Nitko ne kaze da ce se nesto lose desiti
Problem koji mene zanima jeste zasto leteci okrecu na 16v-i na visokim đirima?! Ne tu i tamo nekome, nego je ocito da se radi o ucestaloj pojavi
Referirat cu se na tebe posto si ti ipak najdalje otisao na tom polju, pa je i lakse analizirati; podlozio jesi, problem nije bio rjesen.
Promjenio lezajeve jesi, problem je i dalje bio postojan
Ako je pumpa u zadanim tolerancijama, ostaju ulje i ostaju klipnjace
Pricamo o 16v naravno
Cinjenica jest da S.Racing nije odgovarajuce ulje za te uslove i ulje gradacije 60 nije odgovarajuceg viskoziteta, pogotovo ne za svjeze slozen motor i te uslove. Mozemo poci od te hipoteze.
Druga hipoteza jeste da se klipnjace jednostavno ne mogu nositi sa termickim i mehanickim opterecenjima pri tim uslovima.
Nekada je alfa preporucivala gradaciju 50, ali jeste cinjenica da su to bili motori (s karbsima) bez hidrostela i da su zazori bili veci, 30-40% slabiji motori, manji okretaji itd., zato se i preporuka kasnije smanjila. S.Racing je hc ulje, daleko blizim svojstvima polusintetici nego pao uljima, i u "trkacim" aplikacijama bez adekvatno rjesenog hladjenja nema sta traziti u forsiranom motoru. Jos k tome, boxer je malo delikato radi tri temeljna lezaja, stoga je stavka najboljeg moguceg protoka i najbolje moguce temperaturne postojanosti ulja jos bitnija. Ja bi krenuo od tuda...jer je ako nista drugo 1000e jeftinija hipoteza
@Batina: nemoj misliti da te osporavam, samo nastojim problem uvijek razloziti na sitne dijelove, a ti si na tom polju dosta kemijao, pa
zahvaljujuci tebi mozemo otici malo vise u dubinu problema
Da nisi ti ti vec isprobao nekoliko opcija, gotovo sigurno bi se i sam zahebao na iste fore (i uljima, i novim lezajevima i pumpom...)
Izhebao sam se xy puta s internalima na motociklima, tako da preferiram radije razlozit problem u dubinu, nego ici na slijepo metodom pokusaja i pogreske jer je to najskuplja opcija, iako je na autima to sve draaaasticno slabije izrazeno, ali opet...kosta.