06-12-2024, 23:37:20

Autor Tema: Turbo upgrade  (Posjeta: 33172 vremena)

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline Surovi

  • Trade Count: (0)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 884
  • Karma: 13
  • Spol: Muški
  • Alfa Romeo Croma 1.9 JTD 16V
    • Zagreb
Turbo upgrade
« u: 27-08-2015, 19:48:49 »
Pozdrav!
Postoji li negdje teme o tubinama za 1,9 jtd?

Zanima me koje sve idu gore, odnosno koje je preporučljivo staviti i kojom se što dobije u odnosu na serijsku (1,9 jtdm 16v 110 kW).
Zanima me, naravno, i što se izgubi stavljanjem tih turbina ::)
« Zadnja izmjena: 27-08-2015, 19:51:29 od Surovi »
 

Online danko0013

  • Član Alfa Kluba 10
  • Trade Count: (+7)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 21102
  • Karma: 364
  • Spol: Muški
  • GT 1600 Junior X2 Berlina 1750
    • Bjelovar
    • AutoServisJunior
Odg: Turbo upgrade
« Odgovori #1 u: 27-08-2015, 19:57:07 »
Pozdrav!
Postoji li negdje teme o tubinama za 1,9 jtd?

Zanima me koje sve idu gore, odnosno koje je preporučljivo staviti i kojom se što dobije u odnosu na serijsku (1,9 jtdm 16v 110 kW).
Zanima me, naravno, i što se izgubi stavljanjem tih turbina ::)
Nema tema ali veći turbo veća rupa

2056 bi bio sasvim ok

Poslano sa mog HTC One_M8 koristeći Tapatalk

Nije bolest sve što boli
 

Offline Sale

  • Trade Count: (+1)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 700
  • Karma: 26
  • Spol: Muški
  • Punto JTD 330, Civic, A6 3.0TDI
    • Zagreb
    • FB: Auto Evolution
Odg: Turbo upgrade
« Odgovori #2 u: 27-08-2015, 20:02:48 »
Pozdrav!
Postoji li negdje teme o tubinama za 1,9 jtd?

Zanima me koje sve idu gore, odnosno koje je preporučljivo staviti i kojom se što dobije u odnosu na serijsku (1,9 jtdm 16v 110 kW).
Zanima me, naravno, i što se izgubi stavljanjem tih turbina ::)
Hibrid i 20% vise zraka, malo tokarenja i jos vise, to ispadne po 300-400 eura i izgleda stock izvana, nema gubitaka, al na 16v ide dobro i 2056, w2256, 2260, sve se da slozit... Al kvacilo ti je i sad na kraju sa 194 ks, pa intercooler, map, cujevi, auspuh....
13.09@402m - powered by Auto Evolution
www.facebook.com/autoevolutionhr
 

Offline Surovi

  • Trade Count: (0)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 884
  • Karma: 13
  • Spol: Muški
  • Alfa Romeo Croma 1.9 JTD 16V
    • Zagreb
Odg: Turbo upgrade
« Odgovori #3 u: 27-08-2015, 20:45:48 »
Nebih više od 200 konjića, al se bojim da će ova brzo prdnut pa...da se pripremim  :tooth:
Fućka ko vlak u snijegu  :funny:
Ok, fućka ona oduvijek ali...
Ja bih neku koja ranije puni i da se ne napreže pretjerano s tlakom dovoljnim za 200 KS   :tooth:
Kavu bum si sam skuhal   :hehe:

Kvačilo će svakako ići prije  :roll:

EDIT: Koliko je napregnuta ova serijska? Nisam tip koji na prvu vjeruje pričama, ali sve uzimam u razmatranje  ::)
Sale, kakva je to hibridna? Link?
« Zadnja izmjena: 27-08-2015, 20:58:35 od Surovi »
 

Online danko0013

  • Član Alfa Kluba 10
  • Trade Count: (+7)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 21102
  • Karma: 364
  • Spol: Muški
  • GT 1600 Junior X2 Berlina 1750
    • Bjelovar
    • AutoServisJunior
Odg: Turbo upgrade
« Odgovori #4 u: 27-08-2015, 21:42:58 »
Nebih više od 200 konjića, al se bojim da će ova brzo prdnut pa...da se pripremim  :tooth:
Fućka ko vlak u snijegu  :funny:
Ok, fućka ona oduvijek ali...
Ja bih neku koja ranije puni i da se ne napreže pretjerano s tlakom dovoljnim za 200 KS   :tooth:
Kavu bum si sam skuhal   :hehe:

Kvačilo će svakako ići prije  :roll:

EDIT: Koliko je napregnuta ova serijska? Nisam tip koji na prvu vjeruje pričama, ali sve uzimam u razmatranje  ::)
Sale, kakva je to hibridna? Link?
Ma nabavis još jednu orginal sjebanu i daš od nje hibrid napraviti 1752 mislim da je oznaka i to ti je 200ks ko metak

Ako imaš m32 mjenjač najebao si nema šanse da drži serijala

Poslano sa mog HTC One_M8 koristeći Tapatalk

Nije bolest sve što boli
 

Offline Surovi

  • Trade Count: (0)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 884
  • Karma: 13
  • Spol: Muški
  • Alfa Romeo Croma 1.9 JTD 16V
    • Zagreb
Odg: Turbo upgrade
« Odgovori #5 u: 27-08-2015, 22:15:01 »
Takva bi trebala gurat već od 1750 o/min i jače punit ili samo jače punit?
Meni bi pasala neka koja počne ranije punit i može dat ovoliko koliko da i ova sad . . .ali bez straha  :funny:

Što to radi mjenjaču?
Riknut će M32 s više od 170 KS?
Kako je to moguće riješiti?

 

Offline Batina

  • Trade Count: (+5)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 5804
  • Karma: 137
  • Spol: Muški
  • 166 2.4 20v/166 2.0 tb/156 2.5 24v
    • Zagorje, Luka
Odg: Turbo upgrade
« Odgovori #6 u: 28-08-2015, 11:11:28 »
ranije ti puni gtb1752v gt1752v ce ti punit isto ko i tvoj samo vise i duze nesto.
navodno je gtb1852v super kombinacija za svaki dan i 200ks.
Can a car ever be art? Most experts say no, but they obviously haven't seen the Alfa Romeo.
 

Offline Surovi

  • Trade Count: (0)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 884
  • Karma: 13
  • Spol: Muški
  • Alfa Romeo Croma 1.9 JTD 16V
    • Zagreb
Odg: Turbo upgrade
« Odgovori #7 u: 07-09-2015, 13:20:25 »
Eto mene opet  :tooth:

Pronašao sam neke podatke o donjim granicama za turbine koje me zanimaju.

Turbo            Full boost   Max power

GT1749            1900 RPM           200KS
GTB1756           2000 RPM           230 KS
GTB2056           2300 RPM    260 KS
Hybrid 1756    2200 RPM           220 KS

Zbog onog što me zanima ispada da mi je najbolje držat se standardne turbine ili eventualno GTB1756.
Ne mogu nać podatke za GTB1752 ili Gt1752 Hybrid.
Dal bi one trebale počet punit prije 1756 GTB ili hybrida?

EDIT: Izgleda da je za GTB 1756 Full boost na 2600.
« Zadnja izmjena: 07-09-2015, 13:49:54 od Surovi »
 

Offline alfa166tuner

  • Trade Count: (+8)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 918
  • Karma: 35
  • Spol: Muški
  • ECU freak
    • Zagreb
Odg: Turbo upgrade
« Odgovori #8 u: 07-09-2015, 17:17:35 »
Pa ima onaj na octaviji 1756 i 257ks na dyno mjereno. Al dimi ko lokomotiva, znaci da je 220 realno bez dima

Sent from my SM-G920F using Tapatalk

 

Offline Surovi

  • Trade Count: (0)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 884
  • Karma: 13
  • Spol: Muški
  • Alfa Romeo Croma 1.9 JTD 16V
    • Zagreb
Odg: Turbo upgrade
« Odgovori #9 u: 07-09-2015, 18:15:46 »
Istina, idu one gore, bez problema, al mene brine donji dio   :tooth:
I ovo što sad imam mi je malo prekasno...jedva za probavit  :roll:
Prošla je bila manja, a i PD je življi pa me ovo živcira :tooth: Toliko da bih najradije ubacio 1549 hybrid  :roll:
.
.
.
Možda hybrid ove Gt1749MV na 1752 kad ova dođe na red za servis ili GTB1752 ako ima koja da ne traži veliki zahvat.
To bi trebalo ostavit sličan donji prag kao ova sada i dat sigurnih 200 KS za miran san  :hap:
Za sad, bar do ljeta, ostaje ova...ak ne crkne  :Crazy
Ipak, razmišljam o boljem hlađenju da se i ova malo rastereti, a količina kisika ostane ista.
 

Offline Sale

  • Trade Count: (+1)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 700
  • Karma: 26
  • Spol: Muški
  • Punto JTD 330, Civic, A6 3.0TDI
    • Zagreb
    • FB: Auto Evolution
Odg: Turbo upgrade
« Odgovori #10 u: 07-09-2015, 20:09:02 »
ti trazis nemogucu misiju, ak hoces spool na 1500 uzmi gt15 s punta 80, al onda zaboravi 200 ks, ak hoces snagu zaboravi spool, pa cak i sa svim cudima tehnologije i varijabli ti trazis nemoguce, gtb bolje spoolaju, al ne na 1500 kak ti hoces, a i turbo rupa je ionako 1 sekunda dodatne nade za ove sa n/a ;)
ja turbo rupu ne osjetim previse jer imam lagan auto, pa ni 2262 nema rupe nego vuce, al zato sto je to 1050 kg, a ne 1800, tamo ce sve bit mrtvo nisko
13.09@402m - powered by Auto Evolution
www.facebook.com/autoevolutionhr
 

Offline Surovi

  • Trade Count: (0)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 884
  • Karma: 13
  • Spol: Muški
  • Alfa Romeo Croma 1.9 JTD 16V
    • Zagreb
Odg: Turbo upgrade
« Odgovori #11 u: 07-09-2015, 20:47:33 »
Znam da  tražim nemoguće...i da to neću dobiti.
Gledam kako se što više tome približiti  :hehe:
Bio bih zadovoljan da potegne od 1750 al očito ni to neće biti moguće     :roll:
To me muči u nepreglednim križanjima kad moram šaltat u prvu  :Angry1:

Ovo kemijanje (razmatranje hibrida GT1752 ili GTB1752) je s ciljem da se zadrži ovo što jest, eventualno da krene 100-tinjak o/min ranije, a da može bez naprezanja napuhat dovoljno za oko 200 KS što još (relativno sigurno) mogu napumpat injektori i što uz malo pažnje može izdržat mjenjač.
Malo mi je zastrašujuće vozit se mapom koja je vrlo blizu limitu  :Crazy

Sve što sam probao i pročitao, a i kako si i sam napisao, govori mi sljedeće:

Do oko 380 Nm i oko 185 KS se, ako je mapa dobro odrađena i nema pikova može vozit/gazit i sa serijskim kvačilom i turbinom. Ako mapa nije glatka razvalit će kvačilo i s ovim vrijednostima.
Za više od toga i do oko 400-tinjak Nm te oko 190 KS može i sve serijsko al uz pažnju pa bi za bezbrižnu vožnju trebalo stavit jače kvačilo.
Za više od toga (>200KS) treba i veća turbina, bolji IC i hlađenje ulja u mjenjaču ako se taj moment i snaga žele koristit više od ponekad.

Zato gledam da nakon kvačila, koje ionako dolazi na red iduće godine, možda malo unaprijedim punjenje zraka jer ionako mislim dat turbinu bar na čišćenje. Ne treba mi više od 200 KS, ali volim se osjećat relativno sigurno  :tooth:

EDIT: Gledam i mali hibrid koji bi ranije pumpao al onda mogu zaboravit više od cca 170 KS   :?:

Sve u svemu, sad razmatram mogućnosti hibridizacije. Imam vremena do ljeta  :funny:

Hvala na savjetima  :ok: Zagnjavit ću te još koji put  :tooth:
« Zadnja izmjena: 07-09-2015, 21:05:33 od Surovi »
 

Offline Surovi

  • Trade Count: (0)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 884
  • Karma: 13
  • Spol: Muški
  • Alfa Romeo Croma 1.9 JTD 16V
    • Zagreb
Odg: Turbo upgrade
« Odgovori #12 u: 07-09-2015, 22:10:33 »
Još jedna za razmatranje...na papiru izgleda dobro, na slici...izgledakao "ko bu to pripasal"   :hehe:

https://garrett.honeywell.com/product-search/?view=detail&id=5417

Turbina s 2.0 jtdm.
Kreće rano, puni dobro....

Toliko od mene do Božića.
 

Offline Sale

  • Trade Count: (+1)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 700
  • Karma: 26
  • Spol: Muški
  • Punto JTD 330, Civic, A6 3.0TDI
    • Zagreb
    • FB: Auto Evolution
Odg: Turbo upgrade
« Odgovori #13 u: 07-09-2015, 22:34:31 »
Još jedna za razmatranje...na papiru izgleda dobro, na slici...izgledakao "ko bu to pripasal"   :hehe:

https://garrett.honeywell.com/product-search/?view=detail&id=5417

Turbina s 2.0 jtdm.
Kreće rano, puni dobro....

Toliko od mene do Božića.
to ti je mozda i jedino rijesenje, jako dobar turbo, al bi na njega trebalo samo stavit billed kompresor i to je to
13.09@402m - powered by Auto Evolution
www.facebook.com/autoevolutionhr
 

Online danko0013

  • Član Alfa Kluba 10
  • Trade Count: (+7)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 21102
  • Karma: 364
  • Spol: Muški
  • GT 1600 Junior X2 Berlina 1750
    • Bjelovar
    • AutoServisJunior
Odg: Turbo upgrade
« Odgovori #14 u: 07-09-2015, 22:52:47 »
Pošto je moja 159 isto prasica ako ideš kad put bjelovara javi se pa te provozam da vidiš kolika je rupa

Poslano sa mog HTC One_M8 koristeći Tapatalk

Nije bolest sve što boli
 

Offline Surovi

  • Trade Count: (0)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 884
  • Karma: 13
  • Spol: Muški
  • Alfa Romeo Croma 1.9 JTD 16V
    • Zagreb
Odg: Turbo upgrade
« Odgovori #15 u: 07-09-2015, 22:59:59 »
Hvala obojici  :ok:
Vidimo se  :hap:
 

Offline Surovi

  • Trade Count: (0)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 884
  • Karma: 13
  • Spol: Muški
  • Alfa Romeo Croma 1.9 JTD 16V
    • Zagreb
Odg: Turbo upgrade
« Odgovori #16 u: 23-09-2015, 11:53:46 »
Ima li Fiat/Alfa ovakav sistem?

http://www.saab-tuners.com/trionic-7-turbo-stable-throttle-response-mod

Kolko sam pohvatao to bi trebala bit veza između regulacije rada EGR-a i turba.
Kad se to premosti/odvoji, dobije se brži odziv turbine.
 

Offline alfa166tuner

  • Trade Count: (+8)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 918
  • Karma: 35
  • Spol: Muški
  • ECU freak
    • Zagreb
Odg: Turbo upgrade
« Odgovori #17 u: 23-09-2015, 12:47:40 »
to je turbo benzinac, bez vnt
 

Offline Surovi

  • Trade Count: (0)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 884
  • Karma: 13
  • Spol: Muški
  • Alfa Romeo Croma 1.9 JTD 16V
    • Zagreb
Odg: Turbo upgrade
« Odgovori #18 u: 23-09-2015, 12:50:40 »
Aha.
Hvala!
Bum pregledal crevca da vidim jel se i kod nas da skratit put  :funny:
 

Offline AriVatanen

  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 1698
  • Karma: 41
  • Spol: Muški
  • Audi A6 45tdi Quattro
    • Osijek
Odg: Turbo upgrade
« Odgovori #19 u: 13-04-2016, 06:26:48 »
Napravljen turbo upgrade moje 1749 Garett,  preko Rolly-a . Uskoro ćemo sve posložiti.   :love:

Kaže da će pri istom pritisku dati 20% više zraka. Što to konkretno znači za snagu, koliko se može podići sa 20% više zraka?

Prošireno je i kućište i s jedne strane vidim 6 krilaca, a s druge 9. Jel tako i na serijali?

Ako netko zna, što znači ovaj graf koji sam dobio s turbinom?
 

Offline SS

  • Trade Count: (+14)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 2757
  • Karma: 37
  • Spol: Muški
  • AR 156 SW 2.4 JTDm 20V
    • Zagreb
Odg: Turbo upgrade
« Odgovori #20 u: 13-04-2016, 06:45:11 »
Graf ti pokazuje koliki volumen zraka u m3 moze trubina napuhat u jedinici vremena (1 h)


Sent from my ajfon
Nakon prve ide druga...
 

Offline Sale

  • Trade Count: (+1)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 700
  • Karma: 26
  • Spol: Muški
  • Punto JTD 330, Civic, A6 3.0TDI
    • Zagreb
    • FB: Auto Evolution
Odg: Turbo upgrade
« Odgovori #21 u: 13-04-2016, 16:48:03 »
Napravljen turbo upgrade moje 1749 Garett,  preko Rolly-a . Uskoro ćemo sve posložiti.   :love:

Kaže da će pri istom pritisku dati 20% više zraka. Što to konkretno znači za snagu, koliko se može podići sa 20% više zraka?

Prošireno je i kućište i s jedne strane vidim 6 krilaca, a s druge 9. Jel tako i na serijali?

Ako netko zna, što znači ovaj graf koji sam dobio s turbinom?
Ispusno kuciste se ne dira vecinom, a.usisno je potokareno da stane 52 kompresor vjerojatno, sto ce malo narusit spool, ali povrcat snagu, vjerojatno imas i extended tip, al ne znas koliko...
20% vise zraka na istim okretajima turbine znaci da mozes smanjit okretaje sa 120 t na 100 t da ostane ista snaga i produzi se izdrzljivost,ili okretaji ostanu isti ali mozes dizat snagu sa istom trajnoscu turba u teoriji (praksa je nesto drugo)

Takav hibrid na 16v bi s lakocom trebao gurat 200 ks, a i vise ali kratkotrajnije
13.09@402m - powered by Auto Evolution
www.facebook.com/autoevolutionhr
 

Offline AriVatanen

  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 1698
  • Karma: 41
  • Spol: Muški
  • Audi A6 45tdi Quattro
    • Osijek
Odg: Turbo upgrade
« Odgovori #22 u: 13-04-2016, 17:06:15 »
Ispusno kuciste se ne dira vecinom, a.usisno je potokareno da stane 52 kompresor vjerojatno, sto ce malo narusit spool, ali povrcat snagu, vjerojatno imas i extended tip, al ne znas koliko...
20% vise zraka na istim okretajima turbine znaci da mozes smanjit okretaje sa 120 t na 100 t da ostane ista snaga i produzi se izdrzljivost,ili okretaji ostanu isti ali mozes dizat snagu sa istom trajnoscu turba u teoriji (praksa je nesto drugo)

Takav hibrid na 16v bi s lakocom trebao gurat 200 ks, a i vise ali kratkotrajnije

 :thanks
Valjda ce Toni znati ocitati parametre turbine....nisam bas sve shvatio oko one dvije varijante povecanja snage, ali max. bih isao do 190-200 ks.

Zna li netko koliko pera ima serijska 1749 turbina?
 

Offline Sale

  • Trade Count: (+1)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 700
  • Karma: 26
  • Spol: Muški
  • Punto JTD 330, Civic, A6 3.0TDI
    • Zagreb
    • FB: Auto Evolution
Odg: Turbo upgrade
« Odgovori #23 u: 13-04-2016, 18:35:04 »
:thanks
Valjda ce Toni znati ocitati parametre turbine....nisam bas sve shvatio oko one dvije varijante povecanja snage, ali max. bih isao do 190-200 ks.

Zna li netko koliko pera ima serijska 1749 turbina?
Toniju je to ko vodu pit ;)   (slozio je hibrid sa 13 mm vecim kompresorom (ovo je 2-3 mm), tj potpuno drugom turbinom, a s ovom orginal je nikakav problem :)
Za 200 ks ne brini, ali ako nemas protocniji intercooler, nabavi ga
13.09@402m - powered by Auto Evolution
www.facebook.com/autoevolutionhr
 

Offline AriVatanen

  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 1698
  • Karma: 41
  • Spol: Muški
  • Audi A6 45tdi Quattro
    • Osijek
Odg: Turbo upgrade
« Odgovori #24 u: 13-04-2016, 18:47:37 »
Od Viktora sam nabavio DP umjesto 1. katalizatora da bolje hladi turbinu. Jel to IC? :?
 

Offline IvanGT

  • Administrator
  • Trade Count: (+2)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 5892
  • Karma: 69
  • Spol: Muški
  • - -
    • Zagreb
Odg: Turbo upgrade
« Odgovori #25 u: 13-04-2016, 18:50:52 »
Od Viktora sam nabavio DP umjesto 1. katalizatora da bolje hladi turbinu. Jel to IC? :?

Ne, to ti je downPipe.. IC je Intercooler naprijed, nije loše ga imat, malo veći i protočniji, iako za
tu snagu nije neophodno.. s njim dobiješ hladniji zrak u motor i još rastereti turbinu jer je protočniji
pa lakše zrak prolazi...
 

Offline AriVatanen

  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 1698
  • Karma: 41
  • Spol: Muški
  • Audi A6 45tdi Quattro
    • Osijek
Odg: Turbo upgrade
« Odgovori #26 u: 13-04-2016, 19:38:44 »
Ne, to ti je downPipe.. IC je Intercooler naprijed, nije loše ga imat, malo veći i protočniji, iako za
tu snagu nije neophodno.. s njim dobiješ hladniji zrak u motor i još rastereti turbinu jer je protočniji
pa lakše zrak prolazi...

Mislim da imam IC?? Sad jel treba veci za 25% povecanja snage ne znam.....
 

Offline IvanGT

  • Administrator
  • Trade Count: (+2)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 5892
  • Karma: 69
  • Spol: Muški
  • - -
    • Zagreb
Odg: Turbo upgrade
« Odgovori #27 u: 13-04-2016, 19:42:25 »
Naravno da imaš, svaki turbo auto ima da ohladi zrak od turba do motora...
ne treba ti veći/protočniji al nije loše složit i to...
 

Online danko0013

  • Član Alfa Kluba 10
  • Trade Count: (+7)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 21102
  • Karma: 364
  • Spol: Muški
  • GT 1600 Junior X2 Berlina 1750
    • Bjelovar
    • AutoServisJunior
Odg: Turbo upgrade
« Odgovori #28 u: 13-04-2016, 20:06:42 »
Mislim da imam IC?? Sad jel treba veci za 25% povecanja snage ne znam.....
Isti je kataloski broj i fizicki ic na 1.9 i 2.4 dakle ako je njima dosta za 195ks i tebi je

Poslano sa mog SM-N910C koristeći Tapatalk

Nije bolest sve što boli
 

Offline ivan149

  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 2807
  • Karma: 112
  • Spol: Muški
  • 159 2,4, 159 2,4sw gtv 3.0 V6 turbo
    • BiH
Odg: Turbo upgrade
« Odgovori #29 u: 13-04-2016, 20:13:18 »
Isti je kataloski broj i fizicki ic na 1.9 i 2.4 dakle ako je njima dosta za 195ks i tebi je

Poslano sa mog SM-N910C koristeći Tapatalk
jedan off nismo vise na 170 dosli smo do 195  :clap: :clap:
ontop pogledaj kod mene u temi utrpani FMIC 76mm core
#drobipare
 

Offline cuore_sportivo1992

  • Trade Count: (0)
  • Pripravnik
  • **
  • Postova: 168
  • Karma: 2
  • Spol: Muški
  • Ar 147jtd/Uno 1.5 ie/Vespa 150
    • Zadar
Odg: Turbo upgrade
« Odgovori #30 u: 19-03-2017, 00:19:14 »
Pozdrav ekipa koja turbina moze ici na 156 2.4 110kw uz minimalne prepravke?

Poslano sa mog HUAWEI VNS-L21 koristeći Tapatalk

No Italy no car! No turbo no fun! :)
 

Offline pave1

  • Koordinator
  • Trade Count: (0)
  • Sa stažom
  • *
  • Postova: 541
  • Karma: 52
  • Spol: Muški
    • Split
Odg: Turbo upgrade
« Odgovori #31 u: 19-03-2017, 16:26:01 »
Pa sta ti fali orginalnoj?
 

Offline sale 75

  • Trade Count: (+4)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 7469
  • Karma: 248
  • Spol: Muški
  • 156 JTDm Q2
    • aljmaš
Odg: Turbo upgrade
« Odgovori #32 u: 19-03-2017, 17:38:27 »
baš,turbo na njoj je dovoljan za dobar chip,ne treba ti više
 

Offline cuore_sportivo1992

  • Trade Count: (0)
  • Pripravnik
  • **
  • Postova: 168
  • Karma: 2
  • Spol: Muški
  • Ar 147jtd/Uno 1.5 ie/Vespa 150
    • Zadar
Odg: Turbo upgrade
« Odgovori #33 u: 19-03-2017, 20:08:01 »
Propjevala originalna  pa gledam sto bih mogao staviti gore

Poslano sa mog HUAWEI VNS-L21 koristeći Tapatalk
No Italy no car! No turbo no fun! :)
 

Offline ivan149

  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 2807
  • Karma: 112
  • Spol: Muški
  • 159 2,4, 159 2,4sw gtv 3.0 V6 turbo
    • BiH
Odg: Turbo upgrade
« Odgovori #34 u: 19-03-2017, 20:11:40 »
Pa ako ne ganjas performanse odradis reparaciju i mirniji si nego sa polovnom

Poslano sa mog SM-G935F koristeći Tapatalk

#drobipare
 

Offline cuore_sportivo1992

  • Trade Count: (0)
  • Pripravnik
  • **
  • Postova: 168
  • Karma: 2
  • Spol: Muški
  • Ar 147jtd/Uno 1.5 ie/Vespa 150
    • Zadar
Odg: Turbo upgrade
« Odgovori #35 u: 19-03-2017, 20:15:31 »
Iskreno netrazim neku nenormalnu  konjazu eventualno remap do 170 ks  sto original trpi bez beda :ok:
A malo sam skeptican po pitanju repariranja pa eto ako ima netko da je radio reparaciju nek me razuvjeri :)

Poslano sa mog HUAWEI VNS-L21 koristeći Tapatalk
No Italy no car! No turbo no fun! :)
 

Offline ivan149

  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 2807
  • Karma: 112
  • Spol: Muški
  • 159 2,4, 159 2,4sw gtv 3.0 V6 turbo
    • BiH
Odg: Turbo upgrade
« Odgovori #36 u: 20-03-2017, 01:06:04 »
Pa sigurnija ti je svakako reparirana sa izmjenjenim centralnim sklopam, naravno kod dobrog majstora nego ijedna polovna,

Poslano sa mog SM-G935F koristeći Tapatalk

#drobipare
 

Offline alfa166tuner

  • Trade Count: (+8)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 918
  • Karma: 35
  • Spol: Muški
  • ECU freak
    • Zagreb
Odg: Turbo upgrade
« Odgovori #37 u: 20-03-2017, 10:03:32 »
Iskreno netrazim neku nenormalnu  konjazu eventualno remap do 170 ks  sto original trpi bez beda :ok:
A malo sam skeptican po pitanju repariranja pa eto ako ima netko da je radio reparaciju nek me razuvjeri :)

Poslano sa mog HUAWEI VNS-L21 koristeći Tapatalk

pa eto imaš u zadru, nick na forumu Mario 147 je radio reparaciju, tj. stavio novi core i druka tlak daleko veći nego
stock, i mislim da nema problema

 

Offline SS

  • Trade Count: (+14)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 2757
  • Karma: 37
  • Spol: Muški
  • AR 156 SW 2.4 JTDm 20V
    • Zagreb
Odg: Turbo upgrade
« Odgovori #38 u: 20-03-2017, 10:09:49 »
pa eto imaš u zadru, nick na forumu Mario 147 je radio reparaciju, tj. stavio novi core i druka tlak daleko veći nego
stock, i mislim da nema problema

Daj mu napiši kako bi stvar išla sa gt2256vnt... što se tićže snage  pripasivanja.
Mislim da to paše skoro pa p`n`p  :clap:
Nakon prve ide druga...
 

Online danko0013

  • Član Alfa Kluba 10
  • Trade Count: (+7)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 21102
  • Karma: 364
  • Spol: Muški
  • GT 1600 Junior X2 Berlina 1750
    • Bjelovar
    • AutoServisJunior
Odg: Turbo upgrade
« Odgovori #39 u: 20-03-2017, 10:53:53 »
Ako ides na upgrade gtb2260 is the deal 😎

Poslano sa mog SM-N9100 koristeći Tapatalk

Nije bolest sve što boli
 

Offline alfa166tuner

  • Trade Count: (+8)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 918
  • Karma: 35
  • Spol: Muški
  • ECU freak
    • Zagreb
Odg: Turbo upgrade
« Odgovori #40 u: 20-03-2017, 11:33:07 »
Daj mu napiši kako bi stvar išla sa gt2256vnt... što se tićže snage  pripasivanja.
Mislim da to paše skoro pa p`n`p  :clap:

pa prvo izvuci iz nje kolko može dat, pa ak ti nije dosta idi na jače, nije to sam tak
 

Offline SS

  • Trade Count: (+14)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 2757
  • Karma: 37
  • Spol: Muški
  • AR 156 SW 2.4 JTDm 20V
    • Zagreb
Turbo upgrade
« Odgovori #41 u: 20-03-2017, 12:09:25 »
pa prvo izvuci iz nje kolko može dat, pa ak ti nije dosta idi na jače, nije to sam tak

Ma dobro, al pricamo o upgrejdu. A 2256 pase gore na saraf koliko cujem. Ima malih prilagodbi al to ke zanemarivo

Btw pitam za kolegu ne za sebe. Meni je ok sa 210-215 KS koliko daje stock nachipana
« Zadnja izmjena: 20-03-2017, 12:19:25 od SS »
Nakon prve ide druga...
 

Offline Sale

  • Trade Count: (+1)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 700
  • Karma: 26
  • Spol: Muški
  • Punto JTD 330, Civic, A6 3.0TDI
    • Zagreb
    • FB: Auto Evolution
Odg: Turbo upgrade
« Odgovori #42 u: 20-03-2017, 13:09:55 »
Ma dobro, al pricamo o upgrejdu. A 2256 pase gore na saraf koliko cujem. Ima malih prilagodbi al to ke zanemarivo

Btw pitam za kolegu ne za sebe. Meni je ok sa 210-215 KS koliko daje stock nachipana
Ide stock vise, al to bi bila safe snaga
13.09@402m - powered by Auto Evolution
www.facebook.com/autoevolutionhr
 

Offline cuore_sportivo1992

  • Trade Count: (0)
  • Pripravnik
  • **
  • Postova: 168
  • Karma: 2
  • Spol: Muški
  • Ar 147jtd/Uno 1.5 ie/Vespa 150
    • Zadar
Odg: Turbo upgrade
« Odgovori #43 u: 20-03-2017, 13:12:40 »
Ma sad skidam ovu pa cu viditsto je muci  jer stvarno kako kazem netrazim enormne performanse Tonijevu dobru mapu i prst u uho :ok:
Puric mi trazi 3200kn i moju :)

Poslano sa mog HUAWEI VNS-L21 koristeći Tapatalk

No Italy no car! No turbo no fun! :)
 

Offline SS

  • Trade Count: (+14)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 2757
  • Karma: 37
  • Spol: Muški
  • AR 156 SW 2.4 JTDm 20V
    • Zagreb
Odg: Turbo upgrade
« Odgovori #44 u: 20-03-2017, 17:05:15 »
Ma sad skidam ovu pa cu viditsto je muci  jer stvarno kako kazem netrazim enormne performanse Tonijevu dobru mapu i prst u uho :ok:
Puric mi trazi 3200kn i moju :)

Poslano sa mog HUAWEI VNS-L21 koristeći Tapatalk

A ovak dobis jacu za 1500 i zadrzis svoju
Nakon prve ide druga...
 

Offline Nik_praskaton

  • Trade Count: (0)
  • Pripravnik
  • **
  • Postova: 148
  • Karma: 5
  • Spol: Muški
    • Zagreb
Odg: Turbo upgrade
« Odgovori #45 u: 23-06-2017, 11:01:51 »
Ima netko da je radio upgrade turba sa gt1749 (147 1.9 16v) na gtb1756v. Koliko sam uspio istražiti gtb ide na nekoliko marka vozila uključujući i Audi 2.7. Koji je popratni sadržaj i potencijalni problem na koji bi mogao naići? Tražim turbo koji bi vrtio 210-220 ks.
 

Offline Sale

  • Trade Count: (+1)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 700
  • Karma: 26
  • Spol: Muški
  • Punto JTD 330, Civic, A6 3.0TDI
    • Zagreb
    • FB: Auto Evolution
Odg: Turbo upgrade
« Odgovori #46 u: 23-06-2017, 15:15:05 »
Ima netko da je radio upgrade turba sa gt1749 (147 1.9 16v) na gtb1756v. Koliko sam uspio istražiti gtb ide na nekoliko marka vozila uključujući i Audi 2.7. Koji je popratni sadržaj i potencijalni problem na koji bi mogao naići? Tražim turbo koji bi vrtio 210-220 ks.

Na jtd nitko, darac na skodi octavia 2.0 tdi je imao to, 265 ks, na njihovu granu ide bolt on ja mislim

Najmanje kemije je slozit hibrid od 1749
13.09@402m - powered by Auto Evolution
www.facebook.com/autoevolutionhr
 

Offline Batina

  • Trade Count: (+5)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 5804
  • Karma: 137
  • Spol: Muški
  • 166 2.4 20v/166 2.0 tb/156 2.5 24v
    • Zagorje, Luka
Odg: Turbo upgrade
« Odgovori #47 u: 23-06-2017, 23:33:25 »
Hibrid gt1756 slozis relativno lako i sve ide na sraf, cak pasu crjjeva sva orginal (usisno trebas od 2.4) barem kod 156 kod 147 malo kemije oko usianog,
 ali nije ko gtb1756 kasnije krece i prije staje, nije velka razlika al se osjeti.
Za 200-210 mozda hibrid gt1752 bude oke.
Can a car ever be art? Most experts say no, but they obviously haven't seen the Alfa Romeo.
 

Offline litlebastard

  • Član Alfa Kluba 5
  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 3673
  • Karma: 98
  • Spol: Muški
  • Alfa 156swJTD, GTA,155wb,Punto,850 tc,Aprilia
    • zagreb
Odg: Turbo upgrade
« Odgovori #48 u: 24-06-2017, 00:34:50 »
Gt1756 je meni u planu utrpat na moju!dali stavit billeta jos gore?  :Hm. Velis Batina na seraf?jel se moze vanjski obod 56 uklopit na 49?kućište!ili moram i kućište nutarnje prebacit sa 56?nemrem šublerom prić pa mi je komplikovano zmjerit na autu!  :alfisti:
The perfect blossom is a reare thing.You could spend your life looking for one and it would not be a wasted life.
 

Offline Sale

  • Trade Count: (+1)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 700
  • Karma: 26
  • Spol: Muški
  • Punto JTD 330, Civic, A6 3.0TDI
    • Zagreb
    • FB: Auto Evolution
Odg: Turbo upgrade
« Odgovori #49 u: 24-06-2017, 01:13:34 »
Gt1756 je meni u planu utrpat na moju!dali stavit billeta jos gore?  :Hm. Velis Batina na seraf?jel se moze vanjski obod 56 uklopit na 49?kućište!ili moram i kućište nutarnje prebacit sa 56?nemrem šublerom prić pa mi je komplikovano zmjerit na autu!  :alfisti:

Skini turbo, posalji mi ga, ako je turbo ok, billet hibrid ces dobit za cca 450 eura,

Kuciste se tvoje tokari, s tim da bi extended tip kompressora bio par mm veci, ali sve ide unutra, za tu snagu dosta je i 52 mm, samo je bitan indocer promjer
13.09@402m - powered by Auto Evolution
www.facebook.com/autoevolutionhr
 

Offline litlebastard

  • Član Alfa Kluba 5
  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 3673
  • Karma: 98
  • Spol: Muški
  • Alfa 156swJTD, GTA,155wb,Punto,850 tc,Aprilia
    • zagreb
Odg: Turbo upgrade
« Odgovori #50 u: 24-06-2017, 02:59:26 »
Imam kompresorsko kućište od 56 pa sam zato mislio da se ne zaj. . .  s tokarenjem.  :Hm
The perfect blossom is a reare thing.You could spend your life looking for one and it would not be a wasted life.
 

Offline mareo

  • Administrator
  • Trade Count: (+33)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 16016
  • Karma: 1072
  • Spol: Muški
  • GT Blackline Q2
    • Zgb
Odg: Turbo upgrade
« Odgovori #51 u: 24-06-2017, 08:57:18 »
...u kontaktu sam sa jednom talijanskom firmom koja radi hibridne turbine i nakon što sam mu poslao info o svom trenutnom setupu, spomenuo mi je da mi je ispuh fi 60mm premali i ako bi išao na još povećanje snage da bi bilo bolje da je minimalno fi 70, ako ne i nešto više...koliko u tome ima istine?...

*ebo mene mali pas, kak' si? pa tak'...
 

Offline AriVatanen

  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 1698
  • Karma: 41
  • Spol: Muški
  • Audi A6 45tdi Quattro
    • Osijek
Odg: Turbo upgrade
« Odgovori #52 u: 24-06-2017, 09:43:58 »
...u kontaktu sam sa jednom talijanskom firmom koja radi hibridne turbine i nakon što sam mu poslao info o svom trenutnom setupu, spomenuo mi je da mi je ispuh fi 60mm premali i ako bi išao na još povećanje snage da bi bilo bolje da je minimalno fi 70, ako ne i nešto više...koliko u tome ima istine?...

Da nisu to oni isti kod kojih je Roly slao moju turbinu za upgrade? Meni je turbo odlicno uradjen  :respect:
 

Offline mareo

  • Administrator
  • Trade Count: (+33)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 16016
  • Karma: 1072
  • Spol: Muški
  • GT Blackline Q2
    • Zgb
Odg: Turbo upgrade
« Odgovori #53 u: 24-06-2017, 09:50:40 »
Da nisu to oni isti kod kojih je Roly slao moju turbinu za upgrade? Meni je turbo odlicno uradjen  :respect:

...neznam kome Rolly šalje, no ovi su http://www.turbochargerworld.it/ ...

*ebo mene mali pas, kak' si? pa tak'...
 

Offline Nik_praskaton

  • Trade Count: (0)
  • Pripravnik
  • **
  • Postova: 148
  • Karma: 5
  • Spol: Muški
    • Zagreb
Odg: Turbo upgrade
« Odgovori #54 u: 24-06-2017, 10:18:54 »
Dakle 1749 hibrid na 1752 ili 1756. Treba mi samo crijevo usisa sa 2.4 i ostalo na seraf gore?

Sent from my MHA-L09 using Tapatalk
« Zadnja izmjena: 24-06-2017, 10:19:51 od Nik_praskaton »
 

Offline allroad

  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 1643
  • Karma: 19
  • Spol: Muški
    • Travnik, BiH
Odg: Turbo upgrade
« Odgovori #55 u: 24-06-2017, 11:44:07 »
Dakle 1749 hibrid na 1752 ili 1756. Treba mi samo crijevo usisa sa 2.4 i ostalo na seraf gore?

Sent from my MHA-L09 using Tapatalk

vjerovatno, ali po meni bez intercoolera veceg (govorim o 147/156) nema nekog smisla 
 

Offline Nik_praskaton

  • Trade Count: (0)
  • Pripravnik
  • **
  • Postova: 148
  • Karma: 5
  • Spol: Muški
    • Zagreb
Odg: Turbo upgrade
« Odgovori #56 u: 24-06-2017, 11:47:31 »
Ukljuceno u kombinaciju =)

Sent from my MHA-L09 using Tapatalk

 

Offline litlebastard

  • Član Alfa Kluba 5
  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 3673
  • Karma: 98
  • Spol: Muški
  • Alfa 156swJTD, GTA,155wb,Punto,850 tc,Aprilia
    • zagreb
Odg: Turbo upgrade
« Odgovori #57 u: 24-06-2017, 14:59:17 »
Također,stoji doma FMIC jos od Uskrsa!  :hap: Ne stignem  :metak kućište vanjsko i propela!balans . . . I to bi trebalo bit to!?Razuvjeri me Sale s ovim sta si reko za Billeta tokarenog  :Hm jel moze vise zraka povuć? Dubina i polozaj krilaca su na Billetu pretpostavljam koncipirani da grabe više!?  :hshake:
The perfect blossom is a reare thing.You could spend your life looking for one and it would not be a wasted life.
 

Offline Sale

  • Trade Count: (+1)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 700
  • Karma: 26
  • Spol: Muški
  • Punto JTD 330, Civic, A6 3.0TDI
    • Zagreb
    • FB: Auto Evolution
Odg: Turbo upgrade
« Odgovori #58 u: 24-06-2017, 22:14:56 »
...neznam kome Rolly šalje, no ovi su http://www.turbochargerworld.it/ ...

Neki veliki hibrid 1700-2000+ eura
Mislim da ispod 1000 eura nema nista

Također,stoji doma FMIC jos od Uskrsa!  :hap: Ne stignem  :metak kućište vanjsko i propela!balans . . . I to bi trebalo bit to!?Razuvjeri me Sale s ovim sta si reko za Billeta tokarenog  :Hm jel moze vise zraka povuć? Dubina i polozaj krilaca su na Billetu pretpostavljam koncipirani da grabe više!?  :hshake:

Billet ima manji promjer kod dosjeda sarafa, drugaciji kut, 30% manju masu od orginala, i najsiri dio nebi bio 56 nego 58-60 na extended tipu
13.09@402m - powered by Auto Evolution
www.facebook.com/autoevolutionhr
 

Offline mareo

  • Administrator
  • Trade Count: (+33)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 16016
  • Karma: 1072
  • Spol: Muški
  • GT Blackline Q2
    • Zgb
Odg: Turbo upgrade
« Odgovori #59 u: 24-06-2017, 22:23:42 »
Neki veliki hibrid 1700-2000+ eura
Mislim da ispod 1000 eura nema nista

Billet ima manji promjer kod dosjeda sarafa, drugaciji kut, 30% manju masu od orginala, i najsiri dio nebi bio 56 nego 58-60 na extended tipu
...ima za 800€ ak posaljes svoj turbo...nego mene zanima ovo sa vecim ispuhom od 60mm. Jesi kaj kemijao oko toga?

Sent from my HTC One M9 using Tapatalk


*ebo mene mali pas, kak' si? pa tak'...
 

Offline Sale

  • Trade Count: (+1)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 700
  • Karma: 26
  • Spol: Muški
  • Punto JTD 330, Civic, A6 3.0TDI
    • Zagreb
    • FB: Auto Evolution
Odg: Turbo upgrade
« Odgovori #60 u: 25-06-2017, 02:12:27 »
...ima za 800€ ak posaljes svoj turbo...nego mene zanima ovo sa vecim ispuhom od 60mm. Jesi kaj kemijao oko toga?

Sent from my HTC One M9 using Tapatalk

E to su prave cijene, uskoro cemo sluzbeno izbacit cijene za sve tuning prerade, hibrid turbine, pojacavanje korpa, lamela, nosaca motora, vilica, intercoolera...
320 ks - 60 mm vanjski, 57 unutra, sad sam dogovorio da idem po 76 mm ili 80, al nikako ulovit vremena
13.09@402m - powered by Auto Evolution
www.facebook.com/autoevolutionhr
 

Offline niko33

  • Trade Count: (0)
  • Pripravnik
  • **
  • Postova: 236
  • Karma: 3
  • Spol: Muški
    • varazdin
Odg: Turbo upgrade
« Odgovori #61 u: 29-03-2019, 07:21:39 »
Mali info molim :what: :what:
Zuji mi turbina na Avensisu  - d4d 2.0 93kw pa idem u zamjenu istog.
Trenutno je gore IHI VB19 - nabavio sam IHI VB14(d4d 2.2 - 110kw)
Turbuna ide gore na sraf,jedino je razlika u kompresorskom djelu - VB14 ima malo vece lopatice

Dimenzije trenutne - VB19 - A      B      C     D       Blades               Trim
                                        52.5    36.0  4.5    29.5           7       Deep Superback

Dimenzije "nove" - VB14 -  A     B      C       D              Blades              Trim
                                      52.5   39.4     4.9     29.6         7        Deep Superback

Jel treba u mapi kaj podesavat extra ili montiram i vozim(trenutno je malcene dignuta snaga - 93 - cca 115kw)??
« Zadnja izmjena: 29-03-2019, 07:22:34 od niko33 »
 

Offline Batina

  • Trade Count: (+5)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 5804
  • Karma: 137
  • Spol: Muški
  • 166 2.4 20v/166 2.0 tb/156 2.5 24v
    • Zagorje, Luka
Odg: Turbo upgrade
« Odgovori #62 u: 29-03-2019, 09:34:21 »
Metni i vozi, vnt ce anulirat stvari.
Can a car ever be art? Most experts say no, but they obviously haven't seen the Alfa Romeo.
 

Offline niko33

  • Trade Count: (0)
  • Pripravnik
  • **
  • Postova: 236
  • Karma: 3
  • Spol: Muški
    • varazdin
Odg: Turbo upgrade
« Odgovori #63 u: 02-04-2019, 15:20:57 »
Mali info molim :what: :what:
Zuji mi turbina na Avensisu  - d4d 2.0 93kw pa idem u zamjenu istog.
Trenutno je gore IHI VB19 - nabavio sam IHI VB14(d4d 2.2 - 110kw)
Turbuna ide gore na sraf,jedino je razlika u kompresorskom djelu - VB14 ima malo vece lopatice

Dimenzije trenutne - VB19 - A      B      C     D       Blades               Trim
                                        52.5    36.0  4.5    29.5           7       Deep Superback

Dimenzije "nove" - VB14 -  A     B      C       D              Blades              Trim
                                      52.5   39.4     4.9     29.6         7        Deep Superback

Jel treba u mapi kaj podesavat extra ili montiram i vozim(trenutno je malcene dignuta snaga - 93 - cca 115kw)??

Mala izmjena - kad je bal nek je...

Dimenzije "nove" - VB13 -  A     B      C       D              Blades              Trim
                                      56   39.4     4.9    32         7        Deep Superback

druga strana je veca,tu mislim da treba mapa svakak nova samo me interesira dal nije problem stotinjak km napravit s tolko vecim turbom prije mape,tj koje su posljedice zamjene za cca 10-15% vecu turbinu prije izmjene mape??
 

Offline Bero

  • Trade Count: (+9)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 2249
  • Karma: 79
  • Spol: Muški
  • 145 1.6 boxerača & 159 1.9 diZLO
    • Jastrebarsko
Odg: Turbo upgrade
« Odgovori #64 u: 20-04-2020, 11:49:14 »
Da dignem malo temu iz mrtvih, turbo sa 159 1.9 jtd 16v, ide li na 159 1.9 jtd 8v?
Ima li kakvih razlika između ta dva turba uopće?
Oba motora su euro 4
Biti će lima, ali nikad više kao alfa 33...
 

Offline Vasko53

  • Trade Count: (0)
  • Učim polako
  • Postova: 12
  • Karma: 0
  • Spol: Muški
    • Mostar,BiH
Odg: Turbo upgrade
« Odgovori #65 u: 06-05-2020, 18:08:16 »
Da dignem malo temu iz mrtvih, turbo sa 159 1.9 jtd 16v, ide li na 159 1.9 jtd 8v?
Ima li kakvih razlika između ta dva turba uopće?
Oba motora su euro 4
bolja opcija gtb2056v sa 2.4 210hp
Grande Punto 1.9 jtdm 170hp
 

Offline Ivanov

  • Trade Count: (0)
  • Sa stažom
  • ***
  • Postova: 349
  • Karma: 3
  • Spol: Muški
  • AR 156 1.8ts & AR 159 1.9 8v
    • Zagreb
    • NA-VI Objekti
Odg: Turbo upgrade
« Odgovori #66 u: 19-05-2020, 21:44:37 »
Bok svima. Da ne otvaram novu temu koja turbina pase na 159 1.9 8v a da je kao upgrade posto ni neznam koju imam. Prvi put imam dizelasa pa ni neznam bas puno o tome.  :mah:
Da dopisem ne trazim 200ks vec eto da je jaca nego ova moja koja je pocela slinit i fuckat. Hocu reci stavio bi neku koja ce se manje naprezati neg ova koju imam i da nema previse kemijanja. Mislim na upgrade do 150ks. Problem je sto kad natovarim auto bas je slaba.
« Zadnja izmjena: 19-05-2020, 21:55:14 od Ivanov »
 

Offline Batina

  • Trade Count: (+5)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 5804
  • Karma: 137
  • Spol: Muški
  • 166 2.4 20v/166 2.0 tb/156 2.5 24v
    • Zagorje, Luka
Odg: Turbo upgrade
« Odgovori #67 u: 19-05-2020, 23:04:37 »
Bez kemije ništa bas ne ide gore.
Trebao bi nabavit drugu granu i na nju na varit veci turbo pošto ti je ispusna grana u komadu da ispusnim kucistem.
Can a car ever be art? Most experts say no, but they obviously haven't seen the Alfa Romeo.
 
Sljedeći korisnici su zahvalili na ovom postu: Ivanov

Offline Ivanov

  • Trade Count: (0)
  • Sa stažom
  • ***
  • Postova: 349
  • Karma: 3
  • Spol: Muški
  • AR 156 1.8ts & AR 159 1.9 8v
    • Zagreb
    • NA-VI Objekti
Odg: Turbo upgrade
« Odgovori #68 u: 19-05-2020, 23:21:47 »
ok da si olaksam. Znaci odrezem turbinu od 2.4 skupa sa gornjim i donjim prihvatima i ostavim malo cijevi da se moze lakse zavarit na moje cijevi. Jel treba jos sta pripasivati. Pa sta se nedaju prihvati ili flanđe od te jace turbine zavarit na moje cijevi. Zasto mi treba grana?
« Zadnja izmjena: 19-05-2020, 23:25:59 od Ivanov »
 

Offline Batina

  • Trade Count: (+5)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 5804
  • Karma: 137
  • Spol: Muški
  • 166 2.4 20v/166 2.0 tb/156 2.5 24v
    • Zagorje, Luka
Odg: Turbo upgrade
« Odgovori #69 u: 19-05-2020, 23:32:31 »
Nije ti to bas samo tak cap-cao malo varenja i vozis.
Zato kaj ti je lakše to sve slozit sastrane pa montirat jer nikad ne ide iz prve nego da si sjebes svoj turbo pa si bez auta tjedan dana. Ak ti to nije problem onda nabavi neki turbo koji te zadovoljava i ozezi.
Gtb1756v ti je oke po pitanju spola itd i drzi sigurnih 210-220ks gtb2056v sa 159 2.4 spola oke i neki ga vrte preko 250ks na tvom autu je sve preko 190 problematicno zbog kvacila itd. Pa si nađi neki turbo koji dobro spola da si popravis snagu iz nizih i da opet daje sigurnih 180-190ks.
Gtb1549v ti je na 2.0 jtdm i sigurno ti moze dat 170ks uz spol bolji nego tvoj oem.
Oem turbo ti je gt1749v
Can a car ever be art? Most experts say no, but they obviously haven't seen the Alfa Romeo.
 

Offline Ivanov

  • Trade Count: (0)
  • Sa stažom
  • ***
  • Postova: 349
  • Karma: 3
  • Spol: Muški
  • AR 156 1.8ts & AR 159 1.9 8v
    • Zagreb
    • NA-VI Objekti
Odg: Turbo upgrade
« Odgovori #70 u: 19-05-2020, 23:57:11 »
Pa znam da ima kemije. Al koliko i sta tocno trebam to ne znam. Spool mi nije bitan. Bitno je da nije prevelika pa da je nemogu montirati jer nestane. I bitno mi je da pasu svi ostali prikljucni elementi. dovodi i odvodi. Ak treba flanđu prebacivati to mi je ok. Napisao sam nebi preko 150ks. Tazim sto laksi upgrade. DP cu i ovako izradit i na njega zavarit novu flanđu jer onaj loncic mislim skidat. I tu getribu necu montirat dok je ne repariram. To bas sredujem. Uz to moram svoju turbinu sredit ili stavit jacu. Moja fucka i dosta slini.
« Zadnja izmjena: 20-05-2020, 00:05:52 od Ivanov »
 

Offline Marin156

  • Trade Count: (0)
  • Na probi
  • *
  • Postova: 99
  • Karma: 0
  • Spol: Muški
  • Alfa 156
    • Zagreb / Omiš
Odg: Turbo upgrade
« Odgovori #71 u: 06-07-2020, 09:31:42 »
Pozz ekipa pošto mi treba map senzor 4.0 za 156 radi mapiranja danas koji da uzmem sta da kazem u tokiću da mi da
 

Offline mareo

  • Administrator
  • Trade Count: (+33)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 16016
  • Karma: 1072
  • Spol: Muški
  • GT Blackline Q2
    • Zgb
Odg: Turbo upgrade
« Odgovori #72 u: 06-07-2020, 09:46:44 »
Pozz ekipa pošto mi treba map senzor 4.0 za 156 radi mapiranja danas koji da uzmem sta da kazem u tokiću da mi da

bosch broj: 0281002576

*ebo mene mali pas, kak' si? pa tak'...
 
Sljedeći korisnici su zahvalili na ovom postu: IgoRR, Marin156

Offline Marin156

  • Trade Count: (0)
  • Na probi
  • *
  • Postova: 99
  • Karma: 0
  • Spol: Muški
  • Alfa 156
    • Zagreb / Omiš
Odg: Turbo upgrade
« Odgovori #73 u: 06-07-2020, 11:44:35 »
bosch broj: 0281002576
Hvala ti puno  :hello:
 

Offline mariohibl

  • Trade Count: (0)
  • Pripravnik
  • **
  • Postova: 158
  • Karma: 0
  • Spol: Muški
  • Alfa Romeo 147 Q2
    • Velika Ludina
Odg: Turbo upgrade
« Odgovori #74 u: 12-04-2021, 15:58:54 »
Pozdrav. Koliko je prepravki i preinaka da se na 147 1.9tdm 110kw ubaci turbo gt2256v od 2.4 20V 129kw?
 

Offline kizo

  • Trade Count: (+1)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 6544
  • Karma: 57
  • Spol: Muški
    • Zagreb
Odg: Turbo upgrade
« Odgovori #75 u: 12-04-2021, 17:01:00 »
odli kod marea u temu, on ti je na 156 puno kemijao sa turbinama
 
Sljedeći korisnici su zahvalili na ovom postu: mariohibl

Offline niko33

  • Trade Count: (0)
  • Pripravnik
  • **
  • Postova: 236
  • Karma: 3
  • Spol: Muški
    • varazdin
Odg: Turbo upgrade
« Odgovori #76 u: 12-04-2021, 21:12:25 »
Bolje i lakše ti je ići na hibrida(nema zajebancije ni pripasavanja) a 210konja guraš bez straha da će se turbo raspast ili GTB - Mareo prodaje odličan kit gtb2060 sa downpipe i auspuhom.
Vozil sam dva različita hibrida-jedan Audi 2.5/jtd turbina gt1752 i gt1756 - billet wheel 56mm ostalo stock-puhala je fantasticno i šećer na kraju GTB2056v sa billet wheel,reparirana skroz-pripisana sa Viktorovom granom,downpipe,cijevi ulja-malo skuplji potez ali i dobitak je fantastičan .

Samo valjda znaš - kvačilo,poluosovine,dizne,ispuh veći.....novi map,maf teško je krenut samo sa turbom.

1756 mi je puhala 2bara,gorivo samzaboravil ali auto se živo vozil - vrijeme ugradnje 1h-imal sam fmic i pipercros panel i ispuh ipoluotvoren te nove dizne malo jače


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

Offline niko33

  • Trade Count: (0)
  • Pripravnik
  • **
  • Postova: 236
  • Karma: 3
  • Spol: Muški
    • varazdin
Odg: Turbo upgrade
« Odgovori #77 u: 01-06-2021, 21:24:03 »
Od ugradnje gtb 2056v sa billet wheel 6+6 imam kontra efekt. IcekivLi smo raniji boost i možda čak i overboost radi lakse kompresorski strane ali negdje u reparaciji je zapelo...
Turbo je repariran mehanički fantasticno - Melet dijelovi su nutra(nije hibrid nego stock size billet) pa se majstor prilikom ugađanja westgeta vodil ko da je klasični stock za 2.4 motor.
Vakuum metar imam doma i sad mi je dal uputstva sa se stangica ne dira nego da se samo stop vijak podesi - u crtu dvije - kod paljenja tlak u cijevi je recimo 0,9 a turbo je složen za visi i osjećam da ne dira stop vijak.
Sad bi ja trebal izmjerit koji tlak radi motor(tj koliko propusta soleonid i sa tom jednakom vrijednošću napet stangicu i nasrafat stop vijak da dira stangicu i u mesu provjerit dali se tražena i dobivena vrijednost poklapaju.
Nikad to nisam radio pa ako neko ima iskustva a nije zaspao u priči nek samo kimne ako je tako.
Za svaki slučaj sam narucil novi maf i novu gtb2056v  pa ako će ona radit mu prvu saljem na stelanja.
Veli da je problem kod prebacivanja sa motora na motor(2,4 na 1,9) da raspolažu drugačijim vakuumima pa da nema striktnog manuala....


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

Offline IgoRR

  • Član Alfa Kluba 7
  • Trade Count: (+3)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 4230
  • Karma: 91
  • Spol: Muški
    • Zagreb
Odg: Turbo upgrade
« Odgovori #78 u: 02-06-2021, 08:33:56 »
Kod koga si reparirao turbo i tko je štelao VNT?
 

Offline niko33

  • Trade Count: (0)
  • Pripravnik
  • **
  • Postova: 236
  • Karma: 3
  • Spol: Muški
    • varazdin
Odg: Turbo upgrade
« Odgovori #79 u: 02-06-2021, 08:48:11 »
Kimi,reparacija i stelanja.
Sad je izjava da kod “hibrida” nema pravila nego se na autu stela...


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

Offline Batina

  • Trade Count: (+5)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 5804
  • Karma: 137
  • Spol: Muški
  • 166 2.4 20v/166 2.0 tb/156 2.5 24v
    • Zagorje, Luka
Odg: Turbo upgrade
« Odgovori #80 u: 02-06-2021, 11:22:38 »
Ja sam osobno dečku montirao prije pola godine cca gtb2056v na 147 1.9 110kw auto je prethodno imao jacu rail pumpu i mapu malo jacu na oem turbu.
Montirali fmic, turbo i nesto oko ispuha i turbo radi top.. Mapu je slagao online preko nekog xy lika a vnt nismo niš dirali.

Hibrid prvi koji je zavrsio kod tebe je bio poštiman kod mene na principu pogodak/pogreška i nešto u mapi poslozeno, dal je između mene i tebe to netko prečko nebi znao ali je radio oke turbo.

Ti imaš zraka ali ti fali bosta, provjeri da ti nije negdje izbilo nešto na usisnoj il sl.
Can a car ever be art? Most experts say no, but they obviously haven't seen the Alfa Romeo.
 

Offline NeoSky

  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 1627
  • Karma: 64
  • Spol: Muški
    • BIH
Odg: Turbo upgrade
« Odgovori #81 u: 02-06-2021, 12:45:25 »
Multiecuscan i zadaj parametre Boost stvarni i Boost koji je predefiniran u mapi... i na autoput... Treca brzina i pun gas sa 2000 obrtaja... Klikni prije toga da se starta LOG i export na kraju... Na saraficu podesi krug ili pola kruga zavrnuti ili odvrnuti i ostalo nek maper popegla u mapi... Moras se pribliziti zadatoj vrijednosti u mapi trenutno... Ta space shutle istrazivanja kako to podesiti... Okači mačku o rep... Ili sve poskidaj i odnesi na stroj da se podesi, al iz iskustva ni to nije uvijek 100% tačno...



When life gives u lemonade, make lemons!!
 

Offline IgoRR

  • Član Alfa Kluba 7
  • Trade Count: (+3)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 4230
  • Karma: 91
  • Spol: Muški
    • Zagreb
Odg: Turbo upgrade
« Odgovori #82 u: 02-06-2021, 13:38:35 »
sve se da podesit na stroju ako operater zna što radi  :cigara:
 

Offline niko33

  • Trade Count: (0)
  • Pripravnik
  • **
  • Postova: 236
  • Karma: 3
  • Spol: Muški
    • varazdin
Odg: Turbo upgrade
« Odgovori #83 u: 02-06-2021, 13:54:36 »
Batina - onaj tvoj je radil ok,ovo je GTB.
Maper je postelal kolko je mogel da približi traženo/stvarno. Samo mi je malo stupid platit komplet reparaciju i onda nadrk... po turbu.
Uzel sam prije toga hibrida od Talijana - nikakvih problema.
Tu je samo drop-in billet tak da nebi smjelo bit nikakvih problema,ali...
Stiže mi novi turbo drugi tjedan od druge firme-ovoga onda nosim da se postela.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

Offline litlebastard

  • Član Alfa Kluba 5
  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 3673
  • Karma: 98
  • Spol: Muški
  • Alfa 156swJTD, GTA,155wb,Punto,850 tc,Aprilia
    • zagreb
Odg: Turbo upgrade
« Odgovori #84 u: 02-06-2021, 23:16:36 »
Ti menjaš te turbine ko neki felge. . .nikad nebuš zadovoljan,
Uzmi Bussa s kompresorom  :hap:
Tu bu priči kraj  :tooth
 :arflag
The perfect blossom is a reare thing.You could spend your life looking for one and it would not be a wasted life.
 

Offline niko33

  • Trade Count: (0)
  • Pripravnik
  • **
  • Postova: 236
  • Karma: 3
  • Spol: Muški
    • varazdin
Turbo upgrade
« Odgovori #85 u: 03-06-2021, 07:49:23 »
Ti menjaš te turbine ko neki felge. . .nikad nebuš zadovoljan,
Uzmi Bussa s kompresorom  :hap:
Tu bu priči kraj  :tooth
 :arflag
Ovo je sad samo isprika da sa 2056 odem na 2060 :)

1749-polumrtva došla sa autom

1749-zapečenu do bola Emanuel prodal pa smo morali iskemijati da uopće vozi-i to e3

1752-hibrid od Batine - ulaz u tuning sa Alfom,tu je već fino prodisala.

1756 billet 11+0 - još koji konjić gore(jučer mi se javil kolega Tuzt koji ju je kupil od mene-još uvijek turbo prži bez frke)

2056V sa billet 6+6 - podešava se

Na putu 2056v standard-možda ode na 2060 kad sam zakasnil uzet od Marea...

Busso - onda ću supruzi objasnit da “evo vidiš,da sam odmah uzel nebi trebal sve one čudne komade zeleza uzimat!(turbine po njezinom”)

Moram priznat da si u potpunosti u pravu.
S godinama mladosti sve vise naginjem veliko benzincu i to još k tome svetogrđe -sa automatskim mjenjačem.

Ali ima i ona stvar igre-poslije svake turbine,mafa,fmica,mapa,injektora dobis konjica dva i gust da bolje ide(ako turbinu dobro nastelaju :) )


Btw - on topic - jučer uvečer mi pala ideja na pamet,podlozil sam westgate(“skratil stangicu a da ju nisam diral”)sa pločicom od 1.5mm. Vratil mapu gdje još maper nije kompenziral kasno boostanje i približil sam se traženim vrijednostima boosta. Dima uopće nisam primjetil.
Prije podlaganja od traženog boosta 3.1bara sam max dogural do 2.75.
Jučer mi se i u nižim maltene poklapalo traženo/stvarno.
Podložit ću sa 2mm pločicom,napravit par logova i kolko se meni čini to bude tu negdje-poslat maperu logove da mi samo na sitno postela mapu do kraja.
Ima i ok dio price - zamjenil sam ic sa cijevima(videl da me kolega koji mi ga prodal pod plug and play ozenil svijetski-nek mu je sa srećom),zamjenil sam 80mm maf poslije tristo km,ispočetka radil usisni dio od kućišta preko mafa do turba i kupil 243injektore jer je  pala i ideja da ovi novi 213 možda nisu ok.
Imam pola Alfe u spavaćoj sobi(sa moje strane odmara :) )

Duga priča i muka/agonija radi dva navoja vijka - a budući da je sve označeno u servisu ne diraš da ne pušiš garanciju dokle ti sam ne veli “pa postelaj malo,normalno je to”

Možda netko drugi zaspara kad procita...

Sad je vrijeme i za meet pa da isprobam busso da vidimo dali kaj propustam ili ću dalje sa Mareom i Igorrom diesel igre..

Ova prva(umjetnička - otvorena u notepadu je prije podlaganja,druga je od jučer)

« Zadnja izmjena: 03-06-2021, 08:13:05 od niko33 »
 

Offline NeoSky

  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 1627
  • Karma: 64
  • Spol: Muški
    • BIH
Odg: Turbo upgrade
« Odgovori #86 u: 03-06-2021, 11:27:25 »
Ovo bi moglo brzo potrgati kvacilo, ali da dobro pukne  na 2000, vjerujem da da...

Mislim da mozda jos malo mozes podesiti, sve ostalo ide u overboost...
When life gives u lemonade, make lemons!!
 

Offline niko33

  • Trade Count: (0)
  • Pripravnik
  • **
  • Postova: 236
  • Karma: 3
  • Spol: Muški
    • varazdin
Odg: Turbo upgrade
« Odgovori #87 u: 03-06-2021, 13:19:01 »
Ovo bi moglo brzo potrgati kvacilo, ali da dobro pukne  na 2000, vjerujem da da...

Mislim da mozda jos malo mozes podesiti, sve ostalo ide u overboost...
Malinicevo pojačana korpa,G95 lamela pune površine i novi zamajac su u ormaru :)
Komplet novi nosači motora su naruceni,čekam dostavu.
A sad je gore DC set sa proširenom lamelom i novi zamajac te skf komplet poluosovine pa se nadam da će izgurat još neko vrijeme.
Poslije nebrojenog maltretiranja mapera,živciranja,dima u svim režimima rada konačno je sve na mjestu-zadimi kod poklapanja na sekundu i to neprimjetno.
Vuče fantasticno - danas sam se još malo poigral oko stangice,sve dotegnul i vise ne diram.
Još da nisam kupil novu gtb veselju nebi bilo kraja :) - nek se nađe i ona u rezervi...
Sad sam napravil log na brzinu - mislim da brže ne može spoolat i da ipak billet igra jer sam gledal logove ekipe koja ima isti setup i malo kasnije boostaju..



Sent from my iPhone using Tapatalk
 

Offline NeoSky

  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 1627
  • Karma: 64
  • Spol: Muški
    • BIH
Odg: Turbo upgrade
« Odgovori #88 u: 03-06-2021, 13:24:25 »
Eh sad dignite Fuel pressure na 1800 bara i da vidis onda veselja... :D

Postepeno dizite da je stabilno i da nema oscilacija...

Kakve su procjene? Na koliko mislite da ste sada ks i nm?
When life gives u lemonade, make lemons!!
 

Offline niko33

  • Trade Count: (0)
  • Pripravnik
  • **
  • Postova: 236
  • Karma: 3
  • Spol: Muški
    • varazdin
Odg: Turbo upgrade
« Odgovori #89 u: 03-06-2021, 13:52:42 »
S tim boostom i količinom/tlakom goriva - oko 250ks/500nm - cim stignem ću do Muhe na valjke.
Ovo sa 1800 nije ni losa ideja - R80 je pumpa i može gurat a injektori su 213 pa trunku vise od 243 trpe.
Sad ću napravit par logova u par dana da potvrdimo rješenje pa ćemo onda dalje :)


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

Offline IgoRR

  • Član Alfa Kluba 7
  • Trade Count: (+3)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 4230
  • Karma: 91
  • Spol: Muški
    • Zagreb
Odg: Turbo upgrade
« Odgovori #90 u: 04-06-2021, 08:57:43 »
koji dio štangice si podešavao?

skraćivao si duljinu štangice ili si stop šaraf podešavao?

drago mi je da je prodisala btw :)
 

Offline niko33

  • Trade Count: (0)
  • Pripravnik
  • **
  • Postova: 236
  • Karma: 3
  • Spol: Muški
    • varazdin
Turbo upgrade
« Odgovori #91 u: 04-06-2021, 09:17:30 »
Stangica aktuatora(odsrafal sam “gljivu” i podlozil između aktuatora i nosača).
Tak mi je najjednostavnije od gore bilo odradit.
Ono kaj je majstor Kimi predlozil - stop vijak produžit je rezultiralo boostom od 3000 okretaja na vise i maximalnim boostom od 2000mb.
U leru polugica stangice nije dodirivala stop vijak!!!
I ne može bit isprika da je to zato jer je turbo sa 2.4 stavljen na 1.9 jer oba koriste iste  ventile turbine i tlak od cca 0,9 bara u leru,tako da je turbina od starta bila nepodesena.
Koštala me samo novog mafa,komplet fmica sa cijevima i nove gtb 2056 :)
Nema veze,bitno da ona sad meni vuče ko zmaj a ne dimi...

I ono “ako vozi ne diraj” živa istina :)
Turbina je kupljena rabljena i nije uopće imala lufta.Poslana je na reparaciju da budem “siguran”


Sent from my iPhone using Tapatalk
« Zadnja izmjena: 04-06-2021, 09:31:22 od niko33 »
 

Offline IgoRR

  • Član Alfa Kluba 7
  • Trade Count: (+3)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 4230
  • Karma: 91
  • Spol: Muški
    • Zagreb
Odg: Turbo upgrade
« Odgovori #92 u: 04-06-2021, 09:42:34 »
e to to :)

skraćivao si zapravo štangicu aktuatora  :ok:

a stop šaraf ako produžavaš, VNT se ne može pravilno (do kraja) zatvoriti i nema boost-a/snage/spool-a  :ok:

sve jasno, sad samo  :drive:
 

Offline NeoSky

  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 1627
  • Karma: 64
  • Spol: Muški
    • BIH
Odg: Turbo upgrade
« Odgovori #93 u: 04-06-2021, 10:06:06 »
S tim boostom i količinom/tlakom goriva - oko 250ks/500nm - cim stignem ću do Muhe na valjke.
Ovo sa 1800 nije ni losa ideja - R80 je pumpa i može gurat a injektori su 213 pa trunku vise od 243 trpe.
Sad ću napravit par logova u par dana da potvrdimo rješenje pa ćemo onda dalje :)


Sent from my iPhone using Tapatalk

Kad to zavrsis i vidis rezultate i ne budes full zadovoljan javi se, ima senzor koji mjeri do 2000  i moze se to isporuciti sa R90 pumpom samo ne sjecam se brojeva... R90 se moze uglaviti sa par sitnih prepravki... Al onda ocekuj dimove strasne i morat ces u nekom momentu ici na custom dizne...
When life gives u lemonade, make lemons!!
 

Offline AnteLo

  • Trade Count: (0)
  • Učim polako
  • Postova: 5
  • Karma: 0
  • Spol: Muški
    • Šibenik
Odg: Turbo upgrade
« Odgovori #94 u: 09-06-2023, 12:54:51 »
Vrime da i ja složim dizela, za dignit 1.9 16v 150ks/103kw na cca 250ks šta bi tribalo?
Auta je lagana pa mi netriba spool na 1800rpm baš, jel bi se dalo dosegnit 250ks bez custom dizna s R80 i gt2260?
 

Offline IgoRR

  • Član Alfa Kluba 7
  • Trade Count: (+3)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 4230
  • Karma: 91
  • Spol: Muški
    • Zagreb
Odg: Turbo upgrade
« Odgovori #95 u: 09-06-2023, 13:58:31 »
stavi sa 2.4 200 konja  (220-230 KS max) ili 210 konja  (230 - 250 KS max) turbo i tjt, najpovoljnije + otvori malo auspuh
 

Offline Boxer

  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 2028
  • Karma: 47
  • Spol: Muški
  • 156 SW 2.4 mjet
    • Čakovec
Odg: Turbo upgrade
« Odgovori #96 u: 09-06-2023, 18:11:28 »
Trebat će mu i veći ic jer neće tvornički ohladiti tu količinu zraka, znam iz iskustva...
Rasprave s budalama nemaju nikakvog smisla, prvo te navuku na svoj nivo a onda dotuku iskustvom.
 

Offline Batina

  • Trade Count: (+5)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 5804
  • Karma: 137
  • Spol: Muški
  • 166 2.4 20v/166 2.0 tb/156 2.5 24v
    • Zagorje, Luka
Odg: Turbo upgrade
« Odgovori #97 u: 09-06-2023, 18:44:02 »
Fmic, dizne i pumpa sa 2.4 147/154kw
Gtb2056 sa 154 kw ili gtb2060vklr i kemijanje sa granom.
Odma racunaj novi dmf + kvacilo kemija, valeo lamela i sachs korpa iako ni to bas nece dugo durat taj moment.
Poluosovine itd u hodu.
Moj savjet odmah i neke gewinde barem st Entry level.
Pletene lajtunge i kvalitetnije plocice ako vec neces na upgrade veličine.

Can a car ever be art? Most experts say no, but they obviously haven't seen the Alfa Romeo.
 

Offline Boxer

  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 2028
  • Karma: 47
  • Spol: Muški
  • 156 SW 2.4 mjet
    • Čakovec
Odg: Turbo upgrade
« Odgovori #98 u: 09-06-2023, 18:57:32 »
Ja sam na 200 konja, poluosovine traju 3 mjeseca ako često poklapaš gas, nosača motora i mjenjača kvalitetnih više nema, mjenjam ih 2x godišnje i tako dalje. Nije baš jednostavno to složiti da traje, motor je najmanji problem. Poluosovine, kvačilo, zamašnjak, nosači motora, gume, ovjes, rok trajanja se skraćuje 70% samo tako a stvarno kvalitetnih dijelova više nema. Poluosovine idu sa stare 156, to se riješi ali i to su izvoženi dijelovi a kvaliteta dostupnih zamjenskih je sve lošija
Rasprave s budalama nemaju nikakvog smisla, prvo te navuku na svoj nivo a onda dotuku iskustvom.
 

Offline PeSti0018

  • Trade Count: (0)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 1076
  • Karma: 28
  • Spol: Muški
    • Benkovac
Odg: Turbo upgrade
« Odgovori #99 u: 09-06-2023, 19:32:52 »
Nesto nevezano za turbo,ali je upravo spomenuto…
di uzimate pletene lajtunge? Ja bi si to stavio na auto uz neke bolje plocice i ulje. Diskovi su veliki al su 2klipna klijesta pa eto cisto malo da poboljsam to sve
Ready To Race
 

Offline IgoRR

  • Član Alfa Kluba 7
  • Trade Count: (+3)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 4230
  • Karma: 91
  • Spol: Muški
    • Zagreb
Odg: Turbo upgrade
« Odgovori #100 u: 09-06-2023, 20:07:40 »
ja čovjeku dao best bang for buck savjet a vi da potroši odmah 3 k€  :tooth :cigara:
 

Offline Nikola_159_ST

  • Član Alfa Kluba 6
  • Trade Count: (0)
  • Sa stažom
  • *
  • Postova: 405
  • Karma: 12
  • Spol: Muški
  • AR159 1.9JTS LPG
    • SPLIT
Odg: Turbo upgrade
« Odgovori #101 u: 09-06-2023, 20:42:34 »
Nesto nevezano za turbo,ali je upravo spomenuto…
di uzimate pletene lajtunge? Ja bi si to stavio na auto uz neke bolje plocice i ulje. Diskovi su veliki al su 2klipna klijesta pa eto cisto malo da poboljsam to sve

Ja naručio u HEL Performance
 

Offline robertsk

  • Član Alfa Kluba 5
  • Trade Count: (0)
  • Sa stažom
  • *
  • Postova: 579
  • Karma: 15
  • Spol: Muški
  • Alfa Romeo 147 1.9 JTD; Alfa Romeo GTV 2.0 TS x2
    • Velika Gorica
Odg: Turbo upgrade
« Odgovori #102 u: 09-06-2023, 20:58:43 »
ja čovjeku dao best bang for buck savjet a vi da potroši odmah 3 k€  :tooth :cigara:
covjek tek dosao i ima 4 posta. kad vidi cifre odmah ce se okrenut i otic s foruma  :smijeh

 

Offline IgoRR

  • Član Alfa Kluba 7
  • Trade Count: (+3)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 4230
  • Karma: 91
  • Spol: Muški
    • Zagreb
Odg: Turbo upgrade
« Odgovori #103 u: 09-06-2023, 21:00:14 »
Mogao sam mu napisat, odi u moju temu i pripremi 15 k€

Malo mjere :)
 

Offline AnteLo

  • Trade Count: (0)
  • Učim polako
  • Postova: 5
  • Karma: 0
  • Spol: Muški
    • Šibenik
Odg: Turbo upgrade
« Odgovori #104 u: 21-06-2023, 13:43:28 »
ne pratim forume puno i ne radi se o alfi. makar iman iskustva

koje su performanse 147 1.9 16v s gtb2056? 402?

za poluosovine ne znam, nek neko pita salu kolko trpe tvorničke poluosovine od punta kek

2 selena na vilici su poliuretan i iman ultra sr amortizere, makar ne radin auto za zavoje, to već imam.

dmf otpada iz igre jer je kod mene setup od td100