23-01-2017, 23:15:15

Novi Postovi

 Str: [1] 2 3 ... 10
1
147, GT / Odg: 147 JTDm 16V by Tomislav
« Zadnji post od tomislavkn u Danas u 23:13:19 »
Ok, hvala na infu.

Mislim, nemam direktnog iskustva s dijelovima, ali sam više nego sposoban provjeriti po specifikacijama i na dosta mjesta su dvosmisleno napisana. Negdje piše da paše, negdje da ne.

Ostavit ću onda i filter goriva koji jest, nebi smjelo biti nikakvih problema.

Thanks
2
147, GT / Odg: 147 JTDm 16V by Tomislav
« Zadnji post od maki147 u Danas u 23:09:11 »
Stigli dijelovi za mali servis, plus novi Pierbug elektroventil i Febi Bilstein senzor radilice. Uz to, čekam i nove silikonske cijevčice koje idu umjesto gumenih vakuum cijevi. Elektroventil i senzor radilice mijenjam preventivno, koliko god to nekome bilo nelogično, auto će sada 210 000km i trebam ga za voziti, pa bolje da rabljeni stoje na polici, a meni duša mirna. Kako elektroventil ide van, odmah će i vakuum cijevi doći nove, crvene  :)



E sad, filter ulja će ipak ići gore. Fakat ne kužim te oznake na filterima. Piše samo da je za Twin spark motore, a kada provjerim pa brdo webshopova, ide i na JTD. Uz to, filter goriva je UFI 24H2O00 i navodno nije za multijet 16V, nego bi trebao biti UFI 24H2O04. Ovaj UFI 24H2O00 je za stanje JTD CF2/CF3 do 2002. godine.

Ako ima tko iskusniji, slobodno mi neka kaže svoje mišljenje.
Isti ti je filter ulja jtd i twin spark nesikiraj se oko toga a i za filter goriva 8v jtd i 16v imaju iste


Sent from my iPhone using Tapatalk
3
Giulia, Stelvio / Odg: Alfa Giulia
« Zadnji post od a.m.alfa u Danas u 23:04:47 »
4
Susreti alfista / Odg: Zagrebački susreti
« Zadnji post od industrial u Danas u 23:04:43 »
Koji je auto, mozda ima ekipe koja se bolje razumije u navedenu marku/model.
Radi se o Vti motoru PSA.
5
Susreti alfista / Odg: Zagrebački susreti
« Zadnji post od industrial u Danas u 23:04:04 »
Mogu bacit pogled ali tek u nedjelju sam u tom kvartu... Ako ti nije kasno :mah:
Hvala ali trebam što prije info jer bi auto mogao biti prodan prije nego se uspijem organizirat i otići za Zg. :ok:
6
147, GT / Odg: 147 JTDm 16V by Tomislav
« Zadnji post od tomislavkn u Danas u 23:03:23 »
Stigli dijelovi za mali servis, plus novi Pierbug elektroventil i Febi Bilstein senzor radilice. Uz to, čekam i nove silikonske cijevčice koje idu umjesto gumenih vakuum cijevi. Elektroventil i senzor radilice mijenjam preventivno, koliko god to nekome bilo nelogično, auto će sada 210 000km i trebam ga za voziti, pa bolje da rabljeni stoje na polici, a meni duša mirna. Kako elektroventil ide van, odmah će i vakuum cijevi doći nove, crvene  :)



E sad, filter ulja će ipak ići gore. Fakat ne kužim te oznake na filterima. Piše samo da je za Twin spark motore, a kada provjerim po brdo webshopova, ide i na JTD. Uz to, filter goriva je UFI 24H2O00 i navodno nije za multijet 16V, nego bi trebao biti UFI 24H2O04. Ovaj UFI 24H2O00 je za starije JTD CF2/CF3 do 2002. godine.

Ako ima tko iskusniji, slobodno mi neka kaže svoje mišljenje.
7
GTV/ Spider (916) / Odg: GTV 2.0 TS Nero
« Zadnji post od Alfa_gtv u Danas u 23:00:25 »
Svako zlo za neko dobro  :tooth
8
147, GT / Odg: 147 Ti 1.9 JTD
« Zadnji post od DadoEsbe u Danas u 22:57:26 »
Sve odlično, al ova zadnja svjetla izgledaju ''jeftino''.

Na crni auto odlično pašu crvena svjetla, il još bolje blaga nijansa folije ala blackline

Ha čuj o ukusima se ne raspravlja, opet nije problem uzeti razrijeđivač i oprat to dobro :P, ali ništa do proljeća.
Kad zatopli, radit će se malo na autu.
Također mi je u planu staviti središnji tunel od GT jer mi jako lijepo izgleda.
9
147, GT / Odg: Moja presjajna 147-ica! :)
« Zadnji post od beauty147 u Danas u 22:56:27 »
Tvoja karoserija mi je uz crvenu najljepša! :)


Evo, da ja napišem što smo proživjeli u zadnjih mjesec dana od kad sam pao na tehničkom.

1. stadij: Puko sam, kupio opruge od 147 Blackline (kao niže su 2 cm), skinuo sam distance i bio sam spreman ponovo otići na tehnički pa čak i u taj isti prokleti hram od Jadranskog osiguranja na Vrbanima.

2. stadij: Ugradio sam opruge i zaboljelo me... Svaki put kad bi dolazio do auta, oči bi prekrivao rukama skoro kao Jeremy Clarkson kad je testirao Panameru. 

Međustadij: U međuvremenu sam se odlučio za izmjenu balans štangica i manžeta jer je već bilo vrijeme za promjenu istih. MEĐUTIM, kao da je bog poslao poruku s neba u kojoj je glasilo ''konju, ni ja više ne mogu gledat u taj auto, MOLIM TE VRATI GA NA EIBACH i gornje vilice su nakon 109000 km napokon prolupale i bile su spremne za zamjenu. Dakle, auto je ponovo morao na servis, a Eibach opruge su još uvijek mirno i spokojno ležale u gepeku...

3. stadij: srce i mozak su se posvađali, ali su se vrlo brzo pomirili i sklopili dogovor da ćemo za vrijeme izmjene vilica vratiti dobri stari Eibach.

Tako vam je to bilo. :) Preko kolege Zagy-a sam našao genijalnu vezu na tehničkom pregledu i shvatio da zbog jednog kretena nije bilo vrijedno raskopavat pol auta ( prekasno :lol ).
Alfica je sada ponovo overdoze užitka, utegnuta i upicanjena kao u najboljim danima, tako da je nakon silne torture zaslužila poklon u obliku tih Blackline felgi i spremni smo za nove kilometre!  :Rock: :Rock: :drive: :drive:
10
GTV/ Spider (916) / Odg: GTV 2.0 TS Nero
« Zadnji post od danko0013 u Danas u 22:55:59 »
Skines branike na 159, bacih ih u vatru i saznas    :tooth
Ionako je od Brere ljepsi i pase na saraf pa se malo prisili na upgrade

Poslano sa mog SM-N9100 koristeći Tapatalk

 Str: [1] 2 3 ... 10