12-06-2025, 14:57:03

Autor Tema: Turbo upgrade  (Posjeta: 36363 vremena)

0 Èlanova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline Surovi

  • Trade Count: (0)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 884
  • Karma: 13
  • Spol: Mu¹ki
  • Alfa Romeo Croma 1.9 JTD 16V
    • Zagreb
Turbo upgrade
« u: 27-08-2015, 19:48:49 »
Pozdrav!
Postoji li negdje teme o tubinama za 1,9 jtd?

Zanima me koje sve idu gore, odnosno koje je preporuèljivo staviti i kojom se ¹to dobije u odnosu na serijsku (1,9 jtdm 16v 110 kW).
Zanima me, naravno, i ¹to se izgubi stavljanjem tih turbina ::)
« Zadnja izmjena: 27-08-2015, 19:51:29 od Surovi »
 

Offline danko0013

  • Èlan Alfa Kluba 11
  • Trade Count: (+7)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 21239
  • Karma: 366
  • Spol: Mu¹ki
  • GT 1600 Junior X2 Berlina 1750
    • Bjelovar
    • AutoServisJunior
Odg: Turbo upgrade
« Odgovori #1 u: 27-08-2015, 19:57:07 »
Pozdrav!
Postoji li negdje teme o tubinama za 1,9 jtd?

Zanima me koje sve idu gore, odnosno koje je preporuèljivo staviti i kojom se ¹to dobije u odnosu na serijsku (1,9 jtdm 16v 110 kW).
Zanima me, naravno, i ¹to se izgubi stavljanjem tih turbina ::)
Nema tema ali veæi turbo veæa rupa

2056 bi bio sasvim ok

Poslano sa mog HTC One_M8 koristeæi Tapatalk

Nije bolest sve ¹to boli
 

Offline Sale

  • Trade Count: (+1)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 700
  • Karma: 26
  • Spol: Mu¹ki
  • Punto JTD 330, Civic, A6 3.0TDI
    • Zagreb
    • FB: Auto Evolution
Odg: Turbo upgrade
« Odgovori #2 u: 27-08-2015, 20:02:48 »
Pozdrav!
Postoji li negdje teme o tubinama za 1,9 jtd?

Zanima me koje sve idu gore, odnosno koje je preporuèljivo staviti i kojom se ¹to dobije u odnosu na serijsku (1,9 jtdm 16v 110 kW).
Zanima me, naravno, i ¹to se izgubi stavljanjem tih turbina ::)
Hibrid i 20% vise zraka, malo tokarenja i jos vise, to ispadne po 300-400 eura i izgleda stock izvana, nema gubitaka, al na 16v ide dobro i 2056, w2256, 2260, sve se da slozit... Al kvacilo ti je i sad na kraju sa 194 ks, pa intercooler, map, cujevi, auspuh....
13.09@402m - powered by Auto Evolution
www.facebook.com/autoevolutionhr
 

Offline Surovi

  • Trade Count: (0)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 884
  • Karma: 13
  • Spol: Mu¹ki
  • Alfa Romeo Croma 1.9 JTD 16V
    • Zagreb
Odg: Turbo upgrade
« Odgovori #3 u: 27-08-2015, 20:45:48 »
Nebih vi¹e od 200 konjiæa, al se bojim da æe ova brzo prdnut pa...da se pripremim  :tooth:
Fuæka ko vlak u snijegu  :funny:
Ok, fuæka ona oduvijek ali...
Ja bih neku koja ranije puni i da se ne napre¾e pretjerano s tlakom dovoljnim za 200 KS   :tooth:
Kavu bum si sam skuhal   :hehe:

Kvaèilo æe svakako iæi prije  :roll:

EDIT: Koliko je napregnuta ova serijska? Nisam tip koji na prvu vjeruje prièama, ali sve uzimam u razmatranje  ::)
Sale, kakva je to hibridna? Link?
« Zadnja izmjena: 27-08-2015, 20:58:35 od Surovi »
 

