21-07-2024, 21:20:05

Autor Tema: Turbo upgrade  (Posjeta: 31087 vremena)

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline Surovi

  • Trade Count: (0)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 883
  • Karma: 13
  • Spol: Muški
  • Alfa Romeo Croma 1.9 JTD 16V
    • Zagreb
Turbo upgrade
« u: 27-08-2015, 19:48:49 »
Pozdrav!
Postoji li negdje teme o tubinama za 1,9 jtd?

Zanima me koje sve idu gore, odnosno koje je preporučljivo staviti i kojom se što dobije u odnosu na serijsku (1,9 jtdm 16v 110 kW).
Zanima me, naravno, i što se izgubi stavljanjem tih turbina ::)
« Zadnja izmjena: 27-08-2015, 19:51:29 od Surovi »
 

Online danko0013

  • Član Alfa Kluba 10
  • Trade Count: (+7)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 21033
  • Karma: 362
  • Spol: Muški
  • GT 1600 Junior X2 Berlina 1750
    • Bjelovar
    • AutoServisJunior
Odg: Turbo upgrade
« Odgovori #1 u: 27-08-2015, 19:57:07 »
Pozdrav!
Postoji li negdje teme o tubinama za 1,9 jtd?

Zanima me koje sve idu gore, odnosno koje je preporučljivo staviti i kojom se što dobije u odnosu na serijsku (1,9 jtdm 16v 110 kW).
Zanima me, naravno, i što se izgubi stavljanjem tih turbina ::)
Nema tema ali veći turbo veća rupa

2056 bi bio sasvim ok

Poslano sa mog HTC One_M8 koristeći Tapatalk

Nije bolest sve što boli
 

Offline Sale

  • Trade Count: (+1)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 700
  • Karma: 26
  • Spol: Muški
  • Punto JTD 330, Civic, A6 3.0TDI
    • Zagreb
    • FB: Auto Evolution
Odg: Turbo upgrade
« Odgovori #2 u: 27-08-2015, 20:02:48 »
Pozdrav!
Postoji li negdje teme o tubinama za 1,9 jtd?

Zanima me koje sve idu gore, odnosno koje je preporučljivo staviti i kojom se što dobije u odnosu na serijsku (1,9 jtdm 16v 110 kW).
Zanima me, naravno, i što se izgubi stavljanjem tih turbina ::)
Hibrid i 20% vise zraka, malo tokarenja i jos vise, to ispadne po 300-400 eura i izgleda stock izvana, nema gubitaka, al na 16v ide dobro i 2056, w2256, 2260, sve se da slozit... Al kvacilo ti je i sad na kraju sa 194 ks, pa intercooler, map, cujevi, auspuh....
13.09@402m - powered by Auto Evolution
www.facebook.com/autoevolutionhr
 

Offline Surovi

  • Trade Count: (0)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 883
  • Karma: 13
  • Spol: Muški
  • Alfa Romeo Croma 1.9 JTD 16V
    • Zagreb
Odg: Turbo upgrade
« Odgovori #3 u: 27-08-2015, 20:45:48 »
Nebih više od 200 konjića, al se bojim da će ova brzo prdnut pa...da se pripremim  :tooth:
Fućka ko vlak u snijegu  :funny:
Ok, fućka ona oduvijek ali...
Ja bih neku koja ranije puni i da se ne napreže pretjerano s tlakom dovoljnim za 200 KS   :tooth:
Kavu bum si sam skuhal   :hehe:

Kvačilo će svakako ići prije  :roll:

EDIT: Koliko je napregnuta ova serijska? Nisam tip koji na prvu vjeruje pričama, ali sve uzimam u razmatranje  ::)
Sale, kakva je to hibridna? Link?
« Zadnja izmjena: 27-08-2015, 20:58:35 od Surovi »
 

Online danko0013

  • Član Alfa Kluba 10
  • Trade Count: (+7)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 21033
  • Karma: 362
  • Spol: Muški
  • GT 1600 Junior X2 Berlina 1750
    • Bjelovar
    • AutoServisJunior
Odg: Turbo upgrade
« Odgovori #4 u: 27-08-2015, 21:42:58 »
Nebih više od 200 konjića, al se bojim da će ova brzo prdnut pa...da se pripremim  :tooth:
Fućka ko vlak u snijegu  :funny:
Ok, fućka ona oduvijek ali...
Ja bih neku koja ranije puni i da se ne napreže pretjerano s tlakom dovoljnim za 200 KS   :tooth:
Kavu bum si sam skuhal   :hehe:

Kvačilo će svakako ići prije  :roll:

EDIT: Koliko je napregnuta ova serijska? Nisam tip koji na prvu vjeruje pričama, ali sve uzimam u razmatranje  ::)
Sale, kakva je to hibridna? Link?
Ma nabavis još jednu orginal sjebanu i daš od nje hibrid napraviti 1752 mislim da je oznaka i to ti je 200ks ko metak

Ako imaš m32 mjenjač najebao si nema šanse da drži serijala

Poslano sa mog HTC One_M8 koristeći Tapatalk

Nije bolest sve što boli
 

Offline Surovi

  • Trade Count: (0)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 883
  • Karma: 13
  • Spol: Muški
  • Alfa Romeo Croma 1.9 JTD 16V
    • Zagreb
Odg: Turbo upgrade
« Odgovori #5 u: 27-08-2015, 22:15:01 »
Takva bi trebala gurat već od 1750 o/min i jače punit ili samo jače punit?
Meni bi pasala neka koja počne ranije punit i može dat ovoliko koliko da i ova sad . . .ali bez straha  :funny:

Što to radi mjenjaču?
Riknut će M32 s više od 170 KS?
Kako je to moguće riješiti?

 

Offline Batina

  • Trade Count: (+5)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 5788
  • Karma: 136
  • Spol: Muški
  • 166 2.4 20v/166 2.0 tb/156 2.5 24v
    • Zagorje, Luka
Odg: Turbo upgrade
« Odgovori #6 u: 28-08-2015, 11:11:28 »
ranije ti puni gtb1752v gt1752v ce ti punit isto ko i tvoj samo vise i duze nesto.
navodno je gtb1852v super kombinacija za svaki dan i 200ks.
Can a car ever be art? Most experts say no, but they obviously haven't seen the Alfa Romeo.
 

Offline Surovi

  • Trade Count: (0)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 883
  • Karma: 13
  • Spol: Muški
  • Alfa Romeo Croma 1.9 JTD 16V
    • Zagreb
Odg: Turbo upgrade
« Odgovori #7 u: 07-09-2015, 13:20:25 »
Eto mene opet  :tooth:

Pronašao sam neke podatke o donjim granicama za turbine koje me zanimaju.

Turbo            Full boost   Max power

GT1749            1900 RPM           200KS
GTB1756           2000 RPM           230 KS
GTB2056           2300 RPM    260 KS
Hybrid 1756    2200 RPM           220 KS

Zbog onog što me zanima ispada da mi je najbolje držat se standardne turbine ili eventualno GTB1756.
Ne mogu nać podatke za GTB1752 ili Gt1752 Hybrid.
Dal bi one trebale počet punit prije 1756 GTB ili hybrida?

EDIT: Izgleda da je za GTB 1756 Full boost na 2600.
« Zadnja izmjena: 07-09-2015, 13:49:54 od Surovi »
 

Offline alfa166tuner

  • Trade Count: (+8)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 918
  • Karma: 35
  • Spol: Muški
  • ECU freak
    • Zagreb
Odg: Turbo upgrade
« Odgovori #8 u: 07-09-2015, 17:17:35 »
Pa ima onaj na octaviji 1756 i 257ks na dyno mjereno. Al dimi ko lokomotiva, znaci da je 220 realno bez dima

Sent from my SM-G920F using Tapatalk

 

Offline Surovi

  • Trade Count: (0)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 883
  • Karma: 13
  • Spol: Muški
  • Alfa Romeo Croma 1.9 JTD 16V
    • Zagreb
Odg: Turbo upgrade
« Odgovori #9 u: 07-09-2015, 18:15:46 »
Istina, idu one gore, bez problema, al mene brine donji dio   :tooth:
I ovo što sad imam mi je malo prekasno...jedva za probavit  :roll:
Prošla je bila manja, a i PD je življi pa me ovo živcira :tooth: Toliko da bih najradije ubacio 1549 hybrid  :roll:
.
.
.
Možda hybrid ove Gt1749MV na 1752 kad ova dođe na red za servis ili GTB1752 ako ima koja da ne traži veliki zahvat.
To bi trebalo ostavit sličan donji prag kao ova sada i dat sigurnih 200 KS za miran san  :hap:
Za sad, bar do ljeta, ostaje ova...ak ne crkne  :Crazy
Ipak, razmišljam o boljem hlađenju da se i ova malo rastereti, a količina kisika ostane ista.
 

Offline Sale

  • Trade Count: (+1)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 700
  • Karma: 26
  • Spol: Muški
  • Punto JTD 330, Civic, A6 3.0TDI
    • Zagreb
    • FB: Auto Evolution
Odg: Turbo upgrade
« Odgovori #10 u: 07-09-2015, 20:09:02 »
ti trazis nemogucu misiju, ak hoces spool na 1500 uzmi gt15 s punta 80, al onda zaboravi 200 ks, ak hoces snagu zaboravi spool, pa cak i sa svim cudima tehnologije i varijabli ti trazis nemoguce, gtb bolje spoolaju, al ne na 1500 kak ti hoces, a i turbo rupa je ionako 1 sekunda dodatne nade za ove sa n/a ;)
ja turbo rupu ne osjetim previse jer imam lagan auto, pa ni 2262 nema rupe nego vuce, al zato sto je to 1050 kg, a ne 1800, tamo ce sve bit mrtvo nisko
13.09@402m - powered by Auto Evolution
www.facebook.com/autoevolutionhr
 

Offline Surovi

  • Trade Count: (0)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 883
  • Karma: 13
  • Spol: Muški
  • Alfa Romeo Croma 1.9 JTD 16V
    • Zagreb
Odg: Turbo upgrade
« Odgovori #11 u: 07-09-2015, 20:47:33 »
Znam da  tražim nemoguće...i da to neću dobiti.
Gledam kako se što više tome približiti  :hehe:
Bio bih zadovoljan da potegne od 1750 al očito ni to neće biti moguće     :roll:
To me muči u nepreglednim križanjima kad moram šaltat u prvu  :Angry1:

Ovo kemijanje (razmatranje hibrida GT1752 ili GTB1752) je s ciljem da se zadrži ovo što jest, eventualno da krene 100-tinjak o/min ranije, a da može bez naprezanja napuhat dovoljno za oko 200 KS što još (relativno sigurno) mogu napumpat injektori i što uz malo pažnje može izdržat mjenjač.
Malo mi je zastrašujuće vozit se mapom koja je vrlo blizu limitu  :Crazy

Sve što sam probao i pročitao, a i kako si i sam napisao, govori mi sljedeće:

Do oko 380 Nm i oko 185 KS se, ako je mapa dobro odrađena i nema pikova može vozit/gazit i sa serijskim kvačilom i turbinom. Ako mapa nije glatka razvalit će kvačilo i s ovim vrijednostima.
Za više od toga i do oko 400-tinjak Nm te oko 190 KS može i sve serijsko al uz pažnju pa bi za bezbrižnu vožnju trebalo stavit jače kvačilo.
Za više od toga (>200KS) treba i veća turbina, bolji IC i hlađenje ulja u mjenjaču ako se taj moment i snaga žele koristit više od ponekad.

Zato gledam da nakon kvačila, koje ionako dolazi na red iduće godine, možda malo unaprijedim punjenje zraka jer ionako mislim dat turbinu bar na čišćenje. Ne treba mi više od 200 KS, ali volim se osjećat relativno sigurno  :tooth:

EDIT: Gledam i mali hibrid koji bi ranije pumpao al onda mogu zaboravit više od cca 170 KS   :?:

Sve u svemu, sad razmatram mogućnosti hibridizacije. Imam vremena do ljeta  :funny:

Hvala na savjetima  :ok: Zagnjavit ću te još koji put  :tooth:
« Zadnja izmjena: 07-09-2015, 21:05:33 od Surovi »
 

Offline Surovi

  • Trade Count: (0)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 883
  • Karma: 13
  • Spol: Muški
  • Alfa Romeo Croma 1.9 JTD 16V
    • Zagreb
Odg: Turbo upgrade
« Odgovori #12 u: 07-09-2015, 22:10:33 »
Još jedna za razmatranje...na papiru izgleda dobro, na slici...izgledakao "ko bu to pripasal"   :hehe:

https://garrett.honeywell.com/product-search/?view=detail&id=5417

Turbina s 2.0 jtdm.
Kreće rano, puni dobro....

Toliko od mene do Božića.
 

Offline Sale

  • Trade Count: (+1)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 700
  • Karma: 26
  • Spol: Muški
  • Punto JTD 330, Civic, A6 3.0TDI
    • Zagreb
    • FB: Auto Evolution
Odg: Turbo upgrade
« Odgovori #13 u: 07-09-2015, 22:34:31 »
Još jedna za razmatranje...na papiru izgleda dobro, na slici...izgledakao "ko bu to pripasal"   :hehe:

https://garrett.honeywell.com/product-search/?view=detail&id=5417

Turbina s 2.0 jtdm.
Kreće rano, puni dobro....

Toliko od mene do Božića.
to ti je mozda i jedino rijesenje, jako dobar turbo, al bi na njega trebalo samo stavit billed kompresor i to je to
13.09@402m - powered by Auto Evolution
www.facebook.com/autoevolutionhr
 

Online danko0013

  • Član Alfa Kluba 10
  • Trade Count: (+7)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 21033
  • Karma: 362
  • Spol: Muški
  • GT 1600 Junior X2 Berlina 1750
    • Bjelovar
    • AutoServisJunior
Odg: Turbo upgrade
« Odgovori #14 u: 07-09-2015, 22:52:47 »
Pošto je moja 159 isto prasica ako ideš kad put bjelovara javi se pa te provozam da vidiš kolika je rupa

Poslano sa mog HTC One_M8 koristeći Tapatalk

Nije bolest sve što boli
 

Offline Surovi

  • Trade Count: (0)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 883
  • Karma: 13
  • Spol: Muški
  • Alfa Romeo Croma 1.9 JTD 16V
    • Zagreb
Odg: Turbo upgrade
« Odgovori #15 u: 07-09-2015, 22:59:59 »
Hvala obojici  :ok:
Vidimo se  :hap:
 

Offline Surovi

  • Trade Count: (0)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 883
  • Karma: 13
  • Spol: Muški
  • Alfa Romeo Croma 1.9 JTD 16V
    • Zagreb
Odg: Turbo upgrade
« Odgovori #16 u: 23-09-2015, 11:53:46 »
Ima li Fiat/Alfa ovakav sistem?

http://www.saab-tuners.com/trionic-7-turbo-stable-throttle-response-mod

Kolko sam pohvatao to bi trebala bit veza između regulacije rada EGR-a i turba.
Kad se to premosti/odvoji, dobije se brži odziv turbine.
 

Offline alfa166tuner

  • Trade Count: (+8)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 918
  • Karma: 35
  • Spol: Muški
  • ECU freak
    • Zagreb
Odg: Turbo upgrade
« Odgovori #17 u: 23-09-2015, 12:47:40 »
to je turbo benzinac, bez vnt
 

Offline Surovi

  • Trade Count: (0)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 883
  • Karma: 13
  • Spol: Muški
  • Alfa Romeo Croma 1.9 JTD 16V
    • Zagreb
Odg: Turbo upgrade
« Odgovori #18 u: 23-09-2015, 12:50:40 »
Aha.
Hvala!
Bum pregledal crevca da vidim jel se i kod nas da skratit put  :funny:
 

Offline AriVatanen

  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 1696
  • Karma: 41
  • Spol: Muški
  • Audi A6 45tdi Quattro
    • Osijek
Odg: Turbo upgrade
« Odgovori #19 u: 13-04-2016, 06:26:48 »
Napravljen turbo upgrade moje 1749 Garett,  preko Rolly-a . Uskoro ćemo sve posložiti.   :love:

Kaže da će pri istom pritisku dati 20% više zraka. Što to konkretno znači za snagu, koliko se može podići sa 20% više zraka?

Prošireno je i kućište i s jedne strane vidim 6 krilaca, a s druge 9. Jel tako i na serijali?

Ako netko zna, što znači ovaj graf koji sam dobio s turbinom?
 

Offline SS

  • Trade Count: (+14)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 2757
  • Karma: 37
  • Spol: Muški
  • AR 156 SW 2.4 JTDm 20V
    • Zagreb
Odg: Turbo upgrade
« Odgovori #20 u: 13-04-2016, 06:45:11 »
Graf ti pokazuje koliki volumen zraka u m3 moze trubina napuhat u jedinici vremena (1 h)


Sent from my ajfon
Nakon prve ide druga...
 

Offline Sale

  • Trade Count: (+1)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 700
  • Karma: 26
  • Spol: Muški
  • Punto JTD 330, Civic, A6 3.0TDI
    • Zagreb
    • FB: Auto Evolution
Odg: Turbo upgrade
« Odgovori #21 u: 13-04-2016, 16:48:03 »
Napravljen turbo upgrade moje 1749 Garett,  preko Rolly-a . Uskoro ćemo sve posložiti.   :love:

Kaže da će pri istom pritisku dati 20% više zraka. Što to konkretno znači za snagu, koliko se može podići sa 20% više zraka?

Prošireno je i kućište i s jedne strane vidim 6 krilaca, a s druge 9. Jel tako i na serijali?

Ako netko zna, što znači ovaj graf koji sam dobio s turbinom?
Ispusno kuciste se ne dira vecinom, a.usisno je potokareno da stane 52 kompresor vjerojatno, sto ce malo narusit spool, ali povrcat snagu, vjerojatno imas i extended tip, al ne znas koliko...
20% vise zraka na istim okretajima turbine znaci da mozes smanjit okretaje sa 120 t na 100 t da ostane ista snaga i produzi se izdrzljivost,ili okretaji ostanu isti ali mozes dizat snagu sa istom trajnoscu turba u teoriji (praksa je nesto drugo)

Takav hibrid na 16v bi s lakocom trebao gurat 200 ks, a i vise ali kratkotrajnije
13.09@402m - powered by Auto Evolution
www.facebook.com/autoevolutionhr
 

Offline AriVatanen

  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 1696
  • Karma: 41
  • Spol: Muški
  • Audi A6 45tdi Quattro
    • Osijek
Odg: Turbo upgrade
« Odgovori #22 u: 13-04-2016, 17:06:15 »
Ispusno kuciste se ne dira vecinom, a.usisno je potokareno da stane 52 kompresor vjerojatno, sto ce malo narusit spool, ali povrcat snagu, vjerojatno imas i extended tip, al ne znas koliko...
20% vise zraka na istim okretajima turbine znaci da mozes smanjit okretaje sa 120 t na 100 t da ostane ista snaga i produzi se izdrzljivost,ili okretaji ostanu isti ali mozes dizat snagu sa istom trajnoscu turba u teoriji (praksa je nesto drugo)

Takav hibrid na 16v bi s lakocom trebao gurat 200 ks, a i vise ali kratkotrajnije

 :thanks
Valjda ce Toni znati ocitati parametre turbine....nisam bas sve shvatio oko one dvije varijante povecanja snage, ali max. bih isao do 190-200 ks.

Zna li netko koliko pera ima serijska 1749 turbina?
 

Offline Sale

  • Trade Count: (+1)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 700
  • Karma: 26
  • Spol: Muški
  • Punto JTD 330, Civic, A6 3.0TDI
    • Zagreb
    • FB: Auto Evolution
Odg: Turbo upgrade
« Odgovori #23 u: 13-04-2016, 18:35:04 »
:thanks
Valjda ce Toni znati ocitati parametre turbine....nisam bas sve shvatio oko one dvije varijante povecanja snage, ali max. bih isao do 190-200 ks.

Zna li netko koliko pera ima serijska 1749 turbina?
Toniju je to ko vodu pit ;)   (slozio je hibrid sa 13 mm vecim kompresorom (ovo je 2-3 mm), tj potpuno drugom turbinom, a s ovom orginal je nikakav problem :)
Za 200 ks ne brini, ali ako nemas protocniji intercooler, nabavi ga
13.09@402m - powered by Auto Evolution
www.facebook.com/autoevolutionhr
 

Offline AriVatanen

  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 1696
  • Karma: 41
  • Spol: Muški
  • Audi A6 45tdi Quattro
    • Osijek
Odg: Turbo upgrade
« Odgovori #24 u: 13-04-2016, 18:47:37 »
Od Viktora sam nabavio DP umjesto 1. katalizatora da bolje hladi turbinu. Jel to IC? :?
 

Offline IvanGT

  • Administrator
  • Trade Count: (+2)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 5882
  • Karma: 69
  • Spol: Muški
  • - -
    • Zagreb
Odg: Turbo upgrade
« Odgovori #25 u: 13-04-2016, 18:50:52 »
Od Viktora sam nabavio DP umjesto 1. katalizatora da bolje hladi turbinu. Jel to IC? :?

Ne, to ti je downPipe.. IC je Intercooler naprijed, nije loše ga imat, malo veći i protočniji, iako za
tu snagu nije neophodno.. s njim dobiješ hladniji zrak u motor i još rastereti turbinu jer je protočniji
pa lakše zrak prolazi...
 

Offline AriVatanen

  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 1696
  • Karma: 41
  • Spol: Muški
  • Audi A6 45tdi Quattro
    • Osijek
Odg: Turbo upgrade
« Odgovori #26 u: 13-04-2016, 19:38:44 »
Ne, to ti je downPipe.. IC je Intercooler naprijed, nije loše ga imat, malo veći i protočniji, iako za
tu snagu nije neophodno.. s njim dobiješ hladniji zrak u motor i još rastereti turbinu jer je protočniji
pa lakše zrak prolazi...

Mislim da imam IC?? Sad jel treba veci za 25% povecanja snage ne znam.....
 

Offline IvanGT

  • Administrator
  • Trade Count: (+2)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 5882
  • Karma: 69
  • Spol: Muški
  • - -
    • Zagreb
Odg: Turbo upgrade
« Odgovori #27 u: 13-04-2016, 19:42:25 »
Naravno da imaš, svaki turbo auto ima da ohladi zrak od turba do motora...
ne treba ti veći/protočniji al nije loše složit i to...
 

Online danko0013

  • Član Alfa Kluba 10
  • Trade Count: (+7)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 21033
  • Karma: 362
  • Spol: Muški
  • GT 1600 Junior X2 Berlina 1750
    • Bjelovar
    • AutoServisJunior
Odg: Turbo upgrade
« Odgovori #28 u: 13-04-2016, 20:06:42 »
Mislim da imam IC?? Sad jel treba veci za 25% povecanja snage ne znam.....
Isti je kataloski broj i fizicki ic na 1.9 i 2.4 dakle ako je njima dosta za 195ks i tebi je

Poslano sa mog SM-N910C koristeći Tapatalk

Nije bolest sve što boli
 

Offline ivan149

  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 2806
  • Karma: 112
  • Spol: Muški
  • 159 2,4, 159 2,4sw gtv 3.0 V6 turbo
    • BiH
Odg: Turbo upgrade
« Odgovori #29 u: 13-04-2016, 20:13:18 »
Isti je kataloski broj i fizicki ic na 1.9 i 2.4 dakle ako je njima dosta za 195ks i tebi je

Poslano sa mog SM-N910C koristeći Tapatalk
jedan off nismo vise na 170 dosli smo do 195  :clap: :clap:
ontop pogledaj kod mene u temi utrpani FMIC 76mm core
#drobipare