ne postoji model 159 16v bez swirla...8v nema swirl...ako je plastična usisna ona može napravit srnje koje sam reko...aluminijska isto zeza ali ne može napravit problem kao plastična...plastičnu ne možeš vidjet dali su leptiri maknuti ili ne dok ju ne skineš a ako je aluminijska onda se može vidjet dali je neko makno ili ne tj dali su gore u grani
Ipak je bio hidropodizac na trecem klipu koji je nastradao zbog swirla.
Na drugom i trecem cilindru se otkino swirl, na drugom je zeznuo dva izduvna ventila ali na srecu nista vise, osim sto je ostavio tackica na klipu (klip ga izmrvio tako da nema traga swirlu nigdje), dok je ne trecem uletio, klip ga odmah savio i izbacio ali na srecu zaglavio je u geometriji (varijabili) turba.
3 dana prije otvaranja motora na vecem gasu je bacalo u safe mode i prijavljivalo pritisak turba, dok je na putu do Sarajevu na kraju crijevo turba puklo.


Na slikama se vide ostecenja na glavi, sitne tackice na drugom dok na trecem nema nista i swirl koji je pronadje u turbu.
Najvjerovatnije se na drugom jos u Italiji otkinuo, kod prvog vlasnika dok je kod mene na trecem.
(uvijek sam imao problem da je jedan dan auto fino radilo, ubrzavalo dok nekad isto da ga nesto koci, sad vise tih problema nemam, najvjerovatnije zbog dva izduvna ventila na drugom cilindru).
Vec preko mjesec ne pali ciscenje dpf-a a prije gotov svake dvije sedmice, nema crnog dima, ukratko drugo vozilo.