi, Sauber bi mogao postati momčad koja će se ozbiljno priključiti borbi u sredini poretka, što bi bio veliki korak prema naprijed u usporedbi s posljednjih nekoliko sezona.

     

    copy: www.gp1.hr


  • CROAUTO 2018 ”ALFA ROMEO STELVIO”

    Posted on by a.m.alfa

    TITULU OSVOJILA ALFA ROMEO STELVIO, a na tronu još dva luksuzna terenca!

    Prema glasovima čitatelja titulu automobila godine Croauto 2018. osvojio je prvi SUV sa značkom Alfa Romea, a kako su glasači ove godine trendovski prilično favorizirali SUV modele svjedoči i to što se među automobilima svrstanima u Top 10 samo u Hondi Civic i Opel Insignija ne sjedi povišeno za upravljačem.

    Croauto 2018. je Alfa Romeo Stelvio! Prvi SUV sa značkom popularne talijanske tvrtke, doduše, pobjedu nije ostvario premoćno (lani je Alfa Romeo Gilulia pobijedila sa 23 posto glasova), no s gotovo 12 posto glasova naših čitatelja zasluženo je trijumfirao u najstarijem i najmasovnijem, a ove godine i prilično neizvjesnom izboru za Hrvatski automobil godine.

    Kako se baš ne bi prošetao do pobjede posebno su se pobrinula još dva atraktivna, luksuzna SUV modela, što jasno ukazuje na popularnost klase koja vozačima nudi gospodsku, povišenu poziciju za upravljačem.

    Na drugu stepenicu pobjedničkog postolja popeo se Jeep Compass, 439 cm dugačak kompaktni SUV dizajniran po uzoru na Grand Cherokee i smješten na prilagođenu platformu Renegadea (8,4% glasova), dok je ukusu naših birača, pokazalo se, poprilično odgovarao i Volvo XC60 (8,1% glasova).

    No, elegantno dizajnirani švedski SUV, koji izvedbom i nastupom cilja najskuplje primjerke u klasi – Audi Q5, BMW X3 i Mercedes GLC, svoje mjesto na postolju nije osvojio bez ljute bitke s Hondom Civic, uz Opel Insigniju jedinim modelom u top 10 bez SUV predznaka, te novom, atraktivnom Seat Aronom. Koliko je jaka konkurencija za izbor ove godine bila, možda najbolje pokazuje popis preostalih modela koji su se našli u završnici, a završili su plasirani ispod desetog mjesta. Bili su to, redom prema broju osvojenih glasova, Volkswagen Polo, Nissan Micra, Mazda CX-5, Suzuki Swift, Range Rover Velar, Škoda Karoq, Ford Fiesta…

     

    POREDAK:

    1. Alfa Romeo Stelvio 11,8%

    2. Jeep Compass 8,4%

    3. Volvo XC60 8,1%

    4. Honda Civic 7,9%

    5. Seat Arona 7,9%

    6. Hyundai Kona 6,8%

    7. Kia Stonic 5,5%

    8. Renault Koleos 5,4%

    9. BMW X3 5,3%

    10. Opel Insignia 5,0%

    11. Volkswagen Polo 4,9%

    12. Nissan Micra 3,5%

    13. Mazda CX-53,5%

    14. Suzuki Swift 3,1%

    15. Range Rover Velar 3,0%

    16. Škoda Karoq 2,5%

    17. Ford Fiesta 2,2%

    18. Citroen C3 Aircross 1,8%

    19. Dacia Duster 1,8%

    20. Audi A8 1,6%

    copy: www.jutarnji.hr


  • 50 godina: Alfa Romeo Berlina (1968. – 1977.)

    Posted on by a.m.alfa

     

    Ozbiljnija od Giulije, no zbog dizajna je ipak sve do danas ostala u sjeni.

    U mjestu Vietri sul Mare pored Salerna 14. je siječnja 1968. Alfa Romeo je predstavio novu inačicu klasičnog DOHC motora od 1779 ccm, koji je ugrađen u već postojeće sportske modele, preimenovane u 1750 GTV i 1750 Spider Veloce, ali i u posve novu limuzinu, nazvanu 1750 Berlina. Nekoliko dana kasnije, na salonu u Bruxellesu i široka je publika dobila priliku upoznati novi model. Neobična je brojčana oznaka bila hommage slavnom 6C 1750 modelu iz 1920-ih.

    Nova je limuzina razvijena na podvozju kraće Giulije, koju je na tržištu SAD i zamijenila. Dizajn je potpisao Bertone, koji je i drugu, odbačenu inačicu uspio prodati Mazdi. Berlina (to je zapravo talijanska oznaka limuzinskog oblika karoserije) bila je superiorna ponudom komfora, uz zadržavanje sportskih osobina Giulije. Nastavilo je vrijediti staro pravilo: konkurentima poput BMW-a trebali su 2-litreni motori da se približe performansama ‘za broj’ manje Alfe.

    Ipak, bez pravog sportskog pedigrea, ovaj model je ostao privlačan samo Alfistima, dok se ostalima oblik čini relativno bezličnim, pa su cijene očuvanih primjeraka još vrlo razumne. Hrđa je neprijatelj većine modela iz tih godina, pa Berlina nažalost nije nikakva iznimka, no ugrađeni su mehanički dijelovi bili vrhunski, multinacionalnog porijekla, a kontrola kvalitete posve u skladu s prestižnim ugledom koji je tada ova marka nosila.

    1971. je stigla blago redizajnirana 2000 Berlina (1982 ccm, 132 KS umjesto 113), koja je ostala u ponudi do 1977. Sveukupno su u deset godina proizvedena 191.723 primjerka, od čega oko 2500 s automatskim mjenjačem. Najveća je brzina bila 180, a kod 2000 i 190 km/h, a dimenzije 4390 × 1565 × 1430 mm, uz međuosni razmak od 2570 mm i masu od 1110 kg. Sa stražnjim pogonom, sva 4 diska i 5-stupanjskim ZF mjenjačem, bila je pravi vozački, ali i zahtjevan automobil.

    Izvedba od 1779 ccm danas s među Alfistima nerijetko smatra optimalnom, pa su GTV i Spider najcjenjeniji upravo s njom. Mnoge su Berline poslužile kao donori motora, dok je ostatak odbačen. Zanimljivo, Alfetta, logični nasljednik, ponuđena je još 1972., no Berlina je ugašena tek pet godina kasnije, kada je u Alfetti napokon ponuđen dvolitarski motor. Kod nas je očuvano nekoliko Berlina, no većina nažalost nisu u voznom stanju.

    copy: www.autoportal.hr


  • OVAKO ZVUČI Alfa Romeo Giulia QV sa Capristo ispušnim sustavom!

    Posted on by a.m.alfa

    Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio već je pridobila simpatije testnih vozača i medija diljem svijeta. Podsjetimo, za pogon ove jurilice zadužen je 2,9-litreni twin-turbo V6 motor koji broji 510 KS. Zvuk je pritom odličan, no jasno kako ipak ne zvuči kao Ferrarijev V8 (motor Giulije razvijen je u Ferrarijevim pogonima na temeljima V8 motora). Međutim, kompanija Capristo nudi novi ispušni sustav po cijeni od 5670 eura. Za tu cifru dobivate prodorniji zvuk koji se može podešavati putem “klapni”. Dakle, želite li pitomi zvuk dok se vozite gradom klapne ostaju zatvorene, a ukoliko želite uživati u punom potencijalu Capristo ispušnog sustava pritiskom na prekidač klapne se otvaraju. Treba napomenuti kako je riječ o “cat-back” sustavu ugrađenom iza katalizatora kako bi sve bilo po propisima, pa zvuk i nije najraskošniji, odnosno automobil zapravo ima još veći potencijal (ali onda bi naravno moglo biti problema na tehničkom). Kako zvuči pogledajte na videu:

    copy: www.jutarnji.hr


  • Alfa Romeo Giulia i Abarth 595 časopis „Auto Motor und Sport” proglasio je „Najboljim automobilom za 2018.”

    Posted on by a.m.alfa

    Drugu godinu zaredom čitatelji poznatog, specijaliziranog časopisa „Auto, Motor und Sport” dali su svoje mišljenje bez imalo dvojbe: prema njihovom mišljenju, novi je model Alfa Romeo Giulia najbolji uvozni automobil srednje klase. To je rezultat glasovanja putem ankete „Najbolji automobil za 2018.” Na 42. izdanju ankete čitatelja model Alfa Romeo Giulia osvojio je 22,4 posto glasova. Osim toga, Alfa Romeo Stelvio, prvi SUV model marke i kompaktni model Alfa Romeo Giulietta svoju su uspješnost okrunili drugim mjestom u svojim kategorijama. A to nije sve: Čitatelji časopisa „Auto, Motor und Sport” proglasili su model Abarth 595 najboljim automobilom u kategoriji „uvoznih mini automobila”. Talijanski kompaktni sportski automobil proglašen je „najboljim automobilom” treću godinu zaredom, sa 27,2 posto glasova čitatelja, a dospio je i među tri najbolja u ukupnom poretku u kategoriji mini automobila.

    Četrdeset i drugo izdanje nagrade za „najbolji automobil” objedinilo je velik broj čitatelja u raznim europskim i izvan europskim državama. Čitatelji 18 časopisa iz i izvan Europe glasovali su za ukupno 385 modela u jedanaest različitih kategorija. „S ponosom primam ovu nagradu”, kazao je Roberta Zerbi, rukovoditelj marke Alfa Romeo za tržišta Europe, Bliskog istoka i Afrike na ceremoniji dodjele nagrada u Stuttgartu. „Uspjeh modela Alfa Romeo Giulia u Njemačkoj iznimno je velik, što dokazuje da su naši dizajneri i inženjeri zadovoljili zahtjevan ukus njemačkih zaljubljenika u automobile”.

    Luca Napolitano, rukovoditelj marki Fiat i Abarth za tržišta Europe, Bliskog istoka i Afrike, izjavio je sljedeće: „595 je model opremljen vrhunskim rješenjima iz inženjerske tehnologije. Automobil je spoj ikonskog nasljeđa, elegancije i performansi. To što je već treću godinu zaredom proglašen „najboljim automobilom” prema ispitivanjima njemačkog časopisa „Auto, Motor i Sport” još je jedan dokaz njegove iznimne vrijednosti. Želim zahvaliti čitateljima časopisa „Auto, Motor und Sport” na njihovoj neprekidnoj podršci.”

     

    Alfa Romeo Giulia

    Pored prepoznatljivog talijanskog dizajna i bogate osnovno opreme, za uspješnost modela Alfa Romeo Giulia zadužen je i širok raspon dostupnih modela motora. U potpunosti izrađeni od aluminija ti motori sadrže najnaprednija tehnološka rješenja za smanjenje potrošnje goriva i štetnih emisija. Primjerice, verzija 2,2-litrenog motora snage 180 ks AT8 napredne učinkovitosti kombinacija je najboljih performansi u klasi uz prosječnu potrošnju goriva od 3,8 litara na 100 km te emisije CO2 od samo 99 g/km. Najbolji model u dostupnom proizvodnom programu, Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio, opremljen je 2,9-litrenim benzinskim V6 Biturbo motorom snage 375 kW (510 ks). Ova je verzija iskonsko utjelovljenje slogana „Inženjering koji izaziva emocije”, a nudi najbolji u klasi omjer snage i težine – 2,99 kg/ks – zahvaljujući upotrebi iznimno laganih materijala kao što su karbonska vlakna na krovu, poklopcu motora, prednjem razdjelniku, stražnjem nosaču i umetcima bočnih zavjesa. Težina verzije Quadrifoglio može se dodatno smanjiti upotrebom dva sastavna dijela dostupna na zahtjev: disk kočnica od karbonske keramike i sjedalima Sparco sa stražnjim konstrukcijskim okvirom od karbonskih vlakana.

    S pet zvjezdica osvojenih na ispitivanjima EuroNCAP, Alfa Romeo Giulia jedan je od najsigurnijih automobila u svom segmentu. Osim toga, svi modeli Alfa Romeo Giulia oduševljavaju svojim sportskim performansama, savršenom raspodjelom težine sprijeda i straga te izvrsnim omjerom težine i snage. Ovisno o modelu, sustavi pogona na stražnje kotače ili na sva četiri kotača Alfa Q4 donose zapanjujuće sportske performanse, ali su i dostojni nasljednici tradicije marke Alfa Romeo koja je poznata po brojnim pobjedama u utrkama.

     

    Abarth 595

     

    Zaljubljenici modela Abarth 595 mogu birati između četiri različite razine opreme – za model hatchback ili kabriolet – svaki s motorom 1.4 T-Jet različite snage, u kombinaciji s ručnim ili mehaničkim robotiziranim mjenjačem. Čitav proizvodni program obuhvaća modele 595 (145 ks), 595 Pista (160 ks), 595 Turismo (165 ks) i 595 Competizione (180 ks).

    Svaka razina opreme iz proizvodnog programa modela 595 obiluje sportskim značajkama, neke su u osnovnoj opremi dok su druge opcija, a sve kako bi se dodatno poboljšale performanse i izgled automobila. Među najzanimljivijima su dvostruki ispušni sustav Record Monza Dual Mode s četiri ispušne cijevi, ovjes Koni sprijeda i straga, kočioni sustav Brembo, sjedala od kože ili tkanine Sabelt, 7-inčni UconnectTM Infotainment sustav i velik izbor naplataka od lake legure. Mehanički samoblokirajući diferencijal dostupan je samo na zahtjev u paketu opreme Performance Pack na modelu 595 Competizione.

    Proizvodni program modela 595 nadopunjen je s dva posebna izdanja, također dostupna u dvije verzije, kabriolet ili hatchback: 695 XRS Yamaha i 695 Rivale. Detaljnije, model XRS Yamaha opremljen je motorom 1.4 T-Jet snage 165 ks koji se može upariti s ručnim ili robotiziranim mehaničkim mjenjačem. Njegove posebne, standardne značajke uključuju ispuh Akrapovič s ispušnim cijevima od karbonskih vlakana, stražnjim ovjesom Koni, crvenim kočionim čeljustima, 7-inčnim Uconnect Infotainment sustavom s opcijom Mirror Link, sjedala presvučena kožom i kućišta retrovizora od karbonskih vlakana. Armaturna ploča od karbonskih vlakana dostupna je na zahtjev za model XSR Yamaha.

    Model 695 Rivale najnoviji je dodatak proizvodnom programu. Opremljen je motorom 1.4 T-Jet snage 180 ks, a može se upariti s ručnim ili robotiziranim mehaničkim mjenjačem.

    Model 695 Rivale poseban je radi dvobojnog, plavo-sivog izgleda s jednom akvamarin „lebdećom linijom”. Osnovna oprema uključuje ispuh Akrapovič s ispušnim cijevima od karbonskih vlakana, kočioni sustav Brembo s crnim kočionim čeljustima, prednji i stražnji ovjes Koni, 7-inčni UconnectTM Infotainment sustav s opcijom Mirror Link, unutrašnjost u plavoj koži , umetke na kolu upravljača te armaturnu ploču i ručicu mjenjača od karbonskih vlakana (potonje vrijedi samo za modele s ručnim mjenjačem). Na zahtjev je dostupan mehanički samoblokirajući diferencijal i paket opreme Mogano Pack. U potonjem su umetci u unutrašnjosti od karbonskih vlakana zamijenjeni umetcima od pravog drveta.

     

     

    copy: www.alfaromeo.hr