02-07-2020, 07:54:54

Autor Tema: Atest / Homologacija - Institut za vozila, CVH  (Posjeta: 66031 vremena)

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline sale 75

  • Trade Count: (+4)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 7403
  • Karma: 242
  • Spol: Muški
  • 156 JTDm Q2
    • aljmaš
Odg: Atest / Homologacija - Institut za vozila, CVH
« Odgovori #40 u: 05-01-2014, 14:14:48 »
zašto nebi mogao atestirati? ima određene vrijednosti koje mora položiti i to je to,ili sam u krivu?

ako ne može,onda nema smisla da atest postoji,jer nemaš šta aterstirat  ::)
 

Offline -164-

  • Član Alfa Kluba 6
  • Trade Count: (+19)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 9440
  • Karma: 193
  • Spol: Muški
  • ex. 33 1.3V, 164 V6 Turbo, 156 JTD 20V, Gt 3.2 V6
    • Zagreb
Odg: Atest / Homologacija - Institut za vozila, CVH
« Odgovori #41 u: 05-01-2014, 14:17:00 »
zašto nebi mogao atestirati? ima određene vrijednosti koje mora položiti i to je to,ili sam u krivu?

ako ne može,onda nema smisla da atest postoji,jer nemaš šta aterstirat  ::)

može probati ali sumnjam da sa spuštenim autom i prevelikim opsegom kotača može zadovoljiti atest

 

Online Alfa_gtv

  • Global moderator
  • Trade Count: (+7)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 17029
  • Karma: 501
  • Spol: Muški
  • GTV V6 TB, AR GT, Z750
    • ZG
Odg: Atest / Homologacija - Institut za vozila, CVH
« Odgovori #42 u: 05-01-2014, 14:21:21 »
Pa nemoze naravno, ali i za to oko guma se isto tako slika auto tako da naknadno spustanje auta opet mijenja vizualno stanje od onoga koje oni imaju zabiljezeno, tako da je i ta igra isto tako upitna oko "trajnosti"
V6  moja AR GTV 2.0 V6 TB

"Many of the technical solutions you'll find in a Ferrari, are also often used in an Alfa Romeo"
 

Offline Batina

  • Član Alfa Kluba 3
  • Trade Count: (+5)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 5435
  • Karma: 121
  • Spol: Muški
  • 166 2.4 20v/166 2.0 tb/156 2.5 24v
    • Zagorje, Luka
Odg: Atest / Homologacija - Institut za vozila, CVH
« Odgovori #43 u: 05-01-2014, 14:33:36 »
tako je sve slikaju i mjere i upisuju nove podatke u knjizicu.

kad smo kod toga makni plasticnu oplatu prilikom atesta ili napravi drugaciju i nece ti nis strugat nigdje.. ako speglas blatobrane jos manje ce strugat.
Can a car ever be art? Most experts say no, but they obviously haven't seen the Alfa Romeo.
 

Offline DDino156jtd

  • Trade Count: (+2)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 1643
  • Karma: 133
  • Spol: Muški
    • Kraljevica
Odg: Atest / Homologacija - Institut za vozila, CVH
« Odgovori #44 u: 05-01-2014, 14:40:30 »
Ma nece mu nista pomoc kad atestiranja dimenzije koju nije predvidio proizvođač. Direktno utječe time na sigurnost vozila i nema šanse da mu to prođe. Znam jer sam se raspitivao o 19 na Gt. Samo su odmahnuli rukom. A da ne govorim da prema njihovom katalogu na gt ide max 17, pa mi nisu ni 18 htjeli upisat dok im nisam pokazao knjigu uputa di piše da je mogla doc i sa 18. I onda je morala felga dole da vide da je ispravan ET i sirina felge.
 

Offline sale 75

  • Trade Count: (+4)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 7403
  • Karma: 242
  • Spol: Muški
  • 156 JTDm Q2
    • aljmaš
Odg: Atest / Homologacija - Institut za vozila, CVH
« Odgovori #45 u: 05-01-2014, 14:45:06 »
Pa nemoze naravno, ali i za to oko guma se isto tako slika auto tako da naknadno spustanje auta opet mijenja vizualno stanje od onoga koje oni imaju zabiljezeno, tako da je i ta igra isto tako upitna oko "trajnosti"

a tko ima atestirano spušten auto na forumu? ako ništa drugo,ovako bi bar felge bile atestirane,i spuštanje je isto igra
 

Offline Batina

  • Član Alfa Kluba 3
  • Trade Count: (+5)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 5435
  • Karma: 121
  • Spol: Muški
  • 166 2.4 20v/166 2.0 tb/156 2.5 24v
    • Zagorje, Luka
Odg: Atest / Homologacija - Institut za vozila, CVH
« Odgovori #46 u: 05-01-2014, 14:45:47 »
moze se treba bit uporan par puta past i pregledat sve kako i zasto rade i onda ces proc i sa 22" to je poanta atesta da stavis ono sto nije upisano i sto navodno nemoze.. samo pitanje je isplativosti.
Can a car ever be art? Most experts say no, but they obviously haven't seen the Alfa Romeo.
 

Online Alfa_gtv

  • Global moderator
  • Trade Count: (+7)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 17029
  • Karma: 501
  • Spol: Muški
  • GTV V6 TB, AR GT, Z750
    • ZG
Odg: Atest / Homologacija - Institut za vozila, CVH
« Odgovori #47 u: 05-01-2014, 14:49:07 »
a tko ima atestirano spušten auto na forumu? ako ništa drugo,ovako bi bar felge bile atestirane,i spuštanje je isto igra

na ovom forumu nitko, a kod gewindi se upisuje visina, samo što je tu ona stvar što je ona upravo podesiva, i kako god da oni to zamislili, nemože se to provoditi baš tako.. jer na kraju krajeva i gewinda se ne štela ispravno brojem okretaja zuba več na vagama najčešće..

sve u svemu naravno da če večina dignut auto, pokušat atestirat i nakon toga spustit, pitanje je samo do kada če oni to tolerirati i onda opet krenuti u akciju kao sa xenonima.. u tome je cijela igra
« Zadnja izmjena: 05-01-2014, 14:50:03 od Alfa_gtv »
V6  moja AR GTV 2.0 V6 TB

"Many of the technical solutions you'll find in a Ferrari, are also often used in an Alfa Romeo"
 

Zagy

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: Atest / Homologacija - Institut za vozila, CVH
« Odgovori #48 u: 05-01-2014, 16:12:17 »
za felge više nije tako,atest se radi u stanici za tehnički za puno manje novaca nego prije i ne gleda se cijeli auto

ako bi spuštao auto,prvo namontiraj felge i gume koje želiš,odi na provjeru vidjeti dali ih je moguče atestirati(nije moguče ako nema dovoljno mjesta oko gume) ako može atestiraj gume i tek onda spuštaj auto,jer sa spuštenim autom vrlo vjerovatno nećeš proč atest

naravno prvo se raspitaj o cijeni atesta i detaljima,ja ih neznam točno
treba za sve ako se atestira. Ja sam isto sad isal atestirati za promijenu motora samo i sad na kreju trebam za sve zivo papire i ovjere....
 

Online Alfa_gtv

  • Global moderator
  • Trade Count: (+7)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 17029
  • Karma: 501
  • Spol: Muški
  • GTV V6 TB, AR GT, Z750
    • ZG
Odg: Atest / Homologacija - Institut za vozila, CVH
« Odgovori #49 u: 05-01-2014, 16:42:15 »
treba za sve ako se atestira. Ja sam isto sad isal atestirati za promijenu motora samo i sad na kreju trebam za sve zivo papire i ovjere....

ne, ovo za felge je neovisno o cvh, odnosno oni šalju njima slike i potvrdu da je ili nije prošlo sve parametre... to je sada odvojeno od atestiranja kompletnoga... i radi se u stp.. košta sveukupno 200-300kn,  jedino što i dalje ostaje da sve na autu svejedno mora biti ispravno kao kod regularnog tehničkog..

kompletan atest što ti radiš je nešto drugo. ima na hrawebu par ljudi što je muku mučilo sa time, a i član maverick koji i radi elaborate što je pomogao večini da izganjaju što su započeli.. itd itd
V6  moja AR GTV 2.0 V6 TB

"Many of the technical solutions you'll find in a Ferrari, are also often used in an Alfa Romeo"
 

