20-08-2019, 07:47:16

Autor Tema: TD / JTD / JTDm motori  (Posjeta: 310751 vremena)

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline Cipe14

  • Trade Count: (0)
  • Na probi
  • *
  • Postova: 94
  • Karma: 2
  • Spol: Muški
  • 159 1.9 jtdm
    • Našice
Dizne 159tka
« Odgovori #3500 u: 22-05-2019, 11:56:49 »


ovako mi izbacije dostupanja.... jel da se trudim cistit onim aditivima ili je ovo zrelo za reparaciju??? pogotovo 1. i 4.
 

Offline krk4n

  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 1786
  • Karma: 49
  • Spol: Muški
  • 159 tka
    • Zagreb
Odg: TD / JTD / JTDm motori
« Odgovori #3501 u: 22-05-2019, 12:50:39 »
Koma dizne
 

Offline ivan149

  • Član Alfa Kluba 5
  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 2397
  • Karma: 106
  • Spol: Muški
  • 159 2,4
    • BiH
Odg: TD / JTD / JTDm motori
« Odgovori #3502 u: 22-05-2019, 13:53:19 »
Maf je original star 4g,moguće ali mislim da nebi trebao tako brzo praviti probleme,turbo ima 40ak tkm tako da se nadam da nije ni do njega  :D boost leak sam tražio i ne nađem ali bi i dimila da fali zraka

Osjećaj je kao da spoola na istim okretajima kao i prije,kad pustim gas osjetim i čujem da rastereti turbo,ali kao da mu ne da gorivo
Da nije geometrija stigla lopatice, jel ti napuni full boost,
Mada ipak pregledaj crijeva i ventile

Sent from my CLT-L29 using Tapatalk

 

Offline sale 75

  • Trade Count: (+4)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 7378
  • Karma: 242
  • Spol: Muški
  • 156 JTDm Q2
    • aljmaš
Odg: TD / JTD / JTDm motori
« Odgovori #3503 u: 22-05-2019, 15:11:31 »
Po dijagnostici svi parametri su tip top,probao sam svejedno promjeniti ventil od turba i map ali ništa se nije promijenilo,varijabla radi super i ne zapinje,vozam se tako zadnjih par dana i prvi puta otkad imam alfu sam imao potrošnju preko 8l  :D

Napuni ful boost,preko 2500 leti kao i prije
 

Offline Cipe14

  • Trade Count: (0)
  • Na probi
  • *
  • Postova: 94
  • Karma: 2
  • Spol: Muški
  • 159 1.9 jtdm
    • Našice
Odg: TD / JTD / JTDm motori
« Odgovori #3504 u: 23-05-2019, 09:37:14 »
Koma dizne

a to vidim  :D ...ali niti dimi niti bilo kakav ocigledan simptom... nekad malo teze upali, al svako 20-to paljenje
 

Offline pave1

  • Koordinator
  • Trade Count: (0)
  • Sa stažom
  • *
  • Postova: 514
  • Karma: 50
  • Spol: Muški
    • Split
Odg: TD / JTD / JTDm motori
« Odgovori #3505 u: 23-05-2019, 10:24:17 »
Jel tko stavlja jace dizne na 2.4 110kw? trenutno su 119ce  :what: :what:
 

Offline Batina

  • Član Alfa Kluba 3
  • Trade Count: (+5)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 5147
  • Karma: 117
  • Spol: Muški
  • 166 2.4 20v/166 2.0 tb/156 2.5 24v
    • Zagorje, Luka
Odg: TD / JTD / JTDm motori
« Odgovori #3506 u: 23-05-2019, 10:42:02 »
Bas i nesto jace nema za taj motor.
Mozes dizat tlak il radit custom.
Al drze te dizne u petaku 250ks
Can a car ever be art? Most experts say no, but they obviously haven't seen the Alfa Romeo.
 

Offline pave1

  • Koordinator
  • Trade Count: (0)
  • Sa stažom
  • *
  • Postova: 514
  • Karma: 50
  • Spol: Muški
    • Split
Odg: TD / JTD / JTDm motori
« Odgovori #3507 u: 23-05-2019, 11:43:31 »
 :thanks
 

Offline mamca3

  • Trade Count: (0)
  • Učim polako
  • Postova: 4
  • Karma: 0
  • Spol: Muški
    • Bregana
Odg: TD / JTD / JTDm motori
« Odgovori #3508 u: 18-06-2019, 23:11:38 »
Pozdrav u pitanju je 147 sa 1.9 jtdm 16v 110 kw motorom iz 2007.Auto jako dugo vergla nebitno topal ili hladan. Auto svaki put vergla barem 15 sec.Mjenjao sam akumulator ,zablindirao egr,sve dizne ispitane kod purica i ispravne su.Na dijagnostici su svi pritisci goriva dobri i nema greske osim dpfa koji je valjda izvaden jer je auspuh crn.Jos jedino sumjam u kompresiju pa me zanima kolika mora biti.Auto ima 162000km.
 

Offline Batina

  • Član Alfa Kluba 3
  • Trade Count: (+5)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 5147
  • Karma: 117
  • Spol: Muški
  • 166 2.4 20v/166 2.0 tb/156 2.5 24v
    • Zagorje, Luka
Odg: TD / JTD / JTDm motori
« Odgovori #3509 u: 21-06-2019, 18:16:42 »
Anlaser, senzor bregaste, Cr pumpa, dobavna pumpa, regulator tlaka.
Can a car ever be art? Most experts say no, but they obviously haven't seen the Alfa Romeo.
 

Offline mamca3

  • Trade Count: (0)
  • Učim polako
  • Postova: 4
  • Karma: 0
  • Spol: Muški
    • Bregana
Odg: TD / JTD / JTDm motori
« Odgovori #3510 u: 21-06-2019, 23:22:47 »
auto po dijagnostici ima dosta okretaja kod verglanja tako da mislim da nije do anlasera,svi pritisci goriva su dobri....Jedino me muci sto auto dosta klikce mislio sam da se to cuju dizne ali one su ispravne pa se mozda cuju hidropodizaci.
 

Offline sale 75

  • Trade Count: (+4)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 7378
  • Karma: 242
  • Spol: Muški
  • 156 JTDm Q2
    • aljmaš
Odg: TD / JTD / JTDm motori
« Odgovori #3511 u: 22-07-2019, 22:25:01 »
Imam problem,moja zvjerka se pretvorila u SDIa,jtdm 16v sa GTB2056v,prije je spool bio na 1800 okretaja i na tim okretajima je krenula vrtiti u drugoj nekad i u trećoj koliko je naglo dolazio boost,sada krene spoolati na 2600 i boost dolazi polako,varijabla ne šteka,probao sam i drugi ventil od turba nije ni do njega,na 2000 u 6. Samo 10 posto gasa radi nešto ostalih 90 posto ništa se ne događa,niti mjenja zvuk niti dimi itd. Kada pređe 2600 krene vući istom snagom kao i inače samo linearnije,skoro kao benzinac  :what:

Nema EGRa,katalizatora,dpfa i sve ostalo što se da izbaciti

Spojio sam napokon na pravu dijagnostiku i vozao se pola sata i gledao parametre,regulator na CR pumpi ima područje rada cca 20%,dok na 20v koju sam spojio da usporedim ima nekih 50%,normalno od 10kom koje imam ne odgovara ni jedan jer je moja 2006g i ima isti kao 159

Ako i to promjenim i nije ni do toga imam alfu za prodati,dajem jeftino  :D



 

Offline dgas

  • Trade Count: (0)
  • Sa stažom
  • ***
  • Postova: 590
  • Karma: 7
  • Spol: Muški
    • Vinkovci
Odg: TD / JTD / JTDm motori
« Odgovori #3512 u: 23-07-2019, 08:44:22 »
Spojio sam napokon na pravu dijagnostiku i vozao se pola sata i gledao parametre,regulator na CR pumpi ima područje rada cca 20%,dok na 20v koju sam spojio da usporedim ima nekih 50%,normalno od 10kom koje imam ne odgovara ni jedan jer je moja 2006g i ima isti kao 159

Ako i to promjenim i nije ni do toga imam alfu za prodati,dajem jeftino  :D

Javi obavezno ako što riješiš jer mi prijatelj ima identičan problem na 159-ki i pregledano je većinom sve a auto je mrtav do nekih 2500okr, kasnije vuče ali isto tako linearno baš kao atmosferac...
 

Offline sale 75

  • Trade Count: (+4)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 7378
  • Karma: 242
  • Spol: Muški
  • 156 JTDm Q2
    • aljmaš
Odg: TD / JTD / JTDm motori
« Odgovori #3513 u: 23-07-2019, 10:13:47 »
Danas bi trebao doći drugi regulator pa napišem jel ima kakve promjene   
 

Offline sale 75

  • Trade Count: (+4)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 7378
  • Karma: 242
  • Spol: Muški
  • 156 JTDm Q2
    • aljmaš
Odg: TD / JTD / JTDm motori
« Odgovori #3514 u: 23-07-2019, 21:58:54 »
Nije do regulatora,dosad promijenjeno:
Dizne,maf,map,predpumpa,senzor radilice,senzor bregaste,regulator tlaka i vjerovatno sam još par stvari zaboravio  :D
 

Offline Batina

  • Član Alfa Kluba 3
  • Trade Count: (+5)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 5147
  • Karma: 117
  • Spol: Muški
  • 166 2.4 20v/166 2.0 tb/156 2.5 24v
    • Zagorje, Luka
Odg: TD / JTD / JTDm motori
« Odgovori #3515 u: 24-07-2019, 01:15:38 »
Jesi mjerio kompresiju.?
Can a car ever be art? Most experts say no, but they obviously haven't seen the Alfa Romeo.
 

Offline dgas

  • Trade Count: (0)
  • Sa stažom
  • ***
  • Postova: 590
  • Karma: 7
  • Spol: Muški
    • Vinkovci
Odg: TD / JTD / JTDm motori
« Odgovori #3516 u: 24-07-2019, 06:05:28 »
Može li biti uzrok tome reparirana turbina tj. da je krivo podešena ili nešto, u servisu su pregledali cijeli auto i parametre kažu da je uzrok 99% turbina kao VGT... skinuta je i ponovno pregledana jer je još pod garancijom i po njima je turbo ok pa sad nađi problem... jedino što sam primjetio da pritisak na satu nikad ne zakuca do kraja na 1,6 već je max uvijek nešto ispod
 

Offline sale 75

  • Trade Count: (+4)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 7378
  • Karma: 242
  • Spol: Muški
  • 156 JTDm Q2
    • aljmaš
Odg: TD / JTD / JTDm motori
« Odgovori #3517 u: 24-07-2019, 10:07:38 »
Jesi mjerio kompresiju.?

Nisam ali morati ću,iako je prije 50tkm stavljen novi turbo i presložen motor,uređena glava itd.
 

Offline sale 75

  • Trade Count: (+4)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 7378
  • Karma: 242
  • Spol: Muški
  • 156 JTDm Q2
    • aljmaš
Odg: TD / JTD / JTDm motori
« Odgovori #3518 u: 25-07-2019, 16:51:41 »
Može li biti uzrok tome reparirana turbina tj. da je krivo podešena ili nešto, u servisu su pregledali cijeli auto i parametre kažu da je uzrok 99% turbina kao VGT... skinuta je i ponovno pregledana jer je još pod garancijom i po njima je turbo ok pa sad nađi problem... jedino što sam primjetio da pritisak na satu nikad ne zakuca do kraja na 1,6 već je max uvijek nešto ispod

Može biti do krivo naštelanog turba,ja bi uvijek rađe stavio dobru polovnu nego slao na reparaciju,jer sam se nagledao loše repariranih turbina
 

Offline dgas

  • Trade Count: (0)
  • Sa stažom
  • ***
  • Postova: 590
  • Karma: 7
  • Spol: Muški
    • Vinkovci
Odg: TD / JTD / JTDm motori
« Odgovori #3519 u: 25-07-2019, 17:26:31 »
Može biti do krivo naštelanog turba,ja bi uvijek rađe stavio dobru polovnu nego slao na reparaciju,jer sam se nagledao loše repariranih turbina

Ma za popizdit, ovi što su reparirali turbinu govore kako je 100% ispravna i da nije problem u njoj a u servisu govore nema biti što drugo osim turbine pošto su pretresli cijeli motor...šteta zbog toga što je netko nešto "popravio" dođe ti da zamrziš cijeli auto   :Crazy