• TRN U PETI BMW-a M4! DOGODINE STIŽE Alfa Giulia Coupe s hibridnim pogonom od 641 KS!

    Posted on by a.m.alfa

    Glasina o Giuliji u coupe izdanju sve je više, a portal Autocar sada navodi kako su im izvori bliski Alfi Romeo potvrdili da će spomenuti model biti predstavljen krajem godine, a u prodaji će se naći dogodine. Vjeruje se kako će nositi oznaku “Sprint” ili “GTV”, a posebno su zanimljive posljednje informacije vezane uz pogon. Uz klasične dizelaše i benzince koje će posuđivati iz Giulije, vrh ponude trebao bi činiti 641 KS snažan hibrid!

    Naime, spominje se kako će poznatom 2,9-litrenom V6 motoru biti dodan i elektro motor, čime bi snaga porasla na spomenutih 641 KS. Spominje se i implementacija tehnologije iz F1- ERS sustav koji smo vidjeli primjerice kod LaFerrarija. Najsnažnija Alfa ikad tako bi predstavljala ozbiljnog konkurenta modelima poput BMW-a M4, Mercedesa C63 AMG Coupe i Audija RS5 (od kojih će, prema ovim informacijama, biti snažnija). Što se tiče samog dizajna zasad nema nikakvih detalja, ali internetom kruže renderi koji vjerno prikazuju kako bi coupe verzija mogla izgledati.

    Prednji dio trebao bi biti identičan kao na Giuliji, a na slikama možete provjeriti kako bi mogao izgledati stražnji dio. Moramo priznati kako izgleda odlično i s nestrpljenjem čekamo daljnje informacije.

     

    copy: www.jutarnji.hr


  • Alfa Romeo 164 (1987. – 1998.)

    Posted on by a.m.alfa

    Polusestra Lancie Theme, Saaba 9000 i Fiat Crome s više individualnosti.

    Premda je predstavljena nekoliko mjeseci nakon što je Fiat preuzeo Alfa Romeo, ova limuzina posljednji je model razvijen za samostalnosti marke. Pininfarinin Enrico Fumia je kreirao najosebujniji dizajn među Tipo 4 modelima, s kojima je dijelila platformu. Samim time imala je i prednji pogon (od 1993. i Q4 izvedbu s integralnim), što i danas izaziva frktanje nosom među Alfistima, mada je 164 dosta zabavan model za vožnju.

    Šteta zbog frktanja, jer je model lijepo ostario, uz jedan redizajn, izdašno galvaniziranje povećalo je izdržljivost, a već je i s najslabijim turbodizelašem mogao potegnuti do 200 km/h. Top model 3.0 V6 24v Quadrifoglio Verde i do 245 km/h! Prava ‘ammiraglia’ (admiralski brod, talijanski naziv za prestižne limuzine.) Do 1998. u Areseu i tajvanskom Taichungu proizvedeno ih je 273.857. Nađete li benzinca od prvog vlasnika, uživat ćete.

    Model je i dizajnerski bio značajan za marku. Klinasti oblik utjecat će na redizajn modela 33, te na 155, GTV i Spider. 1980-e su se u unutrašnjosti, pogotovo na instrumentima, odrazile u punom šarenilu, ali problemi s elektronikom i plastikom zagorčavali su život vlasnicima. Danas su razmjerno rijedak prizor, jer su kod nas uglavnom završavali već ‘ubijeni’ rabljeni dizelaši s talijanskog tržišta.

    copy: www.autoportal.hr

    Tekst: DMJ


  • Alfa Romeo MiTo u idućoj generaciji postaje crossover?

    Posted on by a.m.alfa

    Pomalo je teško za povjerovati da je Alfin najmanji model, MiTo, s nama već deset godina. Još je teže prihvatiti da se Talijani u međuvremenu nisu potrudili lansirati nasljednika.

    Budući da istu sudbinu dijeli i bratski model iz Fiata, Punto, ovo i nije neko iznenađenje. Ipak, u Alfi Romeo su, čini se, odlučili malo fokusa okrenuti i prema europskom tržištu, a ne samo kineskom i američkom, jer bismo u skorije vrijeme trebali dočekati novu generaciju MiTa.

    Doduše automobil više neće biti oblikovan poput gradskog hatchbacka, već kompaktnog crossovera, piše Auto Express.

    Drugim riječima, Mito bi se mogao natjecati u sve popularnijem segmentu kojim vladaju modeli poput Renault Captura, Hyundai Kone, Kije Stonic, Citroena C3 Aircross itd.

    Budući da se Stelvio pokazuje kao tržišni hit, u Alfi su odlučili također napraviti i još veći SUV s blagim hibridnim sustavom i 400-injak KS, a navodno bi u dogledno vrijeme i Giulietta trebala dobiti nasljednicu.

    Novi Mito i Giulietta zasad nisu na vrhu liste prioriteta, budući da su Talijani orijentirani rastućem kineskom i američkom tržištu, no bilo kakav napredak u gami Alfi Romeo bi dobro došao.

     

    copy: www.tportal.hr