08-12-2022, 23:55:23

Autor Tema: BLOW OFF za JTD  (Posjeta: 16793 vremena)

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline Surovi

  • Trade Count: (0)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 857
  • Karma: 13
  • Spol: Muški
  • Alfa Romeo Croma 1.9 JTD 16V
    • Zagreb
Odg: BLOW OFF za JTD
« Odgovori #90 u: 22-05-2015, 23:22:54 »
Ja čitao da ima smisla kod čipanih TDIja (ups  :redf:) dizela, al kod onih malo jače čipanih.
A sad...kolko je to malo jače :)

A i da se dobije brži odziv na gas kažu.
Dobro zbore il nas lažu?
 

Offline Sale

  • Trade Count: (+1)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 700
  • Karma: 26
  • Spol: Muški
  • Punto JTD 330, Civic, A6 3.0TDI
    • Zagreb
    • FB: Auto Evolution
Odg: BLOW OFF za JTD
« Odgovori #91 u: 23-05-2015, 00:17:46 »
Ima ovdje i inzenjera .... Tako da....
neuspjesnih :)
13.09@402m - powered by Auto Evolution
www.facebook.com/autoevolutionhr
 

Offline fiatuno

  • Trade Count: (+13)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 1126
  • Karma: 37
  • Spol: Muški
  • Audi za svaki dan Fiat za vikend...
    • Velika Britanija - Zlobin
Odg: BLOW OFF za JTD
« Odgovori #92 u: 23-05-2015, 06:07:20 »
Ima ovdje i inzenjera .... Tako da....
Svačega ima tu čak i ljudi koji tvrde da ako se auto u vožnji ugasi stane momentalno
.....................
 

Offline Viktor

  • Global moderator
  • Trade Count: (+21)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 9233
  • Karma: 1285
  • Spol: Muški
  • GT
    • Solin
Odg: BLOW OFF za JTD
« Odgovori #93 u: 23-05-2015, 09:39:35 »
ok netreba blow na dizelu vi ste najpametnije
koliko ste turbina slomili?

ne zatvara se klapna ali se prekida dotok nafte temp pada kolicina plinova se smanjuje i temp pada nema sta gonit turbinu ona uspori i pogoni se sa usisne strane u kontra smjeru stavi kameru sa 60fps pa uspori i gledaj sta se dogadja u usisu kad pustis gas ne treba fakultet krene u rikverc

Na brzinu jer moram ići. To možeš snimati samo za zabavu jer kamera ima stroboskopski efekt, pa dobiješ iluziju da ide nazad. Evo primjeri:
http://www.youtube.com/watch?v=v8j1ZX1d2kc

http://www.youtube.com/watch?v=2pbYKDW0myU
 

Offline Bandit

  • Član Alfa kluba 15
  • Trade Count: (+5)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 8852
  • Karma: 566
  • Spol: Muški
    • Split
Odg: BLOW OFF za JTD
« Odgovori #94 u: 23-05-2015, 10:17:00 »
Najgore sto netocnim pisanjima ljudi sa strane koji pokusavaju nesto saznat, dobit ce krivi dojam i informaciju.

Puno ovih stvari o kojima se pise se vec SVE zna i pise negdje, pisali su to ljudi koji to i konstruiraju. O ovome se uci i na faksu godinu dana ako ne i vise.

To sto netko zna zavidat 3 vijka, ne znaci da zna išta.
Postoji Alfa i (ne) postoje drugi automobili.
 

Offline Sale

  • Trade Count: (+1)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 700
  • Karma: 26
  • Spol: Muški
  • Punto JTD 330, Civic, A6 3.0TDI
    • Zagreb
    • FB: Auto Evolution
Odg: BLOW OFF za JTD
« Odgovori #95 u: 23-05-2015, 10:36:44 »
Na brzinu jer moram ići. To možeš snimati samo za zabavu jer kamera ima stroboskopski efekt, pa dobiješ iluziju da ide nazad. Evo primjeri:
http://www.youtube.com/watch?v=v8j1ZX1d2kc

http://www.youtube.com/watch?v=2pbYKDW0myU
da snimajuci to s kamerom od 24 fps to izgleda tako, a on je rekao 60 fps... ako treba i vise samo da se vi uvjerite, jer se osovina od turbine nikako drugacije nemre spigat 2 mm... i dalje, kad snimas izlazak metka iz cijevi sa kamerom 24 fps izgleda kao da se nis nije dogodilo, a vidi cuda, na drigoj strani nesto propucano... dok s pravom kamerom i isporenom snimkom jos vidis i rotaciju metka...
a sad na youtube i trazi slowmotion snimke...

edit:
momci, pogledajte kako se tehnologija razvila od kad ste vi isli u skolu  :Hihi:
https://www.youtube.com/watch?v=PTpceymbX6w
« Zadnja izmjena: 23-05-2015, 10:52:38 od Sale »
13.09@402m - powered by Auto Evolution
www.facebook.com/autoevolutionhr
 

Offline chakija

  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 5944
  • Karma: 81
  • Spol: Muški
  • AR 159 SW 2.4 JTDm
    • Bjelovar/Zaprešić
Odg: BLOW OFF za JTD
« Odgovori #96 u: 23-05-2015, 11:37:44 »
ok netreba blow na dizelu vi ste najpametnije
koliko ste turbina slomili?

ne zatvara se klapna ali se prekida dotok nafte temp pada kolicina plinova se smanjuje i temp pada nema sta gonit turbinu ona uspori i pogoni se sa usisne strane u kontra smjeru stavi kameru sa 60fps pa uspori i gledaj sta se dogadja u usisu kad pustis gas ne treba fakultet krene u rikverc
:care
fala bogu netko s mozgom i o čemu sam već pričao u više tema
"There is absolutely no reason for anyone to own a Peugeot!"

"Ja po kočnici, kočnica ne radi... Ja po ručnoj, ručna ne radi... Ja u birtiju, birtija radi!!"
 

Offline Viktor

  • Global moderator
  • Trade Count: (+21)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 9233
  • Karma: 1285
  • Spol: Muški
  • GT
    • Solin
Odg: BLOW OFF za JTD
« Odgovori #97 u: 23-05-2015, 18:51:16 »
da snimajuci to s kamerom od 24 fps to izgleda tako, a on je rekao 60 fps... ako treba i vise samo da se vi uvjerite, jer se osovina od turbine nikako drugacije nemre spigat 2 mm... i dalje, kad snimas izlazak metka iz cijevi sa kamerom 24 fps izgleda kao da se nis nije dogodilo, a vidi cuda, na drigoj strani nesto propucano... dok s pravom kamerom i isporenom snimkom jos vidis i rotaciju metka...
a sad na youtube i trazi slowmotion snimke...

edit:
momci, pogledajte kako se tehnologija razvila od kad ste vi isli u skolu  :Hihi:
https://www.youtube.com/watch?v=PTpceymbX6w

Uopće ne kužiš stroboskofski efekt. Još to Amerikanci zovu "wagon wheell efect". To se događa samo pri snimanju rotirajućih predmeta u obliku kruga koja imaju jednaki razmak između krakova a turbo spada u to. Ovisno o frekvenciji vrtnje i fps kamere kotači (ili krilca turbine) mogu stvarati iluziju kao da se gibaju u smjeru kazaljke na satu, stoje ili se gibaju kontra kazaljke na satu. Kamera sa više fps je idealna za dokazivanje tog efekta na turbu jer se i on brzo vrti.

još par primjera, možda postane jasno

http://www.youtube.com/watch?v=VNftf5qLpiA

http://www.youtube.com/watch?v=SFbINinFsxk


 

Offline Viktor

  • Global moderator
  • Trade Count: (+21)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 9233
  • Karma: 1285
  • Spol: Muški
  • GT
    • Solin
 

Offline fiatuno

  • Trade Count: (+13)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 1126
  • Karma: 37
  • Spol: Muški
  • Audi za svaki dan Fiat za vikend...
    • Velika Britanija - Zlobin
Odg: BLOW OFF za JTD
« Odgovori #99 u: 24-05-2015, 05:41:10 »
pokusao sam objasnit i ne ide

eto to je nepotrebno ko sta je potreban dvomaseni zamansjak
.....................
 

Offline alfa166tuner

  • Trade Count: (+8)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 918
  • Karma: 33
  • Spol: Muški
  • ECU freak
    • Zagreb
Odg: BLOW OFF za JTD
« Odgovori #100 u: 24-05-2015, 07:17:11 »
Mi smo zbog toga imal problema s kontroliranjem tlaka.  Znaci 8v nemoze progutat tolku kolicinu zraka koju proizvodi 2260 i onda ti nabija 3bara tlak u usisnoj , a s vnt nemos iskontrolirat, bar ne na toj kolicini goriva koju smo htjeli. Sale ima blow off bas za dizel i to neki najbolji ca 200e al je preslab za tolki tuning jel ga tlakn pocne otvarat na gasu vec a ne kad dobije signal s papucice.
Onda smo mislilj sa egr pustat visal zraka u pod tj. Koristit ga kao eksterni wastegate kod benzinaca, al u medubremenu se prebacio na 16v motor pa netreba.
« Zadnja izmjena: 24-05-2015, 07:20:43 od alfa166tuner »
 

Offline Viktor

  • Global moderator
  • Trade Count: (+21)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 9233
  • Karma: 1285
  • Spol: Muški
  • GT
    • Solin
Odg: BLOW OFF za JTD
« Odgovori #101 u: 24-05-2015, 07:43:02 »
Ako je problem preveliki tlak na usisu koji ne možeš kontrolirati znači da treba smanjiti količinu ispušnih plinova. Rješenje je eksterni waste-gate ventil, ali za to treba prepraviti (napraviti) ispušnu granu.
Sad mi je jasno što će vama blow off. Treba vam jer niste stavili waste-gate ventil.
Ja bih ga stavio obavezno i u tom slučaju je blow off na dizelu nepotreban.

Ja sam na Dajakovu audiju 1.8 t stavio 2 eksterna waste gate ventila jer je twin scroll turbo. Ima 500+ ks i sve  :ok:
http://alfisti.hr/forum/index.php?topic=57856.msg1094849#msg1094849

Danas ima trku, rezultati live ovdje http://www.akopatija.hr/livetiming/results.php?event=259&type=3

 

Offline Viktor

  • Global moderator
  • Trade Count: (+21)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 9233
  • Karma: 1285
  • Spol: Muški
  • GT
    • Solin
Odg: BLOW OFF za JTD
« Odgovori #102 u: 24-05-2015, 07:53:43 »
Rješenje bez waste gate ventila u tom slučaju je loše rješenje jer tjera turbinu da pumpa više zraka koji će se kasnije baciti (ispustiti u atmosferu). Tako se nepotrebno opterećuje. Sa waste gate ventilom pumpa točno onoliko kolikiko treba i na turbinski dio ulazi manja količina ispušnih plinova pa je manje opterećena toplinski i mehanički.
Nije ni čudo što se raspadnu.
 

Offline alfa166tuner

  • Trade Count: (+8)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 918
  • Karma: 33
  • Spol: Muški
  • ECU freak
    • Zagreb
Odg: BLOW OFF za JTD
« Odgovori #103 u: 24-05-2015, 08:08:20 »
pa egr u biti i je wg, pušta ispušne plinove, a otvorenost egr-a mogu  kontrolirat preko okretaja i količine goriva, znači ovo boostcreepanje se dešava obično preko 3000 i recimo 120mm goriva, onda složiš da ti iznad tih vrijednosti malo otvori egr i pusti malo ispušnih mimo turbine, to će sigurno smanjit tlak. wg radi istu stvar samo ima oprugu za recimo 2bara

 

Offline Viktor

  • Global moderator
  • Trade Count: (+21)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 9233
  • Karma: 1285
  • Spol: Muški
  • GT
    • Solin
Odg: BLOW OFF za JTD
« Odgovori #104 u: 24-05-2015, 08:27:44 »
Ovisi može li EGR progutati dovoljnu količinu ispušnih plinova, ako ne može onda se mora ići na waste gate. Opruga WG ventila se može zavarati tako da se sa cjevčice koja se spaja na usisnu granu dio zraka preko posebnog ventilića ispusti u atmosferu i onda dobiva lažnu informaciju po želji. WG u ovom slučaju najbolje izvesti sa mehaničkom regulacijom da se ne dira u software. Ovako kao u 1. postu http://alfisti.hr/forum/index.php?topic=12986.msg207927#msg207927
 

Offline Surovi

  • Trade Count: (0)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 857
  • Karma: 13
  • Spol: Muški
  • Alfa Romeo Croma 1.9 JTD 16V
    • Zagreb
Odg: BLOW OFF za JTD
« Odgovori #105 u: 24-05-2015, 09:19:31 »
O kojim razinama mapiranja ovdje govorite?
Mape od oko 180 KS (do 400 Nm) ili one od oko 200 KS (više od 400 Nm) i više?

Sačuvao bih turbo nekako ako je ugrožen zbog mape od 385 Nm i 180 KS.
 

Offline chakija

  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 5944
  • Karma: 81
  • Spol: Muški
  • AR 159 SW 2.4 JTDm
    • Bjelovar/Zaprešić
Odg: BLOW OFF za JTD
« Odgovori #106 u: 24-05-2015, 09:27:31 »
O kojim razinama mapiranja ovdje govorite?
Mape od oko 180 KS (do 400 Nm) ili one od oko 200 KS (više od 400 Nm) i više?

Sačuvao bih turbo nekako ako je ugrožen zbog mape od 385 Nm i 180 KS.
Uglavnom se priča o cca 300 konja i 500nm :)
"There is absolutely no reason for anyone to own a Peugeot!"

"Ja po kočnici, kočnica ne radi... Ja po ručnoj, ručna ne radi... Ja u birtiju, birtija radi!!"
 

Offline bestija

  • Član Alfa Kluba 13
  • Trade Count: (+3)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 1853
  • Karma: 93
  • Spol: Muški
  • karavan
    • Vrgorac
Odg: BLOW OFF za JTD
« Odgovori #107 u: 24-05-2015, 10:10:25 »
tehnički nepotkovan..

al' kad bi tribalo glasat za lijeve ili desne (lijevi - turbo unatrag, desni - turbo se ne vrti unatrag) u ovom slucaju sam za desne  :tooth:

da ubacim i malo politike jer u nas ne moze nista bez nje  :funny:

zdravoseljacki mi nema smisla da se turbo vrti unatrag, buduci da zrak uvik putuje u jednom smjeru.. inace bi turbo mora naglo stat u djelicu sekunde i zavrtit se u suprotnom smjeru, pa opet kad stisnes gas ponovno u pravom smjeru, a to nema ama bas nikakve nikakve logike.

Svaka tema koja me tjera na razmisljanje je dobra..  :ok:



 

''Adding power makes you faster on the straights. Subtracting weight makes you faster everywhere''.
 

Offline Mladen

  • Trade Count: (+1)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 5179
  • Karma: 130
  • Spol: Muški
  • AR 159 JTDm 8v
    • Valpovo
Odg: BLOW OFF za JTD
« Odgovori #108 u: 25-05-2015, 12:20:36 »
turbo se vrti unatrag

 :funny: :funny: :funny:
:Horse: :mehanic
 

Offline petargt

  • Trade Count: (0)
  • Učim polako
  • Postova: 5
  • Karma: 0
  • Spol: Muški
    • Trogir
Odg: BLOW OFF za JTD
« Odgovori #109 u: 17-08-2017, 01:53:49 »
Molim pomoc,kupija san blow off ventil za svoju GT-ku,pa me zanima ima li ko iskustvo stavljanja,ako je moguce slikovito opistat,di se nalazi,itd,hvala! :ok: :mah:
 

Offline Argor

  • Administrator
  • Trade Count: (+3)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 13583
  • Karma: 562
  • Spol: Muški
  • Giulietta QV_line + 33 Imola
    • Koprivnica
Odg: BLOW OFF za JTD
« Odgovori #110 u: 17-08-2017, 09:46:15 »
Molim pomoc,kupija san blow off ventil za svoju GT-ku,pa me zanima ima li ko iskustvo stavljanja,ako je moguce slikovito opistat,di se nalazi,itd,hvala! :ok: :mah:

http://alfisti.hr/forum/index.php?topic=28094.msg749195#msg749195

« Zadnja izmjena: 18-09-2019, 22:34:17 od Argor »
 

Offline Duvy156

  • Trade Count: (0)
  • Učim polako
  • Postova: 25
  • Karma: 0
  • Spol: Muški
  • Alfa 156 1.9 jtd
    • Zagreb
Odg: BLOW OFF za JTD
« Odgovori #111 u: 18-09-2019, 22:27:21 »
Moze li mi netko pomoci da otkrijem koji je problem u ovome? Treba li zelena zica biti negdje spojena?
https://imgur.com/a/HWEeuRk