Offline danko0013

  • Èlan Alfa Kluba 11
  • Trade Count: (+7)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 21239
  • Karma: 366
  • Spol: Mu¹ki
  • GT 1600 Junior X2 Berlina 1750
    • Bjelovar
    • AutoServisJunior
Odg: Turbo upgrade
« Odgovori #4 u: 27-08-2015, 21:42:58 »
Nebih vi¹e od 200 konjiæa, al se bojim da æe ova brzo prdnut pa...da se pripremim  :tooth:
Fuæka ko vlak u snijegu  :funny:
Ok, fuæka ona oduvijek ali...
Ja bih neku koja ranije puni i da se ne napre¾e pretjerano s tlakom dovoljnim za 200 KS   :tooth:
Kavu bum si sam skuhal   :hehe:

Kvaèilo æe svakako iæi prije  :roll:

EDIT: Koliko je napregnuta ova serijska? Nisam tip koji na prvu vjeruje prièama, ali sve uzimam u razmatranje  ::)
Sale, kakva je to hibridna? Link?
Ma nabavis jo¹ jednu orginal sjebanu i da¹ od nje hibrid napraviti 1752 mislim da je oznaka i to ti je 200ks ko metak

Ako ima¹ m32 mjenjaè najebao si nema ¹anse da dr¾i serijala

Poslano sa mog HTC One_M8 koristeæi Tapatalk

Nije bolest sve ¹to boli
 

Offline Surovi

  • Trade Count: (0)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 884
  • Karma: 13
  • Spol: Mu¹ki
  • Alfa Romeo Croma 1.9 JTD 16V
    • Zagreb
Odg: Turbo upgrade
« Odgovori #5 u: 27-08-2015, 22:15:01 »
Takva bi trebala gurat veæ od 1750 o/min i jaèe punit ili samo jaèe punit?
Meni bi pasala neka koja poène ranije punit i mo¾e dat ovoliko koliko da i ova sad . . .ali bez straha  :funny:

©to to radi mjenjaèu?
Riknut æe M32 s vi¹e od 170 KS?
Kako je to moguæe rije¹iti?

 

Offline Batina

  • Trade Count: (+5)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 5824
  • Karma: 137
  • Spol: Mu¹ki
  • 166 2.4 20v/166 2.0 tb/156 2.5 24v
    • Zagorje, Luka
Odg: Turbo upgrade
« Odgovori #6 u: 28-08-2015, 11:11:28 »
ranije ti puni gtb1752v gt1752v ce ti punit isto ko i tvoj samo vise i duze nesto.
navodno je gtb1852v super kombinacija za svaki dan i 200ks.
Can a car ever be art? Most experts say no, but they obviously haven't seen the Alfa Romeo.
 

Offline Surovi

  • Trade Count: (0)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 884
  • Karma: 13
  • Spol: Mu¹ki
  • Alfa Romeo Croma 1.9 JTD 16V
    • Zagreb
Odg: Turbo upgrade
« Odgovori #7 u: 07-09-2015, 13:20:25 »
Eto mene opet  :tooth:

Prona¹ao sam neke podatke o donjim granicama za turbine koje me zanimaju.

Turbo            Full boost   Max power

GT1749            1900 RPM           200KS
GTB1756           2000 RPM           230 KS
GTB2056           2300 RPM    260 KS
Hybrid 1756    2200 RPM           220 KS

Zbog onog ¹to me zanima ispada da mi je najbolje dr¾at se standardne turbine ili eventualno GTB1756.
Ne mogu naæ podatke za GTB1752 ili Gt1752 Hybrid.
Dal bi one trebale poèet punit prije 1756 GTB ili hybrida?

EDIT: Izgleda da je za GTB 1756 Full boost na 2600.
« Zadnja izmjena: 07-09-2015, 13:49:54 od Surovi »
 

Offline alfa166tuner

  • Trade Count: (+8)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 918
  • Karma: 35
  • Spol: Mu¹ki
  • ECU freak
    • Zagreb
Odg: Turbo upgrade
« Odgovori #8 u: 07-09-2015, 17:17:35 »
Pa ima onaj na octaviji 1756 i 257ks na dyno mjereno. Al dimi ko lokomotiva, znaci da je 220 realno bez dima

Sent from my SM-G920F using Tapatalk

 

Offline Surovi

  • Trade Count: (0)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 884
  • Karma: 13
  • Spol: Mu¹ki
  • Alfa Romeo Croma 1.9 JTD 16V
    • Zagreb
Odg: Turbo upgrade
« Odgovori #9 u: 07-09-2015, 18:15:46 »
Istina, idu one gore, bez problema, al mene brine donji dio   :tooth:
I ovo ¹to sad imam mi je malo prekasno...jedva za probavit  :roll:
Pro¹la je bila manja, a i PD je ¾ivlji pa me ovo ¾ivcira :tooth: Toliko da bih najradije ubacio 1549 hybrid  :roll:
.
.
.
Mo¾da hybrid ove Gt1749MV na 1752 kad ova doðe na red za servis ili GTB1752 ako ima koja da ne tra¾i veliki zahvat.
To bi trebalo ostavit slièan donji prag kao ova sada i dat sigurnih 200 KS za miran san  :hap:
Za sad, bar do ljeta, ostaje ova...ak ne crkne  :Crazy
Ipak, razmi¹ljam o boljem hlaðenju da se i ova malo rastereti, a kolièina kisika ostane ista.
 

Offline Sale

  • Trade Count: (+1)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 700
  • Karma: 26
  • Spol: Mu¹ki
  • Punto JTD 330, Civic, A6 3.0TDI
    • Zagreb
    • FB: Auto Evolution
Odg: Turbo upgrade
« Odgovori #10 u: 07-09-2015, 20:09:02 »
ti trazis nemogucu misiju, ak hoces spool na 1500 uzmi gt15 s punta 80, al onda zaboravi 200 ks, ak hoces snagu zaboravi spool, pa cak i sa svim cudima tehnologije i varijabli ti trazis nemoguce, gtb bolje spoolaju, al ne na 1500 kak ti hoces, a i turbo rupa je ionako 1 sekunda dodatne nade za ove sa n/a ;)
ja turbo rupu ne osjetim previse jer imam lagan auto, pa ni 2262 nema rupe nego vuce, al zato sto je to 1050 kg, a ne 1800, tamo ce sve bit mrtvo nisko
13.09@402m - powered by Auto Evolution
www.facebook.com/autoevolutionhr
 

Offline Surovi

  • Trade Count: (0)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 884
  • Karma: 13
  • Spol: Mu¹ki
  • Alfa Romeo Croma 1.9 JTD 16V
    • Zagreb
Odg: Turbo upgrade
« Odgovori #11 u: 07-09-2015, 20:47:33 »
Znam da  tra¾im nemoguæe...i da to neæu dobiti.
Gledam kako se ¹to vi¹e tome pribli¾iti  :hehe:
Bio bih zadovoljan da potegne od 1750 al oèito ni to neæe biti moguæe     :roll:
To me muèi u nepreglednim kri¾anjima kad moram ¹altat u prvu  :Angry1:

Ovo kemijanje (razmatranje hibrida GT1752 ili GTB1752) je s ciljem da se zadr¾i ovo ¹to jest, eventualno da krene 100-tinjak o/min ranije, a da mo¾e bez naprezanja napuhat dovoljno za oko 200 KS ¹to jo¹ (relativno sigurno) mogu napumpat injektori i ¹to uz malo pa¾nje mo¾e izdr¾at mjenjaè.
Malo mi je zastra¹ujuæe vozit se mapom koja je vrlo blizu limitu  :Crazy

Sve ¹to sam probao i proèitao, a i kako si i sam napisao, govori mi sljedeæe:

Do oko 380 Nm i oko 185 KS se, ako je mapa dobro odraðena i nema pikova mo¾e vozit/gazit i sa serijskim kvaèilom i turbinom. Ako mapa nije glatka razvalit æe kvaèilo i s ovim vrijednostima.
Za vi¹e od toga i do oko 400-tinjak Nm te oko 190 KS mo¾e i sve serijsko al uz pa¾nju pa bi za bezbri¾nu vo¾nju trebalo stavit jaèe kvaèilo.
Za vi¹e od toga (>200KS) treba i veæa turbina, bolji IC i hlaðenje ulja u mjenjaèu ako se taj moment i snaga ¾ele koristit vi¹e od ponekad.

Zato gledam da nakon kvaèila, koje ionako dolazi na red iduæe godine, mo¾da malo unaprijedim punjenje zraka jer ionako mislim dat turbinu bar na èi¹æenje. Ne treba mi vi¹e od 200 KS, ali volim se osjeæat relativno sigurno  :tooth:

EDIT: Gledam i mali hibrid koji bi ranije pumpao al onda mogu zaboravit vi¹e od cca 170 KS   :?:

Sve u svemu, sad razmatram moguænosti hibridizacije. Imam vremena do ljeta  :funny:

Hvala na savjetima  :ok: Zagnjavit æu te jo¹ koji put  :tooth:
« Zadnja izmjena: 07-09-2015, 21:05:33 od Surovi »
 

Offline Surovi

  • Trade Count: (0)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 884
  • Karma: 13
  • Spol: Mu¹ki
  • Alfa Romeo Croma 1.9 JTD 16V
    • Zagreb
Odg: Turbo upgrade
« Odgovori #12 u: 07-09-2015, 22:10:33 »
Jo¹ jedna za razmatranje...na papiru izgleda dobro, na slici...izgledakao "ko bu to pripasal"   :hehe:

https://garrett.honeywell.com/product-search/?view=detail&id=5417

Turbina s 2.0 jtdm.
Kreæe rano, puni dobro....

Toliko od mene do Bo¾iæa.
 

Offline Sale

  • Trade Count: (+1)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 700
  • Karma: 26
  • Spol: Mu¹ki
  • Punto JTD 330, Civic, A6 3.0TDI
    • Zagreb
    • FB: Auto Evolution
Odg: Turbo upgrade
« Odgovori #13 u: 07-09-2015, 22:34:31 »
Jo¹ jedna za razmatranje...na papiru izgleda dobro, na slici...izgledakao "ko bu to pripasal"   :hehe:

https://garrett.honeywell.com/product-search/?view=detail&id=5417

Turbina s 2.0 jtdm.
Kreæe rano, puni dobro....

Toliko od mene do Bo¾iæa.
to ti je mozda i jedino rijesenje, jako dobar turbo, al bi na njega trebalo samo stavit billed kompresor i to je to
13.09@402m - powered by Auto Evolution
www.facebook.com/autoevolutionhr
 

Offline danko0013

  • Èlan Alfa Kluba 11
  • Trade Count: (+7)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 21239
  • Karma: 366
  • Spol: Mu¹ki
  • GT 1600 Junior X2 Berlina 1750
    • Bjelovar
    • AutoServisJunior
Odg: Turbo upgrade
« Odgovori #14 u: 07-09-2015, 22:52:47 »
Po¹to je moja 159 isto prasica ako ide¹ kad put bjelovara javi se pa te provozam da vidi¹ kolika je rupa

Poslano sa mog HTC One_M8 koristeæi Tapatalk

Nije bolest sve ¹to boli
 

Offline Surovi

  • Trade Count: (0)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 884
  • Karma: 13
  • Spol: Mu¹ki
  • Alfa Romeo Croma 1.9 JTD 16V
    • Zagreb
Odg: Turbo upgrade
« Odgovori #15 u: 07-09-2015, 22:59:59 »
Hvala obojici  :ok:
Vidimo se  :hap:
 

Offline Surovi

  • Trade Count: (0)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 884
  • Karma: 13
  • Spol: Mu¹ki
  • Alfa Romeo Croma 1.9 JTD 16V
    • Zagreb
Odg: Turbo upgrade
« Odgovori #16 u: 23-09-2015, 11:53:46 »
Ima li Fiat/Alfa ovakav sistem?

http://www.saab-tuners.com/trionic-7-turbo-stable-throttle-response-mod

Kolko sam pohvatao to bi trebala bit veza izmeðu regulacije rada EGR-a i turba.
Kad se to premosti/odvoji, dobije se br¾i odziv turbine.
 

Offline alfa166tuner

  • Trade Count: (+8)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 918
  • Karma: 35
  • Spol: Mu¹ki
  • ECU freak
    • Zagreb
Odg: Turbo upgrade
« Odgovori #17 u: 23-09-2015, 12:47:40 »
to je turbo benzinac, bez vnt
 

Offline Surovi

  • Trade Count: (0)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 884
  • Karma: 13
  • Spol: Mu¹ki
  • Alfa Romeo Croma 1.9 JTD 16V
    • Zagreb
Odg: Turbo upgrade
« Odgovori #18 u: 23-09-2015, 12:50:40 »
Aha.
Hvala!
Bum pregledal crevca da vidim jel se i kod nas da skratit put  :funny:
 

Offline AriVatanen

  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 1700
  • Karma: 41
  • Spol: Mu¹ki
  • Audi Q5 2.0 tdi Quattro
    • Osijek
Odg: Turbo upgrade
« Odgovori #19 u: 13-04-2016, 06:26:48 »
Napravljen turbo upgrade moje 1749 Garett,  preko Rolly-a . Uskoro æemo sve poslo¾iti.   :love:

Ka¾e da æe pri istom pritisku dati 20% vi¹e zraka. ©to to konkretno znaèi za snagu, koliko se mo¾e podiæi sa 20% vi¹e zraka?

Pro¹ireno je i kuæi¹te i s jedne strane vidim 6 krilaca, a s druge 9. Jel tako i na serijali?

Ako netko zna, ¹to znaèi ovaj graf koji sam dobio s turbinom?
 

Offline SS

  • Trade Count: (+14)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 2757
  • Karma: 37
  • Spol: Mu¹ki
  • AR 156 SW 2.4 JTDm 20V
    • Zagreb
Odg: Turbo upgrade
« Odgovori #20 u: 13-04-2016, 06:45:11 »
Graf ti pokazuje koliki volumen zraka u m3 moze trubina napuhat u jedinici vremena (1 h)


Sent from my ajfon
Nakon prve ide druga...
 

Offline Sale

  • Trade Count: (+1)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 700
  • Karma: 26
  • Spol: Mu¹ki
  • Punto JTD 330, Civic, A6 3.0TDI
    • Zagreb
    • FB: Auto Evolution
Odg: Turbo upgrade
« Odgovori #21 u: 13-04-2016, 16:48:03 »
Napravljen turbo upgrade moje 1749 Garett,  preko Rolly-a . Uskoro æemo sve poslo¾iti.   :love:

Ka¾e da æe pri istom pritisku dati 20% vi¹e zraka. ©to to konkretno znaèi za snagu, koliko se mo¾e podiæi sa 20% vi¹e zraka?

Pro¹ireno je i kuæi¹te i s jedne strane vidim 6 krilaca, a s druge 9. Jel tako i na serijali?

Ako netko zna, ¹to znaèi ovaj graf koji sam dobio s turbinom?
Ispusno kuciste se ne dira vecinom, a.usisno je potokareno da stane 52 kompresor vjerojatno, sto ce malo narusit spool, ali povrcat snagu, vjerojatno imas i extended tip, al ne znas koliko...
20% vise zraka na istim okretajima turbine znaci da mozes smanjit okretaje sa 120 t na 100 t da ostane ista snaga i produzi se izdrzljivost,ili okretaji ostanu isti ali mozes dizat snagu sa istom trajnoscu turba u teoriji (praksa je nesto drugo)

Takav hibrid na 16v bi s lakocom trebao gurat 200 ks, a i vise ali kratkotrajnije
13.09@402m - powered by Auto Evolution
www.facebook.com/autoevolutionhr
 

Offline AriVatanen

  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 1700
  • Karma: 41
  • Spol: Mu¹ki
  • Audi Q5 2.0 tdi Quattro
    • Osijek
Odg: Turbo upgrade
« Odgovori #22 u: 13-04-2016, 17:06:15 »
Ispusno kuciste se ne dira vecinom, a.usisno je potokareno da stane 52 kompresor vjerojatno, sto ce malo narusit spool, ali povrcat snagu, vjerojatno imas i extended tip, al ne znas koliko...
20% vise zraka na istim okretajima turbine znaci da mozes smanjit okretaje sa 120 t na 100 t da ostane ista snaga i produzi se izdrzljivost,ili okretaji ostanu isti ali mozes dizat snagu sa istom trajnoscu turba u teoriji (praksa je nesto drugo)

Takav hibrid na 16v bi s lakocom trebao gurat 200 ks, a i vise ali kratkotrajnije

 :thanks
Valjda ce Toni znati ocitati parametre turbine....nisam bas sve shvatio oko one dvije varijante povecanja snage, ali max. bih isao do 190-200 ks.

Zna li netko koliko pera ima serijska 1749 turbina?
 

Offline Sale

  • Trade Count: (+1)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 700
  • Karma: 26
  • Spol: Mu¹ki
  • Punto JTD 330, Civic, A6 3.0TDI
    • Zagreb
    • FB: Auto Evolution
Odg: Turbo upgrade
« Odgovori #23 u: 13-04-2016, 18:35:04 »
:thanks
Valjda ce Toni znati ocitati parametre turbine....nisam bas sve shvatio oko one dvije varijante povecanja snage, ali max. bih isao do 190-200 ks.

Zna li netko koliko pera ima serijska 1749 turbina?
Toniju je to ko vodu pit ;)   (slozio je hibrid sa 13 mm vecim kompresorom (ovo je 2-3 mm), tj potpuno drugom turbinom, a s ovom orginal je nikakav problem :)
Za 200 ks ne brini, ali ako nemas protocniji intercooler, nabavi ga
13.09@402m - powered by Auto Evolution
www.facebook.com/autoevolutionhr
 

Offline AriVatanen

  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 1700
  • Karma: 41
  • Spol: Mu¹ki
  • Audi Q5 2.0 tdi Quattro
    • Osijek
Odg: Turbo upgrade
« Odgovori #24 u: 13-04-2016, 18:47:37 »
Od Viktora sam nabavio DP umjesto 1. katalizatora da bolje hladi turbinu. Jel to IC? :?
 

Offline IvanGT

  • Administrator
  • Trade Count: (+2)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 5979
  • Karma: 70
  • Spol: Mu¹ki
  • - -
    • Zagreb
Odg: Turbo upgrade
« Odgovori #25 u: 13-04-2016, 18:50:52 »
Od Viktora sam nabavio DP umjesto 1. katalizatora da bolje hladi turbinu. Jel to IC? :?

Ne, to ti je downPipe.. IC je Intercooler naprijed, nije lo¹e ga imat, malo veæi i protoèniji, iako za
tu snagu nije neophodno.. s njim dobije¹ hladniji zrak u motor i jo¹ rastereti turbinu jer je protoèniji
pa lak¹e zrak prolazi...
 

Offline AriVatanen

  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 1700
  • Karma: 41
  • Spol: Mu¹ki
  • Audi Q5 2.0 tdi Quattro
    • Osijek
Odg: Turbo upgrade
« Odgovori #26 u: 13-04-2016, 19:38:44 »
Ne, to ti je downPipe.. IC je Intercooler naprijed, nije lo¹e ga imat, malo veæi i protoèniji, iako za
tu snagu nije neophodno.. s njim dobije¹ hladniji zrak u motor i jo¹ rastereti turbinu jer je protoèniji
pa lak¹e zrak prolazi...

Mislim da imam IC?? Sad jel treba veci za 25% povecanja snage ne znam.....
 

Offline IvanGT

  • Administrator
  • Trade Count: (+2)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 5979
  • Karma: 70
  • Spol: Mu¹ki
  • - -
    • Zagreb
Odg: Turbo upgrade
« Odgovori #27 u: 13-04-2016, 19:42:25 »
Naravno da ima¹, svaki turbo auto ima da ohladi zrak od turba do motora...
ne treba ti veæi/protoèniji al nije lo¹e slo¾it i to...
 

Offline danko0013

  • Èlan Alfa Kluba 11
  • Trade Count: (+7)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 21239
  • Karma: 366
  • Spol: Mu¹ki
  • GT 1600 Junior X2 Berlina 1750
    • Bjelovar
    • AutoServisJunior
Odg: Turbo upgrade
« Odgovori #28 u: 13-04-2016, 20:06:42 »
Mislim da imam IC?? Sad jel treba veci za 25% povecanja snage ne znam.....
Isti je kataloski broj i fizicki ic na 1.9 i 2.4 dakle ako je njima dosta za 195ks i tebi je

Poslano sa mog SM-N910C koristeæi Tapatalk

Nije bolest sve ¹to boli
 

Offline ivan149

  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 2807
  • Karma: 112
  • Spol: Mu¹ki
  • 159 2,4, 159 2,4sw gtv 3.0 V6 turbo
    • BiH
Odg: Turbo upgrade
« Odgovori #29 u: 13-04-2016, 20:13:18 »
Isti je kataloski broj i fizicki ic na 1.9 i 2.4 dakle ako je njima dosta za 195ks i tebi je

Poslano sa mog SM-N910C koristeæi Tapatalk
jedan off nismo vise na 170 dosli smo do 195  :clap: :clap:
ontop pogledaj kod mene u temi utrpani FMIC 76mm core
#drobipare