04-11-2025, 21:17:00

Autor Tema: Twin spark motori  (Posjeta: 216873 vremena)

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline suspenzija

  • Trade Count: (+4)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 702
  • Karma: 9
  • Spol: Muški
    • Makarska
Odg: Twin spark motori
« Odgovori #570 u: 05-09-2012, 18:43:12 »
ako stavis taj motor bez struje nece ti radit varijator
al se zlozi sklop koji radi na gas i stvar funkcionira neide 100% ko sa strujom al ide bolje nego bez varijatora
aj kod mene je sad 1.6ts sa 120ks, dakle onaj sa varijatorom...ili si ovo mislio kad bi ima 1.6 bez variatiora, tj onaj sa 105ks  :?:
 

Offline Isus

  • Trade Count: (+9)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 15306
  • Karma: 497
  • Spol: Muški
  • 156
    • ZG Pešča
Odg: Twin spark motori
« Odgovori #571 u: 05-09-2012, 19:21:51 »
malo sam razmisljao kad bi mi uletio povoljno 2.0 sta bi sve tribalo :ok:
samo nekuzim ovo varijabilni usis...mislio sam da sve imaju iste usise :rol:
po tebi dali je onda isplativije ic na 1.8 posto se vise stvari moze iskoristit s moga a opet 1.8 nije puno slabiji od 2.0 :?:
cf2 i 3 1.8 i 2.0 imaju varijabilnu usisnu granu. MOžeš ti i staviti svoju usisnu granu na ove što imaju varijabilnu, imat ćeš 5 ks manje ali motoru je svjedeno jer on ne zna dal ima varijabilnu usisnu granu ili ne.

Defitnivno je manje zezancije s 1.8 samo pazi da ima isti kuplung ko tvoj. Koliko se sjećam bilo je obije varijante jedni s kuplungom promjera ko 2.0 a drugi ko 1.6 ili se tu radilo na 145/6 o kočnicama.  :confusedbig: :?:
Kockasti auto, najbolji auto.
 

Offline fiatuno

  • Trade Count: (+13)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 1126
  • Karma: 37
  • Spol: Muški
  • Audi za svaki dan Fiat za vikend...
    • Velika Britanija - Zlobin
Odg: Twin spark motori
« Odgovori #572 u: 06-09-2012, 01:52:07 »
cf2 i 3 1.8 i 2.0 imaju varijabilnu usisnu granu. MOžeš ti i staviti svoju usisnu granu na ove što imaju varijabilnu, imat ćeš 5 ks manje ali motoru je svjedeno jer on ne zna dal ima varijabilnu usisnu granu ili ne.

Defitnivno je manje zezancije s 1.8 samo pazi da ima isti kuplung ko tvoj. Koliko se sjećam bilo je obije varijante jedni s kuplungom promjera ko 2.0 a drugi ko 1.6 ili se tu radilo na 145/6 o kočnicama.  :confusedbig: :?:
o kočnicama se radilo
variabilna grana je bezveze
.....................
 

Offline fiatuno

  • Trade Count: (+13)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 1126
  • Karma: 37
  • Spol: Muški
  • Audi za svaki dan Fiat za vikend...
    • Velika Britanija - Zlobin
Odg: Twin spark motori
« Odgovori #573 u: 06-09-2012, 01:52:36 »
aj kod mene je sad 1.6ts sa 120ks, dakle onaj sa varijatorom...ili si ovo mislio kad bi ima 1.6 bez variatiora, tj onaj sa 105ks  :?:
da za 1.6 bez variatora
.....................
 

Offline suspenzija

  • Trade Count: (+4)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 702
  • Karma: 9
  • Spol: Muški
    • Makarska
Odg: Twin spark motori
« Odgovori #574 u: 06-09-2012, 08:37:37 »
da za 1.6 bez variatora
znači trebaju nosači motora, sami motor...a getriba jel se moze iskoristit?
 

Offline fiatuno

  • Trade Count: (+13)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 1126
  • Karma: 37
  • Spol: Muški
  • Audi za svaki dan Fiat za vikend...
    • Velika Britanija - Zlobin
Odg: Twin spark motori
« Odgovori #575 u: 06-09-2012, 17:10:52 »
znači trebaju nosači motora, sami motor...a getriba jel se moze iskoristit?
getriba paše
.....................
 

Offline Cobo

  • Trade Count: (0)
  • Pripravnik
  • **
  • Postova: 286
  • Karma: 9
  • Spol: Muški
  • ex. 145 TS, ex. 156 TS, now Picasso
    • Stavanger - Norveska
Odg: Twin spark motori
« Odgovori #576 u: 07-09-2012, 20:01:00 »
kad se mijenjaju karike, a usput i leteci lezajevi, da li je dovoljno otvoriti motor odozdol ili treba i glavu skidati...na 156 - 1.8TS?   
Glupost je neunistiva
 

Offline Marcus

  • Trade Count: (+22)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 1199
  • Karma: 48
  • Spol: Muški
  • 156 2.4 Ursus
    • Zagreb, Trnsko
Odg: Twin spark motori
« Odgovori #577 u: 07-09-2012, 20:10:02 »
kad se mijenjaju karike, a usput i leteci lezajevi, da li je dovoljno otvoriti motor odozdol ili treba i glavu skidati...na 156 - 1.8TS?

a kak bus klipove zvadil ak ne skines glavu? klipani ideju gore van....
Da mi je i dolinom smrti proći, zla se ja ne bojim  jer Ti si sa mnom....

http://zalauru.blog.hr/
 

Offline Batina

  • Trade Count: (+5)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 5847
  • Karma: 137
  • Spol: Muški
  • 156 2.4 20v
    • Zagorje, Luka
Odg: Twin spark motori
« Odgovori #578 u: 07-09-2012, 20:13:42 »
klipovi idu dole van ak se radilica skine, ali onda moras i masinu skidat (nemoras al) al klipovi idu nutra jedino odozgora.

znaci da bi mjenjal karike moras skinut glavu dole.
Can a car ever be art? Most experts say no, but they obviously haven't seen the Alfa Romeo.
 

Offline fiatuno

  • Trade Count: (+13)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 1126
  • Karma: 37
  • Spol: Muški
  • Audi za svaki dan Fiat za vikend...
    • Velika Britanija - Zlobin
Odg: Twin spark motori
« Odgovori #579 u: 07-09-2012, 20:32:13 »
klipovi idu dole van ak se radilica skine, ali onda moras i masinu skidat (nemoras al) al klipovi idu nutra jedino odozgora.

znaci da bi mjenjal karike moras skinut glavu dole.
klipovi neidu dole nema sanse
.....................
 

Offline Cobo

  • Trade Count: (0)
  • Pripravnik
  • **
  • Postova: 286
  • Karma: 9
  • Spol: Muški
  • ex. 145 TS, ex. 156 TS, now Picasso
    • Stavanger - Norveska
Odg: Twin spark motori
« Odgovori #580 u: 08-09-2012, 11:55:31 »
klipovi idu dole van ak se radilica skine, ali onda moras i masinu skidat (nemoras al) al klipovi idu nutra jedino odozgora.

znaci da bi mjenjal karike moras skinut glavu dole.

e to me zanimalo, znaci da ga ne mogu sastaviti bez skidanja glave.
a nista, bit ce opet nova brtva glave a taman sam ju nedavno mijenjao   :)
Glupost je neunistiva
 

Offline Cobo

  • Trade Count: (0)
  • Pripravnik
  • **
  • Postova: 286
  • Karma: 9
  • Spol: Muški
  • ex. 145 TS, ex. 156 TS, now Picasso
    • Stavanger - Norveska
Odg: Twin spark motori
« Odgovori #581 u: 08-09-2012, 11:56:56 »
ako je to neko nedavno mijenjao, koliko cca. tisuca kunelica dodje mijenjanje karika i letecih lezajeva...oko glave nema nikakvog dodatnog posla jer je nedavno rijesena?

onako cisto okvirno?
Glupost je neunistiva
 

Offline fiatuno

  • Trade Count: (+13)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 1126
  • Karma: 37
  • Spol: Muški
  • Audi za svaki dan Fiat za vikend...
    • Velika Britanija - Zlobin
Odg: Twin spark motori
« Odgovori #582 u: 09-09-2012, 10:14:57 »
ako je to neko nedavno mijenjao, koliko cca. tisuca kunelica dodje mijenjanje karika i letecih lezajeva...oko glave nema nikakvog dodatnog posla jer je nedavno rijesena?

onako cisto okvirno?
kako nema posla kad treba poravnat glavu prije montiranja da sve bude kako treba
.....................
 

Offline Marcus

  • Trade Count: (+22)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 1199
  • Karma: 48
  • Spol: Muški
  • 156 2.4 Ursus
    • Zagreb, Trnsko
Odg: Twin spark motori
« Odgovori #583 u: 09-09-2012, 10:16:53 »
ako je to neko nedavno mijenjao, koliko cca. tisuca kunelica dodje mijenjanje karika i letecih lezajeva...oko glave nema nikakvog dodatnog posla jer je nedavno rijesena?

onako cisto okvirno?

trebal bi ju kod svakog skidanja dat poravnat....
Da mi je i dolinom smrti proći, zla se ja ne bojim  jer Ti si sa mnom....

http://zalauru.blog.hr/
 

Offline Cobo

  • Trade Count: (0)
  • Pripravnik
  • **
  • Postova: 286
  • Karma: 9
  • Spol: Muški
  • ex. 145 TS, ex. 156 TS, now Picasso
    • Stavanger - Norveska
Odg: Twin spark motori
« Odgovori #584 u: 09-09-2012, 13:45:03 »
ma znam to, kazem da nema dodatnog posla oko ventila, gumica, vodilica jer je to nedavno rijeseno

samo ravnanje i nova brtva, to znam da ne mogu izbjeci
Glupost je neunistiva
 

Offline IgoRR

  • Član Alfa Kluba 9
  • Trade Count: (+3)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 4293
  • Karma: 91
  • Spol: Muški
    • Zagreb
Odg: Twin spark motori
« Odgovori #585 u: 09-09-2012, 19:49:03 »
prohonat cilindre isto ne treba...
 

Offline Cobo

  • Trade Count: (0)
  • Pripravnik
  • **
  • Postova: 286
  • Karma: 9
  • Spol: Muški
  • ex. 145 TS, ex. 156 TS, now Picasso
    • Stavanger - Norveska
Odg: Twin spark motori
« Odgovori #586 u: 09-09-2012, 20:02:55 »
mislim da ne, kad je skidana glava je komentirao mehanicar kako cilindri izgledaju kao novi bez pevise tragova (crtica)
Glupost je neunistiva
 

Offline fiatuno

  • Trade Count: (+13)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 1126
  • Karma: 37
  • Spol: Muški
  • Audi za svaki dan Fiat za vikend...
    • Velika Britanija - Zlobin
Odg: Twin spark motori
« Odgovori #587 u: 10-09-2012, 02:12:14 »
mislim da ne, kad je skidana glava je komentirao mehanicar kako cilindri izgledaju kao novi bez pevise tragova (crtica)
kod stavljanja novih karika treba prohonovat cilindre, neovisno kako izgledaju, ti na oko ne vidis ali ako su vec karike potrosene sigurno ni cilindri vise nisu kako treba, ne pricam o brusenju nego samo honovanju
.....................
 

Offline Batina

  • Trade Count: (+5)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 5847
  • Karma: 137
  • Spol: Muški
  • 156 2.4 20v
    • Zagorje, Luka
Odg: Twin spark motori
« Odgovori #588 u: 10-09-2012, 23:53:06 »
tako je, prije sjednu karike i sve to skupa bolje radi kad se pohona nego ne.
Can a car ever be art? Most experts say no, but they obviously haven't seen the Alfa Romeo.
 

Alfa Dreams

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: Twin spark motori
« Odgovori #589 u: 11-09-2012, 08:44:40 »
tako je, prije sjednu karike i sve to skupa bolje radi kad se pohona nego ne.

ALI!!! OPREZ!!!
Pazi kome daš honovat cilindre, masa majstora nabje to gore na stroj i da obavi to čim prije i uzme pare

Onda se dogodi da ih ugrubo izhonaju i onda cilindri pojedu karike i auto počne žderat ulje!

A i zna se dogodit da na stroju ne centriraju dobro i onda ga pohonaju ukoso  :funny: :funny:
 

Offline IgoRR

  • Član Alfa Kluba 9
  • Trade Count: (+3)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 4293
  • Karma: 91
  • Spol: Muški
    • Zagreb
Odg: Twin spark motori
« Odgovori #590 u: 11-09-2012, 09:08:18 »
motor kad se ide urediti, onda se uredi, a ne sve nekaj na pol kak čitam po temi...
 

Offline Batina

  • Trade Count: (+5)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 5847
  • Karma: 137
  • Spol: Muški
  • 156 2.4 20v
    • Zagorje, Luka
Odg: Twin spark motori
« Odgovori #591 u: 12-09-2012, 00:33:38 »
uređivanje motora je premjera bloka i honovanje ili busenje na specijalu, mjerenje radilice i po potrebi poliranje ili brusenje, premjera klipova i po potrebi zamjena, karike nove, gumice nove sve, leazjevi novi, brtve nove, uređivanje glave..

glavu je uredio pita za dalje nema nista sporno, kad bi se sve otvaralo i odma nova radilica ili gora solucija brusenje na specijalu, busenje bloka na specijalu sa klipovima cifra predje vrijednost samog auta jako brzo.
Can a car ever be art? Most experts say no, but they obviously haven't seen the Alfa Romeo.
 

Offline Cobo

  • Trade Count: (0)
  • Pripravnik
  • **
  • Postova: 286
  • Karma: 9
  • Spol: Muški
  • ex. 145 TS, ex. 156 TS, now Picasso
    • Stavanger - Norveska
Odg: Twin spark motori
« Odgovori #592 u: 12-09-2012, 11:04:33 »
 :ok:

upravo tako, samo me zanimalo koliko kosta ova "bezbolnija" solucija da moram jos samo karike i letece promiijeniti, jer da ispadne da moram totalno uredjenje motora raditi sigurno to necu izvoditi na autu za kojega je upitno ako bi vise od 2.000 eur mogao dobiti
Glupost je neunistiva
 

Offline IgoRR

  • Član Alfa Kluba 9
  • Trade Count: (+3)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 4293
  • Karma: 91
  • Spol: Muški
    • Zagreb
Odg: Twin spark motori
« Odgovori #593 u: 12-09-2012, 17:45:27 »
onda vozi dok se ne raspadne
 

Offline VIPER999

  • Trade Count: (+2)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 1525
  • Karma: 24
  • Spol: Muški
  • 155 & Alfetta in progress
    • Malinska, Otok Krk
Odg: Twin spark motori
« Odgovori #594 u: 12-09-2012, 18:11:23 »
Pozdarv svima!! Evo jedan mali update kako idu radovi na 146, neću u detalje ... nego motor ... dobio sam drugi motor, i instaliran je, motor je isti 1.6 16V TS, tako da od mog smo ostavili struju, agregate, injektore, grane ... e sad ... novi motor je urednog izgleda, skoro mjenjanji spaneri remeni sve 5 ... e sad malo teško pali, moram dodati gasa da bi upalio na prvu ... a onda pali bez problema, zanimljivo mi je to što dok je hladan mu variraju malo okretaji, a kad se ugrije ništa, ne čuje se varijator, mislim da je problem u svjećicama ili u bobinama ... ali nisam siguran kako mi je ovo prva Alfa, na Puntu su bile bobine ... sličan slučaj. I sad greška na tabli, pali mi se lampica od injektora, hmmm ... kad startam auto jednom se upali, kad startam drugi put nestane ... ako javlja grešku injektora motor nebi upalio, ali pali ... tako da sumljam da je labav neki senzor, netko s sličnim iskustvima bi dobro došao ...
 

Offline VIPER999

  • Trade Count: (+2)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 1525
  • Karma: 24
  • Spol: Muški
  • 155 & Alfetta in progress
    • Malinska, Otok Krk
Odg: Twin spark motori
« Odgovori #595 u: 12-09-2012, 19:10:14 »
može li štekat jedan od injektora :?:
Da li neispravan maf utječe na paljenje ili kad nevalja to se očituje samo u vožnji?

jel ovo odgovor ili pitanje  :?:
 

Offline Davor

  • Član Alfa kluba 15
  • Trade Count: (0)
  • Starosjedioc
  • *
  • Postova: 1133
  • Karma: 102
  • Spol: Muški
  • GTV, Giulia Q2
    • Zagreb
Odg: Twin spark motori
« Odgovori #596 u: 12-09-2012, 21:44:56 »
Pozdarv svima!! Evo jedan mali update kako idu radovi na 146, neću u detalje ... nego motor ... dobio sam drugi motor, i instaliran je, motor je isti 1.6 16V TS, tako da od mog smo ostavili struju, agregate, injektore, grane ... e sad ... novi motor je urednog izgleda, skoro mjenjanji spaneri remeni sve 5 ... e sad malo teško pali, moram dodati gasa da bi upalio na prvu ... a onda pali bez problema, zanimljivo mi je to što dok je hladan mu variraju malo okretaji, a kad se ugrije ništa, ne čuje se varijator, mislim da je problem u svjećicama ili u bobinama ... ali nisam siguran kako mi je ovo prva Alfa, na Puntu su bile bobine ... sličan slučaj. I sad greška na tabli, pali mi se lampica od injektora, hmmm ... kad startam auto jednom se upali, kad startam drugi put nestane ... ako javlja grešku injektora motor nebi upalio, ali pali ... tako da sumljam da je labav neki senzor, netko s sličnim iskustvima bi dobro došao ...
ta lampica injektora ti je check engine, moze znacit puno stvari... najbolje je spojit auto na dijagnostiku pa vidis dal ima kakvih greski
 

Offline VIPER999

  • Trade Count: (+2)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 1525
  • Karma: 24
  • Spol: Muški
  • 155 & Alfetta in progress
    • Malinska, Otok Krk
Odg: Twin spark motori
« Odgovori #597 u: 13-09-2012, 13:10:15 »
@Davor: A jel bi bilo pametno resetirati ECU, izvadit akumulator na pola sata i vidjet dal se to javlja opet  ... pa ako se javlja onda na dijagnostiku ...
 

Offline IgoRR

  • Član Alfa Kluba 9
  • Trade Count: (+3)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 4293
  • Karma: 91
  • Spol: Muški
    • Zagreb
Odg: Twin spark motori
« Odgovori #598 u: 13-09-2012, 14:04:44 »
greška ti trajno ostaje, odi na dijagnostiku
 

Offline Davor

  • Član Alfa kluba 15
  • Trade Count: (0)
  • Starosjedioc
  • *
  • Postova: 1133
  • Karma: 102
  • Spol: Muški
  • GTV, Giulia Q2
    • Zagreb
Odg: Twin spark motori
« Odgovori #599 u: 13-09-2012, 15:45:57 »
Igorr je sve napisao, a mozes isprobati i ovu drugu taktiku :hap