Ja sam zadovoljan sa Seleniom Racingom, u mom Bravu 1.8 GT....i mislim da sam pogodio ulje što se tiče kvalitete, cijene i mog načina vožnje.
Sigurno postoji bolje ulje od Racinga, ali meni ne treba, a i pokušavam trošiti isto ulje duže vrijeme....jer navodno određene karakteristike ulja dolaze do izražaja tek dužim korištenjem istog.
Nadalje, moj stil vožnje uključuje "dostavnu" vožnju, često pri visokim temp., čestim stajanjima i kratkim relacijama, relativno visokim okretajima, te raznolikim tempom vožnje.
Može se reći da promijenim u 1 danu skoro sve stilove vožnji, i da je zato jako bitno koje ulje koristim i da mi motor bude u što boljoj kondiciji.
Racing 10w-60 ulje ima HTHS broj nešto preko 5 (nemam točan podatak), drži tlak pri visokim temp. jako dobro, ima dovoljno "debel i snažan" uljni film, te dovoljno jake deterđente koji učinkovito čiste sve kanaliće, te nema bojazni od zaštopavanja, te pucanja uljnog filma u mojim uvjetima vožnje.
Obzirom na česti i poznati problem sa podmazivanjem letećih ležajeva, to je jako bitno, što mi se i nedavno pokazalo u praksi kad mi je metalna strugotina ogrebla 2 leteća ležaja, a da pritom radilica nije dobila riseve.
Interval izmjene ulja se kreće od 10,000 do 15,000 km, iako se držim pravila da ga izmjenim negdje na sredini, znači na nekih 12,000 km (na zadnjoj izmjeni ulje je toliko dobro izgledalo da je slobodno moglo odvrtiti još barem 5,000 km).
Ovo ulje mi je vratilo sigurnost i "vjeru" u motor koju sam bio izgubio kad mi je radilica prolupala dok sam imao Seleniu 20K, a motor se vrtio na oko 6000 o/min oko 2 min.
__________
Moja je teza da svatko mora sebi pronaći ulje koje će odgovarati njegovom motoru i stilu vožnje, uz odgovarajuću cijenu.
Jer bi inače svi trošili 0W-50 ulja.
Kolega boxer je to lijepo objasnio na svom primjeru u praksi
