Znam da tražim nemoguće...i da to neću dobiti.
Gledam kako se što više tome približiti :hehe:
Bio bih zadovoljan da potegne od 1750 al očito ni to neće biti moguće
To me muči u nepreglednim križanjima kad moram šaltat u prvu
Ovo kemijanje (razmatranje hibrida GT1752 ili GTB1752) je s ciljem da se zadrži ovo što jest, eventualno da krene 100-tinjak o/min ranije, a da može bez naprezanja napuhat dovoljno za oko 200 KS što još (relativno sigurno) mogu napumpat injektori i što uz malo pažnje može izdržat mjenjač.
Malo mi je zastrašujuće vozit se mapom koja je vrlo blizu limitu
Sve što sam probao i pročitao, a i kako si i sam napisao, govori mi sljedeće:
Do oko 380 Nm i oko 185 KS se, ako je mapa dobro odrađena i nema pikova može vozit/gazit i sa serijskim kvačilom i turbinom. Ako mapa nije glatka razvalit će kvačilo i s ovim vrijednostima.
Za više od toga i do oko 400-tinjak Nm te oko 190 KS može i sve serijsko al uz pažnju pa bi za bezbrižnu vožnju trebalo stavit jače kvačilo.
Za više od toga (>200KS) treba i veća turbina, bolji IC i hlađenje ulja u mjenjaču ako se taj moment i snaga žele koristit više od ponekad.
Zato gledam da nakon kvačila, koje ionako dolazi na red iduće godine, možda malo unaprijedim punjenje zraka jer ionako mislim dat turbinu bar na čišćenje. Ne treba mi više od 200 KS, ali volim se osjećat relativno sigurno
:
EDIT: Gledam i mali hibrid koji bi ranije pumpao al onda mogu zaboravit više od cca 170 KS
:
Sve u svemu, sad razmatram mogućnosti hibridizacije. Imam vremena do ljeta
:
Hvala na savjetima
Zagnjavit ću te još koji put
: