0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.
moze i 16v samo me zanima ono sta pase 100% da nema puno preinaka i komplikacija
a nema 8 svjecica ako dobro znam i nema varijatora ak se navaram sto mi jako dobro pase
jel tko radio od naših V6 u 145? :
istina, varijator ti je oko 1400 i svijećice su isto tako negdje, znači to ti je nekih 400 eura recimo i s tim se voziš 100tkm i višem, pa sad vidi jel ti se isplati. Znači novi motor + atest ako idemo baš po PS
koda mi misli cistas taman sam htjeo otvorit ovakvu temu jer imam namjeru uzet neku 145-cu 1.4 ts pa ubacit u nju nesto jace dali se daju stavit bez nekog veceg kemijanja ovi motori u 145-cu 2.5v6 iz 156-ce,3.0 iz 166-ce ili 2.0t iz cupea ili ustvari oko ubacivanja kojeg motora je najmanje zajebancije bitno mi je samo da motor nije slabiji od ovog 2.5 i 190ks.
mislim da bi ovo bilo najteže za odradit, a najlakše bi trebao ić 2.0t
ma meni je bitno samo da u papirima pise 1.4 zbog registracije nisam lud da radim atest. a nista ako oces bit na miru stavi 1.2 iz punta i problem rijesen :hehe:a sta je bolje trazit 2.0t 16v ili 2.0t 20v ovaj drugi je malo jaci i samim time bi ga i nasvirao na vise ks sto mi je prednost al me zanima i koji je pouzdaniji i izdrzljiviji motor od ta 2 vidim da ljudi nekako vise preferiraju ovaj 16v :
Točno. Tipo 2.0 16v nema punih 150 KS. Ostalo su bajke i preinake. To naći u dobrom stanju je malo teže.Ali ti treba i sva struja i kompjutor i još vjerojatno kojekakvih sitnica koje se otkrivaju prilikom ugradnje i sklapanja.Šta se tiče piljenja mulde to se radi samo kod ugradnje 3.0 V6 12 ventilskog motora jer mu je termostat s vanjske strane kod remenica. Kod 24 ventilskog ne treba.Ja kad bi išao na preinaku onda bi izdvojio lovu za motor iz 147 3.2 GTA da znam zašto se zajebavam.
2.0 TS 8v iz 155. 60kg manje tezine u nosu, nema briga oko varijatora skupih svjecica, remena, radilice i ostalih gluposti ko na 16V.
gdje naci taj motor???
pa to ti je skoro pa isti motor ko i u alfi ts, odnosno tipo je bio baza za ts motore
Ne, to je skroz drugačiji motor i kvalitetniji. To je stari fiat doch sa 16V glavom. 2.0 TS 16V je novi motor koji je nasljedio taj u fiat tipu, lanciama.
eto, a ja baš imam dobro mišljnje o 2.0 16V ts-u