23-12-2014, 05:19:10

Autor Tema: EGR Ventil...  (Posjeta: 47793 vremena)

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

JTD_Hunnter

  • Gost
  • Trade Count: (0)
EGR Ventil...
« u: 21-05-2007, 18:24:39 »
Ovako, ponukan nekim napisima da EGR ventil valja isključivati, pogledao sam malo na internetu i shvatio (na više strana i pročitao) kako EGR ne služi ničem drugom osim ekologiji...

On smanjuje vršne temperature pri sagorjevanju u motoru i time smanjuje emisju dušičnog oksida koje je štetniji od CO i CO2...taj ventil (exhaust gas recirculation) ovisno o broju okretaja i opterečenju propušta dio ispušnih plinova natrag u usis, te time zasere usis, povečava dimljenje i tako dalje...

Mene sada zanima, da li ga je netko od vas zatvorio...i kako ga se iskopčava...

Kako ga zatvoriti da mi motor ponovo prodiše...

Jer ionako kod nas se na eko-testu za diesel mjeri samo zacrnjenje, pa tim bolje...to i jest razlog zašto auto ništa ne dimi kada mu crkne debimetar, jer on u biti djelom upravlja otvaranjem EGR-a

Offline LOŠA

  • Trade Count: (+21)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 3794
  • Karma: 140
  • Spol: Muški
  • Alfa Romeo 146 1.9TD, Alfa Romeo 156 JTD 16V M-JET
    • BJELOVAR
Odg: EGR Ventil...
« Odgovori #1 u: 21-05-2007, 21:07:39 »


- Ili kompletno izvadi sve komponente EGR sustava (ventil, cijevi/crijeva...) i začepi rupe na usisu i ispuhu

- Ili ostavi te dijelove EGR-a na motoru, a samo začepi rupe na usisu i ispuhu (označeno crveno na slici).
Čuo sam da frajeri to najčešće rade tako da stave neku pločicu ili recimo 2-5 Kn na dihtung i stegnu (i tako zapravo blindiraš cijev i više plinovi ne prolaze... :rolll:

JTD_Hunnter

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: EGR Ventil...
« Odgovori #2 u: 21-05-2007, 22:10:56 »
A čemu služi ona cijevčica koja ide do pumpe goriva...mislim da je pumpa goriva...

I jesi li ti to radio na svojem?
« Zadnja izmjena: 21-05-2007, 22:14:46 od JTD_Hunnter »

Offline LOŠA

  • Trade Count: (+21)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 3794
  • Karma: 140
  • Spol: Muški
  • Alfa Romeo 146 1.9TD, Alfa Romeo 156 JTD 16V M-JET
    • BJELOVAR
Odg: EGR Ventil...
« Odgovori #3 u: 22-05-2007, 06:19:56 »
A čemu služi ona cijevčica koja ide do pumpe goriva...mislim da je pumpa goriva...

I jesi li ti to radio na svojem?


Ta cjevčica ide od BorgWarner EGR kontrolnog ventila (koji u zadanim uvjetima preko elektronike otvara vakum koji inače dobiva sa vakum pumpe), na Pierburg EGR ventil na ispušnoj grani koji ima membranu koja se otvara kad je na tom crijevu vakum...

Uglavnom ako zažepiš sistem na usisu i ispuhu, ovaj sistem sa ventilima će i dalje raditi i neće javljati nikakvu grešku samo što će raditi u prazno (dakle nema potrebe da to sve čupaš van ako ne želiš), a efekat je upravo onakav koji ti  želiš  :da:

Ja to još nisam blokirao ali prvom prilikom kad bude vremena hoću  :da:

Offline Seb

  • Sponzor kluba
  • Trade Count: (+1)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 11993
  • Karma: 495
  • Spol: Muški
  • Alfa GT 1.9 Q2, Lancia Delta HF Integrale 16v
    • Velika Mlaka
Odg: EGR Ventil...
« Odgovori #4 u: 22-05-2007, 07:39:02 »
možeš ga zatvorit...zablindiraj mu rupu di idu plinovi...ja imam sw-ski na svojoj gt-ejki ugašen...nema porasta snage samo ne čadži motor

JTD_Hunnter

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: EGR Ventil...
« Odgovori #5 u: 22-05-2007, 11:00:39 »
@ LOŠA - pretpostavljao sam da mu vakum pumpa treba za podtlak koji bi ga dizao...inače mislim si to napraviti...

@ Seb - Znači i na GT-jki se to da softwareski riješiti...tako vjerovatno smanjuješ dimljenje kod čipiranja?

Mislim da se to isplati napraviti...ili ćemo gorijeti u paklu zbog atmosfere?

Enver

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: EGR Ventil...
« Odgovori #6 u: 22-05-2007, 11:20:47 »
...ili ćemo gorijeti u paklu zbog atmosfere?

 :hehe: :hehe: :hehe: :hehe:

btw, ako ti tolko stalo do atmosfere kupi benzinac  :rolll: a ako si full "zeleno" orijentiran, ugradi u njega i plin.

JTD_Hunnter

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: EGR Ventil...
« Odgovori #7 u: 22-05-2007, 11:32:07 »
...ili ćemo gorijeti u paklu zbog atmosfere?

 :hehe: :hehe: :hehe: :hehe:

btw, ako ti tolko stalo do atmosfere kupi benzinac  :rolll: a ako si full "zeleno" orijentiran, ugradi u njega i plin.

Hehe, ma šalio sam se sa time...nisam zelen, a pogotovo mi nije do ekologije kad vidim šta sve prolazi na tehničkim pregledima, a mene bi prcali zbog svakog sranja...

Offline LOŠA

  • Trade Count: (+21)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 3794
  • Karma: 140
  • Spol: Muški
  • Alfa Romeo 146 1.9TD, Alfa Romeo 156 JTD 16V M-JET
    • BJELOVAR
Odg: EGR Ventil...
« Odgovori #8 u: 22-05-2007, 12:42:30 »
@ LOŠA - pretpostavljao sam da mu vakum pumpa treba za podtlak koji bi ga dizao...inače mislim si to napraviti...

@ Seb - Znači i na GT-jki se to da softwareski riješiti...tako vjerovatno smanjuješ dimljenje kod čipiranja?

Mislim da se to isplati napraviti...ili ćemo gorijeti u paklu zbog atmosfere?


Da BW EGR kontrolni ventil uzima podtlak sa vakum pumpe i kada mu elektronika otvori ventil, onda pušta taj podtlak na Pierburg EGR ventil kojem se otvara membrana u propušta ispušne plinove na usis...
Uglavnom nemoraš po tome ništa dirati nego jednostavno blokiraj cijev odmah na ispuhu i to je to...

Na novijim JTD motorima se kako i Seb kaže može srediti da elektronika nikad ne otvara EGR ventil (dakle bez mehaničkih zahvata).

Offline Seb

  • Sponzor kluba
  • Trade Count: (+1)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 11993
  • Karma: 495
  • Spol: Muški
  • Alfa GT 1.9 Q2, Lancia Delta HF Integrale 16v
    • Velika Mlaka
Odg: EGR Ventil...
« Odgovori #9 u: 23-05-2007, 12:42:56 »
@ LOŠA - pretpostavljao sam da mu vakum pumpa treba za podtlak koji bi ga dizao...inače mislim si to napraviti...

@ Seb - Znači i na GT-jki se to da softwareski riješiti...tako vjerovatno smanjuješ dimljenje kod čipiranja?

Mislim da se to isplati napraviti...ili ćemo gorijeti u paklu zbog atmosfere?

ne smanjuje se dimnjenje samo čađenje motora iznutra

Offline LOŠA

  • Trade Count: (+21)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 3794
  • Karma: 140
  • Spol: Muški
  • Alfa Romeo 146 1.9TD, Alfa Romeo 156 JTD 16V M-JET
    • BJELOVAR
Odg: EGR Ventil...
« Odgovori #10 u: 23-05-2007, 14:53:13 »
BTW, ako ti sad Piertburg EGR ventil radi ispravno (jer zna se dogoditi da se zaštopa pa je stalno otvoren i sl...) dovoljno bi ti bilo skinuti vakum crijevo sa njega i blokirao si taj sistem  :rolll:

Offline tom147

  • Trade Count: (0)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 772
  • Karma: 57
  • Spol: Muški
  • 147 JTD
    • Strmec Samoborski
Odg: EGR Ventil...
« Odgovori #11 u: 25-05-2007, 01:33:53 »
meni ga zatvorili na 20tkm, negdje gdje je dihtung stavili isti ali bez rupe u sredini :)))

Offline LOŠA

  • Trade Count: (+21)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 3794
  • Karma: 140
  • Spol: Muški
  • Alfa Romeo 146 1.9TD, Alfa Romeo 156 JTD 16V M-JET
    • BJELOVAR
Odg: EGR Ventil...
« Odgovori #12 u: 26-05-2007, 20:17:42 »
meni ga zatvorili na 20tkm, negdje gdje je dihtung stavili isti ali bez rupe u sredini :)))


Hm, da to je najjednostavnije riješenje (još jednostavnije od onoga sa 2Kn), ali gdje naći baš takav dihtung bez rupe, i nisam baš siguran da ga nakon određenog vremena na ispušnoj grani ne bude propalio  :rolll:

Boxer

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: EGR Ventil...
« Odgovori #13 u: 10-06-2007, 12:09:21 »
E i mene ovaj EGR zanima, na kombiju imam to zblindirano već dugo, tamo ga otvara vakuum pa sam samo u cijev stavio šaraf i nazad spojio cijev i ne radi mi, a neznam kak to radi na mojem JTD-u jel se mora ručno baš blokirati dovod plinova ili se može drukčije.
Meni na EGR ide neka cijevčica slično ko na kombiju :da:

EDIT

evo slike, na kombiju u tu cijev stavim prepreku i ne radi više, jel ista priča i s ovim???

« Zadnja izmjena: 10-06-2007, 12:18:45 od Boxer »

JTD_Hunnter

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: EGR Ventil...
« Odgovori #14 u: 10-06-2007, 12:30:53 »
Pa i ovaj radi na vakum...brijem da je efekt zatvaranja te cijevi isti, samo neznam da li ga pritisak iz ispuha može malo otvoriti...ja sam zablindirao izlaz na ispuhu tako da sam malo proširio rupu na brtvi i uvalio 2 kune i stisnuo, a kod usisa sam izrezao od onog azbestnog materijala za brtve...i to je to...

Boxer

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: EGR Ventil...
« Odgovori #15 u: 11-12-2007, 13:17:08 »
Eh nakon dugo vremena, pitanje:

Kaj se dešava s onom vakuum pumpicom ili kaj ej već to ako blindiram EGR, dal ona i dalje radi?? Primjetio sam da se kod mene malo ta pumpa čuje odnosno zuji a prije se nije čula. S nje na ventil ide cijevčica pa si mislim što s njom ako blindiram EGR, dla nju treba gasiti ili ne i ako treba na koji način i tak dalje

mentor

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: EGR Ventil...
« Odgovori #16 u: 11-12-2007, 13:30:43 »
na puntu je električan, najjednostavnije riješenje je u onu rebrastu aluminijsku cijev zgurat komad štange potokarene na promjer cijevi.

BTW na talijanskom se zove "valvola per regolazione scarico"

dslavisa

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: EGR Ventil...
« Odgovori #17 u: 11-12-2007, 15:23:30 »
Da li neispravan EGR moze izazvati pretjerano cadjenje iz auspuha??

mentor

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: EGR Ventil...
« Odgovori #18 u: 11-12-2007, 15:25:39 »
da...ne zatvori dovod ispušnih plinova u usis kad se motor zgrije i onda konstantno prlja motor i dimi....

Offline LOŠA

  • Trade Count: (+21)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 3794
  • Karma: 140
  • Spol: Muški
  • Alfa Romeo 146 1.9TD, Alfa Romeo 156 JTD 16V M-JET
    • BJELOVAR
Odg: EGR Ventil...
« Odgovori #19 u: 12-12-2007, 14:32:01 »
Eh nakon dugo vremena, pitanje:

Kaj se dešava s onom vakuum pumpicom ili kaj ej već to ako blindiram EGR, dal ona i dalje radi?? Primjetio sam da se kod mene malo ta pumpa čuje odnosno zuji a prije se nije čula. S nje na ventil ide cijevčica pa si mislim što s njom ako blindiram EGR, dla nju treba gasiti ili ne i ako treba na koji način i tak dalje


Ako si fizički blindirao tu cijevčicu da blokiraš prolaz plinova, ili ako si siguran da ti vakum ventila dobro zatvara pa si samo isčupao vakum crijevo sa njega, ona pumpica ti i dalje radi svoje ali tako reću u prazno...

Neznam kako je to kod tih prvih JTD-a izvedeno morao bi pogledati, ali ako EGR ima svoju posebnu elektroniku (a mislim da je tako) onda možeš isključiti i tu pumpicu...
Ako ECU daje signale toj pumpici a ti je isklučiš, onda će vjerovatno centrala zabilježiti neku grešku sa EGR-om (ali mislim da je tako samo na novijim JTD motorima)...


Ja to još nisam blokirao, nekako mi se neda ništa radit dok je zima, ali baš me zanima kod vas koji ste to blindirali sa 2 kune  da li vam to na tim spojevima sad slini, ili ekipa koja blindira sa dihtungom bez rupe da li ispušni plinovi s vremenom ne propale taj dihtung, itd...   :?: