04-12-2025, 08:25:09

Autor Tema: Prolupala radilica , trajnost motora i mjenjača - diskusija  (Posjeta: 69677 vremena)

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline Batina

  • Trade Count: (+5)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 5850
  • Karma: 137
  • Spol: Muški
  • 156 2.4 20v
    • Zagorje, Luka
Odg: Prolupala radilica , trajnost motora i mjenjača - diskusija
« Odgovori #660 u: 08-03-2012, 22:54:26 »
Ekipa evo danas mogu potvrditi da POJMA NEAM o cemu vi to. Ja mjenjam samo seleniu, i to svakih 9-13k km, vozim auto kao da sam ga ukrao i vec 80k km ni najmanjeg problema.
Doduse ovo je drugi motor u autu ( dakle kupio sam ga takvog, a kada je prvi ubijen pojma neam) i radi kao sat.
Kakvi leteci, radilica, glavni??  Sve najnormalnije. Jedino se auto ne gazi na hladno i ne gasi ako je pregrijan nego se malo smirim prije nego ga ugasim. I to je to.
A pazite boxer je 1.4 na plin.

Mjenjac je smece!

boxeru 1.4 daj ulja i trajat ce vise nego bilo koji ts. s tim jos vise kaj ide na plin jer nema mu kaj razrjedit ulje kaj im je najveca mana radi struje
Can a car ever be art? Most experts say no, but they obviously haven't seen the Alfa Romeo.
 

Offline tool75

  • Trade Count: (+2)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 2063
  • Karma: 63
  • Spol: Muški
    • RI
Odg: Prolupala radilica , trajnost motora i mjenjača - diskusija
« Odgovori #661 u: 09-03-2012, 08:42:48 »

darko je rekao da je jako rijetko prolupao t.s. zbog temeljnih lezajeva i da oni dobiju po njonji samo ako se motor prevrti (znaci krivo saltanje ili namjerno prerano saltanje u nizu). isto je rekao da bolje ne petljati po temeljnim lezajevima dok je radilica u bloku, jer neznas dali je gornji dio lezaja dobro sjeo, tj radi garezi ili necega dal je "upao" kako treba pa da je veca sansa da nesto zenznes nego da nesto dobro napravis

Meni je centralni glavni počeo odlazit. Od rupe do rupe. A leteći svi dobri osim jednog di se vidi da je nešto zapelo, al samo malo na sredini, al išlo bi sve to skupa još neko vrijeme.
« Zadnja izmjena: 01-04-2012, 21:22:23 od INTCP »
 

Offline Dean164

  • Trade Count: (+4)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 3472
  • Karma: 44
  • Spol: Muški
  • 164 2.0 TS Super
    • Sisak
Odg: Prolupala radilica , trajnost motora i mjenjača - diskusija
« Odgovori #662 u: 09-03-2012, 22:58:43 »
 :clap2: :clap2: :clap2: :clap2: :clap2:
 

Offline Marko11

  • Trade Count: (+2)
  • Sa stažom
  • ***
  • Postova: 659
  • Karma: 11
  • Spol: Muški
  • PUG 508
    • Sisak
Odg: Prolupala radilica , trajnost motora i mjenjača - diskusija
« Odgovori #663 u: 29-03-2012, 18:55:08 »
Evo konacno uhvatio malo vremena pa da napisem nesto, servis je napravljen, vec sam napravio 2000 km od servisa, leteci, po rijecima majstora, i nisu bili tako losi, slike u prilogu pa procijenite sami (mijenjani nakon 85tkm). Uljna pumpa rastavljena koliko god se je mogla, lufta nema nigdje, pritisak dobar, spene nikakve nije bilo u njoj, kao ni u karteru, samo nekakvih komadica plastike u pumpi, pitao me majstor da li mi je otisao senzor radilice nedavno (nije znao da sam ga mjenjao prije par mjeseci), kad sam mu odgovorio da je, kaze da je ta plastika sa senzora.. inace sve ostalo  :ok:
 

Offline alfa166twinspark

  • Trade Count: (0)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 1349
  • Karma: 16
  • Spol: Muški
    • Ljubljana
Odg: Prolupala radilica , trajnost motora i mjenjača - diskusija
« Odgovori #664 u: 01-04-2012, 12:14:42 »
imam 3 pitanja:

1. je li problem zamijeniti letece, koliko majstoru treba posla i postoji li mogucnost da se tu nesto zezne?

2. nabavka letecih, ko to proizvodi, koliko kosta i da li je pouzdano?

3. uljna pumpa, moze li se nova naruciti i time izbjegnuti svaka sumnja?
« Zadnja izmjena: 01-04-2012, 12:31:15 od alfa166twinspark »
 

Offline alfa166twinspark

  • Trade Count: (0)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 1349
  • Karma: 16
  • Spol: Muški
    • Ljubljana
Odg: Prolupala radilica , trajnost motora i mjenjača - diskusija
« Odgovori #665 u: 01-04-2012, 12:31:55 »
ok to za ulje se podrazumijeva.

ima li smisla onda otvarati pumpu ulja i cistiti ili kontrolisati?
 

Offline alfa166twinspark

  • Trade Count: (0)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 1349
  • Karma: 16
  • Spol: Muški
    • Ljubljana
Odg: Prolupala radilica , trajnost motora i mjenjača - diskusija
« Odgovori #666 u: 01-04-2012, 12:36:31 »
 :ok:

inace, preporucam ovaj sajt za nabavku originalnih dijelova (nemaju bas sve, ali dobar dio toga imaju):

http://www.alfaworkshop.co.uk/alfa_romeo_parts.shtml

(na sve cijene ide 20% manje zbog engleskog pdv koji se umanjuje nama van EU)

narucivao i odlicna je roba  :ok:

 

Offline Face_Off

  • Trade Count: (+4)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 4413
  • Karma: 155
  • Spol: Muški
  • Alfa Romeo 156 1.8 TS + Honda CBR600RR
    • Vrgorac
Odg: Prolupala radilica , trajnost motora i mjenjača - diskusija
« Odgovori #667 u: 01-04-2012, 12:56:56 »
Kako narucis kad nema nase drzave u popisu tamo (ni Cro ni Bih)  :?:
Mika Hakkinen, Spa 2000: "...and it was great, great overtaking...
I loved it! I'm not sure if the Michael did.."
 

Offline alfa166twinspark

  • Trade Count: (0)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 1349
  • Karma: 16
  • Spol: Muški
    • Ljubljana
Odg: Prolupala radilica , trajnost motora i mjenjača - diskusija
« Odgovori #668 u: 01-04-2012, 12:58:52 »
kontaktiras ih
http://www.alfaworkshop.co.uk/contact_us.shtml

ja sam im direktno uplacivao i nije bilo problema nikad.
ozbiljna firma  :ok:
 

Offline Isus

  • Trade Count: (+9)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 15306
  • Karma: 497
  • Spol: Muški
  • 156
    • ZG Pešča
Odg: Prolupala radilica , trajnost motora i mjenjača - diskusija
« Odgovori #669 u: 11-04-2012, 22:49:58 »
Evo konacno uhvatio malo vremena pa da napisem nesto, servis je napravljen, vec sam napravio 2000 km od servisa, leteci, po rijecima majstora, i nisu bili tako losi, slike u prilogu pa procijenite sami (mijenjani nakon 85tkm). Uljna pumpa rastavljena koliko god se je mogla, lufta nema nigdje, pritisak dobar, spene nikakve nije bilo u njoj, kao ni u karteru, samo nekakvih komadica plastike u pumpi, pitao me majstor da li mi je otisao senzor radilice nedavno (nije znao da sam ga mjenjao prije par mjeseci), kad sam mu odgovorio da je, kaze da je ta plastika sa senzora.. inace sve ostalo  :ok:

leteći su OK, ali se vidi na par ovih da su sasvim blago ne jednako potrošeni. Da se razumijemo ovo su ispravni leteći i mogli su još 85T km.

Bolje dati jednom godišnje novce za provjeru letećih nego da se desi havarija!
« Zadnja izmjena: 12-04-2012, 00:14:08 od Isus »
Kockasti auto, najbolji auto.
 

DMploce3316

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: Prolupala radilica , trajnost motora i mjenjača - diskusija
« Odgovori #670 u: 17-04-2012, 20:44:25 »
nadovezao bi se na tu temu...  :mahm.. mislim da niti jedan motor na svijetu nije savrsen. radim auta vec dosta godina vozim alfu dosta godina :cigara:draže mi je mijenjat leteće ležajeve svako 150tkm nego brtve glave svako 120tkm sto svaki golf i audi mora vise sam se ti brvi i glava nagleda u zivotu nego sto imam radni sati.. i cemu ova diskusija.. alfa je no1
 

Offline alfa166twinspark

  • Trade Count: (0)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 1349
  • Karma: 16
  • Spol: Muški
    • Ljubljana
Odg: Prolupala radilica , trajnost motora i mjenjača - diskusija
« Odgovori #671 u: 25-04-2012, 12:11:03 »
...i eto prije par dana se dogodilo ovo iz naslova teme...autoput(veća brzina),prva eksplozija,druga pa treća,šok,dim,zaustavni trak,ophodnja ceste,vatrogasci itd...šta reći-bio je napravljen veliki servis sa varijatorom i druge bregaste jer su na starima bile crne naslage što je znak i o neredovitoj izmjeni ulja itd.
Međutim to se sve promijenilo i poučen pričama ljudi sa foruma da promijenim najosjetljivije dijelove to sam svom mehaničaru bio i rekao.To je izmjena letećih i provjera tlaka i stanja uljne pumpe.Na to mi je rekao da to nije potrebno i ako se što dogodi da će se upaliti lampica od ulja.Mislim da sam za ovo ja kriv i ta brzina koju neću od srama ni navesti ALI ostaje pitanje da li bi se ovo dogodilo da su ti leteći bili promijenjeni...
Hvala Bogu da je cijela šteta samo u tom motoru bez ljudskih žrtava jer koliko sam čitao po forumu može se desiti da dođe i do blokiranja kotača ili ne znam već čega :henker:

javim koji su planovi šta,kako jer mi auto treba...
znam da je Alfa možda bila "najopasniji" odabir ali da mogu birati ponovno birao bi isto :wal: :craz

ako netko zna šta bi sa tog motora moglo preživjeti neka kaže...varijator je bio tek promijenjen pa bi volio da je u funkciji bar on...motor ne bi radio nego stavio novi i gotovo...u jednog kolege sa foruma sam ga i našao. :alfisti: :mah:

 :sad:

a koliko si isao brzo? koliko je presao motor bio? koje ulje sipano? kako se meni slicna stvar desila (pukla klipnjaca doduse ne radilica), drugi motor je morao unutra ici, ali mi je ostala komplet glava, za dijelova
 

Offline Argor

  • Administrator
  • Trade Count: (+3)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 13972
  • Karma: 567
  • Spol: Muški
  • Giulietta QV_line + 33 Imola
    • Koprivnica
Odg: Prolupala radilica , trajnost motora i mjenjača - diskusija
« Odgovori #672 u: 25-04-2012, 12:31:24 »
 :o000:

Ostali leteći bez uljnog filma.  :rolll: miriše da je udio krivice i tvoj.
 

Offline plavi156

  • Trade Count: (+1)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 2998
  • Karma: 55
  • Spol: Muški
  • Giulietta 1.4 TB
    • Zagreb
Odg: Prolupala radilica , trajnost motora i mjenjača - diskusija
« Odgovori #673 u: 25-04-2012, 12:32:11 »
230km/h  petnaest sekundi :redf: ...170tkm ali to nezna niko pouzdano...mobil 10w-40...sutra preksutra ću otvorit motor ali to je to...

šta može uopće 1.8TS toliko ić? Po tvorničkoj deklaraciji mislim da je Vmax = 215km/h.

Naravno tu je sad i činjenica da kazaljka uvijek laže pogotova na većim brzinama, ali to je sad sve nebitno.

Po meni, varijator bi mogao biti ok, ali to češ vidjet kad otvorite motor. U svakom slučaju iskoristi sve što možeš sa starog tako da cijela priča bude što povoljnija.

Koliko vidim radio si i veliki servis na starom motoru, ne znam sad da li se mogu iskoristiti klizaći, natezaći i remen koji je praktički nov :?:
EX: 156 1.8TS|156 1.9 JTD|164 TS|156 1.6TS|159 1.9 JTS|166 2.0TS LPG|156 2.0 JTS|147 1.6 TS
 

Offline Tare071

  • Trade Count: (+1)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 1970
  • Karma: 124
  • Spol: Muški
  • ima kolekciju auta :-)
    • Sarajevo
Odg: Prolupala radilica , trajnost motora i mjenjača - diskusija
« Odgovori #674 u: 25-04-2012, 12:38:40 »
:o000:

Ostali leteći bez uljnog filma.  :rolll: miriše da je udio krivice i tvoj.

Nemojte natezat momka bezveze, što je njegova krivica?
Koliko god da je opteretio auto velikom brzinom, taman da ga je vozio maksimalnom brzinom u crvenom, trebala mu se upalit lampica ulja i vidio bi da mu se auto zagrijava. 15 sekundi brzinom koju navodi nije moglo ništa uraditi.
Motor je krepao zahvaljujući svima nama poznati boljkama TS motora, i nema tu preventivne mudrosti koja može da spriječi nešto ovako. Fabrički kljusav motor i tačka - nisu svi i nije svaki, ali to nikako ne mijenja rečeno !
Ne pomažu tu niti preventivne izmjene letećih niti mozganja o vrsti ulja niti dodatni hladnjaci ulja. Lutrija nažalost.
« Zadnja izmjena: 25-04-2012, 12:39:27 od Tare071 »
"Rightous infliction of retribution manifested by an appropriate agent"
 

Offline Argor

  • Administrator
  • Trade Count: (+3)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 13972
  • Karma: 567
  • Spol: Muški
  • Giulietta QV_line + 33 Imola
    • Koprivnica
Odg: Prolupala radilica , trajnost motora i mjenjača - diskusija
« Odgovori #675 u: 25-04-2012, 12:44:16 »
Zašto bi mu se trebala upaliti lampica ulja, pumpa ulja radi, tlak je  u redu.  :?:
 

Offline alfa166twinspark

  • Trade Count: (0)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 1349
  • Karma: 16
  • Spol: Muški
    • Ljubljana
Odg: Prolupala radilica , trajnost motora i mjenjača - diskusija
« Odgovori #676 u: 25-04-2012, 12:45:11 »
Nemojte natezat momka bezveze, što je njegova krivica?
Koliko god da je opteretio auto velikom brzinom, taman da ga je vozio maksimalnom brzinom u crvenom, trebala mu se upalit lampica ulja i vidio bi da mu se auto zagrijava. 15 sekundi brzinom koju navodi nije moglo ništa uraditi.
Motor je krepao zahvaljujući svima nama poznati boljkama TS motora, i nema tu preventivne mudrosti koja može da spriječi nešto ovako. Fabrički kljusav motor i tačka - nisu svi i nije svaki, ali to nikako ne mijenja rečeno !
Ne pomažu tu niti preventivne izmjene letećih niti mozganja o vrsti ulja niti dodatni hladnjaci ulja. Lutrija nažalost.

slazem se

jedino sto pomaze, uz naravno redovno odrzavanje, je ne-vozenje u visokim brzinama...ionako je 130 ogranicenje na autoputu  :mahm
 

Offline plavi156

  • Trade Count: (+1)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 2998
  • Karma: 55
  • Spol: Muški
  • Giulietta 1.4 TB
    • Zagreb
Odg: Prolupala radilica , trajnost motora i mjenjača - diskusija
« Odgovori #677 u: 25-04-2012, 12:48:52 »
Nemojte natezat momka bezveze, što je njegova krivica?
Koliko god da je opteretio auto velikom brzinom, taman da ga je vozio maksimalnom brzinom u crvenom, trebala mu se upalit lampica ulja i vidio bi da mu se auto zagrijava. 15 sekundi brzinom koju navodi nije moglo ništa uraditi.
Motor je krepao zahvaljujući svima nama poznati boljkama TS motora, i nema tu preventivne mudrosti koja može da spriječi nešto ovako. Fabrički kljusav motor i tačka - nisu svi i nije svaki, ali to nikako ne mijenja rečeno !
Ne pomažu tu niti preventivne izmjene letećih niti mozganja o vrsti ulja niti dodatni hladnjaci ulja. Lutrija nažalost.

po tebi je motor sa preko 170.000km koji vrisne u crvenom kljusav :?: razvojni inženjeri iz bmw-a na njihovim benzincima preporučuju izmjenu svih ključnih djelova motora na 150.000 km, pa kakvi su onda njihovi motori ako je TS kljusav???
EX: 156 1.8TS|156 1.9 JTD|164 TS|156 1.6TS|159 1.9 JTS|166 2.0TS LPG|156 2.0 JTS|147 1.6 TS
 

Offline Tare071

  • Trade Count: (+1)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 1970
  • Karma: 124
  • Spol: Muški
  • ima kolekciju auta :-)
    • Sarajevo
Odg: Prolupala radilica , trajnost motora i mjenjača - diskusija
« Odgovori #678 u: 25-04-2012, 12:49:43 »
Zašto bi mu se trebala upaliti lampica ulja, pumpa ulja radi, tlak je  u redu.  :?:

Šta misliš da bi tlak ostao isti u sistemu u kome je pregrijano ulje, ulje koje je rijetko, ulje ishabano pregoreno?
Da ne kažem da takvo ishabano ulje motor ubrzano troši, pa bi mu se opet lampica ulja trebala upalit.
Ne bih ulazio u rasprave, o TS-u je sve već rečeno više puta, odreagovao sam samo na komentar da je vlasnik vjerovatno kriv.

@plavi156

nije motor je fantastičan, dapače karakteran. Na isti način je krepavao ljudima na ovom forumu sa daleko manjom kilometražom i ljudima koji su sve na motoru već preventivno mijenjali. A za mene je svaki motor koji ima reputaciju da ovako krepava kljusav taman da je bugattijev. Zato pusti jalovu priču.
« Zadnja izmjena: 25-04-2012, 12:52:07 od Tare071 »
"Rightous infliction of retribution manifested by an appropriate agent"
 

Offline mane

  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 1788
  • Karma: 40
  • Spol: Muški
  • Na skuteru
    • Karlovac
Odg: Prolupala radilica , trajnost motora i mjenjača - diskusija
« Odgovori #679 u: 25-04-2012, 12:51:10 »
lampica ulja se upali tek kad auto radi na ler gasu, prije toga samo čuješ lupkanje u motoru i osjetiš pad snage. Nažalost imao sam to iskustvo prolupavanja letećih na TS-u i znam kako to izgleda.
Bolje umrijeti od litre nego od kapi

Još nitko nije umro od pive, a u vodi su se mnogi utopili
 

Offline Isus

  • Trade Count: (+9)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 15306
  • Karma: 497
  • Spol: Muški
  • 156
    • ZG Pešča
Odg: Prolupala radilica , trajnost motora i mjenjača - diskusija
« Odgovori #680 u: 25-04-2012, 13:26:17 »
Lampica za tlak ulja se pali na apsolutnom minimalnom tlaku od 0,5 bara. Sto je prenisko, motor pocinje lupat na 0.7 bara. beskrajna talijanska pamet.

Dakle lampica se nece paliti ako na gasu umjesto 4 motor ima 2 bara tlaka ulja, zbog toga je vazna urica za tlak ulja.

A o tome da je TS 16v kilav je vec pisano i dokazano vise puta, veca je kolicina kilavih nego onih koji su dobri. A trebalo bi biti obrnuto.

To nije samo kod nas, treba samo baciti pogled i na mobile.de na kojoj kolici pise "motorschaden". Puno previse ih je izginulo da se moze govoriti da je krivnja vlasnika, kod odredjenog broja sigurno i vlasnik ima utjecaja, no ne kod svih.

Evo dvije krajnosti moj prvi motor u 145 QV, proplupao vec jednom prije nego sto je kod mene umro imao ca 230 000km, groblje od motora zakrpan nakon prve havarije i onda meni vrisnuo nakon 15 000km. Po rijecima Slavka Ruleka cudo da je toliko uopce izdrzao.

Motor kod mataye na 300 000 mjenjani leteci koji su bili tada dobri. Sada ne trosi ni kap ulja.

Nazlost izmedju ta dva vise ih je blize onom mom slucaju nego ovom drugom.




Kockasti auto, najbolji auto.
 

Offline Isus

  • Trade Count: (+9)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 15306
  • Karma: 497
  • Spol: Muški
  • 156
    • ZG Pešča
Odg: Prolupala radilica , trajnost motora i mjenjača - diskusija
« Odgovori #681 u: 25-04-2012, 13:55:40 »
nije tebi motor otisao zbog letecih nego zbog uljne pumpe. Leteci su samo kolateralna zrtva.
Kockasti auto, najbolji auto.
 

Offline mane

  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 1788
  • Karma: 40
  • Spol: Muški
  • Na skuteru
    • Karlovac
Odg: Prolupala radilica , trajnost motora i mjenjača - diskusija
« Odgovori #682 u: 25-04-2012, 14:14:09 »
hm, a kako onda objasnit moj slučaj :ok: Nakon uređenja glave skinuti stari leteći i stavljeni novi(stari nisu bili loši), pumpa ulja oćišćena od smeća koje se nakupilo i auto se složio i nakon 10 km na 3500okr/min protuku na 2 i 4 cilindru. Moje mišljenje je bilo da nisu dosta bili zategnuti, dok je meštar tvrdio suprotno i to je pripisivao lošem materijalu.
Bolje umrijeti od litre nego od kapi

Još nitko nije umro od pive, a u vodi su se mnogi utopili
 

Offline Tare071

  • Trade Count: (+1)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 1970
  • Karma: 124
  • Spol: Muški
  • ima kolekciju auta :-)
    • Sarajevo
Odg: Prolupala radilica , trajnost motora i mjenjača - diskusija
« Odgovori #683 u: 25-04-2012, 14:24:18 »
:kosa: :kosa: :kosa: :kosa: :kosa:
znači tip top sređen motor i onda isto :o000: :o000: :o000:
e sad nemam više riječi...motor koji sam našao je isto tako kompletno obrađen-a znači i njegova sudbina može biti ista kao i na ovome...strašno...

Džabe analiziraš, ima ovde itekako meštara i sa voljom i sa znanjem. Da se radi o nečemu, čak i kombinaciji par stvari koje se mogu zamjeniti da se preduprijedi havarija, već bi postojao recept.
Zato sam ti gore i napisao lutrija.
"Rightous infliction of retribution manifested by an appropriate agent"
 

Offline siki

  • Trade Count: (0)
  • Sa stažom
  • ***
  • Postova: 605
  • Karma: 28
  • Spol: Muški
  • kapa coupe 2.0 turbobenzina&Tucson 1.6 turbobenzin
    • Benkovac,Kruševac
Odg: Prolupala radilica , trajnost motora i mjenjača - diskusija
« Odgovori #684 u: 25-04-2012, 14:27:10 »
hm, a kako onda objasnit moj slučaj :ok: Nakon uređenja glave skinuti stari leteći i stavljeni novi(stari nisu bili loši), pumpa ulja oćišćena od smeća koje se nakupilo i auto se složio i nakon 10 km na 3500okr/min protuku na 2 i 4 cilindru. Moje mišljenje je bilo da nisu dosta bili zategnuti, dok je meštar tvrdio suprotno i to je pripisivao lošem materijalu.
pumpa je tu ugurala smeće i đubre u kanale u radilici i tu se zaštopala(kad nisi propuva radilicu,a sve ostalo radio na motoru,majstor tu sitnicu propustioa a bilo je za  očekivati da su kanali prljavi i puni smeća i da je smanjen protok ulja za podmazivanje ležajeva i eto belaja na 2 i 4 ležaju. :batin majstora.
 

Offline Mika

  • Trade Count: (+6)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 6036
  • Karma: 207
  • Spol: Muški
  • 159 SW 1.9 JTDm
    • Krapina
Odg: Prolupala radilica , trajnost motora i mjenjača - diskusija
« Odgovori #685 u: 25-04-2012, 14:31:07 »
hm, a kako onda objasnit moj slučaj :ok: Nakon uređenja glave skinuti stari leteći i stavljeni novi(stari nisu bili loši), pumpa ulja oćišćena od smeća koje se nakupilo i auto se složio i nakon 10 km na 3500okr/min protuku na 2 i 4 cilindru. Moje mišljenje je bilo da nisu dosta bili zategnuti, dok je meštar tvrdio suprotno i to je pripisivao lošem materijalu.

To je mehaničareva greška, nemoguće da je materijal tolko loš da leteći riknu nakon 10 km...
Ja sam na 2.0 imao havariju, samo što je kod mene bio kriv ventil koji je pukao i napravio rupu u klipu. Nabavio sam novi motor, njega sam kompletno složio (distribucija, pumpa vode, svi ležajevi, svječice, sve živo uglavnom).
Uljnu pumpu nisam mijenjao, stara je očišćena i prekontroliran je tlak i to je to. Od onda ne štedim motor, svako malo se u crveno vrti... Ak bude riknuo, nek rikne junački na 7000 okretaja, a ne u trećoj na 60 km/h...

Dosta sam čitao o tim sranjima na TS motorima, i zaključio sam da ulje ima jako veliku ulogu kod njih. Stavljaj kvalitetno ulje i mijenjat ga na maksimalno 10 000 km (ja stavljam Seleniu Racing i mijenjam na 5000-6000 km)
 

Offline mane

  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 1788
  • Karma: 40
  • Spol: Muški
  • Na skuteru
    • Karlovac
Odg: Prolupala radilica , trajnost motora i mjenjača - diskusija
« Odgovori #686 u: 25-04-2012, 14:36:37 »
pumpa je tu ugurala smeće i đubre u kanale u radilici i tu se zaštopala(kad nisi propuva radilicu,a sve ostalo radio na motoru,majstor tu sitnicu propustioa a bilo je za  očekivati da su kanali prljavi i puni smeća i da je smanjen protok ulja za podmazivanje ležajeva i eto belaja na 2 i 4 ležaju. :batin majstora.
e sad jel propuhana radilica ili nije neznam, znam da je rekao da je očistio pupmu i da je bilo dosta smeća
Bolje umrijeti od litre nego od kapi

Još nitko nije umro od pive, a u vodi su se mnogi utopili
 

Offline alfa166twinspark

  • Trade Count: (0)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 1349
  • Karma: 16
  • Spol: Muški
    • Ljubljana
Odg: Prolupala radilica , trajnost motora i mjenjača - diskusija
« Odgovori #687 u: 25-04-2012, 15:20:28 »
e ne mijenjao ulje vala na 5000 KM wtf mislim  :mad:

nakon 8000-10000 km mi zao izliti seleniu iz njega, na plin vozim pa je izgaranje potpunije nego na benzinu i vidi se golim okom da je ulje znatno cistije

 :ok:
 

Offline Mika

  • Trade Count: (+6)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 6036
  • Karma: 207
  • Spol: Muški
  • 159 SW 1.9 JTDm
    • Krapina
Odg: Prolupala radilica , trajnost motora i mjenjača - diskusija
« Odgovori #688 u: 25-04-2012, 15:29:31 »
e ne mijenjao ulje vala na 5000 KM wtf mislim  :mad:

nakon 8000-10000 km mi zao izliti seleniu iz njega, na plin vozim pa je izgaranje potpunije nego na benzinu i vidi se golim okom da je ulje znatno cistije

 :ok:

Ja ga mijenjam na 5000-6000 km, al ne radim puno kilometara sa Alfom pa me to ispadne jednom ili dva puta godišnje. Radije iskrcam 500 kn za ulje 2 puta godišnje nego jednom u 5 godina 10 000 kn ili više kad mi motor rikne...
Da se razumijemo, kratki intervali izmjene ulje ne garantiraju da motor nebude sutra vrisnuo, al barem budem siguran da nije vrisnuo zbog toga što sam ga loše održavao nego budem znao da je motor govno...  :hehe:
 

Offline alfa166twinspark

  • Trade Count: (0)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 1349
  • Karma: 16
  • Spol: Muški
    • Ljubljana
Odg: Prolupala radilica , trajnost motora i mjenjača - diskusija
« Odgovori #689 u: 25-04-2012, 15:31:04 »
mislim da je kljuc ovog problema stil voznje

uvjeren sam da mi klipnjaca ne bi otisla da nisam vozio 180 kmh  :wal: