07-12-2024, 00:06:04

Autor Tema: Boxer motori  (Posjeta: 109866 vremena)

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Tbird

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: Boxer motori
« Odgovori #780 u: 04-02-2018, 23:42:16 »
Kako 28 ako su od1.5  :ne2:
28 su imale samo 1.3 sa 40kama.
Pogledaj na karbsima...
Vise je bolje za gornje gire, na nizima ce losije puniti i srazmjerno tome losije ce ici na nizima.
« Zadnja izmjena: 04-02-2018, 23:55:38 od Tbird »
 

Offline Keke

  • Član Alfa Kluba 11
  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 1748
  • Karma: 62
  • Spol: Muški
  • 33 1.3V -> 1.7 8V carb -> 1.7 16V
    • Zagreb Centar
Odg: Boxer motori
« Odgovori #781 u: 05-02-2018, 00:05:40 »
sad bas malo citam manual i kaze ovako: For example, for a two-cylinder 60 HP engine ie. 60/2=30 HP per cylinder, the suggested size range is between 32 and 38mm.
-smaller carburettor will give better pickup and therefore in selecting a choke size, you should always balance your powerand acceleration requirements. — usually in conversions an increase in the carburettor size also requires an increase in the main jet size of about 10 % for each 1 mm increase in the choke size, without changing the other setting parts

ako imam u planu ostvariti nekih realnih 120hp onda ovo isto vrijedi kod mene... znaci isao bi na 34-36mm
pa tako i main jetove bi trebao povecati za recimo 40% ako su gore chokovi od 30mm

samo nisu tu samo glavne dizne za zamjenu, ima jedno 5 razlicitih dizni za mijenjati a od svake treba 4 komada

huuuuuu  :metak :metak :metak :metak :metak :metak :metak
vidim ja da ce se brzo nakupiti trošak od par iljada :Angry1:
« Zadnja izmjena: 05-02-2018, 00:13:17 od Keke »
 

Tbird

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: Boxer motori
« Odgovori #782 u: 05-02-2018, 01:15:22 »
Ma kakvih 36mm, gdje to citas bokte, ne ides voziti utrke  :D
Najjaca 1.7 33 drla40 je imala 32mm i .142 glavnu diznu i to je to, sve vise je previse jer ce motor biti mrtav u podrumu i trosit ce ko smuk :ok:
Pogledaj u karb sta ti pise na primarnom venturiju, jel 28 ili 30.
Probaj prvo s tim karbsima da vidis kako ce se pomasati, da imas neko referentno polaziste.
Ako hoces sibnem ti podatke za sve sapnice koje je imala serijala 1.7 drla40  :ok:
Veci venturiji su za motore koji imaju puno otvorenije bregaste, i rade na visim okretajima itd...nije to samo tako. 32 je max za taj motor i te bregaste za cestovnu upotrebu, potrosnju itd...
« Zadnja izmjena: 05-02-2018, 07:15:52 od Tbird »
 

Offline Keke

  • Član Alfa Kluba 11
  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 1748
  • Karma: 62
  • Spol: Muški
  • 33 1.3V -> 1.7 8V carb -> 1.7 16V
    • Zagreb Centar
Odg: Boxer motori
« Odgovori #783 u: 10-02-2018, 22:16:50 »
Kako 28 ako su od1.5  :ne2:
28 su imale samo 1.3 sa 40kama.
Pogledaj na karbsima...
Vise je bolje za gornje gire, na nizima ce losije puniti i srazmjerno tome losije ce ici na nizima.

eto danas pogledao, i stvarno su 28mm venturi, znaci još 2 soma mi ne gine

pa kad moram naručivati sve novo, onda 34mm...
daj mi neku referencu ako znaš što bi trebao sve uzeti (promjer dizni) ako bi išao na 34mm venturi
samo je snaga bitna, potrošnja me ne brine taman da je 100 litara


evo našao sam neku tablicu...
http://www.alfa-pages.co.uk/carbjet.php

pa sam razmišljao to posložiti ovako:
10527 DRLA 40 Venturi / choke - DRLA 40 Choke 33mm
7644 DRLA / DHLA Idle jet - idle jet size 54
7851 Dellorto DHLA / DRLA / PHM / PHF pump jet - 7851 pump jet size 35
7484 Dellorto Main jet DHLA DHLB DRLA - 7484 main jet size 180

ukupno £110.00 + poštarina + porez = £151.14 + eventualno carina ako je ima na pakete iz UK :Crazy
« Zadnja izmjena: 10-02-2018, 23:20:27 od Keke »
 

Tbird

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: Boxer motori
« Odgovori #784 u: 03-03-2018, 22:28:43 »
Prototip 2.0 8v kojeg je Alfa hitila u škavace  :hap:

 

Offline Bero

  • Trade Count: (+9)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 2249
  • Karma: 79
  • Spol: Muški
  • 145 1.6 boxerača & 159 1.9 diZLO
    • Jastrebarsko
Odg: Boxer motori
« Odgovori #785 u: 03-03-2018, 22:34:00 »
Prototip 2.0 8v kojeg je Alfa hitila u škavace  :hap:

(Image removed from quote.)

Navodno da nije baš po testiranjima bio oličenje pouzdanosti  :dontno:
Koliko snage je uopće razvijao, zna netko?
Biti će lima, ali nikad više kao alfa 33...
 

Tbird

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: Boxer motori
« Odgovori #786 u: 03-03-2018, 22:38:39 »
Po rijecima inzenjera (objavljeno u njegovoj knjizi) koji je radio na Sudki, na stolu kada je testiran 126ks  :ok:
Testiran je samo jedan, sve skupa pet komada je napravljeno, i svi su unisteni, od strane Alfa Romea, a ne Fiata kako se ranije provlacilo kroz forum  :ok:
« Zadnja izmjena: 03-03-2018, 22:45:48 od Tbird »
 

Tbird

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: Boxer motori
« Odgovori #787 u: 03-03-2018, 23:15:41 »
Motor je studiran kao top (gti) verzija buducih efi izvedbi boxer motora, i kao takav je morao zadovoljiti neke osnovne zahtjeve takve izvedbe, ali se ocito pokazao kao potpuni promasaj i neodrziv koncept u buducnosti.
 

Offline Batina

  • Trade Count: (+5)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 5804
  • Karma: 137
  • Spol: Muški
  • 166 2.4 20v/166 2.0 tb/156 2.5 24v
    • Zagorje, Luka
Odg: Boxer motori
« Odgovori #788 u: 04-03-2018, 02:08:13 »
Dobro si shvatio  :hap:
Ali, problem jest sljedeci...povecanjem tlaka u sustavu (podlaganjem reg.ventila), nije povecan i protok. U tom grmu lezi zec. Ako je pumpa van tolerancija, mozes podlagati reg.ventil, kipati gusce ulje, ali protok nece biti adekvatan, pogotovo ne na visokim girima. Protok i tlak nisu ista stvar.
Kod viskoznijeg ulja jest problem sto onda jest proporcionalno veci otpor protoku, vece je grijanje ulja itd (ne bas adekvatno rjesenje za vece okretaje ako jest sve u zadanim tolerancijama, bez obzira sto ce tlak biti veci, i ne bas najbolje rjesenje za najudaljenije internale). Ako je motor potrosen, i ocigledan je pad tlaka, najbolje rjesenje jest nesto viskoznije ulje, koje ce odrzati (kako tako) adekvatan protok ali uz referentni tlak! Naizgled jednostavna a opet zamrsena problematika, a vrag jest uvijek u detaljima, a ima tu mali milijon varijabli i jedno uvijek vuce drugo  :kosa:

Sto se tice 16v-ilke, mozda grijesim, ali i dalje mislim da veci dio problema lezi u klipnjacama,  uz nju, eventualno i uljnoj pumpi. Da je sustav lose dizajniran, cinjenica jest da bi se poraspadale sve redom do 30-50t km, ali nije tako, do cca 100tke nema nekih vecih problema.
Budimo iskreni, tko pak mjenja vijke klipnjaca (a rijec jest o najopterecenijem elementu motora) ili mjeri uljnu?! 1.7 16v jest najjaci alfin n/a motor bez varijabilnog razvoda po spec.snazi, cinjenica jest da se ne stedi, i da s vremenom dolazi do trosenja internala, zamora materijala i tome slicno. Tko ga misli sustavno maltretirati nakon 100tke, trebalo bi stvarno sve detaljno pregkedati i izmjeriti, i po potrebi zamjeniti, jer inace mozemo samo nagadjati o razlozima nekog "otkazivanja".
To je moje razmisljanje, s obzirom da sam i ja u tom istom govnu :D , a ne zelim da se i meni desi :ok:

Podlaganjem uljne pumpe nece se desiti apsokutno nikakav los scenarij, tlak i PROTOK porastu sitno, to sto je keke podbacio (ima dvije oem podloske umjesto jedne) tlak raste kad je protok ogranicen, protok mozemo povecati rijedjim uljem, povecanjem tlaka (sto je kontradiktorno i malo su jace racunice u hidraulici) portiranjem uljnih kanala, povecanjem tolerncija kljucnih djelova (temelji, leteci) sto kod boxera nije pametno, sirenjem postojecih uljnih kanala, ili izradom kompletnog novog hidraulicnog sistema (suhi karter i externa uljna)
Vecinom o tlaku/protoku budu rasprave kilometarne a pogotovo o podlaganju bypass ventila.
Stvar je jednostavna, raste protok pada tlak i obrnuto, veca i jaca uljna na standardan sistem nema smisla (opterecujes motor uljnom koja ce samo prepumpavat ulje kroz bypass) isto tako oem pumpa na upgredan sistem nece imat dovoljno protoka da stvori ikakav tlak.
Podlaganjem bypass ventila na oem sistemu se u visim rpm dobije skoro 1 bar. Sa dobrim uljem i hladnjakom ulja imat ces stabilan tlak na Nizim I srednjim a podignut tlak na visokim ce dat extra sigurnost od pucanja uljnog filma.
Tih 0.5/1bar tlaka nece dat lineran porast protoka jer sistem je ostao isti ali ce proc ipak nesto vise ulja i uljni film ce bit nesto stabilniji.
Za cijenu upgrada i benificije koje donosi te gotovo ne postojece rizike
Za sad toliko od mene na ovu temu.
Can a car ever be art? Most experts say no, but they obviously haven't seen the Alfa Romeo.
 

Tbird

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: Boxer motori
« Odgovori #789 u: 04-03-2018, 12:51:18 »
Nitko ne kaze da ce se nesto lose desiti  :ok:
Problem koji mene zanima jeste zasto leteci okrecu na 16v-i na visokim đirima?! Ne tu i tamo nekome, nego je ocito da se radi o ucestaloj pojavi  :wait:
Referirat cu se na tebe posto si ti ipak najdalje otisao na tom polju, pa je i lakse analizirati; podlozio jesi, problem nije bio rjesen.
Promjenio lezajeve jesi, problem je i dalje bio postojan :wal:
Ako je pumpa u zadanim tolerancijama, ostaju ulje i ostaju klipnjace :Hm
Pricamo o 16v naravno  :ok:
Cinjenica jest da S.Racing nije odgovarajuce ulje za te uslove i ulje gradacije 60 nije odgovarajuceg viskoziteta, pogotovo ne za svjeze slozen motor i te uslove. Mozemo poci od te hipoteze.
Druga hipoteza jeste da se klipnjace jednostavno ne mogu nositi sa termickim i mehanickim opterecenjima pri tim uslovima.

Nekada je alfa preporucivala gradaciju 50, ali jeste cinjenica da su to bili motori (s karbsima) bez hidrostela i da su zazori bili veci, 30-40% slabiji motori, manji okretaji itd., zato se i preporuka kasnije smanjila. S.Racing je hc ulje, daleko blizim svojstvima polusintetici nego pao uljima, i u "trkacim" aplikacijama bez adekvatno rjesenog hladjenja nema sta traziti u forsiranom motoru. Jos k tome, boxer je malo delikato radi tri temeljna lezaja, stoga je stavka najboljeg moguceg protoka i najbolje moguce temperaturne postojanosti ulja jos bitnija. Ja bi krenuo od tuda...jer je ako nista drugo 1000e jeftinija hipoteza  :hap:

@Batina: nemoj misliti da te osporavam, samo nastojim problem uvijek razloziti na sitne dijelove, a ti si na tom polju dosta kemijao, pa zahvaljujuci tebi mozemo otici malo vise u dubinu problema  :ok:  :care :care :care
Da nisi ti ti vec isprobao nekoliko opcija, gotovo sigurno bi se i sam zahebao na iste fore (i uljima, i novim lezajevima i pumpom...) :respect:  :care  :pivo:
Izhebao sam se xy puta s internalima na motociklima, tako da preferiram radije razlozit problem u dubinu, nego ici na slijepo metodom pokusaja i pogreske jer je to najskuplja opcija, iako je na autima to sve draaaasticno slabije izrazeno, ali opet...kosta.
« Zadnja izmjena: 04-03-2018, 12:58:02 od Tbird »
 

Offline Batina

  • Trade Count: (+5)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 5804
  • Karma: 137
  • Spol: Muški
  • 166 2.4 20v/166 2.0 tb/156 2.5 24v
    • Zagorje, Luka
Odg: Boxer motori
« Odgovori #790 u: 04-03-2018, 13:32:44 »
Boxer Je star motor i 1.7 8v je overkil za konstrukciju a 16v glave su dupli overkil.
Jedini ljek je dovest jos ulja na temelje i prosirit kanale u radilici da leteci dobe extra ulje. Oem pumpa se jednostavno poveca ali bolji izbor je vanjska. Ako povecamo protok uz neki normalan tlak i ulje drzimo oko 100℃ na nekom opterecenju rjesili smo 50% problema. Ostalih 50% je blok koji se savija pod opterecenjem, radilica u tri lezaja, povrsina letecih i temeljnih.
Oem drugi temelj hrani dva leteca i "pobere" vecinu ulja+ tu su i glave a kod 16v je tu 16podizaca  i 4 bregaste. Kad to namiris sto ti ostaje za dalje nit tlaka nit ulja.
Dal bih se jebo sa time u oem autu.? Nebi sigurno. Boxer ide jedino u 33 za 145/146 je daleko preslab i mjenjac nemore pratit motor nit karoseriju.
Da slazem neku pic pic 33 ko tipa keke isao bi sigurno na speru, 16v portane glave, hladnjak ulja i neko racing ulje 15/50-60 il sl.
Podizacima nebude nis do -10 a rjetko tko vozi takav auto zimi il ga pali na minusu.
Pojacat blok, kovane klipnjace, klipovi, upgradan sistem ulja i moglo bi fercat al po koju cijenu to ide.
Can a car ever be art? Most experts say no, but they obviously haven't seen the Alfa Romeo.
 

Offline Keke

  • Član Alfa Kluba 11
  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 1748
  • Karma: 62
  • Spol: Muški
  • 33 1.3V -> 1.7 8V carb -> 1.7 16V
    • Zagreb Centar
Odg: Boxer motori
« Odgovori #791 u: 04-03-2018, 17:35:31 »
upravo radi toga što čitam iskstva drugih ljudi i radi svega ovdje izrečenog, i ja sam se ipak odlučio u svoju 33 ugraditi malo slabiji ali po meni ipak bolji 8V motor koji ce me, nadam se, duže služiti nego da sam gradio 16V varijantu koju sam mogao dok sam imao prilike ali namjerno nisam htio... 

pa nije bez vraga činjenica da na forumu ima još svega još 3-4-5 16V boxera za koje ja znam
...može ih se na prste jedne ruke nabrojati, svaka čast onima koji su preživjeli, ljudi čuvajte ih koliko možete jer su izumrla vrsta!

@batina kada cemo se ponovo malo podružiti da uzubimo motor i da mi postežeš glave na kilažu? većina svega ostalog je riješena što sam zamislio, ovaj mjesec ja bi ga polako ugrađivao u auto.
« Zadnja izmjena: 04-03-2018, 17:47:46 od Keke »
 

Tbird

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: Boxer motori
« Odgovori #792 u: 05-03-2018, 18:19:28 »
16v je delikato motor...ocito da mora sve biti uredno, u suprotnome  lako ode kod zestokog tlacenja  :wal:
Kod mene ce ici iskljucivo pao/ester ulja...a i pitanje jeste s uljnom pumpom u kakvom stanju ljudi voze :dontno:
Tesko je nagadjati sta i kako kad se zakolje, pa netko treci povrsno "pokrpa"...
« Zadnja izmjena: 05-03-2018, 18:24:16 od Tbird »
 

Offline Dalibor-L

  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 2386
  • Karma: 121
  • Spol: Muški
  • Alfa Romeo 145 2.0TS Quadrifoglio Verde
    • Sisak
Odg: Boxer motori
« Odgovori #793 u: 06-03-2018, 09:54:13 »
Hm.  :kokice:
Čitam ovo i čudim se. Pisati ovdje išta ili ništa.  :what:
Otkuda izvlačite nedostatke boxer motora? Zbog čega poboljšanja koja nikamo ne vode?( ne mislim na AHM preradu ili preradu za utrke jer te prerade ipak nekud vode ) Koja je to mana šta ima 3 temeljna? Ako ćemo ići na proporcionalizam i npr V8 ima 5 temeljnih kao i klasični 4-cilindrični motor. Znači i njemu fali temeljnih. Zanemarimo marke vozila molim. Šta dobivate proširivanjem uljnih kanala? Ionako će u zazoru između letećeg i radilice biti uvijek ista količina ulja, tj radilica uzima koliko joj treba a višak izlazi van. Kako se to savija blok? Kuda?
Molim Vas da shvatite moja pitanja ozbiljno i ozbiljno ih argumentirate. Nije zajebancija niti podjebavanje.
…senza cuore saremmo solo macchine…
http://www.alfisti.hr/forum/index.php/topic,9175.0.html
 

Tbird

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: Boxer motori
« Odgovori #794 u: 06-03-2018, 11:59:21 »
Ja osobno se Dalibor slazem s tobom :ok:
Motor je odlican, da nije tako raspao bi se vec u prvih par desetak tisuca km, kako to obicno biva, sto nije tako. Osobno mislim da je to najbolji efi n/a 16v boxer ikada slozen sa produkcijske trake.
Vidim da je uobicajeni obrazac proslije 100-150t km, kada polako i pumpa nije kao nova, kanali nisu kao novi (lose ulje, ventilacija, talog itd), lezajevi nisu svi kao novi, klipnjace i rukavci nisu kao novi) i kod tlacenja na 7t okr ce presuditi ta stotka manjka u kombinacijo s losim ulje, krivom gradacijom itd...Vozio sam 300k u komadu, 4500-5300t okr. temp ulja kad sma stao je bila oko 70ak°C i kako se slijevalo iz gkava u karter rasla prema 80°. I to bez hladnjaka ulja ili alu rebrastog kartera. Motor je vrh.
70ih se vozio cup sa 1.3/1.5 motorima snage 130/150ks na 7500-8000okr i nije bilo problema s dobavom ulja, a pumpa je bila jos slabija...Doduse, jeste da 16v ima veci hod ali sustina motora ostaje ista. Alfa s razlogom trazi gradaciju 10w40 za motore s hidrostelama, problem jeste polusintetika koja nije adekvatna za tlacenje motora, ili za ljetne gradske guzve... Drugi problem sto svi rade kada se desi sranje jeste krpanje motora, aka zamjena letecih. Treba sve raskopati, premjeriti i sve van tolerancija zamjeniti. Zamjena letecih ne rjesava nista ako su temeljni potroseni, a ispoljit ce se na letecim. Imam doma radilicu od 1.6/1.7 na kojoj su mjenjani samo leteci, na sta to lici. Dosta da covjek vidi na sta lice temeljni rukavci pametnom dosta. Pumpa nek je i mrvu istrosena eto i tu problema na 7t okr...Sta je s klipnkacama, kako tu mjeriti istezanje kod zavrtanja vijaka? Nikako...jos jedan potencijalan problem...ja promasim i za 5-10Nm (kad usporedjujem nekoliko kilo-kljuceva).
Radilica je u tri lezaja s razlogom, a ne kako se cijelo desetljece provlace prixe kako to ne valja...Problem s motorom (po rjecima inzenjera koji je radip na sudki i napisao knjigu) jeste taj sto je zamisljen za navise 1.5lit, a kao krajnjost 1.712ccm a da se ne narusi funkcionalnost bloka i svega u njemu. Samo zato je alfa studirala 2.0 iz temelja preradjenog, i cinjenica da su ga sibnuli u smece i vratili se postojecoj koncepciji govori sama za sebe.
Problem motora jeste nas balkanski mentalitet, metodologija promijeni letece i gas, a leteci su zadnja (i najslabija karika) u citavoj prici o 16v boxeru :D
Pricamo o najjacem alfinom veliko serijskom n/a motoru bez varijabilnog razvoda po specificnoj snazi, i kad se radi trebao bi se napraviti kompletan i kvalitetan posao i ne bi bilo problema.
« Zadnja izmjena: 06-03-2018, 12:02:01 od Tbird »
 

Tbird

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: Boxer motori
« Odgovori #795 u: 06-03-2018, 12:25:12 »
Jedna od kvaka koju ljudi ne razumiju kod HC ulja (npr S.Racing) a koja se reklamiraju kao ulja za motore visokihperformansi (Ferrarije, Bmw-e M itd...) jeste sta ta vozila imaju drasticno drukcije rjeseno hladjenje ulja pa se moze covjek i po stazi voziti s govnom od ulja, a 16v nema, i sa slicnom voznjom nemre drzat temp ulja kao gornji "rejseri", a pogotovo ne sa 4litre ulja, jer niti je zamisljen, niti predvidjen za takve aplikacije. TS16v ima slican problem, samo sto je ta R4 koncepcija xy puta gora od boxera sto se hladjenja tice, a i u praksi se slicno manifestira.
 

Offline Alfa Wanabe

  • Trade Count: (0)
  • Sa stažom
  • ***
  • Postova: 466
  • Karma: 22
  • Spol: Muški
  • Fiat Tipo 146 1.6 boxer
    • Zagreb
Odg: Boxer motori
« Odgovori #796 u: 07-03-2018, 20:11:02 »
Da li je tko stavljao killer ulja na 145/6 i koliki je problem?
Voziti dizela je kao voditi ljubav sa kondomom. Ide, ali nije to to.
 

Tbird

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: Boxer motori
« Odgovori #797 u: 07-03-2018, 20:34:24 »
Nije to nitko stavljao jer nema potrebe, osim ako ne mislis voziti utrke. Ima gotov za naruciti, bas sa prikljicima za boxera, imam adresu negdje.
Pogotovo za 1.6 ne treba kiler, ulje sam uspio preko 80-90°C zagrijati jedino u ( ljetnim) guzvama u gradu, a tu killer nije bas od pomoci :hap:
A na otvorenoj cesti s 1.6 temp ulja mi ne prelazi 70°c dinamicne voznje, sto nije bas slucaj s rednim motorima.  :ne2: :dontno:
Moze se sloziti rebrasti karter s vecim volumenom. Uljno/zracno hladjeni porscheni su imali preko 12lit ulja u karteru, i bili su super pouzdani.
 

Offline a.m.alfa

  • Administrator
  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 41799
  • Karma: 1336
  • Spol: Muški
  • Alfa 146 1.4ts & Lancia Musa & Alfa 155 TD & V6
    • Fiume (RI)
 
Sljedeći korisnici su zahvalili na ovom postu: Božen

Offline Keke

  • Član Alfa Kluba 11
  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 1748
  • Karma: 62
  • Spol: Muški
  • 33 1.3V -> 1.7 8V carb -> 1.7 16V
    • Zagreb Centar
Odg: Boxer motori
« Odgovori #799 u: 19-09-2024, 12:45:51 »
Upravo sam naletio na vrlo zanimljivi dokument, ne znam ima li to već negdje na forumu, ali neka se spremi dok se ne obriše!
https://www.opel-scanner.com/files/Opel_MotronicML4.1.pdf

tiće se Bosch Motronic 4.1 koji se nalazi u 33 boxer 16V, a moglo bi ljudima dati odgovore zašto ne radi motor nakon ugradnje 16V u 1.3 fergazer (meni je rasvjetlilo mnoga pitanja)

 
Sljedeći korisnici su zahvalili na ovom postu: Stiv