04-11-2025, 18:22:22

Autor Tema: Twin spark motori  (Posjeta: 216862 vremena)

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline Batina

  • Trade Count: (+5)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 5847
  • Karma: 137
  • Spol: Muški
  • 156 2.4 20v
    • Zagorje, Luka
Odg: Twin spark motori
« Odgovori #660 u: 27-03-2013, 20:00:32 »
necu preljevat iz supljeg u prazno al sam u 2 mj. prodao 3 ts-a ubiti prosjek je tjedan dana u oglasniku 2x 2.0 i 1 1.8

1.8 se rastavio kompletno
2 je osla radilica puta dva jednom je klipnjaca se zazeljela svjeta a drugi je samo rekao tuc tuc tuc na semaforu.

1.8 je odrapio na 200xxx
2.0 su bili oko 100-150xxx sad ga jebi.
Can a car ever be art? Most experts say no, but they obviously haven't seen the Alfa Romeo.
 

Offline plavi156

  • Trade Count: (+1)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 2998
  • Karma: 55
  • Spol: Muški
  • Giulietta 1.4 TB
    • Zagreb
Odg: Twin spark motori
« Odgovori #661 u: 27-03-2013, 20:05:02 »
necu preljevat iz supljeg u prazno al sam u 2 mj. prodao 3 ts-a ubiti prosjek je tjedan dana u oglasniku 2x 2.0 i 1 1.8

1.8 se rastavio kompletno
2 je osla radilica puta dva jednom je klipnjaca se zazeljela svjeta a drugi je samo rekao tuc tuc tuc na semaforu.

1.8 je odrapio na 200xxx
2.0 su bili oko 100-150xxx sad ga jebi.

Oprosti ali ovo što ti pišeš je za mene pucanj u prazno a ne egzaktne činjenice.

Da li znaš povijest tih auta? Znaš kako su održvani? Tko ih je i kako vozio? Koliko su vlasnika promjenili? Da su stvarni km?

Ako je odgovor na bilo koje od ovih pitanja NE, onda ne možeš donositi valjane zaključke na temelju takvog iskustva.
EX: 156 1.8TS|156 1.9 JTD|164 TS|156 1.6TS|159 1.9 JTS|166 2.0TS LPG|156 2.0 JTS|147 1.6 TS
 

Offline Role 156

  • Trade Count: (+9)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 9385
  • Karma: 200
  • Spol: Muški
  • Alfa 159 2.2JTS SS Ti Beverly tourer 300 ie
    • Požega
Odg: Twin spark motori
« Odgovori #662 u: 27-03-2013, 20:06:57 »
Dobro je Fiuman rekao  :da: nista cudno tko pise da su krs  :da:
Varijator sekta
 

Offline sale 75

  • Trade Count: (+4)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 7469
  • Karma: 248
  • Spol: Muški
  • 156 JTDm Q2
    • aljmaš
Odg: Twin spark motori
« Odgovori #663 u: 27-03-2013, 20:10:08 »
necu preljevat iz supljeg u prazno al sam u 2 mj. prodao 3 ts-a ubiti prosjek je tjedan dana u oglasniku 2x 2.0 i 1 1.8

1.8 se rastavio kompletno
2 je osla radilica puta dva jednom je klipnjaca se zazeljela svjeta a drugi je samo rekao tuc tuc tuc na semaforu.

1.8 je odrapio na 200xxx
2.0 su bili oko 100-150xxx sad ga jebi.

ja sam 1.6 prodao 2 dana nakon što sam ga stavio u oglas  :hehe: naravno radilica nenajavljeno prolupala

nema smisla uopče se prepirat oko toga

 

Offline plavi156

  • Trade Count: (+1)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 2998
  • Karma: 55
  • Spol: Muški
  • Giulietta 1.4 TB
    • Zagreb
Odg: Twin spark motori
« Odgovori #664 u: 27-03-2013, 20:37:25 »
Dobro je Fiuman rekao  :da: nista cudno tko pise da su krs  :da:

ma gle, mene ne dira ni najmanje tko piše i što, ovo je forum i svatko ima pravo na mišljenje, to u konačnici poštujem, ali inženjerstvo i mehanika su egzaktne stvari, nema tu ja mislim da je crno, ti misliš da je bijelo, tako je kako je. Zato ne volim kada se donose zaključci na temelju naklapanja, pretpostavki i nedovoljno informacija, inženjer sam po struci i priznajem samo egzaktne i dokazive činjenice.

A ne da netko tko je otvorio par motora sa pitaj Boga koliko km, tko zna kako voženi i održavani od strane X vlasnika i da na temelju toga donosi de facto zaključke.

Svjestan sam da je 8v motor izdržljiviji od 16v ali da je 16v smeće od stakla to mi je totalni nonsens.

Tolko od mene :mah:
« Zadnja izmjena: 27-03-2013, 20:38:55 od plavi156 »
EX: 156 1.8TS|156 1.9 JTD|164 TS|156 1.6TS|159 1.9 JTS|166 2.0TS LPG|156 2.0 JTS|147 1.6 TS
 

Fiuman

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: Twin spark motori
« Odgovori #665 u: 27-03-2013, 20:58:16 »
dragi kolega pošto ne volimo svi crnke ili plavuše tako jedni ne vole TSe a drugi boxere
evo ovo ča kolega ceker piše je meni za nasmijat se jer imamo istu situaciju samo san ja raspilio neznam kolko boxerica i dao motore i njihove djelove ča (Bobi ima samo 2-3 moja motora,2-3mjenjača itd. ) i nemogu reč da je to smeče od motora al mislim da ga je vrijeme pregazilo kao i TS sada
činjenica je da se i na održavanim autima dese pi... a kamoli ne na tima koji se kupe za kiki riki i misleš da si dobro prošo
 

Offline jakov

  • Član Alfa Kluba 13
  • Trade Count: (+3)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 6603
  • Karma: 599
  • Spol: Muški
  • 156 2.0 JTS & 75 3.0 12v & 595 Comp. & Abarth 124
    • Losinj
Odg: Twin spark motori
« Odgovori #666 u: 27-03-2013, 22:38:25 »
jebte, vi pricate o motorima koji su se prvi put upalili prije 15 godina, pa 156-ica se pocela 1998-me proizvoditi, a t.s. jos koju godinu prije. tako je isus kenjao kako je ina dobro ulje a poslije je kenjao po motoru kad mu je klipnjaca izasla vidjeti svijeta, boxer se kleo u ono ulje za citroen c3 pa je i njemu zveknula radilica koliko sam cuo.. mjenjaj tom motoru ulje, daj mu da se vrti da pumpa ima tlaka i izdrzat ce barem koliko i svaki drugi motor. svaki dan koji motor odradi nakon 200 000 km je Bogom dan. jos najbolje da se tu natezemo dal je bolji 20 godina stari ubijen bokser ili 15 godina star zaklan t.s., a sve pokojne radilice imaju sigurno reci nesto o vlasniku, bilo sadasnjem, bilo bivsem.

bas me zanima koliko ljudi u ovo doba recesije 2 puta godisnje trpne 600 kuna za seleniju racing i 50 kuna za filter

Offline Isus

  • Trade Count: (+9)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 15306
  • Karma: 497
  • Spol: Muški
  • 156
    • ZG Pešča
Odg: Twin spark motori
« Odgovori #667 u: 27-03-2013, 22:53:03 »
meni nije klipnjača izašla i ja i dalje stojim pri tome da ina delta sint nije niš lošije od selenije.
Quartz 700 i citroen c3, ok, a 20K je ulje za punto 55 same shit, s time da quartz malo manje gori od selenije.

8V TS je izašo 1987 godine i radi kilometražu uz šlampavo održavanje ko od šale.

16V TS je mimoza, koa i super fire serija od fiata na čemu se taj motor bazira, pardon to je super fire motor.

Prolistaš li i strane forume i vidjet češ isto tamo da ljudima vani odlaze leteći na TS ovima, prvenstveno drugi i treći cilindar.

Puno previše tih motora je prolupalo ili izbacilo klipnjače da bi se krivnja prebacila samo na vlasnike i neredovito održavanje. Puno tih motora je održavano po knjižici savlkih 20 000km 20K, i oko 150 000km počinju problemi s njima.

Jenonm dijelu tih prolupavanja sigurno vlasnici snose krvinju, ali ne kod svih.

Nemojmo brkati pojmove nagrade za odnos snage i potrošnje s kvalitetom i trajnošću motora,

Kockasti auto, najbolji auto.
 

Offline franjo-fritz

  • Trade Count: (0)
  • Sa stažom
  • ***
  • Postova: 375
  • Karma: 5
  • Spol: Muški
    • zagreb hrvatska
Odg: Twin spark motori
« Odgovori #668 u: 27-03-2013, 22:56:45 »
Nebi se htel mjesat   ja imam 1.7-8 v ts is 94 g u 155- tici i za sad nikakvih problema.a nisam nimalo nježan prema njoj.dapače malo + malo je u blokadi.redovita izmjena ulja i to je to inace pritisak ulja na hladno je 5 bara na toplo 3 mjereno na glavi
 

Offline Batina

  • Trade Count: (+5)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 5847
  • Karma: 137
  • Spol: Muški
  • 156 2.4 20v
    • Zagorje, Luka
Odg: Twin spark motori
« Odgovori #669 u: 27-03-2013, 23:02:51 »
vidim da me se prima za boxera, nisam reko da je boxer sveta krava dapace govno je malo manje od ts-a samo je stvar sto je boxer baza iz 60-ih tako rec nepromjenjena al doslvno blok radilica, pumpa je ostalo defakto isto osim nabijanja hoda i provrta. i sam sam zaklao par 16v i nije mi zao jer su more ispred ts-a po svem pogledu a najvise po masi i jedino radi mase i kako prima gas je manje govno od ts-a jer sve ostalo je isto i jednog i drogog pogledaj krivo raspal se bu.

16v ts kao evolucija i nasljednik 8v ts-a je podbacio i to je najveca zamjerka, boxer kao boxer se kod alfe nije mjenjao 40g. ts je motor star 10g (tolko se cc-a proizvodio). ide u auto koji je cuore sportivo kao, a motor tezak ko slon, da ide ide u usporedbi sa konkurencijom jedino mu japanci pariraju ali po pitanju trajnosti u usporedbi sa 8v je podbacio i u principu tu se krije dobar dio problema.

ugl. i boxer i ts su govna samo je ts malo vece i puno skuplje govno  :craz

necu vise majke mi.  :spam


tek tolko da kazem boli mene kifla kaj ko misli o ts-u, moze nekom bit sveta krava nekom govno od motora neide mi ni u đep ni iz đepa ali da je normalno to kaj se 1/3 foruma vjerojatno razletio nije.
Can a car ever be art? Most experts say no, but they obviously haven't seen the Alfa Romeo.
 

Offline jakov

  • Član Alfa Kluba 13
  • Trade Count: (+3)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 6603
  • Karma: 599
  • Spol: Muški
  • 156 2.0 JTS & 75 3.0 12v & 595 Comp. & Abarth 124
    • Losinj
Odg: Twin spark motori
« Odgovori #670 u: 27-03-2013, 23:04:54 »
meni nije klipnjača izašla i ja i dalje stojim pri tome da ina delta sint nije niš lošije od selenije.
Quartz 700 i citroen c3, ok, a 20K je ulje za punto 55 same shit, s time da quartz malo manje gori od selenije.

8V TS je izašo 1987 godine i radi kilometražu uz šlampavo održavanje ko od šale.

16V TS je mimoza, koa i super fire serija od fiata na čemu se taj motor bazira, pardon to je super fire motor.

Prolistaš li i strane forume i vidjet češ isto tamo da ljudima vani odlaze leteći na TS ovima, prvenstveno drugi i treći cilindar.

Puno previše tih motora je prolupalo ili izbacilo klipnjače da bi se krivnja prebacila samo na vlasnike i neredovito održavanje. Puno tih motora je održavano po knjižici savlkih 20 000km 20K, i oko 150 000km počinju problemi s njima.

Jenonm dijelu tih prolupavanja sigurno vlasnici snose krvinju, ali ne kod svih.

Nemojmo brkati pojmove nagrade za odnos snage i potrošnje s kvalitetom i trajnošću motora,


kao prvo, ovo sta se tice "Quartz 700 i citroen c3, ok, a 20K je ulje za punto 55 same shit, s time da quartz malo manje gori od selenije". NIJE ISTO. jer za jace motore, slicne specificne snage kao t.s. citroen preporucuje 9000 ili sta vec, znaci moze se reci da punto 55s ima predobro ulje za sebe, dok je total za citroen smislio dovoljno dobro ulje za motor koji iz 1.4 vuce punih 75 kobila. t.s. iz istod obujma radi koliko ono? 103 jebte.

sta se tice 8v motora, tu je mislim ista prica kao sa onim hvaljenim ranim boxerima. jednostavno auti nisu dozivjeli dovoljno dugo da bi motor stigao zaribati. evo ti primjer 156-ice, vec je proslo 15 godina od pocetka proizvodnje. kad si cuo za 33-ojku sa toliko godina, jebes sada ovo kad su prezivjela 4 pazena primjeraka, nego vec prije 10 godina je bila rijetkost vidjeti prvu seriju. cim je taj motor dosao u 145/6-icu koja je mogla napraviti 15 godina a da ne strune, odmah neki problemi. tako i sa 8v motorom, ti znas za njih 8-9 u 75-ici, 2-3 u 155-ici i 2 u 164-ki (koji su vec fiatov redizajn). a na forumu se barem 50 ljudi prijavilo samo jer je imalo neki problem sa t.s.-om, dok ovaj sta tu stoji vec 5 godina na forumu sa 8v motorom nece ni reci kad mu prdne.

ljudi mjenjaju lezajeve pa uzimaju zamjenske a orginali su za t.s-a u 3 fucking boje, svaka za svoju stotu milimetra.

da je delta sint dobro ulje pokazuje to sta seleniju racing imaju u motoru oni sta imaju ininu sponzorsku naljepnicu na autu

Offline jakov

  • Član Alfa Kluba 13
  • Trade Count: (+3)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 6603
  • Karma: 599
  • Spol: Muški
  • 156 2.0 JTS & 75 3.0 12v & 595 Comp. & Abarth 124
    • Losinj
Odg: Twin spark motori
« Odgovori #671 u: 27-03-2013, 23:07:41 »
vidim da me se prima za boxera, nisam reko da je boxer sveta krava dapace govno je malo manje od ts-a samo je stvar sto je boxer baza iz 60-ih tako rec nepromjenjena al doslvno blok radilica, pumpa je ostalo defakto isto osim nabijanja hoda i provrta. i sam sam zaklao par 16v i nije mi zao jer su more ispred ts-a po svem pogledu a najvise po masi i jedino radi mase i kako prima gas je manje govno od ts-a jer sve ostalo je isto i jednog i drogog pogledaj krivo raspal se bu.

16v ts kao evolucija i nasljednik 8v ts-a je podbacio i to je najveca zamjerka, boxer kao boxer se kod alfe nije mjenjao 40g. ts je motor star 10g (tolko se cc-a proizvodio). ide u auto koji je cuore sportivo kao, a motor tezak ko slon, da ide ide u usporedbi sa konkurencijom jedino mu japanci pariraju ali po pitanju trajnosti u usporedbi sa 8v je podbacio i u principu tu se krije dobar dio problema.

ugl. i boxer i ts su govna samo je ts malo vece i puno skuplje govno  :craz

necu vise majke mi.  :spam


tek tolko da kazem boli mene kifla kaj ko misli o ts-u, moze nekom bit sveta krava nekom govno od motora neide mi ni u đep ni iz đepa ali da je normalno to kaj se 1/3 foruma vjerojatno razletio nije.

odakle ti vuces ove podatke???

Offline IgoRR

  • Član Alfa Kluba 9
  • Trade Count: (+3)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 4293
  • Karma: 91
  • Spol: Muški
    • Zagreb
Odg: Twin spark motori
« Odgovori #672 u: 27-03-2013, 23:19:12 »
a kaj biste rekli da vidite 2.0 TS-a sa 800+ tkm i da još vozi, ne da vozi nego jako zdravo radi?  :mah:
 

Offline jakov

  • Član Alfa Kluba 13
  • Trade Count: (+3)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 6603
  • Karma: 599
  • Spol: Muški
  • 156 2.0 JTS & 75 3.0 12v & 595 Comp. & Abarth 124
    • Losinj
Odg: Twin spark motori
« Odgovori #673 u: 27-03-2013, 23:49:54 »
a kaj biste rekli da vidite 2.0 TS-a sa 800+ tkm i da još vozi, ne da vozi nego jako zdravo radi?  :mah:

rekao bi tom covjeku da nije normalan sta je sa odlucio sa takvim motorom raditi 50 000 km godisnje, znaci potrositi cca 20 litara ulja godisnje samo na nadoljevanje jebte

Offline Isus

  • Trade Count: (+9)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 15306
  • Karma: 497
  • Spol: Muški
  • 156
    • ZG Pešča
Odg: Twin spark motori
« Odgovori #674 u: 28-03-2013, 00:30:10 »
8V TS ova ima dovoljno.U 164 i po 75icama. U ruke sekte su došli s kilometrima kod kojih 16V ima iza sebe vec
brusenje radilice i jos voze nez otvaranja. primjer moj ima oko 400 000 neodržavnaih km iza sebe, tlak ulja ko nov motor, amotor nije nikad otvaran! Uz takvo neodržavanje koje taj motor ima iza sebe bi 16v ts tri puta crko,

Ima ih usostalom u 155icama.

Quartz 9000 nije niš posebno, to je HC ulje koje ima gradaciju 5w-40 defakto u iskoj klasi ko polusintetika 10w-40.

Nord blok a TS je isto nord slove s pravom ko žilava nepodervia agamad, d ane velim da troši manje od 16V 2.0 i ljepše se vozi.

Kockasti auto, najbolji auto.
 

Offline plavi156

  • Trade Count: (+1)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 2998
  • Karma: 55
  • Spol: Muški
  • Giulietta 1.4 TB
    • Zagreb
Odg: Twin spark motori
« Odgovori #675 u: 28-03-2013, 09:11:06 »
tek tolko da kazem boli mene kifla kaj ko misli o ts-u, moze nekom bit sveta krava nekom govno od motora neide mi ni u đep ni iz đepa ali da je normalno to kaj se 1/3 foruma vjerojatno razletio nije.

ti opet po tom ko pijan plota, jel ti jasno da je pola tih alfi imalo nepoznatu povijest, upitno održavanje, broj kilometara, 10 vlasnika, uvoz i slično? koliko od tih alfi je bilo od prvog vlasnika, kupljeno i održavano kod jednog čovjek od prvog dana?

Ja stvarno ne znam kako možeš tako uporno turpijat sa tupom pilom bez ikakvog rezoniranja kad daješ takve izjave?

Sori nemoj se uvrijedit, nije ništa osobno, ali jednostavno ne kužim :rolll:
EX: 156 1.8TS|156 1.9 JTD|164 TS|156 1.6TS|159 1.9 JTS|166 2.0TS LPG|156 2.0 JTS|147 1.6 TS
 

Offline GTzadar

  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 9600
  • Karma: 331
  • Spol: Muški
  • Gt 1.9 jtdm
    • Zadar
Odg: Twin spark motori
« Odgovori #676 u: 28-03-2013, 09:33:52 »
ti opet po tom ko pijan plota, jel ti jasno da je pola tih alfi imalo nepoznatu povijest, upitno održavanje, broj kilometara, 10 vlasnika, uvoz i slično? koliko od tih alfi je bilo od prvog vlasnika, kupljeno i održavano kod jednog čovjek od prvog dana?

Ja stvarno ne znam kako možeš tako uporno turpijat sa tupom pilom bez ikakvog rezoniranja kad daješ takve izjave?

Sori nemoj se uvrijedit, nije ništa osobno, ali jednostavno ne kužim :rolll:

Nisu dobri ... previše ih se raspalo/protuklo ... paženi/nepaženi , kod prvog vlasnika , čuvani maženi pa isto..  :da:

Uglavnom nema pravila ... neki prežive nezna se kako , neki protuku nezna se kako ... kakve si sriće  :da:
.... sempre gilles ....
 

Offline jakov

  • Član Alfa Kluba 13
  • Trade Count: (+3)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 6603
  • Karma: 599
  • Spol: Muški
  • 156 2.0 JTS & 75 3.0 12v & 595 Comp. & Abarth 124
    • Losinj
Odg: Twin spark motori
« Odgovori #677 u: 28-03-2013, 09:46:19 »
8V TS ova ima dovoljno.U 164 i po 75icama. U ruke sekte su došli s kilometrima kod kojih 16V ima iza sebe vec
brusenje radilice i jos voze nez otvaranja. primjer moj ima oko 400 000 neodržavnaih km iza sebe, tlak ulja ko nov motor, amotor nije nikad otvaran! Uz takvo neodržavanje koje taj motor ima iza sebe bi 16v ts tri puta crko,

Ima ih usostalom u 155icama.

Quartz 9000 nije niš posebno, to je HC ulje koje ima gradaciju 5w-40 defakto u iskoj klasi ko polusintetika 10w-40.

Nord blok a TS je isto nord slove s pravom ko žilava nepodervia agamad, d ane velim da troši manje od 16V 2.0 i ljepše se vozi.


sa kojim djelom svoje 75-ice trenutno imas problema?

jel bitno dal je prdnula radilica ili otisao alternator ili sta ja znam sta, kad je to sve motor? kao da netko tko ima jtd-a kaze da mu nije prdnula radilica ali je mjenjao zamasnjak koji kosta skoro isto. ili turbo. ili injektore.

ja se dam kladiti da ce za 10 godina biti vise alfi 156 na cesti sa t.s. motorom nego sta sada ima 75-ica sa 8v motorom. istom toliko ce zbog samog broja vlasnika biti vise problema sa tim t.s. motorom. zasto ti tvrdis da su to bili neodrzavani motori? zato sta je netko rekao da ga vozio bez ulja? jer ga je 2 puta mjesecno zabio u blokadu? i sam znas kako 16v dolazi do blokade i koliko visoko je ta blokada. kako 8v dolazi do blokade? ides u blokadu samo da ga propuses malo a ne da izvuces jos dva konja jer su oni nazad dole.

ja mislim da t.s.-a treba gaziti, jer puno se cesce cuju neke price "bio sam na semaforu, vozio se u 5-toj po zaobi 100km/h, upalio sam ga..." puno rijede su price "drzao sam ga u 4-toj blizu blokade i protukao je".


Nisu dobri ... previše ih se raspalo/protuklo ... paženi/nepaženi , kod prvog vlasnika , čuvani maženi pa isto..  :da:

Uglavnom nema pravila ... neki prežive nezna se kako , neki protuku nezna se kako ... kakve si sriće  :da:


jel bis ti rade da ti je dosada protukla jednom radilica na autu ili ovi svi problemcici koje imas sa motorom? jer nemozemo gledati t.s. kroz radilicu samo. jel ima problema sa glavama? jel ima problema sa injektorima? jel ima problema sa homokinetickim zglobovima i krizevima? jel ima problema sa zamasnjakom? jel ima problema sa strujom i safe modom? jel ima problema sa turbom?


Offline plavi156

  • Trade Count: (+1)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 2998
  • Karma: 55
  • Spol: Muški
  • Giulietta 1.4 TB
    • Zagreb
Odg: Twin spark motori
« Odgovori #678 u: 28-03-2013, 09:50:13 »
jel bis ti rade da ti je dosada protukla jednom radilica na autu ili ovi svi problemcici koje imas sa motorom? jer nemozemo gledati t.s. kroz radilicu samo. jel ima problema sa glavama? jel ima problema sa injektorima? jel ima problema sa homokinetickim zglobovima i krizevima? jel ima problema sa zamasnjakom? jel ima problema sa strujom i safe modom? jel ima problema sa turbom?

pa o tome ja pričam već par postova, svi se primili te radilice i varijatora kao da ostali motor nemaju mušica. Imao sam jtd-a, motor ko motor odličan, ali sva ta periferija te izuje iz cipela lagano kad krene, pa da li sam zbog toga ikad rekao da je jtd loš? daleko od toga, jer bi to bila neutemeljena izjava koja nema veze sa stvarnošću.
EX: 156 1.8TS|156 1.9 JTD|164 TS|156 1.6TS|159 1.9 JTS|166 2.0TS LPG|156 2.0 JTS|147 1.6 TS
 

Offline IgoRR

  • Član Alfa Kluba 9
  • Trade Count: (+3)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 4293
  • Karma: 91
  • Spol: Muški
    • Zagreb
Odg: Twin spark motori
« Odgovori #679 u: 28-03-2013, 10:41:04 »
rekao bi tom covjeku da nije normalan sta je sa odlucio sa takvim motorom raditi 50 000 km godisnje, znaci potrositi cca 20 litara ulja godisnje samo na nadoljevanje jebte

troši deci na 1000 km  :clap:
 

Offline plavi156

  • Trade Count: (+1)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 2998
  • Karma: 55
  • Spol: Muški
  • Giulietta 1.4 TB
    • Zagreb
Odg: Twin spark motori
« Odgovori #680 u: 28-03-2013, 10:52:27 »
Nisu dobri ... previše ih se raspalo/protuklo ... paženi/nepaženi , kod prvog vlasnika , čuvani maženi pa isto..  :da:

Uglavnom nema pravila ... neki prežive nezna se kako , neki protuku nezna se kako ... kakve si sriće  :da:

ajde navedi jedan takav primjer, dakle prvi vlasnik, propisno održavanje, da je zaribao motor?

I da navedeš jedan primjer to opet ne potvrđuje tvoju izjavu, jer se i na bmw-u, merc-u, vw-u desi da zariba određen postotak novih motora pa da li to znači da su loši motori?  :ne:

Ekipa, odrasli smo ljudi i tako trebamo pričat a ne bacat tu neke dječje argumente i izjave samo da bi potvrdili neke subjektivne dojmove...
EX: 156 1.8TS|156 1.9 JTD|164 TS|156 1.6TS|159 1.9 JTS|166 2.0TS LPG|156 2.0 JTS|147 1.6 TS
 

Offline GTzadar

  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 9600
  • Karma: 331
  • Spol: Muški
  • Gt 1.9 jtdm
    • Zadar
Odg: Twin spark motori
« Odgovori #681 u: 28-03-2013, 10:56:59 »

sa kojim djelom svoje 75-ice trenutno imas problema?

jel bitno dal je prdnula radilica ili otisao alternator ili sta ja znam sta, kad je to sve motor? kao da netko tko ima jtd-a kaze da mu nije prdnula radilica ali je mjenjao zamasnjak koji kosta skoro isto. ili turbo. ili injektore.

ja se dam kladiti da ce za 10 godina biti vise alfi 156 na cesti sa t.s. motorom nego sta sada ima 75-ica sa 8v motorom. istom toliko ce zbog samog broja vlasnika biti vise problema sa tim t.s. motorom. zasto ti tvrdis da su to bili neodrzavani motori? zato sta je netko rekao da ga vozio bez ulja? jer ga je 2 puta mjesecno zabio u blokadu? i sam znas kako 16v dolazi do blokade i koliko visoko je ta blokada. kako 8v dolazi do blokade? ides u blokadu samo da ga propuses malo a ne da izvuces jos dva konja jer su oni nazad dole.

ja mislim da t.s.-a treba gaziti, jer puno se cesce cuju neke price "bio sam na semaforu, vozio se u 5-toj po zaobi 100km/h, upalio sam ga..." puno rijede su price "drzao sam ga u 4-toj blizu blokade i protukao je".



jel bis ti rade da ti je dosada protukla jednom radilica na autu ili ovi svi problemcici koje imas sa motorom? jer nemozemo gledati t.s. kroz radilicu samo. jel ima problema sa glavama? jel ima problema sa injektorima? jel ima problema sa homokinetickim zglobovima i krizevima? jel ima problema sa zamasnjakom? jel ima problema sa strujom i safe modom? jel ima problema sa turbom?

E ovo što si reka za okretaje , ta teorija se i meni sviđa samo nisam o tome govorija jer ne vozim TS-a. :hap:

Mali zajeb je da današnji motori vuku od niskih okretaja , al onda ako ti padnu okretaji prenisko prilikom recimo kretanja , može doć i do pada tlaka ulja i do laganih oštećenja vitalnih dijelova motora koja s vremenenom mogu postat uzrok zaribavanju ... a to je ovako neka laička teorija.

Frend gazi svoju bez milosti 11 godina 1.6 ts ... i nikad ništa ... vozi motor ko i prvog dana kad ju je kupija  :da:

A za moje probleme s JTDm  :funny: :funny: :funny:
.. ja ti nisam mjerodavan , ja imam lošu karmu , meni sve rikava ... od ručnog sata do beskonačnosti   :craz




« Zadnja izmjena: 28-03-2013, 11:02:51 od GTzadar »
.... sempre gilles ....
 

Offline GTzadar

  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 9600
  • Karma: 331
  • Spol: Muški
  • Gt 1.9 jtdm
    • Zadar
Odg: Twin spark motori
« Odgovori #682 u: 28-03-2013, 10:58:43 »
ajde navedi jedan takav primjer, dakle prvi vlasnik, propisno održavanje, da je zaribao motor?

I da navedeš jedan primjer to opet ne potvrđuje tvoju izjavu, jer se i na bmw-u, merc-u, vw-u desi da zariba određen postotak novih motora pa da li to znači da su loši motori?  :ne:

Ekipa, odrasli smo ljudi i tako trebamo pričat a ne bacat tu neke dječje argumente i izjave samo da bi potvrdili neke subjektivne dojmove...

Prošle godine 156 2.0 ... stariji lik , auto pic pic , održavano  ... neznam koliko točno km, al ne puno je bilo ...  :da:
Protukla radilica iz čista mira na semaforu.
« Zadnja izmjena: 28-03-2013, 11:03:36 od GTzadar »
.... sempre gilles ....
 

Offline plavi156

  • Trade Count: (+1)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 2998
  • Karma: 55
  • Spol: Muški
  • Giulietta 1.4 TB
    • Zagreb
Odg: Twin spark motori
« Odgovori #683 u: 28-03-2013, 11:08:53 »
Prošle godine 156 2.0 ... stariji lik , auto pic pic , održavano  ... neznam koliko točno km, al ne puno je bilo ...  :da:
Protukla radilica iz čista mira na semaforu.

i to je to? znam za čovjeka koji je kupio novu E-klasu kupe, ne znam točno koji motor, ali mu je motor zaribao na nekih 20.000km, unutar prve godine, i šta sad, da ja kažem da su mercovi motori smeće?
EX: 156 1.8TS|156 1.9 JTD|164 TS|156 1.6TS|159 1.9 JTS|166 2.0TS LPG|156 2.0 JTS|147 1.6 TS
 

Offline GTzadar

  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 9600
  • Karma: 331
  • Spol: Muški
  • Gt 1.9 jtdm
    • Zadar
Odg: Twin spark motori
« Odgovori #684 u: 28-03-2013, 11:15:36 »
i to je to? znam za čovjeka koji je kupio novu E-klasu kupe, ne znam točno koji motor, ali mu je motor zaribao na nekih 20.000km, unutar prve godine, i šta sad, da ja kažem da su mercovi motori smeće?

A gle, bilo ih je pun kufer još .... ovu sam ti samo onako iz glave navea.
17 godina visim u toj garaži , nagleda sam se svačega iz prve ruke ... nemam razloga prcat tu i lagat ... kažem ono što sam svojim očima popratija , ništa napamet.
Nažalost ti motori imaju neki nedorečeni problem i to nije nikakva tajna... nit pljujem nit išta , nit ću vozit išta drugo osim alfe , pa makar i buljavu neku .. jer za ferrari nemam sad para ... tako daaa  :song:


A sad merc ... jbga i frendu se na AMG-u raspa mjenjač i promijenili mu ga jer je taj mjenjač imao tvorničku grešku  :da: ... i onu su to znali ,al nisu opozvali sve , nego eto kako kome rikne mijenjali ... ima danas svega ....

.... sempre gilles ....
 

Offline SrdjanBL

  • Trade Count: (0)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 1204
  • Karma: 43
  • Spol: Muški
    • Banja Luka
Odg: Twin spark motori
« Odgovori #685 u: 28-03-2013, 17:53:39 »
Pet prstiju ni jedan nije isti, pet ljudi ni jedan nije isti, pet TS ni jedan nije isti, kao sto nista ne svijetu nije isto i identicno jer je to prosto nemoguce isto tako nemoguce je ocekivati savrsenstvo. Dalje, auto sa 10+ godina ne moze biti kao novo pa da je i ne znam koji proizvodjac (sada je 10 godina prosjek TS) i kao takav kvarljiv nista vise niti ista manje od konkurencije. E sada zasto se neki raspadaju, kao sto sam gore napisao ni jedan nije isti, neki ima grsku pa se razleti a kod nekih vlasnik ima "gresku" pa kada kupi Alfa Romeo misli da je kupi Ferari pa je drzi u 5000 vjecito, vozio autoput ili po gradu od semafora do semafora nebitno i u takvom rezimu normalno da se razleti.

Ulje, po meni, bitno je da ga ima.
Vozim najozloglaseniji TS onaj mali "losi, fuj" motor od 105 hp, za cetiri godine nisam imao postene intervencije na motoru, ako ne racunamo redovne servise, da li ovo znaci da je los? Moguce, ne kazem ali meni je ovako los super. Imao sam u Tipu fire motor koji je okrenuo po sati 300K nikada otvaran kod mene, ulje se sipalo bilo koje bilo kojeg proizvodjaca bilo kada, topal hladan bla bla, a vidim pise se i da je taj motor los, ne znam ne razumjem se, moguce da je los, meni je bio super.

Na kraju ostaje jos jedna cinjenica koju potpuno podrzavam a to da je VELIKA kocka kupiti TS sa 150K na satu, jer... ko zna kakvu proslost ima. :ok:
 

Offline Marko11

  • Trade Count: (+2)
  • Sa stažom
  • ***
  • Postova: 659
  • Karma: 11
  • Spol: Muški
  • PUG 508
    • Sisak
Odg: Twin spark motori
« Odgovori #686 u: 28-03-2013, 19:39:42 »
Moj TS ima260tkm, kod mene je 7 godina, kupljen sa 130tkm, na 150 tkm i na 230 tkm prilikom velikog servisa investirao sam cca 200kn na letece (oba puta preventivno, posto mi je mestar rekao da su i stari bili ok, imaju i slike jednih od skinutih negdje na forumu). Najveci "kvar" do sada 2x MAF i senzor okretaja radilice, pali i vozi cijelo vrijeme, da li je to smece od auta??? Sumnjam da bi i sa jednim drugim imao toliko "problema" u 130000km koliko sam napravio. Anegdota: citajuci svakodnevno forum i probleme po TS-u prije 2 godine sam kupio radilicu za ne daj boze, nek se nade, i eno je jos stoji, vec bi mi trebalo i malo vremena da se sjetim gdje sam je spremio. Ulje je bilo 20K prvih 80tkm od kad je kod mene, pa Castrol Magnatec sljedecih 70tkm i sad je zadnje dvije promjene "smece" od Totala i ide (naravno, promjena svakih 10tkm). Sad mi je vec malo i dosadila, malo je i u godinama pa razmisljam o 159 jtdm pa bas i nisam siguran da li se isplati upustati u tu avanturu :mah:
 

Offline Role 156

  • Trade Count: (+9)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 9385
  • Karma: 200
  • Spol: Muški
  • Alfa 159 2.2JTS SS Ti Beverly tourer 300 ie
    • Požega
Odg: Twin spark motori
« Odgovori #687 u: 28-03-2013, 19:44:00 »
Moj TS ima260tkm, kod mene je 7 godina, kupljen sa 130tkm, na 150 tkm i na 230 tkm prilikom velikog servisa investirao sam cca 200kn na letece (oba puta preventivno, posto mi je mestar rekao da su i stari bili ok, imaju i slike jednih od skinutih negdje na forumu). Najveci "kvar" do sada 2x MAF i senzor okretaja radilice, pali i vozi cijelo vrijeme, da li je to smece od auta??? Sumnjam da bi i sa jednim drugim imao toliko "problema" u 130000km koliko sam napravio. Anegdota: citajuci svakodnevno forum i probleme po TS-u prije 2 godine sam kupio radilicu za ne daj boze, nek se nade, i eno je jos stoji, vec bi mi trebalo i malo vremena da se sjetim gdje sam je spremio. Ulje je bilo 20K prvih 80tkm od kad je kod mene, pa Castrol Magnatec sljedecih 70tkm i sad je zadnje dvije promjene "smece" od Totala i ide (naravno, promjena svakih 10tkm). Sad mi je vec malo i dosadila, malo je i u godinama pa razmisljam o 159 jtdm pa bas i nisam siguran da li se isplati upustati u tu avanturu :mah:
:da:  :ok:
Varijator sekta
 

Offline mladen 145 QV

  • Trade Count: (0)
  • Na probi
  • *
  • Postova: 35
  • Karma: 1
  • Spol: Muški
    • bjelovar
Odg: Twin spark motori
« Odgovori #688 u: 22-04-2013, 13:13:19 »
poz ovako jel ima tko mozda motoric minimuma i komplet crijevo do filtera zraka za 2.0 QV I KOLIKO BI TO KOSTALO?  :confusedbig:
 

Offline Kola156

  • Trade Count: (0)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 933
  • Karma: 38
  • Spol: Muški
  • 156 1,8ts- 156sw 1.9
    • Bjelovar
Odg: Twin spark motori
« Odgovori #689 u: 22-04-2013, 20:32:50 »
poz ovako jel ima tko mozda motoric minimuma i komplet crijevo do filtera zraka za 2.0 QV I KOLIKO BI TO KOSTALO?  :confusedbig:


jel si bio kod majstora, da ne kupujes napamet