14-10-2019, 06:38:08

Autor Tema: 156 1.8 TS, problem sa ler gasom!?  (Posjeta: 9109 vremena)

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline Alf - V6

  • Trade Count: (+25)
  • Pripravnik
  • **
  • Postova: 249
  • Karma: 17
  • Spol: Muški
  • Alfa Romeo 159 SW 2.4 JTDm
    • Zagreb
156 1.8 TS, problem sa ler gasom!?
« u: 14-07-2010, 12:27:03 »
Dakle ovako, auto mi je u zadnje vrijeme poceo sve slabije vuc i na leru se zaletavao tj. okretaji su isli od 500 do 1100 pogotovo dok je klima bila upaljena.

Jucer sam isao na dijagnostiku u "automehaniku" i sa autom sve u redu...ne prijavljuje niti jedan kvar no mehanicar veli da je sigurno MAF.

Promijenio sa par MAF senzora ali samo je bilo gore pa sam vratio stari (ona prica da su MAFovi isti za 1.6-1.8-2.0 itd ne drzi vodu, potvrdilo vise mehanicara i isprobano u praksi!!!)
Najvise se primjetio pad snage kad je auto ugrijan!

Danas se sjetim da imam motoric ler gasa od 2.0 TS i odem to zamjenit....upalim auto i odusevljenje auto ne cuka, ne zaletava se i osjetno bolje prima gas te ide onako kako bi i trebao!!!

E sad, zasto da bude jednostavno kada moze i komplicirano. :) :wal:

Okretaji ne padaju ispod 1500-1800 na leru!??

Ima neko ideju, savjet sta bi to moglo biti?

Zahvaljujem unaprijed!

 :ok:
Rabljeni dijelovi za Alfa Romeo vozila - 099/2087-755
 

Offline Igica

  • Trade Count: (+7)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 8323
  • Karma: 578
  • Spol: Muški
  • Alfa 146
    • Varaždinske toplice - Varaždin
Odg: 156 1.8 TS, problem sa ler gasom!?
« Odgovori #1 u: 14-07-2010, 12:28:27 »
Nekaj si za*ebo :craz
 

Offline Isus

  • Trade Count: (+9)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 15286
  • Karma: 497
  • Spol: Muški
  • 164 TS
    • ZG Pešča
Odg: 156 1.8 TS, problem sa ler gasom!?
« Odgovori #2 u: 14-07-2010, 12:31:08 »
motor ler gasa.
a maf je isti samo na 1.8 i 2.0
« Zadnja izmjena: 14-07-2010, 12:32:29 od Isus »
Kockasti auto, najbolji auto.
 

Offline Alf - V6

  • Trade Count: (+25)
  • Pripravnik
  • **
  • Postova: 249
  • Karma: 17
  • Spol: Muški
  • Alfa Romeo 159 SW 2.4 JTDm
    • Zagreb
Odg: 156 1.8 TS, problem sa ler gasom!?
« Odgovori #3 u: 14-07-2010, 12:35:18 »
Nekaj ocito jesam :)

Nije isti, provjereno!!!

Ovaj motoric ler gasa sam danas stavio i na ovoj 2.0 TS je radio savrseno....znaci ispravan!!!

Dali je moguce kad se montira motoric na klapnu da ona capica ne sjedne u dobar polozaj tj. da se pomakne pa zato nije ler dobar?
Rabljeni dijelovi za Alfa Romeo vozila - 099/2087-755
 

Offline Alf - V6

  • Trade Count: (+25)
  • Pripravnik
  • **
  • Postova: 249
  • Karma: 17
  • Spol: Muški
  • Alfa Romeo 159 SW 2.4 JTDm
    • Zagreb
Odg: 156 1.8 TS, problem sa ler gasom!?
« Odgovori #4 u: 14-07-2010, 12:53:18 »
Pa tako sam i napravio....slicno :)........otpojio sam ga na nekih 30ak minuta i ostavio ga na leru 5-10 min.

Znaci najbolje ponovit ali duze.

Hvala :ok:
Rabljeni dijelovi za Alfa Romeo vozila - 099/2087-755
 

Offline Pero156TS

  • Predsjedništvo
  • Trade Count: (+13)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 7605
  • Karma: 265
  • Spol: Muški
  • GT 1.9 JTD, Lancia Y
    • Zagreb
Odg: 156 1.8 TS, problem sa ler gasom!?
« Odgovori #5 u: 14-07-2010, 13:10:24 »
ako to ne upali, onda ga spojit na tester i preko njega nariktat, tak su meni
GT 1.9 JTD
Svi pričaju da pijem, a nitko ne priča da sam žedan.
 

Offline Alf - V6

  • Trade Count: (+25)
  • Pripravnik
  • **
  • Postova: 249
  • Karma: 17
  • Spol: Muški
  • Alfa Romeo 159 SW 2.4 JTDm
    • Zagreb
Odg: 156 1.8 TS, problem sa ler gasom!?
« Odgovori #6 u: 14-07-2010, 13:13:40 »
ako to ne upali, onda ga spojit na tester i preko njega nariktat, tak su meni

Znaci opet pljunut 246kn!? :mad:

Znat cu kroz sat - sat i pol  :rolll:
Rabljeni dijelovi za Alfa Romeo vozila - 099/2087-755
 

Offline Pero156TS

  • Predsjedništvo
  • Trade Count: (+13)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 7605
  • Karma: 265
  • Spol: Muški
  • GT 1.9 JTD, Lancia Y
    • Zagreb
Odg: 156 1.8 TS, problem sa ler gasom!?
« Odgovori #7 u: 14-07-2010, 13:15:46 »
pa vozi se tak,kaj te briga
GT 1.9 JTD
Svi pričaju da pijem, a nitko ne priča da sam žedan.
 

Offline Alf - V6

  • Trade Count: (+25)
  • Pripravnik
  • **
  • Postova: 249
  • Karma: 17
  • Spol: Muški
  • Alfa Romeo 159 SW 2.4 JTDm
    • Zagreb
Odg: 156 1.8 TS, problem sa ler gasom!?
« Odgovori #8 u: 14-07-2010, 13:46:08 »
Gle nije bas ugodno za slusat tak stalno pogotovo kaj imam gore minijaturni protocni lonac......preglasno je.

 :)
Rabljeni dijelovi za Alfa Romeo vozila - 099/2087-755
 

Offline Mirsad

  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 2600
  • Karma: 11
  • Spol: Muški
  • 156 2.0TS+LPG
    • Sarajevo
Odg: 156 1.8 TS, problem sa ler gasom!?
« Odgovori #9 u: 14-07-2010, 14:17:21 »
Teoretski nisi imao sta zafrkati ako si samo odvrno i ponovo zavrno novi motoric, sem ako si neke ostale sarafe pomicao. A moras setovati motoric ako to sa klemom i ostalo ne upali moras na dijagostiku.  QV
 

Offline Igica

  • Trade Count: (+7)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 8323
  • Karma: 578
  • Spol: Muški
  • Alfa 146
    • Varaždinske toplice - Varaždin
Odg: 156 1.8 TS, problem sa ler gasom!?
« Odgovori #10 u: 14-07-2010, 14:17:34 »
Gle nije bas ugodno za slusat tak stalno pogotovo kaj imam gore minijaturni protocni lonac......preglasno je.

 :)

Picajzla :craz
 

Offline Alf - V6

  • Trade Count: (+25)
  • Pripravnik
  • **
  • Postova: 249
  • Karma: 17
  • Spol: Muški
  • Alfa Romeo 159 SW 2.4 JTDm
    • Zagreb
Odg: 156 1.8 TS, problem sa ler gasom!?
« Odgovori #11 u: 14-07-2010, 14:45:38 »
Naravno morat cu na tezi (skuplji) nacin ovo rijesit jer ova gore shema nije upalila.....samo se nadam da ce oni to uspjesno rijesit!
Rabljeni dijelovi za Alfa Romeo vozila - 099/2087-755
 

Offline Alf - V6

  • Trade Count: (+25)
  • Pripravnik
  • **
  • Postova: 249
  • Karma: 17
  • Spol: Muški
  • Alfa Romeo 159 SW 2.4 JTDm
    • Zagreb
Odg: 156 1.8 TS, problem sa ler gasom!?
« Odgovori #12 u: 19-07-2010, 16:53:31 »
Saznao od frenda "dobitnu kombinaciju" za moj problem........odspojiti kleme na 45 minuta, nakon toga dati kontakt na 90 sec. i vratiti opet kontakt na nulu isto na 90 sec.
Onda upaliti auto da radi 15ak minuta i ugasit ga da se ohladi ( ne skroz) i onda ga ponovo upaliti i gas!

Zapravo je i pomoglo i auto radi savrseno mirno na 950 okr/min ( sa klimom cca 850) ali problem je taj da kad stajem na semaforu recimo treba mu nekih 5 sec da se spusti.....znaci ja stanem a on jos radi na 1300-1500 okretaja nekih 4-5 sec.!??

Nisam bas zadovoljan ali oprostit cu mu tih par sekundi zbog tih 250 kn dijagnostike.

 :) :craz
Rabljeni dijelovi za Alfa Romeo vozila - 099/2087-755
 

Offline Isus

  • Trade Count: (+9)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 15286
  • Karma: 497
  • Spol: Muški
  • 164 TS
    • ZG Pešča
Odg: 156 1.8 TS, problem sa ler gasom!?
« Odgovori #13 u: 19-07-2010, 17:52:17 »
ovo s kontaktom je nepotrebno jer kad skineš klemu nema signala s brave.
Srtujni krug nije spojen i moš okretat ključ koliko želiš neće s eniš desiti.

Dovoljno je skinuti klemu na 45 min.
Samo to je samo privremeno, jer se ecu vrati na tvorničke postavke i s radom motora ponovno zapiše grešku i opet počne zezati.
Kockasti auto, najbolji auto.
 

Offline Seb

  • Donator kluba
  • Trade Count: (+2)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 15716
  • Karma: 540
  • Spol: Muški
    • Velika Mlaka
Odg: 156 1.8 TS, problem sa ler gasom!?
« Odgovori #14 u: 19-07-2010, 18:20:07 »

Nije isti, provjereno!!!

isti su samo je bitno koji je model ECU-a
CF2 1.8 i 2.0 isti
CF3 1.8 i 2.0 isti...mislim da je čak i 1.6 isti ali nisam ziher

Offline Alf - V6

  • Trade Count: (+25)
  • Pripravnik
  • **
  • Postova: 249
  • Karma: 17
  • Spol: Muški
  • Alfa Romeo 159 SW 2.4 JTDm
    • Zagreb
Odg: 156 1.8 TS, problem sa ler gasom!?
« Odgovori #15 u: 19-07-2010, 23:51:32 »
isti su samo je bitno koji je model ECU-a
CF2 1.8 i 2.0 isti
CF3 1.8 i 2.0 isti...mislim da je čak i 1.6 isti ali nisam ziher

Gospoda iz "automehanike" tvrde da nisu sto im i nisam bas povjerovao dok nisam sam vidio da stvarno ne sljaka!!!

Uzeo sam MAF sa TSa 2.0 (koji je radio savrseno na istom) sa istim serijskim brojem i stavio ga na ovog 1.8 TS i ne radi gotovo nikako.....auto krene vuc ali na 3000 okr. ko da mu neko uzme pola snage i nejde....bas je osjetna razlika!!!

Vratim stari i stvar se popravi.

Cak sam probao stavit sa 2.4 JTD.....nije dobra kombinacija.  :)
Rabljeni dijelovi za Alfa Romeo vozila - 099/2087-755
 

Offline Seb

  • Donator kluba
  • Trade Count: (+2)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 15716
  • Karma: 540
  • Spol: Muški
    • Velika Mlaka
Odg: 156 1.8 TS, problem sa ler gasom!?
« Odgovori #16 u: 20-07-2010, 06:39:50 »
Gospoda iz "automehanike" tvrde da nisu sto im i nisam bas povjerovao dok nisam sam vidio da stvarno ne sljaka!!!

Uzeo sam MAF sa TSa 2.0 (koji je radio savrseno na istom) sa istim serijskim brojem i stavio ga na ovog 1.8 TS i ne radi gotovo nikako.....auto krene vuc ali na 3000 okr. ko da mu neko uzme pola snage i nejde....bas je osjetna razlika!!!

Vratim stari i stvar se popravi.

Cak sam probao stavit sa 2.4 JTD.....nije dobra kombinacija.  :)
kak sam ti reko...kat brojevi,sve je isto samo mora bit isti i model elektronike...ili ste tu zenuli ili ste probavali sa neispravnim debimetrom

Offline Alf - V6

  • Trade Count: (+25)
  • Pripravnik
  • **
  • Postova: 249
  • Karma: 17
  • Spol: Muški
  • Alfa Romeo 159 SW 2.4 JTDm
    • Zagreb
Odg: 156 1.8 TS, problem sa ler gasom!?
« Odgovori #17 u: 20-07-2010, 13:20:05 »
ovo s kontaktom je nepotrebno jer kad skineš klemu nema signala s brave.
Srtujni krug nije spojen i moš okretat ključ koliko želiš neće s eniš desiti.

Dovoljno je skinuti klemu na 45 min.
Samo to je samo privremeno, jer se ecu vrati na tvorničke postavke i s radom motora ponovno zapiše grešku i opet počne zezati.

Nisi me shvatio, nakon 45 min. vratis klemu i onda to sa kontaktom.......
Rabljeni dijelovi za Alfa Romeo vozila - 099/2087-755
 

Offline kristyanhr

  • Trade Count: (0)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 1187
  • Karma: 21
  • Spol: Muški
  • EX: Fiat Punto mk2 1.9DS Trenutačno: AR156 1.8TS
    • Slavonski Brod
    • NANO Autodetailing Centar
Odg: 156 1.8 TS, problem sa ler gasom!?
« Odgovori #18 u: 20-07-2012, 11:25:40 »
Moderatori, premjestite ako nije mjesto ovdje... ovako, kako sam imao problema sa ler gasom, skinuo usisnu cijev sa leptira i da sad ne skidam sve ostavio i tako sve dobro očistio našpricao u granu kad je leptir bio otvoren...sa krpicom oko leptira sve dobro očistio... ler gas više nije ni jednom pao ispod 800+/-50 o/min ...
no, jučer žena stajala na semaforu i kaže da joj obrtaji stajali na 1500 o/min... nakon toga kad je ugasila auto na odredištu i ponovo ga upalila došla na semafor i bili normalno oko 850 o/min...
danas ja išao i obrtaji sa klimom stoje na 1000 o/min a bez klime na kakvih 1100 o/min...
savjeti?
« Zadnja izmjena: 20-07-2012, 11:44:22 od Argor »
Darijan Kosić: "Alfizam je religija."
Certified Gtechniq Detailer - http://nano-kj.hr/nano.php
 

Offline aumarko

  • Trade Count: (0)
  • Pripravnik
  • **
  • Postova: 188
  • Karma: 2
  • Spol: Muški
  • Alfa Romeo 156 1.8 TS 2001.
    • Zagreb
Odg: 156 1.8 TS, problem sa ler gasom!?
« Odgovori #19 u: 20-07-2012, 15:14:08 »
Koliko sam skužio, očistio si klapnu gasa od masnoće. Istu stvar sam i ja napravio kada sam mijenjao termostat. Našpricao i očistio masnoću. Auto je počeo na leru kad se ugrije varirati 100 okretaja gore. Od 800 do 1000.
Radi se o tome da kada očistiš klapnu gasa, auto treba spojit na tester i resetirati neke parametre klapne gasa. Tako mi je Seb objasnio. Pitao sam ga da li će to samo prestati, rekao je da hoće ali nakon x tisuća kilometara. Tako je i bilo. Prošao sam 2 000 kilometara i sad se to vratilo u noramalu. Auto radi na oko 850 okretaja.
Dakle, imaš dvije opcije. Resetiranje je kod Seba oko 150kn.
Ali pošto je tvoj slučaj malo ekstremniji gdje ti obrtaji skaču 500 gore, možda ipak da odeš na komp.
 

Offline Basta

  • Trade Count: (0)
  • Pripravnik
  • **
  • Postova: 250
  • Karma: 5
  • Spol: Muški
  • Alfa 156 1.8+lpg
    • Zagreb
Odg: 156 1.8 TS, problem sa ler gasom!?
« Odgovori #20 u: 20-12-2012, 11:32:27 »
Imam problem auto je AR156 1.8+LPG kod zaletavanja dakle auto normalno radi normalno vuče na benzin i na plin,sve radi super ali kad treba stat npr. dolazak na semafor i kad treba stisnut kuplung auto se na plinu zaleti do 2000/min 3-4 puta dok na benzin se zaleti jedan put isto tak do 2000/min,nakon toga se smiri i radi u leru normalno na nekih 850/min.
Bio kod plinara na servisu rekao je da nije do njega,sve je ispitao što bi moglo biti radi plina i sve je ok i rekao da to nema veze s plinom e sada me zanima ako mi netko može pomoći oko savijeta ili ako mi to netko može malo pogledati ili reći što bi to moglo biti????
Hvala
Dosta je bilo niskih okretaja....
 

Offline Mike20

  • Trade Count: (+5)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 3685
  • Karma: 67
  • Spol: Muški
  • Lancia Delta t-jet
    • Varaždin-Zagreb
Odg: 156 1.8 TS, problem sa ler gasom!?
« Odgovori #21 u: 20-12-2012, 12:04:09 »
Zaletavanje na plinu znači da u leru dobva previše plina, pa ecu motora balansira otvaranjem/zatvaranjem motorića lera.
To balansiranje malo poremeti ecu motora pa hoće i na benzin malo u leru oscilirati.

Ovo sve pričam iz istog iskustva sa svog Punta.

Stanje će se popraviti vožnjom na benzin.
Koji plinski uređaj imaš?
Koliko km ima odrađenih na plin, kak je često servisiran (filter plina)?

A višak plina u leru može biti iz raznih razloga: propuštanje dizni, oštećene membrane isparivača, spor odaziv dizni/ecu-a plina itd
 

Offline Basta

  • Trade Count: (0)
  • Pripravnik
  • **
  • Postova: 250
  • Karma: 5
  • Spol: Muški
  • Alfa 156 1.8+lpg
    • Zagreb
Odg: 156 1.8 TS, problem sa ler gasom!?
« Odgovori #22 u: 20-12-2012, 14:15:36 »
Plin Tartarini
Plinar rekao da to nema veze s plinom nego da je valjda neki senzor ili tak nekaj prije...neznam ja nisam stručnjak
Ima auto kilometara preko 100t/km na plinu uvijek održavan na vrijeme sve mjenjano,ali kad se vozim na bengu kad isključim plin uvijek mi to napravi da se zaleti(pa kakve to veze ima s plinom)????nije mi jasno....
Shvačam otvaranje i zatvaranje klapne ali opet kakve to veze ima s plinom???
Kompjuter od plinaje ok sve mape napravljene kak treba sve super radi osim kad treba doći na rad u lere se tepe i zaletava ,ponekad mi se zna i ugasiti.....
Dosta je bilo niskih okretaja....
 

Offline maXonja

  • Trade Count: (+7)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 2553
  • Karma: 47
  • Spol: Muški
  • 159 SW 1.9 JTD 8V | GTV 2.0 TS | 147 1.6 TS
    • VŽ-DA
Odg: 156 1.8 TS, problem sa ler gasom!?
« Odgovori #23 u: 20-12-2012, 14:23:55 »
Kolega, pogledaj ovu temu:
http://alfa-corse.com/forum/index.php/topic,1179.0.html

Meni riješilo problem zaletavanja tj. dizanja okretaja (od ~900 pa do ~1900) na benzinu/plinu  :pivo:
 

Offline Darkside

  • Trade Count: (0)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 1166
  • Karma: 10
  • Spol: Muški
  • Nemam alfu
    • Varaždin
Odg: 156 1.8 TS, problem sa ler gasom!?
« Odgovori #24 u: 20-12-2012, 14:32:14 »
A potrošnja? Možda povećana?
 

Offline Mike20

  • Trade Count: (+5)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 3685
  • Karma: 67
  • Spol: Muški
  • Lancia Delta t-jet
    • Varaždin-Zagreb
Odg: 156 1.8 TS, problem sa ler gasom!?
« Odgovori #25 u: 20-12-2012, 15:13:46 »
Meni se Punto zaletava u leru na plin, u vožnji sve super, potrošnja odlična, vuče bez cukanja.
Kad pustiš gas u leru na plin-oscilira.
Kad prebacim na benzin, isto se malo zaleti al se smiri.
Kod mene je dijagnoza previše plina u leru.

To sve skupa remeti rad ecu-a motora, iako su mape dobre-bil sam kod Tidale

100 000k na plin je puno.
Ak nebudeš niš našao, otpoji vakuumsku cijev koja ide sa isparivača na usis i uroni tu stranu sa usisa u čašu vode-ak izlaze mjehurići-to je to
 

Offline Ivan"Zagorec"

  • Trade Count: (+1)
  • Sa stažom
  • ***
  • Postova: 656
  • Karma: 9
  • Spol: Muški
    • krapina
Odg: 156 1.8 TS, problem sa ler gasom!?
« Odgovori #26 u: 20-12-2012, 15:42:51 »
ma i ja sam imao isti problem i rješio ga u ovlaštenom servisu resetiranjem motioriča ler gasa ta 100kn
ZAGORJE TOUR
 

Offline Basta

  • Trade Count: (0)
  • Pripravnik
  • **
  • Postova: 250
  • Karma: 5
  • Spol: Muški
  • Alfa 156 1.8+lpg
    • Zagreb
Odg: 156 1.8 TS, problem sa ler gasom!?
« Odgovori #27 u: 20-12-2012, 19:44:33 »
Kolega, pogledaj ovu temu:
http://alfa-corse.com/forum/index.php/topic,1179.0.html

Meni riješilo problem zaletavanja tj. dizanja okretaja (od ~900 pa do ~1900) na benzinu/plinu  :pivo:

Hvala za link i temu budem probao taj feder potražiti-riješiti pa javim....
Dosta je bilo niskih okretaja....
 

Offline Basta

  • Trade Count: (0)
  • Pripravnik
  • **
  • Postova: 250
  • Karma: 5
  • Spol: Muški
  • Alfa 156 1.8+lpg
    • Zagreb
Odg: 156 1.8 TS, problem sa ler gasom!?
« Odgovori #28 u: 20-12-2012, 19:47:49 »
A potrošnja? Možda povećana?

Potrošnja po ovoj zimi 100Kn =160km ili ti točno 10.43Lit na 100km što smatram ok potrošnjom....
Dosta je bilo niskih okretaja....
 

Offline Role 156

  • Trade Count: (+9)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 9392
  • Karma: 200
  • Spol: Muški
  • Alfa 159 2.2JTS SS Ti Beverly tourer 300 ie
    • Požega
Odg: 156 1.8 TS, problem sa ler gasom!?
« Odgovori #29 u: 20-12-2012, 20:15:22 »
Kolega, pogledaj ovu temu:
http://alfa-corse.com/forum/index.php/topic,1179.0.html

Meni riješilo problem zaletavanja tj. dizanja okretaja (od ~900 pa do ~1900) na benzinu/plinu  :pivo:
Mom kolegi isto rijesilo problem  :da:
Varijator sekta
 

Offline VIPER999

  • Trade Count: (+2)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 1532
  • Karma: 24
  • Spol: Muški
  • 155 & Alfetta in progress
    • Malinska, Otok Krk
Odg: 156 1.8 TS, problem sa ler gasom!?
« Odgovori #30 u: 21-12-2012, 14:33:09 »
A ja ovo ne mogu nać, jest da na alfa corse forumu piše za 16V TS al na mojoj 146 toga ne vidim ...
 

Offline kristyanhr

  • Trade Count: (0)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 1187
  • Karma: 21
  • Spol: Muški
  • EX: Fiat Punto mk2 1.9DS Trenutačno: AR156 1.8TS
    • Slavonski Brod
    • NANO Autodetailing Centar
Odg: 156 1.8 TS, problem sa ler gasom!?
« Odgovori #31 u: 21-12-2012, 14:57:05 »
Koliko sam skužio, očistio si klapnu gasa od masnoće. Istu stvar sam i ja napravio kada sam mijenjao termostat. Našpricao i očistio masnoću. Auto je počeo na leru kad se ugrije varirati 100 okretaja gore. Od 800 do 1000.
Radi se o tome da kada očistiš klapnu gasa, auto treba spojit na tester i resetirati neke parametre klapne gasa. Tako mi je Seb objasnio. Pitao sam ga da li će to samo prestati, rekao je da hoće ali nakon x tisuća kilometara. Tako je i bilo. Prošao sam 2 000 kilometara i sad se to vratilo u noramalu. Auto radi na oko 850 okretaja.
Dakle, imaš dvije opcije. Resetiranje je kod Seba oko 150kn.
Ali pošto je tvoj slučaj malo ekstremniji gdje ti obrtaji skaču 500 gore, možda ipak da odeš na komp.

riješio sam ja to... ;) očistio... resetirao na testeru i sad je sve 5.. ;)
Darijan Kosić: "Alfizam je religija."
Certified Gtechniq Detailer - http://nano-kj.hr/nano.php
 

Offline VIPER999

  • Trade Count: (+2)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 1532
  • Karma: 24
  • Spol: Muški
  • 155 & Alfetta in progress
    • Malinska, Otok Krk
Odg: 156 1.8 TS, problem sa ler gasom!?
« Odgovori #32 u: 21-12-2012, 15:01:14 »
A s čime čistite klapnu ... procedura je odspojiti gumeno crijevo usisa zraka i onda  :?:
 

Offline kristyanhr

  • Trade Count: (0)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 1187
  • Karma: 21
  • Spol: Muški
  • EX: Fiat Punto mk2 1.9DS Trenutačno: AR156 1.8TS
    • Slavonski Brod
    • NANO Autodetailing Centar
Odg: 156 1.8 TS, problem sa ler gasom!?
« Odgovori #33 u: 21-12-2012, 17:05:13 »
odspojiti crijevo i našpricaš sa one shot sprejom... krpicu i dobro izglancas leptir i sam usis a i rub leptira...ne samo lice... najbolje je skinuti sve dolje(nije neka procedura - 3 konektora i 4 vijka) i onda sve s unutarnje i vanjske strane očistiti... usput i leptir otvoriti i kažem, taj rub očistiti... i našpricaš spreja u usisnu granu da malo odmasti...mislim da je na nitro bazi sprej pa fino odmašćuje...  malo će ti teže auto upaliti ali upalit ce kad sve zavrsis...
Darijan Kosić: "Alfizam je religija."
Certified Gtechniq Detailer - http://nano-kj.hr/nano.php
 

Offline VIPER999

  • Trade Count: (+2)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 1532
  • Karma: 24
  • Spol: Muški
  • 155 & Alfetta in progress
    • Malinska, Otok Krk
Odg: 156 1.8 TS, problem sa ler gasom!?
« Odgovori #34 u: 21-12-2012, 18:41:29 »
One shot sprej hmm ... idem potražiti, tu kod sebe imam industrijski čistač u spreju od Wurtha, što on radi masti i motornom ulju, ajmeeee ...
 

Offline Basta

  • Trade Count: (0)
  • Pripravnik
  • **
  • Postova: 250
  • Karma: 5
  • Spol: Muški
  • Alfa 156 1.8+lpg
    • Zagreb
Odg: 156 1.8 TS, problem sa ler gasom!?
« Odgovori #35 u: 21-12-2012, 18:45:25 »
Ja kad sam imao hondu čistili su mi klapnu na taj način da je auto radio u leru i  full gas i ušpricali to za čiščenje...pa sad neznam jel to moguće i kod Alfi???
Dosta je bilo niskih okretaja....
 

Offline Reno

  • Trade Count: (+6)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 4700
  • Karma: 77
  • Spol: Muški
    • Rijeka
Odg: 156 1.8 TS, problem sa ler gasom!?
« Odgovori #36 u: 21-12-2012, 19:17:16 »
Kolega, pogledaj ovu temu:
http://alfa-corse.com/forum/index.php/topic,1179.0.html

Meni riješilo problem zaletavanja tj. dizanja okretaja (od ~900 pa do ~1900) na benzinu/plinu  :pivo:
procitao sam cjelu ovu temu nigdje ne pise jel to vrijedi i za 2.5 v6?
 

Offline VIPER999

  • Trade Count: (+2)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 1532
  • Karma: 24
  • Spol: Muški
  • 155 & Alfetta in progress
    • Malinska, Otok Krk
Odg: 156 1.8 TS, problem sa ler gasom!?
« Odgovori #37 u: 21-12-2012, 22:41:19 »
procitao sam cjelu ovu temu nigdje ne pise jel to vrijedi i za 2.5 v6?

piše da je za 16V TS motore, kakav i ja imam samo što ni ja ne mogu nać to crijevo ... kod mene ga nema ...  :?:
 

Offline maXonja

  • Trade Count: (+7)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 2553
  • Karma: 47
  • Spol: Muški
  • 159 SW 1.9 JTD 8V | GTV 2.0 TS | 147 1.6 TS
    • VŽ-DA
Odg: 156 1.8 TS, problem sa ler gasom!?
« Odgovori #38 u: 21-12-2012, 23:32:53 »
procitao sam cjelu ovu temu nigdje ne pise jel to vrijedi i za 2.5 v6?

Ne znam kako izgleda to kod V6 motora, pogledaj tamo kod klapne dal imaš...

piše da je za 16V TS motore, kakav i ja imam samo što ni ja ne mogu nać to crijevo ... kod mene ga nema ...  :?:

Ti imaš sa alu usisnom granom motor i drugačijom klapnom, kod tebe je malo drugačije.
 

Offline kristyanhr

  • Trade Count: (0)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 1187
  • Karma: 21
  • Spol: Muški
  • EX: Fiat Punto mk2 1.9DS Trenutačno: AR156 1.8TS
    • Slavonski Brod
    • NANO Autodetailing Centar
Odg: 156 1.8 TS, problem sa ler gasom!?
« Odgovori #39 u: 22-12-2012, 10:44:53 »
sad pitanje: jer je to crevo koje ulazi između mafa i klapne ili crevo koje ulazi u samu klapnu?
Darijan Kosić: "Alfizam je religija."
Certified Gtechniq Detailer - http://nano-kj.hr/nano.php
 

Offline maXonja

  • Trade Count: (+7)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 2553
  • Karma: 47
  • Spol: Muški
  • 159 SW 1.9 JTD 8V | GTV 2.0 TS | 147 1.6 TS
    • VŽ-DA
Odg: 156 1.8 TS, problem sa ler gasom!?
« Odgovori #40 u: 22-12-2012, 10:48:25 »
Na klapnu
 

Offline kristyanhr

  • Trade Count: (0)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 1187
  • Karma: 21
  • Spol: Muški
  • EX: Fiat Punto mk2 1.9DS Trenutačno: AR156 1.8TS
    • Slavonski Brod
    • NANO Autodetailing Centar
Odg: 156 1.8 TS, problem sa ler gasom!?
« Odgovori #41 u: 22-12-2012, 11:14:17 »
Na klapnu

e to te ja pitam.. :D jer se sjecam kad sam radio da je ono između "muf"-a  :icon_lol: i klapne bilo malo masno s unutarnje strane pa sam zakljucio da je to iberlauf...
Darijan Kosić: "Alfizam je religija."
Certified Gtechniq Detailer - http://nano-kj.hr/nano.php
 

Offline maXonja

  • Trade Count: (+7)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 2553
  • Karma: 47
  • Spol: Muški
  • 159 SW 1.9 JTD 8V | GTV 2.0 TS | 147 1.6 TS
    • VŽ-DA
Odg: 156 1.8 TS, problem sa ler gasom!?
« Odgovori #42 u: 22-12-2012, 12:11:11 »
To ti je drugi, imaš 2 komada... Kada skineš sa poklopca ventila onu ukrasnu plastiku (zaštitu) onda vidiš da sa desne strane idu 2 crijeva, jedno ide između MAF-a i klapne, a drugo ide na klapnu.
 

Offline kristyanhr

  • Trade Count: (0)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 1187
  • Karma: 21
  • Spol: Muški
  • EX: Fiat Punto mk2 1.9DS Trenutačno: AR156 1.8TS
    • Slavonski Brod
    • NANO Autodetailing Centar
Odg: 156 1.8 TS, problem sa ler gasom!?
« Odgovori #43 u: 22-12-2012, 12:15:31 »
da...znam sada... kad ulovim vremena onda cu to..ne zeza me, ali cu bas pogledati... a s koje strane je taj ventilic? na klapni ili na poklopcu?
Darijan Kosić: "Alfizam je religija."
Certified Gtechniq Detailer - http://nano-kj.hr/nano.php
 

Offline maXonja

  • Trade Count: (+7)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 2553
  • Karma: 47
  • Spol: Muški
  • 159 SW 1.9 JTD 8V | GTV 2.0 TS | 147 1.6 TS
    • VŽ-DA
Odg: 156 1.8 TS, problem sa ler gasom!?
« Odgovori #44 u: 22-12-2012, 12:17:12 »
Na klapni
 

Offline VIPER999

  • Trade Count: (+2)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 1532
  • Karma: 24
  • Spol: Muški
  • 155 & Alfetta in progress
    • Malinska, Otok Krk
Odg: 156 1.8 TS, problem sa ler gasom!?
« Odgovori #45 u: 23-12-2012, 07:52:10 »
znači u mene tj. na motorima s alu granom od ona crijeva koja idu s desne strane na onom koje ide u klapnu je taj ventilić  :?:
 

Offline Reno

  • Trade Count: (+6)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 4700
  • Karma: 77
  • Spol: Muški
    • Rijeka
Odg: 156 1.8 TS, problem sa ler gasom!?
« Odgovori #46 u: 24-12-2012, 08:16:06 »
trazio sam na v6 taj feder i nemogu ga nac al sam skinuo klapnu i unutra je izgledala koda vozim dizela cade na kile  :hehe: nakon sto sam ocistio auto radi ful mirno u leru i ne zaletava se vise kad idem stat na semafor pa stisnem kvacilo i lagano kocim prije bi skakala od 600 do 1200 okretaja. ALI sad mi kazaljka od okretaja kad recimo prebacujem brzine ostane na mjestu jedno 2 sekunde i onda padne posto sam procitao da se to moze resetirat ili sta vec preko dijagnostike jel mogu ja to sa fiat ecu scan i elm kabelom ili moram ic bas u servis. :?:
 

Offline kristyanhr

  • Trade Count: (0)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 1187
  • Karma: 21
  • Spol: Muški
  • EX: Fiat Punto mk2 1.9DS Trenutačno: AR156 1.8TS
    • Slavonski Brod
    • NANO Autodetailing Centar
Odg: 156 1.8 TS, problem sa ler gasom!?
« Odgovori #47 u: 24-12-2012, 08:56:54 »
na slicno pitanje mi je seb odgovorio... treba ti tester...dakle servis... da ti resetira parametre motorica minimuma... ;)
Darijan Kosić: "Alfizam je religija."
Certified Gtechniq Detailer - http://nano-kj.hr/nano.php
 

Offline Reno

  • Trade Count: (+6)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 4700
  • Karma: 77
  • Spol: Muški
    • Rijeka
Odg: 156 1.8 TS, problem sa ler gasom!?
« Odgovori #48 u: 24-12-2012, 10:07:18 »
na slicno pitanje mi je seb odgovorio... treba ti tester...dakle servis... da ti resetira parametre motorica minimuma... ;)
nadao sam se da samo javi gresku pa da cu je moc sa ovim ponistit al zasto bi bilo jednostavnpo kad moze bit komplicirano ipak je to alfa  :sarcastic:
 

Offline Marcus

  • Trade Count: (+22)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 1199
  • Karma: 48
  • Spol: Muški
  • 156 2.4 Ursus
    • Zagreb, Trnsko
Odg: 156 1.8 TS, problem sa ler gasom!?
« Odgovori #49 u: 24-12-2012, 10:26:29 »
ekipa na alfaowneru veli da se ecu i klapna mogu resetirati bez testera...

http://www.alfaowner.com/Forum/alfa-147-156-and-gt/201163-ecu-reset-its-a-miracle-cure.html

Da mi je i dolinom smrti proći, zla se ja ne bojim  jer Ti si sa mnom....

http://zalauru.blog.hr/
 

Offline Basta

  • Trade Count: (0)
  • Pripravnik
  • **
  • Postova: 250
  • Karma: 5
  • Spol: Muški
  • Alfa 156 1.8+lpg
    • Zagreb
Odg: 156 1.8 TS, problem sa ler gasom!?
« Odgovori #50 u: 24-12-2012, 10:30:31 »
Pa jel to točno tj. dovoljno da se napravi tak kak je lik napisao????
Dosta je bilo niskih okretaja....
 

Offline Marcus

  • Trade Count: (+22)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 1199
  • Karma: 48
  • Spol: Muški
  • 156 2.4 Ursus
    • Zagreb, Trnsko
Odg: 156 1.8 TS, problem sa ler gasom!?
« Odgovori #51 u: 24-12-2012, 10:47:07 »
nebi znal nisam isprobaval, mene to ne muci  :craz :craz....al nis te ne kosta probat  :ok:
Da mi je i dolinom smrti proći, zla se ja ne bojim  jer Ti si sa mnom....

http://zalauru.blog.hr/
 

Offline Reno

  • Trade Count: (+6)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 4700
  • Karma: 77
  • Spol: Muški
    • Rijeka
Odg: 156 1.8 TS, problem sa ler gasom!?
« Odgovori #52 u: 24-12-2012, 11:45:22 »
ekipa na alfaowneru veli da se ecu i klapna mogu resetirati bez testera...

http://www.alfaowner.com/Forum/alfa-147-156-and-gt/201163-ecu-reset-its-a-miracle-cure.html
posto mi ovaj glupi komp na poslu ne zeli otvorit ovu stranicu jel moze neko samo procitat upute kako to napravit pa da probam odmah. jel to ona fora skinut klemu na 45 minuta pa stavit nazad i onda kontakt 90 sekundi pa 90 sekundi ugasen upalit ga 15 minuta da radi i onda ugasit da se ohladi
 

Offline maXonja

  • Trade Count: (+7)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 2553
  • Karma: 47
  • Spol: Muški
  • 159 SW 1.9 JTD 8V | GTV 2.0 TS | 147 1.6 TS
    • VŽ-DA
Odg: 156 1.8 TS, problem sa ler gasom!?
« Odgovori #53 u: 24-12-2012, 11:54:07 »
Da, to je to

Ja sad baš otpojio klemu pa ću probat  :sport:
 

Offline Reno

  • Trade Count: (+6)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 4700
  • Karma: 77
  • Spol: Muški
    • Rijeka
Odg: 156 1.8 TS, problem sa ler gasom!?
« Odgovori #54 u: 24-12-2012, 11:57:48 »
Da, to je to

Ja sad baš otpojio klemu pa ću probat  :sport:
ma probao jucer i bilo je ok dok se auto nije skroz ohladio dalje po starom
 

Offline kristyanhr

  • Trade Count: (0)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 1187
  • Karma: 21
  • Spol: Muški
  • EX: Fiat Punto mk2 1.9DS Trenutačno: AR156 1.8TS
    • Slavonski Brod
    • NANO Autodetailing Centar
Odg: 156 1.8 TS, problem sa ler gasom!?
« Odgovori #55 u: 24-12-2012, 13:19:20 »
seb je meni i na to pitanje dao jasan i glasan odgovor...... ecu se na taj način NE može resetirati... pa tako ni motorić minimuma... znači, samo tester... Reno, meni na dijagnostici nije nikakvu gresku javljao kad me ler gas zaje*avao.. resetirao ga i sve je bilo u redu.. oni su to preveli ja mislim: Početne postavke adaptacije.. ili tako nešto... to ne možeš ni sa FES-om ni sa nekim drugim programom.. dakle bosch ili wurth.. ili tako nešto.. ovi naši amaterski ne mogu...
Darijan Kosić: "Alfizam je religija."
Certified Gtechniq Detailer - http://nano-kj.hr/nano.php
 

Offline Reno

  • Trade Count: (+6)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 4700
  • Karma: 77
  • Spol: Muški
    • Rijeka
Odg: 156 1.8 TS, problem sa ler gasom!?
« Odgovori #56 u: 24-12-2012, 13:26:55 »
seb je meni i na to pitanje dao jasan i glasan odgovor...... ecu se na taj način NE može resetirati... pa tako ni motorić minimuma... znači, samo tester... Reno, meni na dijagnostici nije nikakvu gresku javljao kad me ler gas zaje*avao.. resetirao ga i sve je bilo u redu.. oni su to preveli ja mislim: Početne postavke adaptacije.. ili tako nešto... to ne možeš ni sa FES-om ni sa nekim drugim programom.. dakle bosch ili wurth.. ili tako nešto.. ovi naši amaterski ne mogu...
:ok: narucen sam za cetvrtak nema nista od tog fusarenja  :hehe:
 

Offline Reno

  • Trade Count: (+6)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 4700
  • Karma: 77
  • Spol: Muški
    • Rijeka
Odg: 156 1.8 TS, problem sa ler gasom!?
« Odgovori #57 u: 28-12-2012, 08:14:36 »
evo bio jucer u ovlastenom alfinom servisu psc primorje i nemogu oni nista napravit tj ne mogu resetirat klapnu jer je to "stariji" model i oni nemaju neki novi softwer za to  :?: hebes takav servis  ::)
 

Offline kristyanhr

  • Trade Count: (0)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 1187
  • Karma: 21
  • Spol: Muški
  • EX: Fiat Punto mk2 1.9DS Trenutačno: AR156 1.8TS
    • Slavonski Brod
    • NANO Autodetailing Centar
Odg: 156 1.8 TS, problem sa ler gasom!?
« Odgovori #58 u: 29-12-2012, 09:39:44 »
ehhhhhhhhh.....aj vidi jer imas kakvog elektricara tamo da ima bosch-ovu dijagnostiku... s time ide... sa boschovim testerom... tako sam i ja kod kolege tu iz broda to rijesio...
Darijan Kosić: "Alfizam je religija."
Certified Gtechniq Detailer - http://nano-kj.hr/nano.php
 

Offline VIPER999

  • Trade Count: (+2)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 1532
  • Karma: 24
  • Spol: Muški
  • 155 & Alfetta in progress
    • Malinska, Otok Krk
Odg: 156 1.8 TS, problem sa ler gasom!?
« Odgovori #59 u: 29-12-2012, 12:22:29 »
Reno čini mi se da ovi električari na Fiorello La Gardia tik do Školjića barataju s BOSCH-om ... probaj ... a inače moji problemi su nestali s tom 90sec-kontakt-90sec-pali forom ...
 

Offline markorog

  • Trade Count: (0)
  • Učim polako
  • Postova: 31
  • Karma: 1
  • Spol: Muški
    • Velika Gorica
Odg: 156 1.8 TS, problem sa ler gasom!?
« Odgovori #60 u: 15-01-2014, 15:22:36 »
Imam problem s ler gasom!!
Jučer moja alfica 1.8ts ničim izazvana totalno popizdjela!
Ler gas mi je popizdio i sad na leru tadi između 1500-2100 okretaja!
Inače se vozim na plin i isto radi na plin i benzin!
Help please jer bez svog krampa nemogu...
 

Offline Mirsad

  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 2600
  • Karma: 11
  • Spol: Muški
  • 156 2.0TS+LPG
    • Sarajevo
Odg: 156 1.8 TS, problem sa ler gasom!?
« Odgovori #61 u: 16-01-2014, 08:55:23 »
Ili ti je zaprljana klapna pa je trebas ocisiti ili ti je crko motoric minimuma ? Probaj prvo klapnu ocistiti fino sprej za ciscenje karburatora i krpicu s polja i koliko mozes iznutra (neka ti neko drzi gas pritisnut do kraja) leptir obavezno, nebi bilo onda lose na djagnostiku sve po defaultu podesiti tj uraditi optimalizaciju motorica , ako sve proradi OK ako ne onda je do motorica minimuma. Sretno
 

Offline kristyanhr

  • Trade Count: (0)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 1187
  • Karma: 21
  • Spol: Muški
  • EX: Fiat Punto mk2 1.9DS Trenutačno: AR156 1.8TS
    • Slavonski Brod
    • NANO Autodetailing Centar
Odg: 156 1.8 TS, problem sa ler gasom!?
« Odgovori #62 u: 16-01-2014, 09:58:11 »
Nije istina da je odma do motorica minimuma.. vrlo vjerojatno da je oslabila opruga na ventilu za rasterecenje tlaka u ventil deklu koji direktno ulazi u usisnu granu odma poslje klapne gasa..treba taj ventil rastaviti..oprati ga i oprugicu lagano rastegnuti...ne previse i treba pazljivo da ne pukne..nakon toga otici kod nekoga sa profi dijagnostikom da rekalibrira motoric minimuma..usput kad vec to rastavljes skines cijeli throttle body i ocistis posteno..

Sent from my HUAWEI P6-U06 using Tapatalk

Darijan Kosić: "Alfizam je religija."
Certified Gtechniq Detailer - http://nano-kj.hr/nano.php
 

Offline markorog

  • Trade Count: (0)
  • Učim polako
  • Postova: 31
  • Karma: 1
  • Spol: Muški
    • Velika Gorica
Odg: 156 1.8 TS, problem sa ler gasom!?
« Odgovori #63 u: 16-01-2014, 12:26:52 »
Hvala dečki!e di je klapna gasa?ma ustvari idem prčkat...
 

Offline kristyanhr

  • Trade Count: (0)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 1187
  • Karma: 21
  • Spol: Muški
  • EX: Fiat Punto mk2 1.9DS Trenutačno: AR156 1.8TS
    • Slavonski Brod
    • NANO Autodetailing Centar
Odg: 156 1.8 TS, problem sa ler gasom!?
« Odgovori #64 u: 16-01-2014, 12:54:25 »
Na nju ti ulazi crijevo od usisa..prati od airboxa..odma ispred akumulatora..pa imas savijeno crijevo koje ide do MAF-a i onda rebrasto crijevo u koje ti ulazi iberlauf..to rebrasto crijevo se spojeno na klapnu ili takozvani throttle body..

Sent from my HUAWEI P6-U06 using Tapatalk

Darijan Kosić: "Alfizam je religija."
Certified Gtechniq Detailer - http://nano-kj.hr/nano.php
 

Offline markorog

  • Trade Count: (0)
  • Učim polako
  • Postova: 31
  • Karma: 1
  • Spol: Muški
    • Velika Gorica
Odg: 156 1.8 TS, problem sa ler gasom!?
« Odgovori #65 u: 16-01-2014, 13:05:22 »
Aaaaaaaaa!!!!
Danke,danke!
 

Offline markorog

  • Trade Count: (0)
  • Učim polako
  • Postova: 31
  • Karma: 1
  • Spol: Muški
    • Velika Gorica
Odg: 156 1.8 TS, problem sa ler gasom!?
« Odgovori #66 u: 16-01-2014, 13:15:16 »
E a s čim ju smijem čistit?
 

Offline markorog

  • Trade Count: (0)
  • Učim polako
  • Postova: 31
  • Karma: 1
  • Spol: Muški
    • Velika Gorica
Odg: 156 1.8 TS, problem sa ler gasom!?
« Odgovori #67 u: 16-01-2014, 13:16:11 »
I kakva je to oprugica?
 

Offline kristyanhr

  • Trade Count: (0)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 1187
  • Karma: 21
  • Spol: Muški
  • EX: Fiat Punto mk2 1.9DS Trenutačno: AR156 1.8TS
    • Slavonski Brod
    • NANO Autodetailing Centar
Odg: 156 1.8 TS, problem sa ler gasom!?
« Odgovori #68 u: 16-01-2014, 14:40:10 »
Najbolji bi bio OneShot kojeg proizvodi Wurth..ali mozes i nitro razrijedjivac uzeti pa njime lagano na neku pamucnu krpicu i lagano brisi.. a opruga ko opruga..ne znam kak da ti kazem kakva je to opruga....jbga...al ona ti se ne nalazi na klapni gasa... ona je poslje klapne gasa...odnosno ona je u ventilu koji je poslje klapne uboden direktno u usisnu granu..dakle gumeno crijevo ti ide do tog ventila...imas dva..jedno ide iz ventil dekla u rebrasto crijevo za usis poslje mafa..to ti je iberlauf.. a drugo ti je taj ventil..najpametnije bi jos bilo da skines plasticni poklopac motora(onaj na kojem ti pise 16V Twin Spark) da lakse vidis kuda ti koje gumeno crijevo vodi...

Sent from my HUAWEI P6-U06 using Tapatalk

Darijan Kosić: "Alfizam je religija."
Certified Gtechniq Detailer - http://nano-kj.hr/nano.php
 

Offline markorog

  • Trade Count: (0)
  • Učim polako
  • Postova: 31
  • Karma: 1
  • Spol: Muški
    • Velika Gorica
Odg: 156 1.8 TS, problem sa ler gasom!?
« Odgovori #69 u: 16-01-2014, 16:36:08 »
Klapna nije!počitio sam ju i niš novoga!
Probal bum skinut taj ventil!al mislim da mene nekaj elektronika zajebava,jer mi alfa na leru radi između 2000 i 2200 okretaja
 

Offline kristyanhr

  • Trade Count: (0)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 1187
  • Karma: 21
  • Spol: Muški
  • EX: Fiat Punto mk2 1.9DS Trenutačno: AR156 1.8TS
    • Slavonski Brod
    • NANO Autodetailing Centar
Odg: 156 1.8 TS, problem sa ler gasom!?
« Odgovori #70 u: 16-01-2014, 17:19:22 »
Variraju ti obrtaji? rastegni tu oprugicu i na rekalibraciju...bez nje neces popraviti to variranje obrtaja...one price da skines kleme..pa okrenes kljuc i to jednostavno zaboravi jer ne pali...negdje su krivi parametri o minimumu zapisani i sad zajebava...

Sent from my HUAWEI P6-U06 using Tapatalk

Darijan Kosić: "Alfizam je religija."
Certified Gtechniq Detailer - http://nano-kj.hr/nano.php
 

Offline markorog

  • Trade Count: (0)
  • Učim polako
  • Postova: 31
  • Karma: 1
  • Spol: Muški
    • Velika Gorica
Odg: 156 1.8 TS, problem sa ler gasom!?
« Odgovori #71 u: 16-01-2014, 18:28:27 »
Hvala probat ću sutra izvadit taj venti, pošto imam plin malo mi je gužva tam al nema veze. Kolko sam vidio on ide na klik van?
 

Offline kristyanhr

  • Trade Count: (0)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 1187
  • Karma: 21
  • Spol: Muški
  • EX: Fiat Punto mk2 1.9DS Trenutačno: AR156 1.8TS
    • Slavonski Brod
    • NANO Autodetailing Centar
Odg: 156 1.8 TS, problem sa ler gasom!?
« Odgovori #72 u: 16-01-2014, 18:59:43 »
Hvala probat ću sutra izvadit taj venti, pošto imam plin malo mi je gužva tam al nema veze. Kolko sam vidio on ide na klik van?
:da: znači našao si ga?
Darijan Kosić: "Alfizam je religija."
Certified Gtechniq Detailer - http://nano-kj.hr/nano.php
 

Offline markorog

  • Trade Count: (0)
  • Učim polako
  • Postova: 31
  • Karma: 1
  • Spol: Muški
    • Velika Gorica
Odg: 156 1.8 TS, problem sa ler gasom!?
« Odgovori #73 u: 16-01-2014, 20:08:47 »
Da! Sutra ide van! A ak nije to zapalt ču alfu!!!!!!!
Hvala ti frnd puno ak me bude još kaj mučilo javim se!
 

Offline kristyanhr

  • Trade Count: (0)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 1187
  • Karma: 21
  • Spol: Muški
  • EX: Fiat Punto mk2 1.9DS Trenutačno: AR156 1.8TS
    • Slavonski Brod
    • NANO Autodetailing Centar
Odg: 156 1.8 TS, problem sa ler gasom!?
« Odgovori #74 u: 16-01-2014, 20:13:27 »
Da! Sutra ide van! A ak nije to zapalt ču alfu!!!!!!!
Hvala ti frnd puno ak me bude još kaj mučilo javim se!
nema frke..javi se slobodno..nemoj alfu paliti... to su njene slatke draži...
kad to sa ventilom i oprugom odradis ako ne bude sve u redu nemoj da te obeshrabri, jer vjerojatno nece bit u redu, otiđi kod seba poslje toga na dijagnostiku da ti ponovno kalibrira motoric minimuma...
Darijan Kosić: "Alfizam je religija."
Certified Gtechniq Detailer - http://nano-kj.hr/nano.php
 

Offline markorog

  • Trade Count: (0)
  • Učim polako
  • Postova: 31
  • Karma: 1
  • Spol: Muški
    • Velika Gorica
Odg: 156 1.8 TS, problem sa ler gasom!?
« Odgovori #75 u: 16-01-2014, 21:18:29 »
Ma neču ju zapalit,imam ju več 5 godina i prvi put me tak zajebava tak da stvarno neznam puno o njezinim boljkama!
 

Offline markorog

  • Trade Count: (0)
  • Učim polako
  • Postova: 31
  • Karma: 1
  • Spol: Muški
    • Velika Gorica
Odg: 156 1.8 TS, problem sa ler gasom!?
« Odgovori #76 u: 17-01-2014, 10:55:11 »
Frende sve po starom!
 

Offline kristyanhr

  • Trade Count: (0)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 1187
  • Karma: 21
  • Spol: Muški
  • EX: Fiat Punto mk2 1.9DS Trenutačno: AR156 1.8TS
    • Slavonski Brod
    • NANO Autodetailing Centar
Odg: 156 1.8 TS, problem sa ler gasom!?
« Odgovori #77 u: 17-01-2014, 11:01:04 »
Na dijagnostiku da se rekalibrira motoric minimuma...ako nece ni to pomoc onda dalje trazit...dijagnostika ti je 100-150kn...

Sent from my HUAWEI P6-U06 using Tapatalk

Darijan Kosić: "Alfizam je religija."
Certified Gtechniq Detailer - http://nano-kj.hr/nano.php
 

Offline markorog

  • Trade Count: (0)
  • Učim polako
  • Postova: 31
  • Karma: 1
  • Spol: Muški
    • Velika Gorica
Odg: 156 1.8 TS, problem sa ler gasom!?
« Odgovori #78 u: 17-01-2014, 13:22:52 »
Bil sam na dijagnostici i napravljen je reset i alfa radi ko curica!
Sad jel to privremeno il je to stvarno tak vidjet čemo!
Puno hvala još jednom!!!!
 

Offline kristyanhr

  • Trade Count: (0)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 1187
  • Karma: 21
  • Spol: Muški
  • EX: Fiat Punto mk2 1.9DS Trenutačno: AR156 1.8TS
    • Slavonski Brod
    • NANO Autodetailing Centar
Odg: 156 1.8 TS, problem sa ler gasom!?
« Odgovori #79 u: 17-01-2014, 14:20:03 »
Bil sam na dijagnostici i napravljen je reset i alfa radi ko curica!
Sad jel to privremeno il je to stvarno tak vidjet čemo!
Puno hvala još jednom!!!!
:ok:
kod koga si bio na dijagnostici?
sto se tice ventila nije tak za stalno...mogao bi opet pocet zajebavat sa okretajima, ali nece vise tako.. samo ce pocet varirati od kakvih 550-1000..onda opet skines ventil i malo pocistis i rastegnes....i opet teraj dalje...
problem je u tome sto se ta opruga ne moze posebno kupiti....samo sa kompletnom usisnom granom....
Darijan Kosić: "Alfizam je religija."
Certified Gtechniq Detailer - http://nano-kj.hr/nano.php
 

Offline markorog

  • Trade Count: (0)
  • Učim polako
  • Postova: 31
  • Karma: 1
  • Spol: Muški
    • Velika Gorica
Odg: 156 1.8 TS, problem sa ler gasom!?
« Odgovori #80 u: 17-01-2014, 17:04:34 »
Bio sam u Velikoj Gorici kod najbližeg tipa, dijagnoza je bila da je kihnuo motorić ler gasa koji košta 1800 kn e ja sam ga zamolio da resetira komp. i upalimo pilu kad ono ČUDO!!!!
Alfica radi mirno jedino kaj mi je sad ler gas na soma okretaja al bar je miran!
 

Offline kristyanhr

  • Trade Count: (0)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 1187
  • Karma: 21
  • Spol: Muški
  • EX: Fiat Punto mk2 1.9DS Trenutačno: AR156 1.8TS
    • Slavonski Brod
    • NANO Autodetailing Centar
Odg: 156 1.8 TS, problem sa ler gasom!?
« Odgovori #81 u: 17-01-2014, 18:59:35 »
Bio sam u Velikoj Gorici kod najbližeg tipa, dijagnoza je bila da je kihnuo motorić ler gasa koji košta 1800 kn e ja sam ga zamolio da resetira komp. i upalimo pilu kad ono ČUDO!!!!
Alfica radi mirno jedino kaj mi je sad ler gas na soma okretaja al bar je miran!
jesi skidao klapnu gasa ili mozda otkopčavao sajlu gasa? ako jesi mozda nisi dobro vratio sajlu gasa... onu gumu sa zarezima pa ti je malo naspanato i ko da drzi gas lagano cijelo vrijeme.... ili ti sat ne pokazuje tocno? a mozda se nakon nekog vremena stabilizira... sad samo polako.. :ok:
Darijan Kosić: "Alfizam je religija."
Certified Gtechniq Detailer - http://nano-kj.hr/nano.php
 

Offline markorog

  • Trade Count: (0)
  • Učim polako
  • Postova: 31
  • Karma: 1
  • Spol: Muški
    • Velika Gorica
Odg: 156 1.8 TS, problem sa ler gasom!?
« Odgovori #82 u: 17-01-2014, 19:40:35 »
Ma jesam drko i po jednom i drugom al nema vez bitno da sad prede...
 

Offline kristyanhr

  • Trade Count: (0)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 1187
  • Karma: 21
  • Spol: Muški
  • EX: Fiat Punto mk2 1.9DS Trenutačno: AR156 1.8TS
    • Slavonski Brod
    • NANO Autodetailing Centar
Odg: 156 1.8 TS, problem sa ler gasom!?
« Odgovori #83 u: 17-01-2014, 19:52:15 »
Ma jesam drko i po jednom i drugom al nema vez bitno da sad prede...
:hello: u slucaju bilo cega da opet nevalja javi se... ako ja necu znat odgovorit netko drugi ce...
daj otvori novu temu pa malo predstavi auto...nabaci koju sliku..i tak to...  :hap:
Darijan Kosić: "Alfizam je religija."
Certified Gtechniq Detailer - http://nano-kj.hr/nano.php
 

Offline markorog

  • Trade Count: (0)
  • Učim polako
  • Postova: 31
  • Karma: 1
  • Spol: Muški
    • Velika Gorica
Odg: 156 1.8 TS, problem sa ler gasom!?
« Odgovori #84 u: 17-01-2014, 20:53:12 »
Hahaha!mrzim kompjutore tu sam totalna macola,ali pošto me ovaj forum spasio budem!
 

Offline hrvoje555

  • Trade Count: (0)
  • Učim polako
  • Postova: 3
  • Karma: 0
  • Spol: Muški
    • Zagreb
Odg: 156 1.8 TS, problem sa ler gasom!?
« Odgovori #85 u: 17-09-2019, 22:25:22 »
Pozdrav,

ler gas pri kretanju vozila nije stabilan, tj. pleše od 700-1200 okretaja. Kada auto stoji na mjestu ler gas radi sasvim normalno na 900 okretaja. Naglašavam da se to "plesanje" događa isključivo dok se vozilo kreće i bude stavljeno u ler.
Odveo sam auto na diagnostiku u Karić i nalaz je pokazao kvar varijatora faze - otvoreni krug. Ima li tko kakvih iskustava sa ovakvim problemom?
Hvala
« Zadnja izmjena: 17-09-2019, 22:30:44 od hrvoje555 »
 

Offline litlebastard

  • Član Alfa Kluba 3
  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 2167
  • Karma: 62
  • Spol: Muški
  • Alfa 156sw JTD, GTA,155wb,Punto,850 tc nacionale
    • zagreb
Odg: 156 1.8 TS, problem sa ler gasom!?
« Odgovori #86 u: 17-09-2019, 23:30:51 »
Zaštopan motor,neispravan varijator,van faze. . .
The perfect blossom is a reare thing.You could spend your life looking for one and it would not be a wasted life.
 

Offline hrvoje555

  • Trade Count: (0)
  • Učim polako
  • Postova: 3
  • Karma: 0
  • Spol: Muški
    • Zagreb
Odg: 156 1.8 TS, problem sa ler gasom!?
« Odgovori #87 u: 21-09-2019, 19:08:46 »
Hvala na odgovoru.
Mijenjat ću varijator faze ovih dane, javim rezulat.
 

Offline Darkside

  • Trade Count: (0)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 1166
  • Karma: 10
  • Spol: Muški
  • Nemam alfu
    • Varaždin
Odg: 156 1.8 TS, problem sa ler gasom!?
« Odgovori #88 u: 21-09-2019, 19:22:36 »
Googlaj na forumu imas u usisu oprugicu koja se svremenom sabije i bas tocno to radi motor. Znam da je netko bio pisao prije par god o tome.