• Alfa Romeo Giulia pokazala kako se svladava najzahtjevniji crash test

    Posted on by a.m.alfa

    Crash testovi koje provodi američki IIHS u mnogočemu se razlikuju od onih koje koristi Euro NCAP. Ključna razlika je takozvani test parcijalnog nalijeganja koji pasivnu sigurnost automobila stavlja na najveće muke

    Parcijalno nalijeganje izvodi se tako da se automobil ne zabije čitavom površinom prednjeg kraja u fiksnu prepreku, već tek jednim njegovim dijelom. Ovakve situacije su poprilično realne u prometu, budući da će vozači nerijetko većim dijelom automobila izbjeći sudar.

    Problem za proizvođače automobila je u tome što silu udara prilikom parcijalnog nalijeganja ne preuzimaju za to predviđene zone gužvanja, već ovjes, A-nosač i oplata motora.

    Rezultati testova su stoga nerijetko loši, no Alfa Romeo Giulia je zadovoljila s odličnim rezultatom te zaslužila IIHS-ovu preporuku ‘Top Safety Pick +’.

    copy:www.tportal.hr


  • ALFIN SUV Stelvio Quadrifoglio projurio Ringom i s vremenom od 7:51 skinuo Porsche Cayenne s trona u kategoriji SUV-ova

    Posted on by a.m.alfa

    “Prilikom razvoja Stelvia naglasak smo stavili na postavljanje standarda u svojoj klasi, a ovaj rekord potvrđuje da smo napravili dobar posao”, izjavio je šef Alfe nakon obaranja rekorda

    Nakon što je prije nekoliko dana Porsche potvrdio da je s modelom GT2 RS oborio rekord u kategoriji serijskih automobila, danas se oglasila Alfa Romeo s novim rekordom, ovaj put u kategoriji SUV vozila. Alfa Romeo Stelvio Quadrifoglio tako je krug po “Zelenom paklu” odvozila za 7:51.7 , čime je preuzeta titula najbržeg od Porscheova SUV-a Cayennea Turbo S koji je bio gotovo 9 sekundi sporiji.

    Kada vrijeme Alfe Stelvio Quadrifoglio usporedimo s drugim vremenima možemo vidjeti kako je odvozila brže od BMW-a M4 (doduše za volanom je tada bio urednik njemačkog Auto Motor Sporta), a za rekorderom u klasi s prednjim pogonom, Hondom Civic Type R (iz 2017.) zaostaje manje od 8 sekundi.

    “Prilikom razvoja Stelvia naglasak smo stavili na postavljanje standarda u svojoj klasi, a ovaj rekord potvrđuje da smo napravili dobar posao. Ponosni smo što u svom portfoliju imamo dva rekordera: Giuliju QV kao najbržeg sedana na ringu i novog rekordera Stelvia u kategoriji SUV-ova”, izjavio je Reid Bigland, izvršni direktor Alfe Romeo. Pogledajte kako Stelvio Quadrifoglio sa 2,9-litrenim twin-turbo V6 motorom snage 510 KS obara rekord u svojoj kategoriji:

    copy: www.jutarnji.hr

     


  • Alfa Romeo Giulia Coupe na tržištu bi se mogla naći već sljedeće godine

    Posted on by a.m.alfa

    TALIJANSKI COUPE KONKURIRAT ĆE NIJEMCIMA: Alfa Romeo Giulia Coupe na tržištu bi se mogla naći već sljedeće godine

    Prema navodima Automotive Newsa direktan konkurent BMW Seriji 4, Audiju A5 i Mercedesovoj C-klasi Coupe trebao bi se na tržištu pojaviti krajem 2018. godine, a ovo su prvi renderi koji prikazuju kako bi Giulia Coupe mogla izgledati

    Već se duže vrijeme špekulira okupe verziji Giulije, a Automotive news navodi kako bi mogla ugledati svjetlo dana već krajem iduće godine. Giulia Coupe bit će direktan konkurent BMW Seriji 4, Audiju A5 i Mercedesovoj C-klasi Coupe. Zahvaljujući različitim renderima koji su se pojavili na internetu možemo vidjeti kako bi otprilike ovaj model mogao izgledati.

    Iako se dosad špekuliralo da će Alfa Romeo na tržište nakon Giulije plasirati veliku poslovnu limuzinu koja bi konkurirala modelima poput BMW Serije 5, proizvodnja Giulije Coupe nameće se kao logičniji potez Alfe budući da će troškovi biti znatno manji u odnosu na predstavljanje potpuno novog modela. Upravo zbog tog bi se Giulija Coupe već od iduće godine mogla nadmetati s njemačkim trojcem, dok bi velika limuzina trebala stići na tržište tek oko 2021. godine. Pretpostavlja se kako će Giulija Coupe biti opremljena istim motorima kao i limuzinska verzija, što znači da će vrh ponude biti 2,9-litreni twin-turbo V6 motor snage 510 KS.

    copy:www.jutarnji.hr


  • Alfa zbog koje će vam srce kucati 33 puta u sekundi!

    Posted on by a.m.alfa

    Pola stoljeća nakon prvog paljenja motora, zvuk ikone automobilske industrije još se nije utišao

    O povijesti Alfe nemoguće je pisati bez osjećaja. Ponajviše zbog toga što je nekoć gotovo svaki njihov model bio materijal za sobni poster, a poneki i za umjetničku galeriju, no poput živog bića, imao je svoje muhe i mušice. Upravo je takvih 18 (pretpostavlja se) dizajnerskih remek djela prije punih 50 godina osmislio legendarni Franco Scaglione, krivac za dizajniranje i brojnih Lancia, Aston Martina i Maseratija tijekom pedesetih, dok je izrada bila prepuštena tvrtci Carrozzeria Marazzi.

    Projekt je temeljen na šasiji trkaćeg modela Tipo 33, koji se nije mogao pohvaliti zavodljivim linijama, što je predivna Alfa Romeo 33 Stradale, kao prvi serijski automobil s leptir vratima, višestruko nadomjestila. Pogonjena 2,0-litrenim V8 proizvodila je 233 KS pri visokih 8.800 o/min, do stotke ubrzavala za 5,5 sekundi i hvatala maksimalnu brzinu od 260 km/h.

    Pritom je ostavljala bez daha svakom novom pojavom, a jednako tako i cijenom. U doba kada je prosječni automobil koštao otprilike 18.000 kuna, Talijani su za 33 Stradale tražili oko 38.000 kn. Međutim, usporedimo li to s današnjom vrijednošću modela koji posjeduje možda i najveću povijesnu težinu za Alfu i vrijedi preko 70 milijuna kuna, ondašnje se cifre ne čine toliko strašnima.

    S obzirom na jubilarni pedeseti rođendan talijanski proizvođač se potrudio napraviti posebnu i vremenski ograničenu izložbu u Museo Storico Alfa Romeo, u Areseu pored Milana. Izložba prikazuje povijest modela 33 Stradale u simbolična 33 koraka, stoga ako se slučajno nađete u blizini muzeja svakako navratite i prisustvujte jednom od najljepših dijelova automobilske baštine.

    copy: www.dnevnik.hr