22-11-2017, 11:04:48

Autor Tema: Pitajte Seba  (Posjeta: 1417832 vremena)

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

alfisti.hr

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Pitajte Seba
« u: 30-10-2006, 20:33:40 »
Dakle majstor ima svoj kutak ;)
« Zadnja izmjena: 17-08-2012, 05:54:15 od a.m.alfa »
 

Sipa

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: Pitajte Seba
« Odgovori #1 u: 30-10-2006, 23:01:28 »
Imam i ja problem.

Autek mi se počeo čudno ponašati. Kada ga zapalim, čudno radi. Nekih 10 sekundi, a onda stane.  Nisam još bila kod automehaničara, jer nemam baš novaca ovaj mjesec :(

Što je to i mogu li se voziti ili da opet postanem ZETova korisnica.  :(
 

Offline zdravka

  • Administrator
  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 11341
  • Karma: 1218
  • Spol: Ženski
  • TY
    • Zagreb
Odg: Pitajte Seba
« Odgovori #2 u: 31-10-2006, 00:12:33 »
Imam i ja problem.

Autek mi se počeo čudno ponašati. Kada ga zapalim, čudno radi. Nekih 10 sekundi, a onda stane.  Nisam još bila kod automehaničara, jer nemam baš novaca ovaj mjesec :(

Što je to i mogu li se voziti ili da opet postanem ZETova korisnica.  :(

čudno je jako širok pojam :-\..........može to malo preciznije
...tko nije naučio gledati nebo u potoku, ne zna što su ribe na drveću...
 
Andrić
 

Online Seb

  • Donator
  • Trade Count: (+2)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 14838
  • Karma: 533
  • Spol: Muški
  • Alfa GT 1.9 Q2
    • Velika Mlaka
Odg: Pitajte Seba
« Odgovori #3 u: 31-10-2006, 12:58:52 »
gornje vilice ili balans štanga...ili oboje

Boxer

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: Pitajte Seba
« Odgovori #4 u: 31-10-2006, 20:51:41 »
Imam i ja problem.

Autek mi se počeo čudno ponašati. Kada ga zapalim, čudno radi. Nekih 10 sekundi, a onda stane.  Nisam još bila kod automehaničara, jer nemam baš novaca ovaj mjesec :(

Što je to i mogu li se voziti ili da opet postanem ZETova korisnica.  :(


Ovo boldano ti je glavni problem, probaj ga upalit :ok:
 

Matija

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: Pitajte Seba
« Odgovori #5 u: 01-11-2006, 13:38:03 »
Evo jedno.

Dali Lambda sonda tehnickoga broja  GENUINE PART NO.46444284 pase na moju 145 1.4ts 97 godiste?
Kako sam malo laik i nov jos uvijek moram priznat u autima neznam di da to pogledam. A gledao sam po googlu ali nista pametno nisam nasao.

I seb.. Kak radis u četrvtak? Kad bi mogao doc na pregled da mi se pogleda zasto mi tak cudno trosi.

Fala :)
 

Offline SiKe_145

  • Trade Count: (+1)
  • Pripravnik
  • **
  • Postova: 249
  • Karma: 13
  • Spol: Muški
  • AR 145 1.4TS & 156SW JTD
    • Rijeka
Odg: Pitajte Seba
« Odgovori #6 u: 01-11-2006, 19:04:49 »
Opet ja sa svojim kisno/vlazno vremenskim problemima.

Neki dan iza posla, sjednem u auto i da cu krenut...prvih par metara ok, a onda kad je trebalo krenut uzbrdo nista...nema sape ni za razvrtit okretaje...  ovaj put mi cak ni na leru nije radio kako spada, vec je bio debelo u minusu (mozda kojih 500-600 o/min....samo sto se ne ugasi). Dojam mi je bio (po zvuku motora kako i pri tih mizernih okretaja tako i kasnije kad sam ga malo uspio razvrtit) kao da radi na 3 cilindra. Ja bih ipak debmetar iskljucio iz opcije gresaka, jer sam ga jednom prigodom kad je isto zafrkavao bio iskopcao i nista se nije promjenilo. Takodjer sam probao vozit bez njega kada je auto topal...i sve je bilo OK.

Interesantno je da taj dan i nije padala jako kisa...vise je roskala...i bilo je fanj toplo (preko 20 stupnjeva). Ista stvar mi se desavala i po ljetu kad bi malo pala kisica...dok recimo pred nekih mjesec dana kada je ono prvi put zahladilo, i kad je isto pala kisa...onda je sve bilo OK.

Dakle, promatranjem pravila kada se problem pojavljuje, dosao sam do sljedecih zakljucaka, da se problem pojavljuje:

1. kad je vlazno i toplo vrijeme (nema veze o kolicini padalina)
2. kad je auto hladan, prvih 3-4 minute dok se malo ne zagrije. kasnije taj dan je sve OK (dok se motor opet ne ohladi, nakon 4-5 sati)
3. nema veze sa debmetrom; probano sa njim i bez njega...isti problem


Po mojem znanju ove stvari bi mogle biti uzrok:

1. lambda (premda sumnjam, jer ona bi samo trebala radit finu korekciju smjese...u prvim minutama rada ionako je ona na "ignore" jer jos nije zagrijana kako treba)
2. neispravna smjesa pri "coku" - e sad koji senzori ovdje idu u igru...nemam pojma. valjda senzor temperature vode; mozda ECU ne daje dovoljno bogatu smjesu?
3. neka bobina neispravna
4. krivo vrijeme bacanja iskre - ECU?
5. neispravni kabeli ili svijecice


Kako sam slicnih problema imao kad sam oprao motor pa je uslo vode u prostor sa svjecicama, za sad bi ovome zadnjem dao najvise pozornisti (ionako bi trebao zamjenit svjecice i kabele). E sad, posto nisam sad bas pri lovi, ne kupuje mi se komplet svega (svjecice 1500kn, komplet kabela cca isto toliko), volio bi da mi netko strucan kaze sto od mojih pretpostavki moze uzrokovat problem?

Takodjer, gdje najpovoljnije nabaviti kabele (moze za pocetak i samo 4 kom onih nastavaka koje idu direkt sa bobine prema svjecici), a gdje svjecice?

Tnx. i sorry na poduzem postu.

 

sokre

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: Pitajte Seba
« Odgovori #7 u: 01-11-2006, 20:02:43 »
A jel bi bila pumpa goriva?
Obzirom da se javlja kad ti je motor hladan ...
Meni je to bil problem samo kod jutarnjeg paljenja, radila je na kojih 500-700 okretaja, poslije ok.
Znači kad je stajala više od 8 sati, valjda je pal pritisak i pumpica je bila pri kraju pa zbog toga nije motor dobival dosta goriva.
 

Offline SiKe_145

  • Trade Count: (+1)
  • Pripravnik
  • **
  • Postova: 249
  • Karma: 13
  • Spol: Muški
  • AR 145 1.4TS & 156SW JTD
    • Rijeka
Odg: Pitajte Seba
« Odgovori #8 u: 01-11-2006, 21:47:46 »
motor hladan + vlazno vrijeme + toplije vrijeme (ovo zadnje uzet sa rezervom...provjerit cu sutra ujutro, danas citav dan pada kisa a i dosta je zahladilo)

znaci nije pravilo samo da na hladan motor radi probleme...stajao je on meni i 3-4 dana bez paljenja pa je opet upalio sasvim normalno. pod OBAVEZNO mora bit kisno/jako vlazno vrijeme.

kako problem ne traje dugo, nekako mi mirisi da se negdje nesto navlazi/pobere vlagu a onda nakon par min kako se motor grije to se osusi i onda je sve OK.
 

Sipa

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: Pitajte Seba
« Odgovori #9 u: 02-11-2006, 00:14:09 »
gornje vilice ili balans štanga...ili oboje
Hvala Seb. Bila sam jučer kod svoga majstora i on kaže da je to neka varijacija faze. Ne znam točno, nisam zapamtila. Ali kaže da se mogu normalno voziti i da je to normalno za Alfu????? Kako takvo što može biti normalno?
 

Online Seb

  • Donator
  • Trade Count: (+2)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 14838
  • Karma: 533
  • Spol: Muški
  • Alfa GT 1.9 Q2
    • Velika Mlaka
Odg: Pitajte Seba
« Odgovori #10 u: 02-11-2006, 07:44:13 »
Evo jedno.

Dali Lambda sonda tehnickoga broja  GENUINE PART NO.46444284 pase na moju 145 1.4ts 97 godiste?
Kako sam malo laik i nov jos uvijek moram priznat u autima neznam di da to pogledam. A gledao sam po googlu ali nista pametno nisam nasao.

I seb.. Kak radis u četrvtak? Kad bi mogao doc na pregled da mi se pogleda zasto mi tak cudno trosi.

Fala :)

moraš mi dat šasiju (pp)..nazovi me u radionu da se zdogovorimo

Online Seb

  • Donator
  • Trade Count: (+2)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 14838
  • Karma: 533
  • Spol: Muški
  • Alfa GT 1.9 Q2
    • Velika Mlaka
Odg: Pitajte Seba
« Odgovori #11 u: 02-11-2006, 07:45:54 »
gornje vilice ili balans štanga...ili oboje
Hvala Seb. Bila sam jučer kod svoga majstora i on kaže da je to neka varijacija faze. Ne znam točno, nisam zapamtila. Ali kaže da se mogu normalno voziti i da je to normalno za Alfu????? Kako takvo što može biti normalno?

variajator faze?pa kakve to ima veze sa škripanjem?

Online Seb

  • Donator
  • Trade Count: (+2)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 14838
  • Karma: 533
  • Spol: Muški
  • Alfa GT 1.9 Q2
    • Velika Mlaka
Odg: Pitajte Seba
« Odgovori #12 u: 02-11-2006, 07:47:22 »
Opet ja sa svojim kisno/vlazno vremenskim problemima.

Neki dan iza posla, sjednem u auto i da cu krenut...prvih par metara ok, a onda kad je trebalo krenut uzbrdo nista...nema sape ni za razvrtit okretaje...  ovaj put mi cak ni na leru nije radio kako spada, vec je bio debelo u minusu (mozda kojih 500-600 o/min....samo sto se ne ugasi). Dojam mi je bio (po zvuku motora kako i pri tih mizernih okretaja tako i kasnije kad sam ga malo uspio razvrtit) kao da radi na 3 cilindra. Ja bih ipak debmetar iskljucio iz opcije gresaka, jer sam ga jednom prigodom kad je isto zafrkavao bio iskopcao i nista se nije promjenilo. Takodjer sam probao vozit bez njega kada je auto topal...i sve je bilo OK.

Interesantno je da taj dan i nije padala jako kisa...vise je roskala...i bilo je fanj toplo (preko 20 stupnjeva). Ista stvar mi se desavala i po ljetu kad bi malo pala kisica...dok recimo pred nekih mjesec dana kada je ono prvi put zahladilo, i kad je isto pala kisa...onda je sve bilo OK.

Dakle, promatranjem pravila kada se problem pojavljuje, dosao sam do sljedecih zakljucaka, da se problem pojavljuje:

1. kad je vlazno i toplo vrijeme (nema veze o kolicini padalina)
2. kad je auto hladan, prvih 3-4 minute dok se malo ne zagrije. kasnije taj dan je sve OK (dok se motor opet ne ohladi, nakon 4-5 sati)
3. nema veze sa debmetrom; probano sa njim i bez njega...isti problem


Po mojem znanju ove stvari bi mogle biti uzrok:

1. lambda (premda sumnjam, jer ona bi samo trebala radit finu korekciju smjese...u prvim minutama rada ionako je ona na "ignore" jer jos nije zagrijana kako treba)
2. neispravna smjesa pri "coku" - e sad koji senzori ovdje idu u igru...nemam pojma. valjda senzor temperature vode; mozda ECU ne daje dovoljno bogatu smjesu?
3. neka bobina neispravna
4. krivo vrijeme bacanja iskre - ECU?
5. neispravni kabeli ili svijecice


Kako sam slicnih problema imao kad sam oprao motor pa je uslo vode u prostor sa svjecicama, za sad bi ovome zadnjem dao najvise pozornisti (ionako bi trebao zamjenit svjecice i kabele). E sad, posto nisam sad bas pri lovi, ne kupuje mi se komplet svega (svjecice 1500kn, komplet kabela cca isto toliko), volio bi da mi netko strucan kaze sto od mojih pretpostavki moze uzrokovat problem?

Takodjer, gdje najpovoljnije nabaviti kabele (moze za pocetak i samo 4 kom onih nastavaka koje idu direkt sa bobine prema svjecici), a gdje svjecice?

Tnx. i sorry na poduzem postu.



od oka bi reko sonda ali si tolko toga napiso da me malo sve zbunjuje

drax

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: Pitajte Seba
« Odgovori #13 u: 02-11-2006, 11:38:08 »
gornje vilice ili balans štanga...ili oboje
Hvala Seb. Bila sam jučer kod svoga majstora i on kaže da je to neka varijacija faze. Ne znam točno, nisam zapamtila. Ali kaže da se mogu normalno voziti i da je to normalno za Alfu????? Kako takvo što može biti normalno?

variajator faze?pa kakve to ima veze sa škripanjem?

ma žena krivo skužila, ti si odgovorio za moj problem, a ona mislila da si odgovorio njoj...  :)))
 

Offline SiKe_145

  • Trade Count: (+1)
  • Pripravnik
  • **
  • Postova: 249
  • Karma: 13
  • Spol: Muški
  • AR 145 1.4TS & 156SW JTD
    • Rijeka
Odg: Pitajte Seba
« Odgovori #14 u: 02-11-2006, 13:51:27 »
od oka bi reko sonda ali si tolko toga napiso da me malo sve zbunjuje

Heh, zelim biti sto precizniji da bude i lakse dijagnosticirat kvar. Evo primjerice jutros, nakon cjelodnevne i cjelovecernje kise, u autu je bila tolika vlaga da sam ju osjetio na volanu i rucici mjenjaca...al je bilo i prilicno hladno (termometar mi je kazao 5 stupneva) i auto je upalio i krenuo bez greske. Pa sad ti znaj...  :?:
 

C@rlito

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: Pitajte Seba
« Odgovori #15 u: 02-11-2006, 18:08:12 »
Bokić!

Prije nego je upgrejdan forum, postvio sam pitanje koje je otprilike išlo ovako (i nisam vidio odgovor, počela je preinaka foruma i post je nestao...):

Uglavnom, radi se o Alfi 156 2,4 JTD, 103 kW 2002. god,  :love:  oko 116000 km kod preuzimanja kupljena prije oko tjedan i pol u Bertolu, besprijekorno dotjerana, ali ima neku manu da nešto pod lijevim prednjim dijelom škripi na grabi i kod kočenja, uglavnom proizvodi neke čudne zvukove, opisao bi ih kao da se nešto rasklimalo...  :sad:
ovo me dotjeralo do toga da se zapitam, odem do poznanika nabrzinu da ga dignemo, i spojili ga mi na examiner, kadli ono, sve ok, samo EGR i signal spojke javljaju povremenu grešku, a
mjerač protoka zraka ne radi... zablokiran na 700 mg/ciklusu i ne mrda. :?
No dobro, digli ga mi i ispod sam imao što vidjeti: varen karter i razderan štitnik motora...
Zanima me je li to potencijalno opasno, mislim znamm da su to niski auti, ali to ne smije biti tako! Ovo je sad moj auto...  :)))
Prevalio sam oko 2500 km u ovih par dana, mogu kucnuti u svoj predivnidrveni volan  :love:  da nema problema neke gadnije prirode, ali problem mi je što želim da moja beba radi savršeno, a nisam ni siguran kojeg efekta ima mjerač protoka, pošto nemam sa čime usporediti. (moja prva alfica)
Ugl. zanima me Seb, jel možemo to kod tebe pogledati i koliko bi me koštao popravak otprilike...

Sorry kaj gnjavim, ali moja alfica mora biti non plus ultra!  :hap: :sport: :ok:
 

Online Seb

  • Donator
  • Trade Count: (+2)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 14838
  • Karma: 533
  • Spol: Muški
  • Alfa GT 1.9 Q2
    • Velika Mlaka
Odg: Pitajte Seba
« Odgovori #16 u: 03-11-2006, 07:45:15 »
Bokić!

Prije nego je upgrejdan forum, postvio sam pitanje koje je otprilike išlo ovako (i nisam vidio odgovor, počela je preinaka foruma i post je nestao...):

Uglavnom, radi se o Alfi 156 2,4 JTD, 103 kW 2002. god,  :love:  oko 116000 km kod preuzimanja kupljena prije oko tjedan i pol u Bertolu, besprijekorno dotjerana, ali ima neku manu da nešto pod lijevim prednjim dijelom škripi na grabi i kod kočenja, uglavnom proizvodi neke čudne zvukove, opisao bi ih kao da se nešto rasklimalo...  :sad:
ovo me dotjeralo do toga da se zapitam, odem do poznanika nabrzinu da ga dignemo, i spojili ga mi na examiner, kadli ono, sve ok, samo EGR i signal spojke javljaju povremenu grešku, a
mjerač protoka zraka ne radi... zablokiran na 700 mg/ciklusu i ne mrda. :?
No dobro, digli ga mi i ispod sam imao što vidjeti: varen karter i razderan štitnik motora...
Zanima me je li to potencijalno opasno, mislim znamm da su to niski auti, ali to ne smije biti tako! Ovo je sad moj auto...  :)))
Prevalio sam oko 2500 km u ovih par dana, mogu kucnuti u svoj predivnidrveni volan  :love:  da nema problema neke gadnije prirode, ali problem mi je što želim da moja beba radi savršeno, a nisam ni siguran kojeg efekta ima mjerač protoka, pošto nemam sa čime usporediti. (moja prva alfica)
Ugl. zanima me Seb, jel možemo to kod tebe pogledati i koliko bi me koštao popravak otprilike...

Sorry kaj gnjavim, ali moja alfica mora biti non plus ultra!  :hap: :sport: :ok:

kod mene si ga kupio...naime ja sam bertol i ako imaš kakivih problema možeš se slobodno javit :ok:

nije opasno to što je varen karter jer puno ljudi to radi zbog cjene novog...ja ga nisam vario...greške koje su ti upisane često se znaju upisat zbog povremenog prestanka rada...debimetar je bitan za rad motora...on daje podatak centrali kolko zraka ulazi u motor...možeš me kontaktirat pa čemo pogledat

C@rlito

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: Pitajte Seba
« Odgovori #17 u: 03-11-2006, 07:53:11 »
 :hello:

Hvala puno! javim ti se, btw, radim u buzinu, pa mi je dosta blizu, navratim do tebe kad god ti paše...  :mah:

( i sad napokon kužim što je debimetar  :oo: :rolll: :ok: )
 

Offline g

  • Trade Count: (0)
  • Sa stažom
  • ***
  • Postova: 389
  • Karma: 15
  • Spol: Muški
  • 147 SS
    • Zagreb
Odg: Pitajte Seba
« Odgovori #18 u: 03-11-2006, 13:57:49 »
Moj 2.0 TS (GTV 2002.) kod paljenja (po hladnom vremenu) neprima gas prvih 10tak sekundi. Kod dodavanja gasa se guši (padaju okretaji). Nakon kratkog vremena cca 10 - 15 sec. sve proradi normalno.
Dal je moguće da su dizne ili nešto sa "čokom"?
« Zadnja izmjena: 03-11-2006, 13:59:22 od g »
 

Online Seb

  • Donator
  • Trade Count: (+2)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 14838
  • Karma: 533
  • Spol: Muški
  • Alfa GT 1.9 Q2
    • Velika Mlaka
Odg: Pitajte Seba
« Odgovori #19 u: 03-11-2006, 14:20:15 »
Moj 2.0 TS (GTV 2002.) kod paljenja (po hladnom vremenu) neprima gas prvih 10tak sekundi. Kod dodavanja gasa se guši (padaju okretaji). Nakon kratkog vremena cca 10 - 15 sec. sve proradi normalno.
Dal je moguće da su dizne ili nešto sa "čokom"?

čok kao čok ne postoji...sustav ubrizgavanja/paljenja radi ovisno o uvjetima tj podacima raznih senzora...trebo bi znat koji model elektronike imaš ali recimo da bi mogli bit razlozi:injektori,tlak goriva,debimetar,sonda lamdba....