04-12-2025, 09:11:54

Autor Tema: Podmazivanje je bitno; ulje  (Posjeta: 258241 vremena)

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline yedwy

  • Trade Count: (+1)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 2103
  • Karma: 127
  • Spol: Muški
  • Ford C-Max 1.8 duratec
    • Sesvete Zagreb
Odg: Podmazivanje je bitno; ulje
« Odgovori #150 u: 20-02-2009, 13:33:33 »
Thx evo baš sam proveo malo vremena razgledavajući motor i zaključio da jedino to može bit (ne vide se slova kod mene pa nisam skužio odma), podloga je dovoljno ravna (da ostavim auto otkočen nebi se ni mrdnuo) tako da je očito da to nije problem mislim da ga mešštar nije punio sam ne kužim zakaj mi nije ništa blinkao ali idem po ulje i to pješke... :)
« Zadnja izmjena: 20-02-2009, 13:36:00 od yedwy »
 

Offline alfa 156 1.7

  • Trade Count: (0)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 1330
  • Karma: 42
  • Spol: Muški
  • 156 1.8 T.S SP, Bravo t-jet 150
    • Krk, Rijeka
Odg: Podmazivanje je bitno; ulje
« Odgovori #151 u: 20-02-2009, 14:36:12 »
meni od kada sam ugradio plin ulje se tek lagano zamuti nakon 15tkm, tako da ga sada tako mijenjan a uvjek je unutra selenia racing i potroši oko 1 lit. na 15tkm  :ok: , i pozitivno je šta se varijator tek počinje čuti oko 14-15tkm, a prije 8-9 dakle ima nešto i u plinu  :craz
Vozim na plin
prema prirodi sam dobar i fin
 

Offline Alfa_gtv

  • Global moderator
  • Trade Count: (+7)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 17165
  • Karma: 503
  • Spol: Muški
  • GTV V6 TB, GIULIETTA, Z750, SF1098S
    • ZG
Odg: Podmazivanje je bitno; ulje
« Odgovori #152 u: 20-02-2009, 14:37:53 »
ljudi moji lampice su za plavuše, muški otvaraju haube i provjeravaju ulje kako spada, stoga haube u zrak i brinuti se ko pravo muško za naše alfice  :ok:
moja AR GTV 2.0 V6 TB

"Many of the technical solutions you'll find in a Ferrari, are also often used in an Alfa Romeo"
 

Offline alfa 156 1.7

  • Trade Count: (0)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 1330
  • Karma: 42
  • Spol: Muški
  • 156 1.8 T.S SP, Bravo t-jet 150
    • Krk, Rijeka
Odg: Podmazivanje je bitno; ulje
« Odgovori #153 u: 20-02-2009, 14:41:22 »
meni od kada sam ugradio plin ulje se tek lagano zamuti nakon 15tkm, tako da ga sada tako mijenjan a uvjek je unutra selenia racing i potroši oko 1 lit. na 15tkm  :ok: , i pozitivno je šta se varijator tek počinje čuti oko 14-15tkm, a prije 8-9 dakle ima nešto i u plinu  :craz

mislio reći da nadolijem još litru u tih 15 tkm, nije to golf  :hehe:
Vozim na plin
prema prirodi sam dobar i fin
 

Offline Stiv

  • Trade Count: (+20)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 5382
  • Karma: 225
  • Spol: Muški
  • 156 Busso SW & 147 1.9jtdM
    • Samobor
Odg: Podmazivanje je bitno; ulje
« Odgovori #154 u: 20-02-2009, 14:49:06 »
E da zaboravio sam napomenuti, kod boxerica i 2.0 TS obavezno barem jedno tjedno podignuti haubu i provjeriti stanje ulja, jer svi znam da se te mašine lako vrte u visokim okretajima ali tada se i ulje jako zagrijava i hlapi.

Tako da nemojte biti lijeni i čekati da vam fali previše ulja u motoru, dok se lagano vozi ta litra manjka neće napravit nikakvu štetu, ali ako se vozi brzo a pogotovo po autocesti, može doć da nebude imala uljna pumpa kaj povuć i ode leteći i mašina baj-baj  :mahm :hap:.

Alfe su auti na koje je potrebno više paziti nego na kakve golfove i fordove, ali zato pružaju više gušti i uživanja u vožnji od bilo kojeg golfija ili forda tak da  :blabla pamet u glavu, krpicu u ruku i gledati ulje barem jednom tjedno  :drive: :drive:, jer na starijim alfama kad lampica zasvjetli onak je već prekasno, tj. 95% da ste uništili mašinu  :cigara: :cigara:
:mahm QVMember of  U B OQV
 

Offline Stiv

  • Trade Count: (+20)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 5382
  • Karma: 225
  • Spol: Muški
  • 156 Busso SW & 147 1.9jtdM
    • Samobor
Odg: Podmazivanje je bitno; ulje
« Odgovori #155 u: 20-02-2009, 14:58:17 »
dobra, dobra.. ne trosi nego nadolijes :funny: :funny:
ma znam ja da je lamica za konje koje zaborave i da je onda vec vise-manje kasno ali imao sam prije punta koji nije trosio ni kap ulja, nego od servisa do servisa, uzeo sam auto pa na gorbnik odmah drugi dan, pa do splita pun gas tamo i nazad i jos sam negdje tako po autoputu isao, uglavnom napravio sam 2000km u tjedan dana i sve na gasu. nisam skuzio dok se nije upalila lampica. ono znam da sam konj, ali nisam 6 godina kontrolirao ulje pa mi je bilo malo cudno ici gledati na autu koji sam kupio prije 10 dana... uglavnom onda sam skuzio da ide litra do malo preko crtice od minimuma kad se upali upozorenje za low level. meni na  jts-u ulje se zacrni nakon 1000 km, valjda je to takav motor, bar su mi tu to rekli, na puntu u 10000 km jedva malo promjeni boju. meni su na servisu stavili seleniu star 5w-40...

Fiat je jedno a alfa drugo, samo si pogledaj koliko ti je ccm-a i KS imal Punto a koliko ti sad ima Alfa, a i alfine mašine su ionako uvijek više nabrijane nego od bilo kojeg fiata istog obujma  :da: :ok: :mah:
:mahm QVMember of  U B OQV
 

Offline yedwy

  • Trade Count: (+1)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 2103
  • Karma: 127
  • Spol: Muški
  • Ford C-Max 1.8 duratec
    • Sesvete Zagreb
Odg: Podmazivanje je bitno; ulje
« Odgovori #156 u: 20-02-2009, 15:03:32 »
Eto sramim se ko pravi alfa mužjak jer nisam odma pogledao... :craz

Nalio sam malo (nisam bašpunu mjeru) tak da je negdje oko trećine preko min, neću za sad više dok ne provjerim ipak na još kojoj podlozi da možda ne griješim u tome kolko je ravno ili nije al kad samo pomislim kako se mala mučila radi ulja dođe mi da zaplačem, sreća pa sam je ovih par dana držao ispod 4k stalno jer neću jurcati dok ne zamjenim gume inače ko zna kaj se moglo desit stvarno sam glup da nisam odma pogledao... :metak

Anyway ulje u motoru je nedavno mjenjano (mrvicu je kao tamno bilo ali kad sam prvi put gledao ali nakon kaj sam dolio totalno je posvjetlilo i nakon kaj sam pustio da radi u leru jedno 10ak minuta je takvo i dalje) al bome mi je jasno zakaj nije ženska to dolila jedva sam jaotčepio bočicu sve me vrhovi prsti bole... :craz

Inače čini se da baš hlapi, nigdje nema da baca nit je motor mastan niti išta u svakom slučaju mislim da sam je ulovio na vrijeme - ovaj put, od sad svakako provjera svakih par dana... :)

Edit:
Eto ipak sam dolio jš mrvicu ulja i auto premjestio na drugo mjesto na parkingu pa ću sutra ili preksutra provjeriti kako je s uljem, nigdje niš nije bacilo, mašina prede ko maca izgleda da sam imao više sreće neg pameti ovaj puta... :craz
« Zadnja izmjena: 20-02-2009, 15:52:40 od yedwy »
 

Offline alfa 156 1.7

  • Trade Count: (0)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 1330
  • Karma: 42
  • Spol: Muški
  • 156 1.8 T.S SP, Bravo t-jet 150
    • Krk, Rijeka
Odg: Podmazivanje je bitno; ulje
« Odgovori #157 u: 20-02-2009, 15:23:28 »
fiat coupe 2000ccm, 20v turbo 220 konja 110 po litri, i to nije naprezanje  :hehe:   :hehe:   :hehe:
Vozim na plin
prema prirodi sam dobar i fin
 

Offline Raziel

  • Trade Count: (+3)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 8255
  • Karma: 555
  • Spol: Muški
  • 01' Mazda MX-5 (NB) 1.6 16V 94' AR 146 1.7 16V
    • Sv. Klara, Kutina
Odg: Podmazivanje je bitno; ulje
« Odgovori #158 u: 20-02-2009, 17:51:33 »
Na boxericama uvjek držat ulje na MAX!  :ok: :ok:
    "...if in doubt, flat out..."   
 

Offline mali

  • Trade Count: (+3)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 2899
  • Karma: 55
  • Spol: Muški
  • AR 155 2.0 T.spark, AR 145 1.6 T.spark
    • Rab
Odg: Podmazivanje je bitno; ulje
« Odgovori #159 u: 11-04-2012, 16:39:19 »
pozdrav...ne znam jesi li ti ili Isus, spomenuo negdje da je iz Fiata (alfe) stigao nekakav naputak da se mijenja vrsta ulja koja su se do sada koristila :?: ne mogu to pronać ako sam uopće tada to dobro razumio :mah:

selenia 10w60 ali nije pod obavezno
uživam u vožnji
 

Offline gvija

  • Trade Count: (+3)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 6306
  • Karma: 371
  • Spol: Muški
  • tristac
    • Zagreb - Medvescak
Odg: Podmazivanje je bitno; ulje
« Odgovori #160 u: 11-04-2012, 19:01:16 »
benzin
The Variator Gang
"Ich liebe dihtung."
 

Offline IgoRR

  • Član Alfa Kluba 9
  • Trade Count: (+3)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 4306
  • Karma: 91
  • Spol: Muški
    • Zagreb
Odg: Podmazivanje je bitno; ulje
« Odgovori #161 u: 11-04-2012, 19:02:33 »
samo ako se ganjaš preko 50% vremena
 

Boxer

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: Podmazivanje je bitno; ulje
« Odgovori #162 u: 11-04-2012, 21:13:18 »
pozdrav...ne znam jesi li ti ili Isus, spomenuo negdje da je iz Fiata (alfe) stigao nekakav naputak da se mijenja vrsta ulja koja su se do sada koristila :?: ne mogu to pronać ako sam uopće tada to dobro razumio :mah:


jesam, nakon što mi se razletio motor sam isprobao 5 vrsti ulja svakih 500km uz manometar tlaka ulja i jedino što ću reći je da seleniu nebi više u tačke stavio, racing još donekle ali on je preskup jer za iste pare imaš daleko boljih ulja ali 20k i gold je takvo smeće od ulja koje se ne pamti i stvarno nije za drugo nego punto i uno fire i to je to :wal: :wal: :wal: :wal: :wal:
 

Offline Bandit

  • Član Alfa kluba 18
  • Trade Count: (+5)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 8943
  • Karma: 568
  • Spol: Muški
    • Split
Odg: Podmazivanje je bitno; ulje
« Odgovori #163 u: 11-04-2012, 21:14:12 »

jesam, nakon što mi se razletio motor sam isprobao 5 vrsti ulja svakih 500km uz manometar tlaka ulja i jedino što ću reći je da seleniu nebi više u tačke stavio, racing još donekle ali on je preskup jer za iste pare imaš daleko boljih ulja ali 20k i gold je takvo smeće od ulja koje se ne pamti i stvarno nije za drugo nego punto i uno fire i to je to :wal: :wal: :wal: :wal: :wal:

Koje ti se ulje najboljim pokazalo?
Postoji Alfa i (ne) postoje drugi automobili.
 

Boxer

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: Podmazivanje je bitno; ulje
« Odgovori #164 u: 11-04-2012, 21:19:03 »
Total Racing 10w50 full sintetika. Tlak ulja na leru na neznam kako izmučen TS nakon bilo kakvih ganjaža nije pao ispod 1,5. S 20k je padao na leru na 0,8 vruć :wal:  Racing je držao oko 1,2 bara na leru na ali je kod kontantnog prženja recimo 220km/h na autputu bez prestanka 5 km padao tlak s nekih 5,7 na recimo 5,2. S ovim totalom u ful šusu ide do 5,8 i ne pada ma što mu radio. HTS ulja je takav i to je to. Može selenia imat 100 aditiva i neznam čeka ako je HTS nikakav a TS na to pati, on jako opteerećuje ulje :da:  Čak bih se usudio reći da je glavni uzrok trošenja letećih na TS-ima polusintetika ili loša sintetika s niskim HTS-om :da:


TS je prezajeban motor za igru s uljima :da:
 

Offline Role 156

  • Trade Count: (+9)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 9385
  • Karma: 200
  • Spol: Muški
  • Alfa 159 2.2JTS SS Ti Beverly tourer 300 ie
    • Požega
Odg: Podmazivanje je bitno; ulje
« Odgovori #165 u: 11-04-2012, 21:22:54 »
Jesi pratio sa totalom 7000 ? meni zasad pokazuje uvijek isto ali ja uopce nestiscem auto pa neznam kako se ponasa na visim temperaturama  :da: ali znat cu sigurno u banja luci  :hehe: :)
Varijator sekta
 

Boxer

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: Podmazivanje je bitno; ulje
« Odgovori #166 u: 11-04-2012, 21:24:05 »
jesam i s njim, ok je al više ne riskiram, pogotovo jer od kad me auto sjebao gazim ga svaki dan non stop ko da sam ga ukrao jer mi ga je pun kufer :mad:
 

denis147

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: Podmazivanje je bitno; ulje
« Odgovori #167 u: 11-04-2012, 21:24:42 »
Total Racing 10w50 full sintetika. Tlak ulja na leru na neznam kako izmučen TS nakon bilo kakvih ganjaža nije pao ispod 1,5. S 20k je padao na leru na 0,8 vruć :wal:  Racing je držao oko 1,2 bara na leru na ali je kod kontantnog prženja recimo 220km/h na autputu bez prestanka 5 km padao tlak s nekih 5,7 na recimo 5,2. S ovim totalom u ful šusu ide do 5,8 i ne pada ma što mu radio. HTS ulja je takav i to je to. Može selenia imat 100 aditiva i neznam čeka ako je HTS nikakav a TS na to pati, on jako opteerećuje ulje :da:  Čak bih se usudio reći da je glavni uzrok trošenja letećih na TS-ima polusintetika ili loša sintetika s niskim HTS-om :da:


TS je prezajeban motor za igru s uljima :da:

jesil ikad proba motul ?
 

Boxer

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: Podmazivanje je bitno; ulje
« Odgovori #168 u: 11-04-2012, 21:26:18 »
ne, moj dobavljač dijelova ga ne drži... ne isprobavam više ništa, s ovime sam zadovoljan i cijenom i kvalitetom i to je to :ok:
 

Offline Role 156

  • Trade Count: (+9)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 9385
  • Karma: 200
  • Spol: Muški
  • Alfa 159 2.2JTS SS Ti Beverly tourer 300 ie
    • Požega
Odg: Podmazivanje je bitno; ulje
« Odgovori #169 u: 11-04-2012, 21:29:14 »
jesam i s njim, ok je al više ne riskiram, pogotovo jer od kad me auto sjebao gazim ga svaki dan non stop ko da sam ga ukrao jer mi ga je pun kufer :mad:
:ok:  ja kad sam prvi put stavio total onda sam vidio kakve naslage je selenia ostavljala  :o000: u 2000km ulje crno uzas.sad je puno bolje
Varijator sekta
 

Boxer

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: Podmazivanje je bitno; ulje
« Odgovori #170 u: 11-04-2012, 21:31:00 »
 :ok: :ok:  naslage su izgoreno i izmučeno ulje :mad:
 

Offline Mika

  • Trade Count: (+6)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 6036
  • Karma: 207
  • Spol: Muški
  • 159 SW 1.9 JTDm
    • Krapina
Odg: Podmazivanje je bitno; ulje
« Odgovori #171 u: 11-04-2012, 21:43:40 »
O *ebemti... A ja sam bio u uvjerenju da je Racing odlično ulje...
Jel bi Total Racing 10w50 preporučio i za 2.0 TS koji se puno gazi?
Ja isto ni milimetra ne šparam auto, isto zato jer me je s*ebo jednom, znaš več priču...

BTW, ja sam isto imao teoriju da za trajnost slavne radilice na TS motorima veliku ulogu igra ulje, al nisam niš govorio da ne ispadnem bedak... Znači ipak ima nešto u tome...
« Zadnja izmjena: 11-04-2012, 21:45:17 od Mika »
 

Boxer

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: Podmazivanje je bitno; ulje
« Odgovori #172 u: 11-04-2012, 21:55:00 »
DAPAČE  samo je teže naći to ulje kod nas, ima ga u slo i u austriji :ok:
 

Offline Tare071

  • Trade Count: (+1)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 1970
  • Karma: 124
  • Spol: Muški
  • ima kolekciju auta :-)
    • Sarajevo
Odg: Podmazivanje je bitno; ulje
« Odgovori #173 u: 11-04-2012, 22:13:33 »
jesil ikad proba motul ?

Od Motula nema boljeg.....Motul, RoyalPurple, Redline....fantastična ulja i podjednako nedobavljiva ili teško dobavljiva na ovim prostorima. Ako možeš nabaviti Motul, sigurno za koplje bolji od castrola, a za dva od selenije.
"Rightous infliction of retribution manifested by an appropriate agent"
 

Offline DOVLA

  • Trade Count: (+8)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 1682
  • Karma: 59
  • Spol: Muški
  • 156 sw 1.9jtd Ti
    • zagreb,đubrava
Odg: Podmazivanje je bitno; ulje
« Odgovori #174 u: 11-04-2012, 22:38:40 »
boxer di kupuješ total i koja mu je cijena :?: :mah:
PRODAJEM DOBAR FRIŽIDER.Dobro hladi i ima ostavu za jaja,malo boli kad zalupiš vrata
 

Offline Mika

  • Trade Count: (+6)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 6036
  • Karma: 207
  • Spol: Muški
  • 159 SW 1.9 JTDm
    • Krapina
Odg: Podmazivanje je bitno; ulje
« Odgovori #175 u: 12-04-2012, 08:12:53 »
To i mene zanima, sljedeće ulje bude Total, baš me zanima kako bude se ponašalo kod mene  :ok:
 

Boxer

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: Podmazivanje je bitno; ulje
« Odgovori #176 u: 12-04-2012, 09:58:48 »
U Veleprometu sam uzeo zadnji, 380kn 5L :ok:  Sad ispitujem cijenu kod Siniše u Turbo autu da vidimo pošto ga on može dobiti :ok:
 

Offline Mika

  • Trade Count: (+6)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 6036
  • Karma: 207
  • Spol: Muški
  • 159 SW 1.9 JTDm
    • Krapina
Odg: Podmazivanje je bitno; ulje
« Odgovori #177 u: 12-04-2012, 10:31:20 »
Budem se i ja malo raspitao gdje bi se dalo nabaviti u ZG i okolici  :ok:
 

Offline Batina

  • Trade Count: (+5)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 5850
  • Karma: 137
  • Spol: Muški
  • 156 2.4 20v
    • Zagorje, Luka
Odg: Podmazivanje je bitno; ulje
« Odgovori #178 u: 12-04-2012, 18:27:14 »
Total Racing 10w50 full sintetika. Tlak ulja na leru na neznam kako izmučen TS nakon bilo kakvih ganjaža nije pao ispod 1,5. S 20k je padao na leru na 0,8 vruć :wal:  Racing je držao oko 1,2 bara na leru na ali je kod kontantnog prženja recimo 220km/h na autputu bez prestanka 5 km padao tlak s nekih 5,7 na recimo 5,2. S ovim totalom u ful šusu ide do 5,8 i ne pada ma što mu radio. HTS ulja je takav i to je to. Može selenia imat 100 aditiva i neznam čeka ako je HTS nikakav a TS na to pati, on jako opteerećuje ulje :da:  Čak bih se usudio reći da je glavni uzrok trošenja letećih na TS-ima polusintetika ili loša sintetika s niskim HTS-om :da:


TS je prezajeban motor za igru s uljima :da:


nisam probao iz prve ruke al mogu rec da sam cuo od vise ljudi da hvale ovo ulje..  imam u planu uzeti jednu turu i usporedit sa hpx i racingom i motulom..
Can a car ever be art? Most experts say no, but they obviously haven't seen the Alfa Romeo.
 

Offline zvrk

  • Trade Count: (0)
  • Sa stažom
  • ***
  • Postova: 386
  • Karma: 5
  • Spol: Muški
  • nije još alfa...ali je ipak talijan :)
    • Zagreb - Kvatrić
    • www.potrcko.com.hr
Odg: Podmazivanje je bitno; ulje
« Odgovori #179 u: 12-04-2012, 23:30:08 »
Ja sam zadovoljan sa Seleniom Racingom, u mom Bravu 1.8 GT....i mislim da sam pogodio ulje što se tiče kvalitete, cijene i mog načina vožnje.

Sigurno postoji bolje ulje od Racinga, ali meni ne treba, a i pokušavam trošiti isto ulje duže vrijeme....jer navodno određene karakteristike ulja dolaze do izražaja tek dužim korištenjem istog.
Nadalje, moj stil vožnje uključuje "dostavnu" vožnju, često pri visokim temp., čestim stajanjima i kratkim relacijama, relativno visokim okretajima, te raznolikim tempom vožnje.
Može se reći da promijenim u 1 danu skoro sve stilove vožnji, i da je zato jako bitno koje ulje koristim i da mi motor bude u što boljoj kondiciji.

Racing 10w-60 ulje ima HTHS broj nešto preko 5 (nemam točan podatak), drži tlak pri visokim temp. jako dobro, ima dovoljno "debel i snažan" uljni film, te dovoljno jake deterđente koji učinkovito čiste sve kanaliće, te nema bojazni od zaštopavanja, te pucanja uljnog filma u mojim uvjetima vožnje.

Obzirom na česti i poznati problem sa podmazivanjem letećih ležajeva, to je jako bitno, što mi se i nedavno pokazalo u praksi kad mi je metalna strugotina ogrebla 2 leteća ležaja, a da pritom radilica nije dobila riseve.

Interval izmjene ulja se kreće od 10,000 do 15,000 km, iako se držim pravila da ga izmjenim negdje na sredini, znači na nekih 12,000 km (na zadnjoj izmjeni ulje je toliko dobro izgledalo da je slobodno moglo odvrtiti još barem 5,000 km).
Ovo ulje mi je vratilo sigurnost i "vjeru" u motor koju sam bio izgubio kad mi je radilica prolupala dok sam imao Seleniu 20K, a motor se vrtio na oko 6000 o/min oko 2 min.

__________

Moja je teza da svatko mora sebi pronaći ulje koje će odgovarati njegovom motoru i stilu vožnje, uz odgovarajuću cijenu.
Jer bi inače svi trošili 0W-50 ulja.

Kolega boxer je to lijepo objasnio na svom primjeru u praksi  :ok:
potrčko