Dragi moji Alfisti kolege i prijatelji i poneki susjedi ...
Došlo je i to vrijeme da pretstavim svoju novu akviziciju vozilice ... Alfa Romeo 146 1.6 16V TS, fl1 godine 1997, kupljena 24.8 sa 158.000km auto je stajao od 2009 te činila mi se kao solidna ... od stajanja kvačilo je bilo propalo, strah me je bilo da se sljepio kuplung i lamela te da ne odvaja, reakcija na pedali kao da ju ubijam ... ali na putu iz Dugog Sela prema Krku se malo razradila, kočnica ljeva nije radila uzrok lajtung ... i tako ja kupim Alfu sa solidnim motorom kako sam čuo i probao i nekim sitnicama koje se trebaju urediti ... Tu počinje zanimljivi dio ... vozeći za doma ja opalim gore prema Hreljinu i Križišću da vidim u kakvom je stanju ovjes te držanje u zavojima, stvarno impresivno ali tok-tok-tok prolupa mi radilica ...
Agonija počinje... ja jadan i u očaju ... ali što je tu je ... možda sam je trebao vratiti i okaniti se peha i praznog đepa ali osvojila me, i mene i moju dragu tako da ... drugi motor, kuplung set, prednje kočnice diskovi, pločice te lajtung ... i konačno se vozi
osmjeh na licu neopisiv, osjećaj kad upalim beštiju neprocjenjiv ... i umalo ja skurio lamelu i sjebao kuplung jer naime mi se otkačila sajla/poluga mjenjača i zapeo u četvrtoj ... a na uzbrdici ne ide i ne ide ... pa sa kolegom Alfistom na licu mjesta pokušali nać uzrok ... i ručno stavili u trećoj i gas do majstora ... sve rješeno i sinoć po prvi puta i nakon dugo čekanja auto je parkiran u dvorište
Treba se još raditi na njemu, imat će se što šrafiti po zimi da bude u savršenom stanju ... te šparati da se otplati sve do sad montirano ... Prije svega trebam sve žarulje promjeniti te žmigavc smontirati kako bih ga registrirao, to je pod br.1 nadam se danas sutra ... nakon toga ga oprati i ispolirati te rješiti par ogrebotina na gepeku i laka koji se prolio (kad svako izigrava lakirer) ali sve u svemu ok ... nakon toga rješiti retrovizore, imam ljevi u drugoj boji te električni i desni crni neofarban mehanički moram neku soluciju nać ... koliko vidim postoji instalacija za električne ... ali nekako mehanički su mi draži
... onda rješitit bibak (tako sam čuo da netko ga zove) tj. mehanizam za otvaranje plastičnog poklopca rezervoara ... i vidjeti zašto ključ mi ne ključa poklopac rezervoara.
Onda zatvoriti rupu na zadnjem braniku di je kuka ... staviti HR naljepnicu valjda ...
... i možda najbitnije vidjeti što me j..e sa podizačem vozačevog prozora nekad se digne nekad ne, nekad ne radi ... nekad kad ja gore on skroz dolje i tam blokira ... i neće ... hmmmm ...
Promjeniti tapecirung nutri, ne znam kako al nešto ću smisliti jer iako je tkanina fina i očuvana počela se na neka mjesta odvajati ... pa sam si mislio što ljepiti to, i presvuć u kožu ... e sad crnu ili krem
boju ... pa detaljno čišćenje i laštenje unutrašnjosti jer Vipera to zaslužuje ...
Na redu dolaze farovi idu pod obvezno u GTA look sa xenonima ... štop svejtla isto u crnome - transparentni sprej ... i crni bočni žmigavci ... e sad naručititi Novitecove ili neka kemija, ima vremena ... onda novi znakovi ... jer ne volim taj svjeti znak da bude gol ... nikako ...
... pa ide foliranje zadnjih bočnih stakala te zadnju šajbu ...
Neke stvari sam započeo čisto radi feelinga i definitivno ostaju samo malo bolje izvedene a to je kvake presvuć u karbon foliju te lak 2-3 ruke preko, i isto to na crnim djelom branika te pragova ... i onu neofarbanu lajsnu iznad zadnje šajbe ... bude mmmm ... naročito se bude ukalpalo sa GTA farovim i crnim štopovima i ......
Pa na proljeće 16" felge ako bog da je trenutno su 14" čeličane sa skoro novim zimuljama i ostaju dok se felge ne rješe ....
.... i sigurno sam zaboravio hrpu detalja te kako što budem radio budem tu sve objavljivao ... svi savjeti i prijedlozi dobrodošli ...
i najbitnije da ne zaboravim ... veliko HVALA svima koji mi pomogli da ne nabrajam ali morat ću jer ovi ljudi su zaslužni što je moja Alfa vidjela dvorište ... Industrial, Fiuman, Bobi getriba, Signo, Igica, Angelo, Alfa_gtv
A sad slike...