15-12-2019, 04:02:30

Autor Tema: 156 1.8 TS, problem sa ler gasom!?  (Posjeta: 9499 vremena)

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline Basta

  • Trade Count: (0)
  • Pripravnik
  • **
  • Postova: 250
  • Karma: 5
  • Spol: Muški
  • Alfa 156 1.8+lpg
    • Zagreb
Odg: 156 1.8 TS, problem sa ler gasom!?
« Odgovori #20 u: 20-12-2012, 11:32:27 »
Imam problem auto je AR156 1.8+LPG kod zaletavanja dakle auto normalno radi normalno vuče na benzin i na plin,sve radi super ali kad treba stat npr. dolazak na semafor i kad treba stisnut kuplung auto se na plinu zaleti do 2000/min 3-4 puta dok na benzin se zaleti jedan put isto tak do 2000/min,nakon toga se smiri i radi u leru normalno na nekih 850/min.
Bio kod plinara na servisu rekao je da nije do njega,sve je ispitao što bi moglo biti radi plina i sve je ok i rekao da to nema veze s plinom e sada me zanima ako mi netko može pomoći oko savijeta ili ako mi to netko može malo pogledati ili reći što bi to moglo biti????
Hvala
Dosta je bilo niskih okretaja....
 

Offline Mike20

  • Trade Count: (+5)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 3756
  • Karma: 69
  • Spol: Muški
  • Lancia Delta t-jet
    • Varaždin-Zagreb
Odg: 156 1.8 TS, problem sa ler gasom!?
« Odgovori #21 u: 20-12-2012, 12:04:09 »
Zaletavanje na plinu znači da u leru dobva previše plina, pa ecu motora balansira otvaranjem/zatvaranjem motorića lera.
To balansiranje malo poremeti ecu motora pa hoće i na benzin malo u leru oscilirati.

Ovo sve pričam iz istog iskustva sa svog Punta.

Stanje će se popraviti vožnjom na benzin.
Koji plinski uređaj imaš?
Koliko km ima odrađenih na plin, kak je često servisiran (filter plina)?

A višak plina u leru može biti iz raznih razloga: propuštanje dizni, oštećene membrane isparivača, spor odaziv dizni/ecu-a plina itd
 

Offline Basta

  • Trade Count: (0)
  • Pripravnik
  • **
  • Postova: 250
  • Karma: 5
  • Spol: Muški
  • Alfa 156 1.8+lpg
    • Zagreb
Odg: 156 1.8 TS, problem sa ler gasom!?
« Odgovori #22 u: 20-12-2012, 14:15:36 »
Plin Tartarini
Plinar rekao da to nema veze s plinom nego da je valjda neki senzor ili tak nekaj prije...neznam ja nisam stručnjak
Ima auto kilometara preko 100t/km na plinu uvijek održavan na vrijeme sve mjenjano,ali kad se vozim na bengu kad isključim plin uvijek mi to napravi da se zaleti(pa kakve to veze ima s plinom)????nije mi jasno....
Shvačam otvaranje i zatvaranje klapne ali opet kakve to veze ima s plinom???
Kompjuter od plinaje ok sve mape napravljene kak treba sve super radi osim kad treba doći na rad u lere se tepe i zaletava ,ponekad mi se zna i ugasiti.....
Dosta je bilo niskih okretaja....
 

Offline maXonja

  • Trade Count: (+7)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 2553
  • Karma: 47
  • Spol: Muški
  • 159 SW 1.9 JTD 8V | GTV 2.0 TS | 147 1.6 TS
    • VŽ-DA
Odg: 156 1.8 TS, problem sa ler gasom!?
« Odgovori #23 u: 20-12-2012, 14:23:55 »
Kolega, pogledaj ovu temu:
http://alfa-corse.com/forum/index.php/topic,1179.0.html

Meni riješilo problem zaletavanja tj. dizanja okretaja (od ~900 pa do ~1900) na benzinu/plinu  :pivo:
 

Offline Darkside

  • Trade Count: (0)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 1166
  • Karma: 10
  • Spol: Muški
  • Nemam alfu
    • Varaždin
Odg: 156 1.8 TS, problem sa ler gasom!?
« Odgovori #24 u: 20-12-2012, 14:32:14 »
A potrošnja? Možda povećana?
 

Offline Mike20

  • Trade Count: (+5)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 3756
  • Karma: 69
  • Spol: Muški
  • Lancia Delta t-jet
    • Varaždin-Zagreb
Odg: 156 1.8 TS, problem sa ler gasom!?
« Odgovori #25 u: 20-12-2012, 15:13:46 »
Meni se Punto zaletava u leru na plin, u vožnji sve super, potrošnja odlična, vuče bez cukanja.
Kad pustiš gas u leru na plin-oscilira.
Kad prebacim na benzin, isto se malo zaleti al se smiri.
Kod mene je dijagnoza previše plina u leru.

To sve skupa remeti rad ecu-a motora, iako su mape dobre-bil sam kod Tidale

100 000k na plin je puno.
Ak nebudeš niš našao, otpoji vakuumsku cijev koja ide sa isparivača na usis i uroni tu stranu sa usisa u čašu vode-ak izlaze mjehurići-to je to
 

Offline Ivan"Zagorec"

  • Trade Count: (+1)
  • Sa stažom
  • ***
  • Postova: 656
  • Karma: 9
  • Spol: Muški
    • krapina
Odg: 156 1.8 TS, problem sa ler gasom!?
« Odgovori #26 u: 20-12-2012, 15:42:51 »
ma i ja sam imao isti problem i rješio ga u ovlaštenom servisu resetiranjem motioriča ler gasa ta 100kn
ZAGORJE TOUR
 

Offline Basta

  • Trade Count: (0)
  • Pripravnik
  • **
  • Postova: 250
  • Karma: 5
  • Spol: Muški
  • Alfa 156 1.8+lpg
    • Zagreb
Odg: 156 1.8 TS, problem sa ler gasom!?
« Odgovori #27 u: 20-12-2012, 19:44:33 »
Kolega, pogledaj ovu temu:
http://alfa-corse.com/forum/index.php/topic,1179.0.html

Meni riješilo problem zaletavanja tj. dizanja okretaja (od ~900 pa do ~1900) na benzinu/plinu  :pivo:

Hvala za link i temu budem probao taj feder potražiti-riješiti pa javim....
Dosta je bilo niskih okretaja....
 

Offline Basta

  • Trade Count: (0)
  • Pripravnik
  • **
  • Postova: 250
  • Karma: 5
  • Spol: Muški
  • Alfa 156 1.8+lpg
    • Zagreb
Odg: 156 1.8 TS, problem sa ler gasom!?
« Odgovori #28 u: 20-12-2012, 19:47:49 »
A potrošnja? Možda povećana?

Potrošnja po ovoj zimi 100Kn =160km ili ti točno 10.43Lit na 100km što smatram ok potrošnjom....
Dosta je bilo niskih okretaja....
 

Offline Role 156

  • Trade Count: (+9)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 9392
  • Karma: 200
  • Spol: Muški
  • Alfa 159 2.2JTS SS Ti Beverly tourer 300 ie
    • Požega
Odg: 156 1.8 TS, problem sa ler gasom!?
« Odgovori #29 u: 20-12-2012, 20:15:22 »
Kolega, pogledaj ovu temu:
http://alfa-corse.com/forum/index.php/topic,1179.0.html

Meni riješilo problem zaletavanja tj. dizanja okretaja (od ~900 pa do ~1900) na benzinu/plinu  :pivo:
Mom kolegi isto rijesilo problem  :da:
Varijator sekta
 

Offline VIPER999

  • Trade Count: (+2)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 1532
  • Karma: 24
  • Spol: Muški
  • 155 & Alfetta in progress
    • Malinska, Otok Krk
Odg: 156 1.8 TS, problem sa ler gasom!?
« Odgovori #30 u: 21-12-2012, 14:33:09 »
A ja ovo ne mogu nać, jest da na alfa corse forumu piše za 16V TS al na mojoj 146 toga ne vidim ...
 

Offline kristyanhr

  • Trade Count: (0)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 1187
  • Karma: 21
  • Spol: Muški
  • EX: Fiat Punto mk2 1.9DS Trenutačno: AR156 1.8TS
    • Slavonski Brod
    • NANO Autodetailing Centar
Odg: 156 1.8 TS, problem sa ler gasom!?
« Odgovori #31 u: 21-12-2012, 14:57:05 »
Koliko sam skužio, očistio si klapnu gasa od masnoće. Istu stvar sam i ja napravio kada sam mijenjao termostat. Našpricao i očistio masnoću. Auto je počeo na leru kad se ugrije varirati 100 okretaja gore. Od 800 do 1000.
Radi se o tome da kada očistiš klapnu gasa, auto treba spojit na tester i resetirati neke parametre klapne gasa. Tako mi je Seb objasnio. Pitao sam ga da li će to samo prestati, rekao je da hoće ali nakon x tisuća kilometara. Tako je i bilo. Prošao sam 2 000 kilometara i sad se to vratilo u noramalu. Auto radi na oko 850 okretaja.
Dakle, imaš dvije opcije. Resetiranje je kod Seba oko 150kn.
Ali pošto je tvoj slučaj malo ekstremniji gdje ti obrtaji skaču 500 gore, možda ipak da odeš na komp.

riješio sam ja to... ;) očistio... resetirao na testeru i sad je sve 5.. ;)
Darijan Kosić: "Alfizam je religija."
Certified Gtechniq Detailer - http://nano-kj.hr/nano.php
 

Offline VIPER999

  • Trade Count: (+2)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 1532
  • Karma: 24
  • Spol: Muški
  • 155 & Alfetta in progress
    • Malinska, Otok Krk
Odg: 156 1.8 TS, problem sa ler gasom!?
« Odgovori #32 u: 21-12-2012, 15:01:14 »
A s čime čistite klapnu ... procedura je odspojiti gumeno crijevo usisa zraka i onda  :?:
 

Offline kristyanhr

  • Trade Count: (0)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 1187
  • Karma: 21
  • Spol: Muški
  • EX: Fiat Punto mk2 1.9DS Trenutačno: AR156 1.8TS
    • Slavonski Brod
    • NANO Autodetailing Centar
Odg: 156 1.8 TS, problem sa ler gasom!?
« Odgovori #33 u: 21-12-2012, 17:05:13 »
odspojiti crijevo i našpricaš sa one shot sprejom... krpicu i dobro izglancas leptir i sam usis a i rub leptira...ne samo lice... najbolje je skinuti sve dolje(nije neka procedura - 3 konektora i 4 vijka) i onda sve s unutarnje i vanjske strane očistiti... usput i leptir otvoriti i kažem, taj rub očistiti... i našpricaš spreja u usisnu granu da malo odmasti...mislim da je na nitro bazi sprej pa fino odmašćuje...  malo će ti teže auto upaliti ali upalit ce kad sve zavrsis...
Darijan Kosić: "Alfizam je religija."
Certified Gtechniq Detailer - http://nano-kj.hr/nano.php
 

Offline VIPER999

  • Trade Count: (+2)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 1532
  • Karma: 24
  • Spol: Muški
  • 155 & Alfetta in progress
    • Malinska, Otok Krk
Odg: 156 1.8 TS, problem sa ler gasom!?
« Odgovori #34 u: 21-12-2012, 18:41:29 »
One shot sprej hmm ... idem potražiti, tu kod sebe imam industrijski čistač u spreju od Wurtha, što on radi masti i motornom ulju, ajmeeee ...
 

Offline Basta

  • Trade Count: (0)
  • Pripravnik
  • **
  • Postova: 250
  • Karma: 5
  • Spol: Muški
  • Alfa 156 1.8+lpg
    • Zagreb
Odg: 156 1.8 TS, problem sa ler gasom!?
« Odgovori #35 u: 21-12-2012, 18:45:25 »
Ja kad sam imao hondu čistili su mi klapnu na taj način da je auto radio u leru i  full gas i ušpricali to za čiščenje...pa sad neznam jel to moguće i kod Alfi???
Dosta je bilo niskih okretaja....
 

Offline Reno

  • Trade Count: (+6)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 4700
  • Karma: 77
  • Spol: Muški
    • Rijeka
Odg: 156 1.8 TS, problem sa ler gasom!?
« Odgovori #36 u: 21-12-2012, 19:17:16 »
Kolega, pogledaj ovu temu:
http://alfa-corse.com/forum/index.php/topic,1179.0.html

Meni riješilo problem zaletavanja tj. dizanja okretaja (od ~900 pa do ~1900) na benzinu/plinu  :pivo:
procitao sam cjelu ovu temu nigdje ne pise jel to vrijedi i za 2.5 v6?
 

Offline VIPER999

  • Trade Count: (+2)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 1532
  • Karma: 24
  • Spol: Muški
  • 155 & Alfetta in progress
    • Malinska, Otok Krk
Odg: 156 1.8 TS, problem sa ler gasom!?
« Odgovori #37 u: 21-12-2012, 22:41:19 »
procitao sam cjelu ovu temu nigdje ne pise jel to vrijedi i za 2.5 v6?

piše da je za 16V TS motore, kakav i ja imam samo što ni ja ne mogu nać to crijevo ... kod mene ga nema ...  :?:
 

Offline maXonja

  • Trade Count: (+7)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 2553
  • Karma: 47
  • Spol: Muški
  • 159 SW 1.9 JTD 8V | GTV 2.0 TS | 147 1.6 TS
    • VŽ-DA
Odg: 156 1.8 TS, problem sa ler gasom!?
« Odgovori #38 u: 21-12-2012, 23:32:53 »
procitao sam cjelu ovu temu nigdje ne pise jel to vrijedi i za 2.5 v6?

Ne znam kako izgleda to kod V6 motora, pogledaj tamo kod klapne dal imaš...

piše da je za 16V TS motore, kakav i ja imam samo što ni ja ne mogu nać to crijevo ... kod mene ga nema ...  :?:

Ti imaš sa alu usisnom granom motor i drugačijom klapnom, kod tebe je malo drugačije.
 

Offline kristyanhr

  • Trade Count: (0)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 1187
  • Karma: 21
  • Spol: Muški
  • EX: Fiat Punto mk2 1.9DS Trenutačno: AR156 1.8TS
    • Slavonski Brod
    • NANO Autodetailing Centar
Odg: 156 1.8 TS, problem sa ler gasom!?
« Odgovori #39 u: 22-12-2012, 10:44:53 »
sad pitanje: jer je to crevo koje ulazi između mafa i klapne ili crevo koje ulazi u samu klapnu?
Darijan Kosić: "Alfizam je religija."
Certified Gtechniq Detailer - http://nano-kj.hr/nano.php