Poštovani.
Alfa GT 19 jtd 150 ks, 2009 godina. Auto prešao 125 000 kilometara. Izvađeni swirlovi. Montirao Downpipe, ispušni lonac umjesto DPF filtera, blokirao EGR. Urađena nova optimalna mapa, softverski ugašen EGR i DPF. Sonda ispod Downpipe ostavljena a sonda kod DPFa poništena.
Kod skidanja predkatalizatora majstor je dirao rukom unutra turbinu i probao utvrditi luft i kaže da turbina ima malo aksijalnog lufta i on misli da ne odstupa puno.
Pri remapu se pojavio nagli skok od pola bara. Sa 1.1. bari, skoči na 1.65 i onda obori pritisak i prati dalje dobro. Auto se ponaša dobro i ide dobro, linearno ubrzava i nema problema u vožnji. Kada se naglo ugasi auto tada se čuje kako turbina ostane malo fućkati?
Da li je potrebno raditi turbinu ili zanemariti ovaj problem. Što savjetujete - hvala?