Pet prstiju ni jedan nije isti, pet ljudi ni jedan nije isti, pet TS ni jedan nije isti, kao sto nista ne svijetu nije isto i identicno jer je to prosto nemoguce isto tako nemoguce je ocekivati savrsenstvo. Dalje, auto sa 10+ godina ne moze biti kao novo pa da je i ne znam koji proizvodjac (sada je 10 godina prosjek TS) i kao takav kvarljiv nista vise niti ista manje od konkurencije. E sada zasto se neki raspadaju, kao sto sam gore napisao ni jedan nije isti, neki ima grsku pa se razleti a kod nekih vlasnik ima "gresku" pa kada kupi Alfa Romeo misli da je kupi Ferari pa je drzi u 5000 vjecito, vozio autoput ili po gradu od semafora do semafora nebitno i u takvom rezimu normalno da se razleti.
Ulje, po meni, bitno je da ga ima.
Vozim najozloglaseniji TS onaj mali "losi, fuj" motor od 105 hp, za cetiri godine nisam imao postene intervencije na motoru, ako ne racunamo redovne servise, da li ovo znaci da je los? Moguce, ne kazem ali meni je ovako los super. Imao sam u Tipu fire motor koji je okrenuo po sati 300K nikada otvaran kod mene, ulje se sipalo bilo koje bilo kojeg proizvodjaca bilo kada, topal hladan bla bla, a vidim pise se i da je taj motor los, ne znam ne razumjem se, moguce da je los, meni je bio super. 
Na kraju ostaje jos jedna cinjenica koju potpuno podrzavam a to da je VELIKA kocka kupiti TS sa 150K na satu, jer... ko zna kakvu proslost ima. 