Offline Surovi

  • Trade Count: (0)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 845
  • Karma: 12
  • Spol: Muški
  • Alfa Romeo Croma 1.9 JTD 16V
    • Zagreb
Odg: Atest / Homologacija - Institut za vozila, CVH
« Odgovori #50 u: 05-01-2014, 17:51:42 »
Kod atesta za kotače je bitno da ne vire van, da nigdje ne stružu pod opterećenjem i da nisu pretjerano veliki ili pretjerano mali.
Maksimalno preporučeno odstupanje (stručnjaka iz branše) bilo je 5% u bilo kojem smijeru. To do prije koju godinu uopće nije dolazilo u pitanje ni na tehničkom ni kod policije. Meni je jednom majstor na tehničkom uzeo kalkulator u ruke, otkucao brojeve, nasmijao se i rekao "vozi".
Kasnije su to smanjili na 2,5% al nitko nije cjepidlačio jer su svi računali odokativno.
Ovo bi prije prošlo bez ikakvih pitanja jer je razlika u promjeru u odnosu na 225/45-18, koje su s tim autom dolazile uz jači motor i/ili max opremu, manja od 3%.
Na auto bi išli kraći federi zbog manjeg ljuljanja, a ne da bude "zabijen/ubijen u pod" Imao sam malo spušten auto i s njim sam imao problema sa penjanjem na neke rubnike. Više to ne želim :)
I spušten auto se može bez problema atestirati ako federi imaju certifikat (TUV atest). Kako bi se prodavali svi ti kitovi kad to ne bi bilo legalno? Kako bi AMG, Brabus ili Lorinser prodavali aute da se ne može?
Nisam znao ovo za atest u stanici za tehnički. Ako je tako onda će to ić bez problema :)
Hvala!
« Zadnja izmjena: 05-01-2014, 17:58:17 od Surovi »
 

Zagy

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: Atest / Homologacija - Institut za vozila, CVH
« Odgovori #51 u: 05-01-2014, 17:57:00 »
ne, ovo za felge je neovisno o cvh, odnosno oni šalju njima slike i potvrdu da je ili nije prošlo sve parametre... to je sada odvojeno od atestiranja kompletnoga... i radi se u stp.. košta sveukupno 200-300kn,  jedino što i dalje ostaje da sve na autu svejedno mora biti ispravno kao kod regularnog tehničkog..

kompletan atest što ti radiš je nešto drugo. ima na hrawebu par ljudi što je muku mučilo sa time, a i član maverick koji i radi elaborate što je pomogao večini da izganjaju što su započeli.. itd itd
radil sam samo za promjenu motora a oni su svejedno cijeli auto tražili... znam kaj pričam...
 

Offline -164-

  • Član Alfa Kluba 6
  • Trade Count: (+19)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 9440
  • Karma: 193
  • Spol: Muški
  • ex. 33 1.3V, 164 V6 Turbo, 156 JTD 20V, Gt 3.2 V6
    • Zagreb
Odg: Atest / Homologacija - Institut za vozila, CVH
« Odgovori #52 u: 05-01-2014, 18:10:28 »
Kod atesta za kotače je bitno da ne vire van, da nigdje ne stružu pod opterećenjem i da nisu pretjerano veliki ili pretjerano mali.
Maksimalno preporučeno odstupanje (stručnjaka iz branše) bilo je 5% u bilo kojem smijeru. To do prije koju godinu uopće nije dolazilo u pitanje ni na tehničkom ni kod policije. Meni je jednom majstor na tehničkom uzeo kalkulator u ruke, otkucao brojeve, nasmijao se i rekao "vozi".
Kasnije su to smanjili na 2,5% al nitko nije cjepidlačio jer su svi računali odokativno.
Ovo bi prije prošlo bez ikakvih pitanja jer je razlika u promjeru u odnosu na 225/45-18, koje su s tim autom dolazile uz jači motor i/ili max opremu, manja od 3%.
Na auto bi išli kraći federi zbog manjeg ljuljanja, a ne da bude "zabijen/ubijen u pod" Imao sam malo spušten auto i s njim sam imao problema sa penjanjem na neke rubnike. Više to ne želim :)
I spušten auto se može bez problema atestirati ako federi imaju certifikat (TUV atest). Kako bi se prodavali svi ti kitovi kad to ne bi bilo legalno? Kako bi AMG, Brabus ili Lorinser prodavali aute da se ne može?
Nisam znao ovo za atest u stanici za tehnički. Ako je tako onda će to ić bez problema :)
Hvala!
ako staviš kraće federe i gume balonke koje su većeg profila od originala onda će ti guma sigurno strugati pod opterećenjem i auto će se i dalje ljuljati u zavoju jer je guma balonka sa višim bočnim zidom

preporučeno odstupanje je +-2.5% za opseg kotača

ako sad imaš 215/50/17 stavi 225/50/17..ta guma bi još možda i prošla ali mislim da je 225/55/17 previše..to je dimenzija za SUV-ove hehe

ili možda uzmi čvršće amortizere ili neke gewinde pa će se auto manje ljuljati a visina će ostati ista...
« Zadnja izmjena: 05-01-2014, 18:11:10 od -164- »
 

Online Alfa_gtv

  • Global moderator
  • Trade Count: (+7)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 17029
  • Karma: 501
  • Spol: Muški
  • GTV V6 TB, AR GT, Z750
    • ZG
Odg: Atest / Homologacija - Institut za vozila, CVH
« Odgovori #53 u: 05-01-2014, 18:15:54 »
radil sam samo za promjenu motora a oni su svejedno cijeli auto tražili... znam kaj pričam...

Znas sta pricas al ne citas sto ti ljudi napisu

Naravno da su te trazili za cijeli auto jer prvo nije standardni izgled 156-ice, drugo za svaku takvu promjenu atesta oni tamo pregledavaju kompletan auto, i to je tako oduvijek! i naravno da sve sto nadju nestandardno traze i za to ili papire ili vracanje u original.. znam sve jako dobro.. al to nije bila poanta uopce, vec ono sto je napisano da za gume se moze sada atest napraviti i u stp, nije potrebno ici direkt u cvh, mislim da je sad sve jasno napisano..

To na cemu si ti zapeo je neka druga tema i znas i sam u cemu je problem prvenstveno, no to nije predmet ove teme niti nije moj problem da ga iznosim ili se mijesam..
« Zadnja izmjena: 05-01-2014, 18:19:34 od Alfa_gtv »
V6  moja AR GTV 2.0 V6 TB

"Many of the technical solutions you'll find in a Ferrari, are also often used in an Alfa Romeo"
 

Offline Surovi

  • Trade Count: (0)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 845
  • Karma: 12
  • Spol: Muški
  • Alfa Romeo Croma 1.9 JTD 16V
    • Zagreb
Odg: Atest / Homologacija - Institut za vozila, CVH
« Odgovori #54 u: 05-01-2014, 18:19:41 »
225/55-17 je serijska guma na Citroenu C5, promjer kotača je s tom gumom nešto manje od 3% viši od serijskog kotača za Cromu, a širina nije prekoračena. Ne bi smjelo strugat ako su oni u Fiatu imalo normalni :)
Kraći federi su ujedno i nešto čvršći i ako su dobro konstruirani auto nema jednak hod nego se guma zaustavlja na jednakoj udaljenosti kao i kod originalnih federa.
Gume balonke (225/55-17) imaju isti prerez kao i 205/60-16 s kojima je auto isporučen iako u papirima piše da, između ostalih, idu 205/55-16 koje su dosta niže od nekih preporučenih dimenzija.
205/60-16 i 225/50-17 su mi upisane u knjižicu.
Hvala puno svima!  :ok:
« Zadnja izmjena: 05-01-2014, 18:45:49 od Surovi »
 

Zagy

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: Atest / Homologacija - Institut za vozila, CVH
« Odgovori #55 u: 05-01-2014, 18:35:49 »
Znas sta pricas al ne citas sto ti ljudi napisu

Naravno da su te trazili za cijeli auto jer prvo nije standardni izgled 156-ice, drugo za svaku takvu promjenu atesta oni tamo pregledavaju kompletan auto, i to je tako oduvijek! i naravno da sve sto nadju nestandardno traze i za to ili papire ili vracanje u original.. znam sve jako dobro.. al to nije bila poanta uopce, vec ono sto je napisano da za gume se moze sada atest napraviti i u stp, nije potrebno ici direkt u cvh, mislim da je sad sve jasno napisano..

To na cemu si ti zapeo je neka druga tema i znas i sam u cemu je problem prvenstveno, no to nije predmet ove teme niti nije moj problem da ga iznosim ili se mijesam..
samo velim da se kod atesta sve gleda bez obzir kaj atestiraš. a ako za felge netreba više atest tim bolje... meni je ovo 2 put da radim atest na bianci, 1, put je bilo samo radi plina pa su svejedno za sve tražili papire
 

Online Alfa_gtv

  • Global moderator
  • Trade Count: (+7)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 17029
  • Karma: 501
  • Spol: Muški
  • GTV V6 TB, AR GT, Z750
    • ZG
Odg: Atest / Homologacija - Institut za vozila, CVH
« Odgovori #56 u: 05-01-2014, 18:58:40 »
samo velim da se kod atesta sve gleda bez obzir kaj atestiraš. a ako za felge netreba više atest tim bolje... meni je ovo 2 put da radim atest na bianci, 1, put je bilo samo radi plina pa su svejedno za sve tražili papire

ovo za felge su sad promijenili unazad nekoliko mjeseci.. navezu auto gumom na neki navoz i kad se amortizer optereti do kraja, onda nesmije nigdje zapinjati i treba biti luft od neznam koliko mm.. prolaze nekom gumom i nesmije nigdje zapinjati navodno, e sad, ako i oni odma vide da je auto komplet pun preinaka vjerojatno če slati u cvh, ali na standardni auto samo upisat gume ili radit atest za isti se može po novom i u stp..

uglavnom kako če to daljnje funkcionirati neznam, ali svakako ču ja ići to isto raditi pa budemo onda vidjeli do tada šta će i kako biti.. ili ako bude netko prije pa neka napiše.. ovo što sam napisao je bilo objavljeno i na cvh na stranicama da je od sada tako u vezi toga..

u svakom slučaju svi se nadamo da če to sve pojednostaviti, i da če općenito taj atest postati normalniji kao što je vani, a ne da če jedan čovjek glumiti atilu kako je sada stanje u cvh..
« Zadnja izmjena: 05-01-2014, 18:59:31 od Alfa_gtv »
V6  moja AR GTV 2.0 V6 TB

"Many of the technical solutions you'll find in a Ferrari, are also often used in an Alfa Romeo"
 

Zagy

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: Atest / Homologacija - Institut za vozila, CVH
« Odgovori #57 u: 05-01-2014, 19:03:21 »
 :ok:
 

Offline Marin krk

  • Trade Count: (+1)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 8276
  • Karma: 544
  • Spol: Muški
Odg: Atest / Homologacija - Institut za vozila, CVH
« Odgovori #58 u: 05-01-2014, 20:21:55 »
225/55-17 je serijska guma na Citroenu C5, promjer kotača je s tom gumom nešto manje od 3% viši od serijskog kotača za Cromu, a širina nije prekoračena. Ne bi smjelo strugat ako su oni u Fiatu imalo normalni :)
Kraći federi su ujedno i nešto čvršći i ako su dobro konstruirani auto nema jednak hod nego se guma zaustavlja na jednakoj udaljenosti kao i kod originalnih federa.
Gume balonke (225/55-17) imaju isti prerez kao i 205/60-16 s kojima je auto isporučen iako u papirima piše da, između ostalih, idu 205/55-16 koje su dosta niže od nekih preporučenih dimenzija.
205/60-16 i 225/50-17 su mi upisane u knjižicu.
Hvala puno svima!  :ok:

to govoris o novoj fiat cromi  :?:
 

Offline alstajdu

  • Trade Count: (0)
  • Na probi
  • *
  • Postova: 92
  • Karma: 3
  • Spol: Muški
    • Sisak
Odg: Atest / Homologacija - Institut za vozila, CVH
« Odgovori #59 u: 05-01-2014, 21:32:48 »
Aj da se vratimo na xenone.Ako sam dobro shvatio može se ugraditi xenon na auto koji ima leće i ne mora imati perače farova? Samo je bitno da nije preko 4500k,da je snop dobro podešen i da je instalacija uredno postavljena.Samo ne kužim jel potreban atest i ako je koliko košta?
Eats Fords and shits on Volkswagens