18-12-2017, 18:55:27

Autor Tema: Pitajte Seba  (Posjeta: 1423225 vremena)

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Schox

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: Pitajte Seba
« Odgovori #1140 u: 03-08-2007, 15:16:29 »
super jbt...ode moje chipanje... :song:
samo nije bed ni platit tolku lovu, ali tko garantira da se to opet ne bu dogodilo za 4 mjeseca  :?:
Ima li kakva garancija na ključ ??

ima, sam si sebi garancija (čuvaš ključ ko oko u glavi) jer ne želiš ponovo dati toliku lovu (moje iskustvo  :))) )

Pa ključ je sam od sebe otkazao i u 4 mjeseca sam siguran da nije ni jednom pao ... znao sam da nije jeftin , bio mi je u pederuši između normalnog zaključavanja i totalnog propadanja gumba !!

I sad ti taj 200 eura da mi opet za par mjeseci otkaže  :mad: :wal:
 

Offline zdravka

  • Administrator
  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 11357
  • Karma: 1218
  • Spol: Ženski
  • TY
    • Zagreb
Odg: Pitajte Seba
« Odgovori #1141 u: 03-08-2007, 15:32:53 »
znam, desilo se i meni isto, nije propao gumb nakon pada (a pao je dva puta) nego odjednom, sam od sebe  :da:
...tko nije naučio gledati nebo u potoku, ne zna što su ribe na drveću...
 
Andrić
 

Schox

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: Pitajte Seba
« Odgovori #1142 u: 03-08-2007, 15:37:34 »
i......kolko sad imaš drugi ključ bez kvara ??
 

Offline zdravka

  • Administrator
  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 11357
  • Karma: 1218
  • Spol: Ženski
  • TY
    • Zagreb
Odg: Pitajte Seba
« Odgovori #1143 u: 03-08-2007, 15:39:15 »
više od dvije godine
...tko nije naučio gledati nebo u potoku, ne zna što su ribe na drveću...
 
Andrić
 

Offline Seb

  • Donator
  • Trade Count: (+2)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 14883
  • Karma: 533
  • Spol: Muški
  • Alfa GT 1.9 Q2
    • Velika Mlaka
Odg: Pitajte Seba
« Odgovori #1144 u: 04-08-2007, 12:06:17 »
Pozdrav.
Postoji li chip tuning za 2.0 JTS motore i da li je neko radio nesto slicno? Kakva su iskustva?
U pitanju je Alfa 156 2.0 JTS 2003.god 122 kW.


rijetko ko može...ja ne...ovi moji taliani previše traže za opremu za chipiranje jts-a tak da mi nije isplativo...porast ti je isto ko i kod običnog ts 2.0 16v motora...cca 5% samo chip
kak ti ide auto?...jts ima problem sa padom snage s obzirom na km...uskoro ču otvorit temu po pitanju toga sa objašnjem zašto

dslavisa

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: Pitajte Seba
« Odgovori #1145 u: 04-08-2007, 23:39:33 »
Pa sad ... Ide dobro. Mnogo bolje vuce na niskim obrtajima nego 2.0 TS. Nisam jos probavao koliko moze max ici ali moze 180 bez problema.
Presao je 85000. Koliko pada snaga sa kilometrazom i moze li se to nekako rijesiti?
Cini mi se mnogo ugladjeniji nego TS. TS mi je dosta brutalniji. Nasao sam na internetu neke podatke da ti motori imaju dosta odstupanja tako im snaga moze biti od 140 do 180 KS. Takodje sam nasao na Gabrek Tuning da se taj motor moze dici na 186 KS samo chipiranjem. Da li je to moguce ili je to prazna prica?
 

Offline Seb

  • Donator
  • Trade Count: (+2)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 14883
  • Karma: 533
  • Spol: Muški
  • Alfa GT 1.9 Q2
    • Velika Mlaka
Odg: Pitajte Seba
« Odgovori #1146 u: 05-08-2007, 08:45:54 »
Pa sad ... Ide dobro. Mnogo bolje vuce na niskim obrtajima nego 2.0 TS. Nisam jos probavao koliko moze max ici ali moze 180 bez problema.
Presao je 85000. Koliko pada snaga sa kilometrazom i moze li se to nekako rijesiti?
Cini mi se mnogo ugladjeniji nego TS. TS mi je dosta brutalniji. Nasao sam na internetu neke podatke da ti motori imaju dosta odstupanja tako im snaga moze biti od 140 do 180 KS. Takodje sam nasao na Gabrek Tuning da se taj motor moze dici na 186 KS samo chipiranjem. Da li je to moguce ili je to prazna prica?

kak sam reko napraviću temu o jts-u i njegovom padu snage...
cca 5% ti je moguć porast snage sa chipom...znaći  cca 8 ks,znaći cca 173 ks...sve ovisi u kavom je stanju motor

Enver

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: Pitajte Seba
« Odgovori #1147 u: 08-08-2007, 14:16:53 »
Jel postoji koji nain dignut TS-u snagu, al ne tamo nekih 5 ks, nego malo vise, kako je pola motora isto kao i na fiatovom 1.6 koji ima puno bolji okretni moment, a nema variator, jel mogu prebacit recimo glavu sa fiatovog 16v na ovaj, kaj bi se desilo  :?: al onda bi izgubio variator, i mozda bi trebalo i kompletnu elektroniku, a onda opet nemam nista osim 103ks, sa boljim momentom  :?:
paše na šaraf 2.0 unutra? sto bi sve trebalo mjenjat? imaš neku ideju? trubina mi ne djeluje kao neko rjesenje jer onda bi mi opet falio moment na niskim okretajima. Kolko je sigurno vozit taj 1.6 ts stalno na 5 000+ okretaja  :?:
 

Offline Seb

  • Donator
  • Trade Count: (+2)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 14883
  • Karma: 533
  • Spol: Muški
  • Alfa GT 1.9 Q2
    • Velika Mlaka
Odg: Pitajte Seba
« Odgovori #1148 u: 08-08-2007, 16:11:55 »
nešto prejeftino ne...chip,auspuh,cda je osnovno...zatim korak dalje je uređenej glave i komplet ispuh...spuštanje za jaču kompresiju,uređenje ventila,druge bregaste pa na to drukčiji remap....zatim korak opet dalje uređenje donjeg djela motora...drugi klipovi,olakšavanje klipnajača,zamajca,radilice,spuštanje bloka,pa opet drugi remap,....itd,itd,itd
sve to se neisplati radit na 1.6 nego bar na 1.8 a 2.0 ne paše direkt mislim da treba onda druga getriba...e kad bi išo na to,tak uredit 2.0 pa u getribu stavit krači prenos (od 145 1.4 ts) onda bi to bio poso...da se tak izvuč oko 170-175 ks iz 2.0 sa org bregastama,klipovima i granama...da mjenjaš još i to (sa nekom sportskom varijantom,ne racing),motor se da složit i na 220 ks što je još podnošljivo za svakodnenvu upotrebu...
možeš bez probelma vrtit motor na 5t okr ak je sv eok...ulje,voda,temp,...
nepaše nijedna glava od fiata i nije poanta momenta u glavi nego u donjem djelu motora...težina radilcie i zamšnjaka,...
« Zadnja izmjena: 08-08-2007, 16:14:41 od Seb »
 

Enver

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: Pitajte Seba
« Odgovori #1149 u: 08-08-2007, 19:03:46 »
Hm, auspuh i te stvari definitivno ne zelim, jer sam skidao sve takvo sa njega i stavljao obicni auspuh, obicni filter zraka. Ne volim tako glasne automobile. Motor ne paše gore bez getribe, znaci, i to otpada jer ne samo zbog toga kaj treba opet i jos to kupit, vec i jako puno posla. Imao sam na umu nesto sto mogu napravit za max. 1 000 eura, jer auto prodajem, a opet da vidim barem neku drsticniju promjenu. E pa vidim da si napisao na 2.0 stavit od 1.4 prijenos. E sad, kako sam na autocesti jako rijetko, a auto mi ide po satu malecko prijeko 200kmh, sad mene zanima, ako bih na 1.6 stavio kraci prijenos, sto bi tocno bilo. U normalnoj situaciji kad ubrzavam cekam jedno vrijeme dok se on sa 3 000 (to su mi okretaji na kojima krstarim, dakle, kad se lagano vozim) popne do 6 500 okretaja, kad ga šaltam u višu, odnosno, od 4 000 do 6500 okretaja kad preticem automobile. Znaci, ako stavim kraci prijenos, onda cu cesce šaltat, odnosno, brže mi bude došao do viših okretaja. Brže ce ubrzavat, al ovako u praksi, jel auto stvarno brži, osim što gubi max brzinu. Znači, budem ja dobio što na ubrzanjima, il budem izgubio sve na vremenu potrošenom na šaltanje. I ako odgovara i na 1.6 prijenos sa 1.4 jel ima dosta razlike u prijenosu, puno kraći omjeri ? 160kmh mi dovoljno  :)))
Il mi nema druge nego čekat da prodam auto pa uzet bešto jače  :sad: Iako, kad bih bio zadovoljan performansama, nebi ni mjenjao auto.

Još par pitanja kad vec gnjavim, napisao si da glava nema veze sa momentom, al nije donja polovica ista kao i fiatov 1.6 16v? a on ima olican moment, od 2 500 do 4 500 ima 90% okretnog momenta.

Kolko sigurno spustit glavu, smanjit kompresiju bez ikakvih modifikacija na ostatku motora, i budem ista dobio il treba onda opet podesavat kolko goriva kad dobiva, odnosno, chipirat ga.

Ima mozda na 156 neki predmet/stvar, nesto sto ima brdo kg a da ne treba imat ? odnosno da nema neku veliku funkciu, da bi se auto olaksao malo? Znam da si se utrkivao sa 156, pa sam siguran da znas o njima sve.

hvala ti.
 

Pero

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: Pitajte Seba
« Odgovori #1150 u: 08-08-2007, 19:33:41 »

bok!
Imam par pitanja vezanih uz 147JTD iz 2001.
Imam problem s skriputavim prednjim ovjesom. U zadnja 3 mjeseca sam promjenio balansicu i selene mislim da donje vilice. Problem se manifestira kod kretanja. Osjeti se ko da nesto krcne, pa opet krcne dok stavim u drugu. kasnije se vec ne cuje. Al recimo ako stanem pa krenem u rikverc opet krcne. Sto bi to moglo bit?
Gornje vilice? Inace se to cuje s ljeve strane(nekad cak i osjetim to krckanje pod nogama). Imam problem i s desnom stranom. Ukoliko vozim po losijoj cesti ili makadamu dolazi do zvuka ko da ce se nesto raspast kod desnog kotaca. Inace sam vec bio kod par "majstora", danas na tehnickom i kao sve je okej i nema lufta. A dok vozim imam osjecaj ko da ce se raspast :sado:
Ima jos :crazy:
Prilikom paljenja i gasenja auta dolazi do povecanih vibracija...ono strese se cijeli auto. Al recimo u leru okej radi...malo vibrira al nist strašno...To bi bio prednji desni nosac motora ili sto?

hvala na odgovorima.
 

Offline Seb

  • Donator
  • Trade Count: (+2)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 14883
  • Karma: 533
  • Spol: Muški
  • Alfa GT 1.9 Q2
    • Velika Mlaka
Odg: Pitajte Seba
« Odgovori #1151 u: 09-08-2007, 06:55:52 »
Hm, auspuh i te stvari definitivno ne zelim, jer sam skidao sve takvo sa njega i stavljao obicni auspuh, obicni filter zraka. Ne volim tako glasne automobile. Motor ne paše gore bez getribe, znaci, i to otpada jer ne samo zbog toga kaj treba opet i jos to kupit, vec i jako puno posla. Imao sam na umu nesto sto mogu napravit za max. 1 000 eura, jer auto prodajem, a opet da vidim barem neku drsticniju promjenu. E pa vidim da si napisao na 2.0 stavit od 1.4 prijenos. E sad, kako sam na autocesti jako rijetko, a auto mi ide po satu malecko prijeko 200kmh, sad mene zanima, ako bih na 1.6 stavio kraci prijenos, sto bi tocno bilo. U normalnoj situaciji kad ubrzavam cekam jedno vrijeme dok se on sa 3 000 (to su mi okretaji na kojima krstarim, dakle, kad se lagano vozim) popne do 6 500 okretaja, kad ga šaltam u višu, odnosno, od 4 000 do 6500 okretaja kad preticem automobile. Znaci, ako stavim kraci prijenos, onda cu cesce šaltat, odnosno, brže mi bude došao do viših okretaja. Brže ce ubrzavat, al ovako u praksi, jel auto stvarno brži, osim što gubi max brzinu. Znači, budem ja dobio što na ubrzanjima, il budem izgubio sve na vremenu potrošenom na šaltanje. I ako odgovara i na 1.6 prijenos sa 1.4 jel ima dosta razlike u prijenosu, puno kraći omjeri ? 160kmh mi dovoljno  :)))
Il mi nema druge nego čekat da prodam auto pa uzet bešto jače  :sad: Iako, kad bih bio zadovoljan performansama, nebi ni mjenjao auto.

Još par pitanja kad vec gnjavim, napisao si da glava nema veze sa momentom, al nije donja polovica ista kao i fiatov 1.6 16v? a on ima olican moment, od 2 500 do 4 500 ima 90% okretnog momenta.

Kolko sigurno spustit glavu, smanjit kompresiju bez ikakvih modifikacija na ostatku motora, i budem ista dobio il treba onda opet podesavat kolko goriva kad dobiva, odnosno, chipirat ga.

Ima mozda na 156 neki predmet/stvar, nesto sto ima brdo kg a da ne treba imat ? odnosno da nema neku veliku funkciu, da bi se auto olaksao malo? Znam da si se utrkivao sa 156, pa sam siguran da znas o njima sve.

hvala ti.

1.8 ti paše ali 2.0 ne...
treba stavit drugi konusno-tanjurasti zupčanik i tako češ imat krači prenos tj bolji okretni moment ali razlika između 1.4 i 1.6 nije velika pa se to ne isplati radit...
nije donja polovica isti ko fiatov...fiatov je donji dio isti ko yugo-ićev motor samo je zboran na 1.6 i glava 16v...poanta tog motora je u usisnoj grani koja je tak konstruirna da daje odličan okr. moment ali manje ks...1.6 16v fiat ima 100 ks umejsto alfinih 120
nema bad-a za spuštenu glavu jer se nemože na njoj dići neznam kolko kompresija no ipak se malo osjeti...a uvijek možeš kupit polovnu glavu za malo para...
nema...sve po malo nosi kilažu...

Offline Seb

  • Donator
  • Trade Count: (+2)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 14883
  • Karma: 533
  • Spol: Muški
  • Alfa GT 1.9 Q2
    • Velika Mlaka
Odg: Pitajte Seba
« Odgovori #1152 u: 09-08-2007, 06:57:16 »

bok!
Imam par pitanja vezanih uz 147JTD iz 2001.
Imam problem s skriputavim prednjim ovjesom. U zadnja 3 mjeseca sam promjenio balansicu i selene mislim da donje vilice. Problem se manifestira kod kretanja. Osjeti se ko da nesto krcne, pa opet krcne dok stavim u drugu. kasnije se vec ne cuje. Al recimo ako stanem pa krenem u rikverc opet krcne. Sto bi to moglo bit?
Gornje vilice? Inace se to cuje s ljeve strane(nekad cak i osjetim to krckanje pod nogama). Imam problem i s desnom stranom. Ukoliko vozim po losijoj cesti ili makadamu dolazi do zvuka ko da ce se nesto raspast kod desnog kotaca. Inace sam vec bio kod par "majstora", danas na tehnickom i kao sve je okej i nema lufta. A dok vozim imam osjecaj ko da ce se raspast :sado:
Ima jos :crazy:
Prilikom paljenja i gasenja auta dolazi do povecanih vibracija...ono strese se cijeli auto. Al recimo u leru okej radi...malo vibrira al nist strašno...To bi bio prednji desni nosac motora ili sto?

hvala na odgovorima.

mogle bi bit gornje vilice...ak su svi nosači ok onda vjerojatno zamajac

CezAR145

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: Pitajte Seba
« Odgovori #1153 u: 09-08-2007, 13:17:46 »
Pozdrav. Kupio sam nedavno alfu 145 1.4 . auto ide normalno, bio na servisu kad sam ga kupio, no ipak ima nekoliko čudnih stvari koje se događaju u vožnji. kad se polako dodaje ili polako otpušta gas , auto lagano cuka, ako mu daš kak spada gas onda niš. klapnu gasa sam očistio da možeš zube prati kak se sjaji. motor minimuma je pri kraju pa me zanima jer možda zbog toga cuka???. još jedno pitanje. kako se manifestira neispravna lambda sonda u vožnji. čitao sam da auto više troši, jer ima još neki simptom???i da jedno ovak priglupo pitanje. kad klima radi na momente nešto cvili lagano  ispod haube. samo kad klima radi!!! traje 4-5 sekundi i onda stane pa jedna pauza i onda opet. jer se može to doma rješiti ili zahtjeva stručnu pomoć??
fala
 

Offline Seb

  • Donator
  • Trade Count: (+2)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 14883
  • Karma: 533
  • Spol: Muški
  • Alfa GT 1.9 Q2
    • Velika Mlaka
Odg: Pitajte Seba
« Odgovori #1154 u: 09-08-2007, 14:23:08 »
Pozdrav. Kupio sam nedavno alfu 145 1.4 . auto ide normalno, bio na servisu kad sam ga kupio, no ipak ima nekoliko čudnih stvari koje se događaju u vožnji. kad se polako dodaje ili polako otpušta gas , auto lagano cuka, ako mu daš kak spada gas onda niš. klapnu gasa sam očistio da možeš zube prati kak se sjaji. motor minimuma je pri kraju pa me zanima jer možda zbog toga cuka???. još jedno pitanje. kako se manifestira neispravna lambda sonda u vožnji. čitao sam da auto više troši, jer ima još neki simptom???i da jedno ovak priglupo pitanje. kad klima radi na momente nešto cvili lagano  ispod haube. samo kad klima radi!!! traje 4-5 sekundi i onda stane pa jedna pauza i onda opet. jer se može to doma rješiti ili zahtjeva stručnu pomoć??
fala

može cukat zbog motorića...
zbog sonde isto može cukat,gušit se,...
možda stazni remen,zatezač,komprsor,...neznam točno

Enver

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: Pitajte Seba
« Odgovori #1155 u: 09-08-2007, 14:26:37 »
1.8 ti paše ali 2.0 ne...
treba stavit drugi konusno-tanjurasti zupčanik i tako češ imat krači prenos tj bolji okretni moment ali razlika između 1.4 i 1.6 nije velika pa se to ne isplati radit...
nije donja polovica isti ko fiatov...fiatov je donji dio isti ko yugo-ićev motor samo je zboran na 1.6 i glava 16v...poanta tog motora je u usisnoj grani koja je tak konstruirna da daje odličan okr. moment ali manje ks...1.6 16v fiat ima 100 ks umejsto alfinih 120
nema bad-a za spuštenu glavu jer se nemože na njoj dići neznam kolko kompresija no ipak se malo osjeti...a uvijek možeš kupit polovnu glavu za malo para...
nema...sve po malo nosi kilažu...

Super, hvala ti.
Znaci, 1.8 mi paše na šaraf, kaj nije uopce lose, jer ih na otpadima ima kolko želiš za stvarno sitnu lovu.
Budem probao ipak prvo spustit glavu, tek da vidim koja je razlika. Samo kaj docekam mehanicara kad se vrati sa godisnjeg.

Hvala ti jos jednom.  :mah:
 

Offline Seb

  • Donator
  • Trade Count: (+2)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 14883
  • Karma: 533
  • Spol: Muški
  • Alfa GT 1.9 Q2
    • Velika Mlaka
Odg: Pitajte Seba
« Odgovori #1156 u: 09-08-2007, 15:56:41 »
1.8 ti paše ali 2.0 ne...
treba stavit drugi konusno-tanjurasti zupčanik i tako češ imat krači prenos tj bolji okretni moment ali razlika između 1.4 i 1.6 nije velika pa se to ne isplati radit...
nije donja polovica isti ko fiatov...fiatov je donji dio isti ko yugo-ićev motor samo je zboran na 1.6 i glava 16v...poanta tog motora je u usisnoj grani koja je tak konstruirna da daje odličan okr. moment ali manje ks...1.6 16v fiat ima 100 ks umejsto alfinih 120
nema bad-a za spuštenu glavu jer se nemože na njoj dići neznam kolko kompresija no ipak se malo osjeti...a uvijek možeš kupit polovnu glavu za malo para...
nema...sve po malo nosi kilažu...

Super, hvala ti.
Znaci, 1.8 mi paše na šaraf, kaj nije uopce lose, jer ih na otpadima ima kolko želiš za stvarno sitnu lovu.
Budem probao ipak prvo spustit glavu, tek da vidim koja je razlika. Samo kaj docekam mehanicara kad se vrati sa godisnjeg.

Hvala ti jos jednom.  :mah:

samo to nemoj ići radit..nebuš niš osjetio...nabavi 1.8 i njega složi komplet kak sam reko

Enver

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: Pitajte Seba
« Odgovori #1157 u: 09-08-2007, 16:29:26 »
Ok, mislio sam da bi bila neka razlika, al ako nema, onda krecem drugi tjedan na otpade u potragu. Thanx.

Još samo da pitam, jel mi odgovara elektronika sa 1.6, i samo se podesi preko chipa vrijeme paljenja i dovoda goriva, il trebam i kompletnu elektroniku  :?:
« Zadnja izmjena: 09-08-2007, 16:31:16 od Enver »
 

Boxer

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: Pitajte Seba
« Odgovori #1158 u: 09-08-2007, 22:34:49 »
Seb di se da i pošto nabavit servisna knjižica za Mareu 2.4 JTD, moja je stradala :sad: :sad: :sad: Ionak se spemam k tebi pa me zanima dal  to imaš na lageru
« Zadnja izmjena: 09-08-2007, 22:35:25 od Boxer »
 

Offline Seb

  • Donator
  • Trade Count: (+2)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 14883
  • Karma: 533
  • Spol: Muški
  • Alfa GT 1.9 Q2
    • Velika Mlaka
Odg: Pitajte Seba
« Odgovori #1159 u: 10-08-2007, 06:57:50 »
Ok, mislio sam da bi bila neka razlika, al ako nema, onda krecem drugi tjedan na otpade u potragu. Thanx.

Još samo da pitam, jel mi odgovara elektronika sa 1.6, i samo se podesi preko chipa vrijeme paljenja i dovoda goriva, il trebam i kompletnu elektroniku  :?:

samo se podesi