19-01-2025, 07:03:59

Autor Tema: Pitanja vezana za Alfu 145/6 Twin Spark  (Posjeta: 88007 vremena)

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline Papi

  • Trade Count: (0)
  • Sa stažom
  • ***
  • Postova: 546
  • Karma: 51
  • Spol: Muški
  • AR 156 2.4 JTD SW
    • Samobor
Pitanja vezana za Alfu 145/6 Twin Spark
« u: 28-11-2006, 23:38:38 »
ljudi kaj ima ko 145 1.8 TS motor da mi kaze kolko je potrosnja gradske voznje,sto treba pogledat tocno da se ne zaj... kada kupujem vezano za motor,kaj je moguce da trosi oko 7-8L gradske jer imam jednu 145 naveden motor koju bi kupio pa da vidim kolko su istinite ili moguce tvrdnje lika kojeg bi ju kupio auto je iz 2000 godine :?:
(:  Moja obitelj je moj ponos a ne auto :)
 

Offline Lepi

  • Trade Count: (+5)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 2156
  • Karma: 112
  • Spol: Muški
  • BMW F30, MINI COOPER
    • Zagreb, Šestine
Odg: Pitanja vezana za Alfu 145/6 Twin Spark
« Odgovori #1 u: 29-11-2006, 15:25:50 »
ljudi kaj ima ko 145 1.8 TS motor da mi kaze kolko je potrosnja gradske voznje,sto treba pogledat tocno da se ne zaj... kada kupujem vezano za motor,kaj je moguce da trosi oko 7-8L gradske jer imam jednu 145 naveden motor koju bi kupio pa da vidim kolko su istinite ili moguce tvrdnje lika kojeg bi ju kupio auto je iz 2000 godine :?:

nemoguce,,,barem 10 i to stvarno penzionerske voznje
 

Boxer

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: Pitanja vezana za Alfu 145/6 Twin Spark
« Odgovori #2 u: 29-11-2006, 17:34:17 »
Vozio sam 145 1.8 TS iz Munchena doma prije nekih godinu i pol i išao je uz prosjek od nekih 150 po autoputu i nešto grada s nekih 8.5l bez problema.
Ja mislim da taj motor u 145/6-icama ima najbolji omjer performanse i potrošnje :ok:
 

Boxer

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: Pitanja vezana za Alfu 145/6 Twin Spark
« Odgovori #3 u: 29-11-2006, 17:35:58 »
A ide ko sotona, malo zaostaje za 2.0 pogotovo za onim 150 ks :da:
 

Offline Lepi

  • Trade Count: (+5)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 2156
  • Karma: 112
  • Spol: Muški
  • BMW F30, MINI COOPER
    • Zagreb, Šestine
Odg: Pitanja vezana za Alfu 145/6 Twin Spark
« Odgovori #4 u: 01-12-2006, 11:31:06 »
Vozio sam 145 1.8 TS iz Munchena doma prije nekih godinu i pol i išao je uz prosjek od nekih 150 po autoputu i nešto grada s nekih 8.5l bez problema.
Ja mislim da taj motor u 145/6-icama ima najbolji omjer performanse i potrošnje :ok:

samo gradske voznje,,,po Zagrebu,,,ispod 10 nema sanse da trosi  :ne2:
 

alfetta

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: Pitanja vezana za Alfu 145/6 Twin Spark
« Odgovori #5 u: 03-12-2006, 23:17:48 »
Ima mi žena 145 1.8 T.Spark. Po gradu i svaki dan do aerodroma (Split) i nazad nemože ispod 12.0 lit./100km.

Kad je vozimo npr. do Zadra (ne idemo s njom dalje) oko 8.0 lit./100km.
 

Offline reddevill

  • Trade Count: (+2)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 9518
  • Karma: 945
  • Spol: Muški
  • 147 1.6 TS , BMW E60
    • Njemacka - Stuttgart
Odg: Pitanja vezana za Alfu 145/6 Twin Spark
« Odgovori #6 u: 03-12-2006, 23:51:51 »
i moja 146 1.8  T.S troši oko 12 litara po gradu i nezamaram se previše oko toga
« Zadnja izmjena: 03-12-2006, 23:52:24 od reddevill »
C2H5OH U KRVI/ THE VARIATOR GANG
 

Offline Nino81

  • Trade Count: (0)
  • Sa stažom
  • ***
  • Postova: 420
  • Karma: 5
  • Spol: Muški
  • Alfa 146 16v 1,6 TS
    • Koprivnica
Odg: Pitanja vezana za Alfu 145/6 Twin Spark
« Odgovori #7 u: 26-04-2007, 23:46:59 »
Ćao evo imam malo cajta pa evo da napišem što sam u protekle tri godine uložio u svoj crvendać :
Kupio ga 2004. za 6500eura. god prouzvodnje 98. Ja drugi vlasnik prvi vlasnik ženskica auto imao 65000km.
Krenimo redom :

2005 - 2007

- diskovi prednji,( 1400kn ) disk pločice ,( zanemarivo )  kompletan auspuh ( zamjenski ), ( 1800 KN )  vilice ( 2500kn ), varijator ( 1500kn ) , debimetar ( 2400kn ), svječice ( 2500 kn ), 4gume m+s ( 2500kn ), pumpa gorivo ( 700kn ),
amortizeri ( komplet 4 kom oko 4000 kn ), akumulator ( 650kn ), Komplet kvačilo valeo ( 3000kn ), termostat ( 600kn ), motorići za vrata ( 700 kn komad ),

znači u dvi godine cca-2400 tisuće kuna.

Znači auto je vozila postarija gospođa kilometraža orginal - sada ima 97000 km . Ako vam se da napišite svoja iskustva sa polovnim alfama. :hehe:
« Zadnja izmjena: 10-11-2012, 16:58:55 od a.m.alfa »
Crazy for speed
 

BigSaint

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: Pitanja vezana za Alfu 145/6 Twin Spark
« Odgovori #8 u: 26-04-2007, 23:50:10 »
Neke si stvari malo preplatio!
 

Vec-zagi

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: Pitanja vezana za Alfu 145/6 Twin Spark
« Odgovori #9 u: 27-04-2007, 11:11:59 »
Neke si stvari malo preplatio!
Da malo... Dosta toga je preskupo, čak i da je uključen i rad u cijenu. Doduše, ja za rad ne plaćam niš pošto mi sve napravi "tastov" susjed koji inače radi u alfa romeo servisu, pa je možda i to jedna stavka zbog koje mi se čini da je sve navedeno dosta skupo.
 

Offline Tomek

  • Trade Count: (+2)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 4056
  • Karma: 586
  • Spol: Muški
  • Fiat Punto mk2a
    • Velika Gorica
Odg: Pitanja vezana za Alfu 145/6 Twin Spark
« Odgovori #10 u: 27-04-2007, 11:16:40 »
Zupcasti remen ne mislis mjenjat :?:
Nikada ne vozi brže nego što tvoj anđeo čuvar može letjeti

Dok zivot juri, ja cu lagano...
 

Offline Nino81

  • Trade Count: (0)
  • Sa stažom
  • ***
  • Postova: 420
  • Karma: 5
  • Spol: Muški
  • Alfa 146 16v 1,6 TS
    • Koprivnica
Odg: Pitanja vezana za Alfu 145/6 Twin Spark
« Odgovori #11 u: 27-04-2007, 19:47:46 »
menjano na 75000km
Crazy for speed
 

Offline St-alfa

  • Trade Count: (0)
  • Pripravnik
  • **
  • Postova: 152
  • Karma: 32
  • Spol: Muški
  • Citroen C4 gold edition
    • ST
Odg: Pitanja vezana za Alfu 145/6 Twin Spark
« Odgovori #12 u: 28-04-2007, 23:24:12 »
kao prvo ili zenska nije nista mijenjala ili ti ga je dobro uvalila :?: stari moj toliko stvari u dvije godine promijenit!? pa mogao si drugo auto kupit  :song: sta ti radis sa njim vozis relly po dalmatinskoj zagori  :)))
"Dođu tako vremena, kada pamet zaćuti, budala progovori, a fukara se obogati!"
 

Offline joe957al

  • Trade Count: (0)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 1054
  • Karma: 573
  • Spol: Muški
    • Našice
Odg: Pitanja vezana za Alfu 145/6 Twin Spark
« Odgovori #13 u: 29-04-2007, 21:16:24 »
Ćao evo imam malo cajta pa evo da napišem što sam u protekle tri godine uložio u svoj crvendać :
Kupio ga 2004. za 6500eura. god prouzvodnje 98. Ja drugi vlasnik prvi vlasnik ženskica auto imao 65000km.
Krenimo redom :

2005 - 2007

- diskovi prednji,( 1400kn ) disk pločice ,( zanemarivo )  kompletan auspuh ( zamjenski ), ( 1800 KN )  vilice ( 2500kn ), varijator ( 1500kn ) , debimetar ( 2400kn ), svječice ( 2500 kn ), 4gume m+s ( 2500kn ), pumpa gorivo ( 700kn ),
amortizeri ( komplet 4 kom oko 4000 kn ), akumulator ( 650kn ), Komplet kvačilo valeo ( 3000kn ), termostat ( 600kn ), motorići za vrata ( 700 kn komad ),

znači u dvi godine cca-2400 tisuće kuna.

Znači auto je vozila postarija gospođa kilometraža orginal - sada ima 97000 km . Ako vam se da napišite svoja iskustva sa polovnim alfama. :hehe:
previse toga,to nije normalno.
Those who dares, wins
 

Offline LOŠA

  • Trade Count: (+22)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 4406
  • Karma: 147
  • Spol: Muški
  • Alfa Romeo Brera 2.0 JTDM
    • BJELOVAR
Odg: Pitanja vezana za Alfu 145/6 Twin Spark
« Odgovori #14 u: 29-04-2007, 22:36:29 »
Pa mislim da je ovo zapravo prosječno  :da:, neznam šta tu nekima nije normalno  :rolll:

Gume, kočnice, akumulator, auspuh, pa i ovjes i kvačilo, sve je to potrošni materijal i ako želiš auto u voznom stanju to treba mijenjati...

Ja sam potrošio vjerovatno i dosta više, jer ako uz redovito održavanje (gore navedeno) hoćeš održati auto u vrhunskom stanju (što uključuje i preventivno mijenjanje nekih dijelova, na što mi se neki papci i smiju), a onda još ako hoćeš i neke điđe (kao recimo alu felge, auspuh, filteri...), troškovi automobila se penju u nebo, ali eto tako to ide  :da:


JTD_Hunnter

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: Pitanja vezana za Alfu 145/6 Twin Spark
« Odgovori #15 u: 30-04-2007, 10:06:00 »
Ja isto ne vidim tu ništa strašno...

Da je mijenjao i tokario radilicu, klipnjaču, glavu motora i tako dalje, to bi bilo nenormalno, a sve ovo što je on nabrojao je redovno održavanje za Alfu, jedino što je imao peh da su i varijator i debimetar njega strefili, ostalo je sasvim normalno...

Pa šta vi ostali ne mijenjate amortizere, gume, kvačilo. kočnice :?:...to se mora...auto ima skoro 100.000 km, normalno da kvačilo odlazi ili otišlo, amortizeri ako su original su koma, diskovi pojedeni?
 

Boxer

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: Pitanja vezana za Alfu 145/6 Twin Spark
« Odgovori #16 u: 30-04-2007, 11:06:32 »
MOja ima 169 000 amortizeri su odlični još uvijek, kvačilo sam nedavno promjenio, diskove sam skinuo originalne upola potrošene jer sam stavljao veće........

Sve u svemu hrpa love, mogo je komotno još jednu kupit, ja sam u 4 godine nekih 6000kn ukupno dao na nju maximalno i napravio 50 000km :ok:
 

JTD_Hunnter

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: Pitanja vezana za Alfu 145/6 Twin Spark
« Odgovori #17 u: 30-04-2007, 11:15:14 »
MOja ima 169 000 amortizeri su odlični još uvijek, kvačilo sam nedavno promjenio, diskove sam skinuo originalne upola potrošene jer sam stavljao veće........

Sve u svemu hrpa love, mogo je komotno još jednu kupit, ja sam u 4 godine nekih 6000kn ukupno dao na nju maximalno i napravio 50 000km :ok:

Ja ipak mislim da je tvoj bivši gazda mijenjao amortizere, jer ne mogu nakon 169.000 km biti odlični, mogu biti (jedva) prihvatljivi, ali ne i odlični...jesi kad išao da ti ga protresu na onom stolu, pa da vidiš koliko ti % ostaje...

6000 kuna si dao i sa servisima, ili samo ekstra...ja sam za moju dovest u dao oko 5000 kuna sa servisima, ali sad sam miran još puno, puno km...
 

Offline robi v6

  • Član Alfa Kluba 6
  • Trade Count: (0)
  • Pripravnik
  • *
  • Postova: 139
  • Karma: 7
  • Spol: Muški
    • Buzet
Odg: Pitanja vezana za Alfu 145/6 Twin Spark
« Odgovori #18 u: 30-04-2007, 11:36:59 »
Ja nisam nikad mjenjao amortizere na 145. Imala je oko 170000km kad sam je prodao. Na cca 165 sam bio na kontroli i bili su odlični. U 4 godine sa ovjesom nisam imao nikakvih problema. Nisam mjenjao ništa osim prednjih diskova. Ali zato sam promjenio 4 ili 5 varijatora, 2 bobine, kompletan auspuh s katalizatorom, semering na radilici. i to je sve od kvarova. Kvačilo je bilo odlično. Ostalo je bilo samo redovno održavanje (svjećice, remenje, tekućine i sl.)
 

Boxer

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: Pitanja vezana za Alfu 145/6 Twin Spark
« Odgovori #19 u: 30-04-2007, 12:04:55 »
MOja ima 169 000 amortizeri su odlični još uvijek, kvačilo sam nedavno promjenio, diskove sam skinuo originalne upola potrošene jer sam stavljao veće........

Sve u svemu hrpa love, mogo je komotno još jednu kupit, ja sam u 4 godine nekih 6000kn ukupno dao na nju maximalno i napravio 50 000km :ok:

Ja ipak mislim da je tvoj bivši gazda mijenjao amortizere, jer ne mogu nakon 169.000 km biti odlični, mogu biti (jedva) prihvatljivi, ali ne i odlični...jesi kad išao da ti ga protresu na onom stolu, pa da vidiš koliko ti % ostaje...

6000 kuna si dao i sa servisima, ili samo ekstra...ja sam za moju dovest u dao oko 5000 kuna sa servisima, ali sad sam miran još puno, puno km...

Nije ih nitko mjenjao nikad nego je auto došao iz Švicarske koja ima malo bolje ceste nego recimo italija i njemačka.

Neki dan sam u Veleprometu bio i probali smo ih na onom njihovom testeru i pokazali su 73% s obzirom na kilometre i godine to je vrhunski rezultat.

6000kn sam dao za sve servise i dijelove koje sam mjenjao i u tih 6000kn je uključen i rad na autu odnosno mehaničareve ruke :ok:

Budem kasnije napisao malo detaljnije :da:
 

JTD_Hunnter

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: Pitanja vezana za Alfu 145/6 Twin Spark
« Odgovori #20 u: 30-04-2007, 17:27:37 »
MOja ima 169 000 amortizeri su odlični još uvijek, kvačilo sam nedavno promjenio, diskove sam skinuo originalne upola potrošene jer sam stavljao veće........

Sve u svemu hrpa love, mogo je komotno još jednu kupit, ja sam u 4 godine nekih 6000kn ukupno dao na nju maximalno i napravio 50 000km :ok:

Ja ipak mislim da je tvoj bivši gazda mijenjao amortizere, jer ne mogu nakon 169.000 km biti odlični, mogu biti (jedva) prihvatljivi, ali ne i odlični...jesi kad išao da ti ga protresu na onom stolu, pa da vidiš koliko ti % ostaje...

6000 kuna si dao i sa servisima, ili samo ekstra...ja sam za moju dovest u dao oko 5000 kuna sa servisima, ali sad sam miran još puno, puno km...

Nije ih nitko mjenjao nikad nego je auto došao iz Švicarske koja ima malo bolje ceste nego recimo italija i njemačka.

Neki dan sam u Veleprometu bio i probali smo ih na onom njihovom testeru i pokazali su 73% s obzirom na kilometre i godine to je vrhunski rezultat.

6000kn sam dao za sve servise i dijelove koje sam mjenjao i u tih 6000kn je uključen i rad na autu odnosno mehaničareve ruke :ok:

Budem kasnije napisao malo detaljnije :da:

73%, pa to je amerika, moji su sada na oko 40-50%, ma da je moj prilično teži auto i inače na JTD brže stradaju amortizeri...880 kg na prednjoj osovini radi svoje...
 

Fiuman

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: Pitanja vezana za Alfu 145/6 Twin Spark
« Odgovori #21 u: 30-04-2007, 19:48:09 »
Ja nisam nikad mjenjao amortizere na 145. Imala je oko 170000km kad sam je prodao. Na cca 165 sam bio na kontroli i bili su odlični. U 4 godine sa ovjesom nisam imao nikakvih problema. Nisam mjenjao ništa osim prednjih diskova. Ali zato sam promjenio 4 ili 5 varijatora, 2 bobine, kompletan auspuh s katalizatorom, semering na radilici. i to je sve od kvarova. Kvačilo je bilo odlično. Ostalo je bilo samo redovno održavanje (svjećice, remenje, tekućine i sl.)
   :clap2: svaka čast na amortizerima al po ovim našim rupama  :ne:
 

Offline Nino81

  • Trade Count: (0)
  • Sa stažom
  • ***
  • Postova: 420
  • Karma: 5
  • Spol: Muški
  • Alfa 146 16v 1,6 TS
    • Koprivnica
Odg: Pitanja vezana za Alfu 145/6 Twin Spark
« Odgovori #22 u: 01-05-2007, 19:10:17 »
Puno ili malo mijenjao sam zbog svoje sigurnosti kao prvi razlog i kao drugi s obzirom na uloženo ne kanim ga prodavati sljedečih 4-5 godina ako ne budem imao unfala limarija je odlična auto mi je pred zgradom u tri godine garažu nije vidio dal neko zna dal su ti modeli več bili pocinčovani ili šta znači iz 98 godine ?
Crazy for speed
 

Boxer

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: Pitanja vezana za Alfu 145/6 Twin Spark
« Odgovori #23 u: 01-05-2007, 19:11:39 »
Sve 145/6 su pocinčane u potpunosti  :da: :da:
 

Offline Nino81

  • Trade Count: (0)
  • Sa stažom
  • ***
  • Postova: 420
  • Karma: 5
  • Spol: Muški
  • Alfa 146 16v 1,6 TS
    • Koprivnica
Odg: Pitanja vezana za Alfu 145/6 Twin Spark
« Odgovori #24 u: 01-05-2007, 19:13:47 »
ej fakat si brz thx.  :ok:
Crazy for speed
 

Offline Vele

  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 5371
  • Karma: 839
  • Spol: Muški
  • 156 1.9 JTDm 16 V Sportwagon
    • Split
    • www.designquarto.eu
Odg: Pitanja vezana za Alfu 145/6 Twin Spark
« Odgovori #25 u: 05-05-2007, 13:27:47 »
Ajd vidi ovo moje iskustvo na Crnkin dnevnik AR 146 1.6 TS  :cigara:
Plava s efektom

...i zato pjevam da ne pojede me mrak...
 

Wulfy

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: Pitanja vezana za Alfu 145/6 Twin Spark
« Odgovori #26 u: 11-06-2007, 17:57:06 »
U pitanju je 146 1.6 TS 1997 godiste (nagovorih rodjaka da udje u svjet Alfista, i to napravi sa ovim modelom)

U cemu je problem:

Masina pravi problem izmedju 1000 i 1500 obrtaja. Cuje se pucketanje. Kada je hladan prosto je nemoguce dodati gas, puca kao kad vuce tzv fals-vazduh. Ugrijan motor pravi mnogo manje problema, ali opet ne prihvata gas.
Cim se predje 1500 obrtaja masina radi bez ikakvih problema. Treba li da napomenem da je izmedju 4000 i 6000 obrtaja na svome.
Inace u leru radi odlicno. Na otvorenom putu nije lose,ali je zato pravo mucenje voziti je po gradu.
Nismo skidali svjecice (nemamo mali kljuc) ali kada se skinu kablovi na najudaljenijem cilindru od zupcastog oo svjecice ima ima ulja.
Mozda je totalno nebitni za sve ovo, mozda se nekome prosulo kada je dolivao, no to je jedina anomalija koju sam uspio da primjetim.

Pitanje?

Na koji problem treba ,,ciljati''?
 

Offline joe957al

  • Trade Count: (0)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 1054
  • Karma: 573
  • Spol: Muški
    • Našice
Odg: Pitanja vezana za Alfu 145/6 Twin Spark
« Odgovori #27 u: 11-06-2007, 18:18:34 »
U pitanju je 146 1.6 TS 1997 godiste (nagovorih rodjaka da udje u svjet Alfista, i to napravi sa ovim modelom)

U cemu je problem:

Masina pravi problem izmedju 1000 i 1500 obrtaja. Cuje se pucketanje. Kada je hladan prosto je nemoguce dodati gas, puca kao kad vuce tzv fals-vazduh. Ugrijan motor pravi mnogo manje problema, ali opet ne prihvata gas.
Cim se predje 1500 obrtaja masina radi bez ikakvih problema. Treba li da napomenem da je izmedju 4000 i 6000 obrtaja na svome.
Inace u leru radi odlicno. Na otvorenom putu nije lose,ali je zato pravo mucenje voziti je po gradu.
Nismo skidali svjecice (nemamo mali kljuc) ali kada se skinu kablovi na najudaljenijem cilindru od zupcastog oo svjecice ima ima ulja.
Mozda je totalno nebitni za sve ovo, mozda se nekome prosulo kada je dolivao, no to je jedina anomalija koju sam uspio da primjetim.

Pitanje?

Na koji problem treba ,,ciljati''?
indikator brzine okretaja i varijator. Tako je i meni bilo na 1.4 ...
Those who dares, wins
 

Offline reddevill

  • Trade Count: (+2)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 9518
  • Karma: 945
  • Spol: Muški
  • 147 1.6 TS , BMW E60
    • Njemacka - Stuttgart
Odg: Pitanja vezana za Alfu 145/6 Twin Spark
« Odgovori #28 u: 11-06-2007, 19:01:58 »
ključ za svječice ti je 16 mm i trebati ti duži nastavak da ti ne zapinje za bobine kada ih skineš dole.
ako ti puca,vjerojatno ti se radi o debimetru( mjerač protoka zraka )
to što je svječica masna to je netko naljevao ulje pa nije baš pazio previše,to se dobro obriše i to je to .

ovo su ti bobine


a ovo ti je alat koji ti treba za skidanje svječica
« Zadnja izmjena: 11-06-2007, 19:02:18 od reddevill »
C2H5OH U KRVI/ THE VARIATOR GANG
 

Offline reddevill

  • Trade Count: (+2)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 9518
  • Karma: 945
  • Spol: Muški
  • 147 1.6 TS , BMW E60
    • Njemacka - Stuttgart
Odg: Pitanja vezana za Alfu 145/6 Twin Spark
« Odgovori #29 u: 11-06-2007, 19:06:42 »
C2H5OH U KRVI/ THE VARIATOR GANG