03-07-2020, 21:02:31

Autor Tema: Selespeed problem  (Posjeta: 28464 vremena)

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

mj4891

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: Selespeed problem
« Odgovori #60 u: 30-03-2012, 02:19:33 »
Vozim ss 5 godina i nikakvih problema nemam... Kod vožnje se moraš držati nekih pravila i to je sve!!
1.Prilikom paljenja auta.. uvijek pričekati da pumpa odradi svoje
2.Prilikom paljenja i gašenja auta mjenjač mora biti u "N"
3.Kada prebacujete iz 1 u R obavezno ići preko N , i obrnuto (iz R u 1)... nikad direktno..
4. Stajanje na semaforu obavezno prebaciti u N
5. Voziti što više na "City" modu osim kada se hoćete zguštati ili preticati...
6. Jedanput godišnje kalibrirati i mjenjati ulje...
I to je to...
 

Offline jakov

  • Član Alfa Kluba 8
  • Trade Count: (+3)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 6224
  • Karma: 591
  • Spol: Muški
  • 156 2.0 JTS TI SS & 75 3.0 12v & 595 Competizione
    • Losinj
Odg: Selespeed problem
« Odgovori #61 u: 30-03-2012, 03:58:13 »
Vozim ss 5 godina i nikakvih problema nemam... Kod vožnje se moraš držati nekih pravila i to je sve!!
1.Prilikom paljenja auta.. uvijek pričekati da pumpa odradi svoje
2.Prilikom paljenja i gašenja auta mjenjač mora biti u "N"
3.Kada prebacujete iz 1 u R obavezno ići preko N , i obrnuto (iz R u 1)... nikad direktno..
4. Stajanje na semaforu obavezno prebaciti u N
5. Voziti što više na "City" modu osim kada se hoćete zguštati ili preticati...
6. Jedanput godišnje kalibrirati i mjenjati ulje...
I to je to...

nemozes ga upaliti ako nije u N
zasto mislis da je bolje voziti u "city"? ja stvarno rijetko u "city" modu vozim.
nemam nikakvih problema vec 4-tu godinu. auto je 2003 mislim, 135 000km

mj4891

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: Selespeed problem
« Odgovori #62 u: 31-03-2012, 08:00:14 »
Meni ti je to savjetovao jedan meštar za Alfe., pa se ja toga držim i sve radi za 5
A zašto i kako.... Nemam pojma :)
( ako ga pališ a ostao ti je u 1 onda ga on sam prebaci u N i tada se zna zablokirati., bolje je dati kontakt i sam ga prebaciti u N i tek onda paliti)
 

Offline Seb

  • Trade Count: (+2)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 15853
  • Karma: 540
  • Spol: Muški
    • Velika Mlaka
Odg: Selespeed problem
« Odgovori #63 u: 31-03-2012, 08:16:23 »
Meni ti je to savjetovao jedan meštar za Alfe., pa se ja toga držim i sve radi za 5
A zašto i kako.... Nemam pojma :)
( ako ga pališ a ostao ti je u 1 onda ga on sam prebaci u N i tada se zna zablokirati., bolje je dati kontakt i sam ga prebaciti u N i tek onda paliti)
nema veze dali šaltaš ti ili ECU SSa

mj4891

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: Selespeed problem
« Odgovori #64 u: 31-03-2012, 19:31:12 »
Krivo sam napisao... lik mi je rekao da ako koristim ručno mjenjanje onda da više koristim ručicu mjenjača a manje " tipke" na upravljaču....
Možda ovo nema veze s vezom ali meni ss radi bez kvara, možda je to sreća a možda su u šumi... ;)
 

Offline Seb

  • Trade Count: (+2)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 15853
  • Karma: 540
  • Spol: Muški
    • Velika Mlaka
Odg: Selespeed problem
« Odgovori #65 u: 01-04-2012, 09:22:30 »
i opet sve to nema veze...dali ECU sam šalta,ti na tipkama ili ručici, mjenjač to nezna i postotak habanja tj mogučnost kvara je jednaka u svim modovima

Offline jakov

  • Član Alfa Kluba 8
  • Trade Count: (+3)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 6224
  • Karma: 591
  • Spol: Muški
  • 156 2.0 JTS TI SS & 75 3.0 12v & 595 Competizione
    • Losinj
Odg: Selespeed problem
« Odgovori #66 u: 01-04-2012, 11:27:49 »
Meni ti je to savjetovao jedan meštar za Alfe., pa se ja toga držim i sve radi za 5
A zašto i kako.... Nemam pojma :)
( ako ga pališ a ostao ti je u 1 onda ga on sam prebaci u N i tada se zna zablokirati., bolje je dati kontakt i sam ga prebaciti u N i tek onda paliti)

 :ne2:  meni ne prebaci u prvu sam kad ga probam upaliti, nego jednostavno nece upaliti i gotovo sve dok ne prebacim u N


i opet sve to nema veze...dali ECU sam šalta,ti na tipkama ili ručici, mjenjač to nezna i postotak habanja tj mogučnost kvara je jednaka u svim modovima

to ni meni nije jasno. totalno je svejedno odakle dode signal do robotike

ja dosta cesto koristim i 4-ti nacin mjenjanja, a to je da limitator posalje signal  :craz

Offline mauroar

  • Donator kluba
  • Trade Count: (+7)
  • Starosjedioc
  • *
  • Postova: 1467
  • Karma: 190
  • Spol: Muški
  • ALFA 147SS,trenutno i 147jtd
    • PULA
Odg: Selespeed problem
« Odgovori #67 u: 02-04-2012, 21:20:02 »
i opet sve to nema veze...dali ECU sam šalta,ti na tipkama ili ručici, mjenjač to nezna i postotak habanja tj mogučnost kvara je jednaka u svim modovima

ima ima,ali ne onako kako se misli

tipke na volanu su osijetljivije i manje traju pa je s toga vbolje manje ih koristit
ali s druge strane nisu od kartona ili papira da se bas unistavaju :craz
a drugih razlika nema,,osim sta rucno saltanje je brze od city
ALFA147SS,SUPERSPRINT,OZ-ULTRA,SPRINTFILTER,CSC,COLOMBO&BARIANI
TAR-OX
SPEED-DAY.HR
 

Offline Seb

  • Trade Count: (+2)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 15853
  • Karma: 540
  • Spol: Muški
    • Velika Mlaka
Odg: Selespeed problem
« Odgovori #68 u: 03-04-2012, 06:46:58 »
ima ima,ali ne onako kako se misli

tipke na volanu su osijetljivije i manje traju pa je s toga vbolje manje ih koristit
ali s druge strane nisu od kartona ili papira da se bas unistavaju :craz
a drugih razlika nema,,osim sta rucno saltanje je brze od city
da to je poznato ali pričamo o tome da ne utječe način biranja na samu robotiku

Offline filip147SS

  • Trade Count: (+1)
  • Pripravnik
  • **
  • Postova: 179
  • Karma: 3
  • Spol: Muški
    • Pula
Odg: Selespeed problem
« Odgovori #69 u: 05-04-2012, 23:16:05 »
Pozdrav svim alfistima..

Imam jedan problem sa svojom 147-icom.. tj sa selspeed mjenjacem..
znaci, upalim normalno auto, stavim ga u brzinu i auto ostane u leru.. nekako na gas ga uspijem pokrenuti (ako ga dignem iznad cca. 3000 okretaja) ili ako jako sporo i polako dodajem gas.. i nekako cudno mjenja brzine.. a kada ga ugasim i ostavim nekih cca- 30min kada ga ponovno pokrenem radi sasvim normalno.. nisam siguran dali to ima veze sa time da mi se nekada kada otvorim vrata ne cuje ono zujenje od selespeeda.. jer kada se to ne cuje uglavnom onda mi auto steka.. molio bih za pomoc i ako je netko imao slicnih iskustava.. hvala punoo :craz
Keep calm and drive Alfa Romeo :)
 

Offline Bandit

  • Član Alfa Kluba 13
  • Trade Count: (+5)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 8757
  • Karma: 564
  • Spol: Muški
    • Split
Odg: Selespeed problem
« Odgovori #70 u: 05-04-2012, 23:49:43 »
Ima ti vec dosta tema o tome, pa pogledaj malo, nađi...
Postoji Alfa i (ne) postoje drugi automobili.
 

Offline filip147SS

  • Trade Count: (+1)
  • Pripravnik
  • **
  • Postova: 179
  • Karma: 3
  • Spol: Muški
    • Pula
Odg: Selespeed problem
« Odgovori #71 u: 06-04-2012, 00:15:53 »
evo jesam  :craz

ma listao sam dosta forum i citao, ali nisam primjetio da se nitko susreo sa problemom koji ja imam.. :/
Keep calm and drive Alfa Romeo :)
 

Offline robynasice

  • Trade Count: (+2)
  • Učim polako
  • Postova: 25
  • Karma: 0
  • Spol: Muški
  • Alfa Romeo 147 2.0 SS
    • Našice
Odg: Selespeed problem
« Odgovori #72 u: 17-04-2012, 16:38:00 »
Isti ili sličan poblem i kod mene. U subotu vozao se autom,parkiro ga stavio u "N" položaj otišao doma.Nakon par sati idem ponovno u auto otvorim vrata i ono ništa, nećuje se pumpa,odma sam znao da nešto ne će valjat upalim auto i naravno niti u jednu brzinu neće.Do danas mi je kod majstora i majstor kaže riknula pumpa,a sve normalno radilo i šalto je dobro.I sad ko ni vi što imate problem sa tim mjenjačem neznam šta da radim. Samo da napomenem ištekao sam i onaj kontakt od pumpe jel sam mislio da je tamo u prekidu,ali ništa,pregledao osiguraće sve ok,i još sam primjetio da se čuje neko kvrcanje tam di su releji kod otvaranje vrata.
 

DMploce3316

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: Selespeed problem
« Odgovori #73 u: 17-04-2012, 19:53:32 »
imao sam isti probles s prijateljevim abarthom isto ssp.. postoi relej u stila je kod akumulatora
. on pali pumpu i ujedno radi blokadu mjenjača kad je auto u leru.. ne znam gdje se nalazi kod alfe.. ja sam problem rjesio. a ako ni tada ne uspije. digni prednji kraj auta u zrak neka bude u ler poziciji volan u ravnom položaju. skini kleme akumulatora na minut dva da se sve resetira.i onda pokusaj.. tesko da ode ta pumpa naj veci problem je puno elektronike pa pregaraju relei i osiguraci ..
« Zadnja izmjena: 17-04-2012, 20:00:24 od DMploce3316 »
 

Offline Seb

  • Trade Count: (+2)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 15853
  • Karma: 540
  • Spol: Muški
    • Velika Mlaka
Odg: Selespeed problem
« Odgovori #74 u: 18-04-2012, 07:16:57 »
imao sam isti probles s prijateljevim abarthom isto ssp.. postoi relej u stila je kod akumulatora
. on pali pumpu i ujedno radi blokadu mjenjača kad je auto u leru.. ne znam gdje se nalazi kod alfe.. ja sam problem rjesio. a ako ni tada ne uspije. digni prednji kraj auta u zrak neka bude u ler poziciji volan u ravnom položaju. skini kleme akumulatora na minut dva da se sve resetira.i onda pokusaj.. tesko da ode ta pumpa naj veci problem je puno elektronike pa pregaraju relei i osiguraci ..
releji i osigurači su najrijeđi problem kod SSa

matta23

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: Selespeed problem
« Odgovori #75 u: 18-04-2012, 11:25:11 »
seb dali vi znate tko otkupljuje alfe s ovakvim kvarom??  cijena 1 300 e jel to puno s obzirom da je regana skoro godinu dana??
 

Offline Seb

  • Trade Count: (+2)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 15853
  • Karma: 540
  • Spol: Muški
    • Velika Mlaka
Odg: Selespeed problem
« Odgovori #76 u: 18-04-2012, 11:54:41 »
seb dali vi znate tko otkupljuje alfe s ovakvim kvarom??  cijena 1 300 e jel to puno s obzirom da je regana skoro godinu dana??
baš da če je neko samo odkupit nisam ziher...ak je daješ u neku kuću koja se bavi prodajom vozila uvjetovat če da nešto kupiš a oni tvoj uzmu pod račun ili ju prodaš preko oglasa kao polovan neispravan auto...mislim da je cijena ok

DMploce3316

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: Selespeed problem
« Odgovori #77 u: 18-04-2012, 20:30:39 »
do sada sam imao par slucajeva sa ssp i svaki put je bio problem sa releom. govorim iz vlastitog iskustva ako ti mislis da nije tako. pomozi covjeku a mozda sam ja naletio na par naj rijeđih.

« Zadnja izmjena: 18-04-2012, 20:33:18 od DMploce3316 »
 

Offline Seb

  • Trade Count: (+2)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 15853
  • Karma: 540
  • Spol: Muški
    • Velika Mlaka
Odg: Selespeed problem
« Odgovori #78 u: 19-04-2012, 07:06:49 »
na žalost ovako sa sigurnošu mu niko nemože pomoč...SS je problem popravit u servisu sa svim mogučim testerima i šemama a kamoli ovako a iz mog iskutva kak sam reko releji i osiguraču su najrijeđa pojava nekog kvara...možda neki loš spoj na nekom konektoru ali to je isto u manjem postotku
« Zadnja izmjena: 19-04-2012, 07:08:18 od Seb »
 

Offline filip147SS

  • Trade Count: (+1)
  • Pripravnik
  • **
  • Postova: 179
  • Karma: 3
  • Spol: Muški
    • Pula
Odg: Selespeed problem
« Odgovori #79 u: 16-05-2012, 18:12:46 »
Meni u međuvremenu prolupao leteci.. Kad rijesim to cudo cu se malo posvetiti selespeedu i provjerit konektore i te releje.. sve mi smrdi na to.. to mi u vecini slucajeva radi sasvim normalno.. svakih 10-ak dana malo poludi i tjt.. nevjerjujem da je neki veliki problem cim on radi kako treba, pumpa se cuje i sve 5.. :D
Meni samo da se radilica, leteci ili sta li je vec problem sredi pa da mogu kidati asfalt  :craz :craz
Keep calm and drive Alfa Romeo :)