15-05-2025, 08:21:39

Autor Tema: Boxer motori  (Posjeta: 115076 vremena)

0 Èlanova i 1 Gost pregledava ovu temu.

alfisti.hr

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Boxer motori
« u: 24-01-2010, 20:40:34 »
Dakle red bi bio da se naðe koje slovo o pravim alfinim motorima u svoj sili zamazanih fiatovih dizela :hehe: :hehe:





« Zadnja izmjena: 14-08-2012, 23:10:52 od a.m.alfa »
 

Offline ka 145

  • Trade Count: (0)
  • Pripravnik
  • **
  • Postova: 236
  • Karma: 8
  • Spol: Mu¹ki
  • Alfa Romeo 156 2,4 jtd
    • Karlovac
Odg: Boxer motori
« Odgovori #1 u: 26-03-2010, 12:44:59 »
 :?: :?: :?: jel mi moze ko reæi za ¹ta su ovi serafi i jel moraju biti skroz zaserafljeni
 

Offline Raziel

  • Trade Count: (+3)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 8255
  • Karma: 555
  • Spol: Mu¹ki
  • 01' Mazda MX-5 (NB) 1.6 16V 94' AR 146 1.7 16V
    • Sv. Klara, Kutina
Odg: Boxer motori
« Odgovori #2 u: 01-06-2010, 22:34:27 »
Po¹to ova tema zjapi gotovo prazna, a boxer motori to nisu zaslu¾ili, evo link na moj seminarski rad o boxer motorima...
Ima ne¹to o povijesti i konfiguracijama boxer motora, a dobar dio je posveèen Alfinom boxeru.

Pa tko ima volje, neka malo prolista, da zapoènemo neku raspravu oko tehnike i mehanike na¹ih boxera!  :ok:

http://www.alfisti.hr/downloads/Boxer%20motori.pdf
    "...if in doubt, flat out..."   
 
Sljedeći korisnici su zahvalili na ovom postu: Mihovil1993

Offline miro

  • Trade Count: (+1)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 1941
  • Karma: 126
  • Spol: Mu¹ki
  • benzinac
    • podstrana split
Odg: Boxer motori
« Odgovori #3 u: 02-06-2010, 21:47:51 »
ja znan ko æe èitat sve ¹ta se ovde bude pisalo. pa zalipija san se za alfe zbog boxera.......
************
 

Offline Argor

  • Administrator
  • Trade Count: (+3)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 13898
  • Karma: 567
  • Spol: Mu¹ki
  • Giulietta QV_line + 33 Imola
    • Koprivnica
Odg: Boxer motori
« Odgovori #4 u: 03-06-2010, 16:01:13 »
I ja se pridru¾ujem klubu  :mah:
 

Offline Zagi17

  • Trade Count: (+1)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 2524
  • Karma: 85
  • Spol: Mu¹ki
  • Alfa 33 1.5 ie,Alfa 156 1.9 jtd,Alfa 156 SW 2.4jtd
    • Sv.Martin na Muri,Meðimurje
Odg: Boxer motori
« Odgovori #5 u: 03-06-2010, 16:05:06 »
ja takoðer  :hap: :ok:
Hrða je u zraku  !!!!! ®ivile stare krame !!!!!
La mia Alfa 33
La mia Alfa 156
 

davidof

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: Boxer motori
« Odgovori #6 u: 23-06-2010, 00:20:12 »
zdravo  :mah:
Ja sam David, novi sam ovdje na forumu.

Mislio sam da je subaru poceo da ugradjuje dizelske boxer motore jos prije, zapravo siguran sam. Zato sto kod mene tetak ima subaru legacy 2.0 turbodiesel iz 1994. godine, ima variabilni turbo, comon rail ubrizgavanje, hladjenje motora je vodeno.
Mislim da je tada prvi put koristen. Cuo sam da je jako skup boxer motor kako za proizvodnju tako i odrzavanje i retko se ugradjuju u automobile ali da su odlicni za sportske automobile zbog spljostenog oblika i niske tacke tezista, takodje, zbog vodoravnog polozaja klipovi ne moraju da savladavaju sile gravitacije pa je odziv snage na pritisak gasa trenutan

Umolim li tetka da mi ga proda, idem majstoru da mi motor ''pretovari'' na golfa kako god zna i umije pa da se na miru mogu folirati po gradu :hehe:

   
« Zadnja izmjena: 23-06-2010, 00:44:19 od davidof »
 

Offline GTzadar

  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 9600
  • Karma: 331
  • Spol: Mu¹ki
  • Gt 1.9 jtdm
    • Zadar
Odg: Boxer motori
« Odgovori #7 u: 23-06-2010, 08:07:00 »
Nema razloga za taj svuk, zvuk motora diktira koncepcija, zna se zvuk 6 cilindra¹a rednog, pa u V, zna se zvuk mlinca odnosno 4 cilindra¹a rednog i tak dalje....

Koncepcija motora diktira zvuk uglavnom.

O alfinom boxeru mogu napisat gomilu stvari ali nema mi smisla pisat kad nemam slika a nemam ne¹to vremena otiæi u gara¾u povadit svih 5 vrsta klipova koje imaju ugraðene, sve 3 vrste radilica, sve 4 vrste glava, sve 3 vrste blokova i tak dalje...Budem s vremenom ovdje na¹opao dosta stvari za ubuduæe iako 99% foruma one ne zanimaju jbg :)
Zanimaju,zanimaju  :da: :da:... :ok:
.... sempre gilles ....
 

davidof

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: Boxer motori
« Odgovori #8 u: 23-06-2010, 13:42:15 »
Prvi comon rail na svijetu je 1997-e stavljen u Alfu 156, napravio ga je fiat.

Prvi dizel subaru boxer je ovaj od prije 4 godine, sve ostalo su gluposti i prièe za malu djecu. Subaru je napravio 2.0 boxer dizel i u pripremi je 2.2 koji se na nekim tr¾i¹tima èini mi se veæ nudi. To ¹to tvoj tetak ima nema veze s nièime napisanim jer to ne postoji :mah: :mah:

Pa ne znam, znam sta se nalazi pod haubom i da je strava masina. Koliko god nemam pojma o automobilima, znam da razlikujem disel od benzina. Ako kazes da ono nije disel, onda bi trebao da bude benzin, a ja sam siguran da nije benzin  :da:
 

Offline mane

  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 1788
  • Karma: 40
  • Spol: Mu¹ki
  • Na skuteru
    • Karlovac
Odg: Boxer motori
« Odgovori #9 u: 23-06-2010, 13:44:47 »
mo¾da je dizel al pitanje je dali je boxer?
Bolje umrijeti od litre nego od kapi

Jo¹ nitko nije umro od pive, a u vodi su se mnogi utopili
 

Offline GTzadar

  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 9600
  • Karma: 331
  • Spol: Mu¹ki
  • Gt 1.9 jtdm
    • Zadar
Odg: Boxer motori
« Odgovori #10 u: 23-06-2010, 14:01:07 »
mo¾da je dizel al pitanje je dali je boxer?
..ili prolupali boxer, pa zvuèi ko dizel  :craz :) :hehe: :hehe:
.... sempre gilles ....
 

Offline brijac

  • Trade Count: (+3)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 2658
  • Karma: 63
  • Spol: Mu¹ki
  • 159 SW 1.9jtdm
    • Donji Hra¹æan
    • Alfa 159 SW
Odg: Boxer motori
« Odgovori #11 u: 23-06-2010, 14:21:40 »
mi smo imali legacy-a karavan 2.0 boxer 94',100% sam siguran da se nikad nije ugraðivao nièiji dizel u subaru,tako dugo dok nisu napravili vlastiti stroj,a to je bilo prije 2,3 godine...

Offline miro

  • Trade Count: (+1)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 1941
  • Karma: 126
  • Spol: Mu¹ki
  • benzinac
    • podstrana split
Odg: Boxer motori
« Odgovori #12 u: 23-06-2010, 23:07:23 »
moran priznat da san se malo ljutija na tebe u temi IVECO, ali sad ti sve opra¹tan. Svaka èast majstore :ok: :ok: :clap: +
************
 

Offline kristian 33

  • Trade Count: (0)
  • Pripravnik
  • **
  • Postova: 196
  • Karma: 4
  • Spol: Mu¹ki
  • alfa 75- 1.8.87,alfa 75 2.0ts& 1.6,giulia super
    • savudrija(umag)
Odg: Boxer motori
« Odgovori #13 u: 23-06-2010, 23:24:16 »
i zaboravio reci,da prve sudke nisu imale zastitne poklopce zupcastih remena.a najcesce sto se desavalo je to da kad je auto bio negdje u brdima i padao je snijeg znale su se male kolicine snijega zalediti na remenu.a pri jutarnjem paljenju znamo sta se moglo desiti.i nakon par tisuca primjeraka su dosali te zastite. :da:
"obozavam alfe na frgazere"
 

Offline mane

  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 1788
  • Karma: 40
  • Spol: Mu¹ki
  • Na skuteru
    • Karlovac
Odg: Boxer motori
« Odgovori #14 u: 23-06-2010, 23:38:31 »
e sad par pitanja vezano uz moju 33-jku, dali taj motor (1.7ie 8v) ima neku blokadu okretaja, jer ja sam svog stisnuo par puta, ne u vo¾nji veæ dok je auto stajao i okretaji idu skroz do 8000 okr/min, i ako ima na kolko je i za¹to je ja nemam odnosno di je kvar?
Bolje umrijeti od litre nego od kapi

Jo¹ nitko nije umro od pive, a u vodi su se mnogi utopili
 

Offline miro

  • Trade Count: (+1)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 1941
  • Karma: 126
  • Spol: Mu¹ki
  • benzinac
    • podstrana split
Odg: Boxer motori
« Odgovori #15 u: 23-06-2010, 23:42:07 »
jo¹ par puta tako i neæe ti vi¹e iæ u te okretaje :ne: :ne:
************
 

Offline dumpors

  • Trade Count: (+1)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 3711
  • Karma: 124
  • Spol: Mu¹ki
  • 147 1.9 JTD
    • Mostar, BiH
Odg: Boxer motori
« Odgovori #16 u: 24-06-2010, 00:32:58 »
Samo ti pisi,ima nas koji cemo citati, neke stvari ne kontam jer nisam masinac ali ipak kontam vecinu jer sam bio dobar iz fizike i mehanika me oduvijek privlacila,ali jbg zalutao na suprotnu stranu. Usput to ovo sve fino srocis pa je sve prilicno citko i svarljivo.
Jedna prica o jednom boxer-u:
Rijec je o rodjakovoj 33 1.7 16v, bila je tek kupljena prije par godina, i negdje 7-8 dan on sjedne da upali auto i prolomi se prasak iz motora. On podigne haubu i tamo pokolj,macka se bila uvukla u motor,uhvatio je zupcasti i raskomadao u dijelove, motor otisao u neku stvar. Motor popravljen nekako,sve promjenjeno,auto prodano i ovom liku se dogodi nesto slicno,oslabi mu akumulator,on odveze auto kod nekog lijevog majstora,ovaj nesto procacka,navodno mu je nesto upalo u motor i opet zariba,i opet generalka,ali posto ovaj nije imao para da plati popravak alfa jos truhne bez motora,a motor u tip top stanju ceka kod majstora da ga neko pokupi. Usput motor cini mi se nije uopste presao puno, gledao sam ga neki dan na stolu,fantasticno izgleda,kao nov, potpuno repariran, i mislim da je na prodaju, jer ga ovaj nece nikada preuzeti.
Eto nisam vas valjda mnogo ugnjavio  :mahm
...and did you exchange a walk on part in the war for a lead role in a cage...
 

Offline GTzadar

  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 9600
  • Karma: 331
  • Spol: Mu¹ki
  • Gt 1.9 jtdm
    • Zadar
Odg: Boxer motori
« Odgovori #17 u: 24-06-2010, 11:46:54 »
Svaka èast  :da:... :clap2: :clap2: :clap2:
.... sempre gilles ....
 

Offline Argor

  • Administrator
  • Trade Count: (+3)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 13898
  • Karma: 567
  • Spol: Mu¹ki
  • Giulietta QV_line + 33 Imola
    • Koprivnica
Odg: Boxer motori
« Odgovori #18 u: 24-06-2010, 12:54:46 »
Citat:
On podigne haubu i tamo pokolj,macka se bila uvukla u motor,uhvatio je zupcasti i raskomadao u dijelove

Odlièna prièa samo  :cigara: nije izvukao najbolje iz tog sluèaja, jer je mogao zaraditi prodajom mljevenog mesa za æevape  :bat, pa bi bar malo otplatio popravak koji mu je napravila. :funny:
 

Offline bobi getriba

  • Trade Count: (0)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 934
  • Karma: 61
  • Spol: Mu¹ki
  • ¾ivèana baba (Eleanor)
    • kraljevica
Odg: Boxer motori
« Odgovori #19 u: 24-06-2010, 21:24:12 »
Dakle ajmo malo redom, slika prvog boxer motora iz alfasuda 1186 i 1286ccm 63ks/68 odnosno 71/75 podizaèi na pode¹avanje centralnim vijkom, bregaste s dvostrukim razmaknutim brijegovima, u motore su ugraðivani Mondial klipovi s rupom za podmazivanje bolcne i kanalima za podmazivanje stijenke cilindara. Radilica je imala 6,8 mm promjer kanala za dobavu ulja na glavne i leteæe le¾ajeve.

Motori nisu imali gumice ventila na vodilicama ispu¹nih ventila uopæe, prema saznanjima tro¹ili su 0,8 L ulja na 1000km i takvim re¾imom prelazili bez problema preko 300tkm, vrtili su se do 5200 okretaja opremani su Solex/Weber karburatorima o èemu je i ovisila snaga.

Slika motora izvana...

(Image removed from quote.)



Razlika u odnosu na kasnije motore je ¹to prvi motori imaju obièan crni poklopac ventila bez ikakvih natpisa prièvr¹æen s 4 kutnika...

(Image removed from quote.)


(Image removed from quote.)

(Image removed from quote.)

Mondial klip iz prvih motora slikan kod mene doma maloprije...

(Image removed from quote.)

S prvim napredkom motora uvidjeli su preveliku potro¹nju ulja i ugradili klipove bez rupica za podmazivanje stijenke cilindara ali s 2 rupe za podmazivanje bolcne..

Isto slika iz moje gara¾e...

(Image removed from quote.)

Svi dotada¹nji klipovi su imali uljne karike ¹irine 4.8mm, kompresijske ¹irine 1.8mm, svi su imali s donje/gornje strane pera èija je namjena spreèavanje pljuskanja uljem po boku klipnjaèe s donje strane prilikom okretanja radilice.

S dolaskom Fiat grupe u Alfa romeo sve dotada dobro napravljeno krenulo je nizbrdo. Motorima je dodan relativno lo¹ injection sustav ne u smislu rada nego u smislu lo¹ih komponenti poput injektora, senzora i sliènog, motorima nisu mjenjane mehanièke komponente ni u kojem pogledu osim ¹to im je limit vrtnje podignut za 1500 okretaja vi¹e nego u carb motorima pa su tako bili limitatorom ogranièeni tek na 6700 okretaja u minuti. Uljna pumpa tom prilikom nije modificirana, na radilici su za milimetar smanjeni uljni kanali u promjeru, leteæi le¾ajevi su izgubili uljni kanal, klipovi su izgubili pera, izgubili su rupe za podmazivanje bolcni i dobili su milimetar u¾u uljnu kariku ne nazubljen vrh klipa iznad prve kompresijske karike visine cca 6 mm. Motorima nije omoguæeno bolje podmazivanje niti pak bilo kakav napredak sem smanjena kompresije s 9,5:1 na 9,0:1, upravo suprotno, dodani su hidraulièki podizaèi i maknuti mehanièki koji su funkcionirali savr¹eno i besprijekorno za razliku od hidraukiènih koji jedu bregaste dok ka¾e¹ keks i uzrok su ne malog broja raspadnutih motora, pogotovo u 145/6 odnosno zadnjim boxer motorima ugraðivanim u Alfe.


Dakle noviji klip...


(Image removed from quote.)

Vidljiva slika naèina smanjenja kompresije o¹trijim ukopavanjem èela klipa... Lijevo je IE klip a desno stari CARB klip...

(Image removed from quote.)


Nakon toga dolazimo do najveæeg problema tih alfinih motora a zovu se klipnjaèe

(Image removed from quote.)

Problematika istih se svodi na to da su one 71-e godine konstruirane za motor vrtnje do maximalnih 5500 okretaja u minuti i zato im je i oblik ekscentrièan. Za toènu informaciju ja sam dao jednu prerezati toèno napola i ispala je jedna strana 17,7 grama te¾a od druge. Na oèigled nije puno ali dolazimo do onog poveæanja broja okretaja i ako uzmemo da je motor napravljen, radilica ima utege i uravnote¾en je za rad s tom ekscentriènom te¾inom klipnjaèe na maximalnih 5500 okretaja postavlja se pitanje ¹to mu mo¾e znaèiti 1200 okretaja vi¹e (ili èak 1500 u 16v varijanti).

To mu znaèi uglavnom gubljenje uravnote¾enosti optereæenja na rukavce radilice odnosno dolazi do poveæanog optereæenja s jedne strane rukavca (zato postoji gomila primjera kad su motori prolupali, radilice neo¹teæene ali ipak kvrgavih rukavaca). Naime kod poveæanja optereæenja dolazi do 2 stvari, jedna je pucanje uljnog filma izmeðu leteæeg le¾aja i rukavca radilice i druga je zamak klipnjaèe u jednu stranu prilikom pucanja uljnog filma. Posljedica toga je uglavnom zaribavanje leteæeg le¾aja ili u gorem scenariju podvlaèenje odnosno savijanje i na kraju pucanje klipnjaèe, probijanje bloka i tak dalje. Rje¹enje ovog problema bi dakako bile centirène klipnjaèe, veæi promjer uljnog kanala u radilici i konstantniji uljni tlak na rukavcima te vjerojatno drukèiji raspored dobave ulja na radilicu jer je cilj sprijeèiti pr¾enje ulja/pucanje uljnog filma usljed prevelikih temperatura na koje se ulje zagrijava.

Zanimljivost ili glupost, realnost ili bezveznarija koja mene fascinira je da sve radilice imaju iste utege, sve radilice su iste mase, sve radilice su jednako balansirane a klipovi nisu iste te¾ine nisi specifiène mase po dijelu klipa pa se postavlja pitanje kako radilica radi s te¾inom klipa od 114 grama a kako radi s 125 grama primjerice, dal je isto optereæenje na nju odnosno rukavac kad se od nje i prema njoj pomièe manja ili veæa masa???

Drugo je pitanje ¹to se de¹ava s blokom kad znamo da blok nema drugih ukruta sem magistrala koje su okomito i boèno uèvr¹æene a znamo da one dr¾e radilicu tamo gdje joj je mjesto??? Po meni za poveæanje broja okretaja motora obavezno treba napraviti meðuploèu debljine cca 10mm na blok prije kartera, na taj se naèin dobije krutost bloka s donje strane gdje je on najslabiji i dobije se cca 0,8 litara ulja u motoru vi¹ka ¹to znaèi veæu uljnu masu koja je malo te¾a za zagrijati/pregrijati.


Sutra budem malo ako stignem oko bregastih, glava, euro normi i svih ostalih gluposti koje su pratile te motore... :mah: :mah:
sve pohvale za ovakvo obrazlo¾enje o boxer motorima jer nas jo¹ uvjek ima kojih vozimo i dra¾i mi je od svakog ts jer je poseban  :ok:
 

Offline bobi getriba

  • Trade Count: (0)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 934
  • Karma: 61
  • Spol: Mu¹ki
  • ¾ivèana baba (Eleanor)
    • kraljevica
Odg: Boxer motori
« Odgovori #20 u: 24-06-2010, 22:40:28 »
AHM Alfa 33 2.0 16v ¹ta ti je boxer  :o000: :o000:
 

Offline Raziel

  • Trade Count: (+3)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 8255
  • Karma: 555
  • Spol: Mu¹ki
  • 01' Mazda MX-5 (NB) 1.6 16V 94' AR 146 1.7 16V
    • Sv. Klara, Kutina
Odg: Boxer motori
« Odgovori #21 u: 24-06-2010, 22:44:00 »
3. 16v glave s 2 bregaste i 16 ventila, hidropodizaèi, usis - 31 mm, ispuh - 24,5 mm, omjer kompresije 10:1



Photos by Radge


Photo by Raziel
« Zadnja izmjena: 24-06-2010, 22:50:11 od Raziel »
    "...if in doubt, flat out..."   
 

Offline mane

  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 1788
  • Karma: 40
  • Spol: Mu¹ki
  • Na skuteru
    • Karlovac
Odg: Boxer motori
« Odgovori #22 u: 24-06-2010, 23:06:26 »
AHM Alfa 33 2.0 16v ¹ta ti je boxer  :o000: :o000:
kakav je to 2.0 16v boxer :?:
Bolje umrijeti od litre nego od kapi

Jo¹ nitko nije umro od pive, a u vodi su se mnogi utopili
 

Offline Raziel

  • Trade Count: (+3)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 8255
  • Karma: 555
  • Spol: Mu¹ki
  • 01' Mazda MX-5 (NB) 1.6 16V 94' AR 146 1.7 16V
    • Sv. Klara, Kutina
Odg: Boxer motori
« Odgovori #23 u: 24-06-2010, 23:08:41 »
    "...if in doubt, flat out..."   
 

Offline a.m.alfa

  • Administrator
  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 42197
  • Karma: 1338
  • Spol: Mu¹ki
  • Alfa 146 1.4ts & Lancia Musa & Alfa 155 TD & V6
    • Fiume (RI)
Odg: Boxer motori
« Odgovori #24 u: 26-06-2010, 21:14:27 »
TUBO BOXER & RETRO BOXER


04.2003 "Autocar asean" The Boxer rebellion (33 vs WRX)












Offline Alfa Wanabe

  • Trade Count: (0)
  • Sa sta¾om
  • ***
  • Postova: 466
  • Karma: 22
  • Spol: Mu¹ki
  • Fiat Tipo 146 1.6 boxer
    • Zagreb
Odg: Boxer motori
« Odgovori #25 u: 07-07-2010, 18:50:11 »
Tema je,vidim, stara ali stvarno svaka cast na mnostvu korisnih informejsn.
Puno hvala narode...
Voziti dizela je kao voditi ljubav sa kondomom. Ide, ali nije to to.
 

Offline Zagi17

  • Trade Count: (+1)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 2524
  • Karma: 85
  • Spol: Mu¹ki
  • Alfa 33 1.5 ie,Alfa 156 1.9 jtd,Alfa 156 SW 2.4jtd
    • Sv.Martin na Muri,Meðimurje
Odg: Boxer motori
« Odgovori #26 u: 14-08-2010, 13:25:10 »
Mene generalno muèi jedno pitanje u vezi boxer motora u alfi ...Dakle za¹to je Alfa odluèila u "ono vrijeme" u svoje modele stavljati  boxer motore mislim koji je bio glavni motiv koji je prevagnuo da je alfa stavile te motore u ponudu  :?: :?: :?:
Hrða je u zraku  !!!!! ®ivile stare krame !!!!!
La mia Alfa 33
La mia Alfa 156
 

Tbird

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: Boxer motori
« Odgovori #27 u: 30-11-2010, 22:23:27 »
Ma nije mi jasno na koju foru su 33ojke sa karbsima izvlaèile 117,5ks@6000 a sa IE 109,5@5800 (bez kata) :?:
Jel ova sa karbsima imala drugaèije bregaste, jer ne znam drukèije na koju foru?  :?:
118ks bi mi sjelo u autu ko budali ¹amar  :craz
 

Boxer

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: Boxer motori
« Odgovori #28 u: 01-12-2010, 20:42:18 »
Bogatija smjesa, kvalitetnija struja, daleko bolje napajanje motora gorivom, oko litru goriva vi¹e potro¹i na 100km a ako su karbovi dobro reparirani ni toliko.... Rezultat auto za neprepoznat s istim motorom provjereno :ok: Najkraæe reèeno u razvoju motora na karbove Fiat nije imao prste i napravljeno je kako treba. Sve ¹to je Fiat taknuo na tim motorima je korak nazad ako ne i dva :wal:
« Zadnja izmjena: 01-12-2010, 20:43:02 od Boxer »
 

Offline -164-

  • Trade Count: (+19)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 9431
  • Karma: 193
  • Spol: Mu¹ki
  • ex. 33 1.3V, 164 V6 Turbo, 156 JTD 20V, Gt 3.2 V6
    • Zagreb
Odg: Boxer motori
« Odgovori #29 u: 01-12-2010, 21:39:00 »
a i taj 1.7 sa 118KS je bio ugraðivan samo u 33 QV serie2 èini mi se pa je kao top model morao imati veæu snagu od ostalih "obiènih" 1.7 motora