Lampica za tlak ulja se pali na apsolutnom minimalnom tlaku od 0,5 bara. Sto je prenisko, motor pocinje lupat na 0.7 bara. beskrajna talijanska pamet.
Dakle lampica se nece paliti ako na gasu umjesto 4 motor ima 2 bara tlaka ulja, zbog toga je vazna urica za tlak ulja.
A o tome da je TS 16v kilav je vec pisano i dokazano vise puta, veca je kolicina kilavih nego onih koji su dobri. A trebalo bi biti obrnuto.
To nije samo kod nas, treba samo baciti pogled i na mobile.de na kojoj kolici pise "motorschaden". Puno previse ih je izginulo da se moze govoriti da je krivnja vlasnika, kod odredjenog broja sigurno i vlasnik ima utjecaja, no ne kod svih.
Evo dvije krajnosti moj prvi motor u 145

, proplupao vec jednom prije nego sto je kod mene umro imao ca 230 000km, groblje od motora zakrpan nakon prve havarije i onda meni vrisnuo nakon 15 000km. Po rijecima Slavka Ruleka cudo da je toliko uopce izdrzao.
Motor kod mataye na 300 000 mjenjani leteci koji su bili tada dobri. Sada ne trosi ni kap ulja.
Nazlost izmedju ta dva vise ih je blize onom mom slucaju nego ovom drugom.