...pa me zanima kolika je prosječna trajnost tih motora
Mogu dosta trajati ako ih voziš normala, konstrukcijski imaju puno manji omjer provrta i hoda od klasičnih rednih (posebno 1.7), a time i dosta manje brzine klipova na istim okretajima, samo problem je što su motori napravljeni sa "športskim štihom", okretaji im leže kao budali šamar pa ljudi rado koriste tu prednost.
(ne)sreća da se neki pametnjaković sjetio postaviti blokadu odmah na peaku jer inače bimo svi guštali na sedmici :hehe:
Alfini dvoventilski boxeri su stvarno mašina i pol, bez mane, tako da ako ga paziš trebao bi da traje ko dizlo.
Klipnjača iz starih motora je ova donja na slici a gornja ej iz IE motora, razlika u težini je nekih 4,2 grama
Šta IE ima lakše ojnice i klipove?
Gornja slika fino ilustrira razlike u težištima kod boxer i rednog motora...
Od svih auta što sam imao prilike voziti, boxer 16V definitivno ima najbrutalniji odziv na gas i najbrže nabire okretaje. Naravno, pričamo o serijskim autima...
Odlična ti je ova slika, živa istina. Od kad ga vozim, sa ubijenim amortizerima nisam se ni jednom usrao u zavoju, just ride on, još sa gewindama, you must love it
Pa ti vidi razliku u vožnji dizla od dve litre i onom getribčinom šta visi ispred muldi
Kako misliš najbrutalniji odziv na gas?! Od svih auta šta sam ih vozio boxer8V ima najkilaviji odziv na gas, hebote to me dan danas izluđuje.
Tehnički, sa istim litrama, elektronikom i svime klip sa dugim hodom će puno brže stići sa 2 na 5kokr nego ovaj sa ful kratkim, tako da ti to baš ne stoji.