• [FOTO ĐIR] Susret Alfista na Poljudu

    Posted on by a.m.alfa

    U Splitu od 12-14.05. održan je prvi službeni susret Alfa Romeo Kluba Hrvatska u 2017. Okupljeni su u tri dana obišli Dugopolje, Klis, Brač i Šoltu, a sve su zaključili velikim okupljanjem na Poljudu.

    www.dalmacijadanas.hr/foto-dir-susret-alfista-na-poljudu

    U Splitu od 12-14.05. održan je prvi službeni susret Alfa Romeo Kluba Hrvatska u 2017.

    www.dalmacijadanas.hr

     


  • Nova Alfina ljepotica: Smirena Giulia Veloce stigla u Hrvatsku

    Posted on by a.m.alfa

    Nakon ekstremne Giulie QV s 510 KS u hrvatske salone stigla je umjerenija sportska izvedba Giulie. Giulia Veloce dolazi u kombinaciji s dizelskim ili benzinskim motorom.

    db4f2

    Dizelska izvedba ima 2,2 JTD agregat snage 210 KS i okretnog momenta od 470 Nm, dok benzinsku pokreće 2-litreni twin turbo snage 280 KS s 400 Nm.

    daf0d

    Oba modela imaju pogon na sve kotače, a jeftiniji dizel stoji od 389.000 kuna.

    2fs42bb

    copy: http://autostart.24sata.hr


  • Originalna Alfa Romeo Giulia dobila trkaće ruho

    Posted on by a.m.alfa

    Ovaj tjedan iz izloga nerealnih božićnih poklona želimo izdvojiti jednu prekrasnu Alfu Romeo koja dolazi ravno iz 1971. kako bi očitala cijeloj auto-industriji bukvicu o tome kako jedan sportski automobil treba izgledati.alfa-romeo-giulia-sprint-gtv1

    Kada je riječ o talijanskom proizvođaču automobila Alfa Romeo, veliki dio onih koji prate industriju mogu na uzvik odmah zauzeti svoju stranu i pridružiti se ili grupi koja na temelju osobnog iskustva ili iskustva poznanika u širokom luku zaobilazi njihove proizvode (o kojima se pročulo da dolaze uz trajnu rezervaciju termina kod mehaničara) ili grupi koja se na spomen te tvrtke instantno lovi za onaj neopipljivi faktor koji automobile s ovim logotipom čini toliko poželjnima, toliko drugačijima od svega drugoga. Uz to još su tako prokleto lijepe, svima bi bilo lakše da nisu… Doista, da se nabroje Alfini promašaji što se tiče oblikovanja eksterijera dovoljni su prste jedne ruke, dok je s druge strane njezinih kandidata koji bi mogli ganjati titulu najljepšeg automobila u čitavoj povijesti bezbroj. Alfa Romeo Giulia Sprint GTV, ona originalna na koju je svijet pomalo i zaboravio pored velike fame koja se stvorila oko predstavljanja novog modela, jedna je od uspješnica koja bi dan-danas mogla stajati kao referenca kada je riječ o sportskim kupeima.

    alfa-romeo-giuslia-sprint-gtv-1

    alfa-romeo-giulia-sprint-gtv-4

    Primjerak na fotografijama dobio je trkaće ruho, a na vama je da procijenite je li ono svojom grubljom, sirovijom prirodom dodaje ili oduzima od privlačnosti elegantne serijske izvedbe, na kojoj je baziran. Doduše, radi se o replici originalnog trkaćeg automobila, koja je odrađena s doista velikom pažnjom usmjerenom prema detaljima, u mjeri da se teško raspoznaje od automobila koji ga je inspirirao. Dovoljno je reći da je idejni začetnik ovog „restomod“ projekta ujedno vlasnik originalnog trkača, kojeg je odlučio sačuvati koliko je to moguće pa je naručio izradu replike. Replika se izborila za FIA-ine dozvole za sudjelovanje na brdskim relijima starodobnih vozila i u jednom je trenutku bila ponuđena na aukciji. Gdje je sada ne znamo, a nije ni bitno. Ne treba nam neki poseban razlog da podijelimo ovu foto-galeriju s vama, nadamo se da se slažete.

    više na:

    http://automobili.dnevnik.hr

     


  • Povratak Alfa Romea u Formulu 1 najavio je Sergio Marchionne

    Posted on by a.m.alfa

    gallery-1482245419-gettyimages-141828327__clanak-prva

    Sergio Marchionne puno priča i najavljuje razne projekte, što je uostalom i obilježje Fiata svih ovih godina. Dakle ideja i najava im ne nedostaje, ali realizacija premda krene optimistično propadne već poslije prvih godinu dana. Tako u tom smislu treba dočekati i vijest kako se marka Alfa Romeo vraća u najbrži cirkus na svijetu – Formulu 1. Talijanski proizvođač automobila Alfa Romeo je imao svoju ekipu u Formuli 1, a Fiat Chrysler i Ferrarijev šef Sergio Marchionne želi opet vidjeti bolide u Alfinim bojama na stazama Formule 1, ali u ulozi kao momčad koja bi razvijala bolid za Ferrari Scuderiju, te dala priliku mladim talijanskim vozačima za skupljanje iskustva u F1. No, ne nadajte se kako će Alfa početi tako brzo voziti po F1 stazama, jer je sam Marchionne isto razmišljanje i želju javno izrekao i prije godine dana, a do danas nema napretka osim ideje I razmišljanja. No, tko zna… jer sam Marchionne priznaje da bi se takva ideja realizirala, marka Alfa Romeo prvo treba zaraditi potreban novac na novim modelima kao što su Giulia i Stelvio.

    copy: http://automania.20minuta.hr


  • RIJETKI PRIJERATNI ALFA ROMEO Tipo B P3 iz 1934. koji svjedoči sportskim počecima Ferrarija ponuđen za 4,6 milijuna eura

    Posted on by a.m.alfa

    pa17_r113_001

    Prijeratni trkaći model Alfa Romea plod je suranje Alfe sa Scuderijom, a prema mišljenju mnogih riječ je o najljepšem trkaćem modelu svog doba. Bolid bit će ponuđen na aukciji u Parizu, a očekivana cijena iznosi oko 4,6 milijuna eura

    pa17_r113_003

     Mitska talijanska marka Ferrari proizvodi svoje automobile i natječe se na utrkama sada već gotovo 70 godina. Ipak, negdje je i trebalo početi. Scuderia je svoj početak ostvarila upravo zahvaljujući suradnji sa Alfom Romeo koji je dotad već harao trkalištima. Model ponuđen na aukciji upravo je plod te suradnje. Riječ je o Alfi Romeu Tipo B P3 proizvedenom 1934. godine.
    pa17_r113_004
    Ovaj primjerak drugi je od samo devet primjeraka koji ujedno ima i bogatu trkaću povijest. Bio je ujedno i jedan od prvih trkaćih automobila sa jednim sjedištem. Za prekrasan dizajn zaslužan je Vittorio Jano, a mnogi se slažu kako je riječ o najljepšem trkaćem modelu svog doba. Motor je 2,9-litreni sa dva mehanička kompresora.
    pa17_r113_002
    Prošlo je gotovo 10 godina otkad je ovaj model zadnji put bio ponuđen na aukciji, a potencijalni kupci moći će sudjelovati na aukciji koja će se održati u Parizu početkom sljedeće godine. Iz aukcijske kuće RM Soethby’s procjenjuju kako bi se ponude mogle kretati između 3,6 i 4,6 milijuna eura.
    FOTO: RM Soethby’s
    copy: www.jutarnji.hr

  • Alfa Romeo Stelvio predstavljen u Los Angelesu

    Posted on by a.m.alfa

    Dugoočekivani Alfa Romeo Stelvio konačno je predstavljen na salonu u Los Anglelesu, a kao i Giuliu prije njega, upoznali smo ga prvo u najsnažnijoj verziji Quadrifoglio Verde sa 510 KS.

    stelvio-01

    Automobil je ime dobio po slavnom planinskom prijevoju u talijanskim Alpama, a brojna dizajnerska rješenja dijeli s Giulijom. Vanjskim dimenzijama od 4680 mm dužine, 2160 mm širine i 1650 mm visine kompaktni se SUV upušta u žestoku borbu s Porscheom Macanom i Mercedesom GLC. Unutrašnjost je minimalistički uređena i fokusirana na vozača, a u verziji QV kombinira tkaninu, drvo i karbon. Na središnjoj konzoli dominira 8,8-inčni ekran, slično kao i kod Giulije.

    stelvio-06

    Sličnosti s limuzinom protežu se duboko ispod lima jer Stelvio koristi jednako aluminijsko podvozje kao i 2,9-litreni V6 motor od 510 KS. Mjenjač je ZF-ov osmostupanjski automatik za koji Alfa Romeo kaže kako u načinu rada Race može promijeniti stupanj za 150 milisekundi. Kako bi lakše ukrotili toliku snagu, Stelvio ima karbonsko-keramičke kočnice.

    stelvio-04

    Pogon je na sve kotače, a najsnažniji model QV posjeduje i tehnologiju vektoriranja momenta. U normalnim uvjetima vožnje Stelvio 100 posto momenta prenosi na stražnje kotače, ali sustav Q4 stalno prati raspodjelu momenta između prednje i stražnje osovine. Po potrebi, do 50 posto momenta može prenijeti na prednje kotače. Između stražnjih kotača moment se može optimalno rasporediti zahvaljujući dva kvačila na stražnjoj osovini.

    stelvio-02

    Pored 2,9 twin turbo V6 motora Alfa Romeo potvrdio je kako će se u Stelvio ugrađivati i dvolitreni turbo benzinac sa 200 ili 280 KS, kao i dvije verzije 2,2-litrenog turbodizelaša od 150 i 180 KS. Podatak o težini Stelvia nije objavljen, ali Alfa se pohvalila rasporedom mase između osovina od 50:50.

    stelvio-05

     

    copy: www.autoitocka.com


  • Povratak Alfe Romeo u Formulu 1 je moguć

    Posted on by a.m.alfa
    Bruno Giacomelli on Alfa Romeo, French GP, Dijon-Prenois 1979
    Bruno Giacomelli on Alfa Romeo, French GP, Dijon-Prenois 1979

    Prvi čovjek Fiat Chrysler grupe i predsjednik Ferrarija, Sergio Marchionne rekao je kako postoji mogućnost povratka marke Alfa Romeo u Formulu 1. Iako nije naveo vrijeme, uvjeren je kako je marka sposobna samostalno razviti šasiju i motor i ravnopravno konkuruirati timovima, pa tako i bratskom Ferrariju. Tijekom zimskog perioda špekuliralo se o tome da bi Red Bull tim mogao dobiti Ferrarijev motor, ali sa značkom Alfa Romea, no pregovori su propali pa im dobavljač ostaje Renault, no neslužbeno pmotori nose naziv Tag Heuer.

    f1-fantasy-retro-f1-liveries-2013-alfa-romeo-concept-livery

    Alfa Romeo je u Formuli 1 bila aktivna. Osim što su Nino Farina i Juan Manuel Fangio osvojili prva dva naslova u F1, 1950. i 1951., Alfa Romeo je isporučivala motore u 60.-ima i 70.-ima, a vlastiti bolid posljedni su put imali u razdoblju od 1979. do 1985.

    alfa-romeo-159-1951

    Copy: www.tvautomagazin.hr