Thx. Da li se po tebi uopce moze predvidjeti vijek motora u servisu mjerenjem kompresije ili moze jednostavno otkazati neki dio preko noci i zaribati kompletni motor ?
Da li je pametnije pobjeci od tog motora i stedjeti za JTD ili zaboraviti na kafanske price ? 
Sent from my iPhone.
Kompresija ti samo daje uvid u stanje karika/cilindara.
vijek trajanja je teško odrediti, mjerenje tlaka ulja kopresija i provjera ležajeva radilice ti daju kompletnu sliku o istrošenosti motora. 
Osobno ne bih uzimao 16v TS, motor kad uđe godine počne naplačivavati nemar prijašnjih vlasnika, kosntukicjske greške i greške u preprouci intervala i promjene ulje.
JTD se pokazao kao robustniji i izdžljiviji, ako TS obavezno ti je izmjeriti tlak ulja i po meni skinuti karter i promjeniti ležajeve radilice.
Ležajevi su oko 200-300kn a TS voli trošiti leteće ležajeve.
Uz to 105 KS verzija ima problema da se karika zapeče i da ona auto troši ulje i dimi. Skuplaj lovu za solidnog JTDa, i kao što viktor kaže manje je bitna kilometraža, bitnija je očuvanost auta